Sivu: 15 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1900:sta
    Lainaa (karitee @ Marras. 24 2010,23:20) kirjoitti
    Moi!
    Olen täs jo pitemmän aikaa huvittuneena lukenut teidän putken ym virityksiä !
    Jätkät penkittää ja virittää vehkeitään ,mut mitään tapahdu ei muuta kun höpinöitä täällä foorumilla....
    Ja sit syyskuun alussa tapahtuu että Nainen vetää vakio busalla ensinmäisenä suomessa yli 200 mailin eli hänen tarkka nopeus 325km/h *
    Tytön nimi on Marjut Kiiskilä..
    Vanha sanonta on että kun virität ,on viritys onnistunut jos lähtötehoista on vielä puolet jäljellä

P.S En omista busaa,eikä tuu ja eikä oo kyllä mennyt ohikaan ei suoralla ja vielä vähemmän mutkis *
    P.P.S Kaks päällä mennään blakkärillä ja yksin 12r:llä
    Oisit nyt vielä voinut laittaa oman mailin tuloksesi saman tien...

Ei minua hävetä pätkääkään kertoa, että olen täysi käsi pyörän päällä ja vakio zetori ei kulkenut lentokentällä kuin 277 tutkaan. En saanut kuin 5. vaihteen ajettua loppuun asti mailin matkalla. Olisin tarvinnut ainakin 3km suoraa, että olisi saanut selville, mitä saa kuudennella vauhtia.
    Ja että viritänkö leluani sillä, että se kulkisi kovempaa? No en, vaan tämä on ihan vaan ajanvietettä ja hupia
    Ja eiköhän se busa/zetori/bemari yms mene lujaa oli siinä päällä nainen tai mies, kunhan se kuski vaan osaa asiansa.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    Joo, onhan tossa aiemmin kaverit esittäneet vähän parempiakin viritystuloksia kuin mihin karitee viittaa. Eikä ne useimpien tapauksessa taida edes tähdätä mihinkään tutkalla/kellolla joskus harvoin mitattavaan tapahtumaan, vaan ihan jokapäiväiseen ajamisen ilon lisäämiseen. Ja toki noiden kanssa voi olla mukava värkkäilläkin. Eikä kaikkien tarvii olla aina niin absoluuttisen kovia ja nopeita, ettei kukaan tule ohi.
    Moi!
    Jätkät penkittää ja virittää vehkeitään ,mut mitään tapahdu ei muuta kun höpinöitä täällä foorumilla....
    Ja sit syyskuun alussa tapahtuu että Nainen vetää vakio busalla ensinmäisenä suomessa yli 200 mailin eli hänen tarkka nopeus 325km/h *
    Vanha sanonta on että kun virität ,on viritys onnistunut jos lähtötehoista on vielä puolet jäljellä

P.S En omista busaa,eikä tuu ja eikä oo kyllä mennyt ohikaan ei suoralla ja vielä vähemmän mutkis *
    No eipä sitäkään marjutinkaan busaa vissiin ihan suoraan kaupasta sinne kentälle ajettu
    Kawasaki ZZR1400 -09
    Lainaa (Jyppendaal @ Marras. 25 2010,10:18) kirjoitti
    Moi!

Oisit nyt vielä voinut laittaa oman mailin tuloksesi saman tien...

Ei minua hävetä pätkääkään kertoa, että olen täysi käsi pyörän päällä ja vakio zetori ei kulkenut lentokentällä kuin 277 tutkaan. En saanut kuin 5. vaihteen ajettua loppuun asti mailin matkalla. Olisin tarvinnut ainakin 3km suoraa, että olisi saanut selville, mitä saa kuudennella vauhtia.
    Ja että viritänkö leluani sillä, että se kulkisi kovempaa? No en, vaan tämä on ihan vaan ajanvietettä ja hupia
    Ja eiköhän se busa/zetori/bemari yms mene lujaa oli siinä päällä nainen tai mies, kunhan se kuski vaan osaa asiansa.
    Moi !

Oli kiva huomata että heti oivallettiin mitä ajoin takaa...
    (Ja eiköhän se busa/zetori/bemari yms mene lujaa oli siinä päällä nainen tai mies, kunhan se kuski vaan osaa asiansa)
    Ja tietty rakentelu on mukavaa ajanvietettä etenkin näin talvella.
    Nämä nyky mopot on hienoja vehkeitä, kaupasta saa suoraan tosi tehokkaita laitteita.
    Itse olen paneutunut mopon alustaan , säätöön ym.
    Kun alusta toimii ja on säädöissä niin olen huomannut kuinka helppo on saada mopon kaikki tehot käyttöön,oli sitten alla tie,rata tai kenttä.Nyky mopot on vaan oikeesti todella nopeita..
    Lopuksi taas yks todettu elämän totuus ,eli kun ikää tulee lisää niin silloin kun pitäis vääntää lisää kahvaa niin painaa jarruu... Kaikille hyvää joulun odotusta,jospa se pukki tois jotain kivaa vaikka niitä uusia putkia
    Lainaa (karitee @ Marras. 25 2010,22:26) kirjoitti
    Lopuksi taas yks todettu elämän totuus ,eli kun ikää tulee lisää niin silloin kun pitäis vääntää lisää kahvaa niin painaa jarruu... Kaikille hyvää joulun odotusta,jospa se pukki tois jotain kivaa vaikka niitä uusia putkia
    Ei piä paikkaansa, jos ikää on tarpeeksi
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
    Tässäpä yksi arvoitus. Miksi bensa mittari vilkuttaa mitä sattuu turbon asennuksen jälkeen? Mulla tekee ihan samaa kuin oheisessa linkissä: http://www.youtube.com/watch?v....ndex=13 (videon lopussa oikealla ylhäällä).
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
    Hei !
    Ja näin alkuun Hyvää uutta vuotta kaikille
    Asiaan,onko porukoilla kokemuksii uudesta gtr:stä ?
    Ja kuinka zzr soveltuu matka ajoon kaks päällä + laukut ja kamat ?
    Vai onks niin että se on ainoo vaihtoehto toi gtr?
    Eurooppa kutsuu keväällä ja nyt pitäis tehä päätöksii mopon mallista , merkki alkaa jo hahmottuu
    Kun etsitään mopoo sportmatkailuun ,hondalla ei mitään ei suzukilla , eikä jammulla mitään !Ja bmw , jotenkin ei sovi ajatus maailmaan sport touring
    Vai pitääkö bläkkäriin ruuvata laukut kii ,jotka on olleet käyttämättä uudesta asti ? Mutta olis mukava kuulla millaisii kokemuksii on zzr:stä matkailusta kaks päällä.

Kiitäen Karitee
    Lainaa (karitee @ Tammi. 05 2011,12:17) kirjoitti
    Sopiihan se ihan mainiosti. Pyörä on iso, kulkee vakaasti, ja satulassakin on tilaa. Pitkällä kyytiläisellä kanssa voi tietty polvikulma jäädä melko jyrkäksi mutta standardikokoisen tarakkaharakan kanssa mukavuus on siltäkin osin ihan hyvä.

Verrattuna GTR/FJR-osastoon matkanteko Zetorilla on ehkä enempi kiinni kuskin mukavuudesta, kun hienoudet tyyliin säädettävä pleksi, kahvanlämppärit jne puuttuu... mutta jos XX:ään vertaa niin kyllä ZZR taitaa olla about kaikilla osa-alueilla vähintään yhtä hyvä matkamopo.

Edit: Semmoinen unohtu mainita, että niillä perinteisen mallisilla Givi/Kappa -laukuilla siitä sitten tulee aika leveä kokonaisuus. Ne uudemmat Givi V35 -laukut on tossa mielessä paljon parempia, tietty kapasiteetista joutuu silloin tinkimään. Molempiin löytyy hyvät telineet SW-Motechilta ainakin.

KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
    Pitäs aina ekaks kysyy et miten kuski soveltuu pitkälle Euroopan reissulle? ..tarviiko olla sohva millä matkataan vai nauttiiko enemmän hiukan urheilullisemmasta menosta esim. juuri Isolla-Zetorilla...kuten allekirjoittanut... ..ja kyytiläisiä näyttää olevan usean Zetorin kyydissä joten enemmän se on itsestä ja kyytiläisestä kii kuin pyörästä.
    Vaimo ym kyyditettävät ovat viihtyneet takana oikein hyvin. Tämä tuli testattua mm. Sveitsin Sustenpassilla. Tilaa riittää ja matkustaja jopa näkee maisemia ZZR:n kyydissä eikä pelkästään ison, minun tapauksessani mustan, kypärän.
    Minulla on Givin v35:t ja 46 litran takalaukku selkänojalla, etenkin tuo selkänoja on saanut kehuja matkustajilta. Sopiiko tuo laukkusarja sitten ZZR:n upeisiin muotoihin, se on katsojan silmässä.
    Kyllä näillä v35:llakin leveyttä tulee kummasti lisää, joten varovainen hiukan saa olla, ruuhkapujottelut kannattaa jättää vähemmälle

BMW R1250GS ADV
    Lainaa (karitee @ Tammi. 05 2011,12:17) kirjoitti
    Iso zetori on hyvin passeli peli matkan tekoon. Itse oikein iso äijä ja nautittavaa Zetorissa on se, ettei sen kanssa tarvitse jäädä ihmettelemään, tuleeko moottorista riittävästi tehoa ulos tarpeen vaatiessa. Ajaminen pitkällä matkalla on tämän takia hyvin kepeää.

Isoon Zetoriin kannattaa vaihtaa takarenkaaksi 190/55/17 alkuperäisen 50-sarjan renkaan tilalle. Tämän huomaa hyvin raskaalla kuormalla, kuin etupää alkaa muuten nousemaan liikaa ja tekee ääritilanteisiin vaikeaa ohjattavuutta. Tämä sama ilmiö on kyllä monessa muussakin pyörässä. Se 55-sarjan takagummi tarjoaa sitten potentiaalia yksipäällä mutkien taitteluun ihan eri tavalla, kuin vakiorenkaalla.

Lisäksi zetorissa, verrattuna moneen muuhun pyörään, siinä on hyvin säädettävissä iskunvaimennukset ja jousituksen esijännitys. Tästä syystä siitä saa hyvin ajettavan kaikissa olosuhteissa.

"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Mulla on ollunna molemmat GTR ja ZZR1400 ja jos nyt pitäis noista valita, palaisin ZZR:n puikkoihin.

GTR oli loisto pyörä sekin mut lopulta tykkeen enämpi hieman "kyykymmästä" ja pienemmästä myös tourinki ympyröissä.

Molemmilla ruuvattiin kaks päällä melkoisesti, onnistuu.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Tarakkaharakka on 173cm pitkä et siksi tässä kyselen!
    Jos yksin reissuun lähtisin ,valinta olis selvä..
    Kun zzr :ssä on laukut kiinni niin millainen väli on takatapeille ? Juuri tulin kauppiaan luota ,saavat zzr ja gtr parin viikon päästä vierekkäin . Mutta zzr ei ole tietty laukkuja kiinni !
    Itellä jotenkin pikkasen tuntuu oudolta ajatus gtr.
    Toki onhan tos -11 gtr mallis jo tehookin ,mutta mutta ehkä ei tarpeeksi. yksin mopopoiluun on tallissa 12 r ja se kyllä taitaa jäädä meille ikiajoiksi
    Jos päätyy zzr onks kellään pro oileria ?
    Kiittäen karitee
    oikeestaan parempi istua takan laukkujen kera kuin ilma..
    huonohko kuva mut ...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    tässä toista kuvakulmaa sw motechin telineistä. tosin mulla on pienemmät laukut kuin tupperilla?

en tosin aja 2-päällä montaakaan kertaa kesässä, mutta hyvin tuonne mahtuu.

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Mulla on givin oma putkihärpäke, ruma kuin mikä, mutta toimii hyvin matkustajan käsikahvoina ilman sivulaukkuja ajettaessa.

BMW R1250GS ADV
    Lainaa (hemuli @ Huhti. 10 2010,22:34) kirjoitti
    Vaihtelin tuossa keväällä zetoriin K&N ilmansuodattimen ja tulin siihen tulokseen että se paljonpuhuttu suodatinkansi on tosiaan aika pa*ka. Ruuvit kiristettäessä se vääntyy keskeltä lähestulkoon raolle kun suodatin painaa vasten sieltä poterosta. Varsinkin konnan suodattimella joka on kumirunkoinen, niin se ponnistaa himpun enemmän kuin orkkissuodatin.

Tästä suivaantuneena piirsin kuvan alkuperäisestä kannesta ja kaveri hakkasi levytyöstökeskuksella 3mm alumiinista lisäkannen alkuperäisen muovisen päälle.
    Tällä oma muovikansi asettuu ja *nätisti ja ennekaikkea tiiviisti paikalleen.

Kuva

Kuva2

Kuva3

Kuva4

Nyt näitä kansia tuli samalla vaivalla enemmän, ja josko jotakuta kiinnostaa asentaa omaan tällainen parannus, niin voipi ottaa yhteyttä. marekaikilla@gmail.com

Vitosella lähtee plus postit. Varmaankin kirjeessä kulkee.
    Tuli väsäiltyä talven pimeiden iltojen iloksi tuollainen samanlainen kansi, hiilikuidusta ja aikast makee tuli.
    KTM SMT 990 LE 2010
    Lainaa (SamiN @ Touko. 28 2010,00:17) kirjoitti
    oliskohan nuo R-22:set liian rumat? ainakin melko huomaamattomat/neutraalit olisivat ulkonäöltään.

http://www.yoshimura-rd.com/ps-3640....al.aspx

hienot rännit mutta en kyllä ymmärrä noiden slipareiden hintoja mihin se perustuu ?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (UMAS @ Tammi. 21 2011,20:57) kirjoitti
    oliskohan nuo R-22:set liian rumat? ainakin melko huomaamattomat/neutraalit olisivat ulkonäöltään.

hienot rännit mutta en kyllä ymmärrä noiden slipareiden hintoja mihin se perustuu ?
    Empä tiiä... Jenkeissähän nuo R22 maksaa noin 500-600 taalaa paikasta riippuen, suomessa 990e.

Pitäisikin katsoa mitä noi maksaisi rahteineen, tulleineen ja alveineen jenkkilästä. Joskus aikanaan taalat sai suurin piirtein kääntää suoraan euroiksi kun laski pelkästään alvia ja tullia ostohinnan päälle.
    * Tuubi
    Esim tuolta: http://www.jcmotors.com/showman....terID=9 näyttäisi R22 irtoavan kohtuu hintaan: January Sale: €392.64. Toimittavat sivujen mukaan myös suomeen.
    Muitakin tarjouksia näytti olevan. Hmm...
    * Tuubi
    Kellään ylimääräistä sivujalkaa??
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (SamiN @ Tammi. 26 2011,00:06) kirjoitti

Empä tiiä... Jenkeissähän nuo R22 maksaa noin 500-600 taalaa paikasta riippuen, suomessa 990e.

Pitäisikin katsoa mitä noi maksaisi rahteineen, tulleineen ja alveineen jenkkilästä. Joskus aikanaan taalat sai suurin piirtein kääntää suoraan euroiksi kun laski pelkästään alvia ja tullia ostohinnan päälle.
    Juu muista että alvit ja tullit tulee maksettavaksi myös toimitus ja kuljetus kuluista joten aikas lähelle tulee suomi hintoja
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (SamiN @ Tammi. 26 2011,00:43) kirjoitti
    Esim tuolta: http://www.jcmotors.com/showman....terID=9 näyttäisi R22 irtoavan kohtuu hintaan: January Sale: €392.64. Toimittavat sivujen mukaan myös suomeen.
    oho no noi on kyl edukkaat
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Lainaa (UMAS @ Tammi. 26 2011,21:28) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Tammi. 26 2011,00:43) kirjoitti
    oho no noi on kyl edukkaat
    463e postitettuna. Laskin että Alv+tulli tekee siihen reilut 120 päälle, eli alle 600 koko paketti.

Order status: Processed *

* Tuubi
    Lainaa (UMAS @ Tammi. 26 2011,21:23) kirjoitti
    Tämä sattui silmään surffaillessa http://cgi.ebay.co.uk/Kawasak....2c70ba2
    * Tuubi
    Lainaa (SamiN @ Tammi. 27 2011,21:32) kirjoitti
    Lainaa (UMAS @ Tammi. 26 2011,21:23) kirjoitti
    Tämä sattui silmään surffaillessa http://cgi.ebay.co.uk/Kawasak....2c70ba2
    joo ton huomasin kans mut ei toimita suomeen
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland

Perustuu pelkästään valmistajien varaosahintojen määrittelemän linjan mukaisesti. Koska alkuperäiset putket maksaa ihan helvetisti enemän, kuin tarvike-röörit, niiden hinta pysyy ylhäällä. Ylhäällä myös vakuutusyhtiöiden takia, koska ränit on melkein herkimmät hajoamaan mälleissä.

Kaikkihan sen osaa laskea, paljonko materiaalikustannukset on moisissa tötteröissä. Samoin niiden valmistuskustannukset on ihan penni-tasoa. Monesti olen suunnitellut alkavani valmistaa moisia rännejä hiilikuidusta, koska se on itselleni helppoa kauraa.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Onko kukaan muu madaltanut zetorii? paljonko? ajo-kokemuksia?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

Instagram:
    ssamotorsfinland
    Selvennyksen vuoksi kysyisin, kun slipareiden hankintaa olen suunnittelemassa, että komentaja on pakollinen hankinta myöskin samassa yhteydessä jos haluaa pelin kunnon säätöihin? Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon? Pyörä vuosimallia 08.
    Ducati Hypermotard 950 & Honda CBR 600RR
    BMW S1000 XR
    Ducati Monster 1200 S
    Ducati 848 Dark
    Kawasaki ZZR 1400
    Honda CBR 1000rr
    Honda CBR 1100 XX
    Honda VTR 1000 F

Suzuki PV
    Tunturi Supersport
  30.  
    En ainakaan meinannut PC:tä laittaa. Kokoputkella saattapi olla syytä säädättää.
    * Tuubi
Sivu: 15 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen