Sivu: 66 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1951:stä 1980:een 3312:sta
  1. #1951
    Lainaa (EdTotal @ Heinä. 12 2009,20:25) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 12 2009,14:09) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Heinä. 12 2009,13:38) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 11 2009,23:24) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 11 2009,13:29) kirjoitti
    Joo, kyllähän nuo 98:sta eteenpäin olevat ysit kulkee ihan kivasti. Mullakin oli -99 ja sillä oli mukava kiusata 2000 vuoden paremmalla puolen olevia pyöriä nopeuden suhteen. Huom. Katso lentokenntäajot joensuu 2008. Siellä niitettiin monta uudempaa tonnista ja isompaakin
    joo, legendan mukaan yhdestä ysistä levis motti kesken kiihdytyksen, mutta rullas kuiteskin about kolmee markkaa tutkaan... *

    Ed: Kuka viittii maksaa 60€ + matkakulut siitä että pyörä
    kulkee kaks ja puolmarkkaa.... *
    Täh? Siis 60e osallistuminen tohon vai?

    Mää en ymmärrä miten joku viittii ajella varttimailia vakiolla pyörällä?

    Joskus ratapäivillä käytyäni ei voinut vähempää kiinnostaa vakiot mopot viivalla.

    Jatkettuja ja muutenkin viritettyjä busia ja turbopyöriä jaksoi katsoa mutta ei todellakaan mitään vakiopeliä.
    katsominen ja itse ajaminen on aivan eri asia. kyllä siinä tuntee aikamukavasti kun adrenaliini virtaa kun siinä viivalla odottaa valojen vaihtumista. KOKEILE...
    En oo vakiopelillä kokeilemassa Kyllä siihen jotain tarttis ittekkin tehdä ei muuten kehtaa edes aikaa sanoa

    Juu tiedän että kyse oli 1800metristä siellä, tuli vaan samalla mieleen ja haluaisin kuulla hyviä perusteluja VAKIOLLA vartin suorittamiseen.. En sinne menisi edes enzolla koska se on vakio.. Mielummin autolla jossa alkujaan 100 heppaa ja viivalla 400 omasta työstä johtuen.
    Toisaaltaan se on jo saavutus, jos saa vakioysin 1800m matkalla rajoittimelle kutosella. Epäilen että ei onnistu vakioväleillä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #1952
    Lainaa (EdTotal @ Heinä. 12 2009,20:25) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 12 2009,14:09) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Heinä. 12 2009,13:38) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 11 2009,23:24) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 11 2009,13:29) kirjoitti
    Joo, kyllähän nuo 98:sta eteenpäin olevat ysit kulkee ihan kivasti. Mullakin oli -99 ja sillä oli mukava kiusata 2000 vuoden paremmalla puolen olevia pyöriä nopeuden suhteen. Huom. Katso lentokenntäajot joensuu 2008. Siellä niitettiin monta uudempaa tonnista ja isompaakin
    joo, legendan mukaan yhdestä ysistä levis motti kesken kiihdytyksen, mutta rullas kuiteskin about kolmee markkaa tutkaan... *

    Ed: Kuka viittii maksaa 60€ + matkakulut siitä että pyörä
    kulkee kaks ja puolmarkkaa.... *
    Täh? Siis 60e osallistuminen tohon vai?

    Mää en ymmärrä miten joku viittii ajella varttimailia vakiolla pyörällä?

    Joskus ratapäivillä käytyäni ei voinut vähempää kiinnostaa vakiot mopot viivalla.

    Jatkettuja ja muutenkin viritettyjä busia ja turbopyöriä jaksoi katsoa mutta ei todellakaan mitään vakiopeliä.
    katsominen ja itse ajaminen on aivan eri asia. kyllä siinä tuntee aikamukavasti kun adrenaliini virtaa kun siinä viivalla odottaa valojen vaihtumista. KOKEILE...
    En oo vakiopelillä kokeilemassa Kyllä siihen jotain tarttis ittekkin tehdä ei muuten kehtaa edes aikaa sanoa

    Juu tiedän että kyse oli 1800metristä siellä, tuli vaan samalla mieleen ja haluaisin kuulla hyviä perusteluja VAKIOLLA vartin suorittamiseen.. En sinne menisi edes enzolla koska se on vakio.. Mielummin autolla jossa alkujaan 100 heppaa ja viivalla 400 omasta työstä johtuen.
    Kannattaahan se nyt eka harjotella Sit voit sanoa et riipasin ton ysin vartilla n.10s ja satkuun kiihdytys tapahtuu alle2.7s(mikä vissiin on joskus vakio ysillä vedetty) väitän et siinä vaiheessa voipi sanoa et osaa ns.lähteä pyörällä...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  3. #1953
    Ja kun nykyään on tarjolla vielä ilmaisia kiihdytys ohjelmia kehittyneimpiin nokian kännyköihin,niin voi ruveta testaileen kiihdytyksiä vaikka joka päivä . * *Ja tämä löytyy os. *www.racechrono.com . * Itse latasin tuon ja on aivan lostava ohjelma, ja vielä ilmainen.



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  4. #1954
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 13 2009,09:01) kirjoitti
    Ja kun nykyään on tarjolla vielä ilmaisia kiihdytys ohjelmia kehittyneimpiin nokian kännyköihin,niin voi ruveta testaileen kiihdytyksiä vaikka joka päivä . * *Ja tämä löytyy os. *www.racechrono.com . * Itse latasin tuon ja on aivan lostava ohjelma, ja vielä ilmainen.
    Kai oot huomioinut, että virhemarginaali on aika suuri 0-100 km/h lähdöissä ja vielä martin matkallakin. 1 hz gps:llä ei tarvi harkitakkaan ja 5 hz gps riittäneen tämmöselle ei harrastajalle. Ja jos mittaa lähtöjä niin silloin pitäis olla kaveri lähettämässä matkaan, jotta homma ois todellinen.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #1955
    Lainaa (pepper @ Heinä. 12 2009,23:02) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Heinä. 12 2009,20:25) kirjoitti
    Lainaa (zeta1 @ Heinä. 12 2009,14:09) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Heinä. 12 2009,13:38) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 11 2009,23:24) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 11 2009,13:29) kirjoitti
    Joo, kyllähän nuo 98:sta eteenpäin olevat ysit kulkee ihan kivasti. Mullakin oli -99 ja sillä oli mukava kiusata 2000 vuoden paremmalla puolen olevia pyöriä nopeuden suhteen. Huom. Katso lentokenntäajot joensuu 2008. Siellä niitettiin monta uudempaa tonnista ja isompaakin
    joo, legendan mukaan yhdestä ysistä levis motti kesken kiihdytyksen, mutta rullas kuiteskin about kolmee markkaa tutkaan... *

    Ed: Kuka viittii maksaa 60€ + matkakulut siitä että pyörä
    kulkee kaks ja puolmarkkaa.... *
    Täh? Siis 60e osallistuminen tohon vai?

    Mää en ymmärrä miten joku viittii ajella varttimailia vakiolla pyörällä?

    Joskus ratapäivillä käytyäni ei voinut vähempää kiinnostaa vakiot mopot viivalla.

    Jatkettuja ja muutenkin viritettyjä busia ja turbopyöriä jaksoi katsoa mutta ei todellakaan mitään vakiopeliä.
    katsominen ja itse ajaminen on aivan eri asia. kyllä siinä tuntee aikamukavasti kun adrenaliini virtaa kun siinä viivalla odottaa valojen vaihtumista. KOKEILE...
    En oo vakiopelillä kokeilemassa Kyllä siihen jotain tarttis ittekkin tehdä ei muuten kehtaa edes aikaa sanoa

    Juu tiedän että kyse oli 1800metristä siellä, tuli vaan samalla mieleen ja haluaisin kuulla hyviä perusteluja VAKIOLLA vartin suorittamiseen.. En sinne menisi edes enzolla koska se on vakio.. Mielummin autolla jossa alkujaan 100 heppaa ja viivalla 400 omasta työstä johtuen.
    Kannattaahan se nyt eka harjotella * Sit voit sanoa et riipasin ton ysin vartilla n.10s ja satkuun kiihdytys tapahtuu alle2.7s(mikä vissiin on joskus vakio ysillä vedetty) väitän et siinä vaiheessa voipi sanoa et osaa ns.lähteä pyörällä...
    Niin no saahan siinä faktaa läettämisestä se on totta..
  6. #1956
    Lainaa (sky @ Heinä. 13 2009,11:43) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 13 2009,09:01) kirjoitti
    Ja kun nykyään on tarjolla vielä ilmaisia kiihdytys ohjelmia kehittyneimpiin nokian kännyköihin,niin voi ruveta testaileen kiihdytyksiä vaikka joka päivä . * *Ja tämä löytyy os. *www.racechrono.com . * Itse latasin tuon ja on aivan lostava ohjelma, ja vielä ilmainen.
    Kai oot huomioinut, että virhemarginaali on aika suuri 0-100 km/h lähdöissä ja vielä martin matkallakin. 1 hz gps:llä ei tarvi harkitakkaan ja 5 hz gps riittäneen tämmöselle ei harrastajalle. Ja jos mittaa lähtöjä niin silloin pitäis olla kaveri lähettämässä matkaan, jotta homma ois todellinen.
    Joo ,on virhemarginaalit huomioitu. Ja lähinnä ihtiä kiinnostaa tuo mailin huippunopeus juttu ku varttimaili. Mut mukavahan se on kiihdytellä 0,000sek reaktioilla
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  7. #1957
    Juu kai se on nyt uskottava, että tuo delvacci on sitten ihan hyvää oikeasti. Nyt pari tankillista delvaceilla takana ja kytkimen reistailut on menneen talven juttuja. Aika käsittämätöntä kyllä Joten ehkäpä tuo motti vielä tän kesän ajelut kestää.
    zx-9r
  8. #1958
    ^Delvac rulettaa
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  9. #1959
    Pennzoil ketjurasva on täyttä kusta.

    Motul näyttää pysyvän.
  10. #1960
    Ois ainakin uudempiin 9R:iin (2002->) sopiva takateline varastossa käyttämättömänä jos jollakin on tarvetta saada tavaraa mukaan reissuun. Tukeva ja uudenveroinen Hepco&Becker merkkinen.
    Uuden hinta Sakasassa taitaa olla tuolla 140e paikkeilla joten oisko puolet tuosta sumamsta sopiva? tai saa tarjotakin jotain

    Varmaan saa kiinnitettyä myös takaboksin aluslevyn kera. Itsellä ei ole ollut käytössä muuta kun kerran sovitettu mutta joku jolla on ollut, voisi vaikka valaista lisää? kyseessä tuollainen kapistus --> Teline
    Kawasaki ZX-9R
    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Suzuki GSF-1200 Bandit
  11. #1961
    Laitoin ysiärrään uudet Dunlop Sportmaxit vanhojen kivikovien ja epätasaisesti kuluneiden renkaitten tilalle. Taakse tuli 190/50 ja eteen normi 120/70. Samalla tuli vaihdettua uudet ketjut ja rattaat kun vanhoissa ketjuissa rupesi lenkit jumittamaan. Kun kerta remonttia rupesin tekemään niin samalla pesin ja rasvasin takahaarukan linkkujen laakerit ja vaihdoin öljyt ja suodattimen. Ajattelin tällä kertaa kokeilla Hondan puolisynteettistä öljyä. Kaiken kaikkiaan homma kyllä kannatti, ajettavuus muuttui aika radikaalisti(ihmekkös tuo!) Nyt jos vielä kerkeäisi radalle joku päivä kokeilemaan...
    ZX-9R -99
  12. #1962
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 02 2009,21:54) kirjoitti
    Mulla olis ylimääräisenä Pyramidin cowli. Väri on metallinhohtosininen ja pitäs mennä C & E malleihin.. tarkoitus oli maalata omaan ysiin sopivaksi, mutta jäi nyt mopon lähdettyä ylimääräiseksi.

    Maksoin tuosta muistaakseni 80€ joten siihen hintaan voisin myydä eteenpäin. Noilla Pyramidin cowleilla tuntuu nousevan ebayssäkin (käytettyjen) hinnat todella korkealle.

    Voi pistää privaa jos jollain tarvista tuommoselle on..

    imho: parhaan näköinen cowli ysiin ehdottomasti!

    - P

    Edit: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-ZX9R-ZX9-1998-2001-98-01-BLACK-UNDERTAIL-17_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ65Q3a12Q7



    c66Q3a2Q7c39Q3a1Q7c72Q3a1205Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a 0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2e



    c0Q2em14QQhashZitem56322596c6QQitemZ370208511686QQ ptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">lisäksi olis tuommoinen ylimääräisenä</a>.. Ei ehtinyt tuotakaan maalaamaan & asenteleen paikoilleen.

    Jos jollakulla tarvetta todella nätille underille, niin privaa voi tuostakin pistää halvimmillaan tuota irtoaa Ebaysta 99$ + 35€ postit päälle, voin myydä hieman halvemmalla *

    Edit: cowl on myyty! Undertray löytys vielä..
    Moro pistin yv:tä!!!
    ZX-9R -99
  13. #1963
    Hittolainen, mitattiin melu kawasta ja näytti reilut 102 db 5500 kierroksilla. Pitää vissiin kehitellä joku db-killeri jos meinaa motoparkkiin.
    ZX-9R -99
  14. #1964
    Lainaa (-KoSSu- @ Heinä. 20 2009,16:04) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Kesä. 02 2009,21:54) kirjoitti
    Mulla olis ylimääräisenä Pyramidin cowli. Väri on metallinhohtosininen ja pitäs mennä C & E malleihin.. tarkoitus oli maalata omaan ysiin sopivaksi, mutta jäi nyt mopon lähdettyä ylimääräiseksi.

    Maksoin tuosta muistaakseni 80€ joten siihen hintaan voisin myydä eteenpäin. Noilla Pyramidin cowleilla tuntuu nousevan ebayssäkin (käytettyjen) hinnat todella korkealle.

    Voi pistää privaa jos jollain tarvista tuommoselle on..

    imho: parhaan näköinen cowli ysiin ehdottomasti!

    - P

    Edit: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-ZX9R-ZX9-1998-2001-98-01-BLACK-UNDERTAIL-17_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ65Q3a12Q7




    c66Q3a2Q7c39Q3a1Q7c72Q3a1205Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a 0Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2e




    c0Q2em14QQhashZitem56322596c6QQitemZ370208511686QQ ptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">lisäksi olis tuommoinen ylimääräisenä</a>.. Ei ehtinyt tuotakaan maalaamaan & asenteleen paikoilleen.

    Jos jollakulla tarvetta todella nätille underille, niin privaa voi tuostakin pistää halvimmillaan tuota irtoaa Ebaysta 99$ + 35€ postit päälle, voin myydä hieman halvemmalla *

    Edit: cowl on myyty! Undertray löytys vielä..
    Moro pistin yv:tä!!!
    Terve, yv luettu eilen en vaan kerennyt vastailemaan. Loppu just kesälomat ja töissä ihan hemmetinmoinen kiire, joten ei vaan oo ehtinyt. Pyrin huomenna vastaileen sulle yv:llä.. sorry että on kestänyt.

    - P
  15. #1965
    No hätä! Tässä itekki kohta lomille lähdössä...
    ZX-9R -99
  16. #1966
    Kukas teistä on se maalari, joka oli parkeerannut vanhemman ysinsä Elopellontielle joensuussa?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #1967
    Lainaa (riekha01 @ Heinä. 10 2009,09:13) kirjoitti
    Onko kukaan huoltanu KAwasakai zx9r 1998 tai vastaavan takaiskaria? Pikkasen joo pomppii ku ei penkillä enää pysy...
    Itse itselleni vastaten. Takaiskari huollettu Fixtremessä Tampereella. Eli 1998 mallin takaiskarin voi ainakin huollattaa. Takaiskari oli heittänyt kaikki öljyt pihalle. Kumma ku pomppiki niin perkuleesti. Pyörälläni ajettu yli 80 000km. Nyt toimii kuin uus. Makia ajella.

    Hintaa kerty alle laitettuna 178€ (irroitus, paikalleenlaitto, stefat, öljyt, huolto). Palvelu hyvää.
  18. #1968
    Joo-o, tulipa käytyä motoparkissa. Meni vaan homma sikäli perseelleen että pystyin kaatamaan pyörän jo heti siinä varikkoalueella kun olin ottamassa sitä auton kyydistä pois. Tuloksena oikea sivukate halki ja muita katteita naarmuilla, jalkatapin/jarrupolkimen kiinnike poikki, oikea tanko ja jarrukahva vääntynyt sekä äänenvaimentimessa naarmut. Kohtalainen vitutus iski heti alkuun. Aikani kirottuani päätin kuitenkin että kun sinne asti on ajettu niin pitäähän se radallekin päästä joten eikun porakonetta kehiin ja patentilla jalkatappi jotenkin kiinni, katteisiin ilmastointiteippiä ja jarrukahvaa murjoin vähän eri asentoon. Ajelin sit koko päivän ilman takajarrua. Kyllä vaan harmittaa vieläkin...



    ps. jos jollain on ylimääräisenä noita osia niin saa tarjota!
    ZX-9R -99
  19. #1969
    Juu olen ostamassa 95 vuoden 9R:ää niin mitä ptäisi tsekata ensiksi? kävin koeajamassa ja vaikutti suht hyvältä, hieman jäykät vaihteet, tai sitten totuin vain hondan vaihteisiin..
    Tero Eskelinen
  20. #1970
    Lainaa (FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
    Juu olen ostamassa 95 vuoden 9R:ää niin mitä ptäisi tsekata ensiksi? kävin koeajamassa ja vaikutti suht hyvältä, hieman jäykät vaihteet, tai sitten totuin vain hondan vaihteisiin..
    Tarkista ainakin takaiskarin kunto!
  21. #1971
    Lainaa (riekha01 @ Heinä. 26 2009,13:52) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
    Juu olen ostamassa 95 vuoden 9R:ää niin mitä ptäisi tsekata ensiksi? kävin koeajamassa ja vaikutti suht hyvältä, hieman jäykät vaihteet, tai sitten totuin vain hondan vaihteisiin..
    Tarkista ainakin takaiskarin kunto!
    No jos se maksaa 170e töineen päivineen niin sen voi ostaa vaikka uuden

    Ei varmaan siihen kaadu jos muuten pyörä ok?
  22. #1972
    Lainaa (FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
    Juu olen ostamassa 95 vuoden 9R:ää niin mitä ptäisi tsekata ensiksi? kävin koeajamassa ja vaikutti suht hyvältä, hieman jäykät vaihteet, tai sitten totuin vain hondan vaihteisiin..
    Perustsekkaukset, eli kulutusosien kunto...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  23. #1973
    Lainaa (MakeK @ Heinä. 19 2009,20:28) kirjoitti
    Laitoin ysiärrään uudet Dunlop Sportmaxit vanhojen kivikovien ja epätasaisesti kuluneiden renkaitten tilalle. Taakse tuli 190/50 ja eteen normi 120/70. Samalla tuli vaihdettua uudet ketjut ja rattaat kun vanhoissa ketjuissa rupesi lenkit jumittamaan. Kun kerta remonttia rupesin tekemään niin samalla pesin ja rasvasin takahaarukan linkkujen laakerit ja vaihdoin öljyt ja suodattimen. Ajattelin tällä kertaa kokeilla Hondan puolisynteettistä öljyä. Kaiken kaikkiaan homma kyllä kannatti, ajettavuus muuttui aika radikaalisti(ihmekkös tuo!) Nyt jos vielä kerkeäisi radalle joku päivä kokeilemaan...
    Minäkin laitoin Sportmaxit alle. Tuntuu aika hyvältä kompromissilta. Pitoa löytyy ja ohjautuvuus kunnossa. Kestoa näyttäisi 1.5tkm ajon jälkeen, mitalla arvioiden 6-6.5 tkm. Ihan hyvä kesto verrattuna pehmeään ratakumiin verrattuna. Pysyy hyvin pyöreänä, kunhan paineet on kohdallaan.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  24. #1974
    Lainaa (FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
    Juu olen ostamassa 95 vuoden 9R:ää niin mitä ptäisi tsekata ensiksi? kävin koeajamassa ja vaikutti suht hyvältä, hieman jäykät vaihteet, tai sitten totuin vain hondan vaihteisiin..
    Jäykät vaihteet on ominaisuus, ei vika. Jos kuitenkin vaihtaa nätisti, eikä rusahtele, niin homma on kunnossa.

    Öljyn valinnalla voi kuitenkin vaikuttaa tuohon polkimen jäykkyyteen...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  25. #1975
    no ehkä pienoinen rusahdus kuuluu tai sit oon vaan vainoharhanen uuden merkin alla mistäs sais tietoo noista huoltoväleistä mitä ja koska pitäis tehdä? koska nokkaketju ja kiristin? jnejne... ja onks toi luotettava rassi ettei laukee het kättelyssä? meneeks niitä kansipahveja tässä koneessa? lämmöt oli ainaki koeajolla niinku piti, kaupungissa hieman korkeempi kuin motarilla kuulukos kaasukahvan olla jäykkä vai olisko vaan tangon painot veivattu liian tiukalle.. helkkarin hyvä ja ketterä oli ajaa.. koneeseen kai tartteis ölpitkin vaihtaa, mitäs laittais?
    Tero Eskelinen
  26. #1976
    Hei! Täälläkin yksi uusi ysiärräkuski.

    Ostin toissapäivänä vm. 95 ysiärrän. Ensimmäinen pyörä, ja ihan kivastihan siitä tuntuu paukkuja löytyvän.

    Minkähänlainen homma tuohon on vaihtaa nokkaketjun kiristin yms...? Kun tuntuu että tuo vähän rallattaa kylmänä. Vai kuuluuko kasawikojen ominaisuuksiin?
  27. #1977
    Mitä luultavimmin ei ole nokkaketju, joka rallattaa vaan laturin ketju. Kyseinen kuminauha sijaitsee kytkimen takana, joten jos ääni tuntuu tulevan sieltäpäin, syyllinen on löytynyt. Itselläni ainakin tuo pitää reilusti enemmän ääntä kuin itse nokkaketju.

    Tuolla ketjulla on automaatti- sekä manuaalikiristin. Ketjua voi siis kiristää manuaalisesti, mutta vaatii kytkinpakan irroituksen.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  28. #1978
    Lainaa (Oka @ Heinä. 27 2009,01:11) kirjoitti
    Mitä luultavimmin ei ole nokkaketju, joka rallattaa vaan laturin ketju. Kyseinen kuminauha sijaitsee kytkimen takana, joten jos ääni tuntuu tulevan sieltäpäin, syyllinen on löytynyt. Itselläni ainakin tuo pitää reilusti enemmän ääntä kuin itse nokkaketju.

    Tuolla ketjulla on automaatti- sekä manuaalikiristin. Ketjua voi siis kiristää manuaalisesti, mutta vaatii kytkinpakan irroituksen.
    Okei. Pitääpä tuossa päivällä tsekkailla. onko siitä haittaa kovinkin, jos se laturin ketju on löysällä?

    Pitää pistää tänää kuva tuosta putkistosta tänne, niin saatte veikkailla minkä merkkinen se on ku itellä ei ole tietoa.
  29. #1979
    No nyt on kawasaki zx-9r -95 pihassa
    Tero Eskelinen
  30.  
  31. #1980
    Lainaa (TiJuKo @ Heinä. 26 2009,21:45) kirjoitti
    Lainaa (MakeK @ Heinä. 19 2009,20:28) kirjoitti
    Laitoin ysiärrään uudet Dunlop Sportmaxit vanhojen kivikovien ja epätasaisesti kuluneiden renkaitten tilalle. Taakse tuli 190/50 ja eteen normi 120/70. Samalla tuli vaihdettua uudet ketjut ja rattaat kun vanhoissa ketjuissa rupesi lenkit jumittamaan. Kun kerta remonttia rupesin tekemään niin samalla pesin ja rasvasin takahaarukan linkkujen laakerit ja vaihdoin öljyt ja suodattimen. Ajattelin tällä kertaa kokeilla Hondan puolisynteettistä öljyä. Kaiken kaikkiaan homma kyllä kannatti, ajettavuus muuttui aika radikaalisti(ihmekkös tuo!) Nyt jos vielä kerkeäisi radalle joku päivä kokeilemaan...
    Minäkin laitoin Sportmaxit alle. Tuntuu aika hyvältä kompromissilta. Pitoa löytyy ja ohjautuvuus kunnossa. Kestoa näyttäisi 1.5tkm ajon jälkeen, mitalla arvioiden 6-6.5 tkm. Ihan hyvä kesto verrattuna pehmeään ratakumiin verrattuna. Pysyy hyvin pyöreänä, kunhan paineet on kohdallaan.
    Joo, ihan hyvältä vaikuttaisi nuo kumit. Jotenkin jännästi reunoilta kulahti nuo renkaat kun kävin radalla kurvailemassa ja keskeltä on kuin uudet
    Edessä on jopa muutama "karva" vielä tallessa keskikohdalla, mikä tuntuu kyllä aika uskomattomalta.
    ZX-9R -99
Sivu: 66 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876 ... ViimeinenViimeinen