Sivu: 56 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866106 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1651:stä 1680:een 3435:sta
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Todennäköisesti sellainen "originaali" jossa on naurusatsi käytössä penkin alla.. On hyvä olla tiiviit liitokset ettei kuskiakin ala liikaa naurattaa. Paitti ei sitäkään muutamalla kympillä saa ellei puhe ollut nelinumeroisista..
    Saa ne hassukaasut 3numeroisilla luvuilla suomestakin. Jenkeistä ite hommasin huomattavasti halvemmalla
    1100 Superblackbird
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    ^Lataa puhelimen akku ja varaa sähköpostiin tilaa. Pian kaikki mp- tehtaat ympäri maailmaa soittelee sinulle ja kysyy neuvoa ko asiasta.

Tai sitten ne on itse keksineet välityssuhteen muuttamisen.
    Tuntuuhan se kyllä äkäsemmältä varmasti jos vaihtaa kevyemmän välityksen ja kulkee "lujempaa" kun mittari näyttää entistä enemmän pieleen
    1100 Superblackbird
    Uteliaisuudesta, mikä putkisto tulee? Itsellä vähän samoja koiruuksia mielessä Yoshin kokoputkistolla plus suutinsatsilla..
    Delkevic-käyrät ja Viperin sliparit
    Tupla-X -04
    Lainaa Fleba kirjoitti Katso viesti
    Saa ne hassukaasut 3numeroisilla luvuilla suomestakin. Jenkeistä ite hommasin huomattavasti halvemmalla
    hassukaasut xx:ssä asennettuna..?

tuus näyttämään niitä miittiin heinäkuussa..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    hassukaasut xx:ssä asennettuna..?

tuus näyttämään niitä miittiin heinäkuussa..
    Joo maili ja varttimailihommia varten enskesäksi asennan nitrous express 60005p sarjan.
    Pitää järkätä vapaata niin pääsettä ihmetteleen
    1100 Superblackbird
    Lainaa supaukko kirjoitti Katso viesti
    Olis tarkoitus laittaa yoshimuran rs-3:een db-killeri ens kesäksi. Miten se tulee kiinni? Onko siinä joku kaulus mistä se porataan ja niitataan kiinni vai mitenkä?
    Killerissä on se kaulus ja et tarvitse poraa/niittejä.Kurkista sinne putken sisään;minulla on reiät "kuristuksen"(n.4cm putken sisällä) ylä- ja alaosassa.Killeri tulee kahdella pultilla siihen kiinni. PS.Kyllä sitä ääntä maailmaan mahtuu.
    Joo näin mä vähän ounastelinkin, mutta kun putkessa ei ole mitään "kuristusta" tai mitään muutakaan holkkiosaa. Pelkkä suora putki. Ei se ääni mua haittaa mutta jos poliisia haittaa.. Ei todellakaan jaksais ruveta mihinkään katsastus/vaihtourakkaan. Onko muuten mitään hajua minkä verran tosta vois irrota desibelejä ku putkisto on 4-1 ja toi rs-3 ilman killeriä? Sisällä näkyy jotain jäänteitä verkosta ja villoista mutta aika riekaleiselta näyttää. Jos oikein ymmärsin ni ton ikäsen -97 (ja tyyppihyväksymättömän) rajat olis 103 dB +3 +5 = 111 dB. Onko toi paljon vai vähän, tarviiko sitä killeriä ruveta metsästämään?
    Honda CBR1100XX Super Blackbird -97
    Joo näin mä vähän ounastelinkin, mutta kun putkessa ei ole mitään "kuristusta" tai mitään muutakaan holkkiosaa. Pelkkä suora putki. Ei se ääni mua haittaa mutta jos poliisia haittaa.. Ei todellakaan jaksais ruveta mihinkään katsastus/vaihtourakkaan. Onko muuten mitään hajua minkä verran tosta vois irrota desibelejä ku putkisto on 4-1 ja toi rs-3 ilman killeriä? Sisällä näkyy jotain jäänteitä verkosta ja villoista mutta aika riekaleiselta näyttää. Jos oikein ymmärsin ni ton ikäsen -97 (ja tyyppihyväksymättömän) rajat olis 103 dB +3 +5 = 111 dB. Onko toi paljon vai vähän, tarviiko sitä killeriä ruveta metsästämään?
    Mp poliisisetä tuumas viimekesänä mulle kun sakkoa kirjoitti "sulla ei näköjään oo killeri paikallaan. Ei oo mittari mukana enkä rupea mittauttaan mutta, yoshimuralla ei ole montaa putkea joka alittaa mölynormit näissä isoissa pyörissä. Ja tästä sun vehkeestä lähtis kilvet Varmasti kun ei oo killeriä." Mutisi db rajaksi jotain 104db tjsp.
    Mulla yoshimura kokoränni ja mekkala kyllä kiitettävä ilman killeriä. 111db on kyl aika paljon minun käsittääkseni.
    1100 Superblackbird
    Paljonkohan se killeri vaimentaa? Lisääkö toi 4-1 putki mekkalaa verrattuna alkuperäiseen, vai mikä sen aiheuttaa? Mulla ei tolla äänellä tai huipputehollakaan ole väliä, haluun vaan ajella rauhassa ettei tarvi polliiseja murehtia.
    Paljonkohan se killeri vaimentaa? Lisääkö toi 4-1 putki mekkalaa verrattuna alkuperäiseen, vai mikä sen aiheuttaa? Mulla ei tolla äänellä tai huipputehollakaan ole väliä, haluun vaan ajella rauhassa ettei tarvi polliiseja murehtia.
    Killeri kun on paikallaan niin puutuu alakierroksilla vrt kun ajaa ilman. minullakun laittaa killerin paikalleen niin on kuin "pölynimuri" vrt kun on ilman. hmm minulla tuo pönttö on mallia "läpivirtaava" ainakin. vakiopöntössä esim on 2 vai 3 kammiota ja vähemmän suora reitti pöntön läpi. joten tuo malli läpivirtaava aiheuttaa varmastikin metelin. ja varmasi pakosarjakin aiheutaa osansa koska paksumpaa tavaraa kuin alkuperäinen.
    1100 Superblackbird
    omissa slipareissa killerien kans äänet täysin vakiot, ilman niitä mukavan matalat äänet.

miten sitä oppii ajamaan rauhassa, ettei tarvii poiliiseista murehtia..? xx:llä kun tahtoo nopeus aina nousta hieman suuremmaksi kuin mitä rajoitus on..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

Kiitos vastauksista, toi selvensi asiaa sen verran että killeri pitänee asentaa. Jotenkin outoa että tommonen pieni putkenpätkä vaikuttaa niin paljon.. Kukahan niitä myy?

Joo XX-xenon saman ongelman mäkin oon huomannu, Blackbirdissä on semmonen tyyppivika että sillä ei pysty ajamaan hiljaa. Ei pysty.

Joo XX-xenon saman ongelman mäkin oon huomannu, Blackbirdissä on semmonen tyyppivika että sillä ei pysty ajamaan hiljaa. Ei pysty.

[/QUOTE]

Täytynee hiljaa yhtyä samaan ja toivoa ettei vaimo lue tätä.. Tai muuten K-Päkä marssii seuraavana Golgatalle.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
    ei kuitenkaan motormannille ja vaihto mopoautoon...

Nyt kun hetken surffailin tota killeriä niin tajusin että mähän oikeastaan tarviin toisenkin sliparin koska toi yksipuoleinen on ruma. Eli en tarviikaan killeriä vaan koko paska uusiksi?! Fuuuuck!

Syksyllä ku ostin mopon päätin etten tuunaa sitä YHTÄÄN. Aivan turhaa rahanmenoa. Mut sit tajusinkin että uudet vilkut on pakko saada. Ja uusi pleksi tietty kans. Ja nyt kattelenkin jo putkistoa. Miten tässä taas näin kävi?

Lapasesta.
    omissa slipareissa killerien kans äänet täysin vakiot, ilman niitä mukavan matalat äänet.

miten sitä oppii ajamaan rauhassa, ettei tarvii poiliiseista murehtia..? xx:llä kun tahtoo nopeus aina nousta hieman suuremmaksi kuin mitä rajoitus on..
    Ongelma syntyy siinä kun tottuu siihen mitä nää kulkee. Joten harrastus nimikettä verukkeena käyttäen voi harrastaa viritystoimintaa
    1100 Superblackbird
    Minkälainen takajarrun kuuluu olla? Mulla joutuu poljinta painamaan aika kovaa ennekuin jarru ottaa kunnolla kiinni, huomattavasti kovemmin mitä oon tottunut muissa mopoissa. Normaalia? En myöskään saa takarengasta lukkoon asti vaikka kuinka kovin painaisi.
    ei kuitenkaan motormannille ja vaihto mopoautoon...
    Helvetti jäätyy ennenkuin XX vaihtuu sellaiseen härpättimeen..
    Ei kellään sattuisi olemaan XX:ää tallissa ilman katteita tai muuten vain tietoa että minkä ruuvin alle kuuluu oikeasti tuo syylärin flektin maajohto..??

Omassa XX:ssä Vm-96 laitettu erillinen katkaisin flektille ja nyt oma aikeeni olisi palauttaa järjestelmä toimimaan uuden anturin kera niinkuin tehtaan paappa on suunnitellut.

Ja oli ne johdotukset niin hirveästi toteutettu että ei mittän rajaa, akulta suoraan johdot ja ei sulaketta ei ainuttakaan oikeaa liitosta johto koottu monesta pätkästä päät vain rullattu yhteen ja ilmastointiteippiä päälle, ihme ku ei oo palanut koko laitos jo..
    Ny Suzuki DL1000 Vstorm -07Vm
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Minkälainen takajarrun kuuluu olla? Mulla joutuu poljinta painamaan aika kovaa ennekuin jarru ottaa kunnolla kiinni, huomattavasti kovemmin mitä oon tottunut muissa mopoissa. Normaalia? En myöskään saa takarengasta lukkoon asti vaikka kuinka kovin painaisi.
    kyllä XX on jo pysähtynyt monta kertaa ennen kuin takarengas menee lukkoon, jalkajarru kun ottaa myös etupaloihin(dual)...tosin suhde ei ole ihan sama kun käsikahvasta vetäis.

Kaikki jarrumännät on käytössä XX:ssäkin ku jarrutetaan molemmilla.
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Voe mahoton ku meinas tulla tippa ..... päähän , hienon hieno Yoshin 4-2-1 paikalla ja koesavut otettu.
    Lainaa JaLe kirjoitti Katso viesti
    Ei kellään sattuisi olemaan XX:ää tallissa ilman katteita tai muuten vain tietoa että minkä ruuvin alle kuuluu oikeasti tuo syylärin flektin maajohto..??

Omassa XX:ssä Vm-96 laitettu erillinen katkaisin flektille ja nyt oma aikeeni olisi palauttaa järjestelmä toimimaan uuden anturin kera niinkuin tehtaan paappa on suunnitellut.

Ja oli ne johdotukset niin hirveästi toteutettu että ei mittän rajaa, akulta suoraan johdot ja ei sulaketta ei ainuttakaan oikeaa liitosta johto koottu monesta pätkästä päät vain rullattu yhteen ja ilmastointiteippiä päälle, ihme ku ei oo palanut koko laitos jo..
    Mulla katoaa virta- ja maajohto johtosarjaan.
    Tupla-X -04

Yritän muistaa huomenna tsekata asiaa kun todennäköisimmin menen taas puuhastelemaan..

Tämän illan "pimppaa pyöräsi" ohjelmassa aletaankin kalsarisillaan vahaamaan sivuposket kiiltämään kuin papin ...
    Tarjolla kiillotuslaikat, vahat, lampaankarvat jne pässin kiveskarvasudit strasseleineen, ja otanpa ehkä olusenkin samalla. Harmi vaan ku tuo rouva ei taida antaa puunata olohuoneen matolla.. Eipä tuo taija edes tietää et hivutin osaset sisälle salaa..
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 31.01.2013 klo 17:08.
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Mulla katoaa virta- ja maajohto johtosarjaan.
    Joo ne liittimeltä lähtevät 2 johtoa katoaa tankin alle johtosarjaan, mutta sen yksinäisen maa johdon jonka päässä on se silmukka liitin niin sen paikka on vähän hukassa että minkä ruuvn alle se kuuluu...

Muuten on flektin johdot tinailtu takaisin kasaan ja uusi anturikin saapui tänään niin pian saa kokeilla toimiiko järjestelmä nyt niinkuin pitääkin...
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Joo ne liittimeltä lähtevät 2 johtoa katoaa tankin alle johtosarjaan, mutta sen yksinäisen maa johdon jonka päässä on se silmukka liitin niin sen paikka on vähän hukassa että minkä ruuvn alle se kuuluu...

Muuten on flektin johdot tinailtu takaisin kasaan ja uusi anturikin saapui tänään niin pian saa kokeilla toimiiko järjestelmä nyt niinkuin pitääkin...
    Esitestihän ennen käynnistystä pitäisi onnistua näin et lähteekö flekti päälle vai ei, pane virrat päälle ja sit vain johdot yhteen ja a'vot flektin tulisi pärähtää päälle. Jos ei niin ei lähde myöskään flekti päälle kun on tarpeeksi lämmin sille toiminnolle, tämä vain varotoimenpiteenä ettei tarvi alkaa kansiremonttiinkin.

Ps. Kyllä muuten kiiltää..
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 01.02.2013 klo 12:25.
    Esitestihän ennen käynnistystä pitäisi onnistua näin et lähteekö flekti päälle vai ei, pane virrat päälle ja sit vain johdot yhteen ja a'vot flektin tulisi pärähtää päälle. Jos ei niin ei lähde myöskään flekti päälle kun on tarpeeksi lämmin sille toiminnolle, tämä vain varotoimenpiteenä ettei tarvi alkaa kansiremonttiinkin.

Ps. Kyllä muuten kiiltää..

Joo kyllä flektin toiminta on tarkastettu.. Eli jos vain anturi hoitaa hommansa niin pitäisi flektin hurahtaa pyörimään kun lämpöä on tarpeeksi..
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Kyl se lähtee ku uus anturikin ja johdotkin jo tarkastettu. Itsellä vm.-98 lähtee hieman yli puolen välin flekti pyörimään jo. Oletko muuten vaihtanut varalta termostaatin (tai keittänyt sen kattilassa et varmasti aukee ennen kiehumista?) jos edellinen omistaja oli sen takia ohittanut oman flektin?
    Voe mahoton ku meinas tulla tippa ..... päähän , hienon hieno Yoshin 4-2-1 paikalla ja koesavut otettu.
    http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=3&theater

purkaessa ittekki pärhäytin

Paikalla siis pelkkä pakosarja tuossa...
    1100 Superblackbird
    Lainaa savon jussi kirjoitti Katso viesti
    pitää nyt kun talven aikana taas purkaa ja huoltaa x.n niin rasvata kaikki johto liitokset jos vaikka tuolla sateisella kesäisellä ajosäällä olisi ollut vaikutusta asiaan.
    no lainaan itse itseänitankki pois ja pääsi käsiksi vaikka mihin taas ja mitäs löyty laturilta tuleva johto nippu jossa valkoinen liitin olipas lämmennyt ja lyöny varmaan kipinää jos olis enempi ajellu -12 kesällä niin jonnekin matkan varrellehan sitä olis jäänyt,pitää varmaan tutkia mikä tuon tekee kun pitäs olla päin vastoin kun noita hehkulamppuja vaihtelee ledeihin,vai
    Ne "hupun" sisällä olevat sähköliitokset ovat herkkiä hapettumaan, siis ihan johtosarjassa, varsinkin bläkkäreissä, olen aikoinaan korjannut varmaankin kuusi - seitsemän. Katso ne kaikki läpi ja varmista että niiden suojahuppujen suut ovat alaspäin jottei vesi pääse muhimaan siellä.
    Mulla kärähti jännitteen säädin toissakesänä, noita menee aina silloin tällöin näistä meidän vehkeistä, jos se liitin on kärähtänyt niin voi olla finaalissa sinunkin säädin, jos oikein huonosti käy niin staattori kärähtää myös (onneksi harvinaista). Orkkis säädin oli juuttaan kallis (vaikka olin merkkihuollossa töissä niin netto oli silti huimasti enemmän kuin tarvikkeen hinta) niin ostin tarvikkeen, hyvin on toiminut.
    Nyt sitten kun käyt läpi niitä liittimiä niin ÄLÄ unohda sitä oikean puolen ON/OFF kytkintä stongassa, tuppaavat aikaa myöten alkaa pätkimään, varsinkin talviseisonnan aikana. Samoin vilkkukytkin kannattaa "voidella".
    Startti nappi on sitten yleisin syy siihen ettei ajovalo toimi (jos polttimo on ehjä) koskee varsinkin bläkkäriä, ajovalon, siis lyhyen, sähkö menee starttinapin kautta ja se toimii siten että startatessa kytkin sammuttaa ajovalon ja sytyttää sen taas kun napin vapauttaa.
    Älä korjaa ehjää....
  30.  
    Kyl se lähtee ku uus anturikin ja johdotkin jo tarkastettu. Itsellä vm.-98 lähtee hieman yli puolen välin flekti pyörimään jo. Oletko muuten vaihtanut varalta termostaatin (tai keittänyt sen kattilassa et varmasti aukee ennen kiehumista?) jos edellinen omistaja oli sen takia ohittanut oman flektin?
    Eilen kun taas kerkes laittaan pyörää niin tulpat vaihtelin ja sitten ajattelin että perkeles kun pyörä on siinä tankki pystyssä ja jäähdytin nesteet mäellä niin katotaan nyt se termarin kuntokin.

No onneksi katsoin, oli nimittäin jumittanut itsensä totaalisesti auki.

Eli uutta termaria nyt hommaileen niin eiköhän sitten toimi jäähdytys puoli niinkuin pitää..
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
Sivu: 56 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 646545556575866106 ... ViimeinenViimeinen