Sivu: 44 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3442434445465494 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 3437:sta
  1. #1291
    Lainaa Petsku kirjoitti Katso viesti
    tuo ei pidä paikkansa, johtojen paksuus ! mulla toimi heti suoraan ilman mitään ongelmia ja pyörä -98
    Omassa vm-97 ei myöskään mitään ongelmia Xenoneilla..
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  2. #1292
    Lainaa Frostgrey kirjoitti Katso viesti
    Omassa vm-97 ei myöskään mitään ongelmia Xenoneilla..
    Juu ei se paksuus vaan se miten käyttää :o o
  3. #1293
    Releen kun iski väliin alko toimimaan. En oikeen hoksaa mikä oli aikasemmin vikana.Kaikkea mahdollista ja mahdotonta kokeilin mut ei syttyny.Releellä rupesi vasta pelaamaan ja ei sammu startatessa niinku normi H7:lla. mikä lie vikana mut pääasia että nyt toimii

    Oisko osasyynä että tää sarja on auton (aika halpa semmonen) xenoni sarja onko näissä sitte isoki ero??
    Viimeksi muokannut: cbrantti; 07.03.2012 klo 19:30.
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  4. #1294
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    Releen kun iski väliin alko toimimaan. En oikeen hoksaa mikä oli aikasemmin vikana.Kaikkea mahdollista ja mahdotonta kokeilin mut ei syttyny.Releellä rupesi vasta pelaamaan ja ei sammu startatessa niinku normi H7:lla. mikä lie vikana mut pääasia että nyt toimii

    Oisko osasyynä että tää sarja on auton (aika halpa semmonen) xenoni sarja onko näissä sitte isoki ero??
    kytkithän sen nyt sit niin, et ei kulje virta virtalukon kautta ?
    Ei niil musta oo mitää merkitystä, et onko auton vai mp:n? rahastusta varmaan.. ite tilasin kiinasta n 40e satsin
  5. #1295
    ei tuo ainakaan vielä oo mitään ilmottanu että ois väärin kytketty...

    Ja oman sarjan ostin tästä paikalliselta myyjältä 40€:lla + rele ja siihen kuuluvat piuhat 10€.
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  6. #1296
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    ei tuo ainakaan vielä oo mitään ilmottanu että ois väärin kytketty...

    Ja oman sarjan ostin tästä paikalliselta myyjältä 40€:lla + rele ja siihen kuuluvat piuhat 10€.
    Itse just kytkin tänään silleen, et ei kule virta virtakatkasimen , eikä oman valokatkasimen kautta vaan se kipinöinti tapahtuu releessä ja erillisestä katkasijasta päälle

    Sitten kytkin ylläpitolaurtin pistokkeen, niin ei tarvii niillä hauvenleuvoilla leikkiä :o
    Viimeksi muokannut: j3k3; 10.03.2012 klo 21:54.
  7. #1297
    Tuosta GiPro vaihdenäytöstä, viime kesänä asennettiin isäukon 00' tuplaäksään kyseinen vekotin. Asennuksessa ei ole mitään sen ihmeellisempää, juu tankin joutuu nostamaan huoltoasentoon (ei haittaa vaikka on täynnä polttoainetta, ylimääräinen kyllä valuu ylivuotoputkea pitkin maahan). Asennusohjeessa ei kaikki johtovärit pitäneet ainakaan kyseisen pyörän kanssa paikkaansa ja joutui käyttämään korjaamokäsikirjan sähkökaavioita apuna. Johdot muistaakseni liitettiin valmiisiin liittimiin ja vain yksi johto piti ryöstää (itse tinattiin). Hyvin pelasi ja on nyt omaan bläkkäriinkin jo kyseinen näyttö asennusta odottamassa.
    Honda CBR 1100 XX -99
  8. #1298
    Lainaa scud kirjoitti Katso viesti
    Tuosta GiPro vaihdenäytöstä, viime kesänä asennettiin isäukon 00' tuplaäksään kyseinen vekotin. Asennuksessa ei ole mitään sen ihmeellisempää, juu tankin joutuu nostamaan huoltoasentoon (ei haittaa vaikka on täynnä polttoainetta, ylimääräinen kyllä valuu ylivuotoputkea pitkin maahan). Asennusohjeessa ei kaikki johtovärit pitäneet ainakaan kyseisen pyörän kanssa paikkaansa ja joutui käyttämään korjaamokäsikirjan sähkökaavioita apuna. Johdot muistaakseni liitettiin valmiisiin liittimiin ja vain yksi johto piti ryöstää (itse tinattiin). Hyvin pelasi ja on nyt omaan bläkkäriinkin jo kyseinen näyttö asennusta odottamassa.
    Mihin keksitte hyvän paikan näytölle?
    Tupla-X -04
  9. #1299
    Lainaa powersp kirjoitti Katso viesti
    Paljonko porukka on ajanut Metzelerin Z6 takarenkaalla?
    Omassa nyt ainakin 10tkm jo menty tolla ja näyttää vielä hyvältä.
    Mikä noista Z6 Malleista? näyttäs olevan useampia.. Pitää kai seuraavaksi tuo metzeler testata, kun nii paljo kehuttu
  10. #1300
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Mihin keksitte hyvän paikan näytölle?
    Oikealle alas heti HISS napin viereen...Ainakin itse asensin.Mihis muut ovat asentaneet ??
  11. #1301
    Lainaa MikeTyson kirjoitti Katso viesti
    Oikealle alas heti HISS napin viereen...Ainakin itse asensin.Mihis muut ovat asentaneet ??
    Siihen se minäkin sitä himmasin
    Alapuolelle toinen kerros 2-puoliteippiä, niin on tukevasti.
    Tupla-X -04
  12. #1302
    Asiasta kymmenenteen...miten sais parhaiten maalit pois vamteesta? Maalinpoistoaineella? Hiomalla? Entäs sitten? Miten alumiini pitäs kiillottaa?
  13. #1303
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Mihin keksitte hyvän paikan näytölle?
    Ukolle laitettiin tuohon nopeusmittarin ja kierroslukumittarin väliin. Itse ajattelin jos saisi mahtumaan tuohon nopeusmittarin päälle oikeaan alakulmaan, sillä tavalla ettei trippimittari kuitenkaan peity. Huippulukemathan siinä vähän peittyy mutta harvemmin tulee niin kovaa päästeltyä
    Honda CBR 1100 XX -99
  14. #1304
    onko miten vaikee vaihtaa mittarin valot? ei uskalla aukasta niit ruuveja pohjasta, jos vaikka lentää silmille jotain ? ja minkälaiset polttimot siel on? ohjekirja antaa vain tietoo 14V 1,4W 2 ?
  15. #1305
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    onko miten vaikee vaihtaa mittarin valot? ei uskalla aukasta niit ruuveja pohjasta, jos vaikka lentää silmille jotain ? ja minkälaiset polttimot siel on? ohjekirja antaa vain tietoo 14V 1,4W 2 ?
    Ei ole kummonen homma. Katelasi vain irti niin pääset mittariston taakse käsiksi, tuossa täysanalogisessa mittaristossa on muistaakseni neljä polttimoa jotka lähtevät ihan polttimon istukkaa pyöräyttämällä irti (sieltä ei lennä silmille mitään). Mittaristoa ei siis tarvitse sen kummemmin purkaa. Polttimo on ihan T10 lasikantainen, varmaankin juuri tuo 1,4 wattinen (Hondan varaosamyyjältä saat varmasti oikeanlaiset).
    Honda CBR 1100 XX -99
  16. #1306
    Rupee pikkuhiljaa polttelemaan kun työpaikan ikkunasta pihalle katselee.
    Täytyy vaan ottaa pikku loppurutistus, että saa bläkkärin nippuun ennen ajokelejä

    Talven aikana tehtyjä huoltoja
    -ohjauslaakereiden uusinta
    -pyöränlaakereiden uusinta(kaikki)
    -uusi eturengas
    -uudet jarrupalat(kaikki)
    -takahaarukan laakereiden tarkastus
    -uudet ketjut/rattaat

    yksilöinnit
    -kirkkaat(smoke) etuvilkut
    -minivilkut taakse(smoke)
    -tummennettu takavalo
    -rekkarin nosti ihan takavalon alle + takalokarin muotoilu
    -hiilikuitukalvolla runko,paneelit mittariston ympärillä,etuvilkut ja tankin suojat
    -LED mittarivalot
    -vanteen reunat kiilloteltu + muiden alumiini osien kiillottelu..

    ja lopuksi kunnon vahaus/kiillotus koko mopoon..

    Jos pärjäisi ensi kesän ilman turhaa ropaamista.
    Kawasaki zx-12r 2005
    Saab 9-5 Aero 2004
    Saab 96 V4 Super -79
  17. #1307
    Lainaa Frostgrey kirjoitti Katso viesti
    Rupee pikkuhiljaa polttelemaan kun työpaikan ikkunasta pihalle katselee.
    Täytyy vaan ottaa pikku loppurutistus, että saa bläkkärin nippuun ennen ajokelejä

    Talven aikana tehtyjä huoltoja
    -ohjauslaakereiden uusinta
    -pyöränlaakereiden uusinta(kaikki)
    -uusi eturengas
    -uudet jarrupalat(kaikki)
    -takahaarukan laakereiden tarkastus
    -uudet ketjut/rattaat

    yksilöinnit
    -kirkkaat(smoke) etuvilkut
    -minivilkut taakse(smoke)
    -tummennettu takavalo
    -rekkarin nosti ihan takavalon alle + takalokarin muotoilu
    -hiilikuitukalvolla runko,paneelit mittariston ympärillä,etuvilkut ja tankin suojat
    -LED mittarivalot
    -vanteen reunat kiilloteltu + muiden alumiini osien kiillottelu..

    ja lopuksi kunnon vahaus/kiillotus koko mopoon..

    Jos pärjäisi ensi kesän ilman turhaa ropaamista.
    Aika liki sama lista täälläkin tehty huoltojen osalta, kaikki laakerit uusiksi, kuten myös ketjut, rattaat ja se vaimenninkumi takarattaan kohdalla. Öljyt, mukaanlukien etupumppujen öljyt vaihdettu sekä kytkin- ja jarruneste vaihdettu. Wingrack pultattu kiinni ja kahvalämppärit asennettu. Vielä pitäisi kaasarit synkata ja heti kauden alussa käydä molemmat renkaat vaihdattamassa jossain niin rokrok. Ainiijoo, yhden öljyn paluulinjan tiivistekin vaihdettu. Siitä pistinkin jo tähän ketjuun aikaisemmin kuva että mistä kohti valutti ölppää pihalle. Jarrupalat ja jakoketjun kiristin menikin loppukaudesta uusiksi joten on se nyt ihme ja kumma jos ei nyt edessä ole huoleton ajokausi...
    Honda CBR1100XX
  18. #1308
    Vielä pitäisi kaasarit synkata ja heti kauden alussa käydä molemmat renkaat vaihdattamassa jossain niin rokrok.

    Käy Kumi Veikolta uudet renkaat alle
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #1309
    Värkätty:

    -takajarrupalat
    -jarru- ja kytkinkahva (yhteensä 18,90€ uutena)
    -öljy + suodatin
    -xenoni lyhyelle (40€ 2 polttimoa ja ballastia, 10€ rele ja piuhat)
    -kiiltävien osien kiillotusta (vaimentimet, etuputket, jalkatappien varret, takahaarukka)

    tulossa vielä:

    -uudet road 3:set
    -kaasarien synkronointi (yskii välillä)
    -jarru- ja jäähdytysneste
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  20. #1310
    Lainaa scud kirjoitti Katso viesti
    Ei ole kummonen homma. Katelasi vain irti niin pääset mittariston taakse käsiksi, tuossa täysanalogisessa mittaristossa on muistaakseni neljä polttimoa jotka lähtevät ihan polttimon istukkaa pyöräyttämällä irti (sieltä ei lennä silmille mitään). Mittaristoa ei siis tarvitse sen kummemmin purkaa. Polttimo on ihan T10 lasikantainen, varmaankin juuri tuo 1,4 wattinen (Hondan varaosamyyjältä saat varmasti oikeanlaiset).
    2005 mallissa pitää purkaa koko etupää atomeiksi, et saat mittarin käsiin.. Pohjassa joku 10 ruuvii ja polttimot on sellaset megapienet polttimot (mittaripolttimot vai mitkälie) ja pelkästään kiekkamittarille on polttimot. Nopeus ja sille toiselle, kun ovat sellaset digilevyt vai mitkälie, niin niihi ei oo polttimoita
  21. #1311
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    2005 mallissa pitää purkaa koko etupää atomeiksi, et saat mittarin käsiin.. Pohjassa joku 10 ruuvii ja polttimot on sellaset megapienet polttimot (mittaripolttimot vai mitkälie) ja pelkästään kiekkamittarille on polttimot. Nopeus ja sille toiselle, kun ovat sellaset digilevyt vai mitkälie, niin niihi ei oo polttimoita
    eli ledit on kaikissa muissa ku kiekkamittarissa?

    itellä kiekkamittarin toinen puolikas pimeänä ja pitäis alkaa vaihtamaan.. haynesia vilkuilin ja muistelen et siinäki olis ollu vaan et plexi irti ja vaihto onnistuu.. toki erikseen oli mainittu uudempi ja vanhempi malli. pitänee lukea uudestaan.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #1312
    Saa enemmän tilaa irrotella polttimoita ku ottaa ne muovit (pleksin läpi yks ruuvi,tankin vieressä kuusiokoloruuvi ja "klipsi" mittariston alla per puoli) mittariston ympäriltä veks ja irrottaa kolme mittariston kiinn. ruuvia. Tietenki se pleksi eka eestä pois. sitte vaan vetää mittaristoo vähä takaspäin. Siis tämä toimii ainaki '98 pyörässä.
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  23. #1313
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    eli ledit on kaikissa muissa ku kiekkamittarissa?

    itellä kiekkamittarin toinen puolikas pimeänä ja pitäis alkaa vaihtamaan.. haynesia vilkuilin ja muistelen et siinäki olis ollu vaan et plexi irti ja vaihto onnistuu.. toki erikseen oli mainittu uudempi ja vanhempi malli. pitänee lukea uudestaan.
    Juu kiekkamiettarilla on mun tutkimusten mukaan vaa vaihettavat polttimot yritin löytää niistä ledinäytöistä, mut ei ollut kantoja eikä mitää..

    Ja on saatava mittarikäsiin, ei niitä muuten vaiheta :P iso homma pikkujutusta..
    Mut kiillottaa kaikki muoviosat samalla kerran, nii ei tarvii vahaa sit hinkata cleanerilla pois niist ;)
    Viimeksi muokannut: j3k3; 16.03.2012 klo 10:18.
  24. #1314
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    Miltäs kuulostaisi tuollainen pikainen jaa keskeneräinen sivusto -> http://cbr1100xx.foorumi.biz/

    Yrittäs saada asiat sillee, et ne löytyisi nopeasti ja helposti

    Sekä poimia täältä keskustelussa ilmenneitä hyviä vinkkejä yms
    mihin ihmeeseen tarvitaan niin monta foorumia samalle asialle..?

    tämä orgin foorumi on hyvä ja täältä löytyy asiaa pläkkäristä tosi paljon ja ihan asiallista asiaa ja tietoa pursuavaa.

    sitten nyt joku aika sitten tuli se oma foorumi cbrxx.fi ja nyt vielä tuo yllämainittu.

    alkaa porukka mennä sekaisin, kun ei kohta tiedä mitä foorumia seuraa ja mistä löytää mitäkin asiaa. hajottaa porukkaa paljon ja sekoittaa pakkaa, mikä tekee tiedon jaosta ja hakemisesta entistä hankalampaa..

    ehkä hieman ot, mut oma henk.koht. mielipide..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #1315
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    mihin ihmeeseen tarvitaan niin monta foorumia samalle asialle..?

    tämä orgin foorumi on hyvä ja täältä löytyy asiaa pläkkäristä tosi paljon ja ihan asiallista asiaa ja tietoa pursuavaa.

    sitten nyt joku aika sitten tuli se oma foorumi cbrxx.fi ja nyt vielä tuo yllämainittu.

    alkaa porukka mennä sekaisin, kun ei kohta tiedä mitä foorumia seuraa ja mistä löytää mitäkin asiaa. hajottaa porukkaa paljon ja sekoittaa pakkaa, mikä tekee tiedon jaosta ja hakemisesta entistä hankalampaa..

    ehkä hieman ot, mut oma henk.koht. mielipide..
    no eipä tuo sit tarviikka jos tuollanen on jo olemassa
    Viimeksi muokannut: j3k3; 16.03.2012 klo 12:26.
  26. #1316
    Lainaa Frostgrey kirjoitti Katso viesti
    Rupee pikkuhiljaa polttelemaan kun työpaikan ikkunasta pihalle katselee.
    Täytyy vaan ottaa pikku loppurutistus, että saa bläkkärin nippuun ennen ajokelejä

    Talven aikana tehtyjä huoltoja
    -ohjauslaakereiden uusinta
    -pyöränlaakereiden uusinta(kaikki)
    -uusi eturengas
    -uudet jarrupalat(kaikki)
    -takahaarukan laakereiden tarkastus
    -uudet ketjut/rattaat

    yksilöinnit
    -kirkkaat(smoke) etuvilkut
    -minivilkut taakse(smoke)
    -tummennettu takavalo
    -rekkarin nosti ihan takavalon alle + takalokarin muotoilu
    -hiilikuitukalvolla runko,paneelit mittariston ympärillä,etuvilkut ja tankin suojat
    -LED mittarivalot
    -vanteen reunat kiilloteltu + muiden alumiini osien kiillottelu..

    ja lopuksi kunnon vahaus/kiillotus koko mopoon..

    Jos pärjäisi ensi kesän ilman turhaa ropaamista.
    kansa vaatii kuvia!
  27. #1317
    Milläs tuo "ufomutteri" aukeaa nätisti?
    Siis tuo emäputken mutteri.
    Tupla-X -04
  28. #1318
    Kun en itse löytäny vastausta sellaselle kysymykselle, että mitä maksaa pelkkä venttiilivälysten tarkistus niin nyt kun sen olen teettänyt voin vastata että 185€ ilman säätöä ja jos olis tarttenu säätää niin olis ollu noin 35-65€+palat lisää. Tähän hintaan siis Westmotor Nokialla. (Suosittelen liikettä, ehdottoman hyvä ja joustava palvelu!)
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  29. #1319
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Milläs tuo "ufomutteri" aukeaa nätisti?
    Siis tuo emäputken mutteri.
    Kuusiokololla, mallia melko iso, en nyt muista minkäkokoinen. Pitää jaloilla etufillari paikoillaan ja vääntää. On melko kovalla momentilla kiinni, muistaakseni yli 100Nm.
    Honda CBR1100XX
  30.  
  31. #1320
    Kuusiokolo on kokoa 12. Odottelinki et tähän tulee vastaus. Olin itte kysyys samaa ku ei ufo liikahtanu mihinkää ku koitti varovasti kääntää. Heräs pieni epäilys aukeavuudelle silloin. Pitää yrittää siis vain uudestaan vähä kovemmalla voimalla.
Sivu: 44 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3442434445465494 ... ViimeinenViimeinen