Sivu: 65 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1921:stä 1950:een 2791:sta
  1. #1921
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Kasawikaan heitin tänään Delvacit sissään. 50km testilenkillä en kyllä huomannut mitään eroa edellisiin yöljyihin.

    Ei liittyne öljymerkkiin, mutta ei meinannut vaihdon jälkeen sammua öljyn merkkivalo millään. Monta kertaa sai jumapata filsua raolleen ja kiinni.
    Oma z750 teki samaa et ei öljy lähteny helposti kiertään vaihdon jälkeen!
    Raakasti kun käytti kierrokset 4-5 tonnin kohilla niin sammui öljyvalo aina!!
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  2. #1922
    mulla ei oo kyllä mitään öljyvalo-ongelmia tonnisessa ollu delvacin kanssa, kahdesti tänä kautena vaihtanu jo uudet sisään.
  3. #1923
    Lainaa kawuri kirjoitti Katso viesti
    Oma z750 teki samaa et ei öljy lähteny helposti kiertään vaihdon jälkeen!
    Raakasti kun käytti kierrokset 4-5 tonnin kohilla niin sammui öljyvalo aina!!
    Juu, googlettamalla selvisi että tuota paineennosto-ongelmaa näyttäis näissä zx6:sissakin olevan. Juurikin löysäämällä lopun viimein filtteriä / kirraamalla takas kiinni + reilu jenkautus ranneliikkeellä lopulta sammutti valon
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  4. #1924
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    mulla ei oo kyllä mitään öljyvalo-ongelmia tonnisessa ollu delvacin kanssa, kahdesti tänä kautena vaihtanu jo uudet sisään.
    Tuo teki samaa joka öljyllä mitä kokeilin, mistä lie johtui.. Delvacci oli parhaasta päästä laatikon toiminnan kannalta!!
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  5. #1925
    Threadin antiin perehtyessä, laidasta - laitaan keskustelun aaltoillessa.
    Peruspertsan käytännön ajoissani, vaikka toisinaan viihdytänkin konetta RPM-alueen ylälaidalla, olen huomannut
    alla mainitulla ainoan käytännön ongelman, joka koskee vaihteistoa ja jonka olen todennut aiemminkin.
    Vaihdettaessa 1:ltä -> 2:lle, helposti jää väliin vapaalle (varsinaiselle vapaalle). Kun mitään muuta käytännön huomioitavaa ei Hondan SAE 10W-30 öljyssä ollut 12 tkm ajon jälkeen, joka todettu kahteen kertaan. niin en arvaa vaihtaa öljyn merkkiä ryhtymällä empiirisiin kokeisiin, tuosta pikku asiasta päästäkseni. Saattaa sitten kostaa muulla tapaa, Delvaccicin.
    Siis, en edes kokeile Delvaccia, vaan pysyn Honda SAE 10W-30 öljyssä, vaihtovälillä 12 tkm suodattimineen.

    Ja vankasti saa joku perustella kantansa, jos mielipiteeni muuttuisi.
    <p>.</p>
  6. #1926
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    -- olen huomannut
    alla mainitulla ainoan käytännön ongelman, joka koskee vaihteistoa ja jonka olen todennut aiemminkin.
    Vaihdettaessa 1:ltä -> 2:lle, helposti jää väliin vapaalle (varsinaiselle vapaalle).
    Omat kokemukset on, että DeeVacilla Hondan laatikko alkoi toimimaan paremmin, mm. tämä 1-2 välin vaihto, aiemmin laatikossa oli Hondan öljyt.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  7. #1927
    Lainaa kylaenmies kirjoitti Katso viesti
    Omat kokemukset on, että DeeVacilla Hondan laatikko alkoi toimimaan paremmin, mm. tämä 1-2 välin vaihto, aiemmin laatikossa oli Hondan öljyt.
    Ja pyörä oli?
    <p>.</p>
  8. #1928
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Ja pyörä oli?
    Toistetaan tän ketjun aiempia sisältöä, mutta veturi ja cebari pc25 olleet Deevacin kohteina : Nyt pyörinä apriiliaa, bemaria ja suikkaa, nekin tyykkää Vacista.
    vtr -> pc-25 -> pegaso -> RD-04
  9. #1929
  10. #1930
    Tämä aivan virheeton öljykeskustelu osui ja upposi

    Pakkohan se on Mx Delvaccia hakea ensi kesän ajeluihin

    Myönnettäköön, etten ole ollut tyytyväinen Hondan omiin ölppiin sen jälkeen gn4 10w-40 vaihtui 10w-30. Sama hinta ja paskemmat ominaisuudet ei minusta ostajaa enää saa jos iso D vähänkään parantaa tilannetta

    Jahas ja mistäs sitä pk-seudulta parhaaseen hintaan saa, ikh myy Mx 15w-40 20l pöniköissä about 80€ hintaan, onko onko muita kilpailu kykyisiä hintoja tiedossa?

    Joo ja ennenkuin joku itkee et älä osta eka 20l pönikkää jos ei toimi, niin kyllä sille velipojan maatilalla aina käyttöä löytyy
  11. #1931
    Kyllä IKH:n hinta lienee aika kilpailukykyinen, jos suhteita K-maatalouskauppaan, niin siellä myös on tavaraa hyllyssä. Voit vielä pistää sen velipoikasi asialle, hänhän tarvitsee traktorissaan samaa öljyä
    Totta on tuo, että Hondan omat öljyt eivät kyllä pelitä sen paremmin, ainakin oma kokemus on, että D pelaa paremmin. Ja D pysyy hyvin koneessa, 6000 km:n vaihtovälillä ei öljyn pinta laske kyllä lainkaan.
  12. #1932
    Kiitos vinkistä!

    Täytyykin soitella velipojalle, että jos talven aikana käy asioilla k- maatalouskaupassa niin kyselee iso D:n hinnat kohilleen No eipä tuo IKH:n hintakaan paha ole jos vertaa Hondan ölppiin, eli ei se siitä kiinni jää
  13. #1933
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Mitäköhän manoilille kuuluu nykyään
    http://www.youtube.com/watch?v=8GvCW...feature=relmfu
    Multaa on pureskellut jo muutaman vuoden
  14. #1934
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa zzr1100kawa kirjoitti Katso viesti
    Mitäköhän manoilille kuuluu nykyään
    http://www.youtube.com/watch?v=8GvCW...feature=relmfu
    Enää ei Peak Oil huoleta. Täähän hoituu omasta takaa

    Mitä Vacciin tulee, niin Motulin 300 V maksaa 53 ekua pönikkä kotiin tuotuna. Ei jaksa urheilla D:n kanssa (ei psyyke kestä).
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #1935
    Minkä kokonen pönikkä?
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  16. #1936
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Minkä kokonen pönikkä?
    Neljä litraa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #1937
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Enää ei Peak Oil huoleta. Täähän hoituu omasta takaa

    Mitä Vacciin tulee, niin Motulin 300 V maksaa 53 ekua pönikkä kotiin tuotuna. Ei jaksa urheilla D:n kanssa (ei psyyke kestä).
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Minkä kokonen pönikkä?
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Neljä litraa.
    Sitä D-vacia saa 20 litraa, ku sijoittaa pari kymppiä lisää! Tosin ei, tietääkseni, kotiin kannettuna...

    Mut ei oikein sovi Apriliaan Delvac, tuli kokeiltua!
    Alko löytymään liikaa välivapait, varsinki radalla alaspäin vaihtaessa
    Johtuisko D-vacin vähän heikommasta kuuma viskositeettistä, mitä Rotax vaatii?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  18. #1938
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Sitä D-vacia saa 20 litraa, ku sijoittaa pari kymppiä lisää! Tosin ei, tietääkseni, kotiin kannettuna...

    Mut ei oikein sovi Apriliaan Delvac, tuli kokeiltua!
    Alko löytymään liikaa välivapait, varsinki radalla alaspäin vaihtaessa
    Johtuisko D-vacin vähän heikommasta kuuma viskositeettistä, mitä Rotax vaatii?
    Hyvä tietää. Loppuu ne painajaiset rahan tuhlaamisesta mopoöljyyn

    Tais mul olla viime kesänä kolmea-neljää eri öljyä tossa myllyssä sekaisin, kun ei ollut omaa täyttöpulloa ja Markolta ja Fayoutilta pikku lirut lisäsin plus sitten ostin Stormilta yhen litran pullon. Ei levinnyt pata.


    Muoks: Oliko vapaat ennen vai jälkeen kytkinrempan?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #1939
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Helsingin Vuosaaresta voi tulla noutamaan mx 10-40 omaan astiaan 4.- Litra.

    Käytetty jo vuosia pyörissä, perheen autoissa ja muussa liikkuvassa kalustossa.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  20. #1940
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hyvä tietää. Loppuu ne painajaiset rahan tuhlaamisesta mopoöljyyn

    Tais mul olla viime kesänä kolmea-neljää eri öljyä tossa myllyssä sekaisin, kun ei ollut omaa täyttöpulloa ja Markolta ja Fayoutilta pikku lirut lisäsin plus sitten ostin Stormilta yhen litran pullon. Ei levinnyt pata.


    Muoks: Oliko vapaat ennen vai jälkeen kytkinrempan?
    No en mä nyt varsinaisesti sitä kytkintä rempannu, paininlaakerin siitä vain uusin
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  21. #1941
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    No en mä nyt varsinaisesti sitä kytkintä rempannu, paininlaakerin siitä vain uusin
    No joo... muistelin vain, että jotain pientä ohjelmaa oli.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #1942
    Lainaa Kawa-kalle kirjoitti Katso viesti
    Motonet ei ole panostanut oman tuonnin öljyjen tuotekehetilleyyn penniäkään seuraavasta syystä:
    Nuo MOTOX 10w40 sekä synt. että mineraali pohjainen ovat molemmat Shellin valmistamia öljyjä. Kun noita "halvempia" öljyjä ostelee niin kannattaa tarkistaa purkitusmaa. Kyseisissä öljyissä se on Hollanti jossa VAIN shellillä on purkitus jalostamo toisinsanoen aivan samaa öljyä kuin Shell VSX 4t...
    Vai, että Hollanissa on vain Shellillä toimintaa Varmaan suurin öljy-yhtiöiden keskittymä sijaitsee Rotterdamissa. ... Hollannissa toimii useita voiteluainetehtaita. Osa tuntemattomia, osa tunnetumpia. Isojen toimijoiden lisäksi (Shell, ExxonMobil), Hollannissa on Nesteelläkin toimintaa. Nesteen voiteluaineet valmistaa Ashland, joka myös tunnetaan Valvoline-merkin takaa. Myös S-ryhmän Car-S -tuoteperheen moottoriöljyt tulevat Ashlandilta. Sitten on Eurol ja Wolfoil. Jälkimmäinen tunnetaan myös alkuperäisistä GM Genuine -öljyistä. Lisäksi ko. pulju valmistaa private label -merkkejä kaikille halukkaille. Ensimmäistä epäillään nettihölinöiden mukaan Motoxin valmistajaksi. Tämäkin valmistaa private label -merkkejä.

    Lisäystä: Tuossa vielä muutamia öljyvalmistajia Hollannista.

    North Sea Lubricants
    Vatoil
    De Oliebron
    Kroon Oil
    Kuwait Petroleum
    MPM International Oil Company
    77 Lubricants

    Ylläolevista euroopassa tunnetuimpia ovat Kuwait Petroleum Q8 -merkkisillä öljyillään sekä 77 Lubricants.
    Lainaa Kawa-kalle kirjoitti Katso viesti
    ps. AD-huollon omat öljyt ovat Mobilin purkittamia eli löytyy joka lähtöön öljyille pirkka-merkki.

    ja ei palkokasveja omaani kun en laita delvaccia (lähinnä soveltuvuuden takia)
    Ei palkokasveja, mutta Mobil purkittaa Suomessa Essoa, Mobilia, Volvoa ja Caterpillaria.
    Viimeksi muokannut: 4kex; 14.01.2013 klo 18:47.
  23. #1943
    Noo terve. Mites tuo delvacci käy rykköseen.. Thunderace tykkäsi mutta entäs muutama vuosi nuorempi rykkönen.. R sivustolla en edes uskaltanut kysyä mutta täällä uskaltaa kysellä
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  24. #1944
    Lainaa ctank75 kirjoitti Katso viesti
    Noo terve. Mites tuo delvacci käy rykköseen.. Thunderace tykkäsi mutta entäs muutama vuosi nuorempi rykkönen.. R sivustolla en edes uskaltanut kysyä mutta täällä uskaltaa kysellä


    2001 ja 2005 vuosmalliset tykkäs niin pirusti. Suosittelen lämpimästi
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  25. #1945
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    2001 ja 2005 vuosmalliset tykkäs niin pirusti. Suosittelen lämpimästi
    Kiitosta jep sitähän laitan odotin vaan että tulee positiivinen palaute
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  26. #1946
    Jos joku kaipaa tietoa, niin kehä3 varrelta puuilo nimisestä lafkasta lähtee 59,90e hintaan 20l pönttö delvac super1400 10w30.
  27. #1947
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa sampolainen kirjoitti Katso viesti
    Jos joku kaipaa tietoa, niin kehä3 varrelta puuilo nimisestä lafkasta lähtee 59,90e hintaan 20l pönttö delvac super1400 10w30.
    Kyllä nyy o nii halpaa että pakko lähtee oikeen turusta asti ostamaan... voe herran jumala..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  28. #1948
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sampolainen kirjoitti Katso viesti
    Jos joku kaipaa tietoa, niin kehä3 varrelta puuilo nimisestä lafkasta lähtee 59,90e hintaan 20l pönttö delvac super1400 10w30.
    Muuten hyvä, mutta ei taida olla kovinkaan montaa mopoa liikenteessä, joihin tuo kuumapään viskositeetti riittäisi. Laiskimmatkin maamoottorit taitaa vaatia vähintään 40 ja monet kireämmät laitokset 50 tai jopa 60 kuumapään viskositeetiksi. Eli tätä ei kannata moottoriin kaataa ellei ehdoin tahdoin tahdo lyhentää koneen kestoikää, tahi ole aivan varma, että öljyn ominaisuudet riittää.
    Superbike #7
  29. #1949
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Muuten hyvä, mutta ei taida olla kovinkaan montaa mopoa liikenteessä, joihin tuo kuumapään viskositeetti riittäisi. Laiskimmatkin maamoottorit taitaa vaatia vähintään 40 ja monet kireämmät laitokset 50 tai jopa 60 kuumapään viskositeetiksi. Eli tätä ei kannata moottoriin kaataa ellei ehdoin tahdoin tahdo lyhentää koneen kestoikää, tahi ole aivan varma, että öljyn ominaisuudet riittää.

    On niitä mopoja paljon joissa yläpäähän riittää 30.
    <p>.</p>
  30.  
  31. #1950
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    On niitä mopoja paljon joissa yläpäähän riittää 30.
    Hondan lisäksi ei kovin montaa tietääkseni ole.
    Kirjoittelin vaan tuon varoitukseksi, ettei joku nettikommenteista innostuva ihan niin helposti rikkoisi mopoaan tietämättömyyden takia.
    Superbike #7
Sivu: 65 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen