Tuli tilattua Motonetistä tuo D.I.D-530-VX X-rengasketju
Ja nuo JT rattaat
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9817844/4
http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/9819059/3
Koko setille hintaa se n. 133 euroa. Toivottavasti on hyvät...![]()
Olisko jollakin jäänyt nurkkiin pyörimään gsx750f 89-95 ehjää penkkiä myytäväksi tai pelkkä päällinenkin riittäisi?
Äffään (ja moneen muuhunkin kikattimeen sen puoleen) näyttäs löytyvän hyviä räjäytyskuvia bikebanditin sivuilta: http://www.bikebandit.com/1991-suzuk...750f/o/m147872
Vasemmalta navigaatiopalkista vaih haluttu osa auki ja eiku ihmettelemään
Edit: NOS parts... HMMMmmmmmTulispa lennokas peli
Edit 2: Lisää samaa matskua: http://www.bike-parts-suz.com/
Viimeksi muokannut: kosanderi; 20.04.2012 klo 14:51.
-97 CBR 1100 XX
-91 GSX 750F (ex)
Viimekesän reissun jäljiltä otti tuo takapään kauhukahva itseensä kun sivulaukkujen hihnat
hankasivat reunoista maalit poies.
Ensimmäinen kysymys olisi että mistä saan selville tuon pyörän värikoodin? Pyöränä siis
GSX750F vuosimallia 2005 ja värinä metallinhohto harmaa.
Toinen olisi että onko Teillä suositella maalamoa pk-seudulla joka voisi maalata tuollaisen
pisteosan?
Kiitoksia
Omassani vetäisin kahvan bilteman vannehopea kilikali pullolla, siisti tuli ja kestänyt jo useita vuosia. Muistaako joku joka säätänyt kaasareitaan niin kuinka paljon teillä pääsuutin ruuvit on auki? Omassa nyt 1.75 kierrosta auki, joka paikassa suositellaan 2 kierrosta ja manuaali antaa arvoksi 1 5/8. Kulutus lukemat on olleet aikamoisia viimekesänä ja nyt kun käynti ongelma selvisi joka oli yhden kaasuttimen ilmavuoto niin luuletteko että ilmavuoto lisäisi polttoaineen kulutusta? Suzuki GSX750F 1991
mulla on 2,5 kierrosta auki, kulutuksiin vaikuttaa myös neulojen asento......![]()
2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
millaisia kulutuksia ootte mitannut äffille. itte mittasin viikonloppuna kaks päällä ajettuna tasan 5
mulla myös seos ruuvit 2,5 kierrosta auki
ja penkissä näytti takarenkaalta tehoiksi 86hp ja 69nm väännöt.. onko muut penkitelleet äffiä.
Viimeksi muokannut: suur75; 19.06.2012 klo 21:00.
nykyinen pyörä suzuki gsxr750w -93
Entiset
Honda cbr900rr -93
kawasaki zx-6r -99
kawasaki zz-r600 -95
Suzuki gsx750f -99
suzuki gsx750f -89
suzuki ts125er -82
kawasaki Zzr600 -94
suzuki Gsxr750r -94
honda cbr600f -91
suzuki Gsxr1100w -97
..... kaikkihan se syö mitä laittaa, mut jossain 5L/100km nurkilla se on pääasiassa pyörinyt![]()
2x vag, lynksi ja kittycat..... ja 750 äfffä
Ostin ensipyöräksi gsx 750f vm1998 ajettu 102000tkm. Tekisi mieli vaihtaa keltaiset etuvilkut kirkkaisiin. Soitin storm motoriin ja paikalliseen suzuki jälleenmyyntiin, mutta eivät saaneet selville ja jälkimmäisessä ei viitsitty edes ehtiä missä vm vilkut muuttuu kirkkaaksi. Onko tietoa minkä vuoden pyörän vilkut täytyy tilata että saa kirkkaat?
Pyörä yllätti positiivisesti, sellainen jokapaikan höyläMietityttää vaan kilometrit kun 102000tkm on mittarissa, paljonko näillä kestää ajaa ja uskaltaako näillä kilometreillä antaa happea ihan kunnolla??
pistänpä tähän ketjuun jatkoksi (harkinnassa yhtenä vaihtoehtona ko. pärrä) eli gsx 750 f huonot ja parhaat puolet?
tarkennan hieman, pitäis löytää pyörä alle joka soveltuu asfalttipinnoille "sunnuntaicruisailuun" ja taas toisaalta pitäisi olla ominaisuudet pitkille etapeille tarvittaessa...
mites huoltohommat, onko itse tehtävissä, mitään erikoisuuksia?
Viimeksi muokannut: collikka; 07.07.2012 klo 22:14.
juuri nyt pyörätön
Pääsuutinpiiriin ei säätöruuveja ole laitettu kaasareihin sitten jonkun säätösuutin bingin jälkeen, eli se seosruuvi on nimenomaan tyhjäkäyntiseosruuvi ja voit aivan hyvin pyöritellä niitä moottori käynnissä ja etsiä parhaiten toimivaa asentoa, kaasareiden synkkauksesta yms. eroista johtuen tyhjäkäyntiseokset vaihtelevat pytystä pyttyyn ja sen takia siihen on säätöruuvit laitettu.
Kulutus jos on liian suuri niin ensimmäisenä kannattaa tarkistaa että neulat ovat oikeissa lovissa, neulojen nostaminen terävöittää kaasuunvastaavuutta joten monet niitä nostelevat vaikka seosten puolesta ei tarvitsisi, yksi neulan lovi vaikuttaa monesti litran per sata kilsaa kulutukseen ja jos neulat ovat niin ylhäällä kuin saa niiin kulutus on helposti sen 7l sataselle 5 sijaan.
Whitelightsista tilasin omaan pyörääni kirkkaat vilkunlasit.
Colorrite tietää Suzukin värikoodit.
Kenelläkään ideaa millä saisi kaasukahvan liikerataa pienennettyä, tuntuu että saa kyynärpäitä myöten kääntää kahvaa kun kovemmin mennään? Kahvan kehää kait vois jollain suurentaa mutta miten että ei tulisi yllätyksiä kaasun toimintaan....
Hywää iltaa vaan , olen uusi Äffä kuski Turusta =)
Tuli rekisteröityä tänne .
Sen verran heti hämmennän soppaa , että kirkkaat etuvilkut äffään löytyy esim Stormilta , vuosimalli 2006 eteenpäin. Mutta kyseessä koko vilkku , ei pelkkä vilkunlasi, tähän meinas minunkin haku reissu tyssätä ennenkuin myyjä hiffas että tulee koko vilkku eikä pelkkä lasi , meinas ensin väittää että ei oo vanhempaan kirkasta etuvilkkua ...niinkuin tavallaan ei olekaan. Mutta ihan heittämällä sopi -98 malliin tuo uudempi vilkku.
Sitten heti kyssäriä. Mistä kandee ostaa uus katelasi kun omassa pari pahempaa skraapua , näin ihan ulkonäkösyistä....
Ja toiseksi mikä olis hyvä eikä ihan kallein huolto Turussa Suzukille ? Venttiiliensäätö mielessä , ja nyt näyttäis että vien MP-team Saloselle jollei joku jotakin muuta ehdota
Näillä sanoilla kiilaan itseni joukkoon tummaan ja toivottavasti sopii joukkoon
EDIT: Kunnon huolto suoritettu Salosella !![]()
Viimeksi muokannut: Japoff; 10.10.2012 klo 23:23.
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Päivänä parina sitten ilmeni outo sydäntä riipaiseva hankausääni moottorin puolelta. Ääni tulee aina ns. moottorijarrutuksessa ja / tai pienempää vaihdetta sisään laitettaessa kun on hiljentämässä vauhtia. Tuon jälkeen saattaa kuulua pieni "paukahdus" ja sit ääni loppuu.
Tuttu epäili kytkimen säädön olevan paikallaan, ei kuulemma avaa tarpeeksi...?`
Onko kellään kokemuksia?
Kohta pitäis toi oma 750f pistää kevätremonttiin. Hiukan sais ilmat lämmetä kun ei ole lämmintä tallia tarjota..ellei sit olohuoneeseen raahaa pyörää ja siitä ei toi emännys takuulla tykkää.Tulpat öljyt ja vuotava etuputki ois listalla+yleisluonteinen tsekkaus ja rasvaus.
Sitten vaan odottelemaan kevään tuloa.![]()
Sama vika...tosin 600 f.... Hammasrattaat ja kettinki. Jarrupalat eteen ja taakse...ja tulpat.ja koliseva äänenvaimennin....![]()
Honda Varadero -01
ex:Suzuki GSX 600F -98
ex:Yamaha TZR 125 -91
Mikä on uudemman 750F:n vakiokoiranluun mitta? Tietääkö joku / viitsiikö mitata omastaan...?
-Artsi-
100 m/s Club Member
Mulla ois tässä ketjurataspaketin hankkiminen edessä. Pyörä on vm 99 ja ilmeisesti sen vakiorattaat on 15/45. Maantiellä ja varsinkin moottoritiellä kierrokset on mielestäni turhan korkealla. Onko muilla kokemuksia välityssuhteen muuttamisesta raskaammaksi? Kaks piikkiä lisää eteen tuntuu suurelta muutokselta. Mitenköhän esim. 16/44 mahtaisi mennä?
tuolla kannattaa verrata: http://www.gearingcommander.com/
valikoista vaan pyörä ja sit voi muutella taulukkoon rattaita ja renkaan kokoja.
Muutoksen vaikutuksen näkyy sit km/h/rpm/vaihde taluissa.
<"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">
McJäykät
Oletteko tankanneet Shell v power näihin mopoihin, onko ollut vaikutusta normi 98/E5 bensaan?
Onkos porukka vaihdellu äffiin takaswingin laakereita? Tänään onnituin paikallistamaan sieltä pienen kolahduksen kun mopedi oli keskituella ja vääntelin takarenkaasta. Stormilta näkyy laakerit saavan kohtuu edullisesti, mutta onko ne vanhat sielä kuinka pirun tiukassa? Eli onnistuisko vaihto mahdollisesti perustyökaluilla?
Niin ja mitenkähän on noiden Stormin myymien laakereilen laatu, maksaako vaivaa värkätä paikalleen?![]()
ex. Suzuki pv50 -92
ex. Suzuki S1 -93
ex. Suzuki GSX-f 750 -99
ex. Suzuki SV 1000s -06
Yamaha FZ1-S -08
Tunturi pappa -74
Kyllähän ne saattaa olla tiukassa,jos ovat alkuperaiset ja paskaiset, mutta pitäis
lähtee ihan perustyökaluilla.
Uudet sitten ennen asennusta pakastimeen niin sujahtaa helpommin paikalleen![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Mulla -91! gsx750f ja siinä tyhjäkäynnissä probleemaa.Eli toi rassukka koittaa käydä tyhjää alle 700rpm/min ja ei se vaan oikein jaksa.
Mistä tyhjäkyntiä sais säädettyä isommalle,onko se vasemmalla puolella katteen alta pilkottova ruuvi mitenkään asiaan liittyvä?
Siis se sellanen joka näkyy parhaiten kuskinpukilta isohko kanta ja ristipää ruuvarilla säädettävä..jos ei niin missä se oikeen luuraa?![]()
Sehän se mutta onko sulla ilmanputsari tukossa vai mikä? On vissiin ennen käyny ihan ok?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!