Sivu: 23 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 971:sta
  1. #661
    Alle tonnissa on käyskennellyt..ja siitä hiljalleen laapastunut. Aika tasaiseen kyllä käy sen aikaa kun hengissä pysyy eikä sammahda tuppee kääntäessä.
  2. #662
    Niin mites jos Äffään ostais vaikka Laserin röhöputken , niin pitäiskö myös kaasarien suuttimet vaihtaa ?
    Aattelin et jos hiukan tulis miehekkäämmät äänet ja ehkä +1 hp
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  3. #663
    Lainaa Japoff kirjoitti Katso viesti
    Niin mites jos Äffään ostais vaikka Laserin röhöputken , niin pitäiskö myös kaasarien suuttimet vaihtaa ?
    Aattelin et jos hiukan tulis miehekkäämmät äänet ja ehkä +1 hp
    minulla olis hiljalleen myös tuo suojeluvaisto katoamassa, eli lisätehot mielessä nyt vaan mietityttää onko viisaampaa laittaa rahat R:n hankintaan vai suuttimiin, slipariin ja dynoon, kun tiedossa kuitenkin vain ne röhinät ja kaksi muulia.. Taidotkaan ei riitä ulosmittaamaan lisätehoja kuitenkaan
    millaisia tuloksia olisi odotettavissa tuollaiseen -00 kolmivarttiin?
  4. #664
    niin , mahtaisko esim Laserin pönttö tarvita kaveriksi suuttimet ?
    Nyt kyllä mopo hyvässä iskussa kun kaks pääl ajeltuna 5,4 kulutus
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  5. #665
    Kahlasin palstahistoriaa läpi, tulos: savolainen. Suattaapi tarvitahhii suuttimmii, suattaapi olla tarviamatta
    Toiset tykkäsi, että putki ja säätö antaa parhaan tuloksen dynossa, toiset tykkää toista. Eli helpotti taas hirveesti
    Hnoo, kattellaan...
  6. #666
    Lainaa Japoff kirjoitti Katso viesti
    niin , mahtaisko esim Laserin pönttö tarvita kaveriksi suuttimet ?
    Nyt kyllä mopo hyvässä iskussa kun kaks pääl ajeltuna 5,4 kulutus
    Kannattaa katsoa ettei kulutus liiaksi putoa, merkki siitä että menee seos laihalle ja siitä ei välttämättä hyvää seuraa. Nimimerkillä GSX750F kanssa seoksien kanssa taistellut.
    Honda CBR1000F 1996
  7. #667
    Mulla vastaava pyörä mut 600 kuutioinen....kulutus tasan 5litraa ku asiallisesi ajelee. En tiedä sitte voiko verrata mitenkään keskenään....hyvin on jo reilu 10000 km toiminu.siis sen mitä on pyörä mulla ollu.
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  8. #668
    Mulla -06 vuotinen 600 ja kulutus 4.6
  9. #669
    03-vm täysin vakio 81 hp ja 60 nm.bikedoktor tampere,asensivat cordona shifterin siinä samalla.Laitteella ajettu vasta vajaa tonni joten toiminnasta ja kestävyydestä(pyöränkin)ei osaa hirveästi kertoa.Nätisti vaihtaa paitsi 1-2:lle jossa kolahtaa(kytkintä toki voi käyttää),katkoaika muistaakseni 79ms.Onko muilla kokemusta shiftereistä?
  10. #670
    Oisko kellään tietoa tai muistikuvia etu iskarin alapäässä olevan öljy lukon? (oil lock piece) päällä oleva rengas/holkki että kummin päin tarkoitus olla. Tipahti nimittäin kumpikin lattialle irrottaessa. Haynesin kirjassa ei osaa näy mielestäni erikseen. Varmaan joka purkanut tietää mitä osaa tarkoitan kasasin jo takaisin ja tuli pinta kova vaimennuksesta niin mietin että voisiko tuo olla väärin päin. Kuvassa osa nro 9 ja pyörähän on -94 gsx-f
    http://www.oemmotorparts.com/oem5.as...2=SU4_-2046782
  11. #671
    vastausta en tiedä ikävä kyllä , mutta etupäähän liittyvä kysymys ,
    tietääkö joku hintahaarukka etupään huoltoon ?
    Team Salonen Turku - noin 350e
    Onko hyviä ja edullisia tiedossa , ja Turku paikkakunta =)
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  12. #672
    Lainaa Japoff kirjoitti Katso viesti
    vastausta en tiedä ikävä kyllä , mutta etupäähän liittyvä kysymys ,
    tietääkö joku hintahaarukka etupään huoltoon ?
    Team Salonen Turku - noin 350e
    Onko hyviä ja edullisia tiedossa , ja Turku paikkakunta =)
    Äkkiseltään tulee mieleen flywheel ja mb- doctor.
    http://www.saunalahti.fi/flywheel/yhteystiedot.html
    http://www.mb-doctor.fi/
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  13. #673
    päätin tilata ajan Flywheelsistä , oli kilpailukykyinen hinta
    Ensi viikolla tarkistamme työn laadun =)
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  14. #674
    Lainaa Japoff kirjoitti Katso viesti
    päätin tilata ajan Flywheelsistä , oli kilpailukykyinen hinta
    Ensi viikolla tarkistamme työn laadun =)
    Eiköhän se laatukin ole ihan kohillaan.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  15. #675
    kyllä vaan , kiitos hyvistä vinkeistä !
    Tuota Flywheeliä voin suositella , todella mukava palvelu ja ok hinnat.
    Tuli Suzukin etupää taas tikkiin
    Tod näk seuraava huoltokin tehdään tuolla =)
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  16. #676
    ja 5 pintaan susuki näköjään menee, kolmen tankkauksen jälkeen kaks päällä yli puolet ajaen keskikulutus 5,06
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  17. #677
    Tuli ostettua Stormilta Touringpleksi Susukiin, kyllä aika paljon muuttus mopo,
    eikä savunharmaana ole minusta hullumman näköinenkään mustassa Äffässä
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  18. #678
    Lainaa Japoff kirjoitti Katso viesti
    Tuli ostettua Stormilta Touringpleksi Susukiin, kyllä aika paljon muuttus mopo,
    eikä savunharmaana ole minusta hullumman näköinenkään mustassa Äffässä
    Ohjaako ajoviiman oikeasti kunnolla kypärän yli? Jos ohjaa, niin voiko kysyä kuinka pitkä olet? Jos toimisi kunnolla, niin menee varmaan itselläkin tilaukseen. Alkaa toi suoraan kypärään tuleva ajoviima rasittaa pitemmän päälle...
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  19. #679
    Mulla ainakin ohjaa suoraan kypärään ilmavirran, pituus 181. Plexinä MRA touring.. mutta nyt ei sentään tule suoraan kaulaan niinku vakiolla.. Tulpat on must, onneksi vielä pituus riittää nostamaan pään puhtaaseen ilmaan aina välillä ;)

    Slipari-kysymys: onko kukaan penkittänyt pelkän sliparinvaihdon ja säädön jälkeen? Hyöty??
  20. #680
    Lainaa Samzon kirjoitti Katso viesti
    Ohjaako ajoviiman oikeasti kunnolla kypärän yli? Jos ohjaa, niin voiko kysyä kuinka pitkä olet? Jos toimisi kunnolla, niin menee varmaan itselläkin tilaukseen. Alkaa toi suoraan kypärään tuleva ajoviima rasittaa pitemmän päälle...
    ei mene kokonaan yli , ja olen vain noin 170 cm hukkapätkä
    Mutta ohjaa kyllä selvästi ylemmäs kuin orginaali ...
    Ja minullakin MRA Touring ...
    Suzuki GSX S 1000 F 2019
  21. #681
    Nyt on testinä Ixil putki paikoillaan Kiihtyvyys ei heikentynyt, äänimaailma muuttui reilusti. Enää ei kuulosta ompelukoneelta Vielä kun ennättää säädättää koneen, niin luulisi naapurien tykkäävän...
  22. #682
    Osaiskos joku sanoa että onko kytkin pakko purkaa pois kun halkaistaan moottoria? Gsx600f -93 kyseessä. Ei viitti turhaan sit naputella
  23. #683
    Lainaa JaniK kirjoitti Katso viesti
    Osaiskos joku sanoa että onko kytkin pakko purkaa pois kun halkaistaan moottoria? Gsx600f -93 kyseessä. Ei viitti turhaan sit naputella
    Onko toi nyt niin iso vaiva irrottaa? Siellä alla saattaa olla levy, pultattuna molempiin lohkoihin, toimii ensiövedon laakerin stopparina:
    http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/su.../29-vaihteisto
    Osa numero 13.
  24. #684
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Onko toi nyt niin iso vaiva irrottaa? Siellä alla saattaa olla levy, pultattuna molempiin lohkoihin, toimii ensiövedon laakerin stopparina:
    http://www.mp-osat.fi/fi/varaosat/su.../29-vaihteisto
    Osa numero 13.
    Kiitoksia kovasti, otetaan pois. Olis ihan hyvä jos jossain manuaaleissa olis mainittu kaikki lärpäkket jotkaa pitää irroittaa.
  25. #685
    Lainaa JaniK kirjoitti Katso viesti
    Kiitoksia kovasti, otetaan pois. Olis ihan hyvä jos jossain manuaaleissa olis mainittu kaikki lärpäkket jotkaa pitää irroittaa.
    Tämä ei välttämättä ole ihan täydellinen, ja vähän uudemman mallin, mutta sivuilla 57 - 60 näkee aika hyvin mitä siellä oletettavasti on.

    Muoks: Näyttäisi olevan pari pulttia lohkojakin pitelemässä
  26. #686
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Tämä ei välttämättä ole ihan täydellinen, ja vähän uudemman mallin, mutta sivuilla 57 - 60 näkee aika hyvin mitä siellä oletettavasti on.

    Muoks: Näyttäisi olevan pari pulttia lohkojakin pitemässä
    Tuota on tullut just katottua sekä jotain vanhempaakin. Kyllä ne pultit sieltä helposti löysi ja aukaisi. Tosin menee maanantaihin kytkimen purku, pääse töissä tekemään sopivat pidätin kaluset.
  27. #687
    Lainaa JaniK kirjoitti Katso viesti
    Tuota on tullut just katottua sekä jotain vanhempaakin. Kyllä ne pultit sieltä helposti löysi ja aukaisi. Tosin menee maanantaihin kytkimen purku, pääse töissä tekemään sopivat pidätin kaluset.
    Itse pitänyt kytkimen paikallaan tunkemalla rätin sinne kampuran ja kytkimen rattaan väliin, neuvottiin jossain Haynesin kirjassa.
    Oliko tuossa se kruunumutteri, siihen kannattaa hakea Stormilta sopiva avain, saa takaisin laittaessa momenttiin Aika monta lekalla ja tuurnalla avattua/suljettua on tullut nähtyä.
  28. #688
    [QUOTE=ts18056;6206782]Itse pitänyt kytkimen paikallaan tunkemalla rätin sinne kampuran ja kytkimen rattaan väliin, neuvottiin jossain Haynesin kirjassa.
    Oliko tuossa se kruunumutteri, siihen kannattaa hakea Stormilta sopiva avain, saa takaisin laittaessa momenttiin Aika monta lekalla ja tuurnalla avattua/suljettua on tullut nähtyä.[/]

    Tossa on 27 ja 50 mm mutterit, vaikka tonne laittais rättiä väliin, niin pitäähän sitä siltikin jollain raudalla pitää vastaan?

    E: ps. tämä on ensimmäinen moottorin aukaisu
  29. #689
    Lainaa JaniK kirjoitti Katso viesti
    Tossa on 27 ja 50 mm mutterit, vaikka tonne laittais rättiä väliin, niin pitäähän sitä siltikin jollain raudalla pitää vastaan?
    Se rätti estää noiden pyörimisen, kun ei mahdu pyörimään sinne rattaiden väliin, tietysti vähän epäortodoksinen tapa Helpoinhan toi olisi ollut avata jo kone paikallaan, olisi saanut takajarrulla estettyä vaihde päällä laatikon pyörimisen.

    Muoks: Ietysti, jos eturatas on vielä paikallaan, sen saanee sieltäkin lukittua. Kunhan ei ilman asianmukaista työkalua lähde siitä kytkinhäkistä pitelemään. Maksaa maltaita...
  30.  
  31. #690
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Se rätti estää noiden pyörimisen, kun ei mahdu pyörimään sinne rattaiden väliin, tietysti vähän epäortodoksinen tapa Helpoinhan toi olisi ollut avata jo kone paikallaan, olisi saanut takajarrulla estettyä vaihde päällä laatikon pyörimisen.
    Aivan joo, nyt hoksasin, sinnehän pitää pistää kalsaria poikineen
Sivu: 23 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 132122232425 ... ViimeinenViimeinen