Sivu: 123 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113121122123124125133 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3661:stä 3690:een 4602:sta
  1. #3661
    Voisin kyllä tosiaan tota jäykkyyssäätöä koittaa, tuntuu ainakin takapää melko kovalta. Sitäkö saa siitä iskarista ihan kierittämällä vai tarviiko jonkun erikoiskalun?
  2. #3662
    Lainaa mppa kirjoitti Katso viesti
    Voisin kyllä tosiaan tota jäykkyyssäätöä koittaa, tuntuu ainakin takapää melko kovalta. Sitäkö saa siitä iskarista ihan kierittämällä vai tarviiko jonkun erikoiskalun?
    Se säätö ei ole jäykkyyssäätö, vaan käytännössä ihan pelkkä korkeussäätö/painauman säätö.
    Tosiaankin mittaa ensin painaumat, ja jos ne on jo kohdillaan, niin sitten ei tarvitse edes tuohon säätöön koskea.
    Jos satut turussa/lähistöllä asumaan, niin pientä korvausta vastaan voisin nuo katsoa.
    Keulan painauman säätö menee ihan normaallla hylsyllä, mutta takapään säätöön tarvitsee sopivan haka-avaimen. Jos haka-avainta ei ole, niin sitten voi tehdä väärin, eli käyttää esim hylsysarjan jatkovartta ja vasaraa, jolla naputtelee säätömutteria. Se ei tosin ole suositeltavaa, koska ne mutterit on aika pehmeää tavaraa. Ja terävällä talttapääruuvimeisselillä voi saada sen mutterin jopa poikki.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #3663
    Lainaa mppa kirjoitti Katso viesti
    Noin, tulihan se korttikin sieltä eilen sitten viimein, parisen sataa kilsaa tuli melkein heti ekana päivänä rullailtuakin.
    Pari kysymystä olisi josko joku muistaisi suoraan, eli mitkä kierteet takahaarukassa mahtavat olla noita takanostimen rullia varten? Ja minkälainen homma mahtaa olla takapään laskeminen kun tyylikkäästi matalana ihmisenä en ylety ihan täysin koko jalkapohjilla maahan pyörän päältä. Ja pyörähän oli se -03 vuoden... Kiitos!
    Jos ny en ihan väärin muista ni M8x1.

    Takaiskarissa on tehtaan jäljiltä aika paljon esijännitystä, et sitä voi surutta jonkun verran löysätä mikäli saa mutterit auki. Omat oli ainakin ihan järjettömän tiukalla / hapettuneet, et kannattaa hommata haka-avaimet jostain, ees lainaan.

    Ei kai sielä koko jalkapohja tarvii yltääkään? Itellä ylettyy just molempien jalkojen päkiät ja nekin huonosti, mut ajaessa kuitenkin yltää tapeille ja se on tähän asti riittäny?
    '03 ZX6R
  4. #3664
    Pituutta 172cm ja ei yllä kuin kenkien kärjet yhtäaikaa maahan. Parin viikon ajeluiden jälkeen et edes tarvii toista jalkaa.

    Onkos muut 6r omistajat muokanneet vakio penkkiä enemmän matkakäyttöön sopivaksi. Perse puutuu ja alkaa penkin etureuna painamaan. Lisäisikö toppausta ja päällystäis oikealla nahalla.
  5. #3665
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Onkos muut 6r omistajat muokanneet vakio penkkiä enemmän matkakäyttöön sopivaksi. Perse puutuu ja alkaa penkin etureuna painamaan. Lisäisikö toppausta ja päällystäis oikealla nahalla.
    Jos sulla sattuu olemaan -05-06 zx6r, niin mulla ois purettu orkkissatula ja geelityyny, josta mun piti tehdä tourinkipenkki ratapersiötä varten, mutta aikapulan takia jäi tekemättä.

    Anyway, perse ei puudu orkkispenkissä sen takia että pehmustetta on liian vähän, vaan sen takia että muoto on "väärä". Ja nimenomaan sen asian se geelityyny parantaa siinä satulassa, ts kun se muotoutuu perseen mukaan. Eli orkkispenkin pehmustetta muotoillaan/poistetaan sen verran että geelityyny istuu siihen alkuperäiseen muotoon, ja alkuperäinen verhoilu takaisin päälle. Jolloin mopon ulkonäkö säilyy orginaalina. Toki sitä satulan pehmustetta voi enemmänkin muotoilla jos haluaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #3666
    Kiitos kommenteista ja tiedoista!

    @scuuba: Olen Tampereelta kotoisin, ei taida oikein onnistua??

    Kommentteja lukiessani ehkä se ei nyt niin sitten ole justiinsa jos en ihan koko pohjalla ylety, päkiät kuitenkin ihan ok (176 cm pituutta), emäntä sitä enemmänkin ehkä haluaisi, hän kun on 170 cm hujakoilla... Tosiaan nyt jo parin päivän ajelun jälkeen pikkuhiljaa huomaa, kuinka sen jalan tarve maassa vähenee koko ajan. Jos nyt tossa jossain kohtaa sattuu sellainen haka-avain käteen löytymään niin ehkä sitten löysään vähän sitä takaiskaria.

    Perkele kun en ole vielä saanut manuaaleja edelliseltä omistajalta niin on vähän kujalla vielä pyörän hommista.
    Mikä se näytössä (ainakin) TRIP-näyttöasennon ollessa päällä olevan "kentän" sisällä oleva numero on? 0-10 näkynyt numeroita minulla siinä, moottorin lämpö?? Entäs kaasukahvan läheisyydessä oleva Start/stop -kytkin??
  7. #3667
    Manuaaleja löytää ihan kuuklettamalla, varsinkin jos rallienglanti yhtään taipuu.

    Esim. täältä http://zx6r.com/service-manuals/

    Myös owner´s manualit löytää netistä, esim. kawasakin sivuilta
    Viimeksi muokannut: munkke; 27.07.2012 klo 12:27. Syy: Lisäys
  8. #3668
    Lainaa mppa kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kommenteista ja tiedoista!

    @scuuba: Olen Tampereelta kotoisin, ei taida oikein onnistua??

    Kommentteja lukiessani ehkä se ei nyt niin sitten ole justiinsa jos en ihan koko pohjalla ylety, päkiät kuitenkin ihan ok (176 cm pituutta), emäntä sitä enemmänkin ehkä haluaisi, hän kun on 170 cm hujakoilla... Tosiaan nyt jo parin päivän ajelun jälkeen pikkuhiljaa huomaa, kuinka sen jalan tarve maassa vähenee koko ajan. Jos nyt tossa jossain kohtaa sattuu sellainen haka-avain käteen löytymään niin ehkä sitten löysään vähän sitä takaiskaria.

    Perkele kun en ole vielä saanut manuaaleja edelliseltä omistajalta niin on vähän kujalla vielä pyörän hommista.
    Mikä se näytössä (ainakin) TRIP-näyttöasennon ollessa päällä olevan "kentän" sisällä oleva numero on? 0-10 näkynyt numeroita minulla siinä, moottorin lämpö?? Entäs kaasukahvan läheisyydessä oleva Start/stop -kytkin??
    Tuolta löytyy service manual pdf.muodossa

    http://zx6r.com/service-manuals/1259...ce-manual.html


    Perkele kun en ole vielä saanut manuaaleja edelliseltä omistajalta niin on vähän kujalla vielä pyörän hommista.
    Mikä se näytössä (ainakin) TRIP-näyttöasennon ollessa päällä olevan "kentän" sisällä oleva numero on? 0-10 näkynyt numeroita minulla siinä, moottorin lämpö?? Entäs kaasukahvan läheisyydessä oleva Start/stop -kytkin??
    Se on kello joka siinä on.. Service manuaalissa kappaleessa 16-62 käsitellään mittaristoa

    Start/stop -kytkin??
    Kokeile Laitat pyöränkäyntiin ja testaat
    Viimeksi muokannut: soherrys; 27.07.2012 klo 12:20.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  9. #3669
    Lainaa mppa kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kommenteista ja tiedoista!

    @scuuba: Olen Tampereelta kotoisin, ei taida oikein onnistua??

    Kommentteja lukiessani ehkä se ei nyt niin sitten ole justiinsa jos en ihan koko pohjalla ylety, päkiät kuitenkin ihan ok (176 cm pituutta), emäntä sitä enemmänkin ehkä haluaisi, hän kun on 170 cm hujakoilla... Tosiaan nyt jo parin päivän ajelun jälkeen pikkuhiljaa huomaa, kuinka sen jalan tarve maassa vähenee koko ajan. Jos nyt tossa jossain kohtaa sattuu sellainen haka-avain käteen löytymään niin ehkä sitten löysään vähän sitä takaiskaria.
    Edelleen huom, ei se löysää tai kiristä sitä takaiskaria, ainoastaan muuttaa painaumaa.

    Viikon päästä, 4.-5.8., oon orgin ratapäiväivillä alastarossa. Jos hyvä sää, niin ajele sinne?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #3670
    Tytär ihmettelee ZX-6R -04 moottorin lämpöjä. Pitää kaupungissa normaali lukemissa mutta maantiellä norminopeuksia ajellessa putoaa 60-70 välille. Onko normaalia?
  11. #3671
    Lainaa NykanVe kirjoitti Katso viesti
    Tytär ihmettelee ZX-6R -04 moottorin lämpöjä. Pitää kaupungissa normaali lukemissa mutta maantiellä norminopeuksia ajellessa putoaa 60-70 välille. Onko normaalia?
    On. Kaupungissa/pienissä nopeuksissa ilmanotto ei jäähdytä konetta, mutta nopeuden kasvaessa kesähelteilläkin lämpötila tippuu nopeasti satasesta ~70-75 ympärille kun pyörä haukkaa ilmaa.

    Tosin ei sen ihan 60 asti pitäisi laskea, ellei ole tosi kylmä keli.
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  12. #3672
    Varmaanki nuo Duellin kuvastoissa olevat Bike-Liftin pukit on ihan toimiviks todettuja? Tuumailin, että jos ottas RS-17 ja FS-10 taakse. Helpottus vähän nuo huoltohommat ja kai nuo kestää.

    Pari tonnia vasta tullu tälle kesää ja kun sattuu tuota vettä tulemaan niin saatanasti, niin voisi vaikka laakerirempan pitää sille päälle sattuessa..
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  13. #3673
    Lainaa vilhov kirjoitti Katso viesti
    Varmaanki nuo Duellin kuvastoissa olevat Bike-Liftin pukit on ihan toimiviks todettuja? Tuumailin, että jos ottas RS-17 ja FS-10 taakse. Helpottus vähän nuo huoltohommat ja kai nuo kestää.

    Pari tonnia vasta tullu tälle kesää ja kun sattuu tuota vettä tulemaan niin saatanasti, niin voisi vaikka laakerirempan pitää sille päälle sattuessa..
    Kyllä ne toimii, Ei taida parempia rahalla saada. Useissa mp-liikkeissäkin käytössä ko. pukkeja.
    Yamaha r1-09
  14. #3674
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jos sulla sattuu olemaan -05-06 zx6r, niin mulla ois purettu orkkissatula ja geelityyny, josta mun piti tehdä tourinkipenkki ratapersiötä varten, mutta aikapulan takia jäi tekemättä.

    Anyway, perse ei puudu orkkispenkissä sen takia että pehmustetta on liian vähän, vaan sen takia että muoto on "väärä". Ja nimenomaan sen asian se geelityyny parantaa siinä satulassa, ts kun se muotoutuu perseen mukaan. Eli orkkispenkin pehmustetta muotoillaan/poistetaan sen verran että geelityyny istuu siihen alkuperäiseen muotoon, ja alkuperäinen verhoilu takaisin päälle. Jolloin mopon ulkonäkö säilyy orginaalina. Toki sitä satulan pehmustetta voi enemmänkin muotoilla jos haluaa.
    -06 mallia tuo on. Mistä olet ostanu tuon geelityynyn ja oliko kallista. Haluttais vaihtaa myös tuo vakio keinonahka penkistä oikeaan nahkaan. Mahdollisimman vaaleaa saisi olla.Mitenköhän mokkanahka tai alcantara kangas toimisi päällysteenä.
  15. #3675
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    -06 mallia tuo on. Mistä olet ostanu tuon geelityynyn ja oliko kallista. Haluttais vaihtaa myös tuo vakio keinonahka penkistä oikeaan nahkaan. Mahdollisimman vaaleaa saisi olla.Mitenköhän mokkanahka tai alcantara kangas toimisi päällysteenä.
    Eräältä verhoomon sivuilta lainattua:

    "Alcantaan tarttuu helpommin vesi, kahvi ja muut nesteet, mutta hiekka ja terävät esineet eivät pääse vahingoittamaan materiaalia niin helposti. Aito nahka taas on erittäin helppo puhdistaa kahvista, punaviinistä ym, muutaman pyyhkäisy yleensä riittää. Vastaavasti nahan saa nopeasti rikki terävillä esineillä tai hiekalla. Nämä naarmuttavat nahan pintaa sekä rikkovat suojakerroksen. Tämän jälkeen nahka kuluu erittäin nopeasti vaihtokuntoon."

    Toki tilanne on eri kuin auton istuimissa, harva kaatelee punaviiniä pyörän penkille mutta tuo pätee osittain pyörän penkkiinkin. Puolensa ja puolensa.

    Edit: http://www.kxd.fi/verhoilumateriaalit tuolta löytyi
  16. #3676
    Haluaisin mahdollisimman hengittävän istuimesta ja lisäksi materiaalin täytyy olla vedenpitävä. Pyörä on musta joten valkoinen materiaali olisi mahdollisimman "huomaamaton".
  17. #3677
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    -06 mallia tuo on. Mistä olet ostanu tuon geelityynyn ja oliko kallista. Haluttais vaihtaa myös tuo vakio keinonahka penkistä oikeaan nahkaan. Mahdollisimman vaaleaa saisi olla.Mitenköhän mokkanahka tai alcantara kangas toimisi päällysteenä.
    Ebaystä, postikuluineen näyttää oleen 67.91 EUR.
    Ja tuo siis aito geelityyny. Ebayssä mainostettaan myös halpoja geelityynyjä, jotka eivät ole geelityynyjä vaan silikonikumista tehtyä "verkkoa" tms.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #3678
    Mistä löytyisi kilpiteline 636 -05? Tarvitsisi olla sellainen mikä menee suoraan/lähes suoraan kiinni. Minulla on nyt Yoshimuran slipari kiinni eli sen kanssa joku yhteensopiva tarvitsisi löytää.
  19. #3679
    onko jollain kokemusta takajalkatappien säätösarjasta mitä storm kauppailee? onko olemassa jotain vastaavanlaista systeemiä? olis hiukan helpompi kyytiläisen olla aina välillä mukana kun ei olis jalat niin jyrkässä kulmassa.
  20. #3680
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Edelleen huom, ei se löysää tai kiristä sitä takaiskaria, ainoastaan muuttaa painaumaa.

    Viikon päästä, 4.-5.8., oon orgin ratapäiväivillä alastarossa. Jos hyvä sää, niin ajele sinne?
    Ok, annetaan olla tollain, eiköhän se ihan hyvä oo, en ehdi paikalle ens vkl...
  21. #3681
    Kiireellinen kysymys koskien 636 kawaa vm. 04. Missä helevetissä sijaitsee vasemman puoleisen etuvilkun liitin? Oikean puolen liitin löytyi heti ilmansuodatinkotelon alta. Tunnin verran ettiny jo, ja pitäis saaha vilkut kiinni.
  22. #3682
    Lainaa Ztuge kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyisi kilpiteline 636 -05? Tarvitsisi olla sellainen mikä menee suoraan/lähes suoraan kiinni. Minulla on nyt Yoshimuran slipari kiinni eli sen kanssa joku yhteensopiva tarvitsisi löytää.
    Tuollainen löytyy omastahttp://www.tommyrace.fi/kilpiteline-...6r-p-1374.html
  23. #3683
    Lainaa Tsuissi kirjoitti Katso viesti
    Kiireellinen kysymys koskien 636 kawaa vm. 04. Missä helevetissä sijaitsee vasemman puoleisen etuvilkun liitin? Oikean puolen liitin löytyi heti ilmansuodatinkotelon alta. Tunnin verran ettiny jo, ja pitäis saaha vilkut kiinni.
    Kuuluu muistaakseni etuvalon johtosarjaan eli tulee sieltä jostain lamppujen alta, tarkkaa sijaintia vaikea sanoa kun ei tuo oikean puoleinenkaan pitäny missään rungon sisäpuolella olla...
    '03 ZX6R
  24. #3684
    Lainaa Ztuge kirjoitti Katso viesti
    Mistä löytyisi kilpiteline 636 -05? Tarvitsisi olla sellainen mikä menee suoraan/lähes suoraan kiinni. Minulla on nyt Yoshimuran slipari kiinni eli sen kanssa joku yhteensopiva tarvitsisi löytää.
    Täällähän niitä...
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  25. #3685
    Lainaa Tsuissi kirjoitti Katso viesti
    Kiireellinen kysymys koskien 636 kawaa vm. 04. Missä helevetissä sijaitsee vasemman puoleisen etuvilkun liitin? Oikean puolen liitin löytyi heti ilmansuodatinkotelon alta. Tunnin verran ettiny jo, ja pitäis saaha vilkut kiinni.
    Pitäis tosiaan olla samassa sarjassa etuvalojen kans.
    Liittimeen tulee harmaa ja musta johto,
    tai harmaa ja musta johto keltasella raidalla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #3686
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Ihmettelen et jos on kuvan mallinen toi kilpiteline ni miten hitossa menee kiinni? Mulla on siis siten, että vaiko muovinen kilpitelinehässäkkä on kokonaan pois eli tilanne on tämäntapainen, http://www.google.fi/imgres?q=ZX-6+R...r:24,s:0,i:145

    Eli telineen pitäisi olla sellainen, joka tulee sliparin ympärille. Sellaisia on porukoilla, mutta suomesta ei niitä tunnu mistään löytyvän..
  27. #3687
    Tommonen tulee yoshimuran matkassa http://www.google.fi/imgres?q=zx6r+0...:3,s:137,i:172 se tommis engineerin teline käy sitten paikalleen
  28. #3688
    No niin kyllähän ne asiat pyörästä alkaa pikkuhiljaa selkiään. Eilen uskalsin jo vähän näyttää rajotintakin parilla vaihteella... Pari markkaa otti aikas äkäsesti kyllä, sit ehkä ne boolssit hiukan tipahtivat ja alettiin himmaamaan Itellä tosta moottorin lämpö luvusta puuttuu ykköset tyystin, näyttää vaan kympin tarkkuudella? Keskellä näyttöö muutenkin pieni todennäköisesti kosteudesta johtuva "musta kohta", ei haittaa kyllä toimintaa mitenkään, mutta ilmeisesti mittari kuitenkin vähän rikki... ?
  29. #3689
    olis tilattava -06 vuoden pyörään katteita, onko kellään kokemuksia noista kiinan katesarjoista? istuvuus yms? 500 euroo näyttäis olevan sieltä postikuluineen suomeen koko katesarja

    tai ehotuksia mistä täältä suomesta kannattais ehtiä katesarjaa?

    ja toinen juttu, mittaristossa palaa FI valo, ilmeisesti joku fuel injection tms? mistä tämä vois johtua?
    ilmeisesti kannattaa viedä jonnekkin liikkeeseen vikakoodin lukuun?
    Viimeksi muokannut: matiasxd; 01.08.2012 klo 17:24.
  30.  
  31. #3690
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    olis tilattava -06 vuoden pyörään katteita, onko kellään kokemuksia noista kiinan katesarjoista? istuvuus yms? 500 euroo näyttäis olevan sieltä postikuluineen suomeen koko katesarja

    tai ehotuksia mistä täältä suomesta kannattais ehtiä katesarjaa?

    ja toinen juttu, mittaristossa palaa FI valo, ilmeisesti joku fuel injection tms? mistä tämä vois johtua?
    ilmeisesti kannattaa viedä jonnekkin liikkeeseen vikakoodin lukuun?
    Mitä katteita sulta puuttuu? Väri?

    Mopossa slipari?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 123 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2373113121122123124125133 ... ViimeinenViimeinen