Ei kannata porailla mitään..
Itse otin tuon Storminkin kauppaaman Pyramid-tuotteen.. Siinä oli pari 2-puoliteippi raitaa valmiina. Poistin ne ja laitoin reilusti tätä: http://www.bison.net/en/products/668...2438-car-tape/
Tuolla on kiinni xenon-ballastit ym.
Pysyy takuulla kiinni..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Mulla tuo näytti olevan parilla pienellä levyruuvilla(vai mitä ne ny on) kiinni. Hyvin on niilläkin mukana kulkenut muutaman vuoden.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Oma vm-12 tulossa talliin vasta reilun viikon kuluttua. Onkos kukaan perehtynyt käykö aiemman vuosimallin orkkista sirompi rekkarikilventeline (mallia Kawan oma/Sumekon sivuilla)uuteen vuosimallin 12 Zetoriin? Ilman ihmeempää modausta...
Nonniin...
Nyt tuli etulokasuojan jatke hommattua v-stormilta. Aion laittaa sen kiinni pelkällä Casco silikonilla.
Toivottavasti ei lähde lentoon![]()
-12 mallinen tilattu, sormet syyhyää.
Edit: No pitihän se pcv ja kokopiippukin tilata odottamaan.
Onko kukaan kerenny käyttämään vielä penkissä uutukaista?
Viimeksi muokannut: jarrarit; 22.04.2012 klo 19:46.
Moi.
Tuli hankittua jo viime kesänä ZZR 1400 -06 ja nyt ollut pari viikkoa tiukkaa ajoa...
Pyörässä on kiinni TI-Forcen koko putkisto 4-1 ja PCIII. Säädätetty Viaberis ja Harrin tekemällä kartalla.
Nyt pitää kysyä kun en tiedä, mitä hyötyä saisin asentamalla Gipron vai olisiko taas säätö hässäkkä edessä...
T:Venne
Viimeksi muokannut: Venne-70; 24.04.2012 klo 16:59.
Jos tarkoitat gipron tre:tä niin se huijaa ecua että 5. vaihde on päällä jatkuvasti (vaihdenäyttö näyttää myös jatkuvasti 5). Tällöin toisioläpät aukeaa aiemmin.
-06 malli kannattaa säädättää sen jälkeen (tai poistatat samalla koko läpät niin et tarvitse TRE:tä)
http://www.brocksperformance.com/bro...=124&zoneid=11
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kiitos...
Sit saa Gipro olla...
On jo nyt laitettu noi toisioläpät avautumaan hieman aikaisemmin...
Jätettiin ne läpät käyttöön ettei kaasusta mene tuntuma aivan kokonaan.
T:V
ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä konstilla?
edit: ilman toisioläppiä pyörä on tasan ihan yhtä ajettava kuin niiden kanssakin
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
No sitä en osaa sinulle sanoa.
Vai olisikohan toisioläppien täysin kiinni meneminen estetty sitten.
Nämä tiedot edelliseltä omistajalta.
Pyörään asennettu toi putkisto ja PC ja säädetty viaberillä ja tehty aivan oma ruiskukartta.
Tämä kun on eka ruisku pyörä itselläni niin ei ole kieltämättä kokemusta asiasta.
Noita vanhoja kaasari vehkeitä aikana räpläsin.
T:V
Näinköhän olen saanut väärää tietoa.
Toisioläppien avautumista ei voi säätää kuin ECUn kautta, joko huijaamalla vaihdetta tai ohjelmoimalla ECU uudestaan. Ei commanderilla eikä muullakaan boxilla.
Olet saanut väärää tietoa.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kiitos tiedosta...
Taas on viety ku pässii narussa
Vielä kysyisin jos ne läpät poistaa niin pitääköhän se paikkaansa, että kaasun vastaavuudesta tulee herkempi?
Mitään muutoksia en ala kyllä tekemään. Kyllä tämä näinkin piisaa...
T:V
Mun vm-12 ZZR1400 menee 15.5. penkkiin....sit pääsee Busa-ukot itkemään että onpa ilmaisia hevosia taas tuossa penkissä....
BTW, jarrarit: minkä piipun meinaat laittaa Zetoriin? Onks se 4-1 vai 4-2....
-06 malli toimii toisioläppien poiston ja PC:n säädön jälkeen kuten sen alunperinkin kuuluu toimia. Eli herkempi hieman kyllä. -08 eteenpäin läppien avautuminen on jo tehtaalla säädetty aiemmaksi. Itselläni on -08 malli kolmatta kesää ja talvella poistin tästä läpät. Ei kovin suurta eroa.
Missään nimessä ei kannata pelätä, että siitä mitenkään liian herkkä tulisi läppien poiston jälkeen. Jos lontoo sujuu, googlaa esim 2006 zx14 secondary butterflies removed.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Just toi lontoo tökkii jonkin verran...
Onko juuri läppien ansiosta se vääntökuoppa alakieroksilla...
Täytynee miettiä asiaa uudelleen..
Ti-Force putkistolle ei löytynyt suoraa karttaa PC:lle jos läpät ovat poistettu.
Olisiko tämä joku yleiskartta sitten jota voisi kokeilla:
PCIII levyllä ollut kartta.
2006-2007 Kawasaki ZX14
Stock exhaust
Stock air filter
Secondary butterflies removed
T:V
Tietenkin voisi viedä pyörän penkkiin nyt ja muutoksen jälkeen. Vanha kartta olisi varmaankiin hyvä säilyttää.
Edellinen mittaus tehty vuonna 08 joten se ei varmaan ole vertailu kelpoinen tänä päivänä.
Kaikkea se sadepäivä teettää![]()
Viimeksi muokannut: Venne-70; 24.04.2012 klo 17:29.
Miksikähän tuo Ivansin tre tarjoaa 6. vaihdetta? Kaipa tuo rajoitin perustuu tuossa nopeustietoon, eikä kierrosrajaan kuutosvaihteella?
Hope so..
Tuossapa tuo heidän näkemys:
TRE-008 - $70.00
2006 - 2010 ZX-14
Increases power below 6000 rpm!
Does not disable speed limiter
Gets rid of part throttle timing retarder in lower gears.
Allows 6th gear (fastest rate in stock ECU) throttle plate opening rate.
Sitten on vielä erikseen TRE-006, joka on systeemille: läpät pois+säätö PC:llä
Viimeksi muokannut: Elmeri H.; 24.04.2012 klo 21:28.
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Saattaa olla (ja onkin) noin. Jossain mallissa sen vaihteen sai muistaakseni valita?
Nopeusrajoitin toimii nopeuspulssin perusteella. Sitä voi huijata esim speedohealerilla tai bonneville pro:lla.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Viikon kahden sisään pitäisi päästä mittaamaan toi dB-taso.
Oli duunista kaikki mittarit yllättäen jo lainassa (duunin kerhossa noin 90jäsentä), joten joku muukin mittailee dB-tasoja.
Valmistaja ilmoittaa melurajaksi 93.5 dB, mutta miten se on sitten mitattu. No täytyy odotella ja sittenhän se selviää.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Kalibroidulla mittarilla mulle mitattiin viime kesänä 94db (muistaakseni) Yoshin slipareilla killerit kiinni.
Ilman killereitä eroa oli +2...3db (muistaakseni).
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kävin tänään hakemassa Speedohealerin
Jos vaikka sais viikonloppuna asennettua...
Olihan homma tossa asennuksessa.
Ohjelmointi on viel tekemättä.
En ollukaan purkanut pyörää vielä voin pitkälle...
No nyt on kanava A ohjelmoitu
Viimeksi muokannut: Venne-70; 28.04.2012 klo 14:57.