Sivu: 24 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142223242526 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 977:sta
    Lainaa JaniK kirjoitti Katso viesti
    Aivan joo, nyt hoksasin, sinnehän pitää pistää kalsaria poikineen
    Mitä pitempään on ollut pesemättä, sitä parempi

Edit: Tosin, jos sulla on jo lohkon pultit auki, voi toi työkalu olla parempi. Toi kuitenkin vääntää niitä lohkoja vastaan, eli vääntymisen estämiseksi ainakin osa pulteista kiinni.
    Aukeshan se moottori, muutama pultti oli jäänyt huomaamatta. Pikkasen tuli töpeksittyä kytkimen avaamisessa, murtui poikki yksi niistä "jousitapeista", ei kellään sattuis ylimäärästä sleeve hubia olemaan? tosin luulen et tosta kalun vielä saa.
    Aukeshan se moottori, muutama pultti oli jäänyt huomaamatta. Pikkasen tuli töpeksittyä kytkimen avaamisessa, murtui poikki yksi niistä "jousitapeista", ei kellään sattuis ylimäärästä sleeve hubia olemaan? tosin luulen et tosta kalun vielä saa.
    Shit Miten toi kävi? Pidit kuitenkin kiinni väärästä paikkaa? EBaystä noita luulis löytyvän.
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Shit Miten toi kävi? Pidit kuitenkin kiinni väärästä paikkaa? EBaystä noita luulis löytyvän.
    Joo siis tein sellasen raudan joka piti vaan kahdesta kohtaa kiinni, sen jälkeen kävin pajallla tekees kunnollisen luulen et sen saa kuntoon kun oikasee jyrsimellä sen pohjan ja pulttaa akselin pätkän tilalle.
    Joo siis tein sellasen raudan joka piti vaan kahdesta kohtaa kiinni, sen jälkeen kävin pajallla tekees kunnollisen luulen et sen saa kuntoon kun oikasee jyrsimellä sen pohjan ja pulttaa akselin pätkän tilalle.
    Tasapainoitus? Tuossa kuitenkin kierroksia aika lailla.
    Tasapainoitus? Tuossa kuitenkin kierroksia aika lailla.
    Mietin kans tota, mut samalla siihen kyllä tekee vastapuolelle saman homman.
    Eli tästä kysymys? Ei noi käytettynä hirveen hintaisia ole.
    Ja se avaustyökalu suositellaan tehtävän vanhasta kytkinlevystä
    Eli tästä kysymys? Ei noi käytettynä hirveen hintaisia ole.
    Ja se avaustyökalu suositellaan tehtävän vanhasta kytkinlevystä
    Juur toi,miten en ite hoksannu germaanien ebaystä hakea.

http://jani.viuhka.fi/mopo/IMG_20130721_222632.jpg
    Itse pyrkinyt kaikki ostamaan germaanien kautta, jos vain löytyy. Säästyy sähläykseltä Tullin kanssa
    Tollanen siitä tuli -> http://jani.viuhka.fi/mopo/kytkin.jpg Saas nähdä kestääkö, luulisin.
    Siisti paikko Helppohan toi on uusia jälkikäteen, ja Nakkilan hinta näkyi uudelle olevan 94,60.
    Nyt on muutaman päivän mopo pörissyt, toistaseksi kytkin kestänyt
    GSX600F -93
    Morjensta...

liityinkin sit tänne kun löysin vihdoinkin..
    ja heti ruvetaan ratkomaan ongelmia..
    aluksi pyörän esittely.. eli 750 f ja mallia 2000.
    ajettu 24.000
    Rupesi kiukuttelemaan lomareisulla sillai et ensin yx aamu röpötti pienellä kaasulla.. ain sillai kun vaix lähti valoista.. sitten ei käynnistynyt kuumana ku kauheen starttailun kanssa., no kotiin päästiin motarilla ei ollut ongelmia Vaihdoin sit tulpat, ilman ja bensansuodattimen.. ja sit vasta ongelmat alkoikin... jätti kaksi kertaa työmatkalle.. sammui kesken ajon.. ei niin kuin saa ainetta tai jotain... ei ymmärrä..
    röpöttää... kohta täytyy varmaan auto ostaa .....
    olisko jollain neuvoja antaa... saman laisia ongelmia...?
    Lainaa Bluesbear kirjoitti Katso viesti
    Morjensta...

liityinkin sit tänne kun löysin vihdoinkin..
    ja heti ruvetaan ratkomaan ongelmia..
    aluksi pyörän esittely.. eli 750 f ja mallia 2000.
    ajettu 24.000
    Rupesi kiukuttelemaan lomareisulla sillai et ensin yx aamu röpötti pienellä kaasulla.. ain sillai kun vaix lähti valoista.. sitten ei käynnistynyt kuumana ku kauheen starttailun kanssa., no kotiin päästiin motarilla ei ollut ongelmia Vaihdoin sit tulpat, ilman ja bensansuodattimen.. ja sit vasta ongelmat alkoikin... jätti kaksi kertaa työmatkalle.. sammui kesken ajon.. ei niin kuin saa ainetta tai jotain... ei ymmärrä..
    röpöttää... kohta täytyy varmaan auto ostaa .....
    olisko jollain neuvoja antaa... saman laisia ongelmia...?
    Ex-GSXF:ssä oli vähän samantyylisiä ongelmia joskus. Kaasarien neulaputket oli kuluneet ja sen takia kone sai liikaa bensaa. Ei starttaillut ja tuntui hyvin tukkoselta alakierroksilla. Maantiellä kulki ihan ok.
    Kawasaki ZZR 1400 ABS
    Ex: Suzuki GSX 750 F
    Mikäs on nimeltään se osa jossa on kiinni ohjaustangot eli sarvet? Eli ne mitkä on pultattu yläkolmioon kiinni josta sitte ite ohjaustangot on kiinni?

Tyhmä kysymys varmaan mut ku en tiedä

Ajattelin vain että saisko 600 f malliin korotettua ohjaustankoa 750 f osilla?

750 ymmärtääkseni vähä korkeammat juuri nuo osat minkä nimeä en tiedä?.....

Kiitos jo etukäteen kaikille jotka neuvoa antaa...
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
    Moikka

mietin kyllä niitäkin koska ex 1100 F.ssä ne meni vaihtoon.. ajattelin vaan ennen vaihtoa et mun pyörällä on ajettu 24th... et ei kait ne noin pian kulu...
    se taas jätti mut välille.. ajoin 140 motaria niin hyyty kesken ajon.. ei tajua.. se ei saa ainetta.. sitten kun antaa sen vähän aikaa levätä laittaa hanan vaix siihen PRI asentoon ja polttaa röökin ja kiroilee soittaa neljä puhelua muijalle et miks ei taas ehdikkään... niin sit se lähtee.. ryypyn avulla pikkuhiljaa käyntiin ja sit taas toimii.. voi päästä 20 kilsaa, 5 kilsaa.. ei koskaan tiedä.. harmittavaa..
    voiskohan olla tankin korvausilmaletku tukossa tai jäänyt lyttyyn kun olet tehnyt huolto hommia
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Tarkistele bensahanan alipaine kalvo ja sen letku
    Moikka

mietin kyllä niitäkin koska ex 1100 F.ssä ne meni vaihtoon.. ajattelin vaan ennen vaihtoa et mun pyörällä on ajettu 24th... et ei kait ne noin pian kulu...
    se taas jätti mut välille.. ajoin 140 motaria niin hyyty kesken ajon.. ei tajua.. se ei saa ainetta.. sitten kun antaa sen vähän aikaa levätä laittaa hanan vaix siihen PRI asentoon ja polttaa röökin ja kiroilee soittaa neljä puhelua muijalle et miks ei taas ehdikkään... niin sit se lähtee.. ryypyn avulla pikkuhiljaa käyntiin ja sit taas toimii.. voi päästä 20 kilsaa, 5 kilsaa.. ei koskaan tiedä.. harmittavaa..
    Voi röhnä....
    kaikenlaista... meni hermot kun ei toiminut joten nappasin tankin irti eilen ja tutkin kaikki letkut sillai silmämääräisesti et on ok---> olivat.. sitten ajattelin se uusi bensansuodatin on jotenkin pas... kun se on erillainen ku entinen.. joten vaihdoin sen taas... mutta sellaiseen jossa oli pienemmät ne mihin letkut tulee..? ja sit vaihdoin ilmansuodattimeksi vanhan... otin siis uuden pois.. ... sit taas romut poikoilleen ja käytin mopoa bensahana siinä PRI asennossa jonkun aikaa ja sit kokeilemaan..
    toimi...
    illalla kokeilin uudestaan toimi....
    Tänään mentiin emännyksen kanssa ajelulle... se omalla kiksulla ja mä äffällä...
    ja toimii kun enkeli.. en tiedä... jos se oli se bensansuodatin jotenkin väärä...
    nyt en koske mihinkään... paitsi tietenkin etujarruihin kun niistäkin sit rupes kuuluu kahinaa... ja palat kyl on ok...
    Mutta ihme homma.. pääasia et toimii.. oikeesti..
    Tervehdys,
    Onko kellään tietoa mikä voi aiheuttaa tyhjäkäynnin 2700rpm? Kaasuvaijeri ei kanna, tyhjäkäyntiruuvin säätö ei auta.. Ongelma alkoi kaasareiden putsauksen jälkeen ( aiemmin ongelmana oli ollut kolmella käyminen..)
    Ne O-renkaat kaasareiden kansissa ovat paikallaan. Neulat oli ok, mutta suutinputket unohtui tarkistaa
    Mistähän muualta imuvuotoa vois päästä koneeseen? Kone kumminkin käy pehmoisesti ylhäältä, mutta väännöt ihan alakierroksilla hukassa (vaikea lähteä paikaltaan sammuttamatta), eli kai se imuvuodolta kuullostaa. Onko muita yleisiä imuvuotopaikkoja kuin juuri nuo hukatut O-renkaat kaasareiden kansissa?
    Ruuvailin tänään lisää ja ongelma tuntuisi vähenevän ilmaruuveja pyörittelemällä.. Ovat vaan niin hienossa paikassa että ei mahdu oikeen minkäänlainen ruuvari väliin.. Millä olette saaneet säädettyä kaasareita irroittamatta?

Koitin synkronoida kaasareitakin mutta taisi olla turhaa puuhaa kun ilmaruuvit väärissä asennoissa

Edit: vika lähti (kai) 2. Pytyn ilmaruuvia säätämällä, laitoin 2 kierrosta auki ja synkkasin kaasarit, tyhjäkäynti nyt 1500 rpm ja pystyy säätämään ruuvista.

Ilmaruuvin säätötyökalun tein elektroniikkameisselistä, lyhensin tartuntaosan pituuden 1,5 cm mittaiseksi ja itse meisselin kärjen n. 2cm mittaiseksi. Rälläkkä olihyvä työkalu siihen tarkoitukseen ja säätötyö helpottui kummasti.
    Kannattaa muuten laittaa jotain ohutta vaahomuovia tms. Slinterin ja kaasareiden väliin säädön ajaksi, niin ei kämmenselkä pala
    Viimeksi muokannut: Vetu; 06.09.2013 klo 15:13.
    Moikka

tulipas taas ihme vika... huomasin tossa toissa iltana ettei ajovalo pelitä... ei edes pitkät..
    pitkien väläytysnappia kun painoi niin pitkät toimi...
    no rupesin sitten vaihtamaan lamppua lyhyelle puolelle... H7 löytyi heti vieressä olevan opelin keulalta..
    ja ei toimi... ehjä lamppu.. edelleen väläyttämällä toimi pitkät ja kun laittoi pitkien puolelle niin molemmat valot paloi yhtäaikaa... sulakkeet oli myös ehjät.. eli missä pirussa se vika luuraa
    kun kerran polttimot ja sulakkeet on ehjät... neuvokaa hyvät immeiset...
    ajeluttaa...
    Moi!
    Mites mahtais Äffä toimia dynojetin suuttimilla jos ens alkuun jättäis putken vaihtamatta
    Onkos tietoa/kokemusta ?
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
    Moikka

tulipas taas ihme vika... huomasin tossa toissa iltana ettei ajovalo pelitä... ei edes pitkät..
    pitkien väläytysnappia kun painoi niin pitkät toimi...
    no rupesin sitten vaihtamaan lamppua lyhyelle puolelle... H7 löytyi heti vieressä olevan opelin keulalta..
    ja ei toimi... ehjä lamppu.. edelleen väläyttämällä toimi pitkät ja kun laittoi pitkien puolelle niin molemmat valot paloi yhtäaikaa... sulakkeet oli myös ehjät.. eli missä pirussa se vika luuraa
    kun kerran polttimot ja sulakkeet on ehjät... neuvokaa hyvät immeiset...
    ajeluttaa...
    Maavialta kuulostaa,tarkista ajovalojen maadoitus ja sulakkeet.. Sit jos ei auta, mittaa että ajovalokytkimelle tulee +12V, jos tulee, mittaa kytkin että toimii oikein, sitten johtosarjasta kuluneita paikkoja tarkistelemaan ja yleismittarilla katsomaan että johdot ei ole poikki. Mahdollisia sijainteja vialle on lukuisia
    Osaisiko joku sanoa sopiiko tuon uudemman gikserin läppärungot vanhan (1989) mallin imukauloihin? Menee hermot noiden kaasareiden kanssa ja megasquirtib osaan kyllä asentaa
    Minä päätin luopua customilla ajelusta ja myin Yamaha 1600 wild starin.Kävin sit kokeilemassa erinnäisiä muita malleja joista hätäisin oli Kawasaki zx 12 r.katselin myös paljon netistä käyttökokemuksia malleista joista olin kiinostunut ja tietty budjettiin sopivia.Valintani oli sitten Suzuki GSX 750 F vm -02 Tänään kävin hakemassa ja customin jälkeen kyllä tehot mulle riittää ainakin toistaiseksi.Hakusessa oli varma peruspyörä ja ainakin netistä saamieni tietojen mukaan tuo oli varmaksi kehuttu.
    Joo , todellakin perusvarma , ei petä vaikka toki ei ole kadun kovin keulija
    Ihan mukava yleispyörä , korttikin (ehkä) säilyy mut kulkeehan toi kohtuullisestikin
    Ja ainakaan itesellä ei mitään murheita ole ollu
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
    Nyt sit ajattelin asennella tähän vekottimeen kahvalämppärit ja hälyttimen.Motonetin Steelmate hälyttimen olen asennellut useampaan pyörään ja tyttären skootteriin.Helppo asentaa ja on se toiminu ainakin sen aikaa kun pyörä mulla on ollu.Halpakin se on Nii ja kirkkat vilkut Stormilta.Laitoin kyl kyselyn osto/myynti osioon mut kysyn viel täälläki et olisko kellään tohon -02 malliin ylimääräistä orkkisvaimentajaa.ei tarvi olla ihan vimpanpäälle kuhan on toimiva ja edullinen.Lähinnä jos posliini alkaa kettuilee E merkinnästä ja jos joutuu piipahtaa konttorilla näytillä.Ei tullu orkkis pyörän mukana vaikka sitä liikkeessä tiedustelin.

Tosin tuossa edellisessä Willessäkin oli Vance&Hines suorat putket olemattomilla huiluilla eikä ikinä pysäytelly mut kerta se on ensimmäinenki.Vai kahteleeko ne vaan enempi näitä rakennettuja vehkeitä. tua mun pyörä on päällisin puolin vakio Yoshimura rs3 vaimentajaa lukuunottamatta.Liekkö sit jotain suuttimia vaihettu.Sellaisia dokumentteja ei ollu.Kaikki muut tarvittavat paprut,huoltokirja jne.
    Viimeksi muokannut: Hile68; 29.09.2013 klo 00:39.
    Putki on tulossa niin enää ei tarvetta
  30.  
    Tuassa sellanen kävi mielessä et oliskohan jollain tuohon mun pyörään sopivaa hyväkuntoista touringpleksiä myydä edullisesti?Kun ei välttämättä haluis uuttakaan ostaa jos se jostain syystä mulle ei ajossa olekkaan hyvä.
Sivu: 24 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 142223242526 ... ViimeinenViimeinen