Sivu: 6 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1900:sta
  1. #151
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 20 2010,09:10) kirjoitti
    PC:n toimintaperiaatehan on, että se lisää tai vähentää prosentteina alkuperäistä syöttöä eri kierrosalueilla ja kaasun asennoilla (=taulukko/kartta).
    No nyt tämäkin selkis
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  2. #152
    ihan mielenkiinnosta, että vaihdetaanko zzr1400:aan öljy ekassa 1000 km:n huollossa?

    itse vaihtaisin joka tapauksessa alkutaipaleella, siis del.. öhöm..
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #153
    Lainaa (kawabata @ Touko. 20 2010,20:06) kirjoitti
    ihan mielenkiinnosta, että vaihdetaanko zzr1400:aan öljy ekassa 1000 km:n huollossa?

    itse vaihtaisin joka tapauksessa alkutaipaleella, siis del.. öhöm..
    vaihtoon menee ja uutta döljyä tilalle
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  4. #154
    Vastatkaas joku nopeasti, että miten saa irrotettua hajottamatta ne etulokasuojassa olevat kiinnikkeet, jotka pitävät jarruletkuja paikoillaan?
    Kawasaki ZZR1400 -09
  5. #155
    Lainaa (J.N @ Touko. 22 2010,14:01) kirjoitti
    Vastatkaas joku nopeasti, että miten saa irrotettua hajottamatta ne etulokasuojassa olevat kiinnikkeet, jotka pitävät jarruletkuja paikoillaan?
    Nostat sen "rinkulan" toiselta puolelta ja samalla painat taas toista puolta alaspäin. Tulee toivottavasti ehjänä ylös. Ne päät pitää saada silleen lomittain, että mahtuu tulemaan irti.
    Pitäisi joku kerta ottaa kuva siitä irrallaan, niin sen idean näkisi paremmin. Liian kovaa materiaalia ne kiinnikkeet, hajoavat liian helposti.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  6. #156
    Niinku noiden nuolien suuntaan painellen ja sitten nostaen:



    Hintaakin mokomilla näköjään jenkeissä yli 5 taalaa.
    Edit:
    Osanumero: 920371827
    http://www.cmsnl.com/products/clamp-hose_920371827/ tuolta euroopasta 3,5 eur/kpl.




    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  7. #157
    Mikähän tuota vehjettä nyt alkoi vaivaamaan kun alle 4000 kierroksen alle ajettaessa kone tahtoo nykiä ärsyttävästi. Jos edes vähän on kiihtyvä vauhti niin vetää aivan normaalisti, mutta tasakaasulla ja jos vauhti on hidastuvaa niin esiintyy tuota nykimistä. Myöskin nypyttää jos moottorijarrutuksen jälkeen antaa ainoastaan vähän kaasua. Speedohealerin tuohon laitoin vähän aikaa sitten, mutta sen ei minusta pitäisi vaikuttaa asiaan millään tavalla. Mitähän tuolle asialle voisi tehdä ja kuinka huolestuneeksi tuosta pitäisi tulla?
    Kawasaki ZZR1400 -09
  8. #158
    Lainaa (J.N @ Touko. 23 2010,23:43) kirjoitti
    Mikähän tuota vehjettä nyt alkoi vaivaamaan kun alle 4000 kierroksen alle ajettaessa kone tahtoo nykiä ärsyttävästi. Jos edes vähän on kiihtyvä vauhti niin vetää aivan normaalisti, mutta tasakaasulla ja jos vauhti on hidastuvaa niin esiintyy tuota nykimistä. Myöskin nypyttää jos moottorijarrutuksen jälkeen antaa ainoastaan vähän kaasua. Speedohealerin tuohon laitoin vähän aikaa sitten, mutta sen ei minusta pitäisi vaikuttaa asiaan millään tavalla. Mitähän tuolle asialle voisi tehdä ja kuinka huolestuneeksi tuosta pitäisi tulla?
    taitaa olla ominaisuus.

    mun mielestä ruisku on ohjelmoitu niin, että se katkaisee syötön yli 3.5k kierroksilla kun nostaa kaasua ja syöttö palaa kun jengat laskee tuohon rajaan. ja toisioläppien toimitakin varmaan liittyy tuohon noilla kierroksilla.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  9. #159
    Lainaa (SamiN @ Touko. 23 2010,23:51) kirjoitti
    Lainaa (J.N @ Touko. 23 2010,23:43) kirjoitti
    Mikähän tuota vehjettä nyt alkoi vaivaamaan kun alle 4000 kierroksen alle ajettaessa kone tahtoo nykiä ärsyttävästi. Jos edes vähän on kiihtyvä vauhti niin vetää aivan normaalisti, mutta tasakaasulla ja jos vauhti on hidastuvaa niin esiintyy tuota nykimistä. Myöskin nypyttää jos moottorijarrutuksen jälkeen antaa ainoastaan vähän kaasua. Speedohealerin tuohon laitoin vähän aikaa sitten, mutta sen ei minusta pitäisi vaikuttaa asiaan millään tavalla. Mitähän tuolle asialle voisi tehdä ja kuinka huolestuneeksi tuosta pitäisi tulla?
    taitaa olla ominaisuus.

    mun mielestä ruisku on ohjelmoitu niin, että se katkaisee syötön yli 3.5k kierroksilla kun nostaa kaasua ja syöttö palaa kun jengat laskee tuohon rajaan. ja toisioläppien toimitakin varmaan liittyy tuohon noilla kierroksilla.
    Minusta tuntuu kyllä että tuo nykiminen alkoi ihan pari päivää sitten. Ja nuo nykäykset ovat aika voimakkaita kumminkin, esim jos 3000 kierroksen kohdalla ajaa tasakaasulla, niin "nykäisyn" aikana kiekkamittaristakin näkyy selvästi kierrosten pikku tiputukset.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  10. #160
    oliskohan nuo R-22:set liian rumat? ainakin melko huomaamattomat/neutraalit olisivat ulkonäöltään.



    http://www.yoshimura-rd.com/ps-3640....al.aspx

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  11. #161
    ^^ Tyhmää kommentoida kun ei tiedä vastausta, mutta ei siinä mitään nykimistä pitäisi olla.
    ^Hyvännäköiset R-22:set. Alkuperäiset ohjus siilot on painavia ja tukkoisia. Laitoin omaan Muzzyn kokoputken ja meno tyssäs ihan kokonaan alkuperäisillä säädöillä. Eli jos alkuperäiset vaihtaa, niin on pakko viedä penkkiin säädettäväksi.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  12. #162
    Lainaa (2jorma2 @ Touko. 28 2010,05:52) kirjoitti
    Eli jos alkuperäiset vaihtaa, niin on pakko viedä penkkiin säädettäväksi.
    Tartten siis myös PC:n vai voiko vakio boxia säätää?

    Kaasarivehkeet on mulle tutumpia
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  13. #163
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Boksia ei pysty säätämään suoraan. Tarvii palikan, olisiko sitten PCV + autotune helpoin vaihtoehto nykyään? Ei ole tullut seurailtua noita hommeleita viime aikoina, enkä osaa sanoa, onko PC3:n valinnalle jotain hyviä perusteluja, jos PCV on saatavilla.
    1000
  14. #164
    Lainaa (SamiN @ Touko. 28 2010,00:17) kirjoitti
    oliskohan nuo R-22:set liian rumat? ainakin melko huomaamattomat/neutraalit olisivat ulkonäöltään.



    http://www.yoshimura-rd.com/ps-3640....al.aspx

    Itte olen ihastunut Vance & Hinesiin ulkonäköön. Hintakaan ei ole aivan hirvee. Onko kellään näistä kokemusta? Äänet, toimivuus muuten? Ameriikasta, joten E-merkinnöistä ei taida kannattaa unelmoida.

    V & H motospeed

    V&H ja zx14

    Vance&Hines USA



    BMW R1250GS ADV
  15. #165
    perusfilosofisesti sanottuna kun putkessa on reikä, niin se toimii eli kaasu pääsee ulos, samoin ääni.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  16. #166
    lisäys: mikäli putkessa ei ole reikää se ei ole putkikaan, se on kappale tai tanko ja tällöin ei toimi em. tehtävässä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #167
    Lainaa (kawabata @ Touko. 28 2010,11:11) kirjoitti
    lisäys: mikäli putkessa ei ole reikää se ei ole putkikaan, se on kappale tai tanko ja tällöin ei toimi em. tehtävässä.
    Taitaa kawabatalla olla perkeleen tylsää ja ihan helvetisti liikaa aikaa.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  18. #168
    Lainaa (Hannula @ Touko. 28 2010,09:25) kirjoitti
    Boksia ei pysty säätämään suoraan. Tarvii palikan, olisiko sitten PCV + autotune helpoin vaihtoehto nykyään? Ei ole tullut seurailtua noita hommeleita viime aikoina, enkä osaa sanoa, onko PC3:n valinnalle jotain hyviä perusteluja, jos PCV on saatavilla.
    tjoo, taitaa olla liian kallis setti ostaa pelkästään sen takia että "olis kivat"



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  19. #169
    täällä just samat ongelmat,kuin J.N kirjoitti,eli huomasin itsekin vähän aikaa sitten tuon nykimisen 2,5-3 t.kierroksen kohdalla.Tekee sen tasakaasulla ja tasaisesti siitä kiihdyttäessä.Mittarissa nyt 1400km ja vika ilmeni n.1000km jälkeen(vai liekö liian herkkä perstuntuma?)Maallikolla tuli ensin mieleen ruiskurunkojen synkka.Tankilla käynnin jälkeen ilmiö mielestäni hävisi hetkeksi.Voisko eri yhtiöiden bensan laadussa
    olla niin suuria eroja,vai onko ihan hakuammuntaa?
  20. #170
    en tiedä miten suuresta nykimisestä teidän tapauksessa on kyse, mutta taitaa kaikki vakiot euro3 pyörät nykiä enemmän tai vähemmän alakierroksilla, lämpötilasta riippuen, koska säädöt on päästöjen takia ne mitä on.

    nykii tuo mullakin. eri asia mielestäni jos aletaan puhumaan oikein pätkimisestä.





    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  21. #171
    Lainaa (stein @ Touko. 28 2010,10:32) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Touko. 28 2010,00:17) kirjoitti
    oliskohan nuo R-22:set liian rumat? ainakin melko huomaamattomat/neutraalit olisivat ulkonäöltään.



    http://www.yoshimura-rd.com/ps-3640....al.aspx

    Itte olen ihastunut Vance & Hinesiin ulkonäköön. Hintakaan ei ole aivan hirvee. Onko kellään näistä kokemusta? Äänet, toimivuus muuten? Ameriikasta, joten E-merkinnöistä ei taida kannattaa unelmoida.

    V & H motospeed

    V&H ja zx14

    Vance&Hines USA
    hienot nuokin on. two brotherssilla on myös mielestäni kawaan nättejä putkia. täällä kotimassa vaan tarjonta on aika heikkoa - tilauskamaa taitaa olla kaikki.

    ymmärrettävää tietty, jos menekki on pieni niin ei voi varastossa seisottaa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #172
    Sitten kun haluatte lisää potkua, niin mulla on ylimääräinen stroker kit+muzzyn koko ränni. Tossa siitä käppyrät:
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....kki.jpg

    Näkyypä huonosti.
    max hp 234,65
    max nm 201,76
    max rpm 11316



    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  23. #173
    Lainaa (2jorma2 @ Touko. 29 2010,08:46) kirjoitti
    Sitten kun haluatte lisää potkua, niin mulla on ylimääräinen stroker kit+muzzyn koko ränni. Tossa siitä käppyrät:
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....kki.jpg

    Näkyypä huonosti. *
    max hp 234,65
    max nm 201,76
    max rpm 11316
    Hyvinhän se 2jorma2:lla potkii rattaalta. Ja jokos oot Halliin varannu matkan. Perkele ku kämmäsin tuon lisenssin seriffille niin ei pääse tuonne Halliin kokeileen mihin busa kerkiää.
    Aikoinaan olin joensuussa(-07 muistaakseni) ysillä kokeilemassa ja oltiin siellä linnunlahti campingilla yötä ja sulla oli silloin zetori aikaski vakiokuosissa samalla leirintäalueella. Nyt näyttäs että sun zetori on saanu hieman lisäpontta noista ajoista . Joko hätyytellään 200mph pyykkikiveä?
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  24. #174
    oliko tuossa kitissä myös kampura mukana? iskun pituutta lisää ja ylikoon männät? vai millainen setti?

    87mm mäntiä ainakin näyttäisi löytyvän. kivat lukemat olettaen että takapyörältä

    mitä muutoksia ruiskuun piti tehdä? riittikö vakio suuttimet?
    kerro lisää projektista
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  25. #175
    Lainaa (SamiN @ Touko. 29 2010,20:27) kirjoitti
    oliko tuossa kitissä myös kampura mukana? iskun pituutta lisää ja ylikoon männät? vai millainen setti?

    87mm mäntiä ainakin näyttäisi löytyvän. kivat lukemat olettaen että takapyörältä *

    mitä muutoksia ruiskuun piti tehdä? riittikö vakio suuttimet?
    kerro lisää projektista *
    -kampura +5mm (isku 66mm)
    -männät 86mm=1532cc
    -tako veivit
    -vakiosuuttimet
    -muzzyn kokoputki
    -kansiportattu
    -muzzyn nokat(eivät kerro arvoja)
    -muzzyn venajouset
    Täksi kesäksi lisäksi turbo oheistarpeineen, lockup kytkin+arkullinen pikku tilpehööriä.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  26. #176
    Lainaa (ysi-ärrä @ Touko. 29 2010,20:16) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Touko. 29 2010,08:46) kirjoitti
    Sitten kun haluatte lisää potkua, niin mulla on ylimääräinen stroker kit+muzzyn koko ränni. Tossa siitä käppyrät:
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....kki.jpg

    Näkyypä huonosti. *
    max hp 234,65
    max nm 201,76
    max rpm 11316
    Hyvinhän se 2jorma2:lla potkii rattaalta. Ja jokos oot Halliin varannu matkan. Perkele ku kämmäsin tuon lisenssin seriffille niin ei pääse tuonne Halliin kokeileen mihin busa kerkiää.
    Aikoinaan olin joensuussa(-07 muistaakseni) ysillä kokeilemassa ja oltiin siellä linnunlahti campingilla yötä ja sulla oli silloin zetori aikaski vakiokuosissa samalla leirintäalueella. Nyt näyttäs että sun zetori on saanu hieman lisäpontta noista ajoista * . Joko hätyytellään 200mph pyykkikiveä?
    Bussi peräkärryyn ja mukaan rientoihin! Suljettu alue, ei siellä korttia tarvii.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  27. #177
    Lainaa (2jorma2 @ Touko. 29 2010,21:02) kirjoitti
    Täksi kesäksi lisäksi turbo oheistarpeineen, lockup kytkin+arkullinen pikku tilpehööriä.


    näköjään orkkis suuttimissa on kivasti varoja nostaa aukioloaikoja!



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  28. #178
    Lainaa (SamiN @ Touko. 29 2010,21:26) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Touko. 29 2010,21:02) kirjoitti
    Täksi kesäksi lisäksi turbo oheistarpeineen, lockup kytkin+arkullinen pikku tilpehööriä.


    näköjään orkkis suuttimissa on kivasti varoja nostaa aukioloaikoja!
    Kyllä toi turbo vaati isommat suuttimet. Mä olen nyt kaksi kuukautta sanonut, että ens viikolla pitäis saada penkkiin.
    No, sit ku mä saan sen säädettyä ja saan jotain käppyrää, niin pistän tänne näkyville.
    En olis ruvennu turbottamaan jos olisin aavistanut mimmonen homma se on. (tai ehkä olisin sittenkin )
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  29. #179
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  30.  
  31. #180
    Ei välttämättä enää mitää hirveen pitkiä euroopanmatkoja tehdä?
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
Sivu: 6 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen