Sivu: 25 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1523242526273575125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 4345:sta
  1. #721
    Onko siinä mitään pakoaukon säätösysteemiä joka ois jumiutunut auki?
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #722
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei kai kasikolmosessa ole mitään pakoaukon säätimiä? Pelkkää tehoa vaan kun niille kierroksille osuu missä kanavat hengittää.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #723
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Onko siinä mitään pakoaukon säätösysteemiä joka ois jumiutunut auki?
    Ei tietääkseni?
  4. #724
    Mitä lueskelin äsken niin luistiohjattu moottori. Voiskohan se luistikiekko olla väärässä asennossa? Ei ole kokemusta niin paha sanoa paremmin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #725
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Mitä lueskelin äsken niin luistiohjattu moottori. Voiskohan se luistikiekko olla väärässä asennossa? Ei ole kokemusta niin paha sanoa paremmin.
    En itse ymmärrä tuosta luistiohjauksesta. https://images.cmsnl.com/img/partsli...5441d_15e5.gif ilmeisesti tuo kiekko on osa nro 12001 (edit tai 12021, miten nyt onkaan)
    Viimeksi muokannut: Juicedb; 14.06.2017 klo 21:25.
  6. #726
    Ei kai kyse kuitenkaan ole niin simppelistä ongelmasta kuin yläkierroksilla luistava kytkin?
  7. #727
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ei kai kyse kuitenkaan ole niin simppelistä ongelmasta kuin yläkierroksilla luistava kytkin?
    Pari tuntia googletellen toivon sitä itsekin! (http://www.gixxer.com/forums/66-04-0...s-jumping.html) huomenna säädän vaijeria ja kerron lopputulokset..
  8. #728
    Toivotaan että olis vaijeri, mutta latolöydön kytkimessä voi kyllä olla muutakin vuosien tuomaa murhetta. Onko laatikossa olevan öljyn kunnosta ja laadusta mitään hajua? Jos ei, ja jos vaijerin rukkaus ei auta, niin märkäkytkimelle sopiva tuore mineraaliöljy voi myös auttaa, varsinkin jos joku on vuosien varrella erehtynyt laittamaan sinne synteettistä. Pahimmillaan menee kytkinjouset ja/tai levyt vaihtoon.
  9. #729
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Toivotaan että olis vaijeri, mutta latolöydön kytkimessä voi kyllä olla muutakin vuosien tuomaa murhetta. Onko laatikossa olevan öljyn kunnosta ja laadusta mitään hajua? Jos ei, ja jos vaijerin rukkaus ei auta, niin märkäkytkimelle sopiva tuore mineraaliöljy voi myös auttaa, varsinkin jos joku on vuosien varrella erehtynyt laittamaan sinne synteettistä. Pahimmillaan menee kytkinjouset ja/tai levyt vaihtoon.
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/59301...oljy-mineraali Tuota tavaraa sinne on nyt laskettu. Ensin vanhat pois, uutta pari desiä lisää pohjatulppa auki, (ns huuhtelu) jonka jälkeen kyljessä olevan määrän mukaisesti 750 ml.
  10. #730
    pöh...

    se on tehopiikki joka iskee juur suunnilleen noilla kierroksilla

    se on noista uudemmista sitten tasoitettu pois kaikenmaailman säätimillä ym. samalla lähti hauskuus

    se on juur sitä mitä oon jääny noista vanhan ajan piikeistä kaipaamaan , raaka voima joka tulee kun tulee mutta kerralla ja rankaisee jos et ole valmiina...

    oli 16V kloppina aivan mahtavia laitteita

    mulla -83 yamaha RD 125 LC viilalla höystettynä vakiokaasarilla ja giannellin putkella ja boysenin nailonläpillä kulki 190 ja käyttökierrokset oli just 6500- jotain , riippuen siitä kuinka pitkää halus pannun pysyvän koossa

    modatulla vakiomännällä maksimit oli jossin 12,5K ja yz crossin helmattomalla takomännällä reilu 16K mutta kestävyys heikkeni dramaattisesti eikä perse kestäny montaa kertaa kokeilla

    oi niitä aikoja
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  11. #731
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    pöh..
    En oo tottunut tuollaiseen, joten vaisto käskee hölläämään kaasua Foorumeilla notkumisesta saa itsensä vain sekaisin mielipiteistä Pitää antaa huutaa ja toljottaa nopeusmittaria, kasvaako vauhti..
  12. #732
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti

    mulla -83 yamaha RD 125 LC viilalla höystettynä vakiokaasarilla ja giannellin putkella ja boysenin nailonläpillä kulki 190
    Aika hieno suoritus, koska ainakin minulla (valkoinen 1983 RD 125 LC) langanohuet etuputket alkoi joustamaan jo 130 vauhdissa ja etupyörän pultti seilasi senttejä edes takaisin.
    Aja siinä sitten kovaa, kun on muuttuva akseliväli, keulakulma ja mitä lie muita suureita...
  13. #733
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Aika hieno suoritus, koska ainakin minulla (valkoinen 1983 RD 125 LC) langanohuet etuputket alkoi joustamaan jo 130 vauhdissa ja etupyörän pultti seilasi senttejä edes takaisin.
    Aja siinä sitten kovaa, kun on muuttuva akseliväli, keulakulma ja mitä lie muita suureita...
    ei sitä silloin ajatellu että ois muka huono ajaa tai vetelä ennenku pääsi koeajamaan uutta gammaa...

    ja olihan toi LC kuitenkin älyttömästi parempi kuin vanha 2 pyttyinen
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  14. #734
    Sivukysymys KawAR125:een, tankin koko 11,5 litraa, josta "varatankki" 0,8 litraa, mutta missäköhän kohtaa bensavalon pitäisi syttyä? Manuaali kertoo, että "valo syttyy ja ei sammu jos polttoainetta on liian vähän.." Ajellessa pyörä sammui ylämäkeen, jonka jälkeen käänsin hanan varatankille ja ajoin tankkaamaan 9,6 litraa..
  15. #735
    Ihan tyhmä kysymys, kait oot kattonu polttimon...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16. #736
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Ihan tyhmä kysymys, kait oot kattonu polttimon...
    Ihan tyhmä vastaus, öljyn ja bensan merkkivalot palaa kiinteästi, kun vaihde on vapaalla... (ns. polttimo check)
  17. #737
    Lainaa Juicedb kirjoitti Katso viesti
    Ihan tyhmä vastaus, öljyn ja bensan merkkivalot palaa kiinteästi, kun vaihde on vapaalla... (ns. polttimo check)
    Jos polttimo on ehjä niin vika lienee siinä anturissa joka on tankissa. Ota se esiin ja tarkista, voihan sen johdotkin olla jostain irti. Voi olla NTC vastus anturina , sen vastus muttuu lämpötilan funktiona.
  18. #738
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Jos polttimo on ehjä niin vika lienee siinä anturissa joka on tankissa. Ota se esiin ja tarkista, voihan sen johdotkin olla jostain irti. Voi olla NTC vastus anturina , sen vastus muttuu lämpötilan funktiona.
    Kyllä kyllä, mutta siis enemmän kiinnostaa milloin sen pitäisi syttyä? Ennen varatankille siirtymistä vai sen aikana, kun kone menee oikeasti huuruilla? Sinänsä tarpeeton valo, koska bensahana on-asennossa hoitaa saman asian.

    Sama kun olutlasin pohjassa lukisi "tuoppisi on tyhjä"
  19. #739
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Ei kai kyse kuitenkaan ole niin simppelistä ongelmasta kuin yläkierroksilla luistava kytkin?
    Kaapelia säädetty, eipä tapahtunut enää Eli ongelma oli onneksi pieni ja simppeli.
  20. #740
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos VAKIO vilkut on edessä 21W ja takana 10W, niin toimiiko systeemi jos taakse laittaa myös 21W ? Hidastuuko vilkut (liikaa)? hajooko rele?

    Netin mukaan pirun vaikee löytää 10W takavilkkuja (motonet, storm, allright, erobiker, biltema...).
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #741
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Jos VAKIO vilkut on edessä 21W ja takana 10W, niin toimiiko systeemi jos taakse laittaa myös 21W ? Hidastuuko vilkut (liikaa)? hajooko rele?

    Netin mukaan pirun vaikee löytää 10W takavilkkuja (motonet, storm, allright, erobiker, biltema...).
    Riippuu. Releen kärjet kestää jos kestää, luultavasti ei mitään ongelmia. Nopeuskin pysynee, olettaen että se nopeutettu vilkkuminen on tehty mikropiirillä (joka tarkkailee vain että kuormaa ei ole liian vähän).

    Voipi olla, että kokeilisin ledivilkkuja taakse tuossa tilanteessa.
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  22. #742
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Riippuu. Releen kärjet kestää jos kestää, luultavasti ei mitään ongelmia. Nopeuskin pysynee, olettaen että se nopeutettu vilkkuminen on tehty mikropiirillä (joka tarkkailee vain että kuormaa ei ole liian vähän).

    Voipi olla, että kokeilisin ledivilkkuja taakse tuossa tilanteessa.
    Itse tökkäisin 21 wattisen kokeeksi. Releen virta kasvaa parikyt prossaa, kärjet ei siitä ole moinaankaan. Taajuuskäytös todettu pätevästi tossa edellä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  23. #743
    Onkos kukaan bongannut valmista 12v rele/jakoblokki pakettia erinäisten lisätarvikkeiden liittämistä varten? Mitään varsinaista tupakansytkäliitintä tai muuta en hae vaan perus siistiä jakoblokki+sulake+rele pakettia jossa olisi esimerkiksi muutama ruuvikiinnitys 12v lisätarvikkeiden kiinnitystä varten.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  24. #744
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. Moto Guzzi Nevada, Ex VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  25. #745
    Valmis rele ja sulakepaketti olisi esim Fuzeblocks http://www.fuzeblocks.com/
    Saa nippyltä http://www.nippynormans.com/f650stf6...ble-fuse-panel

    Ohjelmoitava versio PDM60 http://pdm60.com/
  26. #746
    Lainaa an13 kirjoitti Katso viesti
    Valmis rele ja sulakepaketti olisi esim Fuzeblocks http://www.fuzeblocks.com/
    Saa nippyltä http://www.nippynormans.com/f650stf6...ble-fuse-panel

    Ohjelmoitava versio PDM60 http://pdm60.com/
    Juurikin tuollainen fuzeblocksin tyylinen olisi haussa, mutta ompahan vaan hintava... Tuohon hintaan kasailen kyllä itse mielummin vaikka ei siitä kyllä yhtä siistiä saa. Erikoista ettei kiinavalmistajat ole tuon tapaista kökötystä tehneet.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  27. #747
    Idea siitä miten moninapaisen vesitiiviin liittimen sisään voi kasata pienen rele ja sulakepaketin: http://www.cycleterminal.com/mp280-fuse-box.html
    Tässä liittimen sisään laitettu sulakkeet: http://www.easternbeaver.com/Main/Wi...cs-sealed.html
  28. #748
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Itse tökkäisin 21 wattisen kokeeksi. Releen virta kasvaa parikyt prossaa, kärjet ei siitä ole moinaankaan. Taajuuskäytös todettu pätevästi tossa edellä.
    Kävinny ostaas 21 wattiset. Tykkään että on taakse kunnon tuike. Tästä taas kokemusta rikkaampana.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  29. #749
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kävinny ostaas 21 wattiset. Tykkään että on taakse kunnon tuike. Tästä taas kokemusta rikkaampana.
    Pojan mopoon laitettiin ledivilkut, eivät olleet halvimmat (löytyy jopa E-hyväksyntä). Yllätti kirkkaudella, näkyy selkeästi paremmin kuin 21w perinteinen vilkku. Ja näkyy myös sivullekin. Kehitys on noissakin mennyt selvästi eteenpäin.
  30.  
  31. #750
    Tervehdys! Tulipa tuossa (taas) epähuomiossa tilattua tube type - rengas Bonneville SEhen, joka kulkee tietty tubeless - pyörillä. Kyseessä takakumi, eikä nopeusluokitus ole hoota korkeampi. Kysymys siis on, että voiko tämän tube tyypin asentaa vanteelle vai tarviiko sinne lykätä sisuskumi väliin? Sopiiko se edes sinne/käykö?
    Kiits! Ja lämpimämpiä päiviä kaikille!
    -CORSE-
Sivu: 25 / 145:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1523242526273575125 ... ViimeinenViimeinen