Onko kelläänn hyviä ehdotuksia mistä "halvalla" katteita ?
vuosimalli 06, rakas pyöränikaatui parkkipaikalla, jalka upposi hiekkaan kun käänsin pään 5 sekunniksi
Vihreässä takakatteessa on nyt sellanen 15cm halkio![]()
![]()
Kyllä ne näin tekee niinkuin 99% ledivilkuista. Siksi ostetaan vilkkurele, jolla homma ratkeaa. Itselläni esimerkiksi jotakuinkin tällainen. Ihan plugnplay siis. Näitä pitäis olla melkein jokaisessa pärrätarvikeliikkeessä muutamalla kympillä.
Mystistä käyntiongelmaa pukkaa. Potilas on vuodelta 1997. Vähänkin kostealla kelillä mopo rupeaa käymään tosi huonosti pintakaasulla. Äänet muuttuvat niinkuin HD:lla ajais, eli liekkö ei kävisi kaikilla pytyillä? Kaasua kun antaa niin taas mennään ja tyhjäkäyntiäkin käy ihan normisti.
Ongelma esiintyy siis vain kun on vähänkin kosteutta ilmassa, ei tarvii ees mitään kaatosadetta.
Riku #666
www.trackpunkracing.com
samaa häikkää ollu itellä ja ikäkin sama,vaihdoin tulpat,tulpanhatut,tulpanjohdot,nyt vaihdettu cd poksi
viitais tohon kosteuspuolelle,ehkä tulpanjohdot lyöläpi,tai bensaletkun kautta saa ilmaa,itellä oli se vikana
kieroksilla ok,tyhjäkäynti seilas,suhkupullolla letkuille suhkua huomaa mistä vetää ilmaa,tällein huomasin rikkimenneen bensaletkun.jos kuulostaa ettei käy kaikilla veikaan tota cd poksia,84e stormilla 200e sumekolla
ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
Jees tänää sai pyörää kasattua talven jäljiltä eipä siinä muuta tullukkaa tehtyä ku vaihettuu mökäpönttö ja vähä valoja + takakate maalattua.. nooh vaihoin noin kuukaus sitte siihe öljyt ja suodattime nyt sai sitte käytettyy sitä kun sai putken paikoilleen.. noh! huomattava takaisku tuli ku kaveri tokas et tuuppa kattoo näitä sun öljyjä.. v***a ja prkl:ttä tuli sit kyllä nii paljo et huhhu..
elikkä öljyt näytti tältä--> http://aijaa.com/i1OgVm
nooh tutkailin sitä sit siinä ja ihmeteltiin, mutta ei mitää järkevää keksitty muutaku että oli iha vähä tihkuttanu allensa öljyä ku ei ole koskettu mihinkään konejuttuihin yms.. Silloin kun ne öljyt vaihdoin niin kaikki näytti olevan ok..
Neuvvot oliss enemmän kun jees
Öljy oli motonetin motul 10w40
Onko pyörä seisonu kylmässä? Ei toi nyt näytä muulta ku että on vähän kosteutta tiivistyny linssiin. Kovaa ajoo vaan ja pelit lämpimäks niin tilanne palaa normaaliksi.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
oootko kokeillu toisella boksilla,mulla kun hajos boksi yhtäkkiä meni kyllä 2 pyttyä pimeeks,
entäs tulpanjohdot/hatut,just samaa vikaa tekee itellä.täytyy nyt kokeilla kun vaihoin ton uuden boksin
oisko vika ollu siinä,tyhjäkäynti pikkusen seilaa,ja kun vääntää kaasua menee hiukkasen miettien ja sitten menee
hyvin.nyt vaihdettu tulpat,johdot,tulpanhatut,boksi,ilmanputsari.Ilmen eeks vika vain kostealla kelillä?
alkas menee tonne bensapuolle oiskos pumpussa häikkää.itellä kun ajaa tollasta alle 60 niin tuntuu että nykis
ja kulkeminen hiukka vaivalloista.
ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
Pyörä on ollu semmoses puoli lämpöses tallis jotai +5 talvella.. Jooh huhhuh kyllä v***i jos ois tähänki kansi remppaa pitäny alkaa tehä. Veneestä meni just syksyllä kansipahvi joten se odottaaki remonttia..![]()
http://aijaa.com/5Y2Bd0
Tos kuvaa uusista valoista noi on vaa päiväkäyttöön ledeillä laitettu mut toho tulee vielä oikeeks valoks xenoni.
Lämpöasiaa. Paljon on ollu juttua kun porukka valittaa että lämmöt käy korkealla, reilusti yli 100 asteessa ja monesti on tullut todettua että normaaliahan se on. Mutta, entäs kun itsellä ei lämmöt nouse? +10 asteen ulkoilmassa on moottorin lämpötila yleensä 54-60 astetta ja seisoksissa jotain 70 astetta... Mitäs sviiduaMopedi on -05 mallinen. Ideoita? Termostaatti...?
Aprilia RS125 04 > Aprilia RS125 06 > Honda RS125 > Yamaha R6 05 > Kawasaki ZX6R 636C 05 > Aprilia RSV 1000 R 08
eipä taida näillä lämpöasteilla juuri enempää nousta.ei ne keskellä kesääkään maantie nopeuksissa 60-70 astetta korkeammaksi nouse.kaupungissa kun joutuu valoissa seisomaan jne,ni se tuppaa nostamaan sinne sadan nurkkiin lämmöt.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mikäs on sitten ihan se maksimi noille lämmöille ennenkuin pitää huolestua?
pyörä -04
ZX-6r -04
112 astetta taitaa olla kun flekti käynnistyy ja 106 astetta kun se sammuu. Olisiko huolestuttava sitten jos yli 120 asteen alkaa mennä.
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Osaisko joku näppärä kertoa mikä on eturattaan mutterin tuotenumero? Pitäisi tällainen varaosa löytää ja tuntuu olevan vaikeaa ilman kawasakin koodia.
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
Mutteri 92210-1098 prikka 92200-1065
Hyvä paikka varaosien selaamiseen vaikkapa http://www.motosport.com/FI/motorcyc...A-ZX_6R-_-636/
Riku #666
www.trackpunkracing.com
ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
Tehokäyrät tältä keväältä.
Pyörä 03 vuoden 636b, jossa Ixilin slipari, NGK Iridium-tulpat, K&N vapaavirtaussuodatin ja PC3. Punainen käyrä commanderi käytössä ja sininen ilman. Hyvin tasoittaa seosta tuo commanderi, sekä tuo muutaman lisähepankin. Mielenkiintoinen notkahdus tuolla alakierroksilla ollut pyörässä. Sinänsä ihan mukavat tehot ottaen huomioon pyörällä ajetut 46 tkm. Lähtönopeutta tehostin vielä maltillisella -1/+3 ratastuksella (12 %).![]()
Viimeksi muokannut: mppa; 08.05.2013 klo 09:30.