Millähän saisi bensan sulattaman ja pehmentämän kumimassan pois pa-pumpun kauluksesta ja sihdistä? Nämä on siis tankin sisällä ja 29 vuotta uimista on tehnyt tehtävänsä pumpun värinäkumille. On kyllä tahmeaa pikeä. Bräkleen ei auta. Poistin koottavista vanteista Bilteman silikonin poistajalla vanhat silikonit. Pitääkö kokeilla sitä vai mitä?
<edit: Joo Bilteman sitruspohjainen silikonin puhdisutsaine vei mömmöt mennessään. Hyvää tavaraa.
Viimeksi muokannut: Smistik; 16.05.2016 klo 11:37.
?
Toinen kysymys: Mistä saa ihan käsin käpästeltävänä ostettua erikokoisia pakoputken kiristimiä esim. uudelta maalta? Tuollainen perus pultti-putken-ympäri-kahdella-mutterilla on hiukan tökerön näköinen. Ei viitsisi tilailla Pitäisi olla mallia tämä esim.![]()
?
Samasta paikasta, kun sitä puhdistusainetta http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...in-2000030785/
Kun löydät niin kerro toki, etsiskelen itsekkin vastaavaa.
Löyty: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...in-2000035736/
Viimeksi muokannut: Z-man; 16.05.2016 klo 12:10.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
http://www.salhydro.fi/fi/tukevat-le...taruuvilla-rst
Googleen "putkenkiristin" ja kuvahaku, niin löytyy
https://www.google.com/search?q=putk...wPBDsQ_AUIBigB
Hain itse hydrauliliikkeestä, eli etran edustajaa piinaamaan.
-72 cb350
Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
ex:hornet 600 -98
Mitä litkua kytkimeen?
Ohjekirja sanoo hydraulic mineral oil.
Lähikauppa tarjoaa sitikan jarru- ja hydraulijärjestelmiin tarkoitettua LHM-litkua.
Internetti sanoo että laita dot4 jarrunestettä.
Interwebs ehdottaa myös iskariöljyä. Onkohan hyllystä löytyvä vajaa purkki 10W liian paksua?
-04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
Haasteen löi..
Mitenköhän tuosta akselista tuon ympyröidyn päädyn irroittaa? Koitin suojata ja pitää putkipihdeillä kiinni tuloksetta, lämmitin myös, ei tulosta.
Madalluspala tarkoitus vaihtaa tuohon.
M
<p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p> </p>
Talvella tuli ostettua xlite 802r kypärä ja tarkoitus olisi käyttää zubua vain radalla. Kysymys kuuluukin laitanko mukana tulleen pinlockin kiinni vai annanko olla ilman. xlite on eka pinlock mahdollisuudella varustettu kypärä mulla ja siksi kyselen.
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
Sen verran radalle mennessä jännittää, että hengitys on aika raskasta jo portilla. Kylminä aamuina voi olla hyödyllinen.
Toisaalta se pinlock-visiirin reuna haittaa helposti näkökenttää yläreunassa, joten olen ottanut pois omasta Schubert S1 Pro:sta.
Kokeile pitää paikoillaan ensin ja ota pois, jos haittaa näkemistä.
RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
www.muoviluoti.fi
Katteiden maalausyritys Motonetin Motip kilikalimaaleilla tulossa. Osassa katteista on ilmeisesti myös spray maaleilla vedetty matta musta ja osassa ehkä oikeilla automaaleilla tehty pinta. Mikä on oikea menettelytapa ennen maalausta? Pinnan karhennus tietty mutta jos ei vanhaa maalia hio kokonaan pois niin onko silti hyvä vetää muovi pohjamaali alle ennen varsinaista väriä?
990 adv, VF750F, ZX-12R
-72 cb350
Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
ex:hornet 600 -98
Oma näkemys asiaan on, että jos katteissa on väri päällä ja se ei ole halkeillut yms. Niin siinä sulla on hyvä pohja vetää uus väri niskaan. Muovipohjamaali pitäis olla siellä alimmaisena eli sitä ei tarvitse enää uudestaan laittaa. Karhennus\tasoittelua+normi pohja väri ja uutta väriä päälle. Itsellä kokemusta kahden pyörän katteiden värjäyksestä joista toisen ruiskutti kaveri ruiskulla ja toisen pyörän katteita paikka maalasin spraylla ja niistä tuli ihan hyvät vaikka olikin helmiäsväri. Mitään vastuuta en ota omien vinkkien toimivuudesta.
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
Ite en käytä 802r:ssä pinlockia kadullakaa, ei oo pahemmi huurtunu oikeastaan koskaan. Ja visiirin itse ainaki voin avata yhe pykälän ilma et viima ottaa silmiin...
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Ok.kiitokset infosta kaikille. Saa jäädä tuo pinlock odottamaan aikoja parempia. Tänään tarkoitus ekaa kertaa lähteä tien päälle xlite päässä ja sit sunnuntaina ahvenisto kun siellä hitaassa näköjään vielä tilaa.
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
Vaihdoin vifferiin uudet ketjut ja rattaat. Nyt tuossa parin tuhannen kilsan aikana olen kuulostellut, että ihan kuin olisi tullut jotain uudenlaisia värinöitä tietyllä kierrosalueella.
Jäin sitten pohtimaan sitä, kun eturattaaseen jäi aavistuksen verran sivuttaista klappia, ei siis pyörimissuunnassa vaan akselin suuntaista. Kiinnityspultti vedetty manuskan momenttiin, mutta ratas ei silti istu täysin tiukasti.
Onko pieni sivuttainen välys normaalia vai onko se kuppiprikka virahtanut? Voiko aiheuttaa tärinöitä? Tarvikeratas kun oli kyseessä, niin ei ole sitä kumista reunustakaan vaimentamassa.
Missäs ne olikaan ne melumääräykset ?
Eli minkäsortin putken saa laittaa -96 Bandiittiin ? Joku e-leima desibelimerkinnöillä on niin rungossa kuin putkessakin, mutta tartteeko niitä huomioida ?
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
^ Minkä tahansa E-hyväksytyn kun pitää killerin paikallaan? SC Projectin mukana tuli ainaki laminoitu korttikin millä ainaki ite meinaan kinata konstan kans jos tulee sanomisii![]()
Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Pitääkös toi nyt ymmärtää niin, että alle 2003 on ihan sama mikä putki, _jos_ käyt muutoskatsastamassa ja menee siihen vuosimallista riippuvaan 103dB:n rajaan ?
Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
Onko muuta vaihtoehtoa kuin että akku kuollut? Akku ollut pari vuotta käyttämättä välillä laturissa kuitenkin. Latasin äsken ja laitoin pyörään kiinni. Avaimen vääntö ei saanut edes mittarivaloja syttymään. Mittari käteen ja totesin että virrat poissa akun navoilla n.13v ja kun avaimesta vääntää niin tippuu reiluun volttiin...
Yamaha FZR600 -93 3HE
Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
Millä voisi muuten liukastaa kaasaripaketin lupsahtamista imukurkkuihin? Pyyhkiä silikonilla kurkkujen suut? Fairyvedellä?
Yamaha FZR600 -93 3HE
Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax