Sivu: 39 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 2025:sta
  1. #1141
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Uutta väristystä miettiny ens talven rojektiksi. Ei olisi paha tuommonen kokomustakaan... Josain vaiheessa (kännissä) oli idea että kynäruiskulla varpua ja lehtiä koko kyljen matkalle ja ninja fontilla Ganja -teksti kylkeen mutta innostus meni äkkiä ohi..

    -vk-
    Itse olen kaavaillut lähinnä turbottamista ja/tai moottorin siirtoa nappisilmäladaan
  2. #1142
    1. Kaasarien synkaruuveja ei ilmeisesti pysty/mahdu säätämään ilmatötterö ollessa kiinni, ootteko käyttäneet konetta ilman suodatinta ja tötteröä ja siinä sitte synkkaan. ???

    2. Tuossa takalaukussa lukee että max 5kg/ ja max 120 km/h , onko tuo ihan relevantti ? eli 130 km/h niin lähtee irti ??
    5 Kiloakaan ei ole kauheen paljo näin yhtäkkiä ajatellen... ?? Muistaakseni givi:n laukku

    3. Mistä vois johtua että eturenkaasta puuttuu paloja, sellasia n. 5mm halk. koloja aika keskellä rengasta. Syvyyttä 1-2 mm, lähteny silleen irti ei syöpyny. ??? Pintaa olis vielä vaikka kuinka... ???

    4. Hion tulevalla viikolla venttilien säätöpalat hiomakoneella töissä. Onko Mielipiteitä että mihin välyksiin. Kirjan mukaan vai suuremmat ? Imu 0,15-0,2 ja pako 0,2 -0,25 ajattelin päästellä. (ylärajalle).

    5. Kummalta puolen etuhaarukan putkea kiertää kytkinletku ja sen puolen kahvan sähköt kun on vähä kireen oloiset(tanko vaihdettu). Etu vai takapuolelta alunperin orginaalissa.. ??

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 25.03.2012 klo 20:47.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  3. #1143
    Lainaa Nipu- kirjoitti Katso viesti
    Moro! Minkäslaisia teholukemia porukalla on 1100 zetoreista penkitelty?
    Sivulta 36 löytyy muutama käppyrä.

    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    2. Tuossa takalaukussa lukee että max 5kg/ ja max 120 km/h , onko tuo ihan relevantti ? eli 130 km/h niin lähtee irti ??
    5 Kiloakaan ei ole kauheen paljo näin yhtäkkiä ajatellen... ?? Muistaakseni givi:n laukku
    Ei se välttämättä ole siitä kiinnipysymisestä kiinni. Kovemmissa vauhdeissa tollanen korkealle sijoitettu ilmanvastus/lisäpaino "saattaa heikentää" moottorimopon ajo-ominaisuuksia.
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  4. #1144
    Lainaa MustaSurma kirjoitti Katso viesti
    Se kaasareiden purku ja puhdistus ei sitten auttanut vai?
    Paha sanoa kun ei taidot ja uskallus tuohon riitä...
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
  5. #1145
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti

    5. Kummalta puolen etuhaarukan putkea kiertää kytkinletku ja sen puolen kahvan sähköt kun on vähä kireen oloiset(tanko vaihdettu). Etu vai takapuolelta alunperin orginaalissa.. ??
    Hankala vastata...
    Menevät vasemman puoleisen haarukan oikealta puolelta suoraan taaksepäin
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  6. #1146
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Hankala vastata...
    Menevät vasemman puoleisen haarukan oikealta puolelta suoraan taaksepäin

    niin , eli kiertävä ns, haarukkaputken.eikä mee ns. oikotietä tankin välistä

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  7. #1147
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    niin , eli kiertävä ns, haarukkaputken.eikä mee ns. oikotietä tankin välistä

    -vk-
    Näin sen ilmaisisin, jos osaisin puhua ja kirjoittaa
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  8. #1148
    Lainaa ali-baba kirjoitti Katso viesti
    Näin sen ilmaisisin, jos osaisin puhua ja kirjoittaa
    Itellä on enemmänkin toivomista ulosannissa ku tämmönen ujo hissukka ja näppiksen edessä yleensä niin paljo romua että pitää jotenki oudosti koukaten kirjotella. Oluttakin kaatuilee välillä näppikselle ... ja kahvia. Täytyy ihmetellä tuota ohjaustankoa ku saa eka venakopan takas kiinni. Aika leveä tanko, vois vähä lyhentää. Kaipaan enemmän lähinna lisää korkeutta kuin leveyttä tankoon. Varsinkin tankkilaukun kanssa voi tulla llisäkorkeus tarpeeseen.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  9. #1149
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti


    1. Kaasarien synkaruuveja ei ilmeisesti pysty/mahdu säätämään ilmatötterö ollessa kiinni, ootteko käyttäneet konetta ilman suodatinta ja tötteröä ja siinä sitte synkkaan. ???






    2. Tuossa takalaukussa lukee että max 5kg/ ja max 120 km/h , onko tuo ihan relevantti ? eli 130 km/h niin lähtee irti ??
    5 Kiloakaan ei ole kauheen paljo näin yhtäkkiä ajatellen... ?? Muistaakseni givi:n laukku

    3. Mistä vois johtua että eturenkaasta puuttuu paloja, sellasia n. 5mm halk. koloja aika keskellä rengasta. Syvyyttä 1-2 mm, lähteny silleen irti ei syöpyny. ??? Pintaa olis vielä vaikka kuinka... ???



    4. Hion tulevalla viikolla venttilien säätöpalat hiomakoneella töissä. Onko Mielipiteitä että mihin välyksiin. Kirjan mukaan vai suuremmat ? Imu 0,15-0,2 ja pako 0,2 -0,25 ajattelin päästellä. (ylärajalle).

    5. Kummalta puolen etuhaarukan putkea kiertää kytkinletku ja sen puolen kahvan sähköt kun on vähä kireen oloiset(tanko vaihdettu). Etu vai takapuolelta alunperin orginaalissa.. ??

    -vk-

    1.
    Näytti youtubesta löytyvän kaikenlaista videota synkkauksesta ja jopa kaasarien purkamisesta.

    3.

    Laitan pari kuvaa kuhan jaksan taas talliin.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  10. #1150
    2 Kaippa se laukku/teline kestää, mutta ehkä tuossa on ajateltu sitä, että suuremmalla massalla ja kovemmalla nopeudella laukku voi alkaa resonoida rungon kanssa aiheuttaen ikäviä ravistuksia, woblauksia. Mulla ainakin takalaukun teline oli suht ohutta putkea ja se kyllä heilui kuorman kanssa käsinkin kokeilemalla. Ajossa kuulemma näytti välillä heiluvan reilusti.

    3 Renkaan keskeltä puuttuvat palaset on varmaan pienistä viilloista aiheutuneita kuminpalan irtoamisia, joista ei line mitään haittaa. Itse havainnut moisia lähinnä takarenkaassa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  11. #1151
    Lainaa tomugorba kirjoitti Katso viesti
    Paha sanoa kun ei taidot ja uskallus tuohon riitä...
    Just. Sitten se vissiin kannattaa viedä jollekkin joka osaa ja uskaltaa putsata ne kaasarit. Noin niinkun äkkiseltään silikonin suihkiminen kaasareihin kuullostais ainakin mun korvaan hippasen huonolta idealta - silikoni kun on jonnin verran tota likaa keräävää ja sulla on jo muutenkin ongelmia sen käymisen kanssa...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  12. #1152
    https://lh5.googleusercontent.com/-u...0/IMG_5184.JPG
    Tässä kuva miten ne vasemmanpuolen kytkinputki, ryypynvaijeri ja sähköt menee.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  13. #1153
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    1.
    Näytti youtubesta löytyvän kaikenlaista videota synkkauksesta ja jopa kaasarien purkamisesta.

    3.

    Laitan pari kuvaa kuhan jaksan taas talliin.
    Moro! Voitko laittaa videolinkin tuosta kaasarin synkkauksesta?? Thanks!
    Kawasaki zzr 1100 -99
    Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
    Yamaha XJR1300 -04
    Suzuki VX800 -97
    Kawa zzr600 -92
    Honda CB K5 -75
  14. #1154
    Lainaa aTu kirjoitti Katso viesti
    Moro! Voitko laittaa videolinkin tuosta kaasarin synkkauksesta?? Thanks!
    En ny yhtäkkiä löydä niitä samoja mutta carb balance -hakusanalla ja vastaavilla ..

    http://www.youtube.com/watch?v=tW2O-REFqUA
    http://www.youtube.com/watch?v=t0qf1...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=CYgN2...eature=related



    Tämä menee aiheen ohi mutta mutta oli taas mennä kahvit näppikselle ..

    http://www.youtube.com/watch?v=uC59T...eature=related

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 28.03.2012 klo 06:45.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  15. #1155
    carburetors synchronized

    Noilla sanoilla Google antaa ainakin kymmeniä sivuja. ZZR:ssä järjestys, 1 ja 2 tasapainoon keskenään niiden välissä olevasta säätöruuvista, sitten 3 ja 4 keskenään samallatavoin ja lopuksi nämä parit siitä keskimmäisestä säätöruuvista.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  16. #1156
    Morjesta vaan Etelä-Pohjanmaalta..

    Tarkoitus olis lukea tää palsta läpi kokonaisuudessaan, 9sivulle vasta päässy ja paljon on kyllä hyvää juttua!!

    Mutta "ilmoittaudutaan" nyt tänne eka

    Myin vanhan 1000f Cebarini pois talvella ja innostuin Zzr 1100:sta, joten ostin Tuusulasta (makijt) ´93 1100d mallin...

    Pyörä on ihan helekutin siisti, niin katteiltaan, kuin moottori tilaltaan..mutta.. Pyöräpäs käykin alle 3000rpm kolmella pöntöllä..tyhjäkäynti hyvä, tasakaasulla ajo,alle 3000rpm--->pröpeltää, mutta kun pikkuisen kääntää vetoa päälle, niin johan käy hienosti, ja vetää loppuun asti..

    Tulpat (oli kyllä vähän mustat) ja paskaisen ilmansuodattimen vaihdoin, ei parantunut..
    Sitten setäni sanoi, jolla uudesta asti ollut samanlainen´98 mallinen, et hänellä esiintyy sama vika joka kevät, ennenku saa 15L uutta bensaa tankkiin ja ulkolämpötila nousee +10´c:een..

    Tyhjäsin tankin, uus bensa ja toiveet korkeelle...mutta ei,aivan kuin olis vähän parantunut, tiedä sitte..

    Laitoin muuten kans Delvac mx koneeseen, vaihteet on kyllä hiljaiset!

    Nyt on viikon päästä menossa paikalliselle säätö velholle, pistetään katsoen kaasareiden säädöt kohilleen, meinas että olis kuvauksen perusteella neulat pykälän liian korkealla..
    Pyörässä on muuten Lazerin tehoputki, ja myyjä sanoi että ed.omistaja sen vaihtanut ja vissiin suuttimiakin, mutta ei ollut varma..
    No kohta tuon näkee..
  17. #1157
    Ilmanputsarikotelon ja kaasarien välissä on pyöreät (ovaalit?) tiivisteet. Kaksi niistä on katkennut. Mistäköhän saisi mokomat uudet, vai pitäskö laittaa vaan pikkiriikkinen tippa pikaliimaa ja laittaa päät yhteen?

    Ilmaahan sieltä vaan voi vähän päästä, mutta ne kaasarit imee muutenkin putsarin suunnasta, ei luulis että paskaa pahemmin pääsee tiivistesaumasta kaasarinkurkkuun? Mitä sanoo viksummat?
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  18. #1158
    Lainaa jiipee99 kirjoitti Katso viesti
    Ilmanputsarikotelon ja kaasarien välissä on pyöreät (ovaalit?) tiivisteet. Kaksi niistä on katkennut. Mistäköhän saisi mokomat uudet, vai pitäskö laittaa vaan pikkiriikkinen tippa pikaliimaa ja laittaa päät yhteen?

    Ilmaahan sieltä vaan voi vähän päästä, mutta ne kaasarit imee muutenkin putsarin suunnasta, ei luulis että paskaa pahemmin pääsee tiivistesaumasta kaasarinkurkkuun? Mitä sanoo viksummat?
    Eikö nuo "läpät" ole ainakin osassa pyöristä kuristuksia?

    Mikäli nyt puhutaan edes samasta asiasta..
    Yamaha XJ 900 S Diversion '99
  19. #1159
    Ei taijeta puhua... Nämä on kumitiivisteet, jotka on ilmanputsarikotelon ja kaasarin välissä, ne tulee kaasarissa oleviin uriin.
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  20. #1160
    Lainaa jiipee99 kirjoitti Katso viesti
    Ilmanputsarikotelon ja kaasarien välissä on pyöreät (ovaalit?) tiivisteet. Kaksi niistä on katkennut. Mistäköhän saisi mokomat uudet, vai pitäskö laittaa vaan pikkiriikkinen tippa pikaliimaa ja laittaa päät yhteen?

    Ilmaahan sieltä vaan voi vähän päästä, mutta ne kaasarit imee muutenkin putsarin suunnasta, ei luulis että paskaa pahemmin pääsee tiivistesaumasta kaasarinkurkkuun? Mitä sanoo viksummat?
    Käsittääkseni ne eivät ole alunperinkään yhtenäiset rinkulat, vaan niissä liitoskohdissa on jokin liima-aine tiivistämässä rinkulaa. Itse laitoin tiivistemassalla kiinni koko sen "torvilevyn" kaasariin, sillä sitä harvemmin tarvii irti ottaa kaasarista. Maalaisjärjellä ajaeltuna siellä missä jonkinlainen tiiviste on, niin jokainen ilmarako on haitallinen.. luulisin
    Kawasaki zzr 1100 -99
    Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
    Yamaha XJR1300 -04
    Suzuki VX800 -97
    Kawa zzr600 -92
    Honda CB K5 -75
  21. #1161
    Lainaa mhmp-69 kirjoitti Katso viesti
    Morjesta vaan Etelä-Pohjanmaalta..

    Tarkoitus olis lukea tää palsta läpi kokonaisuudessaan, 9sivulle vasta päässy ja paljon on kyllä hyvää juttua!!

    Mutta "ilmoittaudutaan" nyt tänne eka

    Myin vanhan 1000f Cebarini pois talvella ja innostuin Zzr 1100:sta, joten ostin Tuusulasta (makijt) ´93 1100d mallin...

    Pyörä on ihan helekutin siisti, niin katteiltaan, kuin moottori tilaltaan..mutta.. Pyöräpäs käykin alle 3000rpm kolmella pöntöllä..tyhjäkäynti hyvä, tasakaasulla ajo,alle 3000rpm--->pröpeltää, mutta kun pikkuisen kääntää vetoa päälle, niin johan käy hienosti, ja vetää loppuun asti..

    Tulpat (oli kyllä vähän mustat) ja paskaisen ilmansuodattimen vaihdoin, ei parantunut..
    Sitten setäni sanoi, jolla uudesta asti ollut samanlainen´98 mallinen, et hänellä esiintyy sama vika joka kevät, ennenku saa 15L uutta bensaa tankkiin ja ulkolämpötila nousee +10´c:een..

    Tyhjäsin tankin, uus bensa ja toiveet korkeelle...mutta ei,aivan kuin olis vähän parantunut, tiedä sitte..

    Laitoin muuten kans Delvac mx koneeseen, vaihteet on kyllä hiljaiset!

    Nyt on viikon päästä menossa paikalliselle säätö velholle, pistetään katsoen kaasareiden säädöt kohilleen, meinas että olis kuvauksen perusteella neulat pykälän liian korkealla..
    Pyörässä on muuten Lazerin tehoputki, ja myyjä sanoi että ed.omistaja sen vaihtanut ja vissiin suuttimiakin, mutta ei ollut varma..
    No kohta tuon näkee..
    Itselläni oli vanhassa zzr600 samaa vikaa talvisäilytyksen jälkeen. Jatkuvasti teki tulppaa mustaksi ja oireet olivat samanlaiset. Otin tankista bensaa valkealle lautaselle ja tuikkasin tuleen, niin upeaa sysimustaa savua ja jäljelle jäi vain palanutta ruostehiukkasta. Kaasarin tarkastin ns. valoa vasten ja oli silmin huomattavaa kuinka ruostebensa oli hionut kaasarin sisäpinnat väljäksi. Joten romikselta uusi kaasari h.80 egee vanha roskiin, koppa kaljaa kaveriksi, tankille sitruunahappokäsittely jolla lähti ruostepaskat pois ja sisään uudet tulpat. Eiku koneet tulille, mutta kopallisen kaljaa tuhottuani en tohtinut testilenkkiä tehdä, mutta pyörä toimi. Tästä oppineena aina talvisäilytykseen tankki piripintaan täyteen säilöntäaineen kanssa!
    Kawasaki zzr 1100 -99
    Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
    Yamaha XJR1300 -04
    Suzuki VX800 -97
    Kawa zzr600 -92
    Honda CB K5 -75
  22. #1162
    [QUOTE=aTu;6033393]Käsittääkseni ne eivt rinkulat, vaan niissä liitoskohdissa on jokin liima-aine tiivistämässä rinkulaa. Itse laitoin tiivistemassalla kiinni koko sen "torvilevyn" kaasariin, sillä sitä harvemmin tarvii irti ottaa kaasarista. Maalaisjärjellä ajaeltuna siellä missä jonkinlainen tiiviste on, niin jokainen ilmarako on haitallinen.. luulisin[/QUOTE

    Jossain youtube pätkässä taisinkin nähdä et joku liimas tiivisteen yhteen eli taktiikkaa täytyy soveltaa itekki...
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  23. #1163
    Ei onnistunu venttiilien säätöpalojen hiominen töissä ku ei pysyny palat magneettipöydässä kiinni joten tuli tehtyä hionta sitte tolleen... tommonen pötkö, mihin saa palan kiinni..

    Smirggeliin ekaksi ja sitte pylväsporakoneeseen... ihan kohtuullisia tuli pari satkua kuperia.

    http://www.vkukko.fi/tool.jpg
    http://www.vkukko.fi/tool2.jpg

    Rengaskuopista olis aiemmin kysymys tuossa kuva..

    http://www.vkukko.fi/rengas.jpg


    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  24. #1164
    Puukalikan päällä hioit? Jos niistä tuli kuperia niin älä laita niitä paikalleen. Ite olen hionut pari palaa lasin päällä, käsin, vesihiomapaperilla. Toi sun paperikin näyttää aika karkealta....
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #1165
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Puukalikan päällä hioit? Jos niistä tuli kuperia niin älä laita niitä paikalleen. Ite olen hionut pari palaa lasin päällä, käsin, vesihiomapaperilla. Toi sun paperikin näyttää aika karkealta....
    Hiottu puoli venttiiliin päin, pari satkua kuperia, ei haittaa meikäkäistä .. ens talvena näkee minkämoista löytyy ku purkaa..
    Palikka on kovaa kudospakeliittia.

    edit

    niin ja pyörivänä porakoneessa ettei tuu vinoja. kuperuutta ei näy mikrometrissä keskellä, pari satkua maximissaan reunoilla ihan jees ku tulee venttiilin vartta päin.

    Kokeilin tason päällä käsin mutta ei tullu hyviä. Pitäs hommata venttilihiomakoneeseen kivi niin sais sillä vetää.

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 31.03.2012 klo 11:35.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  26. #1166
    Puh, olipa zetori painotteinen päivä, 2pizzaa tuli naposteltua , muuten aamusta iltaan.

    Tuli kaasarien sykkaustakin kokeiltua letkusysteemillä. Sen verran helppo että täytyy tsekata joka kerta ku on tankki yms pois. Ykkönen oli aika lailla eri kuin muut. Ram airin boxi ei istu ykkösen kaaasariin kunnolla ts. niin hyvin kuin muihin(pieni rako alareunassa), tosin ne menee limittäin jonkun verran ja o-rengas. Siinähän on se irto muovipala juuri siinä ykkösen kohtaa. Koko Ram-airin boxi pitänee hommata josain vaiheessa jostain ... Toki voi ero johtua muustakin ..

    Pari sähkömuutosta ja katteet takaisin, sitte saa keskittyä laukkutelineisiin.


    Kuvatus säädön jälkeen ja käynnissä.
    http://www.vkukko.fi/kawasaki/synk1.jpg

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 02.04.2012 klo 00:00.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  27. #1167
    Jollekulla varmaan tietoa.. Onko tossa -93 laitteessa ohjauslaakerit oikeasti keskenään erilaiset vai onko tuohon laitteeseeni joskus tyrkätty vahingossa väärä laakeri? Numerosarja heittää viimisen kohalla ja sisäkehän toinen reuna eripaksunen. Alemman laakerin ulkokehä olikin sitten saanu kunnolla siipeensä, löyty ainakin syy kaupunkiajon "tyylikkyyteen"..
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  28. #1168
    Lainaa purjo kirjoitti Katso viesti
    Jollekulla varmaan tietoa.. Onko tossa -93 laitteessa ohjauslaakerit oikeasti keskenään erilaiset vai onko tuohon laitteeseeni joskus tyrkätty vahingossa väärä laakeri? Numerosarja heittää viimisen kohalla ja sisäkehän toinen reuna eripaksunen. Alemman laakerin ulkokehä olikin sitten saanu kunnolla siipeensä, löyty ainakin syy kaupunkiajon "tyylikkyyteen"..
    http://www.cmsnl.com/kawasaki-1993-d...ist/F2120.html
    ZZR1100:lla mennään
    9 x ss1000, 1600k, BB2500K ja SS2000K
  29. #1169
    Kiittää ja kumartaa!
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  30.  
  31. #1170
    Tuli eilen avattua yhden kaasarin kansi, ja kyllä siellä vakio neulat oli..eli ei ole kuin tehoputki laitettu...

    Nyt kuitenkin kun ilmat lämpee, niin pyörä lähtee säädätykseen, ja jos jollain on jäänyt ylimääräisenä joku esim.Dynojet kitti hyllyyn ja olis etuusa, niin vois tarjota sitä mulle..(Zetori 1100d ´93)
    Samalla säädätyksellä voisi suuttimet ja neulat pistää
Sivu: 39 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29373839404149 ... ViimeinenViimeinen