Sivu: 124 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2474114122123124125126134 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3691:stä 3720:een 4602:sta
  1. #3691
    http://www.stormmotor.fi/osat/mootto...i-zx6-r-05-06/

    stormilta löytyy tollainen kate vaihtoehto.

    tuolta löytyy sit huomattavasti enemmän vaihtoehtoja.

    http://www.hondafairingstore.com/kaw...gs-c-6_46.html
    Viimeksi muokannut: sloun; 01.08.2012 klo 17:58.
  2. #3692
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mitä katteita sulta puuttuu? Väri?

    Mopossa slipari?
    slipari tarkottaa ilmeisesti änkkää, hieman kujalla näistä pärrä termeistä, joku lazerin änkkä tsydeemi tuossa on 3:lla hurjalla ulostulolla

    katteita uusittava maski ja sivukatteet, muissakin katteissa pientä jälkeä niin melkein järkevintä koko katesarja ehtiä,

    ja väri vihreä
  3. #3693
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    slipari tarkottaa ilmeisesti änkkää, hieman kujalla näistä pärrä termeistä, joku lazerin änkkä tsydeemi tuossa on 3:lla hurjalla ulostulolla
    Ok, no sit se FI-valon palaminen voi johtuu siit ett ecu luulee ett pakoläppää säätelevä servo on viallinen vaikka ei olekkaan. Se pakoläppä lähtee orkkisvaimentimen mukana mäkeen ja siihen servoon (penkin alla) pistetään palikka rajottamaan liikettä. Jos palikka ei oo oikeessa asennossa tai löystyy, niin ecu luulee ett servo rikki.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #3694
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ok, no sit se FI-valon palaminen voi johtuu siit ett ecu luulee ett pakoläppää säätelevä servo on viallinen vaikka ei olekkaan. Se pakoläppä lähtee orkkisvaimentimen mukana mäkeen ja siihen servoon (penkin alla) pistetään palikka rajottamaan liikettä. Jos palikka ei oo oikeessa asennossa tai löystyy, niin ecu luulee ett servo rikki.

    selvä, mitäkäs pitäisi tehä että sais tuon valon sammumaan?
  5. #3695
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    selvä, mitäkäs pitäisi tehä että sais tuon valon sammumaan?
    Tsekkaa ny iha ensiks onks siel servoo/servossa se läpyskä vai ei/onks se kunnolla kiinni.
    Jos vika siinä, niin läpyskä oikeeseen asentoon, mut älä väännä mutteria kireelle sitä servon koneistoa vasten koska sit sieltä hajoo rattaat, vaan pidä sitä akselia paikoillaan jollakin soveltuvalla tavalla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #3696
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Tsekkaa ny iha ensiks onks siel servoo/servossa se läpyskä vai ei/onks se kunnolla kiinni.
    Jos vika siinä, niin läpyskä oikeeseen asentoon, mut älä väännä mutteria kireelle sitä servon koneistoa vasten koska sit sieltä hajoo rattaat, vaan pidä sitä akselia paikoillaan jollakin soveltuvalla tavalla.

    joo sehän se heilu siellä kun heinämies, kiitoksia.
  7. #3697
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Tsekkaa ny iha ensiks onks siel servoo/servossa se läpyskä vai ei/onks se kunnolla kiinni.
    Jos vika siinä, niin läpyskä oikeeseen asentoon, mut älä väännä mutteria kireelle sitä servon koneistoa vasten koska sit sieltä hajoo rattaat, vaan pidä sitä akselia paikoillaan jollakin soveltuvalla tavalla.


    Tarkkaa tuo säätäminen näköjään..
    valo sammuu kun laittaa käyntiin, syttyy jonkun ajan päästä aina, käyttää kierroksia vaikka jossai 3:ssa tonnissa et näkee että se läpyskän ruuvi liikahtaa siel penkin alla, sitten valo sammuu ja hetken pääst taas syttyy,
    meinaa mennä ja usko ton kans et sais iha oikiaa kohtaan
  8. #3698
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    Tarkkaa tuo säätäminen näköjään..
    valo sammuu kun laittaa käyntiin, syttyy jonkun ajan päästä aina, käyttää kierroksia vaikka jossai 3:ssa tonnissa et näkee että se läpyskän ruuvi liikahtaa siel penkin alla, sitten valo sammuu ja hetken pääst taas syttyy,
    meinaa mennä ja usko ton kans et sais iha oikiaa kohtaan
    Yks vaihtoehto on ett pistät yyveetä jarska :lle ja tilaat siihen sähkösen eliminaattorin. Ts sit saat repii koko servon mäkeen ja piuhoihin tulee se eliminaattori ja ecu luulee ett kaikki ok.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #3699
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Yks vaihtoehto on ett pistät yyveetä jarska :lle ja tilaat siihen sähkösen eliminaattorin. Ts sit saat repii koko servon mäkeen ja piuhoihin tulee se eliminaattori ja ecu luulee ett kaikki ok.
    tai sit vaa annan palaa jos kerta ei haittaa tuosta ole.. jännä kyl ku yli 2500 kierroksilla lakkaa palamasta mut kun siitä alle laskee niin syttyy palamaan,

    onkos mahollista että vois olla ihan muuta vikaakin tuossa?
  10. #3700
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    tai sit vaa annan palaa jos kerta ei haittaa tuosta ole.. jännä kyl ku yli 2500 kierroksilla lakkaa palamasta mut kun siitä alle laskee niin syttyy palamaan,

    onkos mahollista että vois olla ihan muuta vikaakin tuossa?
    Tuskin. Ota service manuska tosta. Siin on vikakoodit jne.
    http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #3701
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Tuskin. Ota service manuska tosta. Siin on vikakoodit jne.
    http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    katoin nuo vikakoodit, 8 kertaa yhteensä syttyy tuo valo,

    7 ensimmäistä tasasella väliajalla, 8.s valon välähys tapahtuu aivan heti melkein 7:n välähyksen jälkeen. eli ihan pienen tauon kanssa.

    itellä tuo englanti ei oikee taivu ja en osaa tuosta service manualist löytää tuota oikiaa kohtaa mikä se ois.. viittiskö joku kahtoa jos sai selvää tuosta selostuksesta


    selventävä video; http://tinypic.com/player.php?v=259zxcj&s=6
    Viimeksi muokannut: matiasxd; 03.08.2012 klo 17:29.
  12. #3702
  13. #3703
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko tämä pyörämalli mitenkään ajettava suuremmille kavereille(188cm), vai kyykkypyörämäiseen tapaan paras pätkille?
  14. #3704
    Lainaa Cure kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko tämä pyörämalli mitenkään ajettava suuremmille kavereille(188cm), vai kyykkypyörämäiseen tapaan paras pätkille?
    Oon 175 ja kantapäät eivät ylttäneet maahan,kannattaa koeajaa jos suinkin mahdollista...

    Ajoasento oli jyrkkä myös minulle ja niin oli kymppikawassakin sekä nykyisessä zetorissa. Kyykky on kyykky... Aina voi vähän pelata säädettävillä tapeilla,mut en oo ite siihen hommaan lähteny.Joka pelillä oon pystyny noin 250km ajamaan pysähtymättä..Yleensä loppuu bensa ennenkuin olis tarve pysähtyä.

    Mutta tietysti pitemmälle kaverille se on varmasti pikkasen rankempaa.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  15. #3705
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    katoin nuo vikakoodit, 8 kertaa yhteensä syttyy tuo valo,

    7 ensimmäistä tasasella väliajalla, 8.s valon välähys tapahtuu aivan heti melkein 7:n välähyksen jälkeen. eli ihan pienen tauon kanssa.

    itellä tuo englanti ei oikee taivu ja en osaa tuosta service manualist löytää tuota oikiaa kohtaa mikä se ois.. viittiskö joku kahtoa jos sai selvää tuosta selostuksesta


    selventävä video; http://tinypic.com/player.php?v=259zxcj&s=6
    Ainakin minä tulin siihen tulokseen että se FI valo johtuu siitä sun vaimentimesta.

    Munmielestä jarska myy niitä noin. 10€ hintaan(Mut se ei niitä taida erityisemmin kaupata.) jos et halua maksaa servobuddysta n.60€ jotta se valo sammuu...Ite nimittäin joskus ostin sen kalliimman,mutta käytettynä joten sen sain halvalla...Toki voidaan sulle ohjeet tänne laittaa miten rakennat sen osan itse jos kolvi kädessä pysyy.

    edit ainakin vanha hinta oli 10€+1€ posti...Tiiä sitte onko tarvikekustannukset kasvaneet
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  16. #3706
    Lainaa Cure kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko tämä pyörämalli mitenkään ajettava suuremmille kavereille(188cm), vai kyykkypyörämäiseen tapaan paras pätkille?
    -05-06 zx-6r taitaa olla isoin kusiainen mitä on 2000-luvulla tehty. Eli käy koeistumassa jossain niin sittempähän tiedät. Toki lisää tilaa saa hieman klipareita avaamalla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #3707
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Ainakin minä tulin siihen tulokseen että se FI valo johtuu siitä sun vaimentimesta.

    Munmielestä jarska myy niitä noin. 10€ hintaan(Mut se ei niitä taida erityisemmin kaupata.) jos et halua maksaa servobuddysta n.60€ jotta se valo sammuu...Ite nimittäin joskus ostin sen kalliimman,mutta käytettynä joten sen sain halvalla...Toki voidaan sulle ohjeet tänne laittaa miten rakennat sen osan itse jos kolvi kädessä pysyy.

    edit ainakin vanha hinta oli 10€+1€ posti...Tiiä sitte onko tarvikekustannukset kasvaneet

    no jos ohjeet jostain löytyy niin vois tuota ite kokeilla väsätä.
  18. #3708
    Vastasin jo toiseen ketjuun. Orkkis setti löytyy, pakkasin reppuun. On tosin alkaen -09.
    Ei taida olla apuja?
    T: Tulen kunhan jaksan. Aamupäivällä kuitenkin...
    Edit. En sitten jaksanut ollenkaan.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  19. #3709
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    no jos ohjeet jostain löytyy niin vois tuota ite kokeilla väsätä.
    http://zx-10r.net/forum/showthread.php?t=102827 Tossapa ois.. Ja täällä orgissa on keskustelua tosta servosta tuolla 10ärrän puolella sivulla 92
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  20. #3710
    Ostetaan 05-06 malliin vasemman puolen jalkatappi + kytkinpoljin.

    Nimim. hupsistakeikkaa@ahvenisto...


    Edit: vaihdepoljin ehkä kuiteski
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  21. #3711
    Ostetaan 05-06 malliin vasemman puolen jalkatappi + kytkinpoljin.
    Nyt menee mielenkiintoiseksi
    Suzuki VS800 Intruder
    -Honda CBR1000F
    -Honda XL600V Transalp
    -Kawasaki ZX6R
    -Yamaha DT125LC (eka!)
  22. #3712
    Lainaa Ka wasabi kirjoitti Katso viesti
    Nyt menee mielenkiintoiseksi
    Vähennetään mielenkiintoa sen verran, että kyseessä on siis vaihdepoljin...
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  23. #3713
    Lainaa Laareppi kirjoitti Katso viesti
    Ostetaan 05-06 malliin vasemman puolen jalkatappi + kytkinpoljin.

    Nimim. hupsistakeikkaa@ahvenisto...


    Edit: vaihdepoljin ehkä kuiteski
    ebay.com
    hakusanoiks
    zx6r 2005 footpeg
    halpaa ku makkara, näyttäis viikossa tulevan

    Tai jos haluut, niin voit ostaa multa koko vasurisetin runkoineen kaikkineen.
    Vaikkapa 50e kuluineen, vähemmällä en jaksa vaivautua postitteleen.
    Vain vuoden käytetty.
    Mulla kilahti oikee puoli ja vaihoin säädettävät jalkatappisarjat tilalle.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #3714
    Moro! Pihasta löytyy tommonen 42tkm ajettu 04 ZX-6R, jonka ostin jonkin aikaa sitten. Pyörä on kuristettu tehtaan virallisella 25kw kurisarjalla ja siihen on vaihdettu joku gp-tyylin nysä slipari (valmistajasta ei mitään hajua). Muuta ei ole tehty.

    Ongelmana on että bensankulutus on jotain todella järjetöntä. Kokeilin miten pitkälle pääsee tankillisella: 200,8 km ja pyörä sammui sopivasti Nesteen eteen. Laskin tuolle tankilliselle kulutukseksi n.8,5l/100km, eli jotain hämärää tossa pyörässä on. Virrat päälle laittaessa ruiskun tarkistusääni kuullostaa normaalilta, eikä häiriövalokaan ole syttynyt missään vaiheessa. Konekin vetää ihan normaaliin malliin. Ilmanputsarikaan ei ole tukossa, sillä se on katsottu parisataa kilometriä sitten. Se on ainakin varmaa että kone käy liian rikkaalla sillä ajokamppeetkin haisee lievästi palamattomalla ajon jälkeen. Bensakin paukkuu vähän turhan iloisesti putkessa moottorijarrulla.

    Alan olla jo vähän epätoivoinen tuon pyörän suhteen. Mikä voisi olla vialla ja mitä on tehtävissä, ennen kuin joudun viemään tuon huoltoon?
    Viimeksi muokannut: Juustus; 07.08.2012 klo 22:35.
  25. #3715
    Lainaa Juustus kirjoitti Katso viesti
    Moro! Pihasta löytyy tommonen 42tkm ajettu 04 ZX-6R, jonka ostin jonkin aikaa sitten. Pyörä on kuristettu tehtaan virallisella 25kw kurisarjalla ja siihen on vaihdettu joku gp-tyylin nysä slipari (valmistajasta ei mitään hajua). Muuta ei ole tehty.

    Ongelmana on että bensankulutus on jotain todella järjetöntä. Kokeilin miten pitkälle pääsee tankillisella: 200,8 km ja pyörä sammui sopivasti Nesteen eteen. Laskin tuolle tankilliselle kulutukseksi n.8,5l/100km, eli jotain hämärää tossa pyörässä on. Virrat päälle laittaessa ruiskun tarkistusääni kuullostaa normaalilta, eikä häiriövalokaan ole syttynyt missään vaiheessa. Konekin vetää ihan normaaliin malliin. Ilamnputsarikaan ei ole tukossa sillä se on katsottu parisataa kilometriä sitten. Se on ainakin varmaa että kone käy liian rikkaalla sillä ajokamppeetkin haisee lievästi palamattomalla ajon jälkeen. Bensakin paukkuu vähän turhan iloisesti putkessa.

    Alan olla jo vähän epätoivoinen tuon pyörän suhteen. Mikä voisi olla vialla ja mitä on tehtävissä, ennen kuin joudun viemään tuon huoltoon?
    Onko täysitehoinen vaikka paperit on 25kw? ja löytyykö power commander siellä jossain? Omaa kokemusta ei tosta 04 mallista ole mut 05 pääsi noin 250km tankilla
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  26. #3716
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Onko täysitehoinen vaikka paperit on 25kw? ja löytyykö power commander siellä jossain? Omaa kokemusta ei tosta 04 mallista ole mut 05 pääsi noin 250km tankilla
    25kw tehot löytyy todellisuudessakin ja ei ole PC:tä.
  27. #3717
    Lainaa Juustus kirjoitti Katso viesti
    25kw tehot löytyy todellisuudessakin ja ei ole PC:tä.
    Hmm, eipätuu muuta mieleen kuin,että ecu ohjailee ruiskua väärin kun on liian avara putkisto tehoihin nähden....Täysin mutua tämä,joten jospa joku tietää ihan oikeasti mistä se johtuu.

    Penkkiin säätöön on mun ehdotus.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  28. #3718
    Lainaa soherrys kirjoitti Katso viesti
    Hmm, eipätuu muuta mieleen kuin,että ecu ohjailee ruiskua väärin kun on liian avara putkisto tehoihin nähden....Täysin mutua tämä,joten jospa joku tietää ihan oikeasti mistä se johtuu.

    Penkkiin säätöön on mun ehdotus.
    Voiko tuota edes säädättää, kun eihän tuossa ole sitä PC:tä ja käsitykseni mukaan tuo kuristus on toteutettu mekaanisesti läppärungosta? Ja onko mahdollista että tuo ruisku/ecu tosiaan menee sekaisin pelkästä sliparista, en ole ainakaan itse kuullut vastaavista tapauksista että kulutus pompannut samalla tavalla pelkän vaimentimen vaihdon jälkeen.
  29. #3719
    Lainaa Juustus kirjoitti Katso viesti
    Voiko tuota edes säädättää, kun eihän tuossa ole sitä PC:tä ja käsitykseni mukaan tuo kuristus on toteutettu mekaanisesti läppärungosta? Ja voiko tuo ruisku/ecu tosiaan mennä sekaisin pelkästä sliparista, eli pitäskö kokeilla asentaa vakioputki takaisin?
    Jos vakioputki löytyy niin kannattaa sillä käydä heittää sama matka niin näkee eron.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  30.  
  31. #3720
    Pitää testata ja ruuvata tuo vakiotuuba paikalleen. Kumma kun edellinenkin omistaja väitti ettei huomannut mitään eroa kulutuksesa kun vaihtoi tuon änkän. Väitti päässeensä tankilla 250-300km ja minulla syttyy jo bensavalo siinä 160-170km kohdalla.
Sivu: 124 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2474114122123124125126134 ... ViimeinenViimeinen