jep, oliko se vika nyt sitten kannessa vai seeteissä? mulla oli vajaa 150tkm ajettu c-malli (joista omia kilsoja about 40tkm) johon oli tehty 2 kansiremppaa ja kolmas oli edessä imupuolen säätövarojen loppumisen takia. muutenhan nuo kestää ja kestää ja ovat aivan mahtavia pelejä aikalaisikseen!![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Pääsin yöllä kotio reissusta (5900 km) alko pari päivää sitte tasakaasulla röpöttämään. ei sillee pahasti että olisi menoa haitannut mutta joku häikkä sielä ny vähän on, eli kiihdyttäessä ei röpötä ollenkaan, ei myöskään tyhjäkäynnillä, tehot tallessa. Muuutamana aamuna ihmettelin että ei kärsiny käyttää ryyppyä ollenkaan... täytynee purkaa laukkutelineet ja katteet taas pois jos on tankin ruuvit kiinni. Kaipa sielä ilmavuoto kurkuissa tai kaasarin kalvo...
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
9 kava ol entine nii vähä ol ennakkoluuloja mut yllätys olki 1100 zzr vetoja tuntus oleva ja ajettavuus hyvä sillä kyselin vikoja ku ikää ja kilsoja on takana kuulema huollettuki ol kåyntii lähtee kuumana ja kylmänä tasasee vetää kulukuaki tuntus oleva enemä ku tarpeeks halavalla sain nii ostin vanhoista kavoista kuullu kyllä kauhutarinoita
Nokkaketju asiantuntijoille kysymys.. onko tuo löysyys normaalia tuolla puolen...
Vähä huonolaatuinen video mutta näkyy kyllä mitä tarkoitan... ja siis pyöritetty konetta niin että ketju löystyy
http://www.sontaa.com/nok.AVI
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
http://www.hicar.fi/FC@cmsPage=true&link=257 tuolta vaikka ferrean venat.Asiasta toiseen;uudessa bike lehdessä viimeisellä sivulla ylistetään vanhaa zzr1100:sta kuin nopea se oli ja on edelleen.Hyvää juhannusta
Kawasaki H1 500 1972
Suzuki EF 750 1985
Kawasaki ZZR1100 1991
kawasaki ZX12R 2002
hayabusa 2008
Honda Blackbird 2002
Kahden koneen nokkaketjun oon livenä nähny (kannessa) ja vaan suskissa se näytti tolta – kun oli eka irrotettu nokkaketjun kiristin.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sain tuon löysän pois kun tökin ite kiristintä kireemmälle ennen jousen asennusta. Vaihtunee vasta ku vaihdan tuon kannen ja nokkaketjun samalla eli ehkäpä talvella.
Kiristin tuntuu kyllä ihan toimivalta, samanlainen kun tuon toisenkin koneen. naksut pelaa, jousi "saman oloinen" kuin ennekin, no, kaipa se on kuoleentunu tai jotain.Muoviliuska lohkon sisällä liikkuu hyvin..
edit: Ihmettelin tuota c-mallin lämpömittariakin kun oli katteet pois. Laitoin 120 ohmin vastuksen anturin rinnalle niin alkoi näyttämäänkin jo jotain. Virrat päälle niin viisari on c-merkin ylälaidassa. Käynnistyksen jälkeen neula kipuaa heti hitaasti kohti keskiväliä ja ku termostatti aukee notkahtaa keskikohdasta n. 1/4 näyttämään. Flektin huutaessa ei mene yli puolen välin. Täytyy tehdä testiajo huomenissa.. . Mittari ei oo koskaan itellä ole näyttänyt mitään järkeviä, yleensä maannut alhaalla., nyte näkee jo termostaatin aukeamisenkin..
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 22.06.2013 klo 15:44.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
jep se kiristin tuppaa jumittamaan, meisselillä avittamalla löytyy uus paikka ja siinä se sitten pysyy kunnes ketju taas venyy, mittarin anturin täytyy olla välillä 150-0 ohmia sit toimii normaalisti, eli kuumana siis 0 ohmia, perusvika, anturi sökö.
Meinaakko laittaa c vai d mallin nokat?
en vielä tiedä. riippuu niiden kunnosta ja että onko nissä eroa?
Täytyy katella syksyn mittaan( ebaysta) että löytyykö tuohon vanhemman mallin miraan kuinka teriä ja tappeja näihin kokoihin.. Täytyy eka purkaa kansi pois ja katella mitä menee uusiksi. Jos ny röpöttelis loppukesän tuommosenaan. oikeanpuoleisesta putkesta joskus aivastaakin..tasakaasulla aavistuksenomainen röpötys.Eilen ja tänään tsekkasin kaikenlaista, ruuvausoluttakin meni sen verran etten vielä käyny kokeilemassa. Anturia säädin vastuksella sen vuoksi että aika lailla täälä ollut juttua että toimii laiskasti.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Pistä johto runkoon suoraan, mittarin pitäs sitten nousta ihan tappiin, mikäli nousee niin anturivika, ostin itelleni uuden ihan 8 egellä ja hyvin tikkaa.
Mulla on semmonen käsitys että D mallin nokat on erilaiset, kulkee eri varaosanumerolla, muistaisin että d mallin nokat on enempi tommosta "purukumimallia" eli ei lähde repiin siinä 7000 jälkeen vaan venyy alusta loppuun.
Korjatkaa joku jos muistini pettää.
>>d mallin nokat on enempi tommosta "purukumimallia" eli ei lähde repiin siinä 7000 jälkeen vaan venyy alusta loppuun.
Korjatkaa joku jos muistini pettää.<<
Olet oikeassa, C= centleman, D= damen. Vain c-malli on äijäpyörä, kaikki muu onkin mopoilua.
Oma seisoo vieläkin tallissa huoltotilassa. Yhden pikku jutun korjasin ja törmäsin tietysti heti uuteen vikaan. Vanteessa oleva peltinen nopeusanturin osa onkin sitten entinen. Jos sellainen joltakin ylimääräinen löytyy niin voisin ostaa pois kohtuuhinnalla. Ainakin MustaSurma ja gaagamel, teillä eikös ole ollut useampia romuja.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Oli - mä laitoin kaikki ylimääräiset osat mopon mukana kiertoon. Mopo tuli myytyä tuossa keväällä kun meni akillesjänne katki. Ei pahemmin ajella noilla varttitonnin painavilla malmikasoilla tänä vuonna. Ei ajeta vähän kevyemmilläkään ainakaan tässä lähiaikoina. Melkoisesti kyllä meni osia mukana ja mopokin lähti melko sopivaan hintaan mut eipä se uuskaan ollut...
Vähän on kyllä tuota kasaa ikävä mut on noita tallissa vielä noita vehkeitä.
....kun vaan sais jonkun niistä käymään...![]()
Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
Joo.. Mulla on MustaSurman vanha bomberi poliiiisii... mä voisin kattoo löytyykö peltilärppää osista.. kaikkeee tuli kaupassa mukana.. ja helkutin hauska mööttöripyörä.... mullakin oli se osa sökö, mut korjasin sen taivuttelemalla ja hitsailemella.. ja putsaamalla pyörittäjän oli kaikkea silppua täynnä.. mut ny pelaa .. ilmottelen jos löytyypi
Laitetaas tänne kysely oisko kellään jäänyt nurkkiin lojumaan -93 orkkis pleksiä(kirkas tai savu)? Nyt on paikallaan touring pleksi ja se pyöräyttää ilmavirran ilkeesti kypärään. Onko touring ja normi pleksillä kuinka paljon eroa ton ilmavirran ohjaamisessa ?![]()
ex Suzuki GSX 750F -93
Nyk. Kawasaki ZZR 1100 -93
Itellä tuossa tourinkileksi, josta nappasin sen kyrväkkään yläreunan (reilu 10 cm) poijes. Minkäänlaista radikaalia muutosta en huomannu, ehkä jakaa nyt vähän tasasemmin ilmavirran myös tuohon alemmas. Eli tietämättömän veikkaus on, ettei originaalikaan muuta tilannetta ihmeemmin. Mene ja tiedä.
Kawasaki ZZR 1100 -93
Tervehdys
Näin aloittelevana zetorikuskina kyselisin teiltä, että mistä kautta olette ostelleet varaosia, sekä uusia että käytettyjä? Omat kokemukseni ebaysta ja muista ulkomaisista liikkeistä ovat kovin rajalliset, kuullut olen kyllä että Saksasta saa halvalla laatu osia Suomeenkin.
Lähinnä ois hakusessa ainakin uus termostaatti, paikallisesta kawaosien tuojalta kysyin, ni 69€ ku tilataan...mielestäni aika suolainen hinta pienelle termostaatille..
Kiitoksia avustanne jo etukäteen ja morotellaan kun törmätään
-TR-
Viimeksi muokannut: WesiHiisi; 16.07.2013 klo 11:05.
Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
Kellään kokemuksia esim. tästä ulkomaan kaupasta? CMS
Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kiitos erittäin paljon teille! Säästy kunnolla rahaa ja tuli tietoakin. Kiitos.
Onnekseni kuitenkin termostaatti ei ollutkaan kosahtanut, testasin sen kuumassa vedessä lämpömittarin kanssa.
Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
Olis tarjolla crossitanko Zetoriin:
http://www.moottoripyora.org/keskust...10#post6205710