Sivu: 1 / 29:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 861:sta
  1. #1
    Ajattelin koittaa josko tämmöiselle ketjulle olisi tarvetta. Eli jos on jokin pieni tekninen kysymys jonka vuoksi ei "kannata" omaa topikkia perustaa, niin tänne vaan.

    Aloita itse:
    Minne voin Helsingin alueella viedä öljynvaihdoista jääneet jäteöljyt?
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  2. #2
    Kivikon sorttiasemalla on ainakin jäteöljyn keräys. Ei maksa mitään kun viet öljysi sinne.


    Helsinki: Sortti-asema, Kivikko, Kivikonlaita 5, ajo Kehä1:n kautta.

    Tuonne oon ite pärrä öljyt vieny...
  3. #3
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Aloita itse:
    Minne voin Helsingin alueella viedä öljynvaihdoista jääneet jäteöljyt?
    Helsingin alueen ongelmajätteen keräyspisteet kartalla:
    Tästä

    E: pari sekuntia näköjään myöhästyin.
  4. #4
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Aloita itse:
    Minne voin Helsingin alueella viedä öljynvaihdoista jääneet jäteöljyt?
    Itäväylän Teboil ainakin mainostaa ko. palvelua. Käsittääkseni noissa öljyissä on kierrätysmaksu, ja huoltoasema "periaatteessa" velvollinen ottamaan kierrätyksen vastaan
  5. #5
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Itäväylän Teboil ainakin mainostaa ko. palvelua. Käsittääkseni noissa öljyissä on kierrätysmaksu, ja huoltoasema "periaatteessa" velvollinen ottamaan kierrätyksen vastaan
    Noni, Itäväylän Tebis on lähellä, sinne siis, tattis
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  6. #6
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Eiköhän nuo kaikki korjaamot oo velvotettu ottamaan jäteöljy vastaan (korjatkaaha jos oon väärässä), ja kaatopaikallekkin jos yksityinen vie 40l niin eivät kysele eikä maksa mitään.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  7. #7
    Heikinlaakson Neste. Käy sisällä täyttämässä sellaisen info lapun=mitä tuo jne, saa avaimen, parkkipaikan päädyssä kontti mihin laittaa....

    Osaako kunkaan sanoa???
    Eli idea/mietintä/hyöty.
    No vaikka pyörän mäntä, tako, siinä on yksimännän rengas, ei ihan varma onko L-mallinen. Kuulema se vastaa samaa kuin 2 männän rengasta??.
    Eli kattaisiko vaikka hommata 2-L-männän renkaalla varustettu mäntä vai yhdellä. Tietysti se öljymännän rengas on myös siinä???
    Idea on estää pidemmän ajan jälkeen kaiken shaipan pääsyä öljyn sekaa, vai kestääkö sellainen yksi vaikka 15 000km kilpa pyörässä katu käytössä
    Viimeksi muokannut: Husky510; 30.07.2013 klo 13:16.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  8. #8
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Kertokaahan immeiset että mitä ainetta visiirin sisäpinnassa on, siihen ei saa pinlockia kiinni ja näyttäisi että siinä olisi joku "kalvo" mitä irti ei saa.
    Pesin visiirin haalealla vedellä suurimmat vedet pyyhkäsin talouspaperilla, huomasin sitten että niissä kohdin kun oli hieman vettä jäänyt niin oli jäänyt ihmeellinen "röpöllinen" pinta ihan niin kuin vesi olisi syövyttänyt.
    Sitten kun kasteli sen uudelleen ja pyyhkäs kuivaks ni vanhat jäljet lähti ja uudesta kuivauksesta jäi uudet, nyt kun visiiri on ollut yön yli potassa kiinni niin kaikki loputkin vesipisaran jäljet ovat hävinneet.
    Kertokaahan väki mikä tuo visiirissä oleva pinnoite on siellä sisäpuolella.?

    kypärä on mallia uvex enduro carbon
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  9. #9
    Q: Miten ruisku käyttäytyy moottorijarrulla? Varmasti koneissa on eroja, mutta tässä on nyt kyseessä akateeminen kiinnostus kun joka päivä laskettelen kotiin alamäkeä pari sataa metriä ja mietin, että olisiko taloudellisempaa jurruttaa moottorijarrulla vai lasketella kytkin päällä. Moottorijarru kuitenkin hidastaa aika napakasti kutosellakin tuolla 60-70kmh vauhdissa...

    Niin, että miten on. Katkaiseeko ruiskukone bensansyötön esim >2000rpm moottorijarrutuksessa vai hulvaako se sinne menovettä aina tyhjäkäyntisyötön verran?

    Lainaa Pavel Pude kirjoitti Katso viesti
    Kertokaahan immeiset että mitä ainetta visiirin sisäpinnassa on, siihen ei saa pinlockia kiinni ja näyttäisi että siinä olisi joku "kalvo" mitä irti ei saa.
    Kysäisessä kypärässä on Googlen mukaan "uvex supravision® nano super anti fog/super anti scratch 3D single shield – made of makrolon®" visiiri. Makrolon on vain polykarbonaatille tietyn valmistajan nimi eli se on erittäin kestävä ja kova "muovi". Uvex Supravision löytyy myös Googlella eli se on Uvax firman jokin pinnoite, joka heikentää veden tarttumista visiiriin. Tarkempi koostumus lienee firman salaisuus
    Viimeksi muokannut: Crassus; 03.08.2013 klo 16:18.
    Triumph Street Triple
  10. #10
    Lainaa Crassus kirjoitti Katso viesti
    Q: Miten ruisku käyttäytyy moottorijarrulla? Varmasti koneissa on eroja, mutta tässä on nyt kyseessä akateeminen kiinnostus kun joka päivä laskettelen kotiin alamäkeä pari sataa metriä ja mietin, että olisiko taloudellisempaa jurruttaa moottorijarrulla vai lasketella kytkin päällä. Moottorijarru kuitenkin hidastaa aika napakasti kutosellakin tuolla 60-70kmh vauhdissa...

    Niin, että miten on. Katkaiseeko ruiskukone bensansyötön esim >2000rpm moottorijarrutuksessa vai hulvaako se sinne menovettä aina tyhjäkäyntisyötön verran?
    Autoissa on kai ainakin yleistä että syöttö katkeaa kokonaan.
    Suzuki PV (60cc) -> Suzuki R50 (80cc) -> Suzuki GSX600F '94 -> Kawasaki ZX6R '97 -> Aprilia RSV1000R '04 -> Kawasaki ZX10R '06 -> Kawasaki ZX6R '06
  11. #11
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Autoissa on kai ainakin yleistä että syöttö katkeaa kokonaan.
    Tiedän (esim omassa autossa >1500rpm syöttö katkeaa), siksi kysynkin miten pyörässä. Omassa kun laskee mäkeä alaspäin niin koneesta kuuluu sellainen murina ja pehmeä pauke, että jotain siellä varmaan palaa?
    Triumph Street Triple
  12. #12
    Mittaa oskilloskoopilla ruiskusuuttimen solenoidilta.
  13. #13
    Tuo lienee jonkin sortin ominaisuus Trumpissa. Oma Sprintti piti kans aika miehekästä röpötystä moottorijarrulla.
    ...enkä siitä nyt sen koommin häiriintyny.
    Honda CBR 1100 XX
    --------------------
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  14. #14
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa Crassus kirjoitti Katso viesti
    Kysäisessä kypärässä on Googlen mukaan "uvex supravision® nano super anti fog/super anti scratch 3D single shield – made of makrolon®" visiiri. Makrolon on vain polykarbonaatille tietyn valmistajan nimi eli se on erittäin kestävä ja kova "muovi". Uvex Supravision löytyy myös Googlella eli se on Uvax firman jokin pinnoite, joka heikentää veden tarttumista visiiriin. Tarkempi koostumus lienee firman salaisuus
    No just sellanen. tuonoi sitä kalvoa ei taida kannattaa pestä muulla kuin haalealla vedellä, pyyhkästä suuremmat vedet jollain pehmeällä liinalla pois.?
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  15. #15
    Lainaa Crassus kirjoitti Katso viesti
    Tiedän (esim omassa autossa >1500rpm syöttö katkeaa), siksi kysynkin miten pyörässä. Omassa kun laskee mäkeä alaspäin niin koneesta kuuluu sellainen murina ja pehmeä pauke, että jotain siellä varmaan palaa?
    Oma valistunut arvaus on, että polttoaineensyöttö katkeaa tehdaskartoilla ajellessa kokonaan, mutta esim. autoihin verrattuna hieman isommalla viiveellä. Ei ole itseasiassa tullut ikinä katsottua tarkemmin.

    Korostettakoon, että kyseessä on puhdas mutu, ihan vaan perustuen nykyiseen päästörajoitteiseen ajatteluun ja tehdaskartoissa tämän vuoksi tehtyihin kompromissiratkaisuihin sekä modernin ruiskumoottorin käytökseen, jonka vuoksi ihmettelen suuresti jollei näin olisi.

    Toki saan asian suhteen myös faktat selville, kun vaan pääsen joskus parin viikon kuluttua omasta tämän hetkisestä mökkirajoittuneisuudestani ja pääsen kotikoneen äärelle kaivelemaan joko ex-pyöristä tallennettua dataa tai loggaamaan nykyisestä 1050-koneesta kaapelin kanssa.

    Toki tässä on varmastikin eroja eri valmistajien ja mallien välillä. Luultavasti esim. jonkun panicalen tai s1000 kartta eroaa (myös) näiltä osin kovasti verrattuna johonkin samalla peruskoneella varustettuun adventure- tai matkapyörään.

    Joo, summa summarum: kunhan tylsyyksissäni mutustelen ihan akateemisesta mielenkiinnosta. :-)
  16. #16
    Googlettelin asiaa "Deceleration Fuel Cut-Off Triumph" ja kyllä se syöttö katkeaa. Lähes pyörässä kuin pyörässä ja se käytännön toiminta riippuu miten homma on koodattu. Toiset tuon poistaa, jotta moottorijarrutus ja vaihteidenvaihto olisi niin sulava kuin mahdollinen tai muokkaavat sitä. Pääsääntöisesti siis jos kaasun asentoanturi sanoo, että kahva on "nollilla" niin tietyn rpm lukeman yläpuolella bensansyöttö katkaistaan. Poikkeuksena kai lähinnä ilmajäähdytteiset tai vanhemmat koneet, joissa ilmeisesti annetaan hieman syöttöä "voiteluun". Kaasarikoneet, kaksitahtikoneet sun muut on sitten tietenkin asia erikseen eikä niissä homma pelaa vastaavasti. Tulipa tähänkin suurpiirteinen vastaus

    Lainaa Bing kirjoitti Katso viesti
    ...enkä siitä nyt sen koommin häiriintyny.
    Ei siitä häiriinnykään. Tuo röpötys on miehekkäämpi kuin kaikki Die Hardit yhteensä!
    Triumph Street Triple
  17. #17


    Juurikin näin. Nykysessä Hondassa ei sit tuota miehekkyysastetta ole juur nimekskään moottorijarrussa. Ei röpöttele ei....
    Honda CBR 1100 XX
    --------------------
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  18. #18
    Niinkin yksinkertainen asia, kuin jarrujen pesu. Varsinkin huolelliset rataketut korostavat pesua tärkeänä asiana kokonaishuoltoa, niin koskeehan se maantiemotoristejakin.

    Itse lasken 1. kevyellä paineella päältäpäin irtopölyn yms. pois. Sitten kovemmalla paineella suihkutan vettä levyn ja kilven väliin tarkoituksena saada jarrupöly poin mahdollisimman tehokkaasti sieltä . Vielä kevyesti pehmeällä harjalla pyyhkäisen kilvet ulkopuolelta niin puhtaaksi kuin saa.
    Usein vielä kuivaan kevyesti paineilmalla töhäyttelemällä kilvet ja veden pois ahtaista väleistä.

    Onkohan tämä hifistelyä, teenkö jotain turhan päiten. Ainakin foorumikirjoittelijoista Vuorela mainitsee pesevänsä jarruja usein.
    <p>.</p>
  19. #19
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Ajattelin koittaa josko tämmöiselle ketjulle olisi tarvetta. Eli jos on jokin pieni tekninen kysymys jonka vuoksi ei "kannata" omaa topikkia perustaa, niin tänne vaan.

    Aloita itse:
    Minne voin Helsingin alueella viedä öljynvaihdoista jääneet jäteöljyt?
    Shell itäkeskus. Auki24h
  20. #20
    Olen katellut uutta pyörää netistä ja lainapyörän ollessa (oli ajossa vajaan viikon) Suzuki GSX 650f,niin ihastuin siihen heti ajettavuudeltaan,sekä ulkonäöltään

    Nyt sitten löyty yksi just hyvä musta pyörä,missä jotain teippauksia (?)sin./pun.pikkasen,mut niiden kanssa voisin elää...Ongelmana vain on se,että pyörä olis haettava Pohojanmaalta

    No sitten löyty toinen samanmoinen pyörä lähempää...tais olla Tampere jos oikein muistan.
    Ongelmana on vain se väri...
    En halua sini-valkoista pyörää...

    Onko siis tietoa,että paljon tuo pyörän kokonaan maalaaminen maksaa,kun koteloiden kohdalla se ainakin on melko arvokasta hommaa?
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  21. #21
    Arvokasta se pyörien maalaaminenkin on. Suhteessa vielä kalliimpaa kuin autojen Säästää voi kun purkaa maalattavat osat itse. Mukava ajettava tuo GSX650F muuten
    Yamaha YZF-R6R
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://kauppa.tappismc.fi/
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/user/Hammu78
  22. #22
    onko rekisterikilpi laillinen siellä alhaalla, eli siihen ketjusuojan viereen laitettuna?
    zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
  23. #23
    Lainaa cb-61 kirjoitti Katso viesti
    onko rekisterikilpi laillinen siellä alhaalla, eli siihen ketjusuojan viereen laitettuna?
    Kyseiseen paikkaan asennettuja kilpiä on varmaan moni nähnyt pyörässä, mutta vähän tuntuu, että hankala saada täyttämään kaikkia vaatimuksia. Toki yrittänyttä ei laiteta.

    Tällaista sanoo Finlex:

    20 §
    Takarekisterikilven sijainti

    1. Ajoneuvon rekisterikilpi pohjalevyineen on kiinnitettävä ajoneuvon taakse siten, että mikään osa kilvestä ei ole sivuttaissuunnassa ajoneuvon ulommaisin osa.

    2. Rekisterikilven on kokonaisuudessaan sijaittava vähintään 20 cm ja enintään 150 cm maanpinnan yläpuolella.

    3. Rekisterikilven kallistuskulma pystytasoon nähden saa olla enintään 30 astetta alareunasta ulospäin tai 15 astetta alareunasta sisäänpäin.

    4. Rekisterikilven sivuttaissuuntaisten näkyvyyskulmien on oltava vähintään 30 astetta kummallekin sivulle.

    5. Rekisterikilvestä säädetään lisäksi ajoneuvojen rekisteröinnistä annetun valtioneuvoston asetuksen (893/2007) 6 luvussa.
    Yamaha YZF-R6R 2010
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  24. #24
    voi paskan kökkö... adville:n avatar
    Liittyi Jun 2008
    Nokian parkkitalon takapiha
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Niinkin yksinkertainen asia, kuin jarrujen pesu. Varsinkin huolelliset rataketut korostavat pesua tärkeänä asiana kokonaishuoltoa, niin koskeehan se maantiemotoristejakin.

    Itse lasken 1. kevyellä paineella päältäpäin irtopölyn yms. pois. Sitten kovemmalla paineella suihkutan vettä levyn ja kilven väliin tarkoituksena saada jarrupöly poin mahdollisimman tehokkaasti sieltä . Vielä kevyesti pehmeällä harjalla pyyhkäisen kilvet ulkopuolelta niin puhtaaksi kuin saa.
    Usein vielä kuivaan kevyesti paineilmalla töhäyttelemällä kilvet ja veden pois ahtaista väleistä.

    Onkohan tämä hifistelyä, teenkö jotain turhan päiten. Ainakin foorumikirjoittelijoista Vuorela mainitsee pesevänsä jarruja usein.
    missä moottoripyörässä on jarrukilvet..Uralissa??? vai onko sulla joku trike...
    HRD vh125 silverhorse -86
    V-max 1700
    GSX-R 1100
    huskyTE410
    Yamaha XJ650 Turbo -84
    Triumph Legend TT -01
    600sec V12
    Jaguar xj6
  25. #25
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    missä moottoripyörässä on jarrukilvet..Uralissa??? vai onko sulla joku trike...
    Jossain kardaanivehkeessä on jarrukilpi, ainakin miun Guzzissa on jonkinlainen jarrukilven tapainen.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  26. #26
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Niinkin yksinkertainen asia, kuin jarrujen pesu. Varsinkin huolelliset rataketut korostavat pesua tärkeänä asiana kokonaishuoltoa, niin koskeehan se maantiemotoristejakin.

    Itse lasken 1. kevyellä paineella päältäpäin irtopölyn yms. pois. Sitten kovemmalla paineella suihkutan vettä levyn ja kilven väliin tarkoituksena saada jarrupöly poin mahdollisimman tehokkaasti sieltä . Vielä kevyesti pehmeällä harjalla pyyhkäisen kilvet ulkopuolelta niin puhtaaksi kuin saa.
    Usein vielä kuivaan kevyesti paineilmalla töhäyttelemällä kilvet ja veden pois ahtaista väleistä.

    Onkohan tämä hifistelyä, teenkö jotain turhan päiten. Ainakin foorumikirjoittelijoista Vuorela mainitsee pesevänsä jarruja usein.
    On vähän vanha viesti, mutta sattui vasta nyt silmään. Älä nyt ihmeessä ainakaan millään painepesurilla niitä jarruja pese. Kun rataketut puhuu jarrujen pesemisestä, tarkoitetaan yleensä sitä, että napataan satulat irti, tiputetaan palat pois ja pestään satulat Bräkleen/saippuavesi + pieni harja yhdistelmällä. Päälle sitten ehkä jarrumäntiin sipaus jarrurasvaa, palat paikoilleen ja menoks.
  27. #27
    Terve vaa!

    Laitetaan tämä kysymys vaikka tänne.
    Eli putsailin tänään tuota 1000 k9 gsxr ilmansuodatinta ja kauhukseni huomasin, että onpas perskele päästänyt pipercrossin suodin hiekkaa lävitse. Ei ole tainnut entinen omistaja pahemmin putsailla Noh, hiekkaa kanssa oli, tosin se oli kovettunut kotelon seinämiin jo kiinni, mutta sitähän ei tiedä kuinka paljon sinne moottoriin?on mennyt tavaraa? Kysymys onkin, mitäs on odotettavissa pahimmillaan?
  28. #28
    Lainaa Masa1000 kirjoitti Katso viesti
    Terve vaa!

    Laitetaan tämä kysymys vaikka tänne.
    Eli putsailin tänään tuota 1000 k9 gsxr ilmansuodatinta ja kauhukseni huomasin, että onpas perskele päästänyt pipercrossin suodin hiekkaa lävitse. Ei ole tainnut entinen omistaja pahemmin putsailla Noh, hiekkaa kanssa oli, tosin se oli kovettunut kotelon seinämiin jo kiinni, mutta sitähän ei tiedä kuinka paljon sinne moottoriin?on mennyt tavaraa? Kysymys onkin, mitäs on odotettavissa pahimmillaan?
    Eipä tiedä ei paljonko mutta jossei vie öljyä/savuta jne voima on tallella oikeesti koneessa niin luultavasti ei paljoa.

    Varmuudenhan saat jos mittaat puristukset ja sitä ennen venttiilien välykset et on ok, jos nyt sattus pikkasen kantamaan ettet luule et joku pytty on väljä..

    Vahingot mitä mahdollisesti on tapahtunut niin on tapahtunut jo ja vaikutukset on jo havaittavissa ja jos kone ei enempää hiekkaa saa niin muuta damagea ei enään tapahdu.

    Eli jos pelaa ja kone repii hyvin eikä öljy maistu niin murhe pois ja puhdasta suodatinta tilalle ja puhdista ilmanputsarinkotelo ja kovaa ajoa vaan!
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  29. #29
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Eipä tiedä ei paljonko mutta jossei vie öljyä/savuta jne voima on tallella oikeesti koneessa niin luultavasti ei paljoa.

    Varmuudenhan saat jos mittaat puristukset ja sitä ennen venttiilien välykset et on ok, jos nyt sattus pikkasen kantamaan ettet luule et joku pytty on väljä..

    Vahingot mitä mahdollisesti on tapahtunut niin on tapahtunut jo ja vaikutukset on jo havaittavissa ja jos kone ei enempää hiekkaa saa niin muuta damagea ei enään tapahdu.

    Eli jos pelaa ja kone repii hyvin eikä öljy maistu niin murhe pois ja puhdasta suodatinta tilalle ja puhdista ilmanputsarinkotelo ja kovaa ajoa vaan!
    Ei savuta/vie öljyä ja tehotkin näyttäis olevan tallella
    Suodattimen pesin ja öljysin ja kotelon puhdistin myös.
    Ainut ääni mikä kesällä häiritsi, oli nokkaketjun ääni. Ei se normaali suzukin kolina vaan ääni oli pikemminkin "tirisevää" mitä enemmän kaasua käänsit sitä nopeampaa "tirinä" kuului. Olisko nokkaketjun kiristin finaalissa? Pyörällä tosin ajettu vasta 19tkm. En tiedä, jos se vaan vaatii sitä kovaa ajoa!
  30.  
  31. #30
    Lainaa Masa1000 kirjoitti Katso viesti
    Ei savuta/vie öljyä ja tehotkin näyttäis olevan tallella
    Suodattimen pesin ja öljysin ja kotelon puhdistin myös.
    Ainut ääni mikä kesällä häiritsi, oli nokkaketjun ääni. Ei se normaali suzukin kolina vaan ääni oli pikemminkin "tirisevää" mitä enemmän kaasua käänsit sitä nopeampaa "tirinä" kuului. Olisko nokkaketjun kiristin finaalissa? Pyörällä tosin ajettu vasta 19tkm. En tiedä, jos se vaan vaatii sitä kovaa ajoa!
    Suzukin äänistä osaa joku sanoa enemmän mutta jos mielenrauhaa haet niin vaihda kiristin tai kokeile ensin jollakin paremmilla öljyillä.. (jokainen saa päättää ite mitä se on, iso D, turbo LXE vai mikä / manuaalin mukaan)
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Sivu: 1 / 29:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen