Sivu: 25 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1900:sta
  1. #721
    Moro kaikki, pitkästä aikaa.

    Työt painaneet päälle ja nekin vaihtuneet ja mopot vaihtuneet.

    Rexistä vinkulelu 6R Kawaan ja nyt takaisin isojen poikien leluihin. Kotio tuli ZX14.

    Vm 2008 ja ajettu noin 12tkm. Huoltokirjalla ja on nätti ku sika pienenä. Paremmin höökivät putket ja tuplakupla.

    Ainut mitä pitää modata on se kamala vakio takaloksu perssiisen alla.
    Jos nyt Ebayta tulkannut oikein, niin se vakio verikauha lähtee kolmella pultilla ja uusi pikkuinen siisti kilpiteline menee näiden kolmen pultin kohtaan kiinni. Ei mitään Dremelöintiä tarvis tehdä.

    Onko kellään kertoa, mistä saan Suomen kilpeen leveydeltään sopivan? Ja siis tarkoitan sopivaan hintaankin. Jenkeissä Ebayssa perus kilpiteline sen 25 dollaria ja kilpivalon kanssa 35 dollaria rahteineen.
    Tuo jenkki teline vaan on noin 7mm/ puoli liian leveä Suomen kilvelle. Noh, voihan ne ylimääräiset siipaleet Dremelöidä poies, mutta on sitten ranetuksen näköinen ja nyt ois tarkoitus tämän ison Zetorin olla nätti kanssa.

    Kiitos etukäteen vastaneille.

    -Hessu-
    Viimeksi muokannut: hessu75; 20.05.2012 klo 09:50.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  2. #722
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Tuota keskikulutus mittaria en oo kyllä saanu missään vaiheessa alle 12l vaikka olen ajossa sen nollannut.Mutta tankillisella kuitenkin päässyt melkein 300km
    Ettet nyt katsele sitä "montako kilometriä pääset litralla"-modea ? Kuulostaa lukemat sellaisilta. Vaihda se "montako litraa satasella"-moodiin.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  3. #723
    Tein matka-ajossa pari testiä mitä lamda eliminator tekee AFR:lle.

    Eliminaattorin (huom pelkkä vastus, eri laite kuin Dynojetin optimizer) kanssa pyörä tuntuu toimivan ihan hyvin, poikkeuksena muutamat rötäämiset ja pätkimiset kun ECU koittaa hakea oikeaa labda-arvoa. AFR oli kuitenkin todella rikkaalla... 12-13 matka-ajossa Perstuntumalla sanoisin että kulutus nousi 3l/100km.

    Seuraavaksi kytkin LC-1 laajakaistan toisen kanavan emuloimaan ECUlle orkkis sensoria narrow bandina, jonka jälkeen AFR oli matka-ajossa 14-15.

    En tiedä miten Dynojetin Optimizer tarkalleen toimii, mutta erillisen Lambda controllerin kanssa ainakin saa tarvittaessa säädettyä closed loopinkin AFR:t haluamalleen tasolle muuttamalla ulostulon käyrää.

    Molemmissa testeissä Commanderissa nollakartta.

    https://lh6.googleusercontent.com/-8...17-012-000.jpg

    https://lh3.googleusercontent.com/-A...17-012-000.jpg
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  4. #724
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Ettet nyt katsele sitä "montako kilometriä pääset litralla"-modea ? Kuulostaa lukemat sellaisilta. Vaihda se "montako litraa satasella"-moodiin.
    Siinähän se oli En ollut huomannut koko asiaa...Olin vahingossa räplännyt sitä modetilaa ja laittanut km/L

    Nyt on ihan fiksut lukemat keskikulutus nollattu ennen ajoa,110km josta 10km kaupunkiajoa,eli 100km matkaa.
    Kulutus 6.4L/100km siis tuolle 110km matkalle
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  5. #725
    Omassa vm-12 mallin vihreessä takasatulan kuuppa ollut paikoillaan uudesta. En oo edes vilkaissut kuin se irrotetaan, pitäs laittaa takakahva paikalleen et saa vähän laukkua sidottua siihen....pitääkse satula ekaks irrottaa lukostaan avaimella ja kuuppa lähtee sit mukana eller hur?
  6. #726
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Omassa vm-12 mallin vihreessä takasatulan kuuppa ollut paikoillaan uudesta. En oo edes vilkaissut kuin se irrotetaan, pitäs laittaa takakahva paikalleen et saa vähän laukkua sidottua siihen....pitääkse satula ekaks irrottaa lukostaan avaimella ja kuuppa lähtee sit mukana eller hur?
    Satula irti, takakauuppa on kiinni satulan pohjassa neljällä pultilla.
    Takakahva kiinni ja se taka_muovi_kolmio takavalon yläpuolella tulee vaihtaa siihen "ei kuupalliseen" malliin (= alkuperäiseen). Kuupan mukana tulee oma mukana.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  7. #727
  8. #728
    Oiskos kellään linkkiä korjausmanuskaan?

    Olisi kiva päästä vähän tutkailemaan tämän pyörän huoltoasioita ja mitä mahdollisesti pystyy helposti itse tekemään.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  9. #729
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Oiskos kellään linkkiä korjausmanuskaan?

    Olisi kiva päästä vähän tutkailemaan tämän pyörän huoltoasioita ja mitä mahdollisesti pystyy helposti itse tekemään.

    -Hessu-
    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5559177
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  10. #730
    Onko kellään kertoa, mistä saan Suomen kilpeen leveydeltään sopivan? Ja siis tarkoitan sopivaan hintaankin. Jenkeissä Ebayssa perus kilpiteline sen 25 dollaria ja kilpivalon kanssa 35 dollaria rahteineen.
    Tuo jenkki teline vaan on noin 7mm/ puoli liian leveä Suomen kilvelle. Noh, voihan ne ylimääräiset siipaleet Dremelöidä poies, mutta on sitten ranetuksen näköinen ja nyt ois tarkoitus tämän ison Zetorin olla nätti kanssa.
    Tuommoisen laitoin omaan:
    http://www.tommyrace.fi/kilpiteline-...00-p-1045.html
    07 ZZR 1400
  11. #731
    Hienoa,

    Kiitos paljon.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  12. #732
    Lainaa Mustaninja kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vinkistä, mutta taidan ottaa tuolta Ebaysta tuollaisen kilpivalolla varustetun version, vaikka onkin vähän leveä Suomen kilvelle. Hintaa sen 35 dollaria rahteineen ja euron kurssilla se on huomattavasti edullisempi, mitä tuo linkin teline.

    Leikkelen yli tulevan osuuden pois ja mustalla spraymaalilla paikkaus.

    Hehkulamppu saa luvan lähteä ja sen tilalle kunnon valkoinen tehodiodi.

    Siistiytyy perä huomattavasti sitten.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  13. #733
    Etuputki alkoi tiputtamaan öljyä, eli olisi remontin aika.

    Tietäisikö/muistaisiko joku zzr 1400 -06 etuhaarukoiden öljytilavuutta per putki?

    Jotain vinkkejä etustefojen ja öljyjen vaihtoon? Homma sinällänsä tuttu, mutta jos jollain jotain erikoista muistuu mieleen..

    Entäs öljy sitten. Löytyisi viime kesältä motorexin fork oil purkki 10w race quality, käykö?
  14. #734
    Lainaa sliksit kirjoitti Katso viesti
    Tietäisikö/muistaisiko joku zzr 1400 -06 etuhaarukoiden öljytilavuutta per putki?
    Kuten manuaali sanoo sivulla 482: öljyt vaihdettaessa 480ml per puoli, täydellisen purkamisen ja kuivaamisen jälkeen 563 +-4ml per puoli.
    Lainaa sliksit kirjoitti Katso viesti
    Entäs öljy sitten. Löytyisi viime kesältä motorexin fork oil purkki 10w race quality, käykö?
    manuaali sanoo viskositeetti suositukseksi SAE 5W. Kukin laittanee sitä mikä mielestään toimii parhaiten.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  15. #735
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Kuten manuaali sanoo sivulla 482: öljyt vaihdettaessa 480ml per puoli, täydellisen purkamisen ja kuivaamisen jälkeen 563 +-4ml per puoli.

    manuaali sanoo viskositeetti suositukseksi SAE 5W. Kukin laittanee sitä mikä mielestään toimii parhaiten.
    Kiitoksia!
  16. #736
    Zetorin pleksi...

    Vakio --- ei tykkää...
    MRA Spoiler --- ei tykkää...

    Vakio ihan jees alle motarinopeuden mut päivittäin motaria duunimatkoil, spoileris möly suoraan pottaan ja sit reilummas kyydis huono...
    Pituutta kuskilla 183, tarjollahan ois tuplakuplaa, tourinkia yms.

    Mitäs kaikkee ootte kokeillu? Lueskelin kyllä aiempia juttujakin

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  17. #737
    Mulla oli puigin tuplakupla (ja varaston hyllystä löytyy vieläkin) toimi hitaammissa nopeuksissa hyvin.
    moottoritiellä melu oli kovempi,kuin orkkiksella paitsi jos painautui ihan alas jossa oli hiljaista.
    voi toimia paremmin hieman lyhyemmällä
    pituutta itsellä 188cm.
  18. #738
    Kellään tietoa mitä laakereita ja stefoja takarengas pitää sisällä?
    Rengas tilattu ja odotellessa vois käydä kyseleen niitä laakerifirmoista..
  19. #739
    Lainaa sliksit kirjoitti Katso viesti
    Kellään tietoa mitä laakereita ja stefoja takarengas pitää sisällä?
    Rengas tilattu ja odotellessa vois käydä kyseleen niitä laakerifirmoista..
    ite ostin ihan stormilta hyllystä. makso muutaman kympin, pölysuojat tulee mukana.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  20. #740
    Monien miettimisien ja etsintöjen jälkeen lähti Italiaan tilaus MIVV Titanium pöntöistä jotka e-merkatut, lippuineen ja lappuineen ja "keskijalalle" linkkiputkes stopparin paikka ja vieläpä kotiovelle 494,75€ hintaan.

    http://www.genialmotor.it/shop/produ...d_product=3421

    Eipä kun odottamaan pakettia...

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  21. #741
    Kokeillaas kepillä jäätä...

    Myin parivuotta sitten oman -07/08 ZZR1400 :n Raisioon mp liikkeeseen... Rekisterinummero taisi olla WS-213 ... Tuolloin laitteen huoltokirja oli paikassa nimeltä hukka. Tänään tuo kirjanen sitten päätti ilmottautua. Jos joku tuntee kaipaavansa tuota kirjasta/joku tuntee ko mopon nykyisen omistajan jota tuo voisi kiinnostaa, niin saapi laitella vaiks privaviestillä yhteystiedot, niin voin pistää kustin polkemaan. Merkinnät löytyy 18tkm asti...
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  22. #742
    Jeesatkaas paremmin tietävät Miten keulan painaumaa säädetään tai keulaan yleensäkkin?

    Vaihdoin molempiin keulaputkiin motul sae 5w öljyt. Vanhaa öljyä tuli molemmista putkista 500ml ja laitoin 475ml takaisin,koska 500ml keula tuntui karvanverran jäykältä eli öljynvirtaus vissiinkin pikkasen liian hidasta. Tuo 475ml siksi koska helpompi sitä on lisätä kun ottaa pois,tosin ruiskukin löytyy,mutta ennemmin lisäilen...

    Noh parisataa kilometriä olen tuota nyt testaillut ja; keulapainuu liian alas,niin ajossa kuin jarrutuksessa,mutta pienet epätasaisuudet tiessä ei enään tunnu niin pahoilta,mutta isotkuopat kyllä.

    Utuubista Dave Mossin pätkiä katellut alustan säädöstä, mutta ne on ratasäätöjä jolla ei oo vit*nkaan virkaa katuajossa

    ainiin ja samalla kun putket laitoin takas, laskin keulaa 0,5cm vakiosta.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  23. #743
    ruuvaat vaimennukset auki, kaveri pitään pyörää pystyssä ja päällä istuen pumppaat muutaman kerran keulaa. painuma mitataan ajoasennossa. zzr:ssä painuma on kohdillaan kun stefan juuresta (leveämpi pää) mitattuna on 3,5 tuumaa (~ 9cm) alaputken reunaan (kuten siinä mossin videossa). esijännityksen säädön jälkeen meno- ja paluuvaimennuksen voi laittaa tehdasasetuksiin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  24. #744
    Kuinka hienosti muilla pelaa tuo nokkaketjunkiristin?

    Alkanut tuntua siltä että tuo elää liikaa/jumii joissakin tilanteissa? Startissa hetken rallatus on tietenkin ok, mutta joskus pienillä kierroksilla kuumanakin on havaittavissa ajoittaista rallatusta..

    Ei nyt niin, että että miettisin jäykkää kankea hydraulisen tilalle, mutta mukavampihan se olisi että kaikki pelaa absoluuttisesti suunnittelun mukaan..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  25. #745
    Lainaa Elmeri H. kirjoitti Katso viesti
    Kuinka hienosti muilla pelaa tuo nokkaketjunkiristin?

    Alkanut tuntua siltä että tuo elää liikaa/jumii joissakin tilanteissa? Startissa hetken rallatus on tietenkin ok, mutta joskus pienillä kierroksilla kuumanakin on havaittavissa ajoittaista rallatusta..

    Ei nyt niin, että että miettisin jäykkää kankea hydraulisen tilalle, mutta mukavampihan se olisi että kaikki pelaa absoluuttisesti suunnittelun mukaan..
    Mulla alkaa rallaattaa heti jos kaupunki ajelua..Omat pyöräni on ollu vain kawoja,joten voin sanoa kokemuksesta että jos nokkaketju ei rallata niin jotain vikaa on sillon pyörässä....... mutta toisaalta sen kyllä oikeesti huomaa jos se hydraulikiristin ei pelitä kunnolla....Se ääni kuuluu sillon suht voimakkaasti.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  26. #746
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    ruuvaat vaimennukset auki, kaveri pitään pyörää pystyssä ja päällä istuen pumppaat muutaman kerran keulaa. painuma mitataan ajoasennossa. zzr:ssä painuma on kohdillaan kun stefan juuresta (leveämpi pää) mitattuna on 3,5 tuumaa (~ 9cm) alaputken reunaan (kuten siinä mossin videossa). esijännityksen säädön jälkeen meno- ja paluuvaimennuksen voi laittaa tehdasasetuksiin.

    Tänks SamiN jälleen,helvetin isona apuna oletkin ollut! ihan näin voorumien kautta
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  27. #747
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Mulla alkaa rallaattaa heti jos kaupunki ajelua..Omat pyöräni on ollu vain kawoja,joten voin sanoa kokemuksesta että jos nokkaketju ei rallata niin jotain vikaa on sillon pyörässä....... mutta toisaalta sen kyllä oikeesti huomaa jos se hydraulikiristin ei pelitä kunnolla....Se ääni kuuluu sillon suht voimakkaasti.

    Joo, kyllä se aika yleinen valitusten kohde on tuo äänekäs jakopää näissä ollut..

    12R oli sellainen, että siinä en havainnut kyllä koskaan oikein mitään ylimääräisiä kalkatuksia, kun taas D-mallin ZZR 1100 vaati kiristimen jumppaamiista tuontuostakin...
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  28. #748
    Paha tauti iski... ZZR 1400 pitäs saada, ihan vaihtelun vuoksi. No pitäs koeajaakin, ZRX pitäs vissiin hukata, kahden mopon ylläpito on aika arvokasta. Hmm... onko kukaan kyllästynyt omaansa ja haluis vaihtaa omansa ? Väliäkin voisin maksaa...
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  29. #749
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Paha tauti iski... ZZR 1400 pitäs saada, ihan vaihtelun vuoksi. No pitäs koeajaakin, ZRX pitäs vissiin hukata, kahden mopon ylläpito on aika arvokasta. Hmm... onko kukaan kyllästynyt omaansa ja haluis vaihtaa omansa ? Väliäkin voisin maksaa...
    Voin vaihtaa rahaan. Halvempia tosin saat nettimotosta ;)
    Massey Ferguson 148 hupiin.
    MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
  30.  
  31. #750
    Yes, welcome to the dark side, ZRX owner. Yes, come...

    The power...

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Sivu: 25 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen