Tilanneraporttina sen verta, että olin tallilla ja purkasin taas tankin pois pyörästä, vaihdoin samalla muutaman bensaletkun ja heiluttelin pyörää ees taas. Laina puristuspainemittarissa oli tietty liika isot kierteet ni ei onnannu sekään, tarkistin kaikki tulpat kuitenkin ja hyviä olivat. Piruuttani koitin käymään ja tässäkohtaa lämpöanturi sanoi 5 astetta ja laakista käymään.
Kyllä nää on mystisiä vehkeitä perhanaVarmaan oli kaasareissa jottain töhnää ja edellisellä ajolla ja tällä heiluttelulla aukesi ja nyt pelitti täysin.
Että otappa näistä selvää![]()
Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
Onkos kellään jouten venttiilin säätöpaloja (Tampere...Sastamala paikkeilla) , ainakin yksi tarttis 260 paikkeille 250 jää väljäksi.
Vinkki mistä puljusta saa irtopaloja niin kelpaa kans.
Lisätarve selvinnee illan aikana.
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Nyt teki pyörä hyyyvin jännät. Hain pyörän tallilta, laakista käymään ja kävi nätisti, lämmitin sitä sitten hiukan siinä ja puin samalla ajokamppeet niskaan. Ajoin sitten paikalliseen mätänettiin tutkailemaan ja olin pois pyörältä n. 15 min ja kun koitin pyörää käyntiin niin ei sitten millään. Tuntus että bensaa ei tule ollenkaan. Noh siinä sitten hetken kokeilin ja ei edes luvannut, soitin kaverille että tules hakemaan, puhelun jälkeen koitin vielä kerran ja heti käyntiin. Onko ehdotuksia![]()
Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
ihan omasta kokemuksesta: teki abaut samat. pumppailin kytkintä par kertaa ja paukahti tulille. eli kytkinkahvan tappokatkasimessa oli joku kosketushäikkä. kannattaa tsekata.
kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
edelleen voimaa tarvittaessa.
saas nähä loppuuko kilkatus kylmänä..
http://www.vkukko.fi/kawasaki/kaw7.jpg
Sitte olis kysymys. Sytkäkopan sisällä on 2 kierrereikää päällekkäin ajoituspyörän etupuolella. Tuleeko niihin jotakin, korjausoppaassa ei näy mitään, eikä ruuvilootassa ole osia.
Ja tuohon edelliseen aiheeseen. Kawa on vielä ilman tankkia , penkkiä, katteita, syyläriä jne. Ekat pöräytykset otin tänään huoltotankilla. Mutta... ei starttaa kuin kytkin pohjassa, vapaa valo palaa kyllä.
Huomenna jos sais pakarit kiinni ja sais alkaa sääteleen venttiilivälyksiä ja kaasareita.Oli vähän kova ääni ilman käyriä autotallissa.
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 26.04.2014 klo 21:17.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Katohan noista mun kuvista jos näkyy kierrereikiä http://1drv.ms/1lVpnMT näin ihan vakiossa kuitenkin eli ei ole mitään edessä.Startin sähkön kulkuhan menee virtalukko----- starttikytkin----vapaamerkkivalotiedon kytkin ----- kykinkahvan kytkin ------ sivujalan kytkin eli veikkaan sulla sivujalan kytkin häikkää.
Viimeksi muokannut: zzr1100kawa; 27.04.2014 klo 11:29.
Kawasaki H1 500 1972
Suzuki EF 750 1985
Kawasaki ZZR1100 1991
kawasaki ZX12R 2002
hayabusa 2008
Honda Blackbird 2002
ZRX kilinää ja rätinää aiheuttaa myös laturin löystyny pultti. en tiiä onko zzr samaa harmia samat koneet noissa suurinpirtein on. http://www.zrxocboard.com/board/show...t-for-comments
zzr1400
Joo, nuo samat reiät, eli niihin ei tuu mitään.
Täytyy katella jos laturin nappais irti vielä josain vaiheessa ihan huvikseen.
Käynnistelin (pöräytin) pari kertaa käyntiin ilman venakoppaa eilen että näkee tulee ylös öljyä kansirempan jälkeen.
Melkoinen vuolas virtaus oli jakoketjun ja sen pellin välissä.Täytyy katella onko sielä kaikki ok vai kuuluuko se olla tuommonen. En ole ennen zetoria käyttäny ilman koppaa.
-vk-
Viimeksi muokannut: gaagamel; 27.04.2014 klo 12:15.
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
Tuommonen kummajainen tuli vastaan kampiakselin vaihdon yhteydessä jotta kiertokangen silmän halkaisia on 38 mm. Pitäs kai olla 39mm.
Oiskohan tähän minun pyörään joku asennellu tonnisen kampiakselin ja kiertokanget.
Syy tähän projektiin oli kampuran ja kytkimen välisen hammastuksen iso välys.
Oisko kellään 1100 -91:n kankee irrallaan jotta vois tarkistaa paljoko kangen silmän halkaisia on?
ZZR 1100 -91
kawa service manuaalissa zz-r1100 lukee connectinc rod big end bore diameter:39.00
tyhmä kysymysonko laakeriliuskat paikallaan
on c ja d ja zrx mut zrx eri kansi ja vaihteisto
Kiertokanget tilattu. Eiköhän niillä pääse kohti uusia ongelmia.![]()
ZZR 1100 -91
no mites se kampiakseli
sen oon houmannut et ehjät kampiakselit eri arvokkaitaalkuperäsenä varaosana yli tonnin
ja kulahteneita ynm. turha asentaa. löytyis muuten wisekon yli koko mäntäsarja uusi
ostin usa partsin poisto myynnistä kun oli niin sopivan hintanen
Ehjää akselia tosi vaikee löytää. Sattu tuuria ku löyty standarti akseli ja kaulat on tosi hyvä kuntoset. Ja kanget on samasesta akselista. Elikkäs täysin asennuskelpoinen paketti. Muutama satanen kylla meni.
ZZR 1100 -91
Nonii...
Kawasaki saatu liikenteeseen eikä vielä ole kilahtanu..
Pari osaa jäi yli. Manuskasta ja omista kuvista ei löydy että mistä tämä on vai onko tuo edes zetorista ?.
Mittavertailuna pikkuräikkä. Säilytyspaikan perusteella liittyy sytyypuolelle mutta en keksiny että minne tuo tulis.
http://www.vkukko.fi/kawasaki/kaw21.jpg
Tämä unohtui pois välistä. Mietinnnässä on että jaksaako asentaa ollenkaan...
http://www.vkukko.fi/kawasaki/kaw20.jpg
Kawa toimii hienosti kannen vaihdon jälkeen ja tasakaasunypytys on ilmeisesti poistunut kaasarien ultrapesun myötä, mutta kylmänä ryyppy päällä käy omituisesti vähä samaan tyyliin kuin kävis kolmella mutta käy silti kaikilla. Ku kone lämpee niin käynti tasaantuu koko ajan ja ku ryypyn saa ottaa pois niin käy jo normaalisti.
-vk-
ZZR 1100 -92
Yamaha xtz super tenere 750 - 90
tänään jyrsitty 10 mm korokepalat zetoriin, harmi kun en huomannut ottaa kuvaa ja nyt ne on kiinni.
minulle tuntuu paremmalta näin.
Päästiinhän sitä uusiin ongelmiin. Mäntä tulee 2mm liian korkeelle??Moottorin numeron mukaan kaikki osat (alakerta, kampiakseli, kiertokanget syl. ryhmä 1,052 l.) näyttäs oikeelta, mutta männät askarruttavat. Olisikko mahdollista että niitä on eri korkuisia?
Ja kyseessähän on zxt10c 1100 -91
ZZR 1100 -91
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Viimeksi muokannut: adville; 08.05.2014 klo 21:55. Syy: korjaus mittoihin
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
männät korkeelle, yli tiivistepinan vai, haloo puristussuhdetta nostettaessa männä laki on korkeampi kun stanussa
10:1 tai 12:1 niin korkeuseroja on. Ei haittaa mitään jos ei ota venoihin kiinni.
Männät siis ovat todennäköisesti korkeapuristeiset.