Sivu: 26 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676126 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 4345:sta
  1. #751
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Pojan mopoon laitettiin ledivilkut, eivät olleet halvimmat (löytyy jopa E-hyväksyntä). Yllätti kirkkaudella, näkyy selkeästi paremmin kuin 21w perinteinen vilkku. Ja näkyy myös sivullekin. Kehitys on noissakin mennyt selvästi eteenpäin.
    mulla on joku laittanu gixun takapäähän sellaset pirun pienet mutta älyttömän kirkkaat vilkut ja tietty oletin niiden olevan ledit ,mut toinen lakkas toimimasta ja pistin sen osiks ni siellä olikin 21w halogeenipolttimo
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  2. #752
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ike68 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys! Tulipa tuossa (taas) epähuomiossa tilattua tube type - rengas Bonneville SEhen, joka kulkee tietty tubeless - pyörillä. Kyseessä takakumi, eikä nopeusluokitus ole hoota korkeampi. Kysymys siis on, että voiko tämän tube tyypin asentaa vanteelle vai tarviiko sinne lykätä sisuskumi väliin? Sopiiko se edes sinne/käykö?
    Kiits! Ja lämpimämpiä päiviä kaikille!
    En tiedä, mutta voisin kuvitella että sisäkumillisen renkaan "huulessa" ei ole teräsvannetta/vaijereita tms. ja että siksi rengas ei pysy vanteella ilman sisäkumia. Voi olla et pysyykin mutta??
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #753
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    En tiedä, mutta voisin kuvitella että sisäkumillisen renkaan "huulessa" ei ole teräsvannetta/vaijereita tms. ja että siksi rengas ei pysy vanteella ilman sisäkumia. Voi olla et pysyykin mutta??
    Saattaa siitä renkaasta puuttua myös ilmatiivis kalvo sieltä sisäpuolelta.
  4. #754
    Osaako joku viisaampi sano et mikähän on ku ei lähdekäyntiin kylmänä? Eli bensaa ei saa kylmänä. Lähtee käyntiin ku laittaa lääkeruiskulla bensaa kaasareihin niin paljon että tulee ylivuotoletkustakin bensaa. Ja sen jälkeen kun on lämpimänä ollut lähtee käyntii iha normaalisti jos ei liian kauan oo ajamatta esim 2 tuntii.
  5. #755
    Kyllä se rengas vanteella pysyy ilman sisukkaa, ei ne vaijerittomia ole sisurillisetkaan gummit. Ilmaa se ei välttämättä tosiaan pidä niin hyvin.
    Sisukan laittaisin tuossa tapauksessa.
  6. #756
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku viisaampi sano et mikähän on ku ei lähdekäyntiin kylmänä? Eli bensaa ei saa kylmänä. Lähtee käyntiin ku laittaa lääkeruiskulla bensaa kaasareihin niin paljon että tulee ylivuotoletkustakin bensaa. Ja sen jälkeen kun on lämpimänä ollut lähtee käyntii iha normaalisti jos ei liian kauan oo ajamatta esim 2 tuntii.
    Onko alipaineella toimiva bensahana? Jos on, koitappa laittaa sinne korjaussarja
    Kawasaki ZRX 1100 -98

    Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
  7. #757
    Lainaa cebari kirjoitti Katso viesti
    Onko alipaineella toimiva bensahana? Jos on, koitappa laittaa sinne korjaussarja
    Ei oo! Mut mikshän se ajon aikana virtaa hyvin bensaa mut ei ku koittaa käynnistää
  8. #758
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku viisaampi sano et mikähän on ku ei lähdekäyntiin kylmänä? Eli bensaa ei saa kylmänä. Lähtee käyntiin ku laittaa lääkeruiskulla bensaa kaasareihin niin paljon että tulee ylivuotoletkustakin bensaa. Ja sen jälkeen kun on lämpimänä ollut lähtee käyntii iha normaalisti jos ei liian kauan oo ajamatta esim 2 tuntii.
    Ryyppy ei toimi?
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  9. #759
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Ryyppy ei toimi?
    Ei muute toimi vissii. Viime kesänä lähti aina käyntiin kylmällä ryyppy päällä. Nyt ei ees toivoo ryypyn kanssa.
  10. #760
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku viisaampi sano et mikähän on ku ei lähdekäyntiin kylmänä? Eli bensaa ei saa kylmänä. Lähtee käyntiin ku laittaa lääkeruiskulla bensaa kaasareihin niin paljon että tulee ylivuotoletkustakin bensaa. Ja sen jälkeen kun on lämpimänä ollut lähtee käyntii iha normaalisti jos ei liian kauan oo ajamatta esim 2 tuntii.
    Kerro edes täällä mikä pyörä kun ei sitä tietoa ollut tuolla tekniikka-topikissa.
  11. #761
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Kerro edes täällä mikä pyörä kun ei sitä tietoa ollut tuolla tekniikka-topikissa.
    Ai sori. Honda cbr 600 -90
  12. #762
    Mun -89 CBR600 sammuili välillä ajossa ja lopulta jätti tien päälle eikä lähtenyt enää käyntiin. Syyksi osoittautui
    loppuun kuluneet katkojankärjet bensapumpusta.
    Stormilta ainakin löytyy:
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...pun-katkaisin/
    Honda CBR600F, -07
  13. #763
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Ai sori. Honda cbr 600 -90
    Mun -89 CBR600 sammuili välillä ajossa ja lopulta jätti tien päälle eikä lähtenyt enää käyntiin. Syyksi osoittautui
    loppuun kuluneet katkojankärjet bensapumpusta.
    Stormilta ainakin löytyy:
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...pun-katkaisin/
    Honda CBR600F, -07
  14. #764
    Lainaa kupla kirjoitti Katso viesti
    Mun -89 CBR600 sammuili välillä ajossa ja lopulta jätti tien päälle eikä lähtenyt enää käyntiin. Syyksi osoittautui
    loppuun kuluneet katkojankärjet bensapumpusta.
    Stormilta ainakin löytyy:
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...pun-katkaisin/
    Joo kiitti vinkist ! Mut ajon aikana ei kyl sammu ja lämpimänä kyl käynnistyy heti!
  15. #765
    Sisuskumetonmies kiittää osallistujia! Lämmintä kesää!
    -CORSE-
  16. #766
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Osaako joku viisaampi sano et mikähän on ku ei lähdekäyntiin kylmänä? Eli bensaa ei saa kylmänä. Lähtee käyntiin ku laittaa lääkeruiskulla bensaa kaasareihin niin paljon että tulee ylivuotoletkustakin bensaa. Ja sen jälkeen kun on lämpimänä ollut lähtee käyntii iha normaalisti jos ei liian kauan oo ajamatta esim 2 tuntii.
    Viisaudesta en ymmärrä mitään, mutta jos se käy lämpimänä ok, niin sanoisin että se ei ole rikki. Ku en tiedä sun moottoritaustaa, niin yksinkertaisin juttu eka, eli onhan ryyppy täysillä ja kaasuun ei kosketa kun starttaat kylmänä? Lämpimällä kelillä kyllä ehkä pitäis tosin lähtee jopa ilman ryyppyä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #767
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Viisaudesta en ymmärrä mitään, mutta jos se käy lämpimänä ok, niin sanoisin että se ei ole rikki. Ku en tiedä sun moottoritaustaa, niin yksinkertaisin juttu eka, eli onhan ryyppy täysillä ja kaasuun ei kosketa kun starttaat kylmänä? Lämpimällä kelillä kyllä ehkä pitäis tosin lähtee jopa ilman ryyppyä.
    Joo on ryyppy täysillä ja kaasuun en koske ei vaan lähde käyntii. Ja niihä se pitäs mut ei vaa ku hörähdä :/
  18. #768
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Joo on ryyppy täysillä ja kaasuun en koske ei vaan lähde käyntii. Ja niihä se pitäs mut ei vaa ku hörähdä :/
    Tarkistit jo sen ryyppyvaijerin kun se oli kirjoitusten perusteella irroitettu kertaalleen?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  19. #769
    Iltaa,

    Paljonkohan mahtaa maksaa jarrusylinterien huolto, johon kuuluisi sylinterien ja mäntien puhdistus? Lisäksi toki uudet tiivisteet kuuluu kuluihin.

    Etujarrujen huolto kyseessä eli neljä mäntää per puoli. Pyörä on allekirjoituksen mukainen cbr600f4i 2003.

    Siksi lähinnä kyselen että tietää suurpiirteisen hintatason ja näinollen ei tulisi totaalisesti pissatuksi silmään.

    T: tekisin ite mutten osaa
    Honda CBR600F 2003
  20. #770
    Mistäs pk-seudun kivijalkaliikkeestä löytyis rekisterikilven taustalevy? Eli tämmöinen:
    http://kauppa.asoma.fi/product/12/mo...pl-torx-ruuvia
    Honda GL1800 -06
    Vanhat: VF750C, GL1500C
  21. #771
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Iltaa,

    Paljonkohan mahtaa maksaa jarrusylinterien huolto, johon kuuluisi sylinterien ja mäntien puhdistus? Lisäksi toki uudet tiivisteet kuuluu kuluihin.

    Etujarrujen huolto kyseessä eli neljä mäntää per puoli. Pyörä on allekirjoituksen mukainen cbr600f4i 2003.

    Siksi lähinnä kyselen että tietää suurpiirteisen hintatason ja näinollen ei tulisi totaalisesti pissatuksi silmään.

    T: tekisin ite mutten osaa
    Reilu tunnin homma. Kustannuksia tuntiveloituksesta ja alkuperäisistä/tarviketiivisteistä riippuen.

    Homma on tosin niin helppo, että kannattaa opetella. Tarvittaessa Haynesin oppaan tai YouTubevideon opastamana. Aineet, tiskiharja ja hammasharja riittävät ja maksavat alle kympin.
    ...
  22. #772
    Lainaa Batepa kirjoitti Katso viesti
    Joo kiitti vinkist ! Mut ajon aikana ei kyl sammu ja lämpimänä kyl käynnistyy heti!
    Polttoaineen saanti ongelmalta vika kuulostaa. Bensapumpun toiminta on helppo ja nopea testata:
    Otat bensapumpulta lähtevän putken irti ja starttaat. Jos bensaa alkaa tuleen välittömästi on
    pumppu kunnossa ja vika ei ole silloin pumpussa.
    Honda CBR600F, -07
  23. #773
    Saako jostain vuokrattua ultraäänipesuria? Joku 15-20 litranen ois minimissään hakusessa. Myös pienempikin käy, jos ei isoa löydy.

    Lahti tai lähialueet ensisijaisesti.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 30.06.2017 klo 13:25.
    Braaaaap
  24. #774
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Reilu tunnin homma. Kustannuksia tuntiveloituksesta ja alkuperäisistä/tarviketiivisteistä riippuen.

    Homma on tosin niin helppo, että kannattaa opetella. Tarvittaessa Haynesin oppaan tai YouTubevideon opastamana. Aineet, tiskiharja ja hammasharja riittävät ja maksavat alle kympin.
    Kiitos tiedoista. Uskoisin, että puhdistus ja tiivisteiden vaihto onnistuisi omin voimin, mutta jarrujen ilmaus voi osoittautua liian vaativaksi, kun en ole ikinä prätkään tehnyt.

    Korjaamon tyyppi sanoi ettei kannata alkaa itse ilmaamaan jos ei kokemusta hommasta, mutta voi tosiaan olla bisnes-puhetta.
    Honda CBR600F 2003
  25. #775
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Korjaamon tyyppi sanoi ettei kannata alkaa itse ilmaamaan jos ei kokemusta hommasta, mutta voi tosiaan olla bisnes-puhetta.
    Jos ORGin juttuihin on uskomista ja miksi emme uskoisi, niin jarrujen ilmaaminen moottoripyörästä on monimutkaisempaa kuin kuussa käväiseminen...
  26. #776
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos ORGin juttuihin on uskomista ja miksi emme uskoisi, niin jarrujen ilmaaminen moottoripyörästä on monimutkaisempaa kuin kuussa käväiseminen...
    Ja kuuleman mukaan alipaineimuri on melkein uskomaton ilmaaja kun pääsee injektioruiskuista eroon
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  27. #777
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos ORGin juttuihin on uskomista ja miksi emme uskoisi, niin jarrujen ilmaaminen moottoripyörästä on monimutkaisempaa kuin kuussa käväiseminen...
    Eikös tää sama päde käytännössä vähän mihin tahansa? Ei taida olla olemassa niin yksinkertaista hommaa etteikö siitä saada tehtyä internetissä rakettitiedettä.
  28. #778
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Ja kuuleman mukaan alipaineimuri on melkein uskomaton ilmaaja kun pääsee injektioruiskuista eroon
    Jos vaan kompura on niin on se vaan juhlaa imee nesteitä sen suhinapurnukan kanssa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #779
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Ja kuuleman mukaan alipaineimuri on melkein uskomaton ilmaaja kun pääsee injektioruiskuista eroon
    Samalla kun tutustun "Inner Cirkle"-huumoriin, niin voisitteko laittaa vinkkiä johonkin toimivaksi todettuun metodiin, jossa ei tarvita kuuimuria eikä alipaineinjektioita?

    Mulla on f4i-manuaalin ameriikan versio, joka tarkoitettu mekaanikoille, niin siinä ei niin yllättäen käytiin ilmaaminen läpi aika suurpiirteisesti. -->Ei juuri apua amatöörille.
    Honda CBR600F 2003
  30.  
  31. #780
    Lainaa Bofori12 kirjoitti Katso viesti
    Samalla kun tutustun "Inner Cirkle"-huumoriin, niin voisitteko laittaa vinkkiä johonkin toimivaksi todettuun metodiin, jossa ei tarvita kuuimuria eikä alipaineinjektioita?

    Mulla on f4i-manuaalin ameriikan versio, joka tarkoitettu mekaanikoille, niin siinä ei niin yllättäen käytiin ilmaaminen läpi aika suurpiirteisesti. -->Ei juuri apua amatöörille.
    Jos on oikeasti paineilmaa käytössä niin tuo on oikeasti toimiva vekotin.

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...te-2000031634/
    Toki pitää käyttäjällä olla tietoa mitä siinä tapahtuu alipaineen aikana.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Sivu: 26 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676126 ... ViimeinenViimeinen