Sivu: 17 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1900:sta
  1. #481
    pääsylinteristä joo, siis se tanko mitä pääsylinterin mäntä painaa.

    putsaus ja öljyäminen. samalla katsoo että o-rengas on ehjä.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  2. #482
    Lainaa (SamiN @ Maalis. 11 2011,19:18) kirjoitti
    pääsylinteristä joo, siis se tanko mitä pääsylinterin mäntä painaa.

    putsaus ja öljyäminen. samalla katsoo että o-rengas on ehjä.
    Tattis
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  3. #483
    Iso Zeta saamassa päivitystä:
    Ainakin jarrut, luistonesto ja moottori

    MCN.com / ZZR 1400
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  4. #484
    Lainaa (Sampy-75- @ Maalis. 11 2011,19:55) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Maalis. 11 2011,19:18) kirjoitti
    pääsylinteristä joo, siis se tanko mitä pääsylinterin mäntä painaa.

    putsaus ja öljyäminen. samalla katsoo että o-rengas on ehjä.
    Tattis
    sori joo.meni ohi.onnex vastaus tuli.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #485
    onko kellään katteet tällähetkellä irti? olis yks kyssäri..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  6. #486
    Lainaa (UMAS @ Huhti. 03 2011,17:26) kirjoitti
    onko kellään katteet tällähetkellä irti? olis yks kyssäri..
    Mulla on.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  7. #487
    Lainaa (2jorma2 @ Huhti. 03 2011,17:43) kirjoitti
    Lainaa (UMAS @ Huhti. 03 2011,17:26) kirjoitti
    onko kellään katteet tällähetkellä irti? olis yks kyssäri..
    Mulla on.
    Viitsitkö katsoa mitä lukee niissä kumimuttereissa joihin tulee pitkät kateruuvit siinä ilmanottokammion kyljissä? eli se well nut jolla tulee kiinni se kate joka kiertää tankin yli ja se ns"ritilä" muovi siinä kyljessä.
    (mulla erilaiset+rikki ja edellisen "remonttimiehen" jäljiltä myös puolikas mutteri pudonnut sinne sisään kurkkujen viereen :/ )
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  8. #488
    Zetori ulkoilutettu.

    Ekat 50 km vedetty. Eipä päässyt vielä moikkailemaan muita pyöräilijöitä. Ensivaikutelma vallan positiivinen. Kivasti kulkee ja katrsapyörityskin sujuu mallikkaasti. Ehkä Ducatin jälkeen kaikki tuntuu jotenkin sutjakkaammalta. Erilainen fiilis siis päästellä mikä toki oli vaihdon ensisijainen tarkoituskin. Nyt kausi korkattu ja toivottavasti jatkuu todeeeeeella pitkään
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  9. #489
    Osa numero: 92015-1692. Soita sumekolle, niin pistävät postissa tulemaan. Ota samalla niitä toisiakin (kahta kokoa). Ne menee helposti poikki jos kiristää liikaa. Vastaavia saa MP-liikeistä koko sarjan ja varmasti edullisemmin.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  10. #490
    Lainaa (2jorma2 @ Huhti. 03 2011,18:22) kirjoitti
    Osa numero: 92015-1692. Soita sumekolle, niin pistävät postissa tulemaan. Ota samalla niitä toisiakin (kahta kokoa). Ne menee helposti poikki jos kiristää liikaa. Vastaavia saa MP-liikeistä koko sarjan ja varmasti edullisemmin.
    OK kiitos.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #491
    Kivasti vaihtelu virkistää.
    Parin italo pyörän jälkeen japsi ihme vaikutaa niin pumpulisen kevyeltä ja jouhealta peliltä.
    Kävelyvauhdista lähtien kulkee kakistelematta ja voimavaroja riittää ihan mihin vaan.
    Luonnollisesti ajo asento on kyykympi kuin edeltäjässä mutta Futuraan verrattuna ero ei ole suuri. Jalat on selvästi enemmän koukussa Kawan kanssa mutta minkäänlaista puutumista tai väsymistä ei ollut havaittavissa.
    Jousitus on minusta kiva touringiin. Ottaa kivan pehmeästi pienet nypyt mutta nopeassa ajossa kuitenkin riittävän napakka. Yoshin äänet sopivan miehekkäät ja tuo sopivan lisä fiiliksen ajoon. Uskoisin että tämä voi olla alku pitkälle ystävyydelle.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  12. #492
    Onko takalinkuissa rasvanipat missä? Vai ei missään? En ainakaan löytänyt
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  13. #493
    Ei oo missään. Purat, putsaat, rasvaat, kokoat
    Vaikkapa tälleen.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  14. #494
    Lainaa (Jyppendaal @ Huhti. 10 2011,10:59) kirjoitti
    Ei oo missään. Purat, putsaat, rasvaat, kokoat
    Vaikkapa tälleen.


    vielku kerrot mistä tuo etupukki on kotosin
    ja arvostelut vehkeestä...

    oma tuollainen perusmalli putkien alapäästä nostava ja ei oikein tyytyväinen..etenki ku pitäs rengasta irrottaa.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  15. #495
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 10 2011,23:52) kirjoitti
    Lainaa (Jyppendaal @ Huhti. 10 2011,10:59) kirjoitti
    Ei oo missään. Purat, putsaat, rasvaat, kokoat
    Vaikkapa tälleen.


    vielku kerrot mistä tuo etupukki on kotosin *
    ja arvostelut vehkeestä...

    oma tuollainen perusmalli putkien alapäästä nostava ja ei oikein tyytyväinen..etenki ku pitäs rengasta irrottaa.
    Powerplus lukee etupukissa. Ihan hyvä pukki, suht edullinen tai ainakin oli muutama vuosi sitten. Kun ostaa tuon etupukin niin sama käy myös takapukkina, vain tuo yläpala irti ja haarukkapalikat paikalleen.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  16. #496
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 10 2011,23:52) kirjoitti
    Lainaa (Jyppendaal @ Huhti. 10 2011,10:59) kirjoitti
    Ei oo missään. Purat, putsaat, rasvaat, kokoat
    Vaikkapa tälleen.


    vielku kerrot mistä tuo etupukki on kotosin *
    ja arvostelut vehkeestä...

    oma tuollainen perusmalli putkien alapäästä nostava ja ei oikein tyytyväinen..etenki ku pitäs rengasta irrottaa.
    Joo, ihan kuin *lippa tuossa kertoikin, tuolta tilasin 2008 kesällä. Ihan tyytyväinen olen ollut, en ole muita kyllä edes kokeillut, niin en osaa vertailla. Ois jäänyt suurin osa talvien huolloista ilman tuota tekemättä. On maksanut itsensä takaisin jo monta kertaa.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  17. #497
    ^&^ raatsie
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  18. #498
    Liike vielä sama: Powerplus tools
    En katsonut, mutta sijainnee vieläkin Lpr:ssa.
    http://www.powerplustools.fi/
    MP-Korjaamotuotteet
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  19. #499
    Lainaa (fjälle @ Syys. 12 2010,11:42) kirjoitti
    Lainaa (fjälle @ Syys. 12 2010,11:42) kirjoitti
    Mistä löytyisi jalkatappien laskusarjoja.
    -KLIKIKITIKLIX-
    Tervehdys taas kaikille

    Nyt on kevät taas siinä mallissa, että ilman pyörää ei enää kykene olemaan, eli lähiaikoina tulee hankittavaksi kyseinen peli kesän rientoihin. *

    Linkin takana olevista osista olisin hiukan tiedustellut, eli onkos joku tuollaiset jo hommannut ja oliko niistä minkäänlaista hyötyä?

    Onko joku tilannut kyseiset tuotteet, jos niin mitä kautta? Tuolta en löytänyt, kun pohjois-amerikan kohteita.

    Itse joudun joka tapauksessa jotain pientä mulkkausta tekemään, että mahtuu paremmin ajamaan, niin lisätieto ei olisi pahitteeksi.

    Joku joskus totesi, että koeajo voi tulla kalliiksi, no tällä kertaa pelkkä koeistuminen taitaa koitua melko kalliiksi. *

    e.

    Pieni lisäkysymys, onko joku korottanut satulaa ja/tai tankoa?

    Onko tankoon jotain Kawasakin omia nostopaloja olemassa?



    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  20. #500
    Lainaa (lippa @ Huhti. 11 2011,18:59) kirjoitti
    Liike vielä sama: Powerplus tools
    En katsonut, mutta sijainnee vieläkin Lpr:ssa.
    http://www.powerplustools.fi/
    MP-Korjaamotuotteet
    Pistin kanssa pukin tilaukseen. Kiitti vinkistä. Ketjujen rasvaus käy mukavammin.
    Aivan sairaan kivaa vetää zetorilla. Alku tutustumisen jälkeen hienot ajo ominaisuudet alkaa paljastua. Törkeän makea vetää vauhdikasta kurvibaanaa, jota kivasti löytyy kotinurkilta. Samoin moottoribaanalla ja normi maantiellä erittäin nautinnollista painaa menemään. Moottori on kertakaikkiaan hieno pakkaus. Vetää mahtavasti, vääntö on mieletön ja huippukierroksilla huh huh. Ihan uudenlaisia fiboja taas löytynyt moottoripyöräilyyn. HIeno harrastus kerta kaikkiaan. Kesän aikana saattaa rengaskulut vähän pompsahtaa tällä menolla. *
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  21. #501
    Nyt on oltu talvi mopottomana ja pitäisi saada sellainen alle.

    ZZR 1400 on ollut tähtäimessä jo hetken, mutta, kannattaako ostaa pre-08 vehje?

    En usko että alakierrokset on ongelma (ja senhän saa fiksattua) sekä tuon ilmansuodattimen kotelon kannen saa myös vaihdettua.
    Onko noissa jotain muita muutoksia joista kannattaisi maksaa useampi tonni enemmän?



  22. #502
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Eipä niissä muuta konkreettista eroa ole kuin alapään fiksaus.
    1000
  23. #503
    Lainaa (Hannula @ Huhti. 20 2011,17:52) kirjoitti
    Eipä niissä muuta konkreettista eroa ole kuin alapään fiksaus.
    Käytännön ero on lisäksi että esim mökäpöntöt ovat joko 06-07 tai 08- malleille tarkoitettu - eroa on putkien halkaisijoissa ja katalysaattorin sijainnissa.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  24. #504
    08-ssa alavääntö"ongelma" on jo poies...
  25. #505
    Lainaa (Karza @ Huhti. 20 2011,18:06) kirjoitti
    08-ssa alavääntö"ongelma" on jo poies...
    Ja jos -08:ssa on vielä ongelmia alatehojen kanssa, ne kaikki on sitten kaikkiaan poissa -09 mallista alkaen. Nolla-kasi on vielä vähän tukkoinen, mut nolla-ysi on lähes perfect
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  26. #506
    Lainaa (SamiN @ Helmi. 18 2011,18:08) kirjoitti
    Lainaa (Jyppendaal @ Helmi. 18 2011,10:10) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Helmi. 17 2011,20:03) kirjoitti
    Bongasin tällaisen keskustelun myös: http://www.motorcyclenews.com/MCN....=330544

    Lainaa kirjoitti
    "MICHELIN TYRE says:
    Michelin

    The Pilot Sport HPX is mono compound and is specifically constructed to cope with the high demands placed by the Kawasaki ZZR 1400.



    Sorry - but the Pilot Power 2CT and/or the Pilot Road 2 are NOT recommended for the ZZr 1400



    Direct e-mail address 2wheelinfo@michelin.com
    "
    Kannattaa ehkä katsoa suoraan miselinin suosituksia.
    2CT käy vallan mainiosti.
    Sillä mä tota ihmettelinkin kun noita suosituksia googlailin

    Tosin tuo posti on vuodelta 2007 ja mikäli ymmärsin oikein BT021 ei myöskään ollut silloin rengas suosituksena.

    ...

    Ehkä toi M5 voisi olla myös kokeilemisen arvoinen.

    Täytyy vaan koittaa olla tekemättä asiasta liian vaikeaa *
    Ajoin yhen sein M5:ia ja ne on selvästi paremmat, kuin Power 2ct:t ja alkuperäiset, ihan kaikissa olosuhteissa. Lämpenee hyvin ja pitää sateella, suosittelen.

    Samalla, kun laitatte niitä parempia kumeja, ottakaapa alkuperäisen 190/50 tilalle 190/55. Tulee moposta ihan erilainen ajaa ja käsitellä. Ei enää yhtään ahidista kallistaa ja ajaa tiukkenevaa kaarretta. Kaarronvaihokset alkaa menemään, kuin ajatus...

    Kokeilkaa!

    -M

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  27. #507
    AITO 08 on kunnossa alaväännön kanssa, on ny kumma kun tarvii vääntää vielä.... ..
  28. #508
    Lainaa (Karza @ Huhti. 20 2011,19:11) kirjoitti
    AITO 08 on kunnossa alaväännön kanssa, on ny kumma kun tarvii vääntää vielä.... ..
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  29. #509
    Lainaa (Masa @ Huhti. 20 2011,19:05) kirjoitti
    Ajoin yhen sein M5:ia ja ne on selvästi paremmat, kuin Power 2ct:t ja alkuperäiset, ihan kaikissa olosuhteissa. Lämpenee hyvin ja pitää sateella, suosittelen.

    Samalla, kun laitatte niitä parempia kumeja, ottakaapa alkuperäisen 190/50 tilalle 190/55. Tulee moposta ihan erilainen ajaa ja käsitellä. Ei enää yhtään ahidista kallistaa ja ajaa tiukkenevaa kaarretta. Kaarronvaihokset alkaa menemään, kuin ajatus...

    Kokeilkaa!

    -M

    Jees, nuo M5:t ajattelin laittaa tilaukseen 190/55 koolla. Vanha takanen onkin jo kohta vaihtokunnossa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  30.  
  31. #510
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 20 2011,22:56) kirjoitti
    Jees, nuo M5:t ajattelin laittaa tilaukseen 190/55 koolla. Vanha takanen onkin jo kohta vaihtokunnossa.
    Kerropa sit omat kokemukset.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
Sivu: 17 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen