Sivu: 16 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 4345:sta
  1. #451
    Millähän saisi bensan sulattaman ja pehmentämän kumimassan pois pa-pumpun kauluksesta ja sihdistä? Nämä on siis tankin sisällä ja 29 vuotta uimista on tehnyt tehtävänsä pumpun värinäkumille. On kyllä tahmeaa pikeä. Bräkleen ei auta. Poistin koottavista vanteista Bilteman silikonin poistajalla vanhat silikonit. Pitääkö kokeilla sitä vai mitä?

    <edit: Joo Bilteman sitruspohjainen silikonin puhdisutsaine vei mömmöt mennessään. Hyvää tavaraa.
    Viimeksi muokannut: Smistik; 16.05.2016 klo 11:37.
    ?
  2. #452
    Toinen kysymys: Mistä saa ihan käsin käpästeltävänä ostettua erikokoisia pakoputken kiristimiä esim. uudelta maalta? Tuollainen perus pultti-putken-ympäri-kahdella-mutterilla on hiukan tökerön näköinen. Ei viitsisi tilailla Pitäisi olla mallia tämä esim.
    ?
  3. #453
  4. #454
    Lainaa Smistik kirjoitti Katso viesti
    Toinen kysymys: Mistä saa ihan käsin käpästeltävänä ostettua erikokoisia pakoputken kiristimiä esim. uudelta maalta? Tuollainen perus pultti-putken-ympäri-kahdella-mutterilla on hiukan tökerön näköinen. Ei viitsisi tilailla Pitäisi olla mallia tämä esim.
    Kun löydät niin kerro toki, etsiskelen itsekkin vastaavaa.

    Löyty: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...in-2000035736/
    Viimeksi muokannut: Z-man; 16.05.2016 klo 12:10.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  5. #455
  6. #456
    Hain itse hydrauliliikkeestä, eli etran edustajaa piinaamaan.
    -72 cb350
    Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
    ex:hornet 600 -98
  7. #457
    Mitä litkua kytkimeen?
    Ohjekirja sanoo hydraulic mineral oil.
    Lähikauppa tarjoaa sitikan jarru- ja hydraulijärjestelmiin tarkoitettua LHM-litkua.
    Internetti sanoo että laita dot4 jarrunestettä.
    Interwebs ehdottaa myös iskariöljyä. Onkohan hyllystä löytyvä vajaa purkki 10W liian paksua?
    -04 FZ6-N -> -06 Daytona 955i -> -08 RC8
  8. #458
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Kiitän. Salhydron Suutarilan liikkeestä kävin hakemassa. Sieltä löytyi kaikenlaisia.
    ?
  9. #459
    Haasteen löi..

    Mitenköhän tuosta akselista tuon ympyröidyn päädyn irroittaa? Koitin suojata ja pitää putkipihdeillä kiinni tuloksetta, lämmitin myös, ei tulosta.

    Madalluspala tarkoitus vaihtaa tuohon.

    M
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  10. #460
    Talvella tuli ostettua xlite 802r kypärä ja tarkoitus olisi käyttää zubua vain radalla. Kysymys kuuluukin laitanko mukana tulleen pinlockin kiinni vai annanko olla ilman. xlite on eka pinlock mahdollisuudella varustettu kypärä mulla ja siksi kyselen.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  11. #461
    Lainaa Mehtävaris kirjoitti Katso viesti
    Haasteen löi..

    Mitenköhän tuosta akselista tuon ympyröidyn päädyn irroittaa? Koitin suojata ja pitää putkipihdeillä kiinni tuloksetta, lämmitin myös, ei tulosta.

    Madalluspala tarkoitus vaihtaa tuohon.

    M
    Saattaa olla että vaatii jousipuristinta avuksi tuossa hommassa.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  12. #462
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    Saattaa olla että vaatii jousipuristinta avuksi tuossa hommassa.
    Jousen sain pois puristimilla, ei vaan kehtaa pahoinpidellä tuota pintaa putkipihdeillä. Vaatii ehkä käyntiä jossain pajalla.

    M
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  13. #463
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Talvella tuli ostettua xlite 802r kypärä ja tarkoitus olisi käyttää zubua vain radalla. Kysymys kuuluukin laitanko mukana tulleen pinlockin kiinni vai annanko olla ilman. xlite on eka pinlock mahdollisuudella varustettu kypärä mulla ja siksi kyselen.
    Sen verran radalle mennessä jännittää, että hengitys on aika raskasta jo portilla. Kylminä aamuina voi olla hyödyllinen.

    Toisaalta se pinlock-visiirin reuna haittaa helposti näkökenttää yläreunassa, joten olen ottanut pois omasta Schubert S1 Pro:sta.

    Kokeile pitää paikoillaan ensin ja ota pois, jos haittaa näkemistä.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
  14. #464
    Katteiden maalausyritys Motonetin Motip kilikalimaaleilla tulossa. Osassa katteista on ilmeisesti myös spray maaleilla vedetty matta musta ja osassa ehkä oikeilla automaaleilla tehty pinta. Mikä on oikea menettelytapa ennen maalausta? Pinnan karhennus tietty mutta jos ei vanhaa maalia hio kokonaan pois niin onko silti hyvä vetää muovi pohjamaali alle ennen varsinaista väriä?
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  15. #465
    Lainaa aleksi15 kirjoitti Katso viesti
    Mitä litkua kytkimeen?
    Ohjekirja sanoo hydraulic mineral oil.
    Lähikauppa tarjoaa sitikan jarru- ja hydraulijärjestelmiin tarkoitettua LHM-litkua.
    Internetti sanoo että laita dot4 jarrunestettä.
    Interwebs ehdottaa myös iskariöljyä. Onkohan hyllystä löytyvä vajaa purkki 10W liian paksua?
    Joissain kotareissa myös käytetään mineraaliöljyä kytkimessä(joten motokeidas varmaan myy),sitten itse olen myös käyttänyt fillareiden mineraalipohjaisija jarrunesteitä.
    -72 cb350
    Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
    ex:hornet 600 -98
  16. #466
    Lainaa ÖÖ. kirjoitti Katso viesti
    Katteiden maalausyritys Motonetin Motip kilikalimaaleilla tulossa. Osassa katteista on ilmeisesti myös spray maaleilla vedetty matta musta ja osassa ehkä oikeilla automaaleilla tehty pinta. Mikä on oikea menettelytapa ennen maalausta? Pinnan karhennus tietty mutta jos ei vanhaa maalia hio kokonaan pois niin onko silti hyvä vetää muovi pohjamaali alle ennen varsinaista väriä?
    Oma näkemys asiaan on, että jos katteissa on väri päällä ja se ei ole halkeillut yms. Niin siinä sulla on hyvä pohja vetää uus väri niskaan. Muovipohjamaali pitäis olla siellä alimmaisena eli sitä ei tarvitse enää uudestaan laittaa. Karhennus\tasoittelua+normi pohja väri ja uutta väriä päälle. Itsellä kokemusta kahden pyörän katteiden värjäyksestä joista toisen ruiskutti kaveri ruiskulla ja toisen pyörän katteita paikka maalasin spraylla ja niistä tuli ihan hyvät vaikka olikin helmiäsväri. Mitään vastuuta en ota omien vinkkien toimivuudesta.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  17. #467
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Oma näkemys asiaan on, että jos katteissa on väri päällä ja se ei ole halkeillut yms. Niin siinä sulla on hyvä pohja vetää uus väri niskaan. Muovipohjamaali pitäis olla siellä alimmaisena eli sitä ei tarvitse enää uudestaan laittaa. Karhennus\tasoittelua+normi pohja väri ja uutta väriä päälle. Itsellä kokemusta kahden pyörän jätteiden värjäyksestä joista toisen ruiskutti kaveri ruiskulla ja toisen pyörän katteita paikka maalasin spraylla ja niistä tuli ihan hyvät vaikka olikin helmiäsväri. Mitään vastuuta en ota omien vinkkien toimivuudesta.
    Kiitti vinkistä. Pitänee koittaa ilman muovipohjamaalausta mitä tulee.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  18. #468
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Talvella tuli ostettua xlite 802r kypärä ja tarkoitus olisi käyttää zubua vain radalla. Kysymys kuuluukin laitanko mukana tulleen pinlockin kiinni vai annanko olla ilman. xlite on eka pinlock mahdollisuudella varustettu kypärä mulla ja siksi kyselen.
    Ite ajelen samalla kypärällä vain rataa, enkä ole pinlockkia käyttänyt. Mielestäni tuo kypärä hengittää aika hyvin leuan alta kun on "rata-asennossa" eikä visiiri ole huurtunut missään vaiheessa ainakaan niin että olisin häiriintynyt.
  19. #469
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Ite en käytä 802r:ssä pinlockia kadullakaa, ei oo pahemmi huurtunu oikeastaan koskaan. Ja visiirin itse ainaki voin avata yhe pykälän ilma et viima ottaa silmiin...
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  20. #470
    Ok.kiitokset infosta kaikille. Saa jäädä tuo pinlock odottamaan aikoja parempia. Tänään tarkoitus ekaa kertaa lähteä tien päälle xlite päässä ja sit sunnuntaina ahvenisto kun siellä hitaassa näköjään vielä tilaa.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
  21. #471
    Vaihdoin vifferiin uudet ketjut ja rattaat. Nyt tuossa parin tuhannen kilsan aikana olen kuulostellut, että ihan kuin olisi tullut jotain uudenlaisia värinöitä tietyllä kierrosalueella.

    Jäin sitten pohtimaan sitä, kun eturattaaseen jäi aavistuksen verran sivuttaista klappia, ei siis pyörimissuunnassa vaan akselin suuntaista. Kiinnityspultti vedetty manuskan momenttiin, mutta ratas ei silti istu täysin tiukasti.

    Onko pieni sivuttainen välys normaalia vai onko se kuppiprikka virahtanut? Voiko aiheuttaa tärinöitä? Tarvikeratas kun oli kyseessä, niin ei ole sitä kumista reunustakaan vaimentamassa.
  22. #472
    Missäs ne olikaan ne melumääräykset ?

    Eli minkäsortin putken saa laittaa -96 Bandiittiin ? Joku e-leima desibelimerkinnöillä on niin rungossa kuin putkessakin, mutta tartteeko niitä huomioida ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  23. #473
    ^ Minkä tahansa E-hyväksytyn kun pitää killerin paikallaan? SC Projectin mukana tuli ainaki laminoitu korttikin millä ainaki ite meinaan kinata konstan kans jos tulee sanomisii
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  24. #474
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jan76 kirjoitti Katso viesti
    ^ Minkä tahansa E-hyväksytyn kun pitää killerin paikallaan? SC Projectin mukana tuli ainaki laminoitu korttikin millä ainaki ite meinaan kinata konstan kans jos tulee sanomisii
    Jos mennään pykälien mukaan, niin se pitäs silti muutoskatsastaa vaikka kuinka on E-hyväksytty
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  25. #475
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Jos mennään pykälien mukaan, niin se pitäs silti muutoskatsastaa vaikka kuinka on E-hyväksytty
    Voi olla et näin mut katsastan sit ellei se kortti tyyppihyväksynnästä virkavallalle riitä.
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  26. #476
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Jos mennään pykälien mukaan, niin se pitäs silti muutoskatsastaa vaikka kuinka on E-hyväksytty
    Käsittääkseni ei koske vanhempia kuin 2003 malleja, vai milloin tulikaan tiukemmat normit voimaan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  27. #477
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin vifferiin uudet ketjut ja rattaat. Nyt tuossa parin tuhannen kilsan aikana olen kuulostellut, että ihan kuin olisi tullut jotain uudenlaisia värinöitä tietyllä kierrosalueella.

    Jäin sitten pohtimaan sitä, kun eturattaaseen jäi aavistuksen verran sivuttaista klappia, ei siis pyörimissuunnassa vaan akselin suuntaista. Kiinnityspultti vedetty manuskan momenttiin, mutta ratas ei silti istu täysin tiukasti.

    Onko pieni sivuttainen välys normaalia vai onko se kuppiprikka virahtanut? Voiko aiheuttaa tärinöitä? Tarvikeratas kun oli kyseessä, niin ei ole sitä kumista reunustakaan vaimentamassa.
    Voi olla juuri tuo kumin puute joka aiheuttaa värinöitä, monesti olen kuullut että Hondaan tytyisi aina laittaa alkup. eturatas jossa nuo kumit.
    Älä korjaa ehjää....
  28. #478
    Pitääkös toi nyt ymmärtää niin, että alle 2003 on ihan sama mikä putki, _jos_ käyt muutoskatsastamassa ja menee siihen vuosimallista riippuvaan 103dB:n rajaan ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  29. #479
    Onko muuta vaihtoehtoa kuin että akku kuollut? Akku ollut pari vuotta käyttämättä välillä laturissa kuitenkin. Latasin äsken ja laitoin pyörään kiinni. Avaimen vääntö ei saanut edes mittarivaloja syttymään. Mittari käteen ja totesin että virrat poissa akun navoilla n.13v ja kun avaimesta vääntää niin tippuu reiluun volttiin...
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  30.  
  31. #480
    Millä voisi muuten liukastaa kaasaripaketin lupsahtamista imukurkkuihin? Pyyhkiä silikonilla kurkkujen suut? Fairyvedellä?
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
Sivu: 16 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666116 ... ViimeinenViimeinen