Sivu: 58 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1711:stä 1740:een 2791:sta
  1. #1711
    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    Eipä D.ssä taida oikeastaan muuta vikaa olla, kuin se, että pytyn kyljessä ei ole mopon kuvaa

    Luojan kiitos,ei oo moponkuvaa.Silloinhan se 5 litran pänikkä maksais saman,kun kakskymppinen nyt.
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  2. #1712
    Lainaa battaglin kirjoitti Katso viesti
    ja on myös niin, että edes varsinaiset mopo-öljyt eivät tuossa suhteessa pelaa kaikissa pyörissä kuten olemme lukeneet tässä erittäin pitkässä viestiketjussa.
    Jos ei aivan täsmälleen valmistajan suosituksen mukainen moottoripyöräöljy "pelitä" jossain pyörässä X, niin itse olen sitä mieltä, että aika usein kyse onkin siitä, että ko. laitteessa on jotain muuta päin helvettiä, esimerkiksi kytkimen säätö, tai kunto (jotka suuresti voi vaikuttaa myös siihen, miltä laatikon toiminta vaikuttaa), ja ongelmat laitetaan virheellisesti öljyn piikkiin. Ja sitten kun vaihdetaan johonkin toiseen öljyyn, niin se voi oireilla vähän eri tavalla, jonkun mielestä vähemmän. Mutta kuitenkin tuossa vaiheessa hoidetaan ennemmin oiretta, ei ongelmaa.


    (Jälleen vain omat 0.02 ja saa olla eri mieltä.)
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #1713
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Jos ei aivan täsmälleen valmistajan suosituksen mukainen moottoripyöräöljy "pelitä" jossain pyörässä X, niin itse olen sitä mieltä, että aika usein kyse onkin siitä, että ko. laitteessa on jotain muuta päin helvettiä, esimerkiksi kytkimen säätö, tai kunto (jotka suuresti voi vaikuttaa myös siihen, miltä laatikon toiminta vaikuttaa), ja ongelmat laitetaan virheellisesti öljyn piikkiin. Ja sitten kun vaihdetaan johonkin toiseen öljyyn, niin se voi oireilla vähän eri tavalla, jonkun mielestä vähemmän. Mutta kuitenkin tuossa vaiheessa hoidetaan ennemmin oiretta, ei ongelmaa.


    (Jälleen vain omat 0.02 ja saa olla eri mieltä.)
    Ja olisikohan se jotain päin helvettiä esim. ajettu ja hieman kulunut moottori osineen jolloin kun tuuppaat mottiin D:t / muut vastaavat niin ne välykset jotka on tullut "katoavat" hieman paksumman (0.02) / paremmin voitelevan öljykalvon saapuessa jotka taas on aikaansaaneet ei niin hyvän suojan omaavat öljyt? Tietenkin normaalisti kulunut kytkin on omalukunsa vaihteistontoiminnan kannalta.

    Pää-asiallisestihan tämä öljyvouhotus on valmistajien ja purkittajien aikaan saamaa hypetystä jotta saadaan omia liemiä myytyä mahdollisimman monipuolisesti..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  4. #1714
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Jos ei aivan täsmälleen valmistajan suosituksen mukainen moottoripyöräöljy "pelitä" jossain pyörässä X, niin itse olen sitä mieltä, että aika usein kyse onkin siitä, että ko. laitteessa on jotain muuta päin helvettiä, esimerkiksi kytkimen säätö, tai kunto (jotka suuresti voi vaikuttaa myös siihen, miltä laatikon toiminta vaikuttaa), ja ongelmat laitetaan virheellisesti öljyn piikkiin. Ja sitten kun vaihdetaan johonkin toiseen öljyyn, niin se voi oireilla vähän eri tavalla, jonkun mielestä vähemmän. Mutta kuitenkin tuossa vaiheessa hoidetaan ennemmin oiretta, ei ongelmaa.
    Eli loppuunajettuja tai jo uutena väärissä säädöissä olevia kytkimiä.
    melkoista mutua on.
  5. #1715
    Lainaa grandi67 kirjoitti Katso viesti
    Luojan kiitos,ei oo moponkuvaa.Silloinhan se 5 litran pänikkä maksais saman,kun kakskymppinen nyt.
    Tämä nyt on varmasti heitetty huumorilla höystettynä, mutta juuri tuli haettua 5l pänikkä moottorinpyörän kuvalla varustettua öljyä. 30e kustansi, joten ei se aina niin kallista ole (tässä tapauksessa halvempaa kuin Delvac). Raportoin, kunhan on vaihdettu ja 100km takana, kannattaako tuota muidenkin käyttää

    Mutta joo. Ennenkuin tästä alkaa sota, niin miksipä en olisi voinut Delvaciakin ostaa. Tuo nyt sattui olemaan edullisempaa ja paremmankokoisessa pullossa.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  6. #1716
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Pää-asiallisestihan tämä öljyvouhotus on valmistajien ja purkittajien aikaan saamaa hypetystä jotta saadaan omia liemiä myytyä mahdollisimman monipuolisesti..
    Hyvä esimerkki tästä on Quad-öljyt.
  7. #1717
    Jos ei aivan täsmälleen valmistajan suosituksen mukainen moottoripyöräöljy "pelitä" jossain pyörässä X, niin itse olen sitä mieltä, että aika usein kyse onkin siitä, että ko. laitteessa on jotain muuta päin helvettiä, esimerkiksi kytkimen säätö, tai kunto (jotka suuresti voi vaikuttaa myös siihen, miltä laatikon toiminta vaikuttaa), ja ongelmat laitetaan virheellisesti öljyn piikkiin
    Pitääkö tuosta siis päätellä, että jos mopoöljy ei pelitä, niin vika on mopossa ja toisaalta jos delvac ei pelitä, niin vika on öljyssä
  8. #1718
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Ja olisikohan se jotain päin helvettiä esim. ajettu ja hieman kulunut moottori osineen jolloin kun tuuppaat mottiin D:t / muut vastaavat niin ne välykset jotka on tullut "katoavat" hieman paksumman (0.02) / paremmin voitelevan öljykalvon saapuessa jotka taas on aikaansaaneet ei niin hyvän suojan omaavat öljyt? Tietenkin normaalisti kulunut kytkin on omalukunsa vaihteistontoiminnan kannalta.

    Pää-asiallisestihan tämä öljyvouhotus on valmistajien ja purkittajien aikaan saamaa hypetystä jotta saadaan omia liemiä myytyä mahdollisimman monipuolisesti..
    Eli Delvac suoriutuu mp-moottorin voitelusta itse asiassa selvästi paremmin kuin mp-öljyt? Väite saattaisi kaivata taas kerran tuekseen muutakin kuin lujaa uskoa (joka sekin kyllä näyttää joillakin kantavan pitkälle).
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #1719
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Eli Delvac suoriutuu mp-moottorin voitelusta itse asiassa selvästi paremmin kuin mp-öljyt? Väite saattaisi kaivata taas kerran tuekseen muutakin kuin lujaa uskoa (joka sekin kyllä näyttää joillakin kantavan pitkälle).
    Voe ristus..

    Jos laatuluokitukset ovat suuremmat, isommat, korkeammat (eli a on pienin ja b suurempi a:ta ja niin edespäin, ok?) niin mitä luulet että jos vaatimuksena manuaalissasi esim. on vaikkapa SF ja laitat vaikkapa SL:t sisään niin kumpi on parempaa ja taas siitä pääsemme siihen että jos mopo-öljy pitää olla SF minimissään ja laitatkin SL:t niin kummassa on parempi suoja? SF..

    Sama sitte pätee Acea, Api yms luokituksissa..

    Ja jos haluat virallista vertailukohtaa niin soita VTT:lle ja kysy josko tekisivät sellaisen testin joka vetää maton mp-öljyn purkittajien alta, saattavat todeta että vertaa luokituksia, sitähän varten ne siellä on..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  10. #1720
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Voe ristus..

    Jos laatuluokitukset ovat suuremmat, isommat, korkeammat (eli a on pienin ja b suurempi a:ta ja niin edespäin, ok?) niin mitä luulet että jos vaatimuksena manuaalissasi esim. on vaikkapa SF ja laitat vaikkapa SL:t sisään niin kumpi on parempaa ja taas siitä pääsemme siihen että jos mopo-öljy pitää olla SF minimissään ja laitatkin SL:t niin kummassa on parempi suoja? SF..

    Sama sitte pätee Acea, Api yms luokituksissa..

    Ja jos haluat virallista vertailukohtaa niin soita VTT:lle ja kysy josko tekisivät sellaisen testin joka vetää maton mp-öljyn purkittajien alta, saattavat todeta että vertaa luokituksia, sitähän varten ne siellä on..

    Niin ja tietenkin jos sinulla Pecha on parempaa tietoa asiasta että olen väärässä niin oikaise toki.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  11. #1721
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ankka kirjoitti Katso viesti
    Tämä nyt on varmasti heitetty huumorilla höystettynä, mutta juuri tuli haettua 5l pänikkä moottorinpyörän kuvalla varustettua öljyä. 30e kustansi, joten ei se aina niin kallista ole (tässä tapauksessa halvempaa kuin Delvac). Raportoin, kunhan on vaihdettu ja 100km takana, kannattaako tuota muidenkin käyttää
    Kiinnostaa kyllä kuullä pärjäätkö tolla 2 x 2,5 l öljyllä. Mun diversionilla ei olis kyllä "toivookaan", ehkä riippuu ajotavastakin miten öljyä kuluu, mutta mulla kyllä kuluu 6000 kilsassa aika hyvin se kolme litraa öljyä, eli kolme-nejä desiä sai lisäillä ennen vaihtoa.
  12. #1722
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Jos laatuluokitukset ovat suuremmat, isommat, korkeammat (eli a on pienin ja b suurempi a:ta ja niin edespäin, ok?) niin mitä luulet että jos vaatimuksena manuaalissasi esim. on vaikkapa SF ja laitat vaikkapa SL:t sisään niin kumpi on parempaa ja taas siitä pääsemme siihen että jos mopo-öljy pitää olla SF minimissään ja laitatkin SL:t niin kummassa on parempi suoja? SF..

    Sama sitte pätee Acea, Api yms luokituksissa..
    No vielä aivan äskenhän se siunauksellinen asia oli ´paksumpi öljykalvo´, joka siis teki vaikka väljästä koneesta uuden. Ja nyt se onkin aivan ylivertainen laatuluokitus.

    Et toisin sanoen omaa yhtään mitään varsinaista perustetta väitteellesi, että ihmeaineesi voitelee mp-moottorit paremmin kuin spesifinen mp-öljy.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  13. #1723
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    itse olen sitä mieltä, että aika usein kyse onkin siitä, että ko. laitteessa on jotain muuta päin helvettiä, esimerkiksi kytkimen säätö, tai kunto (jotka suuresti voi vaikuttaa myös siihen, miltä laatikon toiminta vaikuttaa), ja ongelmat laitetaan virheellisesti öljyn piikkiin. Ja sitten kun vaihdetaan johonkin toiseen öljyyn, niin se voi oireilla vähän eri tavalla, jonkun mielestä vähemmän. Mutta kuitenkin tuossa vaiheessa hoidetaan ennemmin oiretta, ei ongelmaa.
    Väite saattaisi kaivata taas kerran tuekseen muutakin kuin lujaa uskoa (joka sekin kyllä näyttää joillakin kantavan pitkälle).
  14. #1724
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Ja olisikohan se jotain päin helvettiä esim. ajettu ja hieman kulunut moottori osineen jolloin kun tuuppaat mottiin D:t / muut vastaavat niin ne välykset jotka on tullut "katoavat" hieman paksumman (0.02) / paremmin voitelevan öljykalvon saapuessa jotka taas on aikaansaaneet ei niin hyvän suojan omaavat öljyt?
    Delvac ei kyllä taatusti mitään välyksiä korjaa, mutta toki jos verrataan vanhaa liruuntunutta öljyä ja uutta (oli merkki mikä tahansa) niin täytyyhän siinä jokin ero olla. Sitten tarpeeksi taikauskoinen tekee heti johtopäätöksen että se on varmasti tämä öljyn merkki joka korjasi pyörän.
    youtube.com/user/mototuomas
  15. #1725
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaa kyllä kuullä pärjäätkö tolla 2 x 2,5 l öljyllä. Mun diversionilla ei olis kyllä "toivookaan", ehkä riippuu ajotavastakin miten öljyä kuluu, mutta mulla kyllä kuluu 6000 kilsassa aika hyvin se kolme litraa öljyä, eli kolme-nejä desiä sai lisäillä ennen vaihtoa.
    Joo eihän se välttämättä riitä. 2,5l on tossa manuskassa sanottu menevän, kun öljynsuodattimen vaihtaa. Voihan sitä tosiaan kulua kauden aikanakin, nyt lähtee vasta ensimmäinen täysi kausi tuolla pyörällä (tai millään ylipäänsä). Kolmisen tuhatta ajoin viime kesänä ilman lisäyksiä, mutta katsotaan.
    Talviseisonnalleppa tuota suodatinta ei kannattane vaihtaa, joten silloin pitäisi mennä pari desiä vähemmän
    Viimeksi muokannut: Ankka; 17.04.2012 klo 01:02.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  16. #1726
    Lainaa Rasenger kirjoitti Katso viesti
    Delvac ei kyllä taatusti mitään välyksiä korjaa, mutta toki jos verrataan vanhaa liruuntunutta öljyä ja uutta (oli merkki mikä tahansa) niin täytyyhän siinä jokin ero olla. Sitten tarpeeksi taikauskoinen tekee heti johtopäätöksen että se on varmasti tämä öljyn merkki joka korjasi pyörän.
    Eihän kysymys ollutkaan että se väljän uudistaa.. (sellaisen tekee vain uudet osat), mutta jokaisessa ajetussa pyörässä on jo tullut pienen pieniä heittoja erinnäisiin kohteisiin joiden yhteiskombinaanito joissakin tapauksissa voi saada aikaa myös vaihteiden "takkuilua" joka taas "korjaantuu" hivenen paksumman öljykalvon saapuessa. (ei korjaa loppua kytkintä tai väärin säädettyä). Ja eihän kukaan joka vähänkin pyörästään välittää aja sillä loppuunajetuilla öljyillä..

    Ja tämä taikauskoinen kulkee tikkaiden alta jne. Luulen että joillekin öljykauppiaiden aivopesemille voisi olla liian kovapaikka kokeilla paremmat ominaisuudet omaavaa tuotetta..

    Tavallaanhan tuo on haasteen heitto..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  17. #1727
    Itsehän aion käyttää Delvacia vain koska se täyttää pyörän vaatimukset. Nämä muut höpötykset ja uskon asiat sen sijaan ei kovin kiinnosta, ja varmaan tämäkin ketju olisi järkevämpi jos ne jätettäisiin pois.
    youtube.com/user/mototuomas
  18. #1728
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti

    Kyllä ainakin itseäni silti kiinnostaisi nähdä sellaisessa vertailuparina esim. Motul 5100 ja ´big-D´. Oleellista on nimenomaan se, että silloin olosuhteet olisivat vertailukelpoiset, mitä ne muutoin eivät täysin ole.
    Vielä kun saisi perustelut, niin olisi ihan kiva. Tietenkin pitää verrata halvinta mahdollista JASO MA-MINERAALIÖLJYÄ ja Delvacia.
    Viimeksi muokannut: Suiza1400; 17.04.2012 klo 11:56.
  19. #1729
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Vielä kun saisi perustelut, niin olisi ihan kiva. Tietenkin pitää verrata halvinta mahdollista JASO MA-MINERAALIÖLJYÄ ja Delvacia.
    no, tuo Motul5100 nyt sattuu olemaan oman (Suzuki)-pyöräni suositusöljy ihan tarkalleen, ja omakohtaista kokemusta siitä on pian parinsadan tonnin edestä. Ja täällä kun on esitetty ilmeisen hatarapohjaisia mutuarvioita, että D hoitaisi homman vielä paremmin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  20. #1730
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Ja täällä kun on esitetty ilmeisen hatarapohjaisia mutuarvioita, että D hoitaisi homman vielä paremmin.
    pecha se koittaa laittaa sanoja meidän suuhun; kokoaa useamman sanojan sanomisia ja sotkee sopivasti ja pistää omat mausteet ja toteaa, että ei maistu hyvältä.
  21. #1731
    Juuri eilenhän täällä väitettiin ihan suoraan, että ´paksumpi öljykalvo´ tarkoittaisi parempaa voitelua kuin spesifisillä mp-öljyillä on mahdollista saada. Kaivanko sen viestin vielä tähän, vai osaatteko selata ketjua?

    Spesifiset mp-öljyt on tietysti niin ikään aika hiton lavea määrittely, joten itse olen ainakin ihan tyytyväinen, jos sellaiseksi valittaisiin vaikka tuo Motul5100.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  22. #1732
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Juuri eilenhän täällä väitettiin ihan suoraan, että ´paksumpi öljykalvo´ tarkoittaisi parempaa voitelua kuin spesifisillä mp-öljyillä on mahdollista saada. Kaivanko sen viestin vielä tähän, vai osaatteko selata ketjua?
    Voe ristus, kuinka sä sukallat mennä suojatien yli lainkaan kun joku on kertonut että joku kuoli siellä jäätyään auton alle.

    Mä en tiedä edes mistä tuo hölynpöly paksummasta öljykalvosta on tullu? Täällä on nyt ihan numerot ollut esillä viskositetetista ja viskositeetti-indeksistä, eiks joo? Kai nyt ihan jokainen tajuaa ilman rautalankaa, että esimerkiksi paksu vaseliini ei varmasti voitele moottorissa paremmin kuin joku ohuempi öljy?
  23. #1733
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    no, tuo Motul5100 nyt sattuu olemaan oman (Suzuki)-pyöräni suositusöljy ihan tarkalleen, ja omakohtaista kokemusta siitä on pian parinsadan tonnin edestä. Ja täällä kun on esitetty ilmeisen hatarapohjaisia mutuarvioita, että D hoitaisi homman vielä paremmin.
    Mikä pyörä?
    Ainakaan oman Sukisukin ohjekirjassa ei suositella Motulia.
    Pistä kuva siitä ohjekirjan sivusta!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  24. #1734
    Tietääkö täällä enää kukaan, mistä väitellään?

    Tuntuu, että kaivelemalla kaivellaan yksittäisiä lauseita, mihin voidaan puuttua ja taas saadaan uusi riita aikaan. Eiköhän tästä voisi tehdä sen summauksen, että Delvac sopii luokituksiensa ja käyttäjäkokemuksien perusteella hyvin moottoripyöräöljyksi. Ja niin sopii myös moni muu öljy, mitkä täyttävät huoltomanuaalissa mainitut vaatimusarvot.
    Jos Delvac (tai joku muu öljy) taas ei sattuisikaan täyttämään oman pyörän suosituksia, niin sittenhän kannattaa varmasti etsiä sellainen, mikä sen täyttää.

    Kahden vaatimukset täyttävän öljyn vertailu taas on hyvin vaikeaa. Varmaan aika sama, kumpaa käyttää, jos se tuntuu hyvin toimivan.


    Viihdyttävää lukemistahan tämä toki on, että jatkakaa pois vaan, jos innostusta riittää
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  25. #1735
    no, tuo Motul5100 nyt sattuu olemaan oman (Suzuki)-pyöräni suositusöljy
    No kovin on tarkka suszuki öljystään, kun ihan merkki ja tyyppi on mainittu ohjekirjassa. Omassa Hondan ohjekirjassa on vain mainittu API-luokitus ja toinen vaade on, että ei lisäaineita, lisäksi vikositeettivaatimus. Kun noilla ohjeilla öljyn hankkii, niin valinnanvaraa riittää, jopa Delvacia voi pistää koneeseen ilman suurempi tunnontuskia
  26. #1736
    Tulipa haettua 20L tonkka loistavaa moottoriöljyä. Kyllä tuo loota kawassa tykkää
    Delvac mx laadusta!! Ei tarvi enää motuleja ostella kun tuota D:tä kokeilin!
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  27. #1737
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    no, tuo Motul5100 nyt sattuu olemaan oman (Suzuki)-pyöräni suositusöljy ihan tarkalleen, ja omakohtaista kokemusta siitä on pian parinsadan tonnin edestä. Ja täällä kun on esitetty ilmeisen hatarapohjaisia mutuarvioita, että D hoitaisi homman vielä paremmin.
    Kaivapa esiin kyseinen mutuarvio.
  28. #1738
    Lainaa Baltic kirjoitti Katso viesti
    Pistä kuva siitä ohjekirjan sivusta!


    5100-laatu ei toki ole ohjekirjassa, se on vaan luottohuoltajan suositus. Täyttää tietysti vaatimukset.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  29. #1739
    Minulla aikoinaan oli ennen Hondaa Piaggio-merkkinen maxiskootteri ja ohjekirjassa oli suosituksena jonkun italialaisen öljyfirman tuotteet. Kotimaasta ei kyllä ko. firman tuotteita myydä, joten jouduin tyytymään mobilin synteettiseen öljyyn.
    Eli nuo öljymerkkisuositukset kait lähinnä ovat jonkun öljyfirman pönkittämistä varten, samaa kamaa kyllä löytyy hieman erilaisessa purkissa muiltakin firmoilta..
  30.  
  31. #1740
    Huomaa, ettei se tuollakaan ole mitään muuta kuin _suositus_, ja noihin luokituksiin osuvia toki löytyy hyvinkin monia eri vaihtoehtoja.

    Tässähän on aivan pakko olla salaliitto taustalla, niin omituista, kun eivät suosittele sitä kaikista kalleinta ja hienointa, vaan ihan tuommoista suht tavallista, ja ainakin 5100 on mineraaliöljy.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sivu: 58 / 94:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068 ... ViimeinenViimeinen