Sivu: 55 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1621:stä 1650:een 3437:sta
  1. #1621
    Ruiskuhan se on tuo minun pyöräni. No, olisko jotain tehtävissä, miten laihalla käynnin ja kuolleen kohdan saisi korjattua?
    Hemuli59
  2. #1622
    Lainaa Hemuli59 kirjoitti Katso viesti
    Ruiskuhan se on tuo minun pyöräni. No, olisko jotain tehtävissä, miten laihalla käynnin ja kuolleen kohdan saisi korjattua?
    PC III,pönikät ja säätöön....ja kuoppa siirtyy lompakkoon.Kulutuskin kasvaa n.Ltr/100km...mutta on kuin alla olisi uusi astetta tehokkaampi pyörä....kannattaa
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  3. #1623
    Lainaa Hemuli59 kirjoitti Katso viesti
    Ruiskuhan se on tuo minun pyöräni. No, olisko jotain tehtävissä, miten laihalla käynnin ja kuolleen kohdan saisi korjattua?
    Mulla X-11 eli siis nakuversio BB:stä, PowerCommander + lambda huijari, putkisto ja suodatin.
    Penkissä säädettiin kartat kohdalleen, tavoitteena hyvä ja tasainen ajettavuus eikä max teho.
    Toimii ihan erilailla kuin "vakio".
    Älä korjaa ehjää....
  4. #1624
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Onkos tuo -99 kaasaripeli ilman katteja, ja sulla ruisku ja katalysaattorit. Noissa on muistaakseni tehoeroa hiukan kaasarimallin hyväksi.
    Ruiskun ohjelma aiheuttanee tuon kuolleen kohdan, laihennettu tuolla kierrosalueella ehkäpä päästönormien takia.
    Kyllä se tuo velipojan pyöräkin on ruisku ja katillinen.
    Hemuli59
  5. #1625
    tosiaan ruisku itellä, en huomannut sanoa.

    sliparit ja pc3 ja säätö. ei juurikaan tunnu ajossa, takaselta kuus heppaa taisi tulla lisää.. mut tulipa tehtyä. mutta tulosteissa kuitenkin näkyi se kuoppa ja säätö sitä kyllä hieman tasoitti.

    tosin en ole käytännön ajossa koskaan juuri huomannut sitä kuoppaa ennen säätöä, vaikka kaksi päällä ehkä enimmäkseen ajeltu..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #1626
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Niin ja tulossahan on Yoshimuran kokoputkisto yhdellä vaimentimella.
    "Mitäs porukka on mieltä, jos muuten vakio kaasari XX höystetään kokoputkistolla pelkästään. Ei vapaavirtaus suodattimia tahi suuttimia..

    Tartteeko käyttää suutinjumpalla / säädätyksessä?

    Yksi paljon xx ajanut erilaisilla kokoonpanoilla "virityksillä" meinasi ettei tarvi ja samaa ajattelin itsekkin. "

    Oulun bikefoxin sivuilla ainakin lukee että että pelkällä putkella ilman säätöä xx kyykkää keskialueella vielä pahemmin kuin vakiona. itellä säädetty bikefoxilla ja huomaan silti sen kuolleen kohdan, vaikka yläkierroksilla onki tehoa jo kivasti
    1100 Superblackbird
  7. #1627
    Pelkkien slipareiden vaihto ei yleensä edellytä seoksiin puuttumista.
    Koko putkiston vaihto alkaa olemaan jo niin iso muutos että olisi , siis miniun mielestä, hyvä tarkistaa ettei seokset mene liian laihalle.
    Perustelut:
    Hondan pakosarja on niin ahdistava että kun vaihdetaan koko putkisto virtaukset paranevat niin paljon että on oikeasti mahdollista että kone käy liian laihalla.
    Yhden pakosarjan olen "teurastanut" jotta pääsin näkemään ne supistukset.
    Pähkinänkuoressa:
    - Vapaavirtaus suodatin - Ei tarvetta seosmuutoksiin
    - Sliparit - Ei tarvetta
    - Sliparit ja Vapaavirtaus suodatin - ei välttämättä
    - Koko putkisto - Suositeltavaa
    - Koko putkisto ja vapaavirtaus suodatin - Ehdottomasti tarkastettava seokset
    Älä korjaa ehjää....
  8. #1628
    Jo vakiokuntoinen kaasutin XX hyötyy suutinsarjasta erittäin mukavasti. Vääntö paksunee kautta kierrosalueen, keski- alueen vääntökuoppa poistuu ja ohitukset tulevat huomattavasti nopsemmiksi. Negatiivisia kokemuksia en suutin+neulasarjasta saanut. Tämä siis kokemuksena omasta kaasutin XXstä.

    Sliparien vaihdon jälkeen ehdottomasti kannattaa suutinsarja vaihdattaa. Koska vakiokuntoinen kaasutin- XX hyötyy suutinsarjasta jo paljon, slip- on tuunattu pyörä hyötyy siitä vieläkin enemmän. Täysputken vaihdon jälkeen en edes kokeilisi pyörää ilman suutin+neulasarjaa ja kunnon säädättämistä.

    Bikefoxin kokemuksella säädöt osuvat varmasti erinomaisesti kohdalleen, joten sinne vaan
    Viimeksi muokannut: vma; 02.12.2012 klo 11:46.
  9. #1629
    omaan kaasari Bläkkäriin Korpiaho laittoi akran kokoputkiston+suutinsarjan...
    jonkun euron veloitti,mut pyörä muuttui täysin!
    toistakymmentä hevosta lisää,ja mikä parasta pyörä keveni n.15 kg!
    Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
    Kawasaki kx 450 f
    Yzf-R1 -07
  10. #1630
    Itselläni meni viimekesänä orkkis sliparin päät siniseksi suutin sarjan kanssa. Nyt on sitten ne hengittävämmät paikoillaan.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  11. #1631
    Te, jotka olette modanneet takaloksua lyhemmäksi.
    Minne olette asentaneet satulanavaus-lukon?
    Entä heijastimen?
    Tupla-X -04
  12. #1632
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Te, jotka olette modanneet takaloksua lyhemmäksi.
    Minne olette asentaneet satulanavaus-lukon?
    Entä heijastimen?
    Jos haluaa tuota xx:n takaosaa sirommaksi, niin tuskin kannattanee takaloksun lyhennys vaan
    hankkii omaan makuun sopivan undertrayn, esim: http://www.jesterstrickbits.co.uk/pr...99%3E2006.html

    Tuo heijastin takana lienee turhake, vaikka on asetusten mukainen ;D
    *******************
    zx10r
    *******************
  13. #1633
    Lainaa eeroolli kirjoitti Katso viesti
    Jos haluaa tuota xx:n takaosaa sirommaksi, niin tuskin kannattanee takaloksun lyhennys vaan
    hankkii omaan makuun sopivan undertrayn, esim: http://www.jesterstrickbits.co.uk/pr...99%3E2006.html

    Tuo heijastin takana lienee turhake, vaikka on asetusten mukainen ;D
    Ajatuksena oli käyttää sahaa.
    Missäs se lukko on niissä "undertrayssa"?
    Tupla-X -04
  14. #1634
    Kuvassa se on tuon kilven vasemman yläkulman yläpuolella.
    Pikku askartelulla sen saa miltei minne vaan.
    Älä korjaa ehjää....
  15. #1635
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Te, jotka olette modanneet takaloksua lyhemmäksi.
    Minne olette asentaneet satulanavaus-lukon?
    Entä heijastimen?
    lukko menee nätisti vasemman puolen takakatteeseen, siis sivulle, siihen kohtaan mihin vaijeri ylettää ja on myös ihan yhtä helppo käyttää kun alkuperäisessä paikkassa..... lukolle tulee näin myös automaattirasvaus ketjulta
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  16. #1636
    Lainaa Maintenanceman kirjoitti Katso viesti
    Mulla X-11 eli siis nakuversio BB:stä, PowerCommander + lambda huijari, putkisto ja suodatin.
    Penkissä säädettiin kartat kohdalleen, tavoitteena hyvä ja tasainen ajettavuus eikä max teho.
    Toimii ihan erilailla kuin "vakio".
    moro maintenanceman.mulla kans x-11 jossa tehty samat kun sulla pc,putket-lampadat ja kn,säädöt hoiti prätkäpaja kohilleen tosi hyvin tehot/väännöt -10,viime kesänä teki jonkun kerran semmoisen ihmeellisen "blackoutin" aina kesken kiihdytyksen kesken kaiken kaikki seis,semmoinen puolsekuntia virrat tai bensan syöttö poissa yritin saada sitä uusiutumaan mutta tapahtui niin yllättäen etten kerennyt tajuta mitä tapahtuipitää nyt kun talven aikana taas purkaa ja huoltaa x.n niin rasvata kaikki johto liitokset jos vaikka tuolla sateisella kesäisellä ajosäällä olisi ollut vaikutusta asiaan.

    tulehan sinäkin ens kesänä sinne xx-meetinkiin kun nuo tuplax kaverit näyttää tykkäävän näistä yhellä x.llä varustetuista rastaista.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  17. #1637
    cbrxx.fi-foorumilla puuhaavat xx-kalenteria ensi vuodelle.

    jos aihe kiinnostaa, käykää katsomassa ja kenties tilaamassakin.. jos tarpeeksi tilaajia saataisiin aikaiseksi.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #1638
    Bläkkäri sai joululahjaksi PCIII:n, putkiston, ketjurasvarin jne.
    Mitäs tuolla PC:n paristojohdolla on tarkoitus?
    Milloin se tarvitsee 9V:n paristoa?
    Tupla-X -04
  19. #1639
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Bläkkäri sai joululahjaksi PCIII:n, putkiston, ketjurasvarin jne.
    Mitäs tuolla PC:n paristojohdolla on tarkoitus?
    Milloin se tarvitsee 9V:n paristoa?
    onkohan jokin varmennus jos irrottaa irti akusta kokonaan tai maajohdon vetää irti kokonaan..? villi veikkaus..

    ite kyllä maajohdon irrotin talveksi akusta, en edes ajatellut moista.. katsotaan mitä keväällä sanoo kun laitan ajoon..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #1640
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Bläkkäri sai joululahjaksi PCIII:n, putkiston, ketjurasvarin jne.
    Mitäs tuolla PC:n paristojohdolla on tarkoitus?
    Milloin se tarvitsee 9V:n paristoa?
    Muistelisin että PCIII versio tarvii ulkopuolisen virtalähteen kun ottaa yhteyksiä tietsikalla ja syöttää karttoja sisään ja PCV ottaa virran usbin kautta, voin olla väärässäkin.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  21. #1641
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Muistelisin että PCIII versio tarvii ulkopuolisen virtalähteen kun ottaa yhteyksiä tietsikalla ja syöttää karttoja sisään ja PCV ottaa virran usbin kautta, voin olla väärässäkin.
    Kuulostaa järkevältä. Tuskin se mitään backup-virtaa tarvitsee?
    Tupla-X -04
  22. #1642
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa järkevältä. Tuskin se mitään backup-virtaa tarvitsee?
    Ei tarvii, voi helpommin ohjelmoida kun ei ole pyörässä kiinni vaan tietsikkapöydällä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  23. #1643
    Nyt sitte putkisto ja loput rojut päälle...
    Sitten säätö/penkitys
    Tupla-X -04
  24. #1644
    Uteliaisuudesta, mikä putkisto tulee? Itsellä vähän samoja koiruuksia mielessä Yoshin kokoputkistolla plus suutinsatsilla..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  25. #1645
    Olis tarkoitus laittaa yoshimuran rs-3:een db-killeri ens kesäksi. Miten se tulee kiinni? Onko siinä joku kaulus mistä se porataan ja niitataan kiinni vai mitenkä?
    Honda CBR1100XX Super Blackbird -97
  26. #1646
    pitää nyt kun talven aikana taas purkaa ja huoltaa x.n niin rasvata kaikki johto liitokset jos vaikka tuolla sateisella kesäisellä ajosäällä olisi ollut vaikutusta asiaan.
    no lainaan itse itseänitankki pois ja pääsi käsiksi vaikka mihin taas ja mitäs löyty laturilta tuleva johto nippu jossa valkoinen liitin olipas lämmennyt ja lyöny varmaan kipinää jos olis enempi ajellu -12 kesällä niin jonnekin matkan varrellehan sitä olis jäänyt,pitää varmaan tutkia mikä tuon tekee kun pitäs olla päin vastoin kun noita hehkulamppuja vaihtelee ledeihin,vai
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
  27. #1647
    Lainaa Hemuli59 kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt ihan tähän pakoputkien vaihtoon kysymykseni liity, mutta kysynpäs kuitenkin
    Itellä on 2002 Bläkkäri ja siinä K&n:n suodatin, lieneekö joku vapaavirtaussuodatin, mutta ei orggis kuitenkaan, orggisputket on. Kulkee hyvin, mutta n. 123km/h tulee sellainen kuollut alue, jkolloin ei vastetta kaasuun heti, mutta sitten lähtee taas hyvin kulkemaan.
    Kysymys kuuluukin, että olisko parempi laittaa orggissuodatin paikoilleen vai millaisia säätöjuttuja tarttis tehdä? Voiko ruiskukonetta/kaasareita mitenkään säätää ilman PowerCommanderia tms?
    Kyllä tohon on lääke, eikä maksa kun muutaman kympin. Unohda kaikki noi viritykset ja putken vaihdot rahaa palaa eikä juuri kummoista vastinetta saa, tietty jos haluaa näplätä ja yrittää keksiä pyörän uudestaan niin sen sit toinen juttu.
    Itellä vakio muuten paitsi yks osa lisätty/ muutettu, kulutus pysyy samana jos vain ajotapa pysyy samana. Ohitus kiihtyvyys paranee siten et jos 6 ajat ja lähet viihdyttämään niin kiihtyy samalla lailla jos vakiolla pudotat 4. Vääntö käyrä muuttuu keski alueella eniten, ei puudu missään vaiheessa. Parasta kyseisestä muutoksessa on se et voi kyykyttää ns vakiolla noita putkien vaihdolla ym virityksillä koplattuja mopoja.... Ja eikä maksa tosiaan kun muutaman kympin. Kaks päällä ja täysillä matkakamoilla ja kaiketi Alpeilla matkatessa hymyilyttää et kuinka ajo on vaivatonta kun mopo vääntää ja tehoon tulee ranneliikkeellä eikä tarvi vaihdella koko ajan. Motoksi tulee silloin, kutosella 30 - 300 km/h
    Jos aihe kiinnostaa ota yhteyttä yv :llä

    t Karitee
  28. #1648
    ^Lataa puhelimen akku ja varaa sähköpostiin tilaa. Pian kaikki mp- tehtaat ympäri maailmaa soittelee sinulle ja kysyy neuvoa ko asiasta.

    Tai sitten ne on itse keksineet välityssuhteen muuttamisen.
  29. #1649
    Lainaa karitee kirjoitti Katso viesti
    Kyllä tohon on lääke, eikä maksa kun muutaman kympin. Unohda kaikki noi viritykset ja putken vaihdot rahaa palaa eikä juuri kummoista vastinetta saa, tietty jos haluaa näplätä ja yrittää keksiä pyörän uudestaan niin sen sit toinen juttu.
    Itellä vakio muuten paitsi yks osa lisätty/ muutettu, kulutus pysyy samana jos vain ajotapa pysyy samana. Ohitus kiihtyvyys paranee siten et jos 6 ajat ja lähet viihdyttämään niin kiihtyy samalla lailla jos vakiolla pudotat 4. Vääntö käyrä muuttuu keski alueella eniten, ei puudu missään vaiheessa. Parasta kyseisestä muutoksessa on se et voi kyykyttää ns vakiolla noita putkien vaihdolla ym virityksillä koplattuja mopoja.... Ja eikä maksa tosiaan kun muutaman kympin. Kaks päällä ja täysillä matkakamoilla ja kaiketi Alpeilla matkatessa hymyilyttää et kuinka ajo on vaivatonta kun mopo vääntää ja tehoon tulee ranneliikkeellä eikä tarvi vaihdella koko ajan. Motoksi tulee silloin, kutosella 30 - 300 km/h
    Jos aihe kiinnostaa ota yhteyttä yv :llä

    t Karitee

    Mikä blacbird kulkee vakiona/muutaman kympin osalla 300km/h? Siis todellista ei mitään mittarinopeuksia
    1100 Superblackbird
  30.  
  31. #1650
    Lainaa Fleba kirjoitti Katso viesti
    Mikä blacbird kulkee vakiona/muutaman kympin osalla 300km/h? Siis todellista ei mitään mittarinopeuksia
    Todennäköisesti sellainen "originaali" jossa on naurusatsi käytössä penkin alla.. On hyvä olla tiiviit liitokset ettei kuskiakin ala liikaa naurattaa. Paitti ei sitäkään muutamalla kympillä saa ellei puhe ollut nelinumeroisista..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Sivu: 55 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 545535455565765105 ... ViimeinenViimeinen