Bagsterin nahka ja tankkilaukku (Minisign) mustassa 06:ssa(Stuntman @ Kesä. 30 2008,21:09) kirjoitti
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Tuossa olis mulla tuommoinen (Powerbronze ilmeisesti) seatcowli myytävänä Jyväskylän tienoilla. Pistäkee privaa jos kiinnostaa
Olin hommaamassa ysiin, mutta sainkin sitten kutosen cowlin
- P
Mihins tämä satunnainen 98 käyttö perustuu? kyllä mä oon menny 95 jatkuvasti jo kolmatta vuotta...
Pitkää päätyyn ja perään...
se perustuu ihan puhtaasti vedonlyöntiin, yhen kaverin kans lyödään vetoo millon mistäkin ja yleensä panoksena tankillinen bensaa. sillon kun voittaa ni tulee otettua 98.![]()
rotta
Moro!
Kattellu uutta ninjaa kehiin ja yksi ois kiikarissa.
04 vm ja mittarissa vajaa 20000km.
Kuinka hintava 24tonnin huolto on?
Pakko saada uutta ninjaa alle!!![]()
Riippuu tarviiko venttiilejä säätää, vai riittääkö pelkkä tarkistus. Itellä makso vähän karsittuna 450 euroa. Karsittu tarkoittaa, ettei vaihdettu nesteitä eikä tulppia.(Toslander @ Heinä. 04 2008,12:30) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Onko kuinka moni asentanut huggeria -05 6R:ään? Itselleni on tulossa Powerbronzen huggeri ja tänään takahaarukkaa tutkiessani ihmettelin, että kuinka se mahtaa tulla kiinni, kun en löytänyt "ylimääräisiä" reikiä ruuveja varten?! Kokemuksia?![]()
Honda CBR 600 F Sport -03 --> Kawasaki ZX-6R -05 --> Kawasaki Z800 Sugomi Edition -16 --> Yamaha Tracer 900 GT -18 --> Moto Guzzi v85tt - 20 —> Yamaha Ténéré 700 -21 - -> Ducati Multistrada V2 -23 - - > HD Sport Glide -24.
Paljonkohan tollasella -03 mallisen 636:n moottorilla mahtaa ajella ennen koneremppaa.
Jos ei noin tuoreilla oo vielä niin paljon kilometrejä ni entäs vähän vanhemmat mallit. Paljonko kilometrejä on tullu ennen ku on kilahtanu? :P
Nyt oon kattellu kawoja ja silmään pisti yks pyörä joka vaikuttais ihan hyväkuntoiselta eikä hintakaan olisi meikäläisen kukkarolle liikaa, mutta sillä on ajettu vähän vajaa 40 000km ja meikäläistä epäilyttää, että kauankohan koneella viel ajelee ilman kummempia remontteja? Nii ja kyseessä on -99 vuosimallia oleva zx6r ninja.
Kaikkea on kokeiltava paitsi omaa äitiä!
Ei sitä mitään tarkkaa voi sanoa paljon niillä ajaa. Riippuu niin paljon vaikka mistä, huolloista, käytöstä, kuun asennosta...
Itselläni oli aikoinaan zzr-600 ja 66tkm oli mittarissa kun vein Korpiaholle vaihtoon. Erkka heitti pyörällä lenkin ja sanoi että kaikki tuntuu olevan tallella, noin moottorin puolesta.
Kannattaa kuitenkin muistaa se tosiasia että pyörässä on kymmeniä*muita paikkoja jotka vaatii huoltoa. Itselläni on nuoruusvuosilta kokemusta paljon ajetun pyörän ostosta, jossa moottori kyllä pelasi, mutta iskarit, jarrut, lataus, ajovalot, laakerivälykset ja vaikka mikä muu vaati välitöntä huoltoa. Kaamea ajettava, mutta kun se piti saada ja moottorikin toimi niin hienosti...
Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
Nii no käyttäjästähän se yleensäkki riippuu kuinka kauan se kone kestääOnko jotaki tyyppivikoja tai jotain muuta kivaa mitä kannattaa kattella pyörästä ennen ku meen kiimoissani allekirjoittamaan paperit?
Pitääpä joku päivä käydä kattomassa kyseistä pyörää paikanpäällä, ennen ku joku muu ehtii viedä sen
![]()
Kaikkea on kokeiltava paitsi omaa äitiä!
ZX 6 R 05-06 omistajat: jos tarvetta moodata pyörääsi, käy katsastamassa..
edit: tuotteet myyty
kiinnostuin tosta ohjausiskarista, ilmottele jos et saa koko pakettina myytyä niin hierotaan kauppaa!!!
rotta
Nyt ihmiset ketkä on purkanu vm.05 6R 636 startti puolta.
Miten se pikkuhammasratas, jota startti pyörittää ja se sitte pyörittää isompaa hammasratasta joka käynnistää koneen.
Pitääkö tämän hammasrattaan pyöriä siinä akselissa vai pitääkö sen pyöriä yhdessä akselin kanssa. Oletan, että akseli ei saisi pyöriä?
Oli irronnut se hammasratas akselin tumppeineen ja akselin tumppi ei mene läpi hammasrattaasta. Onko akseli uusissa sillon?
Eli tulisiko akselin olla kolossaan jämptisti ja vastata magneeton kopassa olevaan koloon osaksi. Hammasrattaat tulisi varmaan sitte pyöriä tällä akselilla vapaasti?
"Tässähän tämä opetellessa."
Itse itselleni vastaten, ongelma selvisi ja uusi osa tiluussa.
"Tässähän tämä opetellessa."
Ei kun aloin vaan tuumailemaan että paljonko puristukset on 636-koneessa? Kun mulla toi 599 vm. 04 ja puristukset yli 13.5:1 olen varuilta käyttänyt 98:ia...vastoin parempaa tietoa.
E. väärin mänj
Kronoby Racing Team
Morjesta
Pistetäänpä tähänkin ketjuun ilmoo. Eli uus pyörän omistaja ilmottautuu. Pyöränä tietenkin zx-6r -07 ylivuotisena ostettu ja värinä musta.
Pyörä vielä tällä hetkellä melkeinpä alkuperäisessä kunnossa, tosin lintulauta poistettu ja hieman siistimmät vilkut laitettu. Mittariin on rullattu bout 4000 kilsaa. Sliparia tässä ettiny mutta eipä ole vielä siistejä löytyny esim tb ja yoshi tulee omasta mielestä liikaa ulos perseestä, näyttää vähän samalle ku hiacella kuljettais lipputankoo *. No eiköhän noita slipareja ala tippumaan ku sieniä sateella kun vähän aikaa jaksaa odottaa.
Nyt kun pyörällä muutamat tuhannet kilometrit takana niin alkaa huomaamaan kuinka hyvä valintani olikaan ensimmäiseksi pyöräksi. Kevyt, helppo käsitellä ja tehoa juuri sopivassa suhteessa. Sopii mulle.
zx-6r -07
Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
Tuli itse ostettua tuollainen sininen -05 mallin 6R. pyörään ollut tyytyväinen, nytten takana n. 1000km ilman ongelmia.
Muutama päivä sitten poistin 25kw palikat ja tein oman patentin, jotta sen saa asennettua takaisin irroittamalla vain vasemmanpuoleisen muovin siitä tankin alapuolelta(onneksi rekisteriotteessa ei lue mitään kaasukahvan kääntymis asteesta)
Kilpiteline pitäisi rakennella ja tuplakupla hankkia tuon orkkis pleksin tilalle, sininen ehkä.
Jos keksit jonkun fiksun telineen mihin saa kilven ja vilkut kiinni niin ilmoittele. Itse olen liian laiska/osaamaton/kädetön niin joku valmis ratkaisu olis kiva nähdä niin vois jollakin teettää sen(SB2 @ Heinä. 18 2008,22:02) kirjoitti
![]()
Onhan siinä ostettaessa jo kilpiteline, mutta se on ollut rikki ja hitsattu uudelleen, jälki ei ole uuden lainen, siksi haluan uuden kilpitelineen. Hyvin se toimii, mutta se ei riitä mulle *(jevons @ Heinä. 18 2008,22:39) kirjoitti
![]()
Itellä minivilkut siinä kiinni, mutta ne on laitettu huonosti kun on hangannut takakatteesta maalia pois, osuu siis katteeseen kiinni *
Tänään poliisien ajettua muutaman km:n perässä pysäyttivät ja kysyi:
- tiedätkö miksi pysäytimme?
- kilven valo puuttuu.
- puuttuu koko kilpi.
joo eli oli toi kilpi jo ennestään hajonnut ja ei ollut ihme, että tippui.
Morjens kaikille vaihdoin mönkijän kawasakiin zx-6r 2000 *![]()
nyt kiinnostais tietää onko monella ohjauskulmaa
jyrkennetty mulla melkein osuu renkas etukatteeseen akseliväli 1350mm kun vakio 1400mm
tossa linkki missä mun mopo http://kuvablogi.com/nayta/1307760/
690 kottarainen
Jyrkennetty? Onko toi edes mahdollista normipyörissä...(necbose @ Heinä. 24 2008,18:37) kirjoitti
Ettet vaan olis ostanu kolaroidun pyörän, toi keula kun näyttää siltä että etupumput on vääntyny, ehkä ajettu jonkun auton perään tms? *![]()
Kawasaki ZX-6R -06
voi olla että kolaroitu *mutta jousitus toimii hyvin ja ajettavuus on hyvä *
![]()
pitää varmaan purkaa ja katsoa onko noi pumput suorat .
690 kottarainen
Onkos kukaan vaihdellut -05-06 malliseen tankopainoja painavampiin? Neiti valitteli että kädet puutuu ja itekin kun kävin kokeilemassa niin sellasta pientä tärinää on kahvoissa matkanopeuksilla.
Eli
Onko joku vaihtanut?
Auttaako vaihto tärinään?
Millainen homma vaihtaa?
Tarviiko vaihtoon jotain ihme työkaluja?
Mistä saa hyvät ja edukkaat painot?
Neuvoista kiittää hän...
Jos toi mun mopon keula on taipunu
Mitähän tommosen korjaus kustantaa ?
690 kottarainen
Aika monta kertaa moisen laitoksen kaataneena voisin väittää että ne keulaputket ei taivu..(necbose @ Heinä. 25 2008,03:31) kirjoitti
Ennemin ulkoputki murtuu yläkolmion alapuolelta, näin on käynyt kerran oman- ja kerran kaverin samanlaisen mopon kohdalla, tosin tämäkin vaatii "melko reippaan" lipan.
Ja oikein tosi reippaalla lipalla (200:n vauhdista voltteja) voi saada myös alakolmion kieroksi (kokemusta on), vaikka kyseinen osa on aivan törkeän jäykkä/järeä
Ja jos niissä keulaputkissa on jotakin vikaa, niin remppa ei ole mitenkään ilmainen, muistaakseni pelkästään yksi ulkoputki oli jotakin 700+ eur...
ZX-10R + ZX-6RR
1. Olen vaihtanut erilaisiin, en painavempiin(fisu @ Heinä. 24 2008,20:01) kirjoitti
2. En tiedä, mutta mielestäni kisa-mallisilla klipareilla ilman turhia painoja (alu-päät) tärisee vähemmän kun vakiona.
3. Helppo, about 5 minuuttia
4. Ei vaadi, tarvitset pelkän kk-avaimen.
5. En ole tutkinut / en tiedä.
ZX-10R + ZX-6RR