Sivu: 35 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1900:sta
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Liite 2671

Tuossa mun Kawan käyrät...
    Otoskoon lisäämiseksi tässä minun käyrät.

20120907_003.jpg
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    laita kuva vaikka naamakirjaan julkiseen kansioon kopioit kuvan url osoteen. sitten kirjotat tänne viestin paina ylhäältä lisää kuva nappia liitä kuvan url siihen ja paina ok. pitäis näkyä sitten viestissä
    Käyköhän näin..
    http://i1361.photobucket.com/albums/...ps27e8b1b6.jpg
    Hossillahan kova mopo on alaväännön suhteen melkein 120Nm/3000rpm
    Mitäs red bullia sille on annettu ? Oletan, että toisioläpät on ainakin poistettu.
    Onko takapyörätehona eller hur? Eppäilen ettei....
    Takapyörä tehoja..toisioläpät jätin paikalleen, kun ei säätäjän mielestä kannattanut irroitella.Pyörässä GiproAtre mutta oli pois päältä.
    Pyysin mahdollisimman paljon ruutia alas ja tasaisen väännön, hevosvoimilla ei väliä.

Tämmönen tuli ja olen ollut tyytyväinen kyllä pyörään sekä säätöihin.
    Kone oli kuulemma hyvässä kunnossa ja sai hyvät säädöt tehtyä.
    Lähtiessä kysyin jos Atre:n kytken päälle...johon tuli että ei varmaan tarvetta ja muuttuuko mitenkään, nyt se vääntää jo 1000rpm lähtien.

Tänään Atre:a näppäilin en kyllä itse ainakaan kummempia muutoksia hoksannut.

pyörässä oli yoshin sliparit,killereillä+pc3+K&N.
    Viimeksi muokannut: Hos; 16.05.2013 klo 00:07. Syy: Tarkennuksia
    Lainaa Hos kirjoitti Katso viesti
    Takapyörä tehoja..toisioläpät jätin paikalleen, kun ei säätäjän mielestä kannattanut irroitella.Pyörässä GiproAtre mutta oli pois päältä.
    Pyysin mahdollisimman paljon ruutia alas ja tasaisen väännön, hevosvoimilla ei väliä.

Lähtiessä kysyin jos Atre:n kytken päälle...johon tuli että ei varmaan tarvetta ja muuttuuko mitenkään, nyt se vääntää jo 1000rpm lähtien.

Pakko sen gipron on ollu päällä olla eli läpät auki alusta lähtien .. eihän noista käyristä käy mitenkään ilmi läppien avautuminen n.6000rpm kohdilla niinkuin Gen1 malleissa pitäs olla
    Lainaa KaWainen kirjoitti Katso viesti
    Pakko sen gipron on ollu päällä olla eli läpät auki alusta lähtien .. eihän noista käyristä käy mitenkään ilmi läppien avautuminen n.6000rpm kohdilla niinkuin Gen1 malleissa pitäs olla
    Paha sanoa,mutta säätäjä kyllä meinas että kytki pois ennen penkkiä.
    Viivaa se Gipro näytti kun eilen nummero kolmosen siihen naputin

Jos jollain ollut/on tuo vaihdenäyttö niin miten pelannut?
    Näytti eilen 5 vaihde 6:na, 6 vaihde 5:na ja välillä ihan oikein.Muutaman kerran auto-learning käytin..
    Noi penkkitouhut eivät ole kovinkaan tuttuja esim. miten se käyrä siihen muodostuu .. onko vain yhden vaihteen vedon osalta vai miten ? Jos olis noin niin 6-vaihteen käyrä voisi näyttää tuolta koska läpät ovat kuulemma auki alusta lähtien ja siihenhän tuon gipron huijauskin perustuu.

Olen vain nähnyt joskus käppyröitä missä koko moottorin luonne paljastuu, näkyy juur esim. tuollainen läppien aukeaminen .. onko ne sitten pikkuvaihteilla otettu tjsp.
    Lainaa Hos kirjoitti Katso viesti

Teemu sanoi minulle syksyllä samaa, että tuskinpa Atrella on juurikaan merkitystä, tai korkeintaan eroa tulee, kun kuvittelee eron päällelaiton jälkeen.
    Pitäis kokeilla itelläkin, että vaikuttaako se mitään. Säädön jälkeen se on toiminut vain vaihdenäyttönä.
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04
    http://www.motorcycle-usa.com/18304/...-Hayabusa.aspx

Tuommoinen käppyrävertailu osui silmään .. noista käyristä käy hyvin ilmi vakioiden Gen1 ja Gen2 luonteet.
    Noi lb-ft luvut saa kertoa 1.35 niin tulee Nm lukemat.

Kummallista on jos TT-Motorsport saa Hossin 2006 mallin alaväännöt uudempaa paremmaksi pitelemättä toisioläppiä .. ?

Tämä Teemuhan oli sanonut ettei ole tarvetta .. asiaan suht paljon perehtyneenä olen saanut sen käsityksen, että kaikki Gen1 omistajat ovat olleet tasan samaa mieltä, että parempaa modausta tuohon mopoon ei olekaan kuin poistaa toisiot ja säädättää.

Gen2 onkin kokonaan toinen tapaus, valtaosa sanoo ettei kannata, onko sitten sytkää muutettu jotenkin myös mikä estää hyödyn saamisen .. muutenhan vaikutus pitäisi yhtälailla olla huomattavissa muttei niin rajuna.
    ...ja salasana on...
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    ...ja salasana on...
    Ei muuta kuin rekisteröitymään vaan tuonne Kawa foorumille niin pääset sinäkin asian ytimeen.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    Olen tainnut jo sinnekin rekisteröityä vaan näitä salasanoja on nykyään joka paikkaan ja aina ei se varma jonka muistais onnaa joten....se siitä...
    Tässä -07, jossa läpät paikallaan ja IVAN´S TRE-mokkula lukitsee 6-vaihteen eculle.

[IMG][/IMG]
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Kuinka pitkään muuten Zetorissa kestää alkuperäiset jarrupalat ja paljon uusissa paloissa on uutena pintaa?
    Oman pyörän mittarissa 10 500 km (itse ajanut 1500 km), ja pintaa jäljellä edessä ja takana n. 3mm. Parin viikon päästä olisi tarkoitus suunnata alpeille (4000 km reissu kokonaisuudessaan) ja aloin miettimään, että kestääkö jarrupalat reissun loppuun. Ajotyyli on rauhallinen, joten sen puolesta palojen kulutus on "normaalia".

Paskamainen jos loppuvat kesken, mutta ei kehtais "turhaankaan" vaihtaa.

EDIT: service manuaalin mukaan jarrupalojen kulutuspinnan paksuus uutena on edessä 4mm ja takana 5mm. Tämän perusteella ei liene järkeä vielä vaihtaa paloja.
    Viimeksi muokannut: bug85; 20.05.2013 klo 11:17. Syy: lisäys
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka pitkään muuten Zetorissa kestää alkuperäiset jarrupalat ja paljon uusissa paloissa on uutena pintaa?
    Oman pyörän mittarissa 10 500 km (itse ajanut 1500 km), ja pintaa jäljellä edessä ja takana n. 3mm. Parin viikon päästä olisi tarkoitus suunnata alpeille (4000 km reissu kokonaisuudessaan) ja aloin miettimään, että kestääkö jarrupalat reissun loppuun. Ajotyyli on rauhallinen, joten sen puolesta palojen kulutus on "normaalia".
    Paskamainen jos loppuvat kesken, mutta ei kehtais "turhaankaan" vaihtaa.
    EDIT: service manuaalin mukaan jarrupalojen kulutuspinnan paksuus uutena on edessä 4mm ja takana 5mm. Tämän perusteella ei liene järkeä vielä vaihtaa paloja.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5756790
    Itse vaihdoin taakse jokunen vuosi sitten ja tuommoset olivat verrattuna toisiinsa n. 22 tkm kohdalla. Eteenkin vaihdoin silloin melko pian tuon jälkeen, vaikka etupaloilla olisi vielä ajanut pitempäänkin.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5756790
    Itse vaihdoin taakse jokunen vuosi sitten ja tuommoset olivat verrattuna toisiinsa n. 22 tkm kohdalla. Eteenkin vaihdoin silloin melko pian tuon jälkeen, vaikka etupaloilla olisi vielä ajanut pitempäänkin.
    Mitäs olet tykännyt noista EBC:n paloista (toimivatko hyvin, ääntävätkö yms)? Muistatko hinta eroa originaaleihin?

Nyt kun muistelee niin ei minulla hirveästi enemmän ole enää pintaa paloissa, ehkä milli.
    Ex:
    Honda CBR 1100 XX -04
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Mitäs olet tykännyt noista EBC:n paloista (toimivatko hyvin, ääntävätkö yms)? Muistatko hinta eroa originaaleihin?

Nyt kun muistelee niin ei minulla hirveästi enemmän ole enää pintaa paloissa, ehkä milli.
    En minä huomannut oikein mitään eroa orkkispaloihin, eivät ole äännelleet ja toimivat oikein hyvin. En muista orkkispalojen hintaa nyt.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    Paljonko porukka on ajellut 12-13 mallin ensiasennus Bridgestoneilla? Pitäs lähtiä heti uutukaisella pidemmälle turneelle.. Mitenkäs sliparien vaihto, varmaan uskaltaa ajella ilman komentajaa ja penkitystä? Ei kai ne alkuperäisvaruste-akraakaan uudestaan säädä, kun iskevät kiinni tehtaalla/maahantuojalla..
    Mulla kesti S20 takarengas 4000 km.
    Noo, Karza onkin tuollainen turnee vuoristo kurvimestari. Sillä nyt ei kestä mikään rengas pidempään

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Sitä 4000 km luokkaa arvelinkin. Täytyy vaihtaa matkan päällä uutta. Tai sitten heti lähtiessä ja jättää bridge oottaan loppukesää..
    Olikos kellään 2010 Zetoriin ylimääräisenä upeeta touring pleksiä joutilaana myynnissä?

-pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.

* *
    ** KAWA *
    Nopea oli slipareiden toimitus, päivässä ovelle. Ihmettelinkin, miten niin nopea oli. Selityskin löytyi, väärät röörit olivat lähettäneet, eihän nuo vanhan mallin Yoshi 77 passaa uuteen koppaan.. Ensin tietenkin piti purkaa vanhat pois ja sitten sovittaa uudet ja viimeisenä lukea ohjeet, jossa seisoi vm. 2008. Ei taida Suomen maassa missään olla varastossa slipareita 12-13 malliin (muu kuin Akra), vai onko parempaa tietoa ? Alkaa tulla kiire, kun pitäis reissuun lähteä.
    Kysy Kimmolta, on yx Suomen suurimpia Yoshin myyjiä.... www.bikefox.fi
    Joo, kyselyt on päällä kaikista. Ehkäpä tärppää tai sitten mennään suhinapöntöillä
    Mistähän löytäisin vapaa virtaus putsarin, vai täytyykö tyytyy k/n? Meinaa vaan ku en hakemallakaan löytänyt ja säätöön olis menossa zetori
    zzr 1400
    eipä noista "vapareista" mitään hyötyä ole. päinvastoin... jos et niitä jaksa, tai osaa, pestä ja öljytä.

itse heitin omastani k&n:n roskiin ja ostan mielummin halvan, uuden tarvikesuodattimen joka talvi.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  30.  
    En muista mistä itse ostin "vaparin" mutta taitaa ainakin esim. Stormilta löytyä K&N

http://www.storm-motor.fi/osat/moott...n-knf-ka-1406/
    Viimeksi muokannut: Hos; 31.05.2013 klo 10:00. Syy: Lisäys
Sivu: 35 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen