etenkään tossa -08 mallises tuo komentaja ei suinkaan ole välttämätön ku siina ecu säätä itte seoksia suht paljon kohilleen.(Vtr1000F @ Tammi. 31 2011,20:52) kirjoitti
ja jos killereit pitää paikalla voi vanhemmallakin ajella huoleti ilman komentajaa...vaikkakin parantaahan se toimivuutta rutkasti. myös uudemmissa.
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
ei komentajaa pelkkien slipareiden takia kannata hankkia..ei missään tapauksessa...on vähän sama kun paistais haukifilettä 300€.n oliviöljyssä(Vtr1000F @ Tammi. 31 2011,20:52) kirjoitti
![]()
![]()
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
itse ajattelin täräyttää tälläiset!?http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=260681228299
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
noissa mopokrääsissä riittää ku kelpaa ittelle.
se mitä muut aattelee on suunnilleen sadasosamiljoonan arvonen tästä...
![]()
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
ei niin rumat kun orggis säiliöt(Gari @ Helmi. 06 2011,19:49) kirjoitti
![]()
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
kysäses sähköpostilla...ymmärtääkseni tuo on taiwanissa(UMAS @ Helmi. 10 2011,23:17) kirjoitti
tai johnakin jurvan takana
info@kawasakiya.net
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Makuasioista ei sovi kiistellä mutta toi on kyl aivan hirveä(UMAS @ Helmi. 10 2011,23:17) kirjoitti
![]()
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
mikä vaan muutos parantaa tota rumilusta...(daxter @ Helmi. 11 2011,10:46) kirjoitti
joo pitää pistää sähköpostia.
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Kävin Mp-messuilla "mittailemassa" noita telineitä/ laukkuja , kun uudet laukut ja telineet olis hankinnassa. Minkäs kokoiset laukut sulla on kiinni tuossa kuvassa ?(Tuppervaari @ Tammi. 05 2011,22:44) kirjoitti
Istuu joteskin niin nätisti pyörään.
KTM - Ready To Go
jotenkin tulee mieleen amitsu-aikojen takalasin ritilät(daxter @ Helmi. 11 2011,10:46) kirjoitti
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
mulle tulee siitä sydämmen muotoisesta reijästä mieleen jotain ihan muuta..(SamiN @ Helmi. 11 2011,20:46) kirjoitti
![]()
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Ai,sulla on kaks ämmää sydämessä *(UMAS @ Helmi. 11 2011,21:02) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *
MC TOUR *
N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
nuo o givin v46 muistaakseni.(Grädde-Racing @ Helmi. 11 2011,20:24) kirjoitti
ihan passelit takaakinpäin.
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
selasen ku vielä jostakin löytäis..oli ne tuninkia(SamiN @ Helmi. 11 2011,20:46) kirjoitti
![]()
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kyllä niitä ainakin se kaks pitää olla kolme olis vielä parempi(mathev @ Helmi. 11 2011,21:33) kirjoitti
![]()
Mun tube kanava:
SSA Motors Finland
Instagram:
ssamotorsfinland
Rengasrintamalla mitään uutta?
En halua läheteä vääntämään tätä rengasasiaa tuonne yleiseen, vaan kaipaisin suosituksia juuri tähän pyörään.
Michelinin nettisivu suosittaa track/sport/touring kumiksi Power pure.
Valinta antoi jostain syystä rengaskooksi 06-11 malliin 190/50 taakse ? ? Miten Puren märkäpito? Onko turhan sport rengas?
Tähän asti on sport-touring kumit kyllä riittäneet pitämään kumipuolen alaspäin mutta silti...
Hakusessa siis yllätyksetön rengas, jolla voi ajaa matkaa, mutkaa ja muutamia ratapäiviä turvallisesti. Kulutuksenkesto ei ole prio1 mutta 2-komponentti rengas ehdottomasti kuiten, muuten kuluu lättänäksi töihin ajellessa.
* Tuubi
mnää tiijä, mut kul tohon misukan rout kakkoseen ollu tosi tyytyväinen sekä edes et takana.
mun mielest tuo 190/50 o just oikea..jostakin kumman syyst mopotin suomenesitteis kerrotaan et ois 190/55 vaikka alla onkin just tuo 50 sarjanen..muilla samaa havaintoa?
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Mä aattelin tulevalla kaudella testata Dunlopin SportSmarttia. Vieläpä siten, että laitan taakse 190/55 rinkulan. Jos vaikka valas notkistuisi vähän...(SamiN @ Helmi. 15 2011,00:24) kirjoitti
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Just viikko sitten tasapainottelin uudet kumit alle. Michelinin Power Puret 2CT. Toukokuussa kokee, kuinka pyörii. Oli sen verran halvat (240 eur posteineen suomesta), niin ostin syksyllä. Tasapainotuspukkikin oli saksassa tarjouksessa, niin jäi tälle renkaanvaihdolle hintaa n. 300 eur töineen. Kiitokset Rengas Kulmalle, 10 eur kumin vaihto per irtovanne.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Metzeler Z6 Interact on ollut viime kaudella edessä ja takana (195/50-17). Ajettu n. 12t, moottoritietä, mutkateitä ja kerran radallakin. Yllätyksetön rengas ja näyttää kestävän kulutustakin. Varmaan vielä muutama tuhat pääsee takimmaisella.
Itse kanssa ajattelin muuttaa profiilia takana 55:een kun aika koittaa, renkaaksi mahdollisesti Metzelerin Z8 interact, joka on Z6:een verrattuna paljon 'siistimmän' näköinenkin... ei tuommoinen 'papparengas' *![]()
BMW R1250GS ADV
Joku napsahti päässä ja päätin hommata sisäänajetun zetorin kesän kurveihin. Italofanina en olisi uskonut japsi peleihin sortuvani, mutta ehkä tääkin pitää kokeilla. Ehkä tää on pakko kokeilu ennekuin pappaiän vaivat estää vaihtikoneiden käytön.
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Tosta 190/55 mäkin olen paljon googlen kautta lukenut. Ehkä se koko voisi olla kokeilemisen arvoinen.(Tuppervaari @ Helmi. 15 2011,00:57) kirjoitti
Bongasin tällaisen keskustelun myös: http://www.motorcyclenews.com/MCN....=330544
kirjoitti
* Tuubi
4.2 *USPS tracking näytti että ovat maasta lähteneet ja tänään lappu postista että ovat tullista noudettavissa = 3vkoa tilauksesta.(SamiN @ Tammi. 26 2011,23:29) kirjoitti
Ainakin tämän kokemuksen perusteella siis voi suositella tuota JC Motorsia.
* Tuubi
Kannattaa ehkä katsoa suoraan miselinin suosituksia.(SamiN @ Helmi. 17 2011,20:03) kirjoitti
2CT käy vallan mainiosti.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
Pistäppä Zetoriin alle Metzelerin M5:et niin kestää vedellä mutkateilläkin aika kylmiä kyytejä..![]()
...takanen kesti viime kesänä karvan alle 9000 km jossa kovaa ajoa autobaanalla, alppirevittelyä, mutkateitä, jne. Hemmetin hyvä ajaa, ei tee mitään ylimääräistä, lämpee suht nopeesti, loisto pito myös märällä, suuntavakaa kovissa kyydeissä, paras gummi millä tähän asti elläissään ajanut..
![]()
![]()
![]()
Sillä mä tota ihmettelinkin kun noita suosituksia googlailin(Jyppendaal @ Helmi. 18 2011,10:10) kirjoitti
Tosin tuo posti on vuodelta 2007 ja mikäli ymmärsin oikein BT021 ei myöskään ollut silloin rengas suosituksena.
...
Ehkä toi M5 voisi olla myös kokeilemisen arvoinen.
Täytyy vaan koittaa olla tekemättä asiasta liian vaikeaa![]()
* Tuubi
nuo metzelerit varmaankin ihan ok renkaita..väri on jo oikea.vielä kun oppisivat tekeen niistä pyöreitä![]()
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Omien kokemusten mukaan ne kyllä tehtaalta tulee suht pyöreänä, mut ainakin Z6 meni mulla alle 3:ssa tonnissa kantikkaaksi kuin tiiliskivi.(Tuppervaari @ Helmi. 18 2011,19:37) kirjoitti
On se kumma kun ei kestä vuotavalla venttiilillä sen enempää![]()
* Tuubi
öö, siis pääsylinteristä..kö? Mulla on kytkin menny aika jäykäksi ja nesteet menee vaihtoon. Ehkä myös pikku putsaus muutoinkin voisi olla paikallaan?(Tuppervaari @ Kesä. 07 2010,14:02) kirjoitti
Kawasaki ZZR 1400, 2007
Suzuki GSX 750 F, 2005