Sivu: 28 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 2024:sta
  1. #811
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 01 2010,18:39) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Kesä. 01 2010,11:00) kirjoitti
    Lainaa (Hornis @ Touko. 16 2010,23:22) kirjoitti
    Osaisko kukaan viisaampi kertoa miksi mun zzr pölläyttelee mustia pilviä pakoputkista, kun vetää kiihdytyksessä kunnolla kierroksia ja vaihtaa vaihdetta. Mustat savut pöllähtää aina siis kun kovilta kierroksilta löysää kaasun pois. Kertokaan joku tyhmälle, että mistä mahtaa tuommoinen johtua *
    venttilienohjurienkumit väljät. vaihto sopivassa kohti.
    Yleensä kai pukkaa sinistä jos kumit on kuluneet?
    Minäkin oon kuvitellu että pukkaus sinistä savua jos ohjurit ois kulahtanu vaan enhän minä oikeesti mitään tiedä Jos sieltä on nuo venttiilienohjurikumit menneet niin onko se vakavakin ongelma vai sinnittelenkö ens talven huoltoihin tuommosenaan. Minkälainen homma ne on oikein vaihtaa?
    2017 SuperDuke GT 2018-
    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  2. #812
    Sinnittele vaan ensi talveen. Tuohon on kyllä helppo ne vaihtaa, sopiva adapteri tulpanreikään ja paineilmaa sinne niin loput sopivilla kaluilla suit sait yläkautta. ZZR-1100 on unelma näissä jutuissa.
    Mutta jos mustaa savua niin se on liian rikkaasta sen hetkisestä seoksesta.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  3. #813
    ennemmin veikkaisin kuluneita neuloja? *

    kumien vaihtoon pitää ottaa keinuvipuakselit irti ja venttilinjouset. ei mikään paha homma jos on jousenpuristin. ite vaihtanu joskus niin, että mäntä ykk (varoiks) ja tehny tulpanreikään adapterin josta painanut paineilmaa sylinteriin jolloin venttiilit pysyy ylhäällä.

    vasarallakin kiilat saa irti kun laittaa hylsyn lautasen päälle ja napauttaa, mutta en suosittele kokeilemaan jos kansi ei ole pöydällä *



    edit: hyvä lippa, olit nopeampi



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  4. #814
    Olen sekaisin zetorista. Kolmen päivän uurastuksen jälkeen tuntuu taas niin taivaalliselta. Mahtava peli vuosikymmenestä toiseen ja jo kolmanteenkin.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  5. #815
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 01 2010,23:08) kirjoitti
    kumien vaihtoon pitää ottaa keinuvipuakselit irti ja venttilinjouset.
    Tarkoitit varmaan nokka-akselit? Keinuvipuakseleita ei tartte irroittaa.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  6. #816
    Kyllähän tuossa on varmasti jo neulat ja monet muutkin paikat kuluneet, kun kohta menee ensimmäinen satatuhatta rikki. Moottorihommia en vielä ole itse uskaltanut räpeltämään kun ei ole ollut kunnon mentoria opettamassa Kaikki muut huollot onkin jo tullut tehtyä. Venttiilitkin olisi taas aika tarkastaa. Jos tuota uskaltaisi tällä kertaa ruveta siihen hommaan ihan itse.
    2017 SuperDuke GT 2018-
    1996 Kawasaki ZZR-1100 2008-2018
    1993 Honda CBR 600 F 2000-2008
  7. #817
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  8. #818
    Lainaa (Utah @ Kesä. 01 2010,23:35) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 01 2010,23:08) kirjoitti
    kumien vaihtoon pitää ottaa keinuvipuakselit irti ja venttilinjouset.
    Tarkoitit varmaan nokka-akselit? Keinuvipuakseleita ei tartte irroittaa.
    joo. niin kirjoitin alunperin mutta sen korjasin väärin kun valokuvamuisti on niin huono *

    lipan kuva kertookin kaiken oleellisen.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  9. #819
    Jeesiä kaverilla, oliskos tietäjiä paikalla...?

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=116596
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  10. #820
    Lainaa (jiipee99 @ Kesä. 02 2010,09:47) kirjoitti
    Jeesiä kaverilla, oliskos tietäjiä paikalla...?

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=116596
    Vastaan täällä. Takapää. Jousen esijännitys ja iskunvaimennus säädöt. Etupää. Peruskeula ja on helppo purkaa ja kasata kunhan katsoo miten päin mikäkin siellä on. En ole p.pyssyä tarvinnut mutta lattaraudan pätkästä tein sopivan avaimen jolla voi sisältä pitää vastaan jos tarvitsee. Kolme päivää sitten vaihdoin toiseen stefan viimeksi.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  11. #821
    ^Ton ikäsesä voi hyvinkin olla ite iskari kaputt. Eli kannattaa katella ja koklailla onko siellä enää mitään mömmöjä tallella. Mun c-mallista oli aikanaan sekä öljyt että typet karannu ja takapamppu oli "kengurukeppi"
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  12. #822
    Tuo on aivan totta ja kun ne eivät alunalkaenkaan mitkään hyvät ole olleet nyky mittapuulla. Löysät jouset ja alkeellinen vaimennus.
    Kuitenkin ihan mukava sillä on vieläkin ajella.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  13. #823
    Sellaista tässä mietin että onkos mun zetorini -92 pilalla kun sanoivat huollosta että venttiilit on edellisen omistajan jäljiltä miten sattuu ja jokunen venttiilikin palanut... riittääkö että palaneet vaihtaa uusiin ja säätää ehjät kohdilleen?
    Suzuki S1 -84 -> Suzuki RG gamma 125 -86 -> Kawasaki ZZ-R 600 -90 -> Kawasaki ZZ-R 1100 -92
  14. #824
    Koska kansi ilmeisestikin joudutaan avaamaan tai on avattu niin samalla se kannattaa panna täysin kuntoon. Päteviä sekä edullisia en osaa sanoa. Yksi on ollut mutten tiedä tekeekö enää joten en viitsi mainita nimeltä.
    Tuon ikäisellä lähtisin kuitenkin seeteistä alkaen sitä tekemään. Minkäs paksuiset säätöpalat siellä oli vai oliko jo minimit? Varat kannattaa hoitaa samalla liki maksimia samalla.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  15. #825
    onks kellään säädetty näin tasaista tyhjäkäyntiä tasasee käy
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  16. #826
    Lainaa (zzr1100kawa @ Kesä. 21 2010,18:27) kirjoitti
    onks kellään säädetty näin tasaista tyhjäkäyntiä tasasee käy
    hehe, nätisti puksuttaa
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  17. #827
    Nonniin.

    Startti aamulla. Paukahti käyntiin aivan normaalisti. Moottorin lämmittelyä ja siinä samalla potan ja hanskojen kanssa tusaamista. Sitten liikkeellelähtöyritys mosavirheen kera - eli seisontatuki alhaalla. Moottori tietysti yskähti sammuksiin, ja minä kiroillen potkin jalan alta ja starttinappi uudelleen pohjaan.

    Sähkömäinen räpsäys pari kertaa, jonka jälkeen täysi hiljaisuus. Kojetaulu on pimeä kuin Afrikan yö, eikä mitään eloa näy, vaikka avainta kääntelee virtalukossa.

    Penkki auki, sulakeboksin tarkastus - kaikki normaalia. Uusi yritys, jolloin virrat naksahtavat päälle. Uusi starttiyritys tuottaa samat pari naksahdusta, jonka jälkeen elo loppuu lopullisesti. Kiroilua, ja autolla töihin.

    Arvailuja otetaan vastaan. Yleismittarin kanssa pääsen pelleilemään tuossa joskus viiden aikoihin. Analyysiä tietysti helpottaisi jos jo ennakkoon tietäisi notta mitä sieltä kannattaa ensimmäisenä lähteä mittailemaan. Onko tuossa isozetorin sähköjärjestelmässä jotakin erityisen heikkoja kohtia, jotka voivat tuollaisen elottomuuden aiheuttaa?

    Pyörä on siis eloton. Virtaa ei taululle tule, vaikka avainta kääntelee. Releet eivät naksu. Ainoana pienenä elonmerkkinä on kierroslukumittarin viisarin parin millin nyppy ylöspäin avainta käännettäessä. Malli on -92 C.



    .


    Zetor


    .
  18. #828
    Lainaa (Djinn @ Kesä. 29 2010,08:39) kirjoitti
    Nonniin.

    Startti aamulla. Paukahti käyntiin aivan normaalisti. Moottorin lämmittelyä ja siinä samalla potan ja hanskojen kanssa tusaamista. Sitten liikkeellelähtöyritys mosavirheen kera - eli seisontatuki alhaalla. Moottori tietysti yskähti sammuksiin, ja minä kiroillen potkin jalan alta ja starttinappi uudelleen pohjaan.

    Sähkömäinen räpsäys pari kertaa, jonka jälkeen täysi hiljaisuus. Kojetaulu on pimeä kuin Afrikan yö, eikä mitään eloa näy, vaikka avainta kääntelee virtalukossa.

    Penkki auki, sulakeboksin tarkastus - kaikki normaalia. Uusi yritys, jolloin virrat naksahtavat päälle. Uusi starttiyritys tuottaa samat pari naksahdusta, jonka jälkeen elo loppuu lopullisesti. Kiroilua, ja autolla töihin.

    Arvailuja otetaan vastaan. Yleismittarin kanssa pääsen pelleilemään tuossa joskus viiden aikoihin. Analyysiä tietysti helpottaisi jos jo ennakkoon tietäisi notta mitä sieltä kannattaa ensimmäisenä lähteä mittailemaan. Onko tuossa isozetorin sähköjärjestelmässä jotakin erityisen heikkoja kohtia, jotka voivat tuollaisen elottomuuden aiheuttaa?

    Pyörä on siis eloton. Virtaa ei taululle tule, vaikka avainta kääntelee. Releet eivät naksu. Ainoana pienenä elonmerkkinä on kierroslukumittarin viisarin parin millin nyppy ylöspäin avainta käännettäessä. Malli on -92 C.
    Ensimmäisenä kannattaa varmaan katsoa ovatko akkukaapelit kiinni akussa.



  19. #829
    AAApuva.... tänään sitten ajellessa pyörää säädätykseen ja penkitykseen n.30 km motari nopeuksien jälkeen ekat liikennevalot... pyörä tyhjäkäynnille ni öljyvalo alko palamaan... vähän kierroksia ni sammu ja seuraavissa valoissa sama homma??? ajelin ekalle pysäkille ja koneet seis,öljyä oli ihan oikea määrä ja polttelin siinä yhen tupakin , sit pyörä uudestaan käyntiin ni ei mitään vikaa?? en saanu valoa syttymään vaikka pienensin tyhjäkäynninkin n.500 kierrokseen. vaikuttaa todella hyvältä ku pitäs reilu viikon päästä lähteä ajeleen italiaa kohti.. voisko olla se paljon puhuttu öljykello vai peräti pumpussa jotain?? onkohan öljypumppu pahassa paikassa irroitella ilman koneen leväytystä kokonaan??? AUTTAKEE ... D-malli zetori -93
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  20. #830
    ^ Helpointa olisi kai mitata/mittauttaa öljynpaine ihan perusmittarilla, ainakin verrattuna öljypumpun tarkastukseeen.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  21. #831
    mulla noita öljykelloja meni montakin, mutta aina niin päin, että valo ei syttynyt ollenkaan.

    katsoitko ettei johdon eristeet ole sulaneet?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #832
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 29 2010,22:50) kirjoitti
    mulla noita öljykelloja meni montakin, mutta aina niin päin, että valo ei syttynyt ollenkaan.

    katsoitko ettei johdon eristeet ole sulaneet?
    Eriste on sulanu noin sentin matkalta anturista..... voisko olla se sit vikana
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  23. #833
    Lainaa (micco @ Kesä. 29 2010,19:32) kirjoitti
    Lainaa (Djinn @ Kesä. 29 2010,08:39) kirjoitti
    Nonniin.

    Startti aamulla. Paukahti käyntiin aivan normaalisti. Moottorin lämmittelyä ja siinä samalla potan ja hanskojen kanssa tusaamista. Sitten liikkeellelähtöyritys mosavirheen kera - eli seisontatuki alhaalla. Moottori tietysti yskähti sammuksiin, ja minä kiroillen potkin jalan alta ja starttinappi uudelleen pohjaan.

    Sähkömäinen räpsäys pari kertaa, jonka jälkeen täysi hiljaisuus. Kojetaulu on pimeä kuin Afrikan yö, eikä mitään eloa näy, vaikka avainta kääntelee virtalukossa.

    Penkki auki, sulakeboksin tarkastus - kaikki normaalia. Uusi yritys, jolloin virrat naksahtavat päälle. Uusi starttiyritys tuottaa samat pari naksahdusta, jonka jälkeen elo loppuu lopullisesti. Kiroilua, ja autolla töihin.

    Arvailuja otetaan vastaan. Yleismittarin kanssa pääsen pelleilemään tuossa joskus viiden aikoihin. Analyysiä tietysti helpottaisi jos jo ennakkoon tietäisi notta mitä sieltä kannattaa ensimmäisenä lähteä mittailemaan. Onko tuossa isozetorin sähköjärjestelmässä jotakin erityisen heikkoja kohtia, jotka voivat tuollaisen elottomuuden aiheuttaa?

    Pyörä on siis eloton. Virtaa ei taululle tule, vaikka avainta kääntelee. Releet eivät naksu. Ainoana pienenä elonmerkkinä on kierroslukumittarin viisarin parin millin nyppy ylöspäin avainta käännettäessä. Malli on -92 C.
    Ensimmäisenä kannattaa varmaan katsoa ovatko akkukaapelit kiinni akussa.
    Ehe. Ehe.

    Akkukaapelit kyllä ovat kiinni. Sen verran homma selkesi, että varmaankin joku maapuolen ongelma on kyseessä. Löin alussa akkulaturin kiinni, ja siitä syntynyt rätinä oli sitä mallia, että oksat pois. Virrat myös palasivat hetkeksi heiluttelemalla seisontatuen anturille menevää piuhaa. On siinä hollilla tietysti toinenkin lanka - onko se nyt sitten se öljykellon piuha?

    Starttiyrityksen tuloksena kuitenkin se sama naksaus ja totaalinen pimeys. Tämän jälkeen piuhoja nykimällä ja heiluttelemalla elämää ei enää näkynyt.

    Eilinen meni aika tehokkaasti kärrätessä mopoa takaisin tallille, joten purkamaan pääsen vasta tänään. Ärsyttää vain, kun noista sähköpuolen hommista tajuan yhtä paljon kuin hippi katetuottolaskennasta.
    .


    Zetor


    .
  24. #834
    Mulla kävi viimekesänä kesken ajon että virrat katosivat .Akku hajosi vaikka vain vajaa 2v vanha.Mittaa se akku kuormalla eli vaikka halogeenilampulla,pitäis killua kirkkaana ,yleis mittari vaikka näyttää yli 12v ei totuutta kerro joten mittaa se kuormalla.Kytkentä yksinkertainen akkun miinus tietysti rungossa kuin startikin,akun +puolelta menee solenoidin eli releen kärkien kautta startin + kohtaan.Saahan sen startin pyörii ilman ilman releitäkin kun heittää akun + navan suoraan starttiin mutta en suosittele jos ei sähkömies ja tatsia,poltat muuten startin,pyörän ja räjäytät akun.Mulla tatsia koska aikoinaan omistin 2kpl Ford Cortinaa jossa kuuluisat Lucaksen startit ja solenoidi aina jumissa,tein oikarin jakarilla solenoidiin että sain startin pyörii koska solenoidi aina talvella jumissa.
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  25. #835
    Lainaa (zzr1100kawa @ Heinä. 02 2010,14:57) kirjoitti
    Mulla kävi viimekesänä kesken ajon että virrat katosivat .Akku hajosi vaikka vain vajaa 2v vanha.Mittaa se akku kuormalla eli vaikka halogeenilampulla,pitäis killua kirkkaana ,yleis mittari vaikka näyttää yli 12v ei totuutta kerro joten mittaa se kuormalla.Kytkentä yksinkertainen akkun miinus tietysti rungossa kuin startikin,akun +puolelta menee solenoidin eli releen kärkien kautta startin + kohtaan.Saahan sen startin pyörii ilman ilman releitäkin kun heittää akun + navan suoraan starttiin mutta en suosittele jos ei sähkömies ja tatsia,poltat muuten startin,pyörän ja räjäytät akun.Mulla tatsia koska aikoinaan omistin 2kpl Ford Cortinaa jossa kuuluisat Lucaksen startit ja solenoidi aina jumissa,tein oikarin jakarilla solenoidiin että sain startin pyörii koska solenoidi aina talvella jumissa.
    Jep. Ongelma selvisi lopulta yllättävän helpolla. Oire todellakin oli täysi pimeys ja aika pelottavanoloiset oikosulkurätinät, kun pyörän löi kiinni laturiin. Välillä virrat palasivat itsekseen, mutta starttia painaessa kikotin löi valokaarta akun maapuolelta ympäriinsä.

    Lopulta ongelma paljastui yksinkertaiseksi maapuolen katkoksi. Kaapelit irti, liittimien puhdistus ja uudestaan kiinni. Taas kukkuu ja käkättää.

    Tuota helpotti hiukan se, että kaverin pyörä pimeni edellisenä iltana täysin samoilla oireilla kesken ajon. Syynä sama homma.
    .


    Zetor


    .
  26. #836
    Lainaa (Terppis @ Kesä. 29 2010,22:22) kirjoitti
    AAApuva.... tänään sitten ajellessa pyörää säädätykseen ja penkitykseen n.30 km motari nopeuksien jälkeen ekat liikennevalot... pyörä tyhjäkäynnille ni öljyvalo alko palamaan... vähän kierroksia ni sammu ja seuraavissa valoissa sama homma??? ajelin ekalle pysäkille ja koneet seis,öljyä oli ihan oikea määrä ja polttelin siinä yhen tupakin , sit pyörä uudestaan käyntiin ni ei mitään vikaa?? en saanu valoa syttymään vaikka pienensin tyhjäkäynninkin n.500 kierrokseen. *vaikuttaa todella hyvältä ku pitäs reilu viikon päästä lähteä ajeleen italiaa kohti.. voisko olla se paljon puhuttu öljykello vai peräti pumpussa jotain?? onkohan öljypumppu pahassa paikassa irroitella ilman koneen leväytystä kokonaan??? * * AUTTAKEE ... * D-malli zetori -93
    Sumekolta uus anturi, kawa kulkee taas. pientä säikyttelyä ennen Italian matkaa prkl
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  27. #837
    Lainaa (Terppis @ Kesä. 30 2010,11:52) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 29 2010,22:50) kirjoitti
    mulla noita öljykelloja meni montakin, mutta aina niin päin, että valo ei syttynyt ollenkaan.

    katsoitko ettei johdon eristeet ole sulaneet?
    Eriste on sulanu noin sentin matkalta anturista..... voisko olla se sit vikana
    mulla oli joskus tuontapainen kämmi omassa zetorissa. johto jäi öljynsuodattimen väliin puristuksiin. vilkutti öljyvaloa ja alakerran paineet karkaili. oli helppo huomata aiheuttaja.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  28. #838
    Lainaa (Terppis @ Kesä. 29 2010,22:22) kirjoitti
    AAApuva.... tänään sitten ajellessa pyörää säädätykseen ja penkitykseen n.30 km motari nopeuksien jälkeen ekat liikennevalot... pyörä tyhjäkäynnille ni öljyvalo alko palamaan... vähän kierroksia ni sammu ja seuraavissa valoissa sama homma??? ajelin ekalle pysäkille ja koneet seis,öljyä oli ihan oikea määrä ja polttelin siinä yhen tupakin , sit pyörä uudestaan käyntiin ni ei mitään vikaa?? en saanu valoa syttymään vaikka pienensin tyhjäkäynninkin n.500 kierrokseen. *vaikuttaa todella hyvältä ku pitäs reilu viikon päästä lähteä ajeleen italiaa kohti.. voisko olla se paljon puhuttu öljykello vai peräti pumpussa jotain?? onkohan öljypumppu pahassa paikassa irroitella ilman koneen leväytystä kokonaan??? * * AUTTAKEE ... * D-malli zetori -93
    Joo tosiaan uutta öljynpaineanturia ja taas toimii.. tulipahan mittailtua että miten löytyy paineita pumpulta.. 800 rpm n. 0.3 bar, 4000 rpm 3.8 bar ja 4.2 bar taitaa aukasta ylipaineventtiilin ku ei enempää noussu. Anturin pitäis ilmoitella itestään 0.1 bar kohdalla... veikkaan et on myöhästä jos ajossa laskee paineet noin alas.

    Noh tais vanhus vaan kokeilla et onko kuskilla pumppu kunnossa ku tuollee säikyttelee.. Ja lauantaina alkaa sit kestotesti uudelle anturille ( .n.4000 tkm ) Italia kutsuu
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  29. #839
    Mistähän löytyisi ehjä ja suora Zetorin kansi jota ei tarttisi rempata? Vihjeitä otetaan vastaan... tuohon vanhaan kymppiin tulisi. Peli on wisecoitu lähes zetorin kokoiseksi eli venatkin pitäisi mahtua liikkumaan.

    Tietty se ZX-10 kansikin käy mutta taitaa saatavuus olla jo aika huono. Kympin kansi vuotaa nestettä ykköspyttyyn ja painetta paisariin uudellakin kannentiivisteellä, eikä jaksaisi sitä enää käydä oikomaan kun voi olla halkikin.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  30.  
  31. #840
    Lainaa (Terppis @ Heinä. 06 2010,08:17) kirjoitti
    Lainaa (Terppis @ Kesä. 29 2010,22:22) kirjoitti
    AAApuva.... tänään sitten ajellessa pyörää säädätykseen ja penkitykseen n.30 km motari nopeuksien jälkeen ekat liikennevalot... pyörä tyhjäkäynnille ni öljyvalo alko palamaan... vähän kierroksia ni sammu ja seuraavissa valoissa sama homma??? ajelin ekalle pysäkille ja koneet seis,öljyä oli ihan oikea määrä ja polttelin siinä yhen tupakin , sit pyörä uudestaan käyntiin ni ei mitään vikaa?? en saanu valoa syttymään vaikka pienensin tyhjäkäynninkin n.500 kierrokseen. *vaikuttaa todella hyvältä ku pitäs reilu viikon päästä lähteä ajeleen italiaa kohti.. voisko olla se paljon puhuttu öljykello vai peräti pumpussa jotain?? onkohan öljypumppu pahassa paikassa irroitella ilman koneen leväytystä kokonaan??? * * AUTTAKEE ... * D-malli zetori -93
    Joo tosiaan uutta öljynpaineanturia ja taas toimii.. tulipahan mittailtua että miten löytyy paineita pumpulta.. 800 rpm n. 0.3 bar, 4000 rpm 3.8 bar ja 4.2 bar taitaa aukasta ylipaineventtiilin ku ei enempää noussu. *Anturin pitäis ilmoitella itestään 0.1 bar kohdalla... veikkaan et on myöhästä jos ajossa laskee paineet noin alas.

    Noh tais vanhus vaan kokeilla et onko kuskilla pumppu kunnossa ku tuollee säikyttelee.. *Ja lauantaina alkaa sit kestotesti uudelle anturille *( .n.4000 tkm ) * Italia kutsuu
    teippaa se johto vielä niin saat paremman mielenrauhan.

    jos se piuha vähänkin hilppasee runkoon, niin öljyvalo vilkuu aina silloin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
Sivu: 28 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen