Sivu: 38 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 2024:sta
  1. #1111
    Voishan noita iridiumeita piruuttaan vaikka kokeillakin seuraavan määräaikaishuollon yhteydessä. Pikkuhassulla kun saa ebaysta.
    Kyllä kait noi mainosmaakarit hommansa osaavat tässäkin asiassa vaikka ihan hyvin tuntuu pelittävän noi perinteisetkin kynttelit.Mutta kyä perkule on hintaa rätkästy moisille ihmeille ainakin täälä härmässä.
  2. #1112
    Ja moro vuosien tauon jälkeen... sarjanumerolla 700 ja jotain löytyy varastosta.

    Pannu pamahti 2005 ( 3. sylinteri päätti hetkeks vetää henkeä), sitte remppa talven aikana...seuraavana keväänä 2006 laturi -> vidutus ja takaisin talliin -> talvella kuntoon -> keväällä 2007 eka ajolla ei öljynpaineet noussu -> vidutus potenssiin miljoona ja talliin...jossa saikin maata talveen 2010...öljypumpun purku, täynnä moskaa...samoin etustefat falskas pahasti joten vaihtoon...eka ajelulla joku vesiletku laukes ( kylläpä nauratti) no se tuli vaihdettua ja pari päivää ajoa...sitte meinas henki lähteä ku autoilija pomppas eteen...päätin että nyt loppuu kokonaan ajeleu. Ton pannupempan jälkeen ( maksoi 2500) ajokilometrejä ~ 400 joten aika hintavia olleet kilometrit.

    No nyt aattelin herätellä henkiin...onkos tuohon alkustarttaukseen jotain kikkoja, kun ei jaksasi taas sitä samaa neljättä akullista startata ennenku ( teoriassa) hörähtää...eilen akun vaihdoin ja pyöritti, mutta joku perkeleen häikkä on, kun pitää kytkintä kevyesti hipaista ennenku starttaa...??? Vinkkejä myös tähän ottaisin vastaan. Myös jotakuinkin vakavasti heitetyt ostotarjoukset kelpaa...

    ****

    Nyt jo lupaa...penska haisee pärseellisesti ja tulpat lyö kipunaa...oi miksei, oi miksei jo???
    Viimeksi muokannut: tomugorba; 27.02.2012 klo 19:06. Syy: lisäystä
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  3. #1113
    Lainaa tomugorba kirjoitti Katso viesti
    No nyt aattelin herätellä henkiin...onkos tuohon alkustarttaukseen jotain kikkoja, kun ei jaksasi taas sitä samaa neljättä akullista startata ennenku ( teoriassa) hörähtää...eilen akun vaihdoin ja pyöritti, mutta joku perkeleen häikkä on, kun pitää kytkintä kevyesti hipaista ennenku starttaa...??? Vinkkejä myös tähän ottaisin vastaan. Myös jotakuinkin vakavasti heitetyt ostotarjoukset kelpaa...

    ****

    Nyt jo lupaa...penska haisee pärseellisesti ja tulpat lyö kipunaa...oi miksei, oi miksei jo???
    Jos kytkimen hipaisu auttaa niin saattaisi olla vaihde päällä tai ko. anturi/johto/tms rikki. Palaaka vapaan merkkivalo?

    Kone lähtee käyntiin vain jos vaihde on vapaalla tai kytkin pohjassa.
    ZZ-R1100 1991
  4. #1114
    Lainaa tvan kirjoitti Katso viesti
    Jos kytkimen hipaisu auttaa niin saattaisi olla vaihde päällä tai ko. anturi/johto/tms rikki. Palaaka vapaan merkkivalo?

    .
    Juu palaa ja palaa ja taatusti on vapaalla...ihan pienestä tönäsystä oli kiinni jotta startti alko pärryttään...nyt kun työntää kytkintä "eteenpäin" ni loppuu starttaus ku seinään...

    Sekunnin-pari "käy" ja siihen jää...tulppia kuivailtu kiihtyvällä tahdilla...

    *****
    Jaa-a...kokeilinpas tuota tyhjäkäynnin säätöruuvia ja sehän lähti vetämällä irti - vaikuttanee käyntiin jonnin verran..mitähän tuolle pitäis ny tehrä..
    Viimeksi muokannut: tomugorba; 28.02.2012 klo 22:09. Syy: lisäystä..
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  5. #1115
    Mittaa se kytkin. Ke/Vi maadoittaa painettuna ja Vi-Ke/Vi yhdistää keskenään vapautettuna. Värit johtosarjasta, kytkimen johtimien värin vaihtelee malleittain. Tai laita testiksi jomppi vihreän ja keltavihrän väliin jolloin kytkin on ohitettu. Mu/Ke pitää tällöin olla irti (liittimen irroitus riittää).
    Viimeksi muokannut: SamiN; 28.02.2012 klo 22:15.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  6. #1116
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  7. #1117
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Tossa ohjeet katkaisijan mittaukseen (sorry ei ole skanneria)
    ISO KIITOS!!!!! Vielä kun joku älyää neuvoa, mitä tuolle tyhjäkäynnin säätöruuville pitäis tehdä...

    ****

    Joo toista viikkoa nyt starttailtu...bensa haisee ja tulpat kostuu...tulpat antaa kipunaa...aina tunnin levon jälkeen ryyppy täysillä lähtee ilosesti käyntiin sammuakseen saman tien...tämän jälkeen startatessa sellanen pari kertaa pöh pöh ja siihen hyytyy...ilman ryyppyä ei edes yritä...hjelp...HJEEELP

    Ainahan se on ollut kankea käynnistymään seisomisen jälkeen, nyt 2v seisomista takana...uudet tulpat + pensat
    Viimeksi muokannut: tomugorba; 02.03.2012 klo 18:24. Syy: lisäilyä...
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  8. #1118
    Lainaa tomugorba kirjoitti Katso viesti
    ISO KIITOS!!!!! Vielä kun joku älyää neuvoa, mitä tuolle tyhjäkäynnin säätöruuville pitäis tehdä...

    ****

    Joo toista viikkoa nyt starttailtu...bensa haisee ja tulpat kostuu...tulpat antaa kipunaa...aina tunnin levon jälkeen ryyppy täysillä lähtee ilosesti käyntiin sammuakseen saman tien...tämän jälkeen startatessa sellanen pari kertaa pöh pöh ja siihen hyytyy...ilman ryyppyä ei edes yritä...hjelp...HJEEELP

    Ainahan se on ollut kankea käynnistymään seisomisen jälkeen, nyt 2v seisomista takana...uudet tulpat + pensat
    Kaasarit auki, suuttimet ja tyhjkäyntipiiri auki sekä neulaventiilien tarkastus ja bensanpintojen säätö. Kaasarikliineriä ja paineilmaa peliin. Kun kasaat niin väännä ne tyhjäkäynnin seosruuvvit kiinni ja sitten kaikkia auki yhtä paljon oisko ollut 1,5 kierrosta, ei enään muista kun yli 15 vuotta kun zetorin kaasareita ruuvailin.
  9. #1119
    Semmosta että siinä öljypohjassa se takimmainen (siinä suodattimen vieressä) korvallinen, mitä siihen tulee kiinni vai tuleeko mitään. On niin paha paikka kattoa sinne mulla. Näyttäs vain että tuore jenka näkkyy ko ottanu katteet ja oikean puoleisen pakoputken pois. Peilillä kattonu. Joo ahas paikka pyöriä siinä pyörän ympärillä. Jos joku viittis vilkasta. Ei tarvi alkaa riisua katteita, pitäs näkyä peilillä ja lampulla sieltä alta. Syksyllä hommasin pyörän eikä mitään tietoa mitä siinä vois olla.
    ZZR1100:lla mennään
    9 x ss1000, 1600k, BB2500K ja SS2000K
  10. #1120
    Lainaa heikki57 kirjoitti Katso viesti
    Semmosta että siinä öljypohjassa se takimmainen (siinä suodattimen vieressä) korvallinen, mitä siihen tulee kiinni vai tuleeko mitään. On niin paha paikka kattoa sinne mulla. Näyttäs vain että tuore jenka näkkyy ko ottanu katteet ja oikean puoleisen pakoputken pois. Peilillä kattonu. Joo ahas paikka pyöriä siinä pyörän ympärillä. Jos joku viittis vilkasta. Ei tarvi alkaa riisua katteita, pitäs näkyä peilillä ja lampulla sieltä alta. Syksyllä hommasin pyörän eikä mitään tietoa mitä siinä vois olla.
    Pakoputki.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  11. #1121
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    Pakoputki.
    Jes tänks
    ZZR1100:lla mennään
    9 x ss1000, 1600k, BB2500K ja SS2000K
  12. #1122
    Kertokaa hyvät ihmiset, mistä saisin vm91:n omistajan käsikirjan. Maahantuonnista ei onnistu, kuulema.

    Maksan jopa kohtuuhinnan. Muka olisi kiirekin!
  13. #1123
    Lainaa Juudes kirjoitti Katso viesti
    Kertokaa hyvät ihmiset, mistä saisin vm91:n omistajan käsikirjan. Maahantuonnista ei onnistu, kuulema.

    Maksan jopa kohtuuhinnan. Muka olisi kiirekin!

    Ainakin sen saa kopioimalla joltain toiselta, kenellä se on. Sehän on alkuperäisenäkin suomiversiona A4 paperille yksipuoleisesti tulostettu yli 50 arkkinen, kahdella niitillä nidottu versio. Päällä lukee:

    Kawasaki
    ZZ-R1100
    OMISTAJAN
    KÄYTTÖOHJEKIRJA
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  14. #1124
    Ku puhuttiin noista tehoista nii itel -98 kawa, saksan tuotos? suutinsatsi, ja ixilin rännit, käyrät todella tasaisiet 127hp, 112nm takarenkaalta. ketjut ja rattaat kannattaa uusia enne penkitystä sekä putsari + öölit tsekata, ne vie tehoja jos huonot.
    Suzuki TS 125R -92
    Suzuki DR 350 -92
    Kawasaki ZZR 1100 -98
  15. #1125
    Lainaa Juudes kirjoitti Katso viesti
    Kertokaa hyvät ihmiset, mistä saisin vm91:n omistajan käsikirjan. Maahantuonnista ei onnistu, kuulema.

    Maksan jopa kohtuuhinnan. Muka olisi kiirekin!
    jos lontoo taipuu niin: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=haynes+zzr1100
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  16. #1126
    Mitäs muuten nämä d1,d2,d3,c1,c2, ja c3 tarkoittaa tuon mallin perässä
    Suzuki TS 125R -92
    Suzuki DR 350 -92
    Kawasaki ZZR 1100 -98
  17. #1127
    Lainaa bikenike kirjoitti Katso viesti
    Mitäs muuten nämä d1,d2,d3,c1,c2, ja c3 tarkoittaa tuon mallin perässä
    mallisarjaa, C-malleja tehtiin 90-93, D-malleja siitä eteenpäin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  18. #1128
    Lainaa mtt1 kirjoitti Katso viesti
    Aattelin heittää pari lisäkuvaa kun pari oikein kehuskelikin... kun ei oikein pelkkää perää teille Kawasteille viitsi näyttää. Muille saattaa vahingossa...
    Heissulivei mennessään...
    kuvablogi

    Tää mopotin on vieläkin ajossa. Nyt perusteellisesti huollettuna ja entistä pirteämpänä! Vielä kun sais tallista ulos..
    Kawasaki zzr 1100 -99
    Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
    Yamaha XJR1300 -04
    Suzuki VX800 -97
    Kawa zzr600 -92
    Honda CB K5 -75
  19. #1129
    Olis guruille kysymys. Onko tuo virtalukko tosiaan kiinni noilla pyöreillä tapeilla vai oonko vaan flunssassa vähän hitaalla tänään.?

    http://www.vkukko.fi/kawasaki/lukko.jpg

    Tarttis saada irti ku tuota yläkolmiota yritän sovitella paikalleen..


    http://www.vkukko.fi/kawasaki/kolmio.jpg




    -vk-
  20. #1130
    [QUOTE=gaagamel;6030668]Olis guruille kysymys. Onko tuo virtalukko tosiaan kiinni noilla pyöreillä tapeilla vai oonko vaan flunssassa vähän hitaalla tänään.

    Noilla kahdella kierteellisellä pultilla se virtalukko on kiinni. Niissä on ollut mutteriosatkin mutta ne katkeavat pois kiinnitysvaiheessa ihan tarkoituksella. Nuo saa auki esim. piikillä ja vasaralla naputtelemalla siitä lautasosasta tai muillakin keinoilla.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  21. #1131
    [QUOTE=lippa;6030682]
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Olis guruille kysymys. Onko tuo virtalukko tosiaan kiinni noilla pyöreillä tapeilla vai oonko vaan flunssassa vähän hitaalla tänään.

    Noilla kahdella kierteellisellä pultilla se virtalukko on kiinni. Niissä on ollut mutteriosatkin mutta ne katkeavat pois kiinnitysvaiheessa ihan tarkoituksella. Nuo saa auki esim. piikillä ja vasaralla naputtelemalla siitä lautasosasta tai muillakin keinoilla.
    njoo, kohtuu helposti lähti ku ei ollu jumittanu alumiiniin. Pitänee varmaan samalla katella sähkökuvista valojohto lukolta ja laitella rele.

    -vk-
  22. #1132
    Lainaa aTu kirjoitti Katso viesti
    Tää mopotin on vieläkin ajossa. Nyt perusteellisesti huollettuna ja entistä pirteämpänä! Vielä kun sais tallista ulos..

    Hieno pyörä! Omaan silmään nuo vanhemmat ZZR:ät on komeampia kuin nää uudet
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  23. #1133
    ...sanipa vinkin notta silikonispraytä kaasareihin...ja käynnistyi...käypi kehnosti kolmella pytyllä...ryyppy oltava täysillä ja kaasuun ei saa koskea tippaakaan...1. pytty ainakin nokesi tulpan, jotka tänään vaihdettu...tulppa antaa kipunaa...ja seuraavaksi mitä?
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  24. #1134
    vaihda tulpanjohdot
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #1135
    Lainaa tomugorba kirjoitti Katso viesti
    ...sanipa vinkin notta silikonispraytä kaasareihin...ja käynnistyi...käypi kehnosti kolmella pytyllä...ryyppy oltava täysillä ja kaasuun ei saa koskea tippaakaan...1. pytty ainakin nokesi tulpan, jotka tänään vaihdettu...tulppa antaa kipunaa...ja seuraavaksi mitä?

    Se kaasareiden purku ja puhdistus ei sitten auttanut vai?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  26. #1136
    Moro! Minkäslaisia teholukemia porukalla on 1100 zetoreista penkitelty?

    Itsellä -94 68tkm ajettu 1100zzr, luisteista kuristettu, muuten täysin vakio. Joensuussa Mp-mesta Heikkisen penkissä antoi pikkusta vajaa 133hp/108nm takaselta. Kuulostaa ihan hyviltä lukemilta...? Kertokaas muut omia teholukemia!

    Ja vinkkejä voisin ottaa vastaan, täytyisi nimittäin löytää nuo kuristamattomat kaasareiden kannet, niin ei jäisi luistit eteen tuonne kaasareihin...!
  27. #1137
    No just, hommasin tän oman zetorin viime keväänä ja laittelin perussydeemit kuntoon, öljyt suodattimet, ketjut rattaat jne.
    En suurempia ajatellu sillon purkaa ku ajokausi päällä ja pyörä toimi hyvin.

    Mittailin nuo venttilivälykset äsken ja palan-vivun välistä 0,03 - 0,08 mm. Taitanu lämpösenä kantaa jo osa ...

    Lähteny käyntiin kyllä hyvin kuumanakin. Samalla tsekkasin nuo luistin reiät ja täsä on kaikki 3 ummessa.
    http://www.vkukko.fi/kawasaki/kawa89.jpg

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  28. #1138
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    No just, hommasin tän oman zetorin viime keväänä ja laittelin perussydeemit kuntoon, öljyt suodattimet, ketjut rattaat jne.
    En suurempia ajatellu sillon purkaa ku ajokausi päällä ja pyörä toimi hyvin.

    Mittailin nuo venttilivälykset äsken ja palan-vivun välistä 0,03 - 0,08 mm. Taitanu lämpösenä kantaa jo osa ...

    Lähteny käyntiin kyllä hyvin kuumanakin. Samalla tsekkasin nuo luistin reiät ja täsä on kaikki 3 ummessa.
    http://www.vkukko.fi/kawasaki/kawa89.jpg

    -vk-

    No mulla oli kaikissa välykset kylmänä jo kiinni ja silti pelas pyörä. Nyt olis välykset kunnossa ja kasausta vaille valmis, tänää jos laittais käyntiin jos lähtee
    Kawasaki zzr 1100 -99
    Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
    Yamaha XJR1300 -04
    Suzuki VX800 -97
    Kawa zzr600 -92
    Honda CB K5 -75
  29. #1139
    Lainaa Nipu- kirjoitti Katso viesti
    Moro! Minkäslaisia teholukemia porukalla on 1100 zetoreista penkitelty?
    Mun exästä penkitettiin 161heppaa ja 130 Nm takapyörältä Bike Doctorilla.
    Olisi muuten edelleen myytävänä pikkurahalla:
    http://www.motopalsta.com/kauppiaat/.../15/1/119533/0
    Viimeksi muokannut: micco; 25.03.2012 klo 16:10.
  30.  
  31. #1140
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Mun exästä penkitettiin 161heppaa ja 130 Nm takapyörältä Bike Doctorilla.
    Olisi muuten edelleen myytävänä pikkurahalla:
    http://www.motopalsta.com/kauppiaat/.../15/1/119533/0

    Uutta väristystä miettiny ens talven rojektiksi. Ei olisi paha tuommonen kokomustakaan... Josain vaiheessa (kännissä) oli idea että kynäruiskulla varpua ja lehtiä koko kyljen matkalle ja ninja fontilla Ganja -teksti kylkeen mutta innostus meni äkkiä ohi..

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

Sivu: 38 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen