Sivu: 64 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 2791:sta
  1. #1891
    Lainaa Zetäxä kirjoitti Katso viesti
    Nyt noin 300km takana -03 Zetalla 15W-40 MX Delvaceilla ja vielä ei ole ollut mitään pahaa sanottavaa. Ei löydy välivapaita, kytkin ei luista ja vaihteet kytkeytyy nätisti. Pelaa siis vähintään yhtä hyvin kuin Motoxin tai Motulin moottoripyörille tarkoitettu öljy.
    Itsellä n. 600km Kawa ZX-6R '06 takana 15W-40 MX delvaceilla, aluksi tuntui ettei mitään kummempiä entisiin öljyihin (Motul 5100) mutta jossain 200-300km kohdilla alkoi tuntua, ettei vaihteet enään kolise vaan menevät pehmeästi paikalleen. Kytkimestä en osaa sanoa, ei ainakaan luista. Välivapaita ei ole löytynyt, ei kyllä löytynyt motuleillakaan.

    Liekkö tämä on sitä uskoon tulemista vai miksi vaihteet ei enään kolise samaan tapaan kuin motuleilla, pian tulee totuuden hetki kun vaihdan uuden satsin delvaccia talven alle.

    -maz
  2. #1892
    Taitaapa olla niin, että suhteellisen pienistä markkinoista johtuen ei edes ole olemassa erikoisesti moottoripyörille kehitettyä öljyä. Ihan irtotavarana "mopoöljyfirmat" ostavat suurilta tuottajilta ihan tuiki tavallista moottoriöljyä ilman kummempia lisäaineistuksia, purkittavat 1-5 litran pänniköihin, pytyn kylkeen mopon kuvan ja maininnan jostain lisäaineista, joiden olemassaloa sitten on vaikea todeta. Niin ja tavarana hinta toki kerrotaan siihen tukkuhintaan nähden kymmenellä, purkittaminen kun on kallista puuhaa
    Kyllä ainakin tuon Delvacin toimivuus mopossa viittaa johonkin tuolliaseen. Itsellä Deuvillessä D toimii todella erinomasesti, taatusti vähintään yhtä hyvin kuin Hondan oma öljy. Ja D pysyy myös koneessa, 5 tkm jälkeen ei ole havaittavissa öljypinnan laskua mittatikussa.
  3. #1893
    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    Taitaapa olla niin, että suhteellisen pienistä markkinoista johtuen ei edes ole olemassa erikoisesti moottoripyörille kehitettyä öljyä. Ihan irtotavarana "mopoöljyfirmat" ostavat suurilta tuottajilta ihan tuiki tavallista moottoriöljyä ilman kummempia lisäaineistuksia, purkittavat 1-5 litran pänniköihin, pytyn kylkeen mopon kuvan ja maininnan jostain lisäaineista, joiden olemassaloa sitten on vaikea todeta. Niin ja tavarana hinta toki kerrotaan siihen tukkuhintaan nähden kymmenellä,
    Vahvasta omasta mutu- mielipiteestäsi huolimatta, olet väärässä. Onhan noita ölppiä testattu, ja todettu mp- öljyjen erilainen koostumus verrattuna autoliukastimiin. Toki, jos tositteen esität missä autoöljy on samaa tuotetta kuin mp- liukastin, olen valmis mielipidettäni muuttamaan.
  4. #1894
    no mutta jos japanilaiset käyttääkin sitä Delvacia purkeissaan... jospa niissä on ensi asennus öljynäkin tuo Delvac.he eivät enää ole mukana öljyjen kehittelyssä kun Delvac on osoittautunut miltei lyömättömäksi,ainakin Suomessa.
    muiden maiden osalta miettivät vielä,Delvac ei ole vakuuttanut muita kuin viisaat suomalaiset.
    muut öljynvalmistajat miettivät myös jättääkkö öljyjensä moottoria puhdistava vaikutus pois jotta väri pysyy kirkkaana niinkuin Delvacissa,näin ollen myös öljynsuodattimesta voidaan luopua.ovat tutkimuksissaan todenneet että moottoriin jäävä paska vaimentaa mekaanisia ääniä,joita tähän päivään asti moottoreista on tullut.

    koska kulumistakaan ei enää esiinny,ovat muutamat pyörä valmistajat päättänyt että Delvacia käyttävien perusmoottorin takuu säilyy jatkuvana.

    tätä kirjoitellessani,koska en vieläkään ole siirtynyt Delvacin käyttäjäksi,joudun miettimään olenko muiden öljynvalmistajien huijauksen kohde,tyhmä,vai kateellinen niille jotka ovat tähän edulliseen,mutta väitetysti vähintään yhtä hyvään kuin oikeasti tähän käyttötarkoitukseen valmistetun öljyn käyttäjät.

    uskallanko luottaa ennemmin foorumin asiantuntijoihin vai satoja miljoonia euroja öljyjen kehittelyyn käyttäviin valmistajiin...vai ovatko he niitä kehitelleet...jospa tuotekehittelyllä tarkoitetaankin jotain aivan muuta??








    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    Taitaapa olla niin, että suhteellisen pienistä markkinoista johtuen ei edes ole olemassa erikoisesti moottoripyörille kehitettyä öljyä. Ihan irtotavarana "mopoöljyfirmat" ostavat suurilta tuottajilta ihan tuiki tavallista moottoriöljyä ilman kummempia lisäaineistuksia, purkittavat 1-5 litran pänniköihin, pytyn kylkeen mopon kuvan ja maininnan jostain lisäaineista, joiden olemassaloa sitten on vaikea todeta. Niin ja tavarana hinta toki kerrotaan siihen tukkuhintaan nähden kymmenellä, purkittaminen kun on kallista puuhaa
    Kyllä ainakin tuon Delvacin toimivuus mopossa viittaa johonkin tuolliaseen. Itsellä Deuvillessä D toimii todella erinomasesti, taatusti vähintään yhtä hyvin kuin Hondan oma öljy. Ja D pysyy myös koneessa, 5 tkm jälkeen ei ole havaittavissa öljypinnan laskua mittatikussa.
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  5. #1895
    täytyypä ottaa oikein asiaksi, ja ensi viikolla kysyä tuolta Delvacin edustajalta,suositteleeko hän sitä prätkiin.
    jos he uskaltavat kirjallisesti luvata että se käy myös s 1000 rr mopoon niin sitten mä olen valmis ehkä sitä kokeilemaan...
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

  6. #1896
    Löytyykö Deen käyttäjiä gessu-Bemaristien joukosta? Laatikko tuossa kikottimessa on luokattoman koliseva ja välivapaita tarjoava, mut mitä muissa mopoissa tiedän Deen tehneen, tekisi mieli kokeilla tuota oikeaa öljyä, mutta uskaltaako Deen kanssa mennä suon yli sen jälkeen :o
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  7. #1897
    Tiukka paikka kummat laittaa mosaan nyt talveksi odottamaan kesänrientoja, Delvacit vai Nesteen Turbo LXE:eet?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  8. #1898
    Löytyykö Deen käyttäjiä gessu-Bemaristien joukosta? Laatikko tuossa kikottimessa on luokattoman koliseva ja välivapaita tarjoava, mut mitä muissa mopoissa tiedän Deen tehneen, tekisi mieli kokeilla tuota oikeaa öljyä, mutta uskaltaako Deen kanssa mennä suon yli sen jälkeen
    Deen kokeileminen ei paljoa maksa ja kyllä se vähintään yhtä hyvin pelaa kuin se ennenkäyttämäsi öljy. D on aito maaöljystä valmistettu mineraaliöljy, joka ei kovassakaan ajossa litkuksi muutu.
  9. #1899
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kylaenmies kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö Deen käyttäjiä gessu-Bemaristien joukosta? Laatikko tuossa kikottimessa on luokattoman koliseva ja välivapaita tarjoava, mut mitä muissa mopoissa tiedän Deen tehneen, tekisi mieli kokeilla tuota oikeaa öljyä, mutta uskaltaako Deen kanssa mennä suon yli sen jälkeen :o
    Mistään mitään tiedä, mutta onko tossa kuivakytkin? Eikö jossain noissa adventurevehkeissä ole? Tarkoittaa kai että laatikossa ja motissa on eri öljyt (liukkaat mäntäpuolella ja painetta kestävät vaihdepuolella). En lähtis delvakeilla pelaan.
  10. #1900
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mistään mitään tiedä, mutta onko tossa kuivakytkin? Eikö jossain noissa adventurevehkeissä ole? Tarkoittaa kai että laatikossa ja motissa on eri öljyt (liukkaat mäntäpuolella ja painetta kestävät vaihdepuolella). En lähtis delvakeilla pelaan.
    Pikku gessusta kyse, 99% uskossa olen, että märkämonilevy siellä olisi kuoren alla

    Täytyy varmaan kokeilla tuota Deetä kun vaikuttaa aika lirulta tuo mopottimen nykyinen öljy, tosin kelien kylmetessä tuossa toimisi varmaan kylmäpäästä liukkaampi öljy paremmin sen aikaa kun kone lämpiää.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  11. #1901
    Tulipahan opeteltua tuon Gessun öljynvaihto-operaation salat, nyt Vaccia tankattuna, alkutuntemuksina käytös ei mennyt ainakaan huonompaan suuntaan Katsotaan kun kilometrejä tulee alle, että parantuiko luonne.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  12. #1902
    Tulipahan opeteltua tuon Gessun öljynvaihto-operaation salat, nyt Vaccia tankattuna, alkutuntemuksina käytös ei mennyt ainakaan huonompaan suuntaan Katsotaan kun kilometrejä tulee alle, että parantuiko luonne.
    Kannattaa seurata öljyn mustumista, alkuun tuo D pesevyys irroittaa likaa. Jos kovin nopeasti väri muuttuu, niin enimmisen tonnin jälkeen uusi vaihto, saa ne vanhat kerääntyneet moskat pois koneesta.
  13. #1903
    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa seurata öljyn mustumista, alkuun tuo D pesevyys irroittaa likaa. Jos kovin nopeasti väri muuttuu, niin enimmisen tonnin jälkeen uusi vaihto, saa ne vanhat kerääntyneet moskat pois koneesta.
    Hyvä kun muistutit, meinasin jo että tässä menisi ensikesään näillä, mutta kai tuota voisi vielä kerran jumpata jos näyttää tervalta :o
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  14. #1904
    Lainaa kylaenmies kirjoitti Katso viesti
    Hyvä kun muistutit, meinasin jo että tässä menisi ensikesään näillä, mutta kai tuota voisi vielä kerran jumpata jos näyttää tervalta :o
    Mulla pyörän laiton ja heti öljynvaihdon jälkeen meni 1000km ja öljyt + suodatin meni vaihtoon juurikin värin muutoksen vuoksi, nyt sitten jo yli 4000km ja öljyt on edelleen kirkkaat.

    Ja on niillä öljyillä eroja...
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  15. #1905
    Mitähän tossa Motul 7100 10w40 toi MA2 meinaa?
  16. #1906
    Lainaa Jer3 kirjoitti Katso viesti
    Mitähän tossa Motul 7100 10w40 toi MA2 meinaa?
    Lisäaineistusta kytkintä varten se on, vaikka eipä tuo kytkin ole luistanut vaikka kanisterin kyljessä ei MA-2 luokitusta ole ollutkaan mitä pataan olen kaajellut vaan esim. Allison TO-4, Global DHD jne raskaan maansiirtokaluston märkäkytkinluokituksia.

    Joku korjatkoon jos olen harhautunut polulta..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  17. #1907
    Lainaa Jer3 kirjoitti Katso viesti
    Mitähän tossa Motul 7100 10w40 toi MA2 meinaa?
    MA2 on moottoripyörien märkäkytkin standardi (yleisempien moottoripyörien kytkinten) ominaisuuksin sopiva öljy. Yleensä märkäkytkimilllä varustetut moottoripyörät huoltomanuaaleissan ko luokituksen omaavaa ölppää suosittelevat.

    Japanialaiset mp-valmistajat yleensä tuota öljyluokitusta vaativat omiin pyöriinsä, ja näyttää tuo myös eurooppalaisten moottoripyörätehtalijoiden vaatimuksena olevan, ainakin super- pyörissään.
    Viimeksi muokannut: vma; 14.09.2012 klo 23:52.
  18. #1908
    Laitoin 36tkm kohdalla Delvac MX:t koneeseen syystä että koneen ääni on ollut aina aivan kamalaa rotinaa. Bike:n testissähän tuota luonnehdittiin aikoinaan sementtimyllyksi. Mutta ei sopinut ainakaan minun mopoon Delvacit. 38tkm kohdalla vaihteita sai painaa tosissaan sisään ja ykkösellä kuului aina rusahdus. Äänet pysyi minusta ennallaan koko ajan. Lisäksi kytkin alkoi 1000 km jälkeen luistaa tosin todella vähän. (moposta on muutenkin levyt aika loppu). Vaihdoin takaisin Yamalube S4 10w-40 ölppiin ja sentään pykälät menee sisään pienemmällä voimalla.
    Kaikille se ei näemmä sovi....
  19. #1909
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    MA2 on moottoripyörien märkäkytkin standardi (yleisempien moottoripyörien kytkinten) ominaisuuksin sopiva öljy. Yleensä märkäkytkimilllä varustetut moottoripyörät huoltomanuaaleissan ko luokituksen omaavaa ölppää suosittelevat.

    Japanialaiset mp-valmistajat yleensä tuota öljyluokitusta vaativat omiin pyöriinsä, ja näyttää tuo myös eurooppalaisten moottoripyörätehtalijoiden vaatimuksena olevan, ainakin super- pyörissään.
    Tuo MA-luokitushan on juurikin Japanilaisten omia luokituksia, Euroopassa ACEA ja Jenkeissäkin oli omansa. Mutta jokainen laittaa sitä öljyä minkä katsoo hyväksi omaan pyöräänsä ja kokee sen toimivan.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  20. #1910
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Tuo MA-luokitushan on juurikin Japanilaisten omia luokituksia
    JASO MA on japanialaisten luokitus ja luultavasti yleisimmin käytetyin standardi, kun puhutaan moottoripyörän moottorin voiteluaine vaateista. Näyttää olevan isojen valmistajien keskuudessakin tuo JASO MA kovin paljon käytetty, joten luultavasti tuon vaateen täyttävä liukaste on oivaa tavaraa lähes kaikkiin moottoripyörien moottoreihin.
    Viimeksi muokannut: vma; 15.09.2012 klo 01:07.
  21. #1911
    Lainaa blackbullet kirjoitti Katso viesti
    muiden maiden osalta miettivät vielä,Delvac ei ole vakuuttanut muita kuin viisaat suomalaiset.
    Jenkeistähän tämä uskonto on lähtöisin kuten monet muutkin myöhempien aikojen profeetat. Delvac-lahko oli olemassa jo 90-luvun lopulla, jolloin siihen liityin.

    Jaso MA on lähinnä lisäluokka normaalien autoöljyjen päälle. Uudemmissa autoöljyissä on kitkaa pienentäviä lisäaineita, jolloin niiden käytettävyys märkäkytkimissä on heikentynyt vanhan liiton öljyihin verrattuna. MA lähinnä varmistaa sen, että lisäaineistusta on normaalia vähemmän, jolloin kytkin toimii kuten ennen vanhaan ennen näitä MA luokituksia. Muuta eksotiikkaa siihen ei liity, vaikka miun motskari ottaakin enemmän kierroksia kuin miun auto tai ruohonleikkuri.
    Viimeksi muokannut: B12; 15.09.2012 klo 14:04.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  22. #1912
    Ja tässäpä jo aiemmin laittamani vastaus Jaso sitä, Jaso tätä, mitä aiheesta kysyessäni sain Mobililtä, muista en ole kuullut sitten mitään vieläkään ja tuskinpa kuulenkaan..

    Virallisesti JASO MA luokituksen täyttäviä tuotteitamme ovat Mobil 1 Racing
    4T 15W-50 ja Mobil Extra 4T 10W-40.
    Näiden lisäksi monet käyttävät tosiaan Mobil Delvac -sarjan
    dieselmoottoriöljyjä, esim Mobil Delvac MX 15W-40 ja Mobil Delvac Super
    1400 15W-40 moottoripyörissä.
    Vaikka näitä öljyjä ei ole ensisijaisesti tarkoitettu moottoripyöriin, ne
    toimivat kuitenkin kokemusten mukaan ilmeisen hyvin moottoripyörän
    vaihteistossa ja kytkimessä.
    Huomatuksena kuitenkin, että Delvac -sarjan öljyt eivät siis virallisesti
    täytä JASO MA -luokitusta. Koska niitä ei ole alunperin tarkoitettu tähän
    käyttöön, niin niitä ei ole myöskään hyväksytetty.
    (Todennäköisesti ne kuitenkin täyttäisivät MA-luokituksen, jos hyväksyntä
    haettaisiin).

    Ystävällisin terveisin
    Krister Kronqvist, Technical Advisor - Nordic / Signum Zone PU
    EAME Technical Help Desk, L&S Planning & Technology
    Puhelin: 0800 114181

    ExxonMobil Finland Oy Ab, PL 91, 02151 Espoo
    ExxonMobil tytäryhtiö

    Eli jokainen voi päättää itse miten tekee..
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 24.09.2012 klo 19:37.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  23. #1913
    Vieläkö täällä väännetään ja heitellään jotain Jasoja ja omia mutuja siitä että "miljardien kehitystyön täytyy näkyä mp-kuva öljyssä".

    Itselleni riitti että otin silmän käteen ja katsoin mitä luokituksia Teboil Power Plus 15w-40 sisältää. Sitten katsoin mitä nämä luokitukset pitävät sisällään. Siellä oli muuten sellaisia testejä että ei tarvinnut enää miettiä että toimiiko tämä kytkimen kanssa vai ei. Sitten voi verrata näitä testejä mp-kuva öljyn testeihin ja miettiä että minne ne miljardit ovat menneet.

    Vaatii tietysti lukutaitoa ja keskittymistä, ja vähän ulkomaankielen taitoa.
    youtube.com/user/mototuomas
  24. #1914
    Lainaa Rasenger kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö täällä väännetään ja heitellään jotain Jasoja ja omia mutuja siitä että "miljardien kehitystyön täytyy näkyä mp-kuva öljyssä".

    Itselleni riitti että otin silmän käteen ja katsoin mitä luokituksia Teboil Power Plus 15w-40 sisältää. Sitten katsoin mitä nämä luokitukset pitävät sisällään. Siellä oli muuten sellaisia testejä että ei tarvinnut enää miettiä että toimiiko tämä kytkimen kanssa vai ei. Sitten voi verrata näitä testejä mp-kuva öljyn testeihin ja miettiä että minne ne miljardit ovat menneet.

    Vaatii tietysti lukutaitoa ja keskittymistä, ja vähän ulkomaankielen taitoa.
    Sama se on mullekin riittänyt, purkki kouraan ja jos speksit kelpaa niin pannuun vaan pyörimään. Ja ne menee monta kertaa yli luokituksiltaan mitä mp:n moottori vaatii ja hyvin on toiminut ja vasta edeskin menee jasottomat moottoriin.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  25. #1915
    - Suzuki Intruder VL 1500 LC -00 – ensisijainen suositus Mobil Extra 4T 10W-40, mutta Mobil Delvac MX 15W-40 täyttää myös vaatimukset ja sitä voidaan käyttää

    - Simson Sühl SR2E 50cc vm. 1964 – vaihteistoöljy: Mobil Delvac 1320



    Best regards

    Krister Kronqvist, Technical Advisor - Nordic / Signum Zone PU

    EAME THD, L&S Planning & Technology

    Phone: +358 (0) 500 876 343



    ExxonMobil Finland Oy Ab

    Home office: Jakosvägen 8, AX-22100 Mariehamn, FIN

    Head office: P.O.Box 91, 02151 Espoo - FIN

    An ExxonMobil Subsidiary
    Viimeksi muokannut: Andyc; 24.09.2012 klo 12:44.
    Solifer SM -79 --> Solifer SM -76 --> Baotian BT50QT-9 -04 --> Kawasaki ER-5 -97 --> Kawasaki ZR-7 -99 --> Suzuki Intruder VL 1500 LC -00 & Simson Suhl SR2E -64
  26. #1916
    Piti tähänkin (K 16 GT) pyörään tehdä MX 15W-40 vacci-öljykokeilu, eli 10 tkm huoltoon viedessä oli omat ölpät mukana. Sanokoot kuka mitä vaan, niin ero on selkeä entisiin merkkihuollon synteettisiin suositus-Castroleihin verrattuna. Vaihteet menevät mukavammin ja äänettömämmin päälle ja ihan kuin luistokytkimen lonksahdukset olisivat pienentyneet. Melkein sanoisin, että moottorikin kehrää karvan verran sivistyneemmin.
    Pelkkää mutuahan tämä, mutta kun näin kesken kauden vaihtaa, niin eroa ei voi olla huomaamatta. En ole vaccifani, mutta perus-mineraaliöljyjen kannalla kuitenkin.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  27. #1917
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Pelkkä uus öljykin voi vaikuttaa... Mulla kun pitää lisätä tuoretta öljyä pari desi pari, niin fiilis on senkin jälkeen hiukan sama.
  28. #1918
    Lainaa Andyc kirjoitti Katso viesti
    - Suzuki Intruder VL 1500 LC -00 – ensisijainen suositus Mobil Extra 4T 10W-40, mutta Mobil Delvac MX 15W-40 täyttää myös vaatimukset ja sitä voidaan käyttää

    - Simson Sühl SR2E 50cc vm. 1964 – vaihteistoöljy: Mobil Delvac 1320



    Best regards

    Krister Kronqvist, Technical Advisor - Nordic / Signum Zone PU

    EAME THD, L&S Planning & Technology

    Phone: +358 (0) 500 876 343 –


    ExxonMobil Finland Oy Ab

    Home office: Jakosvägen 8, AX-22100 Mariehamn, FIN

    Head office: P.O.Box 91, 02151 Espoo - FIN

    An ExxonMobil Subsidiary
    Ota tuo mailisoite pois, saa turhaan spämmiä...
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  29. #1919
    Otin pois
    Solifer SM -79 --> Solifer SM -76 --> Baotian BT50QT-9 -04 --> Kawasaki ER-5 -97 --> Kawasaki ZR-7 -99 --> Suzuki Intruder VL 1500 LC -00 & Simson Suhl SR2E -64
  30.  
  31. #1920
    Kasawikaan heitin tänään Delvacit sissään. 50km testilenkillä en kyllä huomannut mitään eroa edellisiin yöljyihin.

    Ei liittyne öljymerkkiin, mutta ei meinannut vaihdon jälkeen sammua öljyn merkkivalo millään. Monta kertaa sai jumapata filsua raolleen ja kiinni.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
Sivu: 64 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen