Sivu: 27 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 1899:sta
  1. #781
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Mikä vivustossa sitten orkkiksena tökkii?

    Väljyyttä? Muuten vaan huono insinöörien taidon näyte?

    -Hessu-
    Ei mitään väljyyttä.. Jotenkin tuntui olevan kaukana toi vipstaaki ja äärettömän hidas/tahkea vaihtaa vaihdetta.
    Nyt vaihtaminen on selkeästi nopeampaa ja täsmällisempää kuin ennen. Nyt vois suunistaa jo vartillekkin selkee 10sek alitus mielessä.

    Ai niin, tuli ostettua tossa viikonloppuna Muzzyn M14 putkisto ja Pc 5. Edullisuus houkutteli... Viaberin reissu luvassa viikolla. Onko kellään tietoa mitä vois tulla takikselta noilla roippeilla ?
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  2. #782
    Oma -08 Yoshi TRC (full 4-1)+PCV+K & N Bikefoxin säätämänä 190 hv takarenkaalta...
  3. #783
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  4. #784
    Huomis aamusta Viaberille putkiston laittoon ja säätöön....
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  5. #785
    Mitenkäs zetorin jarrunesteiden vaihto tapahtuu? Näytti takana olevan melkoisen mustat nesteet niin ajattelin, että jos vaihtais tässä joku päivä. Vaikeuttaako ABS tuota vaihtoa vai riittääkö vaan että laittaa letkun nestettä sisältävään pulloon ja aukaisee ilmausnipan satulasta. Tämän jälkeen laskee uutta nestettä niin kauan läpi, että väri muuttuu?

    Ja zetorissa (ABS-malli) on vissiin vakiona DOT 4 nesteet? Tai ainakin säiliön korkki väittää.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  6. #786
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Huomis aamusta Viaberille putkiston laittoon ja säätöön....
    Pistäs infoo sitten kuinka työntää, niin voidaan vertailla. Oma 12r säädetty samassa penkissä.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  7. #787
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs zetorin jarrunesteiden vaihto tapahtuu? Näytti takana olevan melkoisen mustat nesteet niin ajattelin, että jos vaihtais tässä joku päivä. Vaikeuttaako ABS tuota vaihtoa vai riittääkö vaan että laittaa letkun nestettä sisältävään pulloon ja aukaisee ilmausnipan satulasta. Tämän jälkeen laskee uutta nestettä niin kauan läpi, että väri muuttuu?

    Ja zetorissa (ABS-malli) on vissiin vakiona DOT 4 nesteet? Tai ainakin säiliön korkki väittää.
    Ite oon vaihellu niin,että letku puolloon ja lenkkiavaimella aukassut hivenen ilmaus nippaa ja samalla painanut jarrua. Kun jarru on pohjassa niin nippa taas kiinni ja päästää jarrun vapaaksi, sitten taas samahomma.

    Muistat vaan tarkkailla että neste ei pääse loppumaan säiliöstä jotta ei hörppää ilmaa järjestelmään.

    Ei vaikuta absiin

    Kyllä DOT 4

    Itse käytän Castrol super dot 4. n.25€ litran pullo riittää pitkäksi aikaa
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  8. #788
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Ite oon vaihellu niin,että letku puolloon ja lenkkiavaimella aukassut hivenen ilmaus nippaa ja samalla painanut jarrua. Kun jarru on pohjassa niin nippa taas kiinni ja päästää jarrun vapaaksi, sitten taas samahomma.

    Muistat vaan tarkkailla että neste ei pääse loppumaan säiliöstä jotta ei hörppää ilmaa järjestelmään.

    Ei vaikuta absiin

    Kyllä DOT 4

    Itse käytän Castrol super dot 4. n.25€ litran pullo riittää pitkäksi aikaa
    Ilmeisesti on sama mitä nestettä siellä pullossa on? Pääasia ilmeisesti on, että letkun pää on pinnan alapuolella niin ei pääse ilmaa järjestelmään..
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  9. #789
    Onkos muuten kenelläkään kokemuksia Zetorin takapään maltillisesta (about 20-30mm) madaltamisesta? Lähinnä tarkoitan, että alkaako kovin herkäsi massu ruopimaan maata tai rengas lokasuojaa.

    Tuon pitäis onnistua ku tekee about 1 sentin lyhyemmät koiranluut taakse.
    Juttu alkoi kiinnostamaan, kun kaveri teki uudet koiranluut Busaan (madallus samaa luokkaa), jolloin sekä ulkonäkö muuttui paremmaksi, mutta myös lyhytjalkaiselle korkeus muuttu edullisemmaksi. Normaaliin ajettavuuteen asialla ei käytännössä ollu vaikutusta.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  10. #790
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Onkos muuten kenelläkään kokemuksia Zetorin takapään maltillisesta (about 20-30mm) madaltamisesta? Lähinnä tarkoitan, että alkaako kovin herkäsi massu ruopimaan maata tai rengas lokasuojaa.

    Tuon pitäis onnistua ku tekee about 1 sentin lyhyemmät koiranluut taakse.
    Juttu alkoi kiinnostamaan, kun kaveri teki uudet koiranluut Busaan (madallus samaa luokkaa), jolloin sekä ulkonäkö muuttui paremmaksi, mutta myös lyhytjalkaiselle korkeus muuttu edullisemmaksi. Normaaliin ajettavuuteen asialla ei käytännössä ollu vaikutusta.
    Tere,

    taitaa mennä toisin päin... Lyhentämällä luuta, saa korotusta aikaan ja toisinpäin.

    Vakiona perse on liian matalalla, kun vertaa etupäähän, jos mielii saada lotja kääntymään kunnolla mutkaan sisään. Itse olen korottamassa persettä, mieluummin kuin madaltamassa.

    Kannattaa hommata ne säädettävät luut Dragarce.fi kautta
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  11. #791
    Lainaa ksthb kirjoitti Katso viesti
    Ei mitään väljyyttä.. Jotenkin tuntui olevan kaukana toi vipstaaki ja äärettömän hidas/tahkea vaihtaa vaihdetta.
    Nyt vaihtaminen on selkeästi nopeampaa ja täsmällisempää kuin ennen. Nyt vois suunistaa jo vartillekkin selkee 10sek alitus mielessä.

    Ai niin, tuli ostettua tossa viikonloppuna Muzzyn M14 putkisto ja Pc 5. Edullisuus houkutteli... Viaberin reissu luvassa viikolla. Onko kellään tietoa mitä vois tulla takikselta noilla roippeilla ?

    Tulos 177,8hp/9770 rpm ja vääntö 147 Nm/ 7460 rpm (EC korj.) Vakio 167,7/137 Nm.
    Kymmenen heppaa ja kymmenen Nm lisää....
    Niin napattiin myös tehot vertailuun minun K6 slipari bussista 153,5hp/128,6 Nm. Vakio 148,9hp/122,5 Nm.

    Aika lailla Kawassa on enemmän... ;9

    Noh, noilla hepoilla ei oo ny kummostakaan merkitystä, toimii säädön jälkeen vielkin jouheemmiin ku ennen ja kaasunvaste on selkeesti parein....
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  12. #792
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Onkos muuten kenelläkään kokemuksia Zetorin takapään maltillisesta (about 20-30mm) madaltamisesta? Lähinnä tarkoitan, että alkaako kovin herkäsi massu ruopimaan maata tai rengas lokasuojaa.

    Tuon pitäis onnistua ku tekee about 1 sentin lyhyemmät koiranluut taakse.
    Juttu alkoi kiinnostamaan, kun kaveri teki uudet koiranluut Busaan (madallus samaa luokkaa), jolloin sekä ulkonäkö muuttui paremmaksi, mutta myös lyhytjalkaiselle korkeus muuttu edullisemmaksi. Normaaliin ajettavuuteen asialla ei käytännössä ollu vaikutusta.
    30mm madaltaminen ei aiheuta mitään raapimisongelmia vielä, mutta muista että tarvitset myös lyhyemmän seisontajalan! 30mm menee just ja just vielä vakio jalalla, mutta pelottavan hutera siitä kyllä tulee ja epätaiselle parkkeeraminen hankaloituu.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  13. #793
    Lainaa J.N kirjoitti Katso viesti
    30mm madaltaminen ei aiheuta mitään raapimisongelmia vielä, mutta muista että tarvitset myös lyhyemmän seisontajalan! 30mm menee just ja just vielä vakio jalalla, mutta pelottavan hutera siitä kyllä tulee ja epätaiselle parkkeeraminen hankaloituu.
    Juu, kaveri lyhensi myös busan jalkaa. Tosin siinä on vakiona jo suht pitkä jalka, joten senkin takia olisi voinut lyhentää.

    Mites muuten ohjausgeometria muuttuu zetorissa? Meneekö kankeammaksi, vai huomaako juuri vaikutusta?
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  14. #794
    Ainakin edellisessä ZRXssä tuli perseen nostosta ohjaus nopeammaksi, koska kulma pienenee, joten loogisesti ajatellen tulee ohjaus jäykemmäksi, koska etukulma tulee loivemmaksi ZZRssä.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  15. #795
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Juu, kaveri lyhensi myös busan jalkaa. Tosin siinä on vakiona jo suht pitkä jalka, joten senkin takia olisi voinut lyhentää.

    Mites muuten ohjausgeometria muuttuu zetorissa? Meneekö kankeammaksi, vai huomaako juuri vaikutusta?
    Tiputat edestä saman verran, niin et huomaa mitään ja ulkonäöllisestikkin parempi kun pyörä on suorassa.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  16. #796
  17. #797
    Hyvä peli?http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1377731 XX olis mahdollisesti vaihtumassa tuohon .Mahtaakohan olla kenenkään Orkkilaisen entinen,olisi kiwa tietää tuosta jotain.Eikös tuosta 2009 mallista ollut jo poistunut tuo keskialueen nuhaisuus?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  18. #798
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Onkos muuten kenelläkään kokemuksia Zetorin takapään maltillisesta (about 20-30mm) madaltamisesta? Lähinnä tarkoitan, että alkaako kovin herkäsi massu ruopimaan maata tai rengas lokasuojaa.

    Tuon pitäis onnistua ku tekee about 1 sentin lyhyemmät koiranluut taakse.
    Juttu alkoi kiinnostamaan, kun kaveri teki uudet koiranluut Busaan (madallus samaa luokkaa), jolloin sekä ulkonäkö muuttui paremmaksi, mutta myös lyhytjalkaiselle korkeus muuttu edullisemmaksi. Normaaliin ajettavuuteen asialla ei käytännössä ollu vaikutusta.
    Kun lasket perää koiranluilla, niin muista laskea myös keulaa vastaavasti, jolloin ei muutu ajettavuus...

    Eli keulan putkia ylöspäin suhteessa ylä-ja alakolmioon..
  19. #799
    Joo, 2009-mallissa nuha kaikonnut, samoin oli 2008-mallista.....
  20. #800
    Tervehdys,
    Varmistuhan et on sit -09 kun itte sillon ettiskelin Zetoria niin tääl kyselin noista vuosimalleista/väreistä niin kokeneemmat vastasivat: 2008 EU väri on Midnight sapphire blue, eli juuri tuo mustalta näyttävä.
    Näyttää mustalta mutta seassa sinistä raetta, (metallihohtoväri) joka erottuu auringossa.

    Tuo "nuhaisuus" tais olla viimeks -07 mallissa.

    Siis muutenhan kaiketikaan ei ihme eroja pitäisi olla -08/-09 mutta vaan että huomioidaan hinnassa/välirahassa...

    -pete-



    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Hyvä peli?http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1377731 XX olis mahdollisesti vaihtumassa tuohon .Mahtaakohan olla kenenkään Orkkilaisen entinen,olisi kiwa tietää tuosta jotain.Eikös tuosta 2009 mallista ollut jo poistunut tuo keskialueen nuhaisuus?
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  21. #801
    Lainaa FJR -07 kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,
    Varmistuhan et on sit -09 kun itte sillon ettiskelin Zetoria niin tääl kyselin noista vuosimalleista/väreistä niin kokeneemmat vastasivat: 2008 EU väri on Midnight sapphire blue, eli juuri tuo mustalta näyttävä.
    Näyttää mustalta mutta seassa sinistä raetta, (metallihohtoväri) joka erottuu auringossa.

    Tuo "nuhaisuus" tais olla viimeks -07 mallissa.

    Siis muutenhan kaiketikaan ei ihme eroja pitäisi olla -08/-09 mutta vaan että huomioidaan hinnassa/välirahassa...

    -pete-
    Rungon numeron perusteellahan tuo vm. pitäisi varmentua?R.M.Heinohan on Kiwakasan myyjä Tampereella?...eikös?Luulisi siellä olevan tuo asia varmennettu ....vai pitäisikö maahantuojaan olla yhteydessä?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  22. #802
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Rungon numeron perusteellahan tuo vm. pitäisi varmentua?R.M.Heinohan on Kiwakasan myyjä Tampereella?...eikös?Luulisi siellä olevan tuo asia varmennettu ....vai pitäisikö maahantuojaan olla yhteydessä?
    Jos kuvasta näkee oikein niin "grilli"katteet tankin molemminpuolin näyttävät kiiltävän mustilta, omassa -09 mikä on varmistettu maahantuojalta ne ovat matat/harmahtavat, saattaapi olla -08 tuo peli.
  23. #803
    Kyllä se tuo uuden pyörän vaihtaminen aiheuttaa runsaasti kysymyksiä

    Minulla oli tarkoitus vaihtaa moottoriöljyt ennen talviteloille laittamista. Entinen omistaja suositteli käyttämään (on itse käyttänyt aina) Bel-Ray EXS 10W-40. Olen kaverin kanssa suunnittellut, että lähtisimme ensi kesänä käymään pyörillä Alpeilla, joten mielessä on käynyt, että laittaisin koneeseen tosi kuumien kelien varalta EXS 10w-50:t. Hoksasin kuitenkin viikonloppuna, että venttiilikopan tiiviste oli pikkuisen hikoillut läpi, joka ilmeisesti voi johtua juuri siitä, että EXS on täyssynteettinen öljy. Täten toinen vaihtoehto oli laittaa Bel-Ray EXP 10w-40 (puoli synteettinen) sisään. Sitä ei vain saa 10w-50:nä, joten siitä vähän huono vaihtoehto.

    Mikä teillä kokeneemmilla Zetoristeilla on käsitys: onko tuo 10w-50 laittaminen perusteltua (tietääkseni Zetori käy aika lämpösenä)?
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  24. #804
    Tuo lämpimänä käyminen on hiukan psykologinen seikka, joka johtunee tuon mittarin käyttäytymisestä.. Itsekkin halusin ko. mielikuvan vallitessa, ennen penkkisäätöä täyssynteettiset koneeseen, joten tilasin 16 litraa Motulin 7100:sta, kun saksasta sai edullisesti..

    Säätö kesti 2,5 tuntia ja kaksi kertaa koko session aikana havaitsin flektin pyörähtävän.. Toki syyläri pidettiin märkänä koko ajan ja puhaltimilla ilmaa jne..

    Nyt on sitten 12l öljyä, joka ei varmasti ole paras mahdollinen valinta käytettävyyden kannalta, mutta oletettavasti toimii voitelun kannalta hienosti?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  25. #805
    Lainaa KaWainen kirjoitti Katso viesti
    Jos kuvasta näkee oikein niin "grilli"katteet tankin molemminpuolin näyttävät kiiltävän mustilta, omassa -09 mikä on varmistettu maahantuojalta ne ovat matat/harmahtavat, saattaapi olla -08 tuo peli.
    -08:ksi tuo sitten varmentui tänään...vaan mitäs eroja olikaan -09 malliin verrattuna muuta kuin väritykset?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  26. #806
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    -08:ksi tuo sitten varmentui tänään...vaan mitäs eroja olikaan -09 malliin verrattuna muuta kuin väritykset?
    Mielestäni ei muita ilmoitettuja eroja, joku täällä oli sitä mieltä et -09 olis jotenkin pirteämpi silti alakierroksilla, näin muistan lukeneeni. Vai että noin kauppasi Heinokin vaan käyttöönotto vuoden mukaan ilmeisesti, siittäkin kun täällä on höpisty et onko ihan kusetusta, ilmeisesti sitten ei ?
  27. #807
    Lainaa Elmeri H. kirjoitti Katso viesti
    Tuo lämpimänä käyminen on hiukan psykologinen seikka, joka johtunee tuon mittarin käyttäytymisestä.. Itsekkin halusin ko. mielikuvan vallitessa, ennen penkkisäätöä täyssynteettiset koneeseen, joten tilasin 16 litraa Motulin 7100:sta, kun saksasta sai edullisesti..

    Säätö kesti 2,5 tuntia ja kaksi kertaa koko session aikana havaitsin flektin pyörähtävän.. Toki syyläri pidettiin märkänä koko ajan ja puhaltimilla ilmaa jne..

    Nyt on sitten 12l öljyä, joka ei varmasti ole paras mahdollinen valinta käytettävyyden kannalta, mutta oletettavasti toimii voitelun kannalta hienosti?
    Mulla kyllä pelaa hienosti tuo Bel-Rayn täyssynteettinen 10w-40, mutta voishan tuo 10w-50 olla sellainen "just-in-case" juttu.

    Mistäs muuten tilasit tuota öljyä? Itse olen hieman katellut tuota Bel-Rayta Suomen ulkopuolelta, mutta en ole löytänyt juurikaan halvemmalla.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  28. #808
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se tuo uuden pyörän vaihtaminen aiheuttaa runsaasti kysymyksiä

    Minulla oli tarkoitus vaihtaa moottoriöljyt ennen talviteloille laittamista. Entinen omistaja suositteli käyttämään (on itse käyttänyt aina) Bel-Ray EXS 10W-40. Olen kaverin kanssa suunnittellut, että lähtisimme ensi kesänä käymään pyörillä Alpeilla, joten mielessä on käynyt, että laittaisin koneeseen tosi kuumien kelien varalta EXS 10w-50:t. Hoksasin kuitenkin viikonloppuna, että venttiilikopan tiiviste oli pikkuisen hikoillut läpi, joka ilmeisesti voi johtua juuri siitä, että EXS on täyssynteettinen öljy. Täten toinen vaihtoehto oli laittaa Bel-Ray EXP 10w-40 (puoli synteettinen) sisään. Sitä ei vain saa 10w-50:nä, joten siitä vähän huono vaihtoehto.

    Mikä teillä kokeneemmilla Zetoristeilla on käsitys: onko tuo 10w-50 laittaminen perusteltua (tietääkseni Zetori käy aika lämpösenä)?
    Teboilin superbike 15w-50 käytössä, muutaman tonnin ovat kiltisti voidelleet. Tuo venakopan "hikoilu" taitanee olla enemmänki ominaisuus ko. laitteessa, jotku kiristelleet(laittaneet lisää puristusta) ohuen prikan lisäämällä musujen alle...

    -pete-
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  29. #809
    Lainaa KaWainen kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni ei muita ilmoitettuja eroja, joku täällä oli sitä mieltä et -09 olis jotenkin pirteämpi silti alakierroksilla, näin muistan lukeneeni. Vai että noin kauppasi Heinokin vaan käyttöönotto vuoden mukaan ilmeisesti, siittäkin kun täällä on höpisty et onko ihan kusetusta, ilmeisesti sitten ei ?
    Kokeiltu rinnakkain kahta -08 -mallia ja samointein kahta -09 -mallia. Selvä ero koneiden luonteessa. 09 vastaa vetopäällä kaasun muutokseen paremmin, kuin -08. Isommalla populaatiolla ei olla testattu, mutta kahden näytteen perusteella vuosimalleissa on eroa, vaikkei kuuluisi papereiden mukaan olla (kai).
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  30.  
  31. #810
    Tämä ala-alueen teho erohan tulee toisioläppien ohjauksesta? Uudempi ecu tilalle niin tehottomuus poistuu ?
    Kävin kokaseen -06 ja huomasin pientä tahkeutta isolla vaihteella.
    On kyllä aika outo juttu, omassa -07 nyt kii M14 + PC + BMC ja tehot kulkee samassa tahdissa 7000 rpm asti verrattuna -12 malliin. Sen vasta jälkeen slipari vireisen uuden ZX14r tehot menevät + 15hp ohi.
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
Sivu: 27 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17252627282937 ... ViimeinenViimeinen