Sivu: 26 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 978:sta
  1. #751
    Lainaa caliber kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain tietoa mikä on 600f pyörälle paljon? Onko siis esim 60t paljon jo kyseiselle
    Pyörälle.
    Jos nyt ajatellaan, että pyörä huollettu huoltokirjan mukaisesti.
    Kovasti suhteellista... Kuuntelin kerran röökipaikalla kahden piirimyyjän (just, niitä kovakaulaisia pikkutakkimiehiä) keskustelua auton kilometrimääristä. Toinen kertoi silmät ymmyrkäisenä toiselle, että jotkut uskaltavat ajaa pitkiäkin mökkimatkoja autolla, jolla on ajettu selvästi yli satatuhatta kilometriä.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  2. #752
    Lainaa caliber kirjoitti Katso viesti
    Onko jollain tietoa mikä on 600f pyörälle paljon? Onko siis esim 60t paljon jo kyseiselle
    Pyörälle.
    Jos nyt ajatellaan, että pyörä huollettu huoltokirjan mukaisesti.

    mulla on -00 600 f ja mittarissa 80tkm. hyvin on pelannu.ihan perushuollot oon ite tehny. pyörä on kaks Kilpinen tuontipyörä.huoltohistoriasta ei mitään tietoa. venttiilit ajattelin säädättää tässä talvella....liekö ikinä säädetty. en tiedä millainen kokemus sul on prätkäilystä mut omasta kokemuksesta voisin vinkata että osta mieluummin 750 f. ei tuo 600 mikään tykki oo.....
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  3. #753
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    mulla on -00 600 f ja mittarissa 80tkm. hyvin on pelannu.ihan perushuollot oon ite tehny. pyörä on kaks Kilpinen tuontipyörä.huoltohistoriasta ei mitään tietoa. venttiilit ajattelin säädättää tässä talvella....liekö ikinä säädetty. en tiedä millainen kokemus sul on prätkäilystä mut omasta kokemuksesta voisin vinkata että osta mieluummin 750 f. ei tuo 600 mikään tykki oo.....
    Siis meikäläisellä juurikin -06 600f pyörä ja tuolla ajeltu miltein 60tkm.
    Ihan mielenkiinnosta tällaista kyselen, koska ei mitään hajuja mitä moottoripyörissä koneet kestävät tai missä vaiheessa alkaa olemaan vaihtokunnossa.
    Kun eihän näitä ihan autojen kanssa voi verrata
    Ja kyllä tuo 600 kuljettaa ihan ok:sti mua, vaimoa ja laukkuja ei meillä ainakaan mitään mainittavia ongelmia ole ollut.
    Hyvin päästy paikasta toiseen =)

    Mutta siis ilmeisesti nuo kilometrit eivät vielä pahat ole?
  4. #754
    Lainaa caliber kirjoitti Katso viesti
    Siis meikäläisellä juurikin -06 600f pyörä ja tuolla ajeltu miltein 60tkm.
    Ihan mielenkiinnosta tällaista kyselen, koska ei mitään hajuja mitä moottoripyörissä koneet kestävät tai missä vaiheessa alkaa olemaan vaihtokunnossa.
    Kun eihän näitä ihan autojen kanssa voi verrata
    Ja kyllä tuo 600 kuljettaa ihan ok:sti mua, vaimoa ja laukkuja ei meillä ainakaan mitään mainittavia ongelmia ole ollut.
    Hyvin päästy paikasta toiseen =)

    Mutta siis ilmeisesti nuo kilometrit eivät vielä pahat ole?
    minun vaatimattoman kokemuksen perusteella pitäis ajaa toiset 60tkm vielä.....Sen mitä olen aiheesta lukenut.
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  5. #755
    Lainaa caliber kirjoitti Katso viesti
    Siis meikäläisellä juurikin -06 600f pyörä ja tuolla ajeltu miltein 60tkm.
    Ihan mielenkiinnosta tällaista kyselen, koska ei mitään hajuja mitä moottoripyörissä koneet kestävät tai missä vaiheessa alkaa olemaan vaihtokunnossa.
    Mutta siis ilmeisesti nuo kilometrit eivät vielä pahat ole?
    Itselläni on 600 fasu missä on mittarissa 115 tkm ja oikein hyvin vielä pelittää.
    Toki kuluvia osia on tullut vaihdeltua ja huollot ajallaan jollei hiukan ajoissakin, en usko että on ihan heti vaatimassa täyttä koneremppaa.
    Toiseen mopoon olen vaihtamassa koneen jo hiukan yli 82 tkm:n jälkeen kun vaihtokone on hiukan edukkaampaa kuin koneen täydellinen avaaminen uusien osien kera.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #756
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    minun vaatimattoman kokemuksen perusteella pitäis ajaa toiset 60tkm vielä.....Sen mitä olen aiheesta lukenut.
    Näin minäkin kuvittelisin, piirimyyjät voi olla eri mieltä.

    Eikä nämä autoista poikkea, päinvastoin, keskimäärin paremmin huollettuja. Nykyaikaiselle koneelle, nykyöljyillä, ei pari, kolmesataatuhatta ole mitään, ei edes prätkän koneelle. Jos ei ole tahallaan rikottu.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  7. #757
    Okei eli ei siis vielä muuta kuin normi huollot ja bensaa tankkiin
    Piirimyyjät voi toki puhua mitä puhuvat
  8. #758
    Moro. Pitäis vaihdattaa stefat etuhaarukkaan, ja pihi kun olen, niin ostanko pelkät stefat vai pitääkö nuokin pölysuojat vaihdattaa? Ite arvelin irrotella putket ja viedä yhelle sepälle vaihtoon. Pyörä on -99 Gsx600f. Thänks
  9. #759
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nhtmf kirjoitti Katso viesti
    Moro. Pitäis vaihdattaa stefat etuhaarukkaan, ja pihi kun olen, niin ostanko pelkät stefat vai pitääkö nuokin pölysuojat vaihdattaa? Ite arvelin irrotella putket ja viedä yhelle sepälle vaihtoon. Pyörä on -99 Gsx600f. Thänks
    Jos olet pihi, niin silloin pitää ostaa uudet pölysuojat. Jos taas rahaa riittää, niin osta jostain käytetyt stefat.

    Eli joo, pareittain noi olis hyvä vaihtaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #760
    Kertokaas nyt sitten viimeinen mielipide siihen että kannattaako sliparin laiton lisäksi hommata dynojetin suutinsatsi ja vapaavirtaussuotimeksi vaikka K&N jonka jälkeen viedä säädätettäväksi?
    Onkos Turku-Pori akselilla paikkoja jossa näitä penkitys/säätö hommia tehdään?

    Slipari suosituksia otetaan myös vastaan =)
  11. #761
    Minkä kokoiset pääsuuttimet mahtaa olla allekirjoituksen mukaisessa mopossa? Nykyisissä näytti seisovan notulit 110. Alkuperäistä kokoa siis tiedustelen.

    Sitten vielä seosruuvin asentoa, olivat noin 3 kierrosta auki, onkohan suunnilleen jotain tehdasasetusta?
    GSX600F -93
  12. #762
    Nakkilan varaosakirja ei kerro kokoja, antaa vain numerot:
    #34 09491-27010-000 JET,MAIN N100604 8,75 € kpl
    #35 09491-27009-000 JET,MAIN N100604 8,75 € kpl

    Eikä noilla varaosanumeroilla kyllä löydy kokotietoja kuukkelistakaan.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  13. #763
    110 taitaa olla vakiokoko
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  14. #764
    Tuli talvella hankittua suzuki gsx750f vm.1990 ja ostin pyörän ilman koeajoa. Tänään sitten pääsin tien päälle ekan kerran pyörällä ja pyörähän toimi kohtuu hyvin paitsi keskikierroksilla kun alkaa kiihdyttämään niin pyörä empii ja rötää hetken ennen kuin lähtee kiihtymään, uskoisin ongelman johtuvan kaasarien synkkauksesta, koska yläkierroksilla työntöä löytyy aika hyvin ja motarin rampissa kun antoi tuppea kunnolla pyörälle niin veti rajoittimeen asti kivuttomasti. Pyörä on toinen gsx750f jonka olen omistanut ja hieno laitehan tuo on ja huokea.
  15. #765
    Mitäköhän tollanen punertava jauho on jota oli kohokammion pohjalla? Hienoa hiekkaa?
    GSX600F -93
  16. #766
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ruostetta se taitaa olla tankista tms.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #767
    Jep, olet varmaan oikeassa.
    GSX600F -93
  18. #768
    Mopo kävi hienosti kasaarien putsauksen jälkeen, meinasin alkaa laittamaan sitä kasaan äsken ja vähän käytin sitä, mutta käy laihalla, tyhjäkäynnillä huutaa melkolailla ja paukuttelee.

    Ilmanputsarin otin tuossa välissä irti ja neulojen asentoa muuteltu.

    Apuuva.

    E: pitää vielä tarkistaa että saa bensaa kunnolla, tankki ei ollut paikoillaan vaan jatkoletkuilla kauempana.
    Viimeksi muokannut: JaniK; 11.04.2015 klo 16:03.
    GSX600F -93
  19. #769
    Ettei olisi ilmavuotoa kurkkujen kumien välistä? Sprayaa jotain palavaa kurkuille - vuotoa on, jos kierrokset nousevat.
  20. #770
    Jotain carb cleaneria ruiskisinkin jo, mutta ei vaikutusta. Tankin pistin äsken paikoilleen, ei vaikutusta.

    4000rpm paikkeilla tyhjäkäynti...
    GSX600F -93
  21. #771
    Mitenkä pyörä reagoi, jos annat hänelle ryyppyä?
  22. #772
    Nostaa kierroksia,mielestäni palautuvatkin kunnolla kiinni
    .
    GSX600F -93
  23. #773
    Aikoinaan omassa kaasaripyörässäni kun oli tk-piireissä tuketta, niin oireet olivat ensi alkuun samat (tyhjäkäynti 4000 rpm). Sitten käytös muuttui päinvastaiseksi ja tk oli 700 rpm eikä pyörä kestänyt kaasun avausta vaan sammui. Kaasareiden purkaminen ja ultraäänipesu auttoi.

    Et tarkemmin kertonut, miten olet kaasarit putsannut. Mikäli niitä ei ole käytetty ultraäänipesurissa tai keitetty, niin tuskin ovat puhdistuneet.
  24. #774
    Joo siis kasaarit oli purettu ja kävivät pesussa ja nippelit pesin itse uä-pesurilla. Kaikkiin tuli uudet tiivistesarjat.

    Tosiaan siis torstaina laitoin mopon ekaa kertaa purkamisen jälkeen tulille ja toimisi hyvin, paremmin siis vielä mitä silloinen ennen operaatiota.

    Niin ja uudet bensaletkut vaihdoin eilen.
    GSX600F -93
  25. #775
    Mitenkäs ne seosruuvien asetukset ?

    Onko pyörässä Keihinin kaasarit vai jotkut muut, ja onko seosruuvit polttoaineen vai ilman määrän säätöä varten (seosruuvit lähellä moottoria = polttoaineen määrän säätö; ruuvit ilmanputsarin puolella = ilmamäärän säätö)?

    Oletan myös, että tyhjäkäynnin säätöruuvin asento ei vaikuta tk-nopeuteen?
  26. #776
    Mikunit ovat ja seos ruuvit laitoin 3 kierrosta auki, olivat siinä alunperinkin, TK ruuvi ei ota edes kiinni.

    Ihmeellistä tästä nyt vaan tekee sen että miksi se toimisi hyvin ja nyt parin päivän päästä ei

    Niin juu ja ruuvit ovat moottorin puolella.
    Viimeksi muokannut: JaniK; 11.04.2015 klo 17:35.
    GSX600F -93
  27. #777
    Tässä vielä huono video kun mopon ekaa kertaa käynnistin https://docs.google.com/file/d/0B46G...p=docslist_api

    Melko hienosti se tuossa vielä kävi.
    GSX600F -93
  28. #778
    Onko siellä kohojen neulaventtiilien sisällä muuten metallisihdit kuten Keihineissä ? Meinaan että jos sihtejä ei ole, niin olisiko bensaletkuja uusittaessa päässyt likaa kaasareihin...

    Kyllä taitaa purattaa kaasarit...
  29. #779
    Lainaa JaniK kirjoitti Katso viesti
    Mikunit ovat ja seos ruuvit laitoin 3 kierrosta auki, olivat siinä alunperinkin, TK ruuvi ei ota edes kiinni.

    Ihmeellistä tästä nyt vaan tekee sen että miksi se toimisi hyvin ja nyt parin päivän päästä ei

    Niin juu ja ruuvit ovat moottorin puolella.
    Kuulostaa aika paljolta toi kolme kierrosta, ja korkea tyhjäkäynti (+ säätöruuvin vaikuttamattomuus) viittais siihen, että kovasti laihalla. Lähtisin siitä että ruuvaat ne johonkin 1.5 kierrokseen, ja siitä sitten tarvittaessa ylöspäin.
    Tietysti, jos se putsaamisen jälkeen kävi jonkun aikaa kunnolla, on mahdollista, että ihan kaikkea ei putsattu...
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  30.  
  31. #780
    Mietin kanssa et jos siellä olisi jotain paskaa päässyt asennuksissa sisäään tai irronnut jotain...

    Jos nyt vaikka vielä ottais ne irti ja antais paineilmaa.
    GSX600F -93
Sivu: 26 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen