Sivu: 5 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 3435:sta
  1. #121
    Lainaa (Ilpo-1 @ Helmi. 08 2009,18:29) kirjoitti
    Terve!

    Tuossa viime syksynä meinasin kaataa/pudottaa pyöräni kyljelleen, kun kävely vauhdista sain sen sammutettua tiukassa käännöksessä *. Onneksi tullut reenattua sen verran, että jaksoin kahvoista sen pitää pystössä. Varmaan oli jotain 45-astetta jo kallistuneena, kun sammui...

    Tämän seurauksena kuitenkin pyörän ohjauksen "yläkolmio" (vai mikä se nyt onkaan) kääntyi hieman vinoon. Eli ei pelkät kahvat vaan koko yläpää. Muuten tuota ei huomaa, mutta suoraan ajaessa on se yläkolmio ja samalla kahvat hieman vinossa.

    Mitenkäs tuo olis helpoin korjata suoraan, muuten kuin yrittämällä kaataa se toiselle puolelle *

    -04 XX
    Taitaa olla bläkkärissä jostain syystä se ohjaus aavistuksen vinossa jo uutena. Eli ominaisuus on - ei vika.
    Ovat varmaan Hondalla ajatelleet kun ei pyörään kuitenkaan mitään vikoja käytössä tule, niin laittavat tehtaalla jonkun "vian" jo etukäteen *
  2. #122
    Lainaa (HoXXMa @ Helmi. 08 2009,20:20) kirjoitti
    Lainaa (Ilpo-1 @ Helmi. 08 2009,18:29) kirjoitti
    Terve!

    Tuossa viime syksynä meinasin kaataa/pudottaa pyöräni kyljelleen, kun kävely vauhdista sain sen sammutettua tiukassa käännöksessä *. Onneksi tullut reenattua sen verran, että jaksoin kahvoista sen pitää pystössä. Varmaan oli jotain 45-astetta jo kallistuneena, kun sammui...

    Tämän seurauksena kuitenkin pyörän ohjauksen "yläkolmio" (vai mikä se nyt onkaan) kääntyi hieman vinoon. Eli ei pelkät kahvat vaan koko yläpää. Muuten tuota ei huomaa, mutta suoraan ajaessa on se yläkolmio ja samalla kahvat hieman vinossa.

    Mitenkäs tuo olis helpoin korjata suoraan, muuten kuin yrittämällä kaataa se toiselle puolelle *

    -04 XX
    Taitaa olla bläkkärissä jostain syystä se ohjaus aavistuksen vinossa jo uutena. Eli ominaisuus on - ei vika.
    Ovat varmaan Hondalla ajatelleet kun ei pyörään kuitenkaan mitään vikoja käytössä tule, niin laittavat tehtaalla jonkun "vian" jo etukäteen *
    Onkohan tuohon muuten mitään hyväksi havaittua keinoa saada kotikonstein se ohjaus millilleen suoraan?

    t: Ilkka
  3. #123
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 09 2009,11:09) kirjoitti
    Onkohan tuohon muuten mitään hyväksi havaittua keinoa saada kotikonstein se ohjaus millilleen suoraan?

    t: Ilkka
    Joskus kun on olleet etuputket irti, niin eipä ole edes tullut mietityä että voisi mennä vinoonkin takaisin laittaessa *
    Olen vain katsonut mitalla ensin sen yläkolmion "ylityksen", kiristänyt sitten sieltä hieman, jottei valu enää alaspäin, sama toiselle putkelle, jonka jälkeen pultit yksi kerrallaan momenttiin.

    Ymmärtääkseni ne menee aikaslailla automaattisesti suoraan, jos ei ole mitään voimia vääntämässä vinoon. Esim. pyörää tms. roikkumassa alapäässä. Tai näin mä ainakin arvaisin *
    ZZR1400 -06
  4. #124
    Lainaa (Deecu @ Helmi. 09 2009,16:00) kirjoitti
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 09 2009,11:09) kirjoitti
    Onkohan tuohon muuten mitään hyväksi havaittua keinoa saada kotikonstein se ohjaus millilleen suoraan?

    t: Ilkka
    Joskus kun on olleet etuputket irti, niin eipä ole edes tullut mietityä että voisi mennä vinoonkin takaisin laittaessa *
    Olen vain katsonut mitalla ensin sen yläkolmion "ylityksen", kiristänyt sitten sieltä hieman, jottei valu enää alaspäin, sama toiselle putkelle, jonka jälkeen pultit yksi kerrallaan momenttiin.

    Ymmärtääkseni ne menee aikaslailla automaattisesti suoraan, jos ei ole mitään voimia vääntämässä vinoon. Esim. pyörää tms. roikkumassa alapäässä. Tai näin mä ainakin arvaisin *
    Onkos muuten tuo yläkolmio ja alakolmio aina kohdallaa eli "yhtäpuuta"? Siis onko siellä jotkut boorit/ohjainkolot mihkä se tulee automaattisesti ja pysyästi kohdalleen? Vai pääseekö myös tuo yläpää kääntymään vinoon suhteessa alakolmioon.?
  5. #125
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 10 2009,23:12) kirjoitti
    Onkos muuten tuo yläkolmio ja alakolmio aina kohdallaa eli "yhtäpuuta"? Siis onko siellä jotkut boorit/ohjainkolot mihkä se tulee automaattisesti ja pysyästi kohdalleen? Vai pääseekö myös tuo yläpää kääntymään vinoon suhteessa alakolmioon.?
    Ei oo yhtä puuta, vaan kahta puuta *. Alaosa akselin kanssa, ja yläosa yksin. Eli voi olla eri asennossa. Jos tuntuu ettei yläosa käänny suoraan helposti, niin hieman kun avaa sitä omituisen muotoista pulttia yläkolmion päältä, niin pitäis kääntyä. Samallahan siinä vaikka laittaa uudet rasvat ohjauslaakeriin, jos kokee tarpeelliseksi. Ohjauslaakerin kiristyksessä onkin tosin omat niksinsä, mutta niistäkin varmaan haulla löytyy täältä yhtä ja toista *
    ZZR1400 -06
  6. #126
    Lainaa (Deecu @ Helmi. 10 2009,23:25) kirjoitti
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 10 2009,23:12) kirjoitti
    Onkos muuten tuo yläkolmio ja alakolmio aina kohdallaa eli "yhtäpuuta"? Siis onko siellä jotkut boorit/ohjainkolot mihkä se tulee automaattisesti ja pysyästi kohdalleen? Vai pääseekö myös tuo yläpää kääntymään vinoon suhteessa alakolmioon.?
    Ei oo yhtä puuta, vaan kahta puuta *. Alaosa akselin kanssa, ja yläosa yksin. Eli voi olla eri asennossa. Jos tuntuu ettei yläosa käänny suoraan helposti, niin hieman kun avaa sitä omituisen muotoista pulttia yläkolmion päältä, niin pitäis kääntyä. Samallahan siinä vaikka laittaa uudet rasvat ohjauslaakeriin, jos kokee tarpeelliseksi. Ohjauslaakerin kiristyksessä onkin tosin omat niksinsä, mutta niistäkin varmaan haulla löytyy täältä yhtä ja toista *
    Sellainen tarkennus vielä, että sen omituisen näköisen keskipultin lisäksi kannattaa löysätä myös noita etuputkien puristusliitoksen pultteja (yläkuva=22 ja alakuva=9) muuten voi olla vähän raskas käännettävä *

    Mulla suoristus meni suurinpiirtein näin: etupyörä ilmaan (keskituelle ja liinalla takapyörä maahan kiinni), noi puristusliitoksen pultit hiukan auki (tässä kohtaa kaveri pitelee etupyörää suorassa), hiukan jännitystä oikealle ja pultit nopsasti takaisin monenttiin. Tämä kaikki siis etuvanne paikallaan, aikaa meni parisen minuuttia.

    Lopuksi kannattaa käännellä tanko etupyörä ilmassa reunasta reunaan, jos on stopparia vasten yhtä pitkä matka stongan päästä tankkiin molemmilla puolilla, niin homma on onnistunut. Ekalla kerralla meni hiukan yli, mutta nyt on tismalleen suorassa *
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  7. #127
    Kaikkein helpoin keino on ajaa jalkakäytävän viereen ja kivetystä vasten kun nopeasti kääntää, niin sillä suoristuu. Sen verran kulmaa siihen kivetykseen ettei vanne osu kivetykseen vaan rengas. Yhtä hyvä on jos pidät stongasta tiukasti kiinni ja kaveri potkaisee renkaaseen. Jos se helposti menee vinoon niin yhtä helposti se suoristuu.



    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  8. #128
    [QUOTE= (Joke @ Helmi. 11 2009,07:51)]
    Lainaa Deecu,Helmi. 10 2009,23:25 kirjoitti
    Sellainen tarkennus vielä, että sen omituisen näköisen keskipultin lisäksi kannattaa löysätä myös noita etuputkien puristusliitoksen pultteja (yläkuva=22 ja alakuva=9) muuten voi olla vähän raskas käännettävä *
    Jeps, onkos noiden pulttien "22" ja "9" momentti mikä?
  9. #129
    [QUOTE= (ile-78 @ Helmi. 11 2009,15:08)]
    Lainaa (Joke @ Helmi. 11 2009,07:51) kirjoitti
    Lainaa Deecu,Helmi. 10 2009,23:25 kirjoitti
    Sellainen tarkennus vielä, että sen omituisen näköisen keskipultin lisäksi kannattaa löysätä myös noita etuputkien puristusliitoksen pultteja (yläkuva=22 ja alakuva=9) muuten voi olla vähän raskas käännettävä *
    Jeps, onkos noiden pulttien "22" ja "9" momentti mikä?
    Manuskan mukaan ylempi 23 Nm ja alempi 49 Nm, omassa vedin ihan rannemomenttiin, mutta hyvähän noi on olla oikeassa monentissa.

    Koko manuska löytyy muuten täältä, kliks
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  10. #130
    Lainaa (bug85 @ Loka. 07 2008,16:54) kirjoitti
    Milläs öljyillä te olette ajelleet, ja milä kokemuksilla?
    Täällä on viimeisen 85tkm aikana käytetty seuraavia öljyjä:

    Castrol GPS 10W-40 ja 15W-50
    Castrol R4 Superbike 10W-50
    Teboil 4T Suberbike 15W-50
    Shell Advance Ultra 4
    Bel-Ray EXP 10W-40
    Valvoline DuraBlend 4T 10W-40
    Hondan GN4 10W-40 ja HP4M 20W-50

    Parhaiten on toimineet noi Hondan omat öljyt. Varsinkin tuolla HP4M öljyllä tuntuisi vaihteet vaihtuvan kaikkein pehmeimmin.
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings
  11. #131
    Saatetaan tämän talven huoltolista loppuun:

    -Vaimentimien kiilloitus harjalaikka+vaha, jonka jälkeen kiilloituslaikka+kiilloitustahna -> Bling!
    -Eturenkaan vaihto, alle laitettiin Metzin Z6 G

    Tänä talvena enää korkeintaan asennellaan erinäisiä lisävarusteita ja odotellaan kevään tuloa.
  12. #132
    Onko kellään kokemusta Ermaxin ABS-muovi huggereistä. Tuli tuollainen tilattua ja olisi hieno tietää sopiiko ilman väkivaltaa paikalleen
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  13. #133
    Lainaa (Frostgrey @ Helmi. 13 2009,18:36) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta Ermaxin ABS-muovi huggereistä. Tuli tuollainen tilattua ja olisi hieno tietää sopiiko ilman väkivaltaa paikalleen
    Ei ole kokemuksia mutta oliko kallis?
  14. #134
    Lainaa (Jaskax @ Helmi. 14 2009,12:12) kirjoitti
    Lainaa (Frostgrey @ Helmi. 13 2009,18:36) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta Ermaxin ABS-muovi huggereistä. Tuli tuollainen tilattua ja olisi hieno tietää sopiiko ilman väkivaltaa paikalleen
    Ei ole kokemuksia mutta oliko kallis?
    n. 80€ tuli hintaa tuolta briteistä.

    Eli tuolta
    http://www.intobikes.co.uk/product....sd=DESC

    Jotenkin vaan houkutti ennemmän tuo muovinen kuin lasikuituinen
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  15. #135
    Siitä hugger: ei ole Ermax, mutta istuu paikalleen niinkuin pitää!

    http://www.nettivaraosa.com/viewPar....art.php
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  16. #136
    Itselläni on -99 mallissa Ermaxin undertray ja huggeri, molemmat menivät vaivatta kiinni. Undertraytä varten piti alkuperäistä lokaria muotoilla, senhän me kaikki jo tiedämmekin, eikä sitä nyt kukaan kysynytkään, vastasin vain varuilta. Huggeri näyttää irrallisena jotenkin muotopuolelta, paikoilleen asennettuna se on just eikä melkein.
    Syvä iskumme on, viha voittamaton.
  17. #137
    Lainaa (XX-Enkeli @ Helmi. 08 2009,12:10) kirjoitti
    Moi.
    Kysymys: Minkälaista telinettä suosittelisitte sivulaukuille? Yleensä kolmen laukun telineet on aika karun näköisiä ilman laukkuja ja laukkujahan ei aina mukana tarvitse.

    Onko tietoa mistä Bläkkärin omia sivulaukkuja olis saatavana?

    Eli sivulaukut pitäisi saada hankittua ennen ilmojen lämpiämistä jotta heti pääsis matkaan.....
    XX
    Mulla on xx:ssä nuo pyöränväriset (Candy Blue) Corbinin sivulaukut. Ainakin itse pidän kyllä niiden ulkonäöstä (Sopivat bläkkäriin kuin nenä päähän) ja lienevät melko hyvät ns. aerodynaamisestikin, eli eivät varmaankaan aiheuta suuremmin ilmanvastusta kuten useimmat laukut.
    Linkki kuvaan, jossa laukut paikoillaan:
    http://www.uusikaupunki.fi/~eerool/blackbird.jpg

    Lisäksi Corbinit eivät vaadi mitään telineitä asennukseen, kun kiinnitetään xx:n omiin valmiisiin pultinreikiin ( 2 kpl/puoli)mukana seuranneilla pulteilla ja ruuvataan äänärikiinnikkeen pulttiin alatuki...

    Asiasta seitsemänteen. Minkälaisia takavilkkuja olette sovitelleet xx:ään.
    Eritoten erilaiset "normi minivilkut ei siis ledivilkut" kiinnostaisi, kun nuo alkuperäiset on aika "lohnon" näköiset
    *******************
    zx10r
    *******************
  18. #138
    XX:ssähän on (ainakin edessä) ns. kelluvat jarrulevyt. Ja omassani toisinaan hieman täristää ja samalla myös ääntää tuo etujarru kun jarruttaa. Ei aina mutta joskus ja yleensä heti liikkeelle lähdettäessä. Joskus myös "kihnuttaa" kun työntelee pyörää, mutta ei niin paljoa kihnuta että ajaessa huomaisi.

    Mutta asiaan:

    Oletan tuon johtuvan toisen etujarrunlevyn yhdestä tai useammasta "kellukkeesta", joka siis mielestäni vähän jumittaa ja aiheuttaa levyyn jännityksiä, jotka sitten hieman sitä "vänkäävät" jonnekkin päin. Ja ääntä ja tärinää syntyy.

    Ja kysymys on siis, miten noita voi/pitää hoitaa paikoilleen? öljyämälläkö kenties, vai?

    Olen tähän mennessä koittanut brake cleanerilla putsata sitä paikoilleen, mutta vailla menestystä. Öljyä en ole vielä kokeillut miten sillä onnistuisi (tietysti pitää sitten muistaa levy puhdistaa mahdollisista roiskeista).

    Tarkoitus olisi kuitenkin paikoilleen tehdä tuo "korjaus operaatio", kun ei jaksa purkaa sitä.

    Eli mitä/miten tuo parhaiten onnistuu???

    t: Ilkka
  19. #139
    Lainaa (HabaXX @ Helmi. 19 2009,21:32) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Asiasta seitsemänteen. Minkälaisia takavilkkuja olette sovitelleet xx:ään.
    Eritoten erilaiset "normi minivilkut ei siis ledivilkut" kiinnostaisi, kun nuo alkuperäiset on aika "lohnon" näköiset
    Tuommoiset löysin messuilta, ihan polttimolla ja kirkas lasi. Muistaakseni Supermotocenterin kojusta bongasin...

    uudet vilkut
    Tosi hienot vinkkarit
    Onko ne lyhyillä vai pitkillä varsilla ja
    jollain Iridiumlasilla (kirkkaalla) ja oranssilla polttimolla?
    *******************
    zx10r
    *******************
  20. #140
    Lainaa (ile-78 @ Helmi. 19 2009,19:53) kirjoitti
    XX:ssähän on (ainakin edessä) ns. kelluvat jarrulevyt. Ja omassani toisinaan hieman täristää ja samalla myös ääntää tuo etujarru kun jarruttaa. Ei aina mutta joskus ja yleensä heti liikkeelle lähdettäessä. Joskus myös "kihnuttaa" kun työntelee pyörää, mutta ei niin paljoa kihnuta että ajaessa huomaisi.

    Mutta asiaan:

    Oletan tuon johtuvan toisen etujarrunlevyn yhdestä tai useammasta "kellukkeesta", joka siis mielestäni vähän jumittaa ja aiheuttaa levyyn jännityksiä, jotka sitten hieman sitä "vänkäävät" jonnekkin päin. Ja ääntä ja tärinää syntyy.

    Ja kysymys on siis, miten noita voi/pitää hoitaa paikoilleen? öljyämälläkö kenties, vai?

    Olen tähän mennessä koittanut brake cleanerilla putsata sitä paikoilleen, mutta vailla menestystä. Öljyä en ole vielä kokeillut miten sillä onnistuisi (tietysti pitää sitten muistaa levy puhdistaa mahdollisista roiskeista).

    Tarkoitus olisi kuitenkin paikoilleen tehdä tuo "korjaus operaatio", kun ei jaksa purkaa sitä.

    Eli mitä/miten tuo parhaiten onnistuu???

    t: Ilkka
    Jarrulevyn niittien välissä on hienoa pölyä ja vähän karkeempaakin pölyä, parhaiten sen saa pois ihan kuivana pyörittelemällä ja vääntelemällä niittejä kevyesti. Niiteistä saa otteen esim. niitin läpi sopivalla pitkähköllä pultilla, kahdella korialuslevyllä sekä pulttiin sopivalla mutterilla. Pultti pujotetaan vanteen keskiön puolelta aluslevyn kanssa niitin läpi ulkopuolelle, jossa kiristetään mutteri aluslevyn kanssa, jolloin niitti jääpi puristuksiin. Sitten vaan vemputellaan ja pyöritellään niittiä niin kauan kunnes sieltä ei enää pölyä/hiekkaa ropise. Lopuksi voi vielä suihkaista Bräkleenillä / Quickleenillä.
  21. #141
    Mistähän kantsis kysäistä noita Hondan omia öljyjä, saako tilattua ulkomailta ja säästäkö kuinka paljon?
    Civis Pacum, Para bellum
  22. #142
    Lainaa (Hava61 @ Helmi. 25 2009,21:02) kirjoitti
    Mistähän kantsis kysäistä noita Hondan omia öljyjä, saako tilattua ulkomailta ja säästäkö kuinka paljon?
    Geeännelosta saa suomestakin ihan ok hintaan, tuskinpa kannattaa lähtee ulkomailta tilailee ellei nyt sitten sadan litran tynnyriä meinannu..
  23. #143
    Näistäkin rengasmerkinnöistä on varmasti ollut aikaisemmin miljoona eri kysymystä, mutta enpä kyllä nyt löytänyt sopivaa..

    Eli tarkoitus on hankkia XX:ään Michelin Pilot Road2 renkaat, tai takarengas tällä kertaa, etusessa vielä pintaa.

    Ja esimerkiksi yhdessä nettifirmassa on tommosia vaihtoehtoja tuolle renkaalle. (www.mynetmoto.com)

    180/55ZR17 (73W) P.ROAD 2 "A" *147,00 € *
    180/55ZR17 (73W) P.ROAD 2 "B" *149,00 € *
    180/55ZR17 (73W) P.ROAD 2 "C" *159,90 € *

    Eli nuo "A" "B" "C" on varmaan jotain kuormitukseen liittyviä luokkia, mutta mikä noista on sopiva XX:ään? Ja mitähän lienee eroa.

    Ja lukeeko tuo kyseinen "lisäkirjain" miten/missä muodossa michelinin renkaan kyljessä?

    Ja sitten kun monessa muussa firmassa myyvät tuota pilotroad2:sta sitten ilman tuota "lisämerkintää", niin ovatko ne sitten mitä renkaita? Eli tohtiiko sellaisen tilata ja laittaa alle ilman tarkempaa tutkimusta.

    Kun näkyy tuo hintakin vaihtelevan, ni hankalahkoa tuo vertaaminen...

    t: Ile

    EDIT: Ja näkyypä olevan vielä yks malli ilman tuota lisäkirjainta ja hieman edullisin. Ja sitä tyrkyttää tuo "suositusohjelma" tuolta alle.



  24. #144
    Tuli sitten vietyä satula uudestaan päällystettäväksi kun oli etunurkista hieman revennyt. Muuten pysyy orkkiksena, mutta päälliseksi tulee Davidin punttis vehkeissä käytettyä "tekonahkaa". Pitäisi olla kestävää, vedenpitävää eikä niin liukas kuin alkuperäinen.

    Saas sitten nähdä millanen on
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  25. #145
    Lainaa (HabaXX @ Maalis. 06 2009,22:17) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tuli sitten vietyä satula uudestaan päällystettäväksi kun oli etunurkista hieman revennyt...
    Tuli itsekin mietittyä tuota vaihtoehtoa, mutta sitten tulikin tilattua uusi satula, pakko ostaa kun halvalla sai.

    Topsaddlery xx
    Paljonko maksoi kaikkineen tuo satula?? Näyttää melko pätevältä...
  26. #146
    www.metzi.com

    Jos ei ole pakko muotoilla uudelleen niin pelkän päällisen saa teetettyä ja ihan sellaisena kuin haluaa. Joko irrotetettavaa tai niitattavaa mallia.

    Minulla oli tuollainen irroitettava.
    KUVA



  27. #147
    Lainaa (HabaXX @ Maalis. 07 2009,12:29) kirjoitti
    Oli 1 kpl tarjouksessa tossa helmikuulla, 279€ kotio toimitettuna.
    Tosin jos ei lähetä vanhaa jakkaraa tilalle joutuu maksamaan 199 € lisää jonkin ajan päästä. Eli laitoin oman vanhan menemään Ranskaan tilalle...
    pirun fiksun näkönen, kerroppa firma josta tilasit niin voisi kysellä tuosta...

    edit. no tuo toppsaddlerypä tietenkin...



    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  28. #148
    ON muuten aikas liukkaan näköinen tuolta takaa.
  29. #149
    Lainaa (HabaXX @ Maalis. 07 2009,12:29) kirjoitti
    Oli 1 kpl tarjouksessa tossa helmikuulla, 279€ kotio toimitettuna.
    Tosin jos ei lähetä vanhaa jakkaraa tilalle joutuu maksamaan 199 € lisää jonkin ajan päästä. Eli laitoin oman vanhan menemään Ranskaan tilalle...
    Kiitos vinkistä, nyt oli 1 bargain myös joka teki 220e kotiin toimitettuna. Pistin tilaukseen. Kauanko sulla meni että sait jakkaran ja paljonko maksoi oman postitus ranskaan?
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  30.  
  31. #150
    Lainaa (HabaXX @ Maalis. 06 2009,22:17) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tuli sitten vietyä satula uudestaan päällystettäväksi kun oli etunurkista hieman revennyt...
    Tuli itsekin mietittyä tuota vaihtoehtoa, mutta sitten tulikin tilattua uusi satula, pakko ostaa kun halvalla sai.

    Topsaddlery xx
    Tänään tuli oma kotio, aika pirun komian näköinen livenä. Samanlainen kuin tuo sinunkin kuvassa oleva mutta ilman geelipehmusteita. Varsin pehmoisen oloinen tämäkin mutta mitään ei osaa sanoa ennenkuin saa testilenkille. 220e + vanha pitää lähettää takaisin ranskaan. Eiköhän ne siitä sitten taas kyhää samanlaisen vermeen kuin tämä tilattukin ja sitten on taas yksi bargain myytävänä joten olkaa valmiina
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
Sivu: 5 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen