http://www.stormmotor.fi/osat/mootto...i-zx6-r-05-06/
stormilta löytyy tollainen kate vaihtoehto.
tuolta löytyy sit huomattavasti enemmän vaihtoehtoja.
http://www.hondafairingstore.com/kaw...gs-c-6_46.html
Viimeksi muokannut: sloun; 01.08.2012 klo 17:58.
Ok, no sit se FI-valon palaminen voi johtuu siit ett ecu luulee ett pakoläppää säätelevä servo on viallinen vaikka ei olekkaan. Se pakoläppä lähtee orkkisvaimentimen mukana mäkeen ja siihen servoon (penkin alla) pistetään palikka rajottamaan liikettä. Jos palikka ei oo oikeessa asennossa tai löystyy, niin ecu luulee ett servo rikki.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tsekkaa ny iha ensiks onks siel servoo/servossa se läpyskä vai ei/onks se kunnolla kiinni.
Jos vika siinä, niin läpyskä oikeeseen asentoon, mut älä väännä mutteria kireelle sitä servon koneistoa vasten koska sit sieltä hajoo rattaat, vaan pidä sitä akselia paikoillaan jollakin soveltuvalla tavalla.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tarkkaa tuo säätäminen näköjään..
valo sammuu kun laittaa käyntiin, syttyy jonkun ajan päästä aina, käyttää kierroksia vaikka jossai 3:ssa tonnissa et näkee että se läpyskän ruuvi liikahtaa siel penkin alla, sitten valo sammuu ja hetken pääst taas syttyy,
meinaa mennä ja usko ton kans et sais iha oikiaa kohtaan![]()
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuskin. Ota service manuska tosta. Siin on vikakoodit jne.
http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
katoin nuo vikakoodit, 8 kertaa yhteensä syttyy tuo valo,
7 ensimmäistä tasasella väliajalla, 8.s valon välähys tapahtuu aivan heti melkein 7:n välähyksen jälkeen. eli ihan pienen tauon kanssa.
itellä tuo englanti ei oikee taivu ja en osaa tuosta service manualist löytää tuota oikiaa kohtaa mikä se ois.. viittiskö joku kahtoa jos sai selvää tuosta selostuksesta
selventävä video; http://tinypic.com/player.php?v=259zxcj&s=6
Viimeksi muokannut: matiasxd; 03.08.2012 klo 17:29.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko tämä pyörämalli mitenkään ajettava suuremmille kavereille(188cm), vai kyykkypyörämäiseen tapaan paras pätkille?
Oon 175 ja kantapäät eivät ylttäneet maahan,kannattaa koeajaa jos suinkin mahdollista...
Ajoasento oli jyrkkä myös minulle ja niin oli kymppikawassakin sekä nykyisessä zetorissa. Kyykky on kyykky... Aina voi vähän pelata säädettävillä tapeilla,mut en oo ite siihen hommaan lähteny.Joka pelillä oon pystyny noin 250km ajamaan pysähtymättä..Yleensä loppuu bensa ennenkuin olis tarve pysähtyä.
Mutta tietysti pitemmälle kaverille se on varmasti pikkasen rankempaa.
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Ainakin minä tulin siihen tulokseen että se FI valo johtuu siitä sun vaimentimesta.
Munmielestä jarska myy niitä noin. 10€ hintaan(Mut se ei niitä taida erityisemmin kaupata.) jos et halua maksaa servobuddysta n.60€ jotta se valo sammuu...Ite nimittäin joskus ostin sen kalliimman,mutta käytettynä joten sen sain halvalla...Toki voidaan sulle ohjeet tänne laittaa miten rakennat sen osan itse jos kolvi kädessä pysyy.
edit ainakin vanha hinta oli 10€+1€ posti...Tiiä sitte onko tarvikekustannukset kasvaneet![]()
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Vastasin jo toiseen ketjuun. Orkkis setti löytyy, pakkasin reppuun. On tosin alkaen -09.
Ei taida olla apuja?
T: Tulen kunhan jaksan. Aamupäivällä kuitenkin...
Edit. En sitten jaksanut ollenkaan.
Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
Tauko 16/17.
Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
Ihan ok 2018 ja 2019.
http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=102827 Tossapa ois.. Ja täällä orgissa on keskustelua tosta servosta tuolla 10ärrän puolella sivulla 92
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Ostetaan 05-06 malliin vasemman puolen jalkatappi + kytkinpoljin.
Nimim. hupsistakeikkaa@ahvenisto...
Edit: vaihdepoljin ehkä kuiteski
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Nyt menee mielenkiintoiseksiOstetaan 05-06 malliin vasemman puolen jalkatappi + kytkinpoljin.![]()
Suzuki VS800 Intruder
-Honda CBR1000F
-Honda XL600V Transalp
-Kawasaki ZX6R
-Yamaha DT125LC (eka!)
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
ebay.com
hakusanoiks
zx6r 2005 footpeg
halpaa ku makkara, näyttäis viikossa tulevan
Tai jos haluut, niin voit ostaa multa koko vasurisetin runkoineen kaikkineen.
Vaikkapa 50e kuluineen, vähemmällä en jaksa vaivautua postitteleen.
Vain vuoden käytetty.
Mulla kilahti oikee puoli ja vaihoin säädettävät jalkatappisarjat tilalle.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Moro! Pihasta löytyy tommonen 42tkm ajettu 04 ZX-6R, jonka ostin jonkin aikaa sitten. Pyörä on kuristettu tehtaan virallisella 25kw kurisarjalla ja siihen on vaihdettu joku gp-tyylin nysä slipari (valmistajasta ei mitään hajua). Muuta ei ole tehty.
Ongelmana on että bensankulutus on jotain todella järjetöntä. Kokeilin miten pitkälle pääsee tankillisella: 200,8 km ja pyörä sammui sopivasti Nesteen eteen. Laskin tuolle tankilliselle kulutukseksi n.8,5l/100km, eli jotain hämärää tossa pyörässä on. Virrat päälle laittaessa ruiskun tarkistusääni kuullostaa normaalilta, eikä häiriövalokaan ole syttynyt missään vaiheessa. Konekin vetää ihan normaaliin malliin. Ilmanputsarikaan ei ole tukossa, sillä se on katsottu parisataa kilometriä sitten. Se on ainakin varmaa että kone käy liian rikkaalla sillä ajokamppeetkin haisee lievästi palamattomalla ajon jälkeen. Bensakin paukkuu vähän turhan iloisesti putkessa moottorijarrulla.
Alan olla jo vähän epätoivoinen tuon pyörän suhteen. Mikä voisi olla vialla ja mitä on tehtävissä, ennen kuin joudun viemään tuon huoltoon?
Viimeksi muokannut: Juustus; 07.08.2012 klo 22:35.
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Voiko tuota edes säädättää, kun eihän tuossa ole sitä PC:tä ja käsitykseni mukaan tuo kuristus on toteutettu mekaanisesti läppärungosta? Ja onko mahdollista että tuo ruisku/ecu tosiaan menee sekaisin pelkästä sliparista, en ole ainakaan itse kuullut vastaavista tapauksista että kulutus pompannut samalla tavalla pelkän vaimentimen vaihdon jälkeen.
Pitää testata ja ruuvata tuo vakiotuuba paikalleen. Kumma kun edellinenkin omistaja väitti ettei huomannut mitään eroa kulutuksesa kun vaihtoi tuon änkän. Väitti päässeensä tankilla 250-300km ja minulla syttyy jo bensavalo siinä 160-170km kohdalla.