Sen verran saanut selville että PITÄIS olla M22x1,5". KEW merkkinä vaan on lakannut jo olemasta ja fuusioitu Nykyään Nilfisk-Altoon. Tarvii kattoo toi kompurapesä läpi et sielä on kaikki kohdallaan, fuskaa vähän joka välistä mut saattaa ehjääntyä kourallisella oorenkaita ja gasket sealilla. Sit tarvii ettiä joku nilfiskin maahantuoja tai sit kokeilla onneaan jossain hydrauliikkaliikkeessä.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kuismalla?
Edit: Aa, muovikuisma.fi
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Sevverran kaukana vaan et ensin tars olla satavarma noista liittimistä. Tarvii ny avaa toi kompurakotelo ja kattoo josko siitä saa vielä kalun ennenku alkaa osia ostaa.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Muistilappu itselleni, Nilfisk-Alto D150 pyssyletkuasetelma PITÄIS käydä tohon.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Takajarru "ongelmia"..
Eli tuohon pyörään on tehty rumpujarrun tilalle levyjarru taakse ja se on huono. Polkimen vipusuhdetta jo muutin kun ennen liikerata oli +10cm joka aika hankala käytössä
Nyt jalan liike on hyvä, mutta edelleen todella huono. Ilmasin järjestelmän ja hyvin vähän parani, mutta edelleen huono.
Tuossa on ilmeisesti yamaha R1 takasatula (2-mäntäinen) ja Brembon pääsylinteri.
Kysymys kuuluukin mistä näen pääsylinterin koon? En ole löytänyt siitä mitään numeroita ym. Vain tekstin Brembo.
Jarrut ilmattu ja molemmat männät liikkuu eikä jää laahaamaan. Meinasin vielä tarkistaa palat uudestaan oisko ne lasittunut tms. Jarru siis niin huono että hiekallakaan ei mene lukkoon..Ei siinä.. moottorijarrulla enimmäkseen muutenkin mennään mut ois se kiva kun tuokin toimis kunnolla
![]()
Triumph Bonneville Bobber Black
Yamahan takasatula ei ole tuttu, mutta useasta suzukista löytyvässä satulassa on 2 ilmausnippaa. Männät on siis vastakkain, ja molemmat puolet tarvii ilmata.
CE_2146_1.JPG
DR 650 + XF 650
Juu 2 nippaa löytyy. Onko muuten näitten ilmauksella joku järjestys? Ilmasin ns. Kauemman ensin ja sit lähemmän letkulähtöön nähden.
Nyt kylläkin googlekaverin avustuksella selvisi että mun pääsylinteri on ainakin ulkoisesti samanlainen kun r1 vakio.. Pitää nyt seuraavaksi tarkastaa palat, sitten alkaa ihmettelee oisko vika pääsylinterissä..
Triumph Bonneville Bobber Black
Voi olla isotöinen ilmattava jos ilmausruuvit on alaspäin. Vai onko asennettu pyörään noin päin kun kuvassa? Onko sulla mahdollisuutta käyttää alipaineilmauslaitetta?
Ei ole pumppua mut jos ei ala pelaa niin saadaan varmaan lainaan.
Ilmauksen ajaksi irrotin satulan ja nostin ylemmäksi kun pääsylkky ja nipatkin ylös. Levynpaksuinen metallipala palojen väliin ja siitä sit jumppailee.
Palat nyt irrotin ja ne näytti metallin kiiltäviltä!?!
Vähän hioin pintaa ja tummempaa ainetta tuli näkyviin. Testataan kunhan uus iskari tulee.
Jos ei auttanut niin 1. Uus ilmaus pumpulla 2. Uudet palat 3. Vienti ammattilaiselle![]()
Triumph Bonneville Bobber Black
Aurinkosähköstä mie vaan.
On myytävänä:
10W 12V Cell Solar Panel Module Battery Charger
Ei siis säädintä, vaan piuhat suoraan akkuun.
http://www.ebay.com/itm/10W-12V-Cell...8AAOSwopRYgBXI
25W 12V Solar Panel Kit W/ Controller & Battery Clips for RV Small Solar System
Tässä on mukana joku 3A säädin.
http://www.ebay.com/itm/25W-12V-Sola...4AAOSwUdlWc8fx
Jos on tarkoitus varmistaa veneen akku ja pilssipumppu, niin riittääkö tuo pelkkä paneeli ilman säädintä, vai pitääkö aina olla säätimen kanssa.
Toinen tyhmä kysymys.
Kaksi pientä 10W paneelia on joskus kätevämpi kuin yksi isompi 20W paneeli.
Voiko ne kahden pienen paneelin piuhat yhdistää (väri väriin...) ja laittaa yksi plus ja miinun johto akkuun tai siihen säätimeen?
Paneelilta tulee kuitenkin maksimijännitettä enemmän kuin akku sietää, joten laittaisin kuitenkin säätimen. Jos säätimessä on lähtöliitäntä kuormalle niin se kytkeytynee pois päältä jos akun jännite laskee liikaa. Tällä pyritään estämään akun syväpurkaus. Vaikka ottaa se säädinkin hiukan, ja ainakin omassa mökkisysteemissä akku pääsi tyhjenemään siitä huolimatta.
Mutta ainakin akun ylilatauksen estämiseksi laittaisin tuon säätimen. Uskoisin että jos paneelit ovat samanlaisia, toimii rinnankytkentä ihan hyvin. Jos säätimen syöttöjännitealue riittää, voi ne kytkeä sarjaankin. Mutta nämä lausumat siis ilman takuuta.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Napsahti työkalusatsin paikallaan pitävä kuminauha katki. Mistä uusi tilalle? Tai joku kikka pitää tavarat paikallaan?
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Joku tällänen vai? Mistä tahansa raskaan kaluston tarvike/varaosaliikkeestä. Esim skuba, originator jne jne. Kuvan linkissäkin yksi. Voi olla jossain puuilo tms peräkärryosastollakin.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Kyä ne sulle sieltä yhen remmin myy ihan rohkeesti sisään vaanmut joo voi noi rekkakärryremmit olla vähän isoja sun tarpeeseen.
Baukkarissakin saattas olla.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Omaan pyörääni on laitettu pienempi takarengas kun ohjekirja sanoo. Nyt paikallaan 160/60 17" kun ohjekirja sanoo 180/55 17".
Pitäs uusia takarengas, niin laittaako samankokoisen vai ohjekirjan mukaisen? Saa myös suositella renkaita!![]()
Honda CBR 600 F vm. 2006
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Paljonko rallatusta porukka kestää omassa pyörässä ennen kuin vaihdetaan kiristin ja ketju? Alkoi 600 Hornetissa (ajettu 69tkm) rallattamaan ketju. Meinasi huoltoliikkeessä kun kyselin osia että kannattaa vaihtaa ketjukin, eikä pelkästään kiristintä. Kärsiiköhän ajella muutamia satoja kilometreja ennen vaihtoa?
Purkaamot, ebay jne.
http://www.purkuosat.net/lista.htm
Tai sit marssit hondaa edustavaan liikkeeseen ja maksat suosiolla 20€ tuosta pultista.
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Vaikka tuolta: https://www.motorcyclespareparts.eu/...er-551337.aspx
DR 650 + XF 650
Heps.
Hätäinen kymysys raadille; kuinka poistaa sivuseisontatuki Honda CBR600 F:stä ? Mutteri auki ja pultti heiluu, vaan eipä tule pois.
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Pultti on varmaan myös jengalla siinä kiinnikkeessä. Pitänee kiertää sekä mutteri että pultti.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Vanha Kawa, AR125 vm'83 herätetty henkiin "ladosta löytäen" ja ongelma: Kiihdyttäessä n. 6000 kohdalla vaihteella kuin vaihteella, tulee eräänlainen piikki ja kierrokset nousee tonnin tai pari ja äänenä nööNAUU () jolloin kaasua pitää löysätä.. Saako se liian vähän tavaraa vaiko?