Otoskoon lisäämiseksi tässä minun käyrät.
20120907_003.jpg
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
Käyköhän näin..
http://i1361.photobucket.com/albums/...ps27e8b1b6.jpg
Hossillahan kova mopo on alaväännön suhteen melkein 120Nm/3000rpm![]()
Mitäs red bullia sille on annettu ? Oletan, että toisioläpät on ainakin poistettu.
Takapyörä tehoja..toisioläpät jätin paikalleen, kun ei säätäjän mielestä kannattanut irroitella.Pyörässä GiproAtre mutta oli pois päältä.
Pyysin mahdollisimman paljon ruutia alas ja tasaisen väännön, hevosvoimilla ei väliä.
Tämmönen tuli ja olen ollut tyytyväinen kyllä pyörään sekä säätöihin.![]()
Kone oli kuulemma hyvässä kunnossa ja sai hyvät säädöt tehtyä.
Lähtiessä kysyin jos Atre:n kytken päälle...johon tuli että ei varmaan tarvetta ja muuttuuko mitenkään, nyt se vääntää jo 1000rpm lähtien.
Tänään Atre:a näppäilin en kyllä itse ainakaan kummempia muutoksia hoksannut.
pyörässä oli yoshin sliparit,killereillä+pc3+K&N.
Viimeksi muokannut: Hos; 16.05.2013 klo 00:07. Syy: Tarkennuksia
Paha sanoa,mutta säätäjä kyllä meinas että kytki pois ennen penkkiä.
Viivaa se Gipro näytti kun eilen nummero kolmosen siihen naputin
Jos jollain ollut/on tuo vaihdenäyttö niin miten pelannut?
Näytti eilen 5 vaihde 6:na, 6 vaihde 5:na ja välillä ihan oikein.Muutaman kerran auto-learning käytin..
Noi penkkitouhut eivät ole kovinkaan tuttuja esim. miten se käyrä siihen muodostuu .. onko vain yhden vaihteen vedon osalta vai miten ? Jos olis noin niin 6-vaihteen käyrä voisi näyttää tuolta koska läpät ovat kuulemma auki alusta lähtien ja siihenhän tuon gipron huijauskin perustuu.
Olen vain nähnyt joskus käppyröitä missä koko moottorin luonne paljastuu, näkyy juur esim. tuollainen läppien aukeaminen .. onko ne sitten pikkuvaihteilla otettu tjsp.![]()
Ex:
Honda CBR 1100 XX -04
http://www.motorcycle-usa.com/18304/...-Hayabusa.aspx
Tuommoinen käppyrävertailu osui silmään .. noista käyristä käy hyvin ilmi vakioiden Gen1 ja Gen2 luonteet.
Noi lb-ft luvut saa kertoa 1.35 niin tulee Nm lukemat.
Kummallista on jos TT-Motorsport saa Hossin 2006 mallin alaväännöt uudempaa paremmaksi pitelemättä toisioläppiä .. ?
Tämä Teemuhan oli sanonut ettei ole tarvetta .. asiaan suht paljon perehtyneenä olen saanut sen käsityksen, että kaikki Gen1 omistajat ovat olleet tasan samaa mieltä, että parempaa modausta tuohon mopoon ei olekaan kuin poistaa toisiot ja säädättää.
Gen2 onkin kokonaan toinen tapaus, valtaosa sanoo ettei kannata, onko sitten sytkää muutettu jotenkin myös mikä estää hyödyn saamisen .. muutenhan vaikutus pitäisi yhtälailla olla huomattavissa muttei niin rajuna.
http://www.kawarb.fi/smf/index.php?a...sa=view;id=380
Siinä on munkin käppyrä näytille.
Kawasaki ZZR1400 -09
Olen tainnut jo sinnekin rekisteröityä vaan näitä salasanoja on nykyään joka paikkaan ja aina ei se varma jonka muistais onnaa joten....se siitä...
Kuinka pitkään muuten Zetorissa kestää alkuperäiset jarrupalat ja paljon uusissa paloissa on uutena pintaa?
Oman pyörän mittarissa 10 500 km (itse ajanut 1500 km), ja pintaa jäljellä edessä ja takana n. 3mm. Parin viikon päästä olisi tarkoitus suunnata alpeille (4000 km reissu kokonaisuudessaan) ja aloin miettimään, että kestääkö jarrupalat reissun loppuun. Ajotyyli on rauhallinen, joten sen puolesta palojen kulutus on "normaalia".
Paskamainen jos loppuvat kesken, mutta ei kehtais "turhaankaan" vaihtaa.
EDIT: service manuaalin mukaan jarrupalojen kulutuspinnan paksuus uutena on edessä 4mm ja takana 5mm. Tämän perusteella ei liene järkeä vielä vaihtaa paloja.
Viimeksi muokannut: bug85; 20.05.2013 klo 11:17. Syy: lisäys
Ex:
Honda CBR 1100 XX -04
http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5756790
Itse vaihdoin taakse jokunen vuosi sitten ja tuommoset olivat verrattuna toisiinsa n. 22 tkm kohdalla. Eteenkin vaihdoin silloin melko pian tuon jälkeen, vaikka etupaloilla olisi vielä ajanut pitempäänkin.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Ex:
Honda CBR 1100 XX -04
Paljonko porukka on ajellut 12-13 mallin ensiasennus Bridgestoneilla? Pitäs lähtiä heti uutukaisella pidemmälle turneelle.. Mitenkäs sliparien vaihto, varmaan uskaltaa ajella ilman komentajaa ja penkitystä? Ei kai ne alkuperäisvaruste-akraakaan uudestaan säädä, kun iskevät kiinni tehtaalla/maahantuojalla..
Noo, Karza onkin tuollainen turnee vuoristo kurvimestari. Sillä nyt ei kestä mikään rengas pidempään
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Sitä 4000 km luokkaa arvelinkin. Täytyy vaihtaa matkan päällä uutta. Tai sitten heti lähtiessä ja jättää bridge oottaan loppukesää..
Olikos kellään 2010 Zetoriin ylimääräisenä upeeta touring pleksiä joutilaana myynnissä?
-pete-
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *
Nopea oli slipareiden toimitus, päivässä ovelle. Ihmettelinkin, miten niin nopea oli. Selityskin löytyi, väärät röörit olivat lähettäneet, eihän nuo vanhan mallin Yoshi 77 passaa uuteen koppaan.. Ensin tietenkin piti purkaa vanhat pois ja sitten sovittaa uudet ja viimeisenä lukea ohjeet, jossa seisoi vm. 2008. Ei taida Suomen maassa missään olla varastossa slipareita 12-13 malliin (muu kuin Akra), vai onko parempaa tietoa ? Alkaa tulla kiire, kun pitäis reissuun lähteä.
Kysy Kimmolta, on yx Suomen suurimpia Yoshin myyjiä.... www.bikefox.fi
Mistähän löytäisin vapaa virtaus putsarin, vai täytyykö tyytyy k/n? Meinaa vaan ku en hakemallakaan löytänyt ja säätöön olis menossa zetori![]()
zzr 1400
eipä noista "vapareista" mitään hyötyä ole. päinvastoin... jos et niitä jaksa, tai osaa, pestä ja öljytä.
itse heitin omastani k&n:n roskiin ja ostan mielummin halvan, uuden tarvikesuodattimen joka talvi.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
En muista mistä itse ostin "vaparin" mutta taitaa ainakin esim. Stormilta löytyä K&N
http://www.storm-motor.fi/osat/moott...n-knf-ka-1406/
Viimeksi muokannut: Hos; 31.05.2013 klo 10:00. Syy: Lisäys