Sivu: 23 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1899:sta
  1. #661
    Lainaa timotheus kirjoitti Katso viesti
    Onko tuo etulokasuojan jatke vaikea asennettava 1400 zetoriin?
    Pari reikää pitää porata ja niiden läpi pultit laittaa. Eli ei voi vaikeaksi tempuksi väittää.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  2. #662
    Lainaa J.N kirjoitti Katso viesti
    Pari reikää pitää porata ja niiden läpi pultit laittaa. Eli ei voi vaikeaksi tempuksi väittää.
    omaan zetaan laitoin ihan jotain perus silikonia tms. ja hyvin pysyy,

    (...ebaysta oman hiilikuituisen jatkeen ostin alle 30 egellä ja oli vielä hämmästyttävän hyvin viimeistelty osa)
    Z1000 -07
  3. #663
    Lainaa V3sku kirjoitti Katso viesti
    Saattaapi olla, että taitaa meikäläinen liittyä seuraanne! Tässä olen suu vaahdossa ZZR:ää katsellut...yksi -06 tuossa on periaatteessa jo "korvamerkattuna". Hintakaan ei vaikuta pahalta ja kaikki palikat olisi valmiina. Kaikenlaisilla kilokyykyillä tullut leikittyä radalla ja kadulla. Viime kesänä myin hetken mielijohteesta 10tkm ajetun kulta/musta K8 Gixerin, eikä siltä osastolta tunnu tällä hetkellä kiinnostavan, kuin 1098 ja niitäkin on huonosti. Munakkaampi pyörä saa nyt tulla ja Busa tai B-King ei kiinnosta...joten mitä jää jäljelle.

    Kaikesta kuulemastani ja lukemastani päätellen ZZR1400 on kuitenkin loistava peli?!?

    Varmasti on hieno pyörä, mutta vaikka olet ilmeisesti jo päättänyt tuon mallin niin oletko kokeillut yhtään 12R:ää? Ja ei en ole omaani myymässä Vois jopa itse harkita tuon FJR:n vaihtoa isoon kawaan matkapyöräksi.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  4. #664
    Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti
    Varmasti on hieno pyörä, mutta vaikka olet ilmeisesti jo päättänyt tuon mallin niin oletko kokeillut yhtään 12R:ää? Ja ei en ole omaani myymässä Vois jopa itse harkita tuon FJR:n vaihtoa isoon kawaan matkapyöräksi.
    Kyllä on 12R:iä tullut koeajettua pari kertaa...ei ole huono pyörä sekään, mutta ZZR1400 on nyt tulossa. Kelit vielä sen verran huonot, että ei pahus vieköön pääse hakemaan pyörää kotio!
  5. #665
    Lainaa J.N kirjoitti Katso viesti
    Pari reikää pitää porata ja niiden läpi pultit laittaa. Eli ei voi vaikeaksi tempuksi väittää.
    Ei kannata porailla mitään..

    Itse otin tuon Storminkin kauppaaman Pyramid-tuotteen.. Siinä oli pari 2-puoliteippi raitaa valmiina. Poistin ne ja laitoin reilusti tätä: http://www.bison.net/en/products/668...2438-car-tape/

    Tuolla on kiinni xenon-ballastit ym.

    Pysyy takuulla kiinni..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  6. #666
    Mulla tuo näytti olevan parilla pienellä levyruuvilla(vai mitä ne ny on) kiinni. Hyvin on niilläkin mukana kulkenut muutaman vuoden.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  7. #667
    Oma vm-12 tulossa talliin vasta reilun viikon kuluttua. Onkos kukaan perehtynyt käykö aiemman vuosimallin orkkista sirompi rekkarikilventeline (mallia Kawan oma/Sumekon sivuilla)uuteen vuosimallin 12 Zetoriin? Ilman ihmeempää modausta...
  8. #668
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Oma vm-12 tulossa talliin vasta reilun viikon kuluttua. Onkos kukaan perehtynyt käykö aiemman vuosimallin orkkista sirompi rekkarikilventeline (mallia Kawan oma/Sumekon sivuilla)uuteen vuosimallin 12 Zetoriin? Ilman ihmeempää modausta...
    Jos lokasuojia vertailee kuvien perusteella, niin voisi väittää että osa on sama kuin vanhemmassakin mallissa?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  9. #669
    Nonniin...
    Nyt tuli etulokasuojan jatke hommattua v-stormilta. Aion laittaa sen kiinni pelkällä Casco silikonilla.
    Toivottavasti ei lähde lentoon
  10. #670
    -12 mallinen tilattu, sormet syyhyää.

    Edit: No pitihän se pcv ja kokopiippukin tilata odottamaan.

    Onko kukaan kerenny käyttämään vielä penkissä uutukaista?
    Viimeksi muokannut: jarrarit; 22.04.2012 klo 19:46.
  11. #671
    Moi.

    Tuli hankittua jo viime kesänä ZZR 1400 -06 ja nyt ollut pari viikkoa tiukkaa ajoa...

    Pyörässä on kiinni TI-Forcen koko putkisto 4-1 ja PCIII. Säädätetty Viaberis ja Harrin tekemällä kartalla.
    Nyt pitää kysyä kun en tiedä, mitä hyötyä saisin asentamalla Gipron vai olisiko taas säätö hässäkkä edessä...

    T:Venne
    Viimeksi muokannut: Venne-70; 24.04.2012 klo 16:59.
  12. #672
    Jos tarkoitat gipron tre:tä niin se huijaa ecua että 5. vaihde on päällä jatkuvasti (vaihdenäyttö näyttää myös jatkuvasti 5). Tällöin toisioläpät aukeaa aiemmin.
    -06 malli kannattaa säädättää sen jälkeen (tai poistatat samalla koko läpät niin et tarvitse TRE:tä)

    http://www.brocksperformance.com/bro...=124&zoneid=11
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  13. #673
    Kiitos...

    Sit saa Gipro olla...
    On jo nyt laitettu noi toisioläpät avautumaan hieman aikaisemmin...
    Jätettiin ne läpät käyttöön ettei kaasusta mene tuntuma aivan kokonaan.

    T:V
  14. #674
    ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä konstilla?

    edit: ilman toisioläppiä pyörä on tasan ihan yhtä ajettava kuin niiden kanssakin
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  15. #675
    No sitä en osaa sinulle sanoa.
    Vai olisikohan toisioläppien täysin kiinni meneminen estetty sitten.
    Nämä tiedot edelliseltä omistajalta.

    Pyörään asennettu toi putkisto ja PC ja säädetty viaberillä ja tehty aivan oma ruiskukartta.

    Tämä kun on eka ruisku pyörä itselläni niin ei ole kieltämättä kokemusta asiasta.

    Noita vanhoja kaasari vehkeitä aikana räpläsin.

    T:V

    Näinköhän olen saanut väärää tietoa.
  16. #676
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti

    edit: ilman toisioläppiä pyörä on tasan ihan yhtä ajettava kuin niiden kanssakin
    Joo sain vain tietoa että kaasun vastaavuus ei olisi niin herkkä läppien kanssa
  17. #677
    Toisioläppien avautumista ei voi säätää kuin ECUn kautta, joko huijaamalla vaihdetta tai ohjelmoimalla ECU uudestaan. Ei commanderilla eikä muullakaan boxilla.
    Olet saanut väärää tietoa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  18. #678
    Kiitos tiedosta...
    Taas on viety ku pässii narussa

    Vielä kysyisin jos ne läpät poistaa niin pitääköhän se paikkaansa, että kaasun vastaavuudesta tulee herkempi?

    Mitään muutoksia en ala kyllä tekemään. Kyllä tämä näinkin piisaa...

    T:V
  19. #679
    Mun vm-12 ZZR1400 menee 15.5. penkkiin....sit pääsee Busa-ukot itkemään että onpa ilmaisia hevosia taas tuossa penkissä....

    BTW, jarrarit: minkä piipun meinaat laittaa Zetoriin? Onks se 4-1 vai 4-2....
  20. #680
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Mun vm-12 ZZR1400 menee 15.5. penkkiin....sit pääsee Busa-ukot itkemään että onpa ilmaisia hevosia taas tuossa penkissä....

    BTW, jarrarit: minkä piipun meinaat laittaa Zetoriin? Onks se 4-1 vai 4-2....
    Hindlen Alien head 2 eli 4-1.

    btw. eräässä penkissä kävi -12 mallinen vakio, tulos 199hv.
    vertailuna parhaat tulokset busasta putkivireillä ym. n.190hv.
  21. #681
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedosta...
    Vielä kysyisin jos ne läpät poistaa niin pitääköhän se paikkaansa, että kaasun vastaavuudesta tulee herkempi?

    T:V
    -06 malli toimii toisioläppien poiston ja PC:n säädön jälkeen kuten sen alunperinkin kuuluu toimia. Eli herkempi hieman kyllä. -08 eteenpäin läppien avautuminen on jo tehtaalla säädetty aiemmaksi. Itselläni on -08 malli kolmatta kesää ja talvella poistin tästä läpät. Ei kovin suurta eroa.

    Missään nimessä ei kannata pelätä, että siitä mitenkään liian herkkä tulisi läppien poiston jälkeen. Jos lontoo sujuu, googlaa esim 2006 zx14 secondary butterflies removed.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #682
    Just toi lontoo tökkii jonkin verran...
    Onko juuri läppien ansiosta se vääntökuoppa alakieroksilla...

    Täytynee miettiä asiaa uudelleen..

    Ti-Force putkistolle ei löytynyt suoraa karttaa PC:lle jos läpät ovat poistettu.
    Olisiko tämä joku yleiskartta sitten jota voisi kokeilla:
    PCIII levyllä ollut kartta.
    2006-2007 Kawasaki ZX14
    Stock exhaust
    Stock air filter
    Secondary butterflies removed

    T:V

    Tietenkin voisi viedä pyörän penkkiin nyt ja muutoksen jälkeen. Vanha kartta olisi varmaankiin hyvä säilyttää.
    Edellinen mittaus tehty vuonna 08 joten se ei varmaan ole vertailu kelpoinen tänä päivänä.

    Kaikkea se sadepäivä teettää
    Viimeksi muokannut: Venne-70; 24.04.2012 klo 17:29.
  23. #683
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Jos tarkoitat gipron tre:tä niin se huijaa ecua että 5. vaihde on päällä jatkuvasti (vaihdenäyttö näyttää myös jatkuvasti 5). Tällöin toisioläpät aukeaa aiemmin.
    -06 malli kannattaa säädättää sen jälkeen (tai poistatat samalla koko läpät niin et tarvitse TRE:tä)

    http://www.brocksperformance.com/bro...=124&zoneid=11

    Miksikähän tuo Ivansin tre tarjoaa 6. vaihdetta? Kaipa tuo rajoitin perustuu tuossa nopeustietoon, eikä kierrosrajaan kuutosvaihteella?

    Hope so..

    Tuossapa tuo heidän näkemys:

    TRE-008 - $70.00
    2006 - 2010 ZX-14
    Increases power below 6000 rpm!
    Does not disable speed limiter
    Gets rid of part throttle timing retarder in lower gears.
    Allows 6th gear (fastest rate in stock ECU) throttle plate opening rate.


    Sitten on vielä erikseen TRE-006, joka on systeemille: läpät pois+säätö PC:llä
    Viimeksi muokannut: Elmeri H.; 24.04.2012 klo 21:28.
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  24. #684
    Saattaa olla (ja onkin) noin. Jossain mallissa sen vaihteen sai muistaakseni valita?

    Nopeusrajoitin toimii nopeuspulssin perusteella. Sitä voi huijata esim speedohealerilla tai bonneville pro:lla.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #685
    Viikon kahden sisään pitäisi päästä mittaamaan toi dB-taso.

    Oli duunista kaikki mittarit yllättäen jo lainassa (duunin kerhossa noin 90jäsentä), joten joku muukin mittailee dB-tasoja.

    Valmistaja ilmoittaa melurajaksi 93.5 dB, mutta miten se on sitten mitattu. No täytyy odotella ja sittenhän se selviää.
  26. #686
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Viikon kahden sisään pitäisi päästä mittaamaan toi dB-taso.

    Oli duunista kaikki mittarit yllättäen jo lainassa (duunin kerhossa noin 90jäsentä), joten joku muukin mittailee dB-tasoja.

    Valmistaja ilmoittaa melurajaksi 93.5 dB, mutta miten se on sitten mitattu. No täytyy odotella ja sittenhän se selviää.
    Tyyppikilvessä on 97db@4750rpm.

    En muista mitä niissä alkuperäispöntöissä lukee, enkä äkkiseltään löytänyt kuvaakaan. En kyllä aio mitata tasoja, mulle ihan paskan sama. Mitatkoon joku nohevampi tien päällä, jos kiinnostaa.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  27. #687
    Kalibroidulla mittarilla mulle mitattiin viime kesänä 94db (muistaakseni) Yoshin slipareilla killerit kiinni.
    Ilman killereitä eroa oli +2...3db (muistaakseni).
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  28. #688
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Kalibroidulla mittarilla mulle mitattiin viime kesänä 94db (muistaakseni) Yoshin slipareilla killerit kiinni.
    Ilman killereitä eroa oli +2...3db (muistaakseni).
    Ahvenistolla oli alkuperäiset varmuuden vuoksi kiinni viime kesänä, 93db antoivat ääntä mittariin.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  29. #689
    Kävin tänään hakemassa Speedohealerin
    Jos vaikka sais viikonloppuna asennettua...

    Olihan homma tossa asennuksessa.
    Ohjelmointi on viel tekemättä.
    En ollukaan purkanut pyörää vielä voin pitkälle...

    No nyt on kanava A ohjelmoitu
    Viimeksi muokannut: Venne-70; 28.04.2012 klo 14:57.
  30.  
  31. #690
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Kävin tänään hakemassa Speedohealerin
    Jos vaikka sais viikonloppuna asennettua...

    Olihan homma tossa asennuksessa.
    Nyt tekee seuraavaa...
    Vaihdettaessa vitoselta kutoselle esim 100 vauhdissa vaihdenäyttö menee ekaksi kutoselle ja sitten saman tien palautuu näyttöön, että vitonen olisi päällä. Noin 80 vauhdissa tapahtuu samoin mutta pidemmällä viiveellä ???
Sivu: 23 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen