Sivu: 49 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 2024:sta
  1. #1441
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Kellään kokemuksia esim. tästä ulkomaan kaupasta? CMS
    Tuo on muuten ihan ok mutta toisinaan hidas. Huomioi myös että ilmoitetut hinnat eivät sisällä alvia. Itse olen eniten käyttänyt tätä: http://www.cornwallkawasaki.co.uk
    ZZ-R1100 1991
  2. #1442
    Pitääkin kirjoitella pitkästä aikaa tänne zetori ketjuun, että teillä piisaa luettavaa.
    Talvella tein koneremontin kawaani, koska öljynkulutus alkoi olla turhan suurta. Mittariin oli sopivasti kertynyt jo 80tkm, tosin kilometreistä en ole aivan varma, sillä ostaessani pyörän Saksasta mittarissa oli 35 tkm ja olin jo kuudes omistaja.

    Siinä samalla pitkien talvi-iltojen iloksi purin moottorin täysin palasiksi ja mittasin kuluvat paikat.
    Pesin samalla vinon pinon osia ultraäänipesurilla. Eniten ihmettelin 3. liukulaakeriparia ja sen öljykanavaa, joka ei osu yksiin liukulaakerin voitelureiän kanssa. Kaikissa muissa liukulaakereissa reiät kohtaavat kiltisti öljykanavien kanssa.

    Jos en ole aivan väärässä, niin surullisen kuuluisat 3. liukulaakerin pettämiset ovat sattuneet vuosimallien 93-95 kanssa. Tämän jälkeen kawasaki on tehnyt uuden version moottorin kuorista, joihin liukulaakeripukit on koneistettu. En ole avannut uudempaa konetta, mutta voisin olla melko varma, että juuri tuon 3. liukulaakerin öljykanavan koneistusta on muutettu. Kaikissa muissa liukulaakeripukeissa on suorat öljykanavat, mutta tuossa 3. on vino koneistus, koska se väistää alapäässä tasapainoakselia. Liekö suunnittelijalla tullut käpu piirustuslaudan tai 2D CAD:in kanssa?

    Remontissa kawa sai vielä sylillisen uusia venttiileitä, pari mäntää, muutamat laakerit, kasan tiivisteitä...
    Nyt takana on toista tuhatta kilometriä. Sisäänajon tein seuraavasti, Delvacit koneeseen, moottori lämpimäksi ja pari sataa kilometriä nykivää ajoa melkein punarajalle, moottorijarrua, punarajaa ja välillä eri pykälät pesässä. Ja kaikki tämä suljetusti moottoriradalla . Sitten öljyt vaihtoon ja sisäänajoöljyjen tarkastelu.
    Nyt moottori kehrää kawamaisen hienosti. Ero oli melkoinen verrattuna remonttia edeltävään aikaan, vielä kun dynoon kävisi näyttämässä vanhaa sotaratsua.

    Ja ai niin melkein tärkein unohtui ;).
    Eli mitä tulee kuluviin osiin. Olen ajanut Delvaceilla 35tkm->80tkm.
    Tätä ennen Saksassa ollessa 2. pykälä jämähti välillä tiukasti pesään, Delvacit korjasivat tämän ongelman melkein heti vaihdettuani öljyt. Liukulaakerit olivat oikein hyvässä kunnossa, samoin hammasrattaat ja nokat. Öljykanavat olivat puhtaat, kuoriin ei ollut kertynyt tatinaa. Ainoa yllätys saksalaisilta oli, että tasapainoakselin prossinen liukulaakeri oli jauhautunut öljysihtiin, samoin kuin pieni stefa.
    Kaikki osat olivat valmistajan toleranssien sisällä. Männät vaihdoin, koska olivat karstoittuneet ruokottomaan kuntoon.

    Mielestäni Delvac on oikein hyvä öljy isoon zetoriin.

    Sama selvennettynä kuvina:
    Öljykanava osittain peitossa
    Öljykanava ja liukulaakeri vierekkäin
    Muokattu pukki
    Muokattu pukki ja liukulaakeri

    - Juicci
    [ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
  3. #1443
    Ystävän puolesta kyselen tältä foorumilta hieman neuvoa ongelmaan.

    -92 vuoden pyörä kyseessä. Ystäväni pyörästä halkesi todella haperoksi päässyt jäähdyttimen putki.
    Hän yritti selvittää minulle mikä niistä se olisi, mutta kun en pyörää tunne, niin hieman vaikeaa.
    Hän kertoi että jostain pakosarjojen tienoilta tulee putki, joka on voimakkaasti mutkalla, ja liittyy vesipumppuun.
    Hän laittoi jotain biltemaputkea tilalle, mutta koska tuo ei ollut taivutettu profiiliin (kuulemma melkoinen S), niin se väänsi vesipumpun tiivisteen falskaavaksi.
    Yritin hänelle tuota putkea netistä etsiä, mutta ei toivottua tulosta. (ebay ja muutama brittikauppa tarjoaa koko putkisettiä 100-140€ hintaan). Tarve olisi siis vain tuolle yhdelle putkelle. Mistä näitä tilailette (edullisesti ) ja onko mahdollista korviketta tiedossa, esim tarvikeputkea ja keino millä sen taivuttaa, ilman että vaurioituu?
    Kiitos jo etukäteen.
    Yritin katsoa bikebanditistä tuota osaa räjäytyskuvasta, mutta en kyllä mitään mutkaputkea nähnyt vesipumpun lähellä. Livenä tietenkin näyttää erilaiselta.
    Triumph T-bird 900 Sport -03
  4. #1444
    Lainaa TTT kirjoitti Katso viesti
    Ystävän puolesta kyselen tältä foorumilta hieman neuvoa ongelmaan.


    -92 vuoden pyörä kyseessä. Ystäväni pyörästä halkesi todella haperoksi päässyt jäähdyttimen putki.
    Hän yritti selvittää minulle mikä niistä se olisi, mutta kun en pyörää tunne, niin hieman vaikeaa.
    Hän kertoi että jostain pakosarjojen tienoilta tulee putki, joka on voimakkaasti mutkalla, ja liittyy vesipumppuun.
    Hän laittoi jotain biltemaputkea tilalle, mutta koska tuo ei ollut taivutettu profiiliin (kuulemma melkoinen S), niin se väänsi vesipumpun tiivisteen falskaavaksi.
    Yritin hänelle tuota putkea netistä etsiä, mutta ei toivottua tulosta. (ebay ja muutama brittikauppa tarjoaa koko putkisettiä 100-140€ hintaan). Tarve olisi siis vain tuolle yhdelle putkelle. Mistä näitä tilailette (edullisesti ) ja onko mahdollista korviketta tiedossa, esim tarvikeputkea ja keino millä sen taivuttaa, ilman että vaurioituu?
    Kiitos jo etukäteen.
    Yritin katsoa bikebanditistä tuota osaa räjäytyskuvasta, mutta en kyllä mitään mutkaputkea nähnyt vesipumpun lähellä. Livenä tietenkin näyttää erilaiselta.

    Purkuosana MP-PITSTOP , löytyy letkusatsi 15€, katso c malli 1991 samat letkut kun 92.
    ZZR 1100C -90
  5. #1445
    Lainaa robihen kirjoitti Katso viesti
    Purkuosana MP-PITSTOP , löytyy letkusatsi 15€, katso c malli 1991 samat letkut kun 92.
    Kiitos paljon. Tuohon hintaan kannattaa jo pakettiin laittaa muutakin.
    Kaveri oli päivänaikaan myöntynyt ja oli yhteydessä Heinolle, josta letkunpätkä luvattiin 38€ hintaan ja määräämättömällä toimitusajalla. Yllättävän edukas oli kuitenkin tuo Heino, vaikkakin aika onkin aika ympäripyöreä.
    Triumph T-bird 900 Sport -03
  6. #1446
    Lainaa TTT kirjoitti Katso viesti
    Ystävän puolesta kyselen tältä foorumilta hieman neuvoa ongelmaan.

    -92 vuoden pyörä kyseessä. Ystäväni pyörästä halkesi todella haperoksi päässyt jäähdyttimen putki.
    Hän yritti selvittää minulle mikä niistä se olisi, mutta kun en pyörää tunne, niin hieman vaikeaa.
    Hän kertoi että jostain pakosarjojen tienoilta tulee putki, joka on voimakkaasti mutkalla, ja liittyy vesipumppuun.
    Hän laittoi jotain biltemaputkea tilalle, mutta koska tuo ei ollut taivutettu profiiliin (kuulemma melkoinen S), niin se väänsi vesipumpun tiivisteen falskaavaksi.
    Yritin hänelle tuota putkea netistä etsiä, mutta ei toivottua tulosta. (ebay ja muutama brittikauppa tarjoaa koko putkisettiä 100-140€ hintaan). Tarve olisi siis vain tuolle yhdelle putkelle. Mistä näitä tilailette (edullisesti ) ja onko mahdollista korviketta tiedossa, esim tarvikeputkea ja keino millä sen taivuttaa, ilman että vaurioituu?
    Kiitos jo etukäteen.
    Yritin katsoa bikebanditistä tuota osaa räjäytyskuvasta, mutta en kyllä mitään mutkaputkea nähnyt vesipumpun lähellä. Livenä tietenkin näyttää erilaiselta.
    Korja-Kumista löysin soveltuvan letkunpätkän -91 zetorin jäähdyttäjään parilla kympillä.
    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  7. #1447
    Taas olis vasta-alkajalla pari kysymystä. Aattelin vaihtaa tuohon C-mallin zetoriini rattaat, takaratashan on ihan simppeli homma, ei paljon miettimistä tarvitse, mutta se eturatas. Voisikohan konkarihenkilöt antaa vinkkejä tai jonkinmoisen työnkuvan tuohon hommaan ja mitä muita osia,kuten tiivisteta etc., siinä tarvitaan?
    Sen verran nyt itsekin tiedän että kotelo pois eestä ja se ainoa pultti auki ja uutta tilalle, mutta lähinnä tuo suojakopan avaaminen kummastuttaa. Siinähän yhteydessä on tuo kytkin ja pelkään että sieltä tulee jtn liemiä yms. pihalle avatessa. Kerrostalon parkkipaikalla kun näitä hommia joutuu tekemään niin ei viitsisi sotkea kauhiasti paikkoja

    Lisäksi tyhmääkin tyhmempi kysymys, mutta tuo koneen öljymäärä, kuuluuko se tarkistaa silloin kun kone käy, vai sammuksissa? Käymättä silmä on puolta milliä vaille täynnä, mutta kun koneen laittaa käyntiin ja odottaa hetkisen, niin raja tippuu n. puoleenväliin silmää.

    Kiitoksia ja anteeksi
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  8. #1448
    Ei tuu mitään nesteitä ulos, etkä tartte mitään tiivisteitä, auki vaan, muistithan että c malissa on eri eturatas kun d:ssä.

    Ölpät: lämmin kone ajosta, sammutettuna 5 min ja sit koko silmä täys ölppää muuten ei tuu tikkaan kovin kauan, siis täysi eli yli ylärajan.

    PS. hyvä hylsy ja metrin jatkovarsi jos ei oo pulttikonetta.
  9. #1449
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    Ei tuu mitään nesteitä ulos, etkä tartte mitään tiivisteitä, auki vaan, muistithan että c malissa on eri eturatas kun d:ssä.

    Ölpät: lämmin kone ajosta, sammutettuna 5 min ja sit koko silmä täys ölppää muuten ei tuu tikkaan kovin kauan, siis täysi eli yli ylärajan.

    PS. hyvä hylsy ja metrin jatkovarsi jos ei oo pulttikonetta.
    Kiitos nopeasta vastauksesta ja juu otin oikean eturattaan, eli sen joka "heittää" rataskehän ulospäin, ei tasaista ratasta.

    Täytyykö se kytkimen sylinteri ottaa ensin irti vaiko antaa olla kiinni suojakotelossa?
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  10. #1450
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Kiitos nopeasta vastauksesta ja juu otin oikean eturattaan, eli sen joka "heittää" rataskehän ulospäin, ei tasaista ratasta.

    Täytyykö se kytkimen sylinteri ottaa ensin irti vaiko antaa olla kiinni suojakotelossa?
    joudut ottaan sen irti koska siinä on muistaakseni ainakin 1 kpl pitkä pultti jolla se rattaan koppa on myös kiinni, ei kannata pelätä, ei putoo mitään.
  11. #1451
    muista varmistaa kytkimen mäntä, ettei pääse pullahtaa ulos. nippusiteellä kiinni.
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  12. #1452
    lähes 100% varmuudella voin sanoa että se sylinteri ei sieltä mihinkään pullahda ton ikäsessä kawassa jos sitä ei ole parin viime vuoden aikana korjattu
  13. #1453
    Talvea varten tuli sellainen mieleen, että tuosta omasta zetorista saa säätää tyhjäkäyntiä kokoajan, kylmänä yleensä liian matalalla (ei jaksa käydä kunnolla ilman pientä pinta kaasua) ja lämpimänä sitten taas jättää kaasun päälle vaikka kytkimen laittaa pohjaan, varsinkin jos kiihdyttää vähän reippaammin niin saattaa kierrokset jäädää kierimään 3k yläpuolelle, tasoittuu kuitenkin hetken päästä alemmas, sitten kun taas laittaa ruuvia pienemmälle niin menee helposti liian matalaksi ja tyhjäkäynti jtn 860-900 ja seilaa hieman. Onko ideoita?
    Pyörässähän on tommonen crossi tyylinen tanko, edellisen omistajan toimesta, mutta vaijerit taitaa kaikki olla vakioita, eli luulen pituuden olevan liian lyhyt. Voiko tämä vaijerien liika kireys vaikuttaa siihen, että ei palauta kaasua kunnolla? Ryypyn kanssa samanlaisia ongelmia, pysyy huonosti päällä ja erittäin tarkka asennostaan.
    Tyhjäkäynti suuttimien puhdistus varmaan voisi auttaa myös...

    Onko konkareilla ideoita?
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  14. #1454
    jos kaasuvaijerit pelaa niin tyhjäkäynnin seosruuveja auki ja pirusti jos jää kiertämään kolmee tonnii
  15. #1455
    Lainaa jurvelo kirjoitti Katso viesti
    jos kaasuvaijerit pelaa niin tyhjäkäynnin seosruuveja auki ja pirusti jos jää kiertämään kolmee tonnii
    Tämä 3k tapahtuu vain silloin jos kiihdyttää voimakkasti, jos tasasesti lähtee vedättämään alhaalta niin ei jää roikkumaan kiekat
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  16. #1456
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Tämä 3k tapahtuu vain silloin jos kiihdyttää voimakkasti, jos tasasesti lähtee vedättämään alhaalta niin ei jää roikkumaan kiekat
    "Kiihdyttää voimakkaasti" tarkoittannee että kun vääntää kahvaa kunnolla niin tyhjäkäyntikierrokset jäävät korkealle mutta muuten ei? Viittaa tosiaan ongelmiin vaijereissa sillä esim. tyhjäkäyntisuutin ei voi muistaa missä asennossa kahva on aiemmin ollut.

    Ihan ensiksi tarkistaisin että kaasukahvassa on sopivasti klappia, muutama milli, ennen kuin kahvan vääntäminen nostaa kierroksia. Jos näin ei ole niin syy on todennäköisesti siinä.

    Seuraavaksi voitelisin vaijerit eli hanki tuollainen ellei ole jo tai sama vempele prätkäliikkeestä kaliimpaan hintaan. Vaijeriin joskus taannoin ruiskutetut öljyt ovat voineet kuivahtaa tai sitten sinne on laitettu liian jäykkää tavaraa, esim ketjurasvaa. Suosittelen vaikkapa WD-40:stä tai CRC:n vastaava. Varsinaisia vaijerirasvojakin lienee olemassa mutta ei ole sattunut kohdalle.

    Jos nuo toimenpiteet eivät auta niin tutkitaan lisää

    Edit:

    Hah, huomasin juuri että Biltema nimenomaan suosittelee ketjusprayta. Mielestäni ei hyvä idea, ketjuspray on aika tahmeaa ja sitähän me emme todellakaan halua.
    Viimeksi muokannut: tvan; 30.08.2013 klo 00:08.
    ZZ-R1100 1991
  17. #1457
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Ryypyn kanssa samanlaisia ongelmia, pysyy huonosti päällä ja erittäin tarkka asennostaan.
    Tuo kuulostaa ihan normaalilta zetorin ryypyn käytökseltä
    ZZ-R1100 1991
  18. #1458
    Hetken ajelun jälkeen tulin siihen tulokseen, että vika on varmasti molemmissa, vaijerit liian tiukat ja kaasareissa joko tyhjäkäyntisuuttimissa töhnää tai sitten seokset vituillaan Vetäää kuitenkin komeasti koko kierrosalueen, tyhjältä kaasulle siirtyessä ihan pientä epäröintiä, muuten vetää tosi nätisti.
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  19. #1459
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WesiHiisi kirjoitti Katso viesti
    Tämä 3k tapahtuu vain silloin jos kiihdyttää voimakkasti, jos tasasesti lähtee vedättämään alhaalta niin ei jää roikkumaan kiekat
    Tyhjäkäyntipiiri laihalla ja kun antaa kahvaa kone lämpenee pikkasen ja käynti laihalla seoksella paranee kunnes sekunnin parin jälkeen jäähtyy taas ja alkaa käymään huonommin (mutta siis kaasuläpiien asennolla säädettyyn tyhjäkäyntiin). Kannattais ehkä kattoa ne tyhjäkäyntisuuttimet uusiin vaikka tai pestä ultrassa ja muutenkin tarkistaa kaikki mahdolliset ilmavuodot. Tota kierrosten roikkumista on mullakin esiintynyt aina jos tyhjäkäyntiä on joutunut säätämään korkeammalle normaaliksi peukaloruuvista mikä säätää kaasuläppien asentoa. Sitten ku tyhjäkäynnin saa kuntoon seosruuveista/tyhjäkäyntisuuttimista eikä ole laihentavia ilmavuotoja ja kaasuläpät "kiinni" niin toiminut jammu ja suitsa ok. Muuten on roikkunut kiekat.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #1460
    2013. Kevät tuli, syksy tuli, se oli sitten 24. ja ensimmäinen vuosi kun mittariin tuli tasan 0 km:ä.
    t. lippa
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  21. #1461
    Lainaa yammu1 kirjoitti Katso viesti
    2013. Kevät tuli, syksy tuli, se oli sitten 24. ja ensimmäinen vuosi kun mittariin tuli tasan 0 km:ä.
    t. lippa
    Kuis nyt sillee?
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  22. #1462
    0 km:t koskivat ZZR:ää
    Ei vain tullut työnnettyä zzr:ää tallista ulos. Ihan hyvässä kunnossa se on, vain se yksi nop.mittarin pyörittäjän osa vielä puuttuu mutta se ei tietenkään olisi ajamista haitannut.
    Kesä meni ja meille ajettuja mp.kilometrejä tuli alle tuhat kahdella hondalla yhteensä.
    Hyvänä puolena voi ajatella, jäi kauden bensakulut alle sadan €:n ja huonona vak.maksut varmasti yli euro/km.
    T. lippa
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  23. #1463
    notta...

    Meni kansi vaihtoon, onneksi löytyy vaihtokansi hyllystä, mutta tiivisteitä ei tietenkään ole. Kysymys kuuluu, onkos kellään D mallin settiä hyllyssä, avaan samalla alakerran ja vaihdan kaulojen ja kiertokankien laakerit kun kerran tulee tiputettua kone alas. Eli laakeritkin hakusessa jos jollain jäänyt sellaiset käsiin. Myös hyvät linkkivinkit otetaan vastaan.


    Mika
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  24. #1464
    Kohta alkaa taas katteiden irrotus vaihe talvihuoltoa silmällä pitäen. Yksi tutkimisen aihe on pieni käyntiepätasaisuus tasakaasulla. Kysymys koskee kumikurkkuja. jos niissä on on vuotoja niin näkeekö silmällä onko kunnossa ... ?? Vois toki tehdä starttipilotti testinkin mutta kuhan mietin.

    Kansiremppa(säätövarat lopussa), jakoketju vaihtoon ja kaasarit ultraäänipesuriin... siinä toistaiseksi suunnitelma.


    Tuli ebaysta klikkailtua tuommonenkin. En jaksanu mennä talliin mittaamaan että onko tuossa c -mallissakin tuon kokoiset.

    http://www.ebay.de/itm/330935526458?...84.m1497.l2649


    Mikäli nurkista jollakulla löytyy niin seuraavia edullisia roinoja saa tarjota ( email: xnt68@hotmail.com)
    Harkitaan tapauskohtaisesti rahatilanteen mukaan...


    c -mallin lommoton ehjä tankki, värillä tai maalipinnalla ei väliä. vaihtoehtoisesti d tankki + penkki yhdistelmä kiinnostaa.
    c mallin, penkin taakse tuleva katepala
    c mallin ehjä suora ram air kotelo tai se pala mikä tulee erikseen ykkössylinterin kohtaan.siis se kohta ram airia mikä tulee kaasareihin kiinni.
    Piikkiä isompi takaratas, kokeiluun
    vakio pleksi, saa olla naarmuinen, kokeilen maalata.
    c tai d mallin edullinen kaasaripatteristo. saa olla kuristettukin tai käyntihäiriöinen. Kuhan on kaikki osat ja on edullinen.
    rikkinäinen / kolaroitu varaosapyöräkin (c tai d)kiinnostaa jos sopivaan hintaan löytyy. max 1000e


    -vk-
    Viimeksi muokannut: gaagamel; 07.12.2013 klo 18:28.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  25. #1465
    Ja tarina alkaa..... jos nyt jotain enään kiinnostaa zetorin rempat.

    Syksymmällä alkoi tuo öljynpaineen merkkivalo aina hieman vilkahtaa jos sattui kierrokset putoamaan alle 700,
    tätähän ei kyseinen mopo ole ennen tehnyt ja kello tietty vaihdettu.
    Tässä lomalla kun on niin talliin lämpöö ja palikkaa pois.
    Avasin öljypohjan moottorin ollessa pyörässä kiinni ja kas kummaa se muovinen öljysihtiputki härhätin putos pois pohjan kanssa, no laitoin takaisin ja sehän tuli kun kivi lattialle.

    SYY: o-rengas aivan loppuun kulunut, voisi sanoa että näyttää neliskanttiselta, liekö hörinyt ilmaa tuosta välistä.
    Sitten muiden putkien gummit, kaikki samaa pas.... neliskanttisia ja pirun väljiä.
    Huomenna koneen poisto ja palataan asiaan kuvien kera, onko laakereista mitään jäljellä vai ei, mutta sihtissä ja pohjassa ei ollut ainakaan mitään ihmeellisiä siruja.
    Muutama siru ja nekin alumiinia joka on peräisin kytkimestä kun tuo maan mainio startin ketjun kiristin poiki, tein manuaaliversion ja ei hajoo enään.

    Palaillaan
  26. #1466
    No niin asiassa on edetty, pistin kuvat tuonne tallissa tapahtuu puolelle eli:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...96#post6260196
  27. #1467
    Laitoin jo pörssin puolelle mutta laitetaan tännekin: Oisko jollain nurkissa ylimäärästä C-malliin sopivaa perätelinettä, joko normi tavarateline tai laukkuteline, niin ostaisin veks...?

    juhapetrik@gmail.com
    Moto Guzzi Breva 1100,Suzuki GSX 1300 R Hayabusa,Aprilia RST 1000 Futura, Aprilia SL 1000 Falco, Kawasaki ZZR 1100, Suzuki GSX 750 R, Suzuki GSX 1300 R Hayabusa, Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 750 ES, Honda VF 500, Suzuki RG 125
  28. #1468
    Oiskohan kellää laittaa livekuvia tuosta zetorin orkkis tankin takakiinnityksestä ja kuinka ne omat katteet siihen osuu?
    Omassa on meinaan kasattu vähän sieltä sun täältä osilla ja löytyis tuo vanha vakio tankki tallilta.. Tossahan oli tankki zxr750 (ehkä) &sivu ja takakate zx 1000...kauhia palapeli
    Eilen kävin nyhtämässä kamalan etupäämodin irti ja purin sähköjä ihan huolella..etupäässä oli duke2 maski projektio valoilla ja ei oikeen omaa silmää miellyttänyt.
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  29. #1469
    Ja mahtaiskohan kukaan olla tietoinen siitä, että pystyykö esim. Ninjan takakatteita tuohon kiinnittämään suht helposti? Penkki mukaan lukien.
    Kawasaki ZZR 1100, vm -90 -> Honda CBR900RR -99 -> Honda CB1000R, vm -09
  30.  
  31. #1470
    No tossa kuvia tankin kiinnityksestä alhaalla,sivusta tulee ruuvit jotka mä jättäny pois kun pysyy muutenkin,sivukatteissa kumitappi joka menee tankiin jossa reikä vastakkeena painamalla +pelti luiskan tankissa jonka päälle asetetaan sivukate.En osaa sen paremmin selittää,kato kuvia
    https://onedrive.live.com/?cid=e0585...20AD%21124&v=3
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
Sivu: 49 / 68:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39474849505159 ... ViimeinenViimeinen