Alle tonnissa on käyskennellyt..ja siitä hiljalleen laapastunut. Aika tasaiseen kyllä käy sen aikaa kun hengissä pysyy eikä sammahda tuppee kääntäessä.
Niin mites jos Äffään ostais vaikka Laserin röhöputken , niin pitäiskö myös kaasarien suuttimet vaihtaa ?
Aattelin et jos hiukan tulis miehekkäämmät äänet ja ehkä +1 hp![]()
Suzuki GSX S 1000 F 2019
minulla olis hiljalleen myös tuo suojeluvaisto katoamassa, eli lisätehot mielessänyt vaan mietityttää onko viisaampaa laittaa rahat R:n hankintaan vai suuttimiin, slipariin ja dynoon, kun tiedossa kuitenkin vain ne röhinät ja kaksi muulia.. Taidotkaan ei riitä ulosmittaamaan lisätehoja kuitenkaan
millaisia tuloksia olisi odotettavissa tuollaiseen -00 kolmivarttiin?
niin , mahtaisko esim Laserin pönttö tarvita kaveriksi suuttimet ?
Nyt kyllä mopo hyvässä iskussa kun kaks pääl ajeltuna 5,4 kulutus![]()
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Kahlasin palstahistoriaa läpi, tulos: savolainen. Suattaapi tarvitahhii suuttimmii, suattaapi olla tarviamatta
Toiset tykkäsi, että putki ja säätö antaa parhaan tuloksen dynossa, toiset tykkää toista. Eli helpotti taas hirveesti
Hnoo, kattellaan...
Mulla vastaava pyörä mut 600 kuutioinen....kulutus tasan 5litraa ku asiallisesi ajelee. En tiedä sitte voiko verrata mitenkään keskenään....hyvin on jo reilu 10000 km toiminu.siis sen mitä on pyörä mulla ollu.
Honda Varadero -01
ex:Suzuki GSX 600F -98
ex:Yamaha TZR 125 -91
Mulla -06 vuotinen 600 ja kulutus 4.6
03-vm täysin vakio 81 hp ja 60 nm.bikedoktor tampere,asensivat cordona shifterin siinä samalla.Laitteella ajettu vasta vajaa tonni joten toiminnasta ja kestävyydestä(pyöränkin)ei osaa hirveästi kertoa.Nätisti vaihtaa paitsi 1-2:lle jossa kolahtaa(kytkintä toki voi käyttää),katkoaika muistaakseni 79ms.Onko muilla kokemusta shiftereistä?
Oisko kellään tietoa tai muistikuvia etu iskarin alapäässä olevan öljy lukon? (oil lock piece) päällä oleva rengas/holkki että kummin päin tarkoitus olla. Tipahti nimittäin kumpikin lattialle irrottaessa. Haynesin kirjassa ei osaa näy mielestäni erikseen. Varmaan joka purkanut tietää mitä osaa tarkoitan kasasin jo takaisin ja tuli pinta kova vaimennuksesta niin mietin että voisiko tuo olla väärin päin. Kuvassa osa nro 9 ja pyörähän on -94 gsx-f
http://www.oemmotorparts.com/oem5.as...2=SU4_-2046782
vastausta en tiedä ikävä kyllä , mutta etupäähän liittyvä kysymys ,
tietääkö joku hintahaarukka etupään huoltoon ?
Team Salonen Turku - noin 350e
Onko hyviä ja edullisia tiedossa , ja Turku paikkakunta =)
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Äkkiseltään tulee mieleen flywheel ja mb- doctor.
http://www.saunalahti.fi/flywheel/yhteystiedot.html
http://www.mb-doctor.fi/
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
päätin tilata ajan Flywheelsistä , oli kilpailukykyinen hinta
Ensi viikolla tarkistamme työn laadun =)
Suzuki GSX S 1000 F 2019
kyllä vaan , kiitos hyvistä vinkeistä !
Tuota Flywheeliä voin suositella , todella mukava palvelu ja ok hinnat.
Tuli Suzukin etupää taas tikkiin
Tod näk seuraava huoltokin tehdään tuolla =)
Suzuki GSX S 1000 F 2019
ja 5 pintaan susuki näköjään menee, kolmen tankkauksen jälkeen kaks päällä yli puolet ajaen keskikulutus 5,06
![]()
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Tuli ostettua Stormilta Touringpleksi Susukiin, kyllä aika paljon muuttus mopo,
eikä savunharmaana ole minusta hullumman näköinenkään mustassa Äffässä![]()
Suzuki GSX S 1000 F 2019
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
Mulla ainakin ohjaa suoraan kypärään ilmavirran, pituus 181. Plexinä MRA touring.. mutta nyt ei sentään tule suoraan kaulaan niinku vakiolla.. Tulpat on must, onneksi vielä pituus riittää nostamaan pään puhtaaseen ilmaan aina välillä ;)
Slipari-kysymys: onko kukaan penkittänyt pelkän sliparinvaihdon ja säädön jälkeen? Hyöty??
Nyt on testinä Ixil putki paikoillaanKiihtyvyys ei heikentynyt, äänimaailma muuttui reilusti. Enää ei kuulosta ompelukoneelta
Vielä kun ennättää säädättää koneen, niin luulisi naapurien tykkäävän...
Osaiskos joku sanoa että onko kytkin pakko purkaa pois kun halkaistaan moottoria? Gsx600f -93 kyseessä. Ei viitti turhaan sit naputella![]()
Onko toi nyt niin iso vaiva irrottaa? Siellä alla saattaa olla levy, pultattuna molempiin lohkoihin, toimii ensiövedon laakerin stopparina:
http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/su.../29-vaihteisto
Osa numero 13.
Tämä ei välttämättä ole ihan täydellinen, ja vähän uudemman mallin, mutta sivuilla 57 - 60 näkee aika hyvin mitä siellä oletettavasti on.
Muoks: Näyttäisi olevan pari pulttia lohkojakin pitelemässä![]()
Itse pitänyt kytkimen paikallaan tunkemalla rätin sinne kampuran ja kytkimen rattaan väliin, neuvottiin jossain Haynesin kirjassa.
Oliko tuossa se kruunumutteri, siihen kannattaa hakea Stormilta sopiva avain, saa takaisin laittaessa momenttiinAika monta lekalla ja tuurnalla avattua/suljettua on tullut nähtyä.
[QUOTE=ts18056;6206782]Itse pitänyt kytkimen paikallaan tunkemalla rätin sinne kampuran ja kytkimen rattaan väliin, neuvottiin jossain Haynesin kirjassa.
Oliko tuossa se kruunumutteri, siihen kannattaa hakea Stormilta sopiva avain, saa takaisin laittaessa momenttiinAika monta lekalla ja tuurnalla avattua/suljettua on tullut nähtyä.[/]
Tossa on 27 ja 50 mm mutterit, vaikka tonne laittais rättiä väliin, niin pitäähän sitä siltikin jollain raudalla pitää vastaan?
E: ps. tämä on ensimmäinen moottorin aukaisu![]()
Se rätti estää noiden pyörimisen, kun ei mahdu pyörimään sinne rattaiden väliin, tietysti vähän epäortodoksinen tapaHelpoinhan toi olisi ollut avata jo kone paikallaan, olisi saanut takajarrulla estettyä vaihde päällä laatikon pyörimisen.
Muoks: Ietysti, jos eturatas on vielä paikallaan, sen saanee sieltäkin lukittua. Kunhan ei ilman asianmukaista työkalua lähde siitä kytkinhäkistä pitelemään. Maksaa maltaita...