Mikähän mahtaa olla 00-02 vuoden mallin yläkatteessa olevan air intake - huulen englanninkielinen nimitys?
Koitan hakea kyseistä osaa ebaystä, tosin huonoin tuloksin johtuen oikean nimen puutteesta.
Eli siis kuvassa näkyvä "alahuuli".
![]()
Tarkotaks tota 14091?(kupo_41 @ Loka. 27 2011,20:33) kirjoitti
http://www.cheapcycleparts.com/model_y....43
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kyllä vain. Juurikin kyseinen osa. Oon nimittäin tekemässä 99-00 etukateswappia. Kate ja lamppu jo löytyykin, mutta tuota muovinpalaa en tunnu löytyvän mistään.(scuuba @ Loka. 28 2011,21:05) kirjoitti
Edit: Taitaakin olla tuo osa 55028c.
Eli tälläinen: http://www.webstore.com/1998199....details
Nyt tarvis vähän tietoa, että mahtuuko 17 tuumanen 190/55 tai 190/50 rengas pyörimään taakse? Pyörä siis -04 636..
Roope Lehtinen
Ei taida kannattaa väänäät orggisvanteelle.(robbans44 @ Marras. 02 2011,22:06) kirjoitti
Menee profiili melkoisen pyöreeksi.
Et taida saada edes ulkonäköetua.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Paitsi jos... Eikö noissa joissaki Dunlopin uusissa ratakumeissa oo suunniteltu 600 kuutioisen takavanteelle (eli oliko se vanne nyt sitte 5,5") laitettavaks 190 leveä rengas ja kilosiin sitte (6" vanteelle) 200.(Goofy S @ Marras. 02 2011,22:49) kirjoitti
Mutta tämä siis vaan näissä joissaki tietyissä renkaissa, ei tosiaan ehkä ihan mitä tahansa 190 rengasta kannata laittaa.
En mee takaamaan -04 mallista, mut oma -01 on 190/50. Mahtuu kevyesti. Tiedä sitten jos ton 55 heittää.. Entinen omistaja vaan laittanu tuon. Ite meinasin tuon 180/55 ostaa kyllä talvella.(robbans44 @ Marras. 02 2011,22:06) kirjoitti
Mä oon -05:lla (normi 17" 5.5" eli 180:lle tarkotettu takavanne) ajellu millon milläkin takanakilla minkä on halvalla sattunu saamaan; 180-190-50-55-60.
Täytyypä ens kerralla kiinnittää huomiota, jos vaikka huomais jotain eroa käytöksessä, kun on "väärä" profiili. 6 kauden aikana en oo huomannu viel ainakaan mitn katastrofaalista.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tarviis taas viisampien neuvojaTarkotus nyt venttiilit tarkistaa 2001 vuosimallin ninjasta niin apuja ettei ihan vituralleen mene. Imupuolen välykset 0.11-0.19 ja pakopuolen 0.22-0.31, eikö.
Olisin helvetin kiitollinen, jos olisi kuvia tai mitään neuvoja asian suhteen.
Manuaali:(Lopponen @ Marras. 06 2011,21:33) kirjoitti
http://pdftown.com/u/zx6r/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hei vaan, uusi onnellinen 6r omistaja ilmottautuu. Ikää 23 vuotta ja myöhäinen kipinä kaksipyöräisiin iski. Takana ~1000km kovaa ajoa, mutta nyt pyörä siirtyi levolle talveksi.
Tarkotuksena ois korottaa perää 20-30mm. Oon 186cm pitkä ja hetkittäin kawa tuntuu turhankin matalalta. Myös agressiivisempi mutkakäyttäytyminen kiehtoo.
Esim. Stormilta sais valmiit 30mm korottavat koiranluut, mut mun mielestä 90€ on turhan suolanen hinta semmosesta, minkä voin ihan hyvin tehdä itse ilman kustannuksia (duunissa hyvät laitteet + materiaalia).
Toivoinkin, että täältä löytyis osaavia kertomaan mikä on sopiva reikien etäisyys luussa 20-30mm korotuksen saavuttamiseksi. Jos löytyy vastaavat koirunluut olis mahtavaa saada mitat *
ZX-10R 2004
Miksi et tekisi samantien säädettävää koiranluuta jos kerran vehkeet löytyy ja materiaalia?(jak3 @ Marras. 09 2011,00:53) kirjoitti
Voin huomenna laittaa kuvia ja mittoja millaiset tein kaverin Gsx-r 600:seen tosin on madaltavat, mutta samaa periaatetta voi käyttää korottamaankin.
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Kuulostaa ihan pätevältä idealta, mielelläni katselisin kuvia sun kädenjäljestä.
ZX-10R 2004
Eikös 30mm perän nostoa ole melko radikaali muutos?
Saattaa tulla vikkelä kääntyilemään.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Yks vaihtoehto on hakea esim motonetistä kilotavarana aluslevyjä ja pistää niitä sopiva määrä iskarin yläpään kannakkeen ja rungon väliin. Suhde on baut 2x. Noi oli muistaakseni 16mm reijällä ja 2,5mm paksuja, eurolla saa monta(?).(pasi1 @ Marras. 09 2011,20:54) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/org/shockabsorberbracket.jpg
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Vakio -08; keulakulma 25.0, etujättö 110mm, jos perää nostaa 30mm; keulakulma 23.8, etujättö 102mm.(Goofy S @ Marras. 09 2011,23:01) kirjoitti
Ei toi ainakaan noitten arpojen perusteella muutu kovinkaan vikkeläks.
Toi vakion 110mm on iha helvetisti kuussataseks.
Ja esim vm2012 näyttäis olevan 24ast 103mm.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuollaiset tein.(jak3 @ Marras. 09 2011,22:00) kirjoitti
Nämä siis madaltavat. Tuo eka reikäväli on alkuperäinen korkeus ja muut sitten madaltavat.
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Mistähän C1 malliseen 636 kannattais lähtee ettimään two brothersin slipareita? Ei taida Suomesta löytyä mistään, ainakaan en vielä itte oo löytäny.. Olisko kenelläkään vinkkiä?
ebay?(JuizeR @ Marras. 25 2011,09:19) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kiitoksia scuuba linkistä, mut jostain syystä en saanut manuaalia tuolta ladattua vaikka rekisteröidyin. Googlettelemalla löysin sit toisen sopivan...
Pitäs venttiilikopan pulttien tiivisteet vaihtaa, mut alkuperäiset on 9.9 €/kpl et pikkasen turhan arvokkaat. Mitenhän speciaali tuote tuo mahtaa olla, et pitää vissiin lähteä pultti- ja hydraalikkaliikkeitä kiertelämään.
Auttaako noiden tiivisteiden tilalle laittaa jotkut vastaavat, kenelläkään kokemusta?
Mikäs niissä o vikana?(Lopponen @ Marras. 26 2011,14:25) kirjoitti
http://www.powersportsplus.com/parts....52.html
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuntu olevan sen verran kuivat käppänät sillä meinasin vaihtaa. Todennäköisesti yhden tiivisteen välistä märki kesän aikana pihalla niin ei jaksais samaa taas kattoa.(scuuba @ Marras. 27 2011,14:28) kirjoitti
Ajaskohan kupariprikat saman asian? Jos ei muuta niin tilattava nuo, kiitoksia.
Hei!
Viittisikö joku jolla on pyörä kotona mitata heel platejen (siis ne suojat jalkatappien takana mitkä estää kantapäätä osumasta mihinkään) reikien halkaisijat ja reikien etäisyys toisistaan. Siis etäisyys keskeltä keskelle.
Olisi tarkoituksena tehdä hieman hienommat heel platet laser leikkurilla, mutta pyörä on niin kaukana ettei pääse ottamaan mittoja. Kyseessä siis 2002 vuoden 636.
Kellään hyviä vinkkejä mikä olisi helpoin tapa saada sirompi kilpiteline perään kiinni. Kannattaako orkkista leikellä ja hankkia undertaili vai pelkkä kilpiteline?
GSXR 1000 K2
Nyt tarvittas taas viisampien neuvoja!
Nokkaketju olis nyt vaihdossa, muuten purettu kyllä, mutta miten ihmeessä tuon ketjun saa alapuolelta irti?!
Nykäsin sen "ajoitusrattaan" pois, mutta miten se ratas joka pyörittää ketjua mahtaa lähteä? Kun eihän se ketju mahdu tulemaan siitä rattaan ympäriltä pois, koska siinä alapuolella on se moottorinlohkossa oleva valu edessä!
Eikä rattaan ja sen valun välissä ole montaa milliä väliä, että se ketju mahtus pujahtamaan pois.
Eli saako tuon rattaan jollain ulosvetäjällä irti vai mitä pitäs tehdä?!
Manuaali ainaki sanoo ett kampikammio pitäis irrottaa...(Lopponen @ Joulu. 10 2011,18:05) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ei jumalauta. Kun olin siinä toivossa, et onnistuu ihan pujottamaan ketjun pois, mut ei näköjään. Sehän purattaa sit ihan jonkin verran lisää.No kiitoksia tästä tiedosta.(scuuba @ Joulu. 10 2011,19:04) kirjoitti
Ainakin noissa vanhemmissa peleissä (-> -02 ) nokkaketjua pyörittävä ratas on yhtä puuta kampiakselin kanssa, eli ketjua ei toisaankaan saa irti halkaisematta vaihdelaatikkoa. Toinen vaihtoehto on tietysti katkaista ketju ja niitata se uudestaan kiinni.(Lopponen @ Joulu. 10 2011,19:15) kirjoitti
Tutkiskelin noita räjäytyskuvia ja ilokseni huomasin juuri se saatanan ratas on samaa pakettia kampiakselin kanssa. Nyt kieltämättä hieman nyppii.
Onko mitään järkeä rueta avaamaan lohkoja, kun pyörällä ajettu 45 tkm ja muuten käy ja kukkuu. Et onko noita ketjuja napsunu millä kilometreillä poikki??!!
Itsellä viimekesänä oli (04 636) 55tkm mittarissa ja alkuperäinen nokkaketju, manuaalinen ketjunkiristin oli vaihdettu, koska alkuperäisestä oli jo loppunut kiristysvara. Noh siinä sitten pidempää reissua ajaessa tämä manuaalinen kiristin petti koska oli ns niin "syvälle" ruuvattu, ettei enää jaksanut pitää ketjua kireällä ja se kiristimen tanko vääntyi.(Lopponen @ Joulu. 10 2011,23:45) kirjoitti
Seurauksena ajoituis pieleen, ja venttiilit mäntiin.
Vaihtoon meni mm. kansi, venttiilit, 1 mäntä, nokkaketju, laahaimet yms kaikki oheistarpeet tiivisteet yms.
Hinnaksi 2000e ja puolet kesästä pyörä pajalla laitettavana..
Käsiittääkseni on harvinaista, että ketju katkeasi, mutta jos on pahasti venynyt niin kuin noilla lukemilla jo oletettavasti on, niin suosittelen kyllä sen ketjun vaihtoa. Helpoiten se lienee onnistuu katkaisemalla se alkuperäinen ketju ja ostat siihen liitettävän ketjun tilalle maksaa kai joku 40-60e ja liität sen uuden ketjun vanhan jatkoksi ja ujutat paikalleen.
ZX-6r -04