Voishan noita iridiumeita piruuttaan vaikka kokeillakin seuraavan määräaikaishuollon yhteydessä. Pikkuhassulla kun saa ebaysta.
Kyllä kait noi mainosmaakarit hommansa osaavat tässäkin asiassa vaikka ihan hyvin tuntuu pelittävän noi perinteisetkin kynttelit.Mutta kyä perkule on hintaa rätkästy moisille ihmeille ainakin täälä härmässä.
Ja moro vuosien tauon jälkeen... sarjanumerolla 700 ja jotain löytyy varastosta.
Pannu pamahti 2005 ( 3. sylinteri päätti hetkeks vetää henkeä), sitte remppa talven aikana...seuraavana keväänä 2006 laturi -> vidutus ja takaisin talliin -> talvella kuntoon -> keväällä 2007 eka ajolla ei öljynpaineet noussu -> vidutus potenssiin miljoona ja talliin...jossa saikin maata talveen 2010...öljypumpun purku, täynnä moskaa...samoin etustefat falskas pahasti joten vaihtoon...eka ajelulla joku vesiletku laukes ( kylläpä nauratti) no se tuli vaihdettua ja pari päivää ajoa...sitte meinas henki lähteä ku autoilija pomppas eteen...päätin että nyt loppuu kokonaan ajeleu. Ton pannupempan jälkeen ( maksoi 2500) ajokilometrejä ~ 400 joten aika hintavia olleet kilometrit.
No nyt aattelin herätellä henkiin...onkos tuohon alkustarttaukseen jotain kikkoja, kun ei jaksasi taas sitä samaa neljättä akullista startata ennenku ( teoriassa) hörähtää...eilen akun vaihdoin ja pyöritti, mutta joku perkeleen häikkä on, kun pitää kytkintä kevyesti hipaista ennenku starttaa...??? Vinkkejä myös tähän ottaisin vastaan. Myös jotakuinkin vakavasti heitetyt ostotarjoukset kelpaa...
****
Nyt jo lupaa...penska haisee pärseellisesti ja tulpat lyö kipunaa...oi miksei, oi miksei jo???
Viimeksi muokannut: tomugorba; 27.02.2012 klo 19:06. Syy: lisäystä
RFM ( = Rip that Fucking Manual)
Juu palaa ja palaa ja taatusti on vapaalla...ihan pienestä tönäsystä oli kiinni jotta startti alko pärryttään...nyt kun työntää kytkintä "eteenpäin" ni loppuu starttaus ku seinään...
Sekunnin-pari "käy" ja siihen jää...tulppia kuivailtu kiihtyvällä tahdilla...
*****
Jaa-a...kokeilinpas tuota tyhjäkäynnin säätöruuvia ja sehän lähti vetämällä irti - vaikuttanee käyntiin jonnin verran..mitähän tuolle pitäis ny tehrä..![]()
Viimeksi muokannut: tomugorba; 28.02.2012 klo 22:09. Syy: lisäystä..
RFM ( = Rip that Fucking Manual)
Mittaa se kytkin. Ke/Vi maadoittaa painettuna ja Vi-Ke/Vi yhdistää keskenään vapautettuna. Värit johtosarjasta, kytkimen johtimien värin vaihtelee malleittain. Tai laita testiksi jomppi vihreän ja keltavihrän väliin jolloin kytkin on ohitettu. Mu/Ke pitää tällöin olla irti (liittimen irroitus riittää).
Viimeksi muokannut: SamiN; 28.02.2012 klo 22:15.
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Tossa ohjeet katkaisijan mittaukseen (sorry ei ole skanneria)
http://dl.dropbox.com/u/23414417/zx11/P1010048.JPG
http://dl.dropbox.com/u/23414417/zx11/P1010049.JPG
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
ISO KIITOS!!!!! Vielä kun joku älyää neuvoa, mitä tuolle tyhjäkäynnin säätöruuville pitäis tehdä...
****
Joo toista viikkoa nyt starttailtu...bensa haisee ja tulpat kostuu...tulpat antaa kipunaa...aina tunnin levon jälkeen ryyppy täysillä lähtee ilosesti käyntiin sammuakseen saman tien...tämän jälkeen startatessa sellanen pari kertaa pöh pöh ja siihen hyytyy...ilman ryyppyä ei edes yritä...hjelp...HJEEELP
Ainahan se on ollut kankea käynnistymään seisomisen jälkeen, nyt 2v seisomista takana...uudet tulpat + pensat
Viimeksi muokannut: tomugorba; 02.03.2012 klo 18:24. Syy: lisäilyä...
RFM ( = Rip that Fucking Manual)
Kaasarit auki, suuttimet ja tyhjkäyntipiiri auki sekä neulaventiilien tarkastus ja bensanpintojen säätö. Kaasarikliineriä ja paineilmaa peliin. Kun kasaat niin väännä ne tyhjäkäynnin seosruuvvit kiinni ja sitten kaikkia auki yhtä paljon oisko ollut 1,5 kierrosta, ei enään muista kun yli 15 vuotta kun zetorin kaasareita ruuvailin.
Semmosta että siinä öljypohjassa se takimmainen (siinä suodattimen vieressä) korvallinen, mitä siihen tulee kiinni vai tuleeko mitään. On niin paha paikka kattoa sinne mulla. Näyttäs vain että tuore jenka näkkyy ko ottanu katteet ja oikean puoleisen pakoputken pois. Peilillä kattonu. Joo ahas paikka pyöriä siinä pyörän ympärillä. Jos joku viittis vilkasta. Ei tarvi alkaa riisua katteita, pitäs näkyä peilillä ja lampulla sieltä alta. Syksyllä hommasin pyörän eikä mitään tietoa mitä siinä vois olla.
ZZR1100:lla mennään
9 x ss1000, 1600k, BB2500K ja SS2000K
Kertokaa hyvät ihmiset, mistä saisin vm91:n omistajan käsikirjan. Maahantuonnista ei onnistu, kuulema.
Maksan jopa kohtuuhinnan. Muka olisi kiirekin!
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Ku puhuttiin noista tehoista nii itel -98 kawa, saksan tuotos? suutinsatsi, ja ixilin rännit, käyrät todella tasaisiet 127hp, 112nm takarenkaalta. ketjut ja rattaat kannattaa uusia enne penkitystä sekä putsari + öölit tsekata, ne vie tehoja jos huonot.
Suzuki TS 125R -92
Suzuki DR 350 -92
Kawasaki ZZR 1100 -98
jos lontoo taipuu niin: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=haynes+zzr1100
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Mitäs muuten nämä d1,d2,d3,c1,c2, ja c3 tarkoittaa tuon mallin perässä
Suzuki TS 125R -92
Suzuki DR 350 -92
Kawasaki ZZR 1100 -98
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Olis guruille kysymys. Onko tuo virtalukko tosiaan kiinni noilla pyöreillä tapeilla vai oonko vaan flunssassa vähän hitaalla tänään.?
http://www.vkukko.fi/kawasaki/lukko.jpg
Tarttis saada irti ku tuota yläkolmiota yritän sovitella paikalleen..
http://www.vkukko.fi/kawasaki/kolmio.jpg
-vk-
[QUOTE=gaagamel;6030668]Olis guruille kysymys. Onko tuo virtalukko tosiaan kiinni noilla pyöreillä tapeilla vai oonko vaan flunssassa vähän hitaalla tänään.
Noilla kahdella kierteellisellä pultilla se virtalukko on kiinni. Niissä on ollut mutteriosatkin mutta ne katkeavat pois kiinnitysvaiheessa ihan tarkoituksella. Nuo saa auki esim. piikillä ja vasaralla naputtelemalla siitä lautasosasta tai muillakin keinoilla.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
...sanipa vinkin notta silikonispraytä kaasareihin...ja käynnistyi...käypi kehnosti kolmella pytyllä...ryyppy oltava täysillä ja kaasuun ei saa koskea tippaakaan...1. pytty ainakin nokesi tulpan, jotka tänään vaihdettu...tulppa antaa kipunaa...ja seuraavaksi mitä?
RFM ( = Rip that Fucking Manual)
vaihda tulpanjohdot
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Moro! Minkäslaisia teholukemia porukalla on 1100 zetoreista penkitelty?
Itsellä -94 68tkm ajettu 1100zzr, luisteista kuristettu, muuten täysin vakio. Joensuussa Mp-mesta Heikkisen penkissä antoi pikkusta vajaa 133hp/108nm takaselta. Kuulostaa ihan hyviltä lukemilta...? Kertokaas muut omia teholukemia!
Ja vinkkejä voisin ottaa vastaan, täytyisi nimittäin löytää nuo kuristamattomat kaasareiden kannet, niin ei jäisi luistit eteen tuonne kaasareihin...!
No just, hommasin tän oman zetorin viime keväänä ja laittelin perussydeemit kuntoon, öljyt suodattimet, ketjut rattaat jne.
En suurempia ajatellu sillon purkaa ku ajokausi päällä ja pyörä toimi hyvin.
Mittailin nuo venttilivälykset äsken ja palan-vivun välistä 0,03 - 0,08 mm. Taitanu lämpösenä kantaa jo osa ...
Lähteny käyntiin kyllä hyvin kuumanakin. Samalla tsekkasin nuo luistin reiät ja täsä on kaikki 3 ummessa.
http://www.vkukko.fi/kawasaki/kawa89.jpg
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Kawasaki zzr 1100 -99
Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
Yamaha XJR1300 -04
Suzuki VX800 -97
Kawa zzr600 -92
Honda CB K5 -75
Mun exästä penkitettiin 161heppaa ja 130 Nm takapyörältä Bike Doctorilla.
Olisi muuten edelleen myytävänä pikkurahalla:
http://www.motopalsta.com/kauppiaat/.../15/1/119533/0
Viimeksi muokannut: micco; 25.03.2012 klo 16:10.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90