Sivu: 24 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1899:sta
  1. #691
    minkä mallin ostit?

    "En ollukaan purkanut pyörää vielä voin pitkälle..."

    eihän tuon asennuksessa tartte purkaa yhtään mitään??
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  2. #692
    V4 tuli hankittua.

    Asensin sen tonne penkin alle.
    Vas.puolen katteet ja tankin irroitin et sain piuhan vedettyä.
    Sieltä katteiden etuosasta löytyi toi PC No nyt tulee siihenkin päästyä käsiksi.

    Joo ei iso homma enää olisi kun nyt tietää mitä pitää irroittaa ja kuinka.
  3. #693
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    V4 tuli hankittua.

    Asensin sen tonne penkin alle.
    Vas.puolen katteet ja tankin irroitin et sain piuhan vedettyä.
    Sieltä katteiden etuosasta löytyi toi PC No nyt tulee siihenkin päästyä käsiksi.

    Joo ei iso homma enää olisi kun nyt tietää mitä pitää irroittaa ja kuinka.

    ok!, ite pujottelin piuhat ensin ilman katteiden purkua. Nyt talvella sit laitoin ne tankin alta, samlla kuin muitakin piuhoja vedin.

    V4 pitäisi olla oikea.


    SH:n ei pitäisi tehdä tuollaista mielestäni ollenkaan. Tosin ajan normaalisti a=korjaamaton ja sen mitä vaihdan on lentokentälle b= -90%
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  4. #694
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Nyt tekee seuraavaa...
    Vaihdettaessa vitoselta kutoselle esim 100 vauhdissa vaihdenäyttö menee ekaksi kutoselle ja sitten saman tien palautuu näyttöön, että vitonen olisi päällä. Noin 80 vauhdissa tapahtuu samoin mutta pidemmällä viiveellä ???
    Juuri noinhan se tekee. Pyörä kuvittelee 5 vaihteen olevan kytkettynä, vaikka oikeasti on 6.
    Mulla taitaa olla se vanhempi 3-versio palikasta. -7% korjauksella olen käyttänyt ja ainakin penkissä meni 311 "todellista", eli nopeudenrajoitin lienee ohitettu?
    Viimeksi muokannut: Jyppendaal; 29.04.2012 klo 11:25. Syy: lisäinfoo
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  5. #695
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Juuri noinhan se tekee. Pyörä kuvittelee 5 vaihteen olevan kytkettynä, vaikka oikeasti on 6.
    Mulla taitaa olla se vanhempi 3-versio palikasta. -7% korjauksella olen käyttänyt ja ainakin penkissä meni 311 "todellista", eli nopeudenrajoitin lienee ohitettu?
    Eikös toi vaihde homma toimi noin tolla gipron tre paketilla eikä SH:lla. Mut ei tämä nykyinen tilanne ole haitaksi...
    Jos tänään ehdin niin otan viel ne toisio läpät irti. Täytyy ekaks vaan kokeilla saada talteen tämän hetkinen PC:n kartta.
    Toi MotoGP lähetys vaan häiritsee aikataulua.
    Olihan toi moto3 kisa mielenkiintoinen. Märkää rataa ja paljon lippoja... Onneks ei mitään pahoja.
  6. #696
    Nyt saa Toi Moto2- ja GP jäädä väliin...
    Uutta karttaa koneeseen ja toisioläppiä irroittamaan...

    No nyt on läpät poistettu...
    Kyllä muuttu ajettavuus ja kaasun vasteessa huomaa eron.

    Viel myöhemmin päästään kokeilee kaks päällä...
    Viimeksi muokannut: Venne-70; 29.04.2012 klo 18:21. Syy: lisä infoo
  7. #697
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Nyt tekee seuraavaa...
    Vaihdettaessa vitoselta kutoselle esim 100 vauhdissa vaihdenäyttö menee ekaksi kutoselle ja sitten saman tien palautuu näyttöön, että vitonen olisi päällä. Noin 80 vauhdissa tapahtuu samoin mutta pidemmällä viiveellä ???
    Tuo vika ei johdu speedohealerista alkuunkaan.
    Vaihteentunnistin anturin liitoksissa on ylimääräistä paskaa tai liitokset löysällä, jolloin sähkön vastus kasvaa. Vaihteen tunnistus anturi antaa sitä pienempää ohmi lukua, mitä isompi vaihde sinulla on päälle ja nyt kun sinne on muodostunut ylimääräistä resistanssia, niin ei erota aina 5 ja 6 vaihdetta toisistaan. Itselläni on sama vika ja alkoi oireilemaan jo viime syksynä, mutta en ole jaksanut vielä asiaa korjata.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  8. #698
    Lainaa J.N kirjoitti Katso viesti
    Tuo vika ei johdu speedohealerista alkuunkaan.
    Vaihteentunnistin anturin liitoksissa on ylimääräistä paskaa tai liitokset löysällä, jolloin sähkön vastus kasvaa. Vaihteen tunnistus anturi antaa sitä pienempää ohmi lukua, mitä isompi vaihde sinulla on päälle ja nyt kun sinne on muodostunut ylimääräistä resistanssia, niin ei erota aina 5 ja 6 vaihdetta toisistaan. Itselläni on sama vika ja alkoi oireilemaan jo viime syksynä, mutta en ole jaksanut vielä asiaa korjata.
    Täytyy huomenna vielä testailla lisää.
    Mielestäni kun nyt jätän SH:n pois käytöstä tai laitan korjauksen nollille tätä juttua ei tapahdu.
  9. #699
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Täytyy huomenna vielä testailla lisää.
    Mielestäni kun nyt jätän SH:n pois käytöstä tai laitan korjauksen nollille tätä juttua ei tapahdu.
    SH ei kyllä liity vaihdenäyttöön millään tavalla. Tsekkaa vaihdeanturin liitin.

    Jännitteet anturi kiinni, virrat päällä mitattuna:

    1st About 3.0V
    2nd About 2.5V
    3rd About 2.0V
    4th About 1.5V
    5th About 1.1V
    6th About 0.7V

    Ohmit liitin irti anturista mitattuna:
    http://dl.dropbox.com/u/23414417/anturi.png
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  10. #700
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Täytyy huomenna vielä testailla lisää.
    Mielestäni kun nyt jätän SH:n pois käytöstä tai laitan korjauksen nollille tätä juttua ei tapahdu.
    No tuommonen vika ei esiinny mitenkään säännöllisesti, joten lyhyillä testeillä on voinut jäädä väärä mielikuva.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  11. #701
    Lainaa J.N kirjoitti Katso viesti
    Tuo vika ei johdu speedohealerista alkuunkaan.
    Vaihteentunnistin anturin liitoksissa on ylimääräistä paskaa tai liitokset löysällä, jolloin sähkön vastus kasvaa. Vaihteen tunnistus anturi antaa sitä pienempää ohmi lukua, mitä isompi vaihde sinulla on päälle ja nyt kun sinne on muodostunut ylimääräistä resistanssia, niin ei erota aina 5 ja 6 vaihdetta toisistaan. Itselläni on sama vika ja alkoi oireilemaan jo viime syksynä, mutta en ole jaksanut vielä asiaa korjata.
    Kaipa se täytyy sitten minunkin mittailla, mikä siinä piuhassa mättää, kun mulla tuo tuli just silloin kun sh:n asensin. Aattelin vaan että se johtui hiileristä. Kyllä minä sen liittimen putsasin silloin. Kokeillaan joku päivä. Ja kyllä se on nyt n. 3 vuotta tehnyt tasantarkkaan joka kerta tuolleen, eli vitoselta kutoselle näkyy hetken 6 ja hetken päästä vaihtuu näyttöön 5. Ei vaan vaikuttanut vialta vaan ennemminkin ominaisuudelta. Hyvä jos sen saa putsauksella sitten normaaliksi, pitää joku päivä tutkia.
    Viimeksi muokannut: Jyppendaal; 01.05.2012 klo 21:33. Syy: sivu jumii välilä kummasti...
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  12. #702
    minkä liittimen putsasit? nopeusanturi ja vaihdeanturihan on ihan omilla liittimillään.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  13. #703
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    minkä liittimen putsasit? nopeusanturi ja vaihdeanturihan on ihan omilla liittimillään.
    Kyllä ne molemmat olen putsaillut tässä parin vuoden sisään. Pitää tutkia vielä tarkemmin.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  14. #704
    ok, jännitteet mittaamalla liittimen ecun puolelta on ehkä selviää. paina vaikka neula johtimen eristeestä läpi.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  15. #705
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Ja kyllä se on nyt n. 3 vuotta tehnyt tasantarkkaan joka kerta tuolleen, eli vitoselta kutoselle näkyy hetken 6 ja hetken päästä vaihtuu näyttöön 5. Ei vaan vaikuttanut vialta vaan ennemminkin ominaisuudelta. Hyvä jos sen saa putsauksella sitten normaaliksi, pitää joku päivä tutkia.
    Oletko kokeillut ilman hiileriä? Mullahan se "ominaisuus" poistuu kun ohitan sen.
    Täytyy noi jännitteet ja vastukset mitata joku päivä... mutta nyt kun ei ole muuta "tärkeämpää" tekemistä
    niin ajattelin vetäistä jokusen satasen mittariin lisää, eli kamat päälle ja menoks...
  16. #706
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    Oletko kokeillut ilman hiileriä? Mullahan se "ominaisuus" poistuu kun ohitan sen.
    Sen verran kyllä, että ennen hillerin asennusta tuota ei tapahtunut. Mutta tuo kyllä kuulostaa järkeenkäyvältä, että liittimessä tai jännitteissä on jotain häikkää, eiköhän selvinne tässä joku päivä.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  17. #707
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Sen verran kyllä, että ennen hillerin asennusta tuota ei tapahtunut. Mutta tuo kyllä kuulostaa järkeenkäyvältä, että liittimessä tai jännitteissä on jotain häikkää, eiköhän selvinne tässä joku päivä.
    No nyt 250km takana tältä päivältä...
    Eli vaihdenäyttö toimii pyörässä normaalisti kun korjaus on nollilla ja tiputtaa vaihdenäytön takaisin kutoselta vitoselle kun on korjausta. Korjausarvona on -7%.
    Jotenkin se mielestäni nyt sotkee sitä, vaikka eihän sillä pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa.
  18. #708
    Perskuta! Semmosta jotta: mikänä mahtaa eri vuosimallien zetoreissa olla tyyppinumero (rek. otteessa kohta D.2 tyyppi) tai miten noita tulkitaan?

    Oma -07 on ZXT40A, ja lähinnä mietin kun tuli hommattua leovincen e-leimatut sliparit jossa hyväksyntälapussa lukee jotta kelpaa tyyppinumeroon ZXT40CD21A minkämoista en googlella löytänyt ollenkaan... Viittiikö viiä edes katsastusukkelille ihmeteltäväksi :P

    -08-10 malleihinhan noi ainakin ostomestan mukaan on mutta hyvin sopii tohon nollaseiskaan. Ja aika mehevä äänimaailma jopa killereitten kanssa ;)
    Massey Ferguson 148 hupiin.
    MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
  19. #709
    Lainaa Venne-70 kirjoitti Katso viesti
    No nyt 250km takana tältä päivältä...
    Eli vaihdenäyttö toimii pyörässä normaalisti kun korjaus on nollilla ja tiputtaa vaihdenäytön takaisin kutoselta vitoselle kun on korjausta. Korjausarvona on -7%.
    Jotenkin se mielestäni nyt sotkee sitä, vaikka eihän sillä pitäisi olla mitään tekemistä asian kanssa.
    En ymmärrä.

    Jospa tuossa -06 mallissa ECU sitten haistelee jotenkin nopeustietoa suhteessa vaihdetietoon. Entä jos laitat korjauksen vaikka -50%?

    -08 mallissa on ihan sama mitä SH tekee, vaihdenäyttö on aina oikein.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  20. #710
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    En ymmärrä.

    Jospa tuossa -06 mallissa ECU sitten haistelee jotenkin nopeustietoa suhteessa vaihdetietoon. Entä jos laitat korjauksen vaikka -50%?

    -08 mallissa on ihan sama mitä SH tekee, vaihdenäyttö on aina oikein.
    Täytynee kokeilla kunhan toi päivä valkenee.

    Ai niin... 36tkm huolto aivan nurkilla ja manuska kateissa.
    Siinähän oli: Kytkin- ja jarrunesteet, jäähdytysneste, öljy ja suotimet ja tulpat...
    Unohtuikohan jotain...
    Viimeksi muokannut: Venne-70; 04.05.2012 klo 10:11. Syy: Muisti palaa pätkittäen...
  21. #711
    Etsin just motonetistä tulppia ja hinta oli 13.90€ kappale.
    Samalla huomasin ketju/rataspaketin jonka hinta oli 159€
    Myös D.I.D ketjut+JT:n rattaat olivat hiukan yli 200€
  22. #712
    etsin 2008 setoriin orkkis putkia. Luovutko omistasi sopivaan hintaan? Voit soittaa suoraan 0407474208.
    reimasti
  23. #713
    Lainaa reimantero kirjoitti Katso viesti
    etsin 2008 setoriin orkkis putkia. Luovutko omistasi sopivaan hintaan? Voit soittaa suoraan 0407474208.
    Mitä saa vaihdossa? Faijan zetoris vakioputket mut tarttis lisää ääntä


    636 -06
  24. #714
    Näyttäis olevan kohta taas renkaan vaihto ajankohtaista mun pyörään. Nyt on ollu viimeset 8000km alla Michelinin PilotRoad 2:set ja olen ollut kyllä tyytyväinen niihin. Seuraava rengasta kun netistä tutkin, niin oli näköjään tullut PilotRoad 3:nenkin. Uudemman mallin luulisi olevan parempi ja ainakin märkäpitoa siitä mainostetaan. Mitenkähän nuo muut ominaisuudet sitten verrattuna kakkoseen mahtaa olla? kun itse ainakin yritän välttää tuota märällä ajamista Ja oikeastaan ainut syy miksi epäilyttää tuon kolmosen tilaaminen on, että se näyttää pirun rumalta mun silmään

    Onko kellään kokemuksia tuosta uudemmasta kumista tai onko joku vielä parempi rengas olemassa? Mitään ratarengasta en tarvii, koska en ole vielä koskaan päässyt sitä edes koittamaan, vaan ajot koostuu ihan perus mutkapätkästä ja touringista, reippaan puoleisia kiihdytyksiä unohtamatta.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  25. #715
    Mulle suositeltiin täällä Metzelerin M5 ja ne on nyt toista kesää alla. Voin suositella noita myös.
    190/55 toimii takana paremmin kuin 190/50.
    http://www.metzelermoto.com/web/prod...5/default.page


    Pirellin Angeleita on myös kehuttu hyvinä sport touring kumeina jos et supersport rengasta kaipaa.
    http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/mo...subtype%3Droad
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  26. #716
    Jos takarenkaan profiilin muuttaa 55:ksi, niin huomaako sitä ajossa oikeasti että pyörä on ketterämpi? Ja eikös välityksetkin pitene silloin? Tuota 55 tekisi kyllä mieli kokeilla itsekkin ja renkaan suhteen taidan kallistua tuohon pilotti kolmoseen.


    edit: Pistinpä sitten MyNetMotosta Pilot kolmoset tulemaan ja takanen tuolla 55 profiililla...
    Viimeksi muokannut: J.N; 18.05.2012 klo 18:01.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  27. #717
    riippuu varmaan renkaasta, mutta yleensä noissa 55-sarjalaisissa profiili on enemmän V-mäinen joka tekee siitä ketterämmän.
    tourinki renkaat taas on enemmän U-maisia, joka taas on vakaampi.

    itse ainakin väitän huomaavani selkeän eron.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  28. #718
    Morjesta tännekkin Zetori kuski ilmottautuu. Noin 2kk omistanut/1500 ajettua kilometriä takana -06 abs zetorilla. Siirryn tänne tuolta zx10r puolelta.

    Kokemukset ollut pirunhyvät

    zetori 06 abs vs. 10r -04

    +todella vakaa (ei ole käynyt ohjausiskari mielessäkään)
    +ketterämpi kuin luulin (omastamielestä lähes yhtä ketterä)
    +ranteet kestää/kädet kestää paremmin loivempaa kulmaa
    +jarrut
    +tuulensuoja
    +lyhyempi 1 vaihde
    +mittaristo
    +valot
    +hätävalot
    +bensamittari
    +abs takajarru
    +ei niin matkamalli kuin alunperin luulin(jalat puutuu lähes samanlailla(176cm))

    - kulutus (tuntuu vievän enempi soppaa (n.14L/100km))johtunee ajotyylistä
    - vääntö (aivan tunnoton,pitää ootella millon lähdetään eikä meinata)
    - ihan yhtä epämukava penkki kuin kympissä
    -abs etujarru (en tykkää)
    - ajotietokoneen "jäljellä oleva matka/ keskikulutus" näyttää melko epätarkasti
    Viimeksi muokannut: soherrys; 20.05.2012 klo 08:26.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  29. #719
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Morjesta tännekkin Zetori kuski ilmottautuu. Noin 2kk omistanut/1500 ajettua kilometriä takana -06 abs zetorilla. Siirryn tänne tuolta zx10r puolelta.


    - kulutus (tuntuu vievän enempi soppaa (n.14L/100km))
    - vääntö (aivan tunnoton,pitää ootella millon lähdetään eikä meinata)
    - ajotietokoneen "jäljellä oleva matka/ keskikulutus" näyttää melko epätarkasti
    Teretulemast tähänkin ketjuun

    Vastaan vain noihin kolmeen...

    - Keskikulutus mulla on ollut 8,5l keppeillä
    - -06 malliin auttaa "flies out"
    - johtuu PA-tankin muodosta ja anturin paikasta, anturi on siellä "perseen alla" ja mittaa pinnankorkeutta vain rajatulta alueelta, ei vaikuta keskikulutuksen näyttämään.

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  30.  
  31. #720
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Teretulemast tähänkin ketjuun

    Vastaan vain noihin kolmeen...

    - Keskikulutus mulla on ollut 8,5l keppeillä
    - -06 malliin auttaa "flies out"
    - johtuu PA-tankin muodosta ja anturin paikasta, anturi on siellä "perseen alla" ja mittaa pinnankorkeutta vain rajatulta alueelta, ei vaikuta keskikulutuksen näyttämään.

    Tuota keskikulutus mittaria en oo kyllä saanu missään vaiheessa alle 12l vaikka olen ajossa sen nollannut.Mutta tankillisella kuitenkin päässyt melkein 300km
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
Sivu: 24 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen