Sivu: 46 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3644454647485696 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1351:stä 1380:een 3435:sta
  1. #1351
    Ei tartte purkaa katteita ollenkaan, tuolta löytyy muutakin tietoa: http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc
  2. #1352
    tuolta löytyy muutenkin tietoa pyörästä ;) ->http://www.cbrxx.fi/index.php
  3. #1353
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    tuolta löytyy muutenkin tietoa pyörästä ;) ->http://www.cbrxx.fi/index.php
    Lainaa ArskaH kirjoitti Katso viesti
    Ei tartte purkaa katteita ollenkaan, tuolta löytyy muutakin tietoa: http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1100-cc
    Kiitoksia paljon vastauksista. Täytyy vaihtaa se sitten tänään kun näyttää tulevan hieno aurinkoinen päivä ja vapaapäivä muutenkin
  4. #1354
    moro tuli vaihdettua 1000f tupla exään ja olis kysymys flektin toiminnasta. missä lämpötilassa pitäis lähtä päälle. malli 03, digi näytti 100 ast ja ei vielä pyörinyt. sitten hermo petti ja piti lähtä ajaan. muuten tuntuu ihan mukavalta peliltä. toivottavasti pelais yhtä hienosti kuin vanha.
  5. #1355
    n. 101 asteessa rupee pyörii ja tuollahan on lisää juttua -> http://www.cbrxx.fi/index.php
  6. #1356
    Vihdoinkin sain lopetettua jahkailun ja hommasin sivulaukuiksi SW-Motechin Aerot. Saa nähdä miten noiden vetoketjujen kanssa eläminen sujuu. Laukkurautojen kiinnitys oli oikeasti mukavaa puuhaa, sillä homma sujui todella kivuttomasti ja irroitettavuudestaan huolimatta ne ovat hyvin tukevat.

    Onko jollain pyörässään kiinni Jaws:n kaatumatatteja? Lähinnä kiinnostaisi niiden korkeus. Tässä hieman miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että tekisi katteiden muotoja mukailevan "tatin" johon laittaisi ledit vilkuiksi ja vaikka muutaman päiväajovaloiksi. Heh, joku tuolla "turhimmat varusteet"-ketjussa naureskeli aerodynaamisille tateille, nyt täällä yksi pöljä oikein suunnittelee niitä.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  7. #1357
    Lainaa j3k3 kirjoitti Katso viesti
    n. 101 asteessa rupee pyörii ja tuollahan on lisää juttua -> http://www.cbrxx.fi/index.php
    en minä nyt suoraan flektiin liittyvää tuosta löytänyt, mutta se reipas satanen mullaki menee ja sitten alkaaki valua hiki jalkovälissä jos kaupungissa on liikkeellä.. aika tehokas puhallin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  8. #1358
    Lainaa IMN kirjoitti Katso viesti
    Vihdoinkin sain lopetettua jahkailun ja hommasin sivulaukuiksi SW-Motechin Aerot. Saa nähdä miten noiden vetoketjujen kanssa eläminen sujuu. Laukkurautojen kiinnitys oli oikeasti mukavaa puuhaa, sillä homma sujui todella kivuttomasti ja irroitettavuudestaan huolimatta ne ovat hyvin tukevat.

    Onko jollain pyörässään kiinni Jaws:n kaatumatatteja? Lähinnä kiinnostaisi niiden korkeus. Tässä hieman miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että tekisi katteiden muotoja mukailevan "tatin" johon laittaisi ledit vilkuiksi ja vaikka muutaman päiväajovaloiksi. Heh, joku tuolla "turhimmat varusteet"-ketjussa naureskeli aerodynaamisille tateille, nyt täällä yksi pöljä oikein suunnittelee niitä.

    Hyvä valinta (Aerot)! Yhden kesän kokemuksella. "Vetskarit" voi kyllä olla akilleen kantapää joskus tulevaisuudessa!? Hyvän näköiset ja mahtuu kamaa hyvin!
    Kaatumatatit löytyy. Mun valinta kriteeri oli sellainen ettei tarvi porailla mitään uusia reikiä vaan saa asennettua ne olemassa olevaan! Great!
    Yamaha FJR
  9. #1359
    Lainaa jannu2 kirjoitti Katso viesti
    Hyvä valinta (Aerot)! Yhden kesän kokemuksella. "Vetskarit" voi kyllä olla akilleen kantapää joskus tulevaisuudessa!? Hyvän näköiset ja mahtuu kamaa hyvin!
    Kaatumatatit löytyy. Mun valinta kriteeri oli sellainen ettei tarvi porailla mitään uusia reikiä vaan saa asennettua ne olemassa olevaan! Great!
    Olisiko paha nakki, jos pystyisit mittaamaan niiden korkeuden? Lähinnä tässä lähti kiinnostus noiden tattien tekemiseen siitä, kun työpaikalta löytyy materiaalia ja tarvittaessa 5-akselista CNC:tä. Täytyy tässä jossain vaiheessa kikkailla 3d-mallia palikoista. Malli näin ensiajatuksella muistuttaisi kyllä ennemminkin hain evää kuin tattia, joka olisi katteiden linjassa. Tämä hain evän harja olisi polykarbonaattia tai akryyliä.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  10. #1360
    Mitä kulutuksia teillä on ollut kaupunkiajossa? Mulla pyörinyt 6-7 välillä joten ei paha..? Vai pääseekö joku kaasariversiolla vähemmällä? Suuttimista yms ei tietoa ja vakiopöntöillä ja suodattimella..

    Paljon muilla kaasariversioilla menee matkassa?
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  11. #1361
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Mitä kulutuksia teillä on ollut kaupunkiajossa? Mulla pyörinyt 6-7 välillä joten ei paha..? Vai pääseekö joku kaasariversiolla vähemmällä? Suuttimista yms ei tietoa ja vakiopöntöillä ja suodattimella..

    Paljon muilla kaasariversioilla menee matkassa?
    just tuonne cbrxx.fi sivulle käyny valittamassa kun joutuu alle 250 km jälkeen tankkaileen. nopeilla laskutoimistuksilla ja huonolla matikalla sain kulutuksen noin 10l/100km +- 1l noin muodon vuoksi... Elikkäs imee ainetta ihan h***na!

    Alkanu suunnittelemaan kaasreiden synkronointi ja säätö toimenpiteitä ja sytty vielä varalle tarkistuttaa jollakin pätevällä korjaamolla kun itellä ei älli ja hermo riitä kaasareille. Joko oulun EMC tai Motorman tai sitte joku muu..

    vuosimalli 98 ja Ixil vaimentimet. Suuttimista ei oo tietoa onko alkuperäiset.

    ottaa vähä lompakkoon tuo kulutus
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  12. #1362
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    just tuonne cbrxx.fi sivulle käyny valittamassa kun joutuu alle 250 km jälkeen tankkaileen. nopeilla laskutoimistuksilla ja huonolla matikalla sain kulutuksen noin 10l/100km +- 1l noin muodon vuoksi... Elikkäs imee ainetta ihan h***na!

    Alkanu suunnittelemaan kaasreiden synkronointi ja säätö toimenpiteitä ja sytty vielä varalle tarkistuttaa jollakin pätevällä korjaamolla kun itellä ei älli ja hermo riitä kaasareille. Joko oulun EMC tai Motorman tai sitte joku muu..

    vuosimalli 98 ja Ixil vaimentimet. Suuttimista ei oo tietoa onko alkuperäiset.

    ottaa vähä lompakkoon tuo kulutus
    Vaihda samalla dynojet:in suutin satsi ja sellaiseen paikkaan vaihdattamaan jossa on tehonmittauspenkki samassa niin tulee varmasti säätöihin eikä mutulla.

    Yksi paikka voisi olla esim. TT-Motorsport, Bikefox, luulen myös et halvempaa ku edella mainitut..

    Minkäläistä käyttäytyminen on ollut tuolla kulutuksella? Tyhjäkäynti, kaasuunvastaavuus, haiseeko bensa tyhjäkäynnillä..
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 29.04.2012 klo 20:14.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  13. #1363
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Vaihda samalla dynojet:in suutin satsi ja sellaiseen paikkaan vaihdattamaan jossa on tehonmittauspenkki samassa niin tulee varmasti säätöihin eikä mutulla.

    Yksi paikka voisi olla esim. TT-Motorsport, Bikefox, luulen myös et halvempaa ku edella mainitut..

    Minkäläistä käyttäytyminen on ollut tuolla kulutuksella? Tyhjäkäynti, kaasuunvastaavuus, haiseeko bensa tyhjäkäynnillä..
    Noooh kyllä se kutos vaihteella lähtee mukavasti kiihtymään ohituksissa ja tuota... tyhjäkäynti himpun verran vaeltaa muttaku näpäyttää kaasua laskeutuu "normaaliin" oisko 1500 kieppiä/min.

    Tuli tuossa taas kulutusta kauhisteltua kun oulusta tulin kotiin. 75km ja puolitankkia
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  14. #1364
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Mitä kulutuksia teillä on ollut kaupunkiajossa? Mulla pyörinyt 6-7 välillä joten ei paha..? Vai pääseekö joku kaasariversiolla vähemmällä? Suuttimista yms ei tietoa ja vakiopöntöillä ja suodattimella..

    Paljon muilla kaasariversioilla menee matkassa?
    Kevään ensimmäinen tankillinen ajettu ja nyt tankatessa trippimittari näytti 276 km, joista reilut 200 km maantiellä josta noin puolet matkasta kyytiläisen kanssa. Tankkiin mahtui noin 17 litraa joten kulutus jotain 6 ja rapiat. Bensa oli 98 ja vuosimalli 97 vai mitenpäin se oli
    "Tie onneen ja hyvyyteen on pitkä ja mutkitteleva" -Raappana
    "Keskellä liikenteen en tiedä minne mä meen." -Pistepiste

    Kawasaki Z750 -06
  15. #1365
    mistä löytyis halvalla suutinsarja? Vakio hinta tuntuu olevan 138-140€. Tutkiskelin kaasareita ja totesin että jotain on kaasuttimille tehty kun ruuvit kierretty aika paskaksi. Siksi tuota sarjaa aattelin kysellä jos ekkana repis kaasarit irti ja kattois mitkä suuttimet paikoillaan ja jos kuluneet/isot/väärät nii vaihtas uudet tilalle.

    Saattas suuttimien vaihdolla tai ainakin säädöllä pienentyä tuo jäätävä kulutus n.200km ja 22 litraa... Että sikäli..
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  16. #1366
    Lainaa cbrantti kirjoitti Katso viesti
    mistä löytyis halvalla suutinsarja? Vakio hinta tuntuu olevan 138-140€. Tutkiskelin kaasareita ja totesin että jotain on kaasuttimille tehty kun ruuvit kierretty aika paskaksi. Siksi tuota sarjaa aattelin kysellä jos ekkana repis kaasarit irti ja kattois mitkä suuttimet paikoillaan ja jos kuluneet/isot/väärät nii vaihtas uudet tilalle.

    Saattas suuttimien vaihdolla tai ainakin säädöllä pienentyä tuo jäätävä kulutus n.200km ja 22 litraa... Että sikäli..
    Vilkaiseppa ebay:stä, muistelen et sieltä löytyy 100€ pintaan kotiin tuotuna. En vaan kuollaksenikaan muista paikan nimiä..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  17. #1367
    Nyt tarvittas tietoja, mitä löytyy tankinhanan korjaus-sarja? Muutamasta paikkaa kysynyt, ei ole ei löydy
    Liikkuva Suomi tarvitsee esikuvia kuten Enska Itkonen
  18. #1368
    Talvi tehnyt tehtävänsä ja pyörän akku kuollut. Hondan merkkihuollosta uus tilauksessa ja tänään pitäisi saada. 195€ hinta vakioakulla kuulostaa kuitenkin aika suolaiselta.
    Onko kellään tietoa paljon uusi syyläri maksaisi?
    Honda 1100xx Super Blackbird -06
  19. #1369
    Lainaa jani199 kirjoitti Katso viesti
    Talvi tehnyt tehtävänsä ja pyörän akku kuollut. Hondan merkkihuollosta uus tilauksessa ja tänään pitäisi saada. 195€ hinta vakioakulla kuulostaa kuitenkin aika suolaiselta.
    Onko kellään tietoa paljon uusi syyläri maksaisi?
    195E!! no huh huh..

    mulla maksoi vartan akku viime kesänä jotain 62e tai sinnepäin.. hyvin on toiminu.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  20. #1370
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    195E!! no huh huh..

    mulla maksoi vartan akku viime kesänä jotain 62e tai sinnepäin.. hyvin on toiminu.
    No helvata ku o suolanen hinta akusta!! Itse hain Varta:laisen Akkutalosta ja jotain 50-60€ maksoi..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  21. #1371
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Bilteman akulla on ajeltu jo muutama vuosi. Hieman korkeampi kuin alkuperäinen, mutta sopii akkukoteloon, kun ottaa kumitatit akun alta pois.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  22. #1372
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    No helvata ku o suolanen hinta akusta!! Itse hain Varta:laisen Akkutalosta ja jotain 50-60€ maksoi..
    No on se mutta muistelkaahan kuinka kauan org. yuasa toimi!Oma pelittää edelleen vaikka on jo yli 6v. vanha...ostin varmuudeksi uuden ja eka oli sökö...luulin jo että XX petti minut ...vaan vanha tilalle (latasinko kerran talvella?) ja niin hörähti käyntiin....jotta nyt jos olisin ostamassa niin Yuasa sen pitää olla..tulee pitkänpäälle halvemmaksi (tästähän voidaan siiten vääntää)
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  23. #1373
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    No on se mutta muistelkaahan kuinka kauan org. yuasa toimi!
    kolme kautta...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #1374
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kolme kautta...
    samat kolme..nyt uus makso 45 €.. ei yusa
  25. #1375
    Lainaa matti-750 kirjoitti Katso viesti
    samat kolme..nyt uus makso 45 €.. ei yusa
    Otittekos talveksi irti ja lämpöiseen?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  26. #1376
    akku irti ja lämpimään varastoon.

    Asiasta maitopurkkiin. Honda kävi tänään dynossa raahen mp-näyttelyssä ja irti lähti 151,75 HP ja 138,41 Nm.
    tehot lähes tallella.
    -Honda CBR 1100XX SuperRedbird '98
    -Suzuki VL 1500 Intruder '99
  27. #1377
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Otittekos talveksi irti ja lämpöiseen?
    lämmin talli, paikoillaan ja latausta silloin tällöin.. No, eipä vaihto haitannu yhtään, ei tarvi miettiä milloin paukut loppuu..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #1378
    Mikä mahtaa xx:n etujarrussa olla vikana kun jarruttaessa kuuluu sellaista sirinää niinkuin olis helvetin iso heinäsirkka jossain lähellä. Ja ei, ääni ei kuulu mun pään sisältä koska sen kuulee kyytiläinenkin... Jarrupaloissa näyttää olevan pintaa, levyt näyttää olevan kunnossa ja kaikki osat kunnolla kiinni. Ääni kuuluu sitä kovempana mitä kovempaa jarruttaa. Pyörä pysähtyy kuitenkin hyvin. Voisiko levyt olla kierot ja ääni tulla siitä?
    Honda cbr 1000 f -90, ex
    Honda cbr 1100 xx -97
  29. #1379
    oletkos varma että on pintaa katsoppa molemmilta puolin ja palan kummatkin päät. Mullakin näyttää olevan pintaa, mutta vaihtoon menee jahka asentaja kerkeis vaihtaa.
    Honda CBR1100XX Super Whitebird

    SS1000 CBR1100XX ennätysajo.

    www.xxmeeting.fi
  30.  
  31. #1380
    Lainaa RaVe kirjoitti Katso viesti
    Mikä mahtaa xx:n etujarrussa olla vikana kun jarruttaessa kuuluu sellaista sirinää niinkuin olis helvetin iso heinäsirkka jossain lähellä. Ja ei, ääni ei kuulu mun pään sisältä koska sen kuulee kyytiläinenkin... Jarrupaloissa näyttää olevan pintaa, levyt näyttää olevan kunnossa ja kaikki osat kunnolla kiinni. Ääni kuuluu sitä kovempana mitä kovempaa jarruttaa. Pyörä pysähtyy kuitenkin hyvin. Voisiko levyt olla kierot ja ääni tulla siitä?
    Sama sirinä kuuluu omastakin, sama sirinä kuului aikoinaan uudesta 32 km ajetusta GSR:stäkin, jolla ajoin aikoinaan kortin. Suitsa ABS:llä mielestäni sirisi vielä selkeämmin kuin rastas.

    Menee mielestäni ominaisuuden piikkiin, ei liene vikaa.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
Sivu: 46 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3644454647485696 ... ViimeinenViimeinen