Sivu: 24 / 148:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1422232425263474124 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 4411:sta
  1. #691
    Sen verran saanut selville että PITÄIS olla M22x1,5". KEW merkkinä vaan on lakannut jo olemasta ja fuusioitu Nykyään Nilfisk-Altoon. Tarvii kattoo toi kompurapesä läpi et sielä on kaikki kohdallaan, fuskaa vähän joka välistä mut saattaa ehjääntyä kourallisella oorenkaita ja gasket sealilla. Sit tarvii ettiä joku nilfiskin maahantuoja tai sit kokeilla onneaan jossain hydrauliikkaliikkeessä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #692
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Sen verran saanut selville että PITÄIS olla M22x1,5". KEW merkkinä vaan on lakannut jo olemasta ja fuusioitu Nykyään Nilfisk-Altoon. Tarvii kattoo toi kompurapesä läpi et sielä on kaikki kohdallaan, fuskaa vähän joka välistä mut saattaa ehjääntyä kourallisella oorenkaita ja gasket sealilla. Sit tarvii ettiä joku nilfiskin maahantuoja tai sit kokeilla onneaan jossain hydrauliikkaliikkeessä.
    ainakin Kuismalla on noit liittimiä melkein mihin tahansa pesuriin

    lämmöllä lähtee ..
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  3. #693
    Kuismalla?

    Edit: Aa, muovikuisma.fi
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #694
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Kuismalla?

    Edit: Aa, muovikuisma.fi
    http://www.muovikuisma.fi/teollisuus...ct-menu-item-7
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #695
    Sevverran kaukana vaan et ensin tars olla satavarma noista liittimistä. Tarvii ny avaa toi kompurakotelo ja kattoo josko siitä saa vielä kalun ennenku alkaa osia ostaa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  6. #696
    Muistilappu itselleni, Nilfisk-Alto D150 pyssyletkuasetelma PITÄIS käydä tohon.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  7. #697
    Takajarru "ongelmia"..

    Eli tuohon pyörään on tehty rumpujarrun tilalle levyjarru taakse ja se on huono. Polkimen vipusuhdetta jo muutin kun ennen liikerata oli +10cm joka aika hankala käytössä

    Nyt jalan liike on hyvä, mutta edelleen todella huono. Ilmasin järjestelmän ja hyvin vähän parani, mutta edelleen huono.

    Tuossa on ilmeisesti yamaha R1 takasatula (2-mäntäinen) ja Brembon pääsylinteri.

    Kysymys kuuluukin mistä näen pääsylinterin koon? En ole löytänyt siitä mitään numeroita ym. Vain tekstin Brembo.

    Jarrut ilmattu ja molemmat männät liikkuu eikä jää laahaamaan. Meinasin vielä tarkistaa palat uudestaan oisko ne lasittunut tms. Jarru siis niin huono että hiekallakaan ei mene lukkoon.. Ei siinä.. moottorijarrulla enimmäkseen muutenkin mennään mut ois se kiva kun tuokin toimis kunnolla
    Triumph Bonneville Bobber Black
  8. #698
    Yamahan takasatula ei ole tuttu, mutta useasta suzukista löytyvässä satulassa on 2 ilmausnippaa. Männät on siis vastakkain, ja molemmat puolet tarvii ilmata.
    CE_2146_1.JPG
    DR 650 + XF 650
  9. #699
    Juu 2 nippaa löytyy. Onko muuten näitten ilmauksella joku järjestys? Ilmasin ns. Kauemman ensin ja sit lähemmän letkulähtöön nähden.

    Nyt kylläkin googlekaverin avustuksella selvisi että mun pääsylinteri on ainakin ulkoisesti samanlainen kun r1 vakio.. Pitää nyt seuraavaksi tarkastaa palat, sitten alkaa ihmettelee oisko vika pääsylinterissä..
    Triumph Bonneville Bobber Black
  10. #700
    Voi olla isotöinen ilmattava jos ilmausruuvit on alaspäin. Vai onko asennettu pyörään noin päin kun kuvassa? Onko sulla mahdollisuutta käyttää alipaineilmauslaitetta?
  11. #701
    Ei ole pumppua mut jos ei ala pelaa niin saadaan varmaan lainaan.
    Ilmauksen ajaksi irrotin satulan ja nostin ylemmäksi kun pääsylkky ja nipatkin ylös. Levynpaksuinen metallipala palojen väliin ja siitä sit jumppailee.

    Palat nyt irrotin ja ne näytti metallin kiiltäviltä!?!
    Vähän hioin pintaa ja tummempaa ainetta tuli näkyviin. Testataan kunhan uus iskari tulee.

    Jos ei auttanut niin 1. Uus ilmaus pumpulla 2. Uudet palat 3. Vienti ammattilaiselle
    Triumph Bonneville Bobber Black
  12. #702
    Aurinkosähköstä mie vaan.

    On myytävänä:
    10W 12V Cell Solar Panel Module Battery Charger
    Ei siis säädintä, vaan piuhat suoraan akkuun.
    http://www.ebay.com/itm/10W-12V-Cell...8AAOSwopRYgBXI

    25W 12V Solar Panel Kit W/ Controller & Battery Clips for RV Small Solar System
    Tässä on mukana joku 3A säädin.
    http://www.ebay.com/itm/25W-12V-Sola...4AAOSwUdlWc8fx


    Jos on tarkoitus varmistaa veneen akku ja pilssipumppu, niin riittääkö tuo pelkkä paneeli ilman säädintä, vai pitääkö aina olla säätimen kanssa.

    Toinen tyhmä kysymys.
    Kaksi pientä 10W paneelia on joskus kätevämpi kuin yksi isompi 20W paneeli.
    Voiko ne kahden pienen paneelin piuhat yhdistää (väri väriin...) ja laittaa yksi plus ja miinun johto akkuun tai siihen säätimeen?
  13. #703
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Aurinkosähköstä mie vaan.

    On myytävänä:
    10W 12V Cell Solar Panel Module Battery Charger
    Ei siis säädintä, vaan piuhat suoraan akkuun.
    http://www.ebay.com/itm/10W-12V-Cell...8AAOSwopRYgBXI

    25W 12V Solar Panel Kit W/ Controller & Battery Clips for RV Small Solar System
    Tässä on mukana joku 3A säädin.
    http://www.ebay.com/itm/25W-12V-Sola...4AAOSwUdlWc8fx


    Jos on tarkoitus varmistaa veneen akku ja pilssipumppu, niin riittääkö tuo pelkkä paneeli ilman säädintä, vai pitääkö aina olla säätimen kanssa.

    Toinen tyhmä kysymys.
    Kaksi pientä 10W paneelia on joskus kätevämpi kuin yksi isompi 20W paneeli.
    Voiko ne kahden pienen paneelin piuhat yhdistää (väri väriin...) ja laittaa yksi plus ja miinun johto akkuun tai siihen säätimeen?
    Paneelilta tulee kuitenkin maksimijännitettä enemmän kuin akku sietää, joten laittaisin kuitenkin säätimen. Jos säätimessä on lähtöliitäntä kuormalle niin se kytkeytynee pois päältä jos akun jännite laskee liikaa. Tällä pyritään estämään akun syväpurkaus. Vaikka ottaa se säädinkin hiukan, ja ainakin omassa mökkisysteemissä akku pääsi tyhjenemään siitä huolimatta.

    Mutta ainakin akun ylilatauksen estämiseksi laittaisin tuon säätimen. Uskoisin että jos paneelit ovat samanlaisia, toimii rinnankytkentä ihan hyvin. Jos säätimen syöttöjännitealue riittää, voi ne kytkeä sarjaankin. Mutta nämä lausumat siis ilman takuuta.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  14. #704
    Napsahti työkalusatsin paikallaan pitävä kuminauha katki. Mistä uusi tilalle? Tai joku kikka pitää tavarat paikallaan?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  15. #705


    Joku tällänen vai? Mistä tahansa raskaan kaluston tarvike/varaosaliikkeestä. Esim skuba, originator jne jne. Kuvan linkissäkin yksi. Voi olla jossain puuilo tms peräkärryosastollakin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16. #706
    IKH vois olla kans hyvä paikka käydä. Siellä näyttää olevan tämmösiäki neljän paketeissa.

    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  17. #707
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    IKH vois olla kans hyvä paikka käydä. Siellä näyttää olevan tämmösiäki neljän paketeissa.
    IKH on sopivan matkan päässä, käynpä nuuskimassa. Myös tuo Rekkamasan laittama on lähellä tarvetta, mutta harvemmin asioin raskaan kaluston tarvikeliikkeissä.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  18. #708
    Kyä ne sulle sieltä yhen remmin myy ihan rohkeesti sisään vaan mut joo voi noi rekkakärryremmit olla vähän isoja sun tarpeeseen.

    Baukkarissakin saattas olla.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #709
    Omaan pyörääni on laitettu pienempi takarengas kun ohjekirja sanoo. Nyt paikallaan 160/60 17" kun ohjekirja sanoo 180/55 17".

    Pitäs uusia takarengas, niin laittaako samankokoisen vai ohjekirjan mukaisen? Saa myös suositella renkaita!
    Honda CBR 600 F vm. 2006
  20. #710
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hoppana kirjoitti Katso viesti
    Omaan pyörääni on laitettu pienempi takarengas kun ohjekirja sanoo. Nyt paikallaan 160/60 17" kun ohjekirja sanoo 180/55 17".

    Pitäs uusia takarengas, niin laittaako samankokoisen vai ohjekirjan mukaisen? Saa myös suositella renkaita!
    Laita se oikea koko, eli 180/55-17"
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  21. #711
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Laita se oikea koko, eli 180/55-17"
    On varmasti joku syy kun on vaihdettu kokoa. Hinta eroa ei ole noilla koillakaan.. Pienemmällä helpompi kallistaa pyörää?
    Honda CBR 600 F vm. 2006
  22. #712
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hoppana kirjoitti Katso viesti
    On varmasti joku syy kun on vaihdettu kokoa. Hinta eroa ei ole noilla koillakaan.. Pienemmällä helpompi kallistaa pyörää?
    Oiskohan ceebrassa 5,5" vanne, jolloin turhan kapea kumi vain venyy muodostaan pois kuin kätilöopistolla konsanaan.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #713
    Paljonko rallatusta porukka kestää omassa pyörässä ennen kuin vaihdetaan kiristin ja ketju? Alkoi 600 Hornetissa (ajettu 69tkm) rallattamaan ketju. Meinasi huoltoliikkeessä kun kyselin osia että kannattaa vaihtaa ketjukin, eikä pelkästään kiristintä. Kärsiiköhän ajella muutamia satoja kilometreja ennen vaihtoa?
  24. #714


    Oiskohan kellään ajatusta mistä tämmöstä pulttia kannattais alkaa metsästämään?

    Tämä siis Honda cbr 600f 2006 takajarrusatulan kiinnityspultti.
    Fz6-n '04
  25. #715
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Luisti kirjoitti Katso viesti
    Oiskohan kellään ajatusta mistä tämmöstä pulttia kannattais alkaa metsästämään?

    Tämä siis Honda cbr 600f 2006 takajarrusatulan kiinnityspultti.
    Purkaamot, ebay jne.

    http://www.purkuosat.net/lista.htm



    Tai sit marssit hondaa edustavaan liikkeeseen ja maksat suosiolla 20€ tuosta pultista.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha ei pamaha



  26. #716
    Lainaa Luisti kirjoitti Katso viesti


    Oiskohan kellään ajatusta mistä tämmöstä pulttia kannattais alkaa metsästämään?

    Tämä siis Honda cbr 600f 2006 takajarrusatulan kiinnityspultti.
    saattais löytyä ihan motonetin hyllystä jonku japsikotilon satulan liukutappisarjasta
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  27. #717
  28. #718
    Heps.

    Hätäinen kymysys raadille; kuinka poistaa sivuseisontatuki Honda CBR600 F:stä ? Mutteri auki ja pultti heiluu, vaan eipä tule pois.
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  29. #719
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pultti on varmaan myös jengalla siinä kiinnikkeessä. Pitänee kiertää sekä mutteri että pultti.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #720
    Vanha Kawa, AR125 vm'83 herätetty henkiin "ladosta löytäen" ja ongelma: Kiihdyttäessä n. 6000 kohdalla vaihteella kuin vaihteella, tulee eräänlainen piikki ja kierrokset nousee tonnin tai pari ja äänenä nööNAUU ( ) jolloin kaasua pitää löysätä.. Saako se liian vähän tavaraa vaiko?
Sivu: 24 / 148:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1422232425263474124 ... ViimeinenViimeinen