Onko kukaan keventänyt kaasua näistä?
?? siis lyhentänyt kaasun täyden liikkeen pyörimismatkaa vai ihan kahvan vastusta?
Ekaan on lääkkeenä pikakaasu, jos ei halua ranne mutkalla vääntää, jota suosittelen ihan kaikille.. Eli ihan merkkikohtainen pikakaasu jos ei halua askarrella.
Toiseen sit vaijereiden linajaus, rasvaus ja herkistely, sekä kaasukahvan kitkojen minimointi (= rasvaus, kumien veistely, kahvapainon alle prikka yms.)
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Kepeämmäksi pitäisi saada, auttaisi käden puutumiseen pitkillä matkoilla.
Rasvaukset, linjaukset kaikki on kunnossa. Vastus tulee jousista, voiko niitä lyhentää, vaihtaa ohuempiin tai muuta ilman että "jää luistit kattoon"?
Höh...
Männä viikolla pesin pyörän ja ajelin takas kotiin.
Fasu seiso viitisen päivää käyttämättä ja eilen aamulla ei meinannu sitte millään käynnistyä. Joutu sahaamaan niin maan pirusti. Lähti sitte kyllä vähän yskien käyntiin.
Ilmeisesti on jossain vettä vielä pesun jäljiltä. Tänään jo paremmin starttas vaikka vieläkin huonosti.
Käynnissä pysyy kyllä ja vetää niinku pitää.
Täytynee tänään käydä vähän pidempi ajelu vetaseen töiden jälkeen, josko se siitä sitte...
Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
Nyt lähtee taas käyntiin ku palmun alta.
Mutta mutta, näin ens kautta ajatelle, niin millasta öljyä tällä kyseisen pyörän omistajat omissa laitteissaan käyttää. Tohon on toukokuussa vaihdettu öljyt ihan huoltoliikkeen toimesta, mutta ku huoltokuitissa ei jostain syystä lue että mitä öljyä on koneeseen laitettu.
Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
Mitä reikiä pitää porata? Tarviiko muita muutoksia ettei mene seokset pieleen?
Niitä kumikurkkuhässäkässä siinä neulan molemmin puolin olevia reikiä 2,7mm terällä(2,5 mm riittää ainakin mun vapisella kädellä).Tuskin vaikuttaa seoksiin.Itse tein tämän samalla kun porttasin imukurkut,vaihdoin suuttimet ja tein ilmansuodatin boksin moaduksen ja bensanpinjojen noston 14mm:n.Suuttimet vaihdoin kaikki 127,5# ja neulat laitoin toiseksi alimpaan reikään.Seosruuvit kolme kierrosta auki.
No ni, nyt on lohkot hitsattu, kone korjattu ja turhia vehkeitä purettu ja tulpattu. Viime viikonloppuna kasasin pyörän ja kaikki tuntuu toimivan. Hitsarille tarvii nostaa hattua, että sai lohkot hitsattua ilman muodonmuutoksia ja rasvatkin pysyy sisällä. Olihan se rojekti, nyt kohti uusia seikkailuja..
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Kummin päin takaratas tulee?
![]()
Tuossa kuvassa ylöspäin oleva puoli ulospäin.
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Kiitos![]()
Morot,tuli iso fasu sitten mullekkin,vanhempaa mallia kylläkin![]()
yes its harley
Patin korvaamattomalla sivulla muuten on suutinsarjan asennusohjeiden yhteydessä hyvät ohjeet myös kohojen säätöön:
http://www.cartestsoftware.com/fz1/j...tallation.html
Pikainen kysymys kun en jaksa kahlata koko thriidiä läpi: Millä/miten olette tulpanneet saastepumppuhässäkän (AIS) poiston jälkeen ne spigotit? Patin raamattu ohjeistaa vääntämään kierteet (8x1.25 mm) mutta onko muita konsteja?
Edit: Väänsin kierteet + M8x12 ruostumattomat kuusiokoloruuvit.
Viimeksi muokannut: piston; 18.04.2014 klo 13:40.
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Moro,
tietääkö joku mistä saisi kohtuullisen pikaisella aikataululla tonnifasuun ohjaustangon ja vaihdepolkimen?
Yamahan osanumerot 5LV-26111-00-00 ja 5LV-18110-00-00.
En ainakaan nopealla tsekkauksella löytänyt suomesta yhtään purkaamoa kellä olisi tonnifasu purettuna. Onko kellekään tullu vastaan? Onko jollain jäänyt päivityksen jälkeen orkkiksia nurkkiin lojumaan?
Marmoritiskiltä maksaa ja ulkomailta kestää liian kauan. Nopeasti en löytänyt tarvikeosinakaan äkkiä mistään, vaihdepoljinta ei varmaankaan saa erikseen vaan pitäisi ostaa koko jalkatappisarja..
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Kurkkaapa josko löytyisi täältä. Itse tilailin tuolta osat keularemonttiin ja taisivat tulla melko nopeasti.
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Laitoin Oxfordin lämpökahvat. On hyvät.
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Moro. Täällä uusi 1000 FZS:n omistaja yrittää löytää pyörään laukkuja ja telineitä. Oisko mielipiteitä/kokemuksia tai vaikkapa tarpeettomia lojumassa nurkissa?
Yamaha FZS 1000
Suzuki GSX600f
Mulla on shadin rauta ja takapömpeli. Hyvin tuntuu toimivan. Tosin oli jo edellisen omistajan asentamat.![]()
Yamaha FZS 1000cc
Ex: Kawasaki er-5