Sivu: 48 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 2024:sta
  1. #1411
    Lainaa MustaSurma kirjoitti Katso viesti
    Ei niissä venoissa vikaa ollut vaan c-mallin kansissa jotka oli liian pehmeää tavaraa ja venat painu kansiin sisään. Saattaa olla juurikin se syy miksi niitä alkupään kansia saa halvalla...
    jep, oliko se vika nyt sitten kannessa vai seeteissä? mulla oli vajaa 150tkm ajettu c-malli (joista omia kilsoja about 40tkm) johon oli tehty 2 kansiremppaa ja kolmas oli edessä imupuolen säätövarojen loppumisen takia. muutenhan nuo kestää ja kestää ja ovat aivan mahtavia pelejä aikalaisikseen!
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  2. #1412
    Pääsin yöllä kotio reissusta (5900 km) alko pari päivää sitte tasakaasulla röpöttämään. ei sillee pahasti että olisi menoa haitannut mutta joku häikkä sielä ny vähän on, eli kiihdyttäessä ei röpötä ollenkaan, ei myöskään tyhjäkäynnillä, tehot tallessa. Muuutamana aamuna ihmettelin että ei kärsiny käyttää ryyppyä ollenkaan... täytynee purkaa laukkutelineet ja katteet taas pois jos on tankin ruuvit kiinni. Kaipa sielä ilmavuoto kurkuissa tai kaasarin kalvo...

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  3. #1413
    9 kava ol entine nii vähä ol ennakkoluuloja mut yllätys olki 1100 zzr vetoja tuntus oleva ja ajettavuus hyvä sillä kyselin vikoja ku ikää ja kilsoja on takana kuulema huollettuki ol kåyntii lähtee kuumana ja kylmänä tasasee vetää kulukuaki tuntus oleva enemä ku tarpeeks halavalla sain nii ostin vanhoista kavoista kuullu kyllä kauhutarinoita
  4. #1414
    Lainaa zx 9r kirjoitti Katso viesti
    9 kava ol entine nii vähä ol ennakkoluuloja mut yllätys olki 1100 zzr vetoja tuntus oleva ja ajettavuus hyvä sillä kyselin vikoja ku ikää ja kilsoja on takana kuulema huollettuki ol kåyntii lähtee kuumana ja kylmänä tasasee vetää kulukuaki tuntus oleva enemä ku tarpeeks halavalla sain nii ostin vanhoista kavoista kuullu kyllä kauhutarinoita
    Sasiko saman suomeksi?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  5. #1415
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Sasiko saman suomeksi?
    jaa sitä mietin että mitä näistä vois tarkistella kun ei varmaa tietoa mitä huoltoja tehty
  6. #1416
    Lainaa MustaSurma kirjoitti Katso viesti
    Ei niissä venoissa vikaa ollut vaan c-mallin kansissa jotka oli liian pehmeää tavaraa ja venat painu kansiin sisään. Saattaa olla juurikin se syy miksi niitä alkupään kansia saa halvalla...
    Tuohon en ole itse törmännyt mutta tusinan verran olen vanhempien kawojen kansia laittanut ja kaikissa on ollut
    vika venttiileissä, liian pehmeitä painuneet seetin sisälle mutta seetit on ollut ok, surkeaa kun venttiili on täysin
    seetin sisällä.
  7. #1417
    Nokkaketju asiantuntijoille kysymys.. onko tuo löysyys normaalia tuolla puolen...
    Vähä huonolaatuinen video mutta näkyy kyllä mitä tarkoitan... ja siis pyöritetty konetta niin että ketju löystyy

    http://www.sontaa.com/nok.AVI

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  8. #1418
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    Tuohon en ole itse törmännyt mutta tusinan verran olen vanhempien kawojen kansia laittanut ja kaikissa on ollut
    vika venttiileissä, liian pehmeitä painuneet seetin sisälle mutta seetit on ollut ok, surkeaa kun venttiili on täysin
    seetin sisällä.
    Itellä tulossa kai ens talvena kansiremppa. D-mallin kansi odottelee kunnostusta tuohon c-malliin pultattavaksi. Saakos tuohon jostain valmiina rosterivenoja. Mittatilauksena toki saa mutta saako jostain valmiina.? tai jotain hyvälaatuisia venoja...

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  9. #1419
    http://www.hicar.fi/FC@cmsPage=true&link=257 tuolta vaikka ferrean venat.Asiasta toiseen;uudessa bike lehdessä viimeisellä sivulla ylistetään vanhaa zzr1100:sta kuin nopea se oli ja on edelleen.Hyvää juhannusta
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  10. #1420
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Nokkaketju asiantuntijoille kysymys.. onko tuo löysyys normaalia tuolla puolen...
    Vähä huonolaatuinen video mutta näkyy kyllä mitä tarkoitan... ja siis pyöritetty konetta niin että ketju löystyy

    http://www.sontaa.com/nok.AVI

    -vk-
    Huh hei, sinne saa löysää kun pyörittää mottia ilman kiristintä, mut jos tossa on ollut kiristin kiinnii nii se kiristin on jumissa, tollasta väljää ei saa olla käyntikuntoisessa koneessa.
  11. #1421
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Itellä tulossa kai ens talvena kansiremppa. D-mallin kansi odottelee kunnostusta tuohon c-malliin pultattavaksi. Saakos tuohon jostain valmiina rosterivenoja. Mittatilauksena toki saa mutta saako jostain valmiina.? tai jotain hyvälaatuisia venoja...

    -vk-
    http://www.extremeengines.com/shop/32/37/index.htm
  12. #1422
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    Huh hei, sinne saa löysää kun pyörittää mottia ilman kiristintä, mut jos tossa on ollut kiristin kiinnii nii se kiristin on jumissa, tollasta väljää ei saa olla käyntikuntoisessa koneessa.
    Tuolla päästelin just 5900 km norjan reissun..ja siis kiristin kiinni kuvaushetkellä.. ihmetelly jo tovin että mistä kuuluu joskus raksahdus.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  13. #1423
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kahden koneen nokkaketjun oon livenä nähny (kannessa) ja vaan suskissa se näytti tolta – kun oli eka irrotettu nokkaketjun kiristin.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  14. #1424
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kahden koneen nokkaketjun oon livenä nähny (kannessa) ja vaan suskissa se näytti tolta – kun oli eka irrotettu nokkaketjun kiristin.
    Sain tuon löysän pois kun tökin ite kiristintä kireemmälle ennen jousen asennusta. Vaihtunee vasta ku vaihdan tuon kannen ja nokkaketjun samalla eli ehkäpä talvella.

    Kiristin tuntuu kyllä ihan toimivalta, samanlainen kun tuon toisenkin koneen. naksut pelaa, jousi "saman oloinen" kuin ennekin, no, kaipa se on kuoleentunu tai jotain.Muoviliuska lohkon sisällä liikkuu hyvin..


    edit: Ihmettelin tuota c-mallin lämpömittariakin kun oli katteet pois. Laitoin 120 ohmin vastuksen anturin rinnalle niin alkoi näyttämäänkin jo jotain. Virrat päälle niin viisari on c-merkin ylälaidassa. Käynnistyksen jälkeen neula kipuaa heti hitaasti kohti keskiväliä ja ku termostatti aukee notkahtaa keskikohdasta n. 1/4 näyttämään. Flektin huutaessa ei mene yli puolen välin. Täytyy tehdä testiajo huomenissa.. . Mittari ei oo koskaan itellä ole näyttänyt mitään järkeviä, yleensä maannut alhaalla., nyte näkee jo termostaatin aukeamisenkin..

    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 22.06.2013 klo 15:44.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  15. #1425
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Sain tuon löysän pois kun tökin ite kiristintä kireemmälle ennen jousen asennusta. Vaihtunee vasta ku vaihdan tuon kannen ja nokkaketjun samalla eli ehkäpä talvella.

    Kiristin tuntuu kyllä ihan toimivalta, samanlainen kun tuon toisenkin koneen. naksut pelaa, jousi "saman oloinen" kuin ennekin, no, kaipa se on kuoleentunu tai jotain.Muoviliuska lohkon sisällä liikkuu hyvin..


    edit: Ihmettelin tuota c-mallin lämpömittariakin kun oli katteet pois. Laitoin 120 ohmin vastuksen anturin rinnalle niin alkoi näyttämäänkin jo jotain. Virrat päälle niin viisari on c-merkin ylälaidassa. Käynnistyksen jälkeen neula kipuaa heti hitaasti kohti keskiväliä ja ku termostatti aukee notkahtaa keskikohdasta n. 1/4 näyttämään. Flektin huutaessa ei mene yli puolen välin. Täytyy tehdä testiajo huomenissa.. . Mittari ei oo koskaan itellä ole näyttänyt mitään järkeviä, yleensä maannut alhaalla., nyte näkee jo termostaatin aukeamisenkin..

    -vk-
    jep se kiristin tuppaa jumittamaan, meisselillä avittamalla löytyy uus paikka ja siinä se sitten pysyy kunnes ketju taas venyy, mittarin anturin täytyy olla välillä 150-0 ohmia sit toimii normaalisti, eli kuumana siis 0 ohmia, perusvika, anturi sökö.
    Meinaakko laittaa c vai d mallin nokat?
  16. #1426
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    jep se kiristin tuppaa jumittamaan, meisselillä avittamalla löytyy uus paikka ja siinä se sitten pysyy kunnes ketju taas venyy, mittarin anturin täytyy olla välillä 150-0 ohmia sit toimii normaalisti, eli kuumana siis 0 ohmia, perusvika, anturi sökö.
    Meinaakko laittaa c vai d mallin nokat?
    en vielä tiedä. riippuu niiden kunnosta ja että onko nissä eroa?

    Täytyy katella syksyn mittaan( ebaysta) että löytyykö tuohon vanhemman mallin miraan kuinka teriä ja tappeja näihin kokoihin.. Täytyy eka purkaa kansi pois ja katella mitä menee uusiksi. Jos ny röpöttelis loppukesän tuommosenaan. oikeanpuoleisesta putkesta joskus aivastaakin..tasakaasulla aavistuksenomainen röpötys.Eilen ja tänään tsekkasin kaikenlaista, ruuvausoluttakin meni sen verran etten vielä käyny kokeilemassa. Anturia säädin vastuksella sen vuoksi että aika lailla täälä ollut juttua että toimii laiskasti.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  17. #1427
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    en vielä tiedä. riippuu niiden kunnosta ja että onko nissä eroa?

    Täytyy katella syksyn mittaan( ebaysta) että löytyykö tuohon vanhemman mallin miraan kuinka teriä ja tappeja näihin kokoihin.. Täytyy eka purkaa kansi pois ja katella mitä menee uusiksi. Jos ny röpöttelis loppukesän tuommosenaan. oikeanpuoleisesta putkesta joskus aivastaakin..tasakaasulla aavistuksenomainen röpötys.Eilen ja tänään tsekkasin kaikenlaista, ruuvausoluttakin meni sen verran etten vielä käyny kokeilemassa. Anturia säädin vastuksella sen vuoksi että aika lailla täälä ollut juttua että toimii laiskasti.
    Pistä johto runkoon suoraan, mittarin pitäs sitten nousta ihan tappiin, mikäli nousee niin anturivika, ostin itelleni uuden ihan 8 egellä ja hyvin tikkaa.

    Mulla on semmonen käsitys että D mallin nokat on erilaiset, kulkee eri varaosanumerolla, muistaisin että d mallin nokat on enempi tommosta "purukumimallia" eli ei lähde repiin siinä 7000 jälkeen vaan venyy alusta loppuun.
    Korjatkaa joku jos muistini pettää.
  18. #1428
    >>d mallin nokat on enempi tommosta "purukumimallia" eli ei lähde repiin siinä 7000 jälkeen vaan venyy alusta loppuun.
    Korjatkaa joku jos muistini pettää.<<

    Olet oikeassa, C= centleman, D= damen. Vain c-malli on äijäpyörä, kaikki muu onkin mopoilua.
    Oma seisoo vieläkin tallissa huoltotilassa. Yhden pikku jutun korjasin ja törmäsin tietysti heti uuteen vikaan. Vanteessa oleva peltinen nopeusanturin osa onkin sitten entinen. Jos sellainen joltakin ylimääräinen löytyy niin voisin ostaa pois kohtuuhinnalla. Ainakin MustaSurma ja gaagamel, teillä eikös ole ollut useampia romuja.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  19. #1429
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    Ainakin MustaSurma ja gaagamel, teillä eikös ole ollut useampia romuja.
    Oli - mä laitoin kaikki ylimääräiset osat mopon mukana kiertoon. Mopo tuli myytyä tuossa keväällä kun meni akillesjänne katki. Ei pahemmin ajella noilla varttitonnin painavilla malmikasoilla tänä vuonna. Ei ajeta vähän kevyemmilläkään ainakaan tässä lähiaikoina. Melkoisesti kyllä meni osia mukana ja mopokin lähti melko sopivaan hintaan mut eipä se uuskaan ollut...

    Vähän on kyllä tuota kasaa ikävä mut on noita tallissa vielä noita vehkeitä.



    ....kun vaan sais jonkun niistä käymään...
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  20. #1430
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    >>d mallin nokat on enempi tommosta "purukumimallia" eli ei lähde repiin siinä 7000 jälkeen vaan venyy alusta loppuun.
    Korjatkaa joku jos muistini pettää.<<

    Olet oikeassa, C= centleman, D= damen. Vain c-malli on äijäpyörä, kaikki muu onkin mopoilua.
    Oma seisoo vieläkin tallissa huoltotilassa. Yhden pikku jutun korjasin ja törmäsin tietysti heti uuteen vikaan. Vanteessa oleva peltinen nopeusanturin osa onkin sitten entinen. Jos sellainen joltakin ylimääräinen löytyy niin voisin ostaa pois kohtuuhinnalla. Ainakin MustaSurma ja gaagamel, teillä eikös ole ollut useampia romuja.
    Ei oo muita roinoja ku joku laturi. Rojektikoneen ostin ebaysta. mppitstopista ite oon ostellu tarpeita jos on löytyny tai sitte ebaysta.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  21. #1431
    Lainaa lippa kirjoitti Katso viesti
    >>d mallin nokat on enempi tommosta "purukumimallia" eli ei lähde repiin siinä 7000 jälkeen vaan venyy alusta loppuun.
    Korjatkaa joku jos muistini pettää.<<

    Olet oikeassa, C= centleman, D= damen. Vain c-malli on äijäpyörä, kaikki muu onkin mopoilua.
    Oma seisoo vieläkin tallissa huoltotilassa. Yhden pikku jutun korjasin ja törmäsin tietysti heti uuteen vikaan. Vanteessa oleva peltinen nopeusanturin osa onkin sitten entinen. Jos sellainen joltakin ylimääräinen löytyy niin voisin ostaa pois kohtuuhinnalla. Ainakin MustaSurma ja gaagamel, teillä eikös ole ollut useampia romuja.
    Joo.. Mulla on MustaSurman vanha bomberi poliiiisii... mä voisin kattoo löytyykö peltilärppää osista.. kaikkeee tuli kaupassa mukana.. ja helkutin hauska mööttöripyörä.... mullakin oli se osa sökö, mut korjasin sen taivuttelemalla ja hitsailemella.. ja putsaamalla pyörittäjän oli kaikkea silppua täynnä.. mut ny pelaa .. ilmottelen jos löytyypi
  22. #1432
    Lainaa nahkahousu kirjoitti Katso viesti
    Joo.. Mulla on MustaSurman vanha bomberi poliiiisii... mä voisin kattoo löytyykö peltilärppää osista.. kaikkeee tuli kaupassa mukana.. ja helkutin hauska mööttöripyörä.... mullakin oli se osa sökö, mut korjasin sen taivuttelemalla ja hitsailemella.. ja putsaamalla pyörittäjän oli kaikkea silppua täynnä.. mut ny pelaa .. ilmottelen jos löytyypi
    Kiva jos löytyisi.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  23. #1433
    Laitetaas tänne kysely oisko kellään jäänyt nurkkiin lojumaan -93 orkkis pleksiä(kirkas tai savu)? Nyt on paikallaan touring pleksi ja se pyöräyttää ilmavirran ilkeesti kypärään. Onko touring ja normi pleksillä kuinka paljon eroa ton ilmavirran ohjaamisessa ?
    ex Suzuki GSX 750F -93
    Nyk. Kawasaki ZZR 1100 -93
  24. #1434
    Itellä tuossa tourinkileksi, josta nappasin sen kyrväkkään yläreunan (reilu 10 cm) poijes. Minkäänlaista radikaalia muutosta en huomannu, ehkä jakaa nyt vähän tasasemmin ilmavirran myös tuohon alemmas. Eli tietämättömän veikkaus on, ettei originaalikaan muuta tilannetta ihmeemmin. Mene ja tiedä.
    Kawasaki ZZR 1100 -93
  25. #1435
    Tervehdys

    Näin aloittelevana zetorikuskina kyselisin teiltä, että mistä kautta olette ostelleet varaosia, sekä uusia että käytettyjä? Omat kokemukseni ebaysta ja muista ulkomaisista liikkeistä ovat kovin rajalliset, kuullut olen kyllä että Saksasta saa halvalla laatu osia Suomeenkin.

    Lähinnä ois hakusessa ainakin uus termostaatti, paikallisesta kawaosien tuojalta kysyin, ni 69€ ku tilataan...mielestäni aika suolainen hinta pienelle termostaatille..

    Kiitoksia avustanne jo etukäteen ja morotellaan kun törmätään
    -TR-
    Viimeksi muokannut: WesiHiisi; 16.07.2013 klo 11:05.
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  26. #1436
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys

    Näin aloittelevana zetorikuskina kyselisin teiltä, että mistä kautta olette ostelleet varaosia, sekä uusia että käytettyjä? Omat kokemukseni ebaysta ja muista ulkomaisista liikkeistä ovat kovin rajalliset, kuullut olen kyllä että Saksasta saa halvalla laatu osia Suomeenkin.

    Lähinnä ois hakusessa ainakin uus termostaatti, paikallisesta kawaosien tuojalta kysyin, ni 69€ ku tilataan...mielestäni aika suolainen hinta pienelle termostaatille..

    Kiitoksia avustanne jo etukäteen ja morotellaan kun törmätään
    -TR-
    Kellään kokemuksia esim. tästä ulkomaan kaupasta? CMS
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  27. #1437
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys

    Näin aloittelevana zetorikuskina kyselisin teiltä, että mistä kautta olette ostelleet varaosia, sekä uusia että käytettyjä? Omat kokemukseni ebaysta ja muista ulkomaisista liikkeistä ovat kovin rajalliset, kuullut olen kyllä että Saksasta saa halvalla laatu osia Suomeenkin.

    Lähinnä ois hakusessa ainakin uus termostaatti, paikallisesta kawaosien tuojalta kysyin, ni 69€ ku tilataan...mielestäni aika suolainen hinta pienelle termostaatille..

    Kiitoksia avustanne jo etukäteen ja morotellaan kun törmätään
    -TR-
    Autotarvikeliikkeestä vanhemman mazdan termari käy heittämällä, osanumero: Wahler 3119.82,
    Hinta n.10€
  28. #1438
    Lainaa robihen kirjoitti Katso viesti
    Autotarvikeliikkeestä vanhemman mazdan termari käy heittämällä, osanumero: Wahler 3119.82,
    Hinta n.10€
    ai onkse tällanen...



    noita saa sitten myös 78, 82 , 86 ja 88 asteisina... kaikkien hinnat alle 20€
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  29. #1439
    Kiitos erittäin paljon teille! Säästy kunnolla rahaa ja tuli tietoakin. Kiitos.
    Onnekseni kuitenkin termostaatti ei ollutkaan kosahtanut, testasin sen kuumassa vedessä lämpömittarin kanssa.
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  30.  
  31. #1440
Sivu: 48 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen