Sivu: 16 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 3325:sta
  1. #451
    joo kyllä pitäs olla säädöt kohillaan
  2. #452
    Hei jätkät mistä saisin Suomesta ohjausikarin ja crash padit mun vm.99. Uudempiin löytyy vaikka mistä muttei tohon vm.98-99
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  3. #453
    Hej! Onkos kukaan vertaillut -98-99 mallien ja uudempien katteita? Onko pelkkä upperi erilainen vai myös kaikki muut? Alko ahistaa tuo -98 vuotisen scootter-lookki
  4. #454
    Millä tavalla 98-99 muistuttaa skootteria? Minusta ne ovat niin linjakkaita ja hyvännäköisiä, etteivät yhtään häpeä olla uusien pokemonilta näyttävien kilosporttien vieressä nakkikioskilla.

    98-99 eroaa uudemmasta 00-01 mallista etukatteeltaan, jossa tuplavalot. 02-03:ssa takakate on taas erilainen kuin edellisessä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  5. #455
    Ketjujen kireydestä... Kawan sivuilla F-mallin pyörillä chain slack 10-15mm. Mitataanko tuo ylä vai alapuolelta? Tuntuu aikan pirun kireältä jos alapuolelta mitataan. Vai tarkoittaako tuo että ton verran kärsii nousta jos mitataan yläpuolelta? Muistelen että edellisessä pyörässä toi oli 25-35mm alapuolelta mitattuna.



    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

    " R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
  6. #456
    27 - 33 mm, alapuolelta kireimmästä kohdasta mitattuna.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  7. #457
    eiköhän tuo ~3cm alta mitattuna ole sellainen nyrkkisääntö kaikille ketjuvetoisille moottoripyörille. tuo 1-1,5 cm klappi kyllä hajottaa vetoakselin laakerit. vielä jos tarakalle hyppää joku sotanorsu, niin vetoakseli on hirveessä pantteessa.



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  8. #458
    Tässä kuva mun 9:istä, kuva on aika huono laatuinen.
    9
  9. #459
    nätti peli sulla JiiPee77

    Itekki pitää hommata tuo undertray omaan mopoon.



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  10. #460
    oma YSI hiukan maalattuna parin kolhun jälkeen
    edit: ois kaupan tehkää tarjouksia 70 tkm vaan huom "VAAN" mittaris



    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  11. #461
    Jokos koht saa Somerolle lähtee tuomaan kawaa Ja huom muista ne toimituskulut ei oo halapaa ei. Oisit vaan käynny pikapankil sillon ku olin siel
    Höhöö letkut on kotona, sano entinen palomies!

    Siis mää vai
  12. #462
    Mitkä ovat mun pärrän rattaiden hammasluvut eli että tiedän tilata jatkossa oikeat. Ketju on 110Lenkkinen.
    Mitkä on siis käytettävät vakiohammasluvut etu ja takarattaassa?
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  13. #463
    Lainaa (Ron Jeremy @ Syys. 07 2006,14:33) kirjoitti
    Mitkä ovat mun pärrän rattaiden hammasluvut eli että tiedän tilata jatkossa oikeat. Ketju on 110Lenkkinen.
    Mitkä on siis käytettävät vakiohammasluvut etu ja takarattaassa?
    kawasaki.com on ihmeainetta , sielta selvis etta 16TX41T ois vakioratastus ja ketju siis toi 110L
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  14. #464
    Entäs mikäs pitäs olla ketjun mitta jos laittais 15/41 ratastuksen. Taikka sitten 15/42
  15. #465
    Lainaa (deede @ Syys. 10 2006,02:43) kirjoitti
    Entäs mikäs pitäs olla ketjun mitta jos laittais 15/41 ratastuksen. Taikka sitten 15/42
    Uskoisin että 110 Lenkkisellä pärjäät. Tää ei ole varma tieto
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
  16. #466
    Lisää kuvia tosta undertraystä:

    ja takaa

    Eli on siellä vilkutkin. ....jossain

    Mullahan kausi jo ohi kun vetäisin puuhun crossilla ja käsi poikki....kilsoja tuli ysillä tänä kesänä vaan 3500km
    Noh ens kesää odotellessa



    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

    " R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
  17. #467
    SÄIKÄHDIN!

    Rampissa, mutkan ulostulossa lisäsin kaasua reilummin, etupää keveni, ja voblaus alkoi. Ja voimistui... hakkasi rajoittimiin muutaman kerran. Vauhtia ehkä 80-90. Saatto olla enemmänkin. * *

    Ehdin jo ajattelemaan että "nyt se on menoa, tää ei helpota!" sen verran pitkään ja kovaa veivas. Pyörä heilu alla ku viimestä päivää!!! *

    Renkaat on nyt Pirella super corsat. Lähes uudet. Aikaisemmilla vanhoilla renkailla en saanut moista aikaan * *Alusta on aika jäykäks säädetty, mutta esim. ride height ja etuputket on ihan orggis kohillaan. *Miiiiistä moinen johtuu?
  18. #468
    hienon näkönen peli sulla w-mies.

    Vieläkö laitat kirkkaan takavalon niin sitte on makee. Passais hienosti tuohon mopos väritykseen.

    Ite oon raivannu lämmintä tilaa mopotille varastosta ,että saa talven aikana tuunata. Niin ei tartte pakkasessa räpeltää.



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  19. #469
    Niin ja onko kellään muulla ollu tällaista "vikaa" että tosi kovaa jarruttaessa etujarrulla tuntuu etupäästä sellainen vaimea naksahdus?

    Normaalisti eli nätisti jarrutettuna tätä naksahdusta ei kuulu.

    Huomasin sen "vian" tuossa viikko sitten kun jarrutin oikeen saamaristi etusella ,niin jostain paloista tai jostain lähtee sellanen naksahdus ääni ja tuntuu heikosti käteen.

    Nostin pukilla keulan ilmaan ja pyöritin kädellä eturatasta ja painelin jarrua, niin välillä se "naksahtaa" jarrun lukittuessa.

    Onko kellään ollu samanlaista "vikaa" että osais sanoa onko palat tai jarrusylinteri tai joku muu menossa vaihtoon? Paloissa pintaa n.2mm. Kiitos etukäteen.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  20. #470
    Mulla on. Veikkaan ohjauslaakeria, kiristäminen voisi auttaa. Mutta en ole jaksanut vielä stressata asiaa niin paljoa että tutkisin yhtään sen tarkemmin, kun ei tuo olemista ja ajamista haittaa. Mutta "oireet" ovat samat kuin sinulla.
    Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
  21. #471
    Kiitti vinkistä.
    Kyllähän mulla kävi tuo laakerin kiristäminen mielessä. Eli pitääpä kokeilla ja katotaan sitte miten kävi.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  22. #472
    Moro vaan kaikille!

    Törmäsin tähän ja oli pakko rekisteröityä.

    ZX-9R -98 ollut nyt kuukauden päivät ja kohtuu hyvin on toiminut. Muokattua on tuplakupla, teräspunosletkut ja tallissa olisi soolotakakate, mutta saa nähdä tuleeko se ikinä kiinni kun on vielä pohjamaalissa.

    tossa parit kuvat:




    Kohta alkaa olla kesän ajot ajettu ja talvella pääsee pyörää rassaamaan. Tarkoitus olisi ainakin asentaa huggeri, sirompaa vilkkua ja uusi tuplakupla (kirkas). Lisäksi ajattelin kiillottaa rungon, takahäkin plus muita osia. Tiiä sitten miten kiillotetut osat sopivat ysiärrään? Ja tietenkin perus huoltookin pitäisi tehdä (etupään stefat yms.)
    <p>VALOKUVAUSTA PK-seudulla www.matiasjurvanen.com</p>
  23. #473
    Lainaa (JiiPee77 @ Elo. 30 2006,12:35) kirjoitti
    Tässä kuva mun 9:istä, kuva on aika huono laatuinen.
    9
    Onko JiiPee:llä laitettu jotain hiilariteipiä tjs. tohon runkoon kun on musta tuosta keskeltä? Ite aattelin kiillotella ton rungon, mutta näyttäis se mustankin tosi hyvälle. Iso homma vaan jos rupeis sitä maalaamaan
    <p>VALOKUVAUSTA PK-seudulla www.matiasjurvanen.com</p>
  24. #474
    On hiilikuituteippiä. En oo ite laittanu oli siinä kun ostin.
  25. #475
    Yksi uusi kawan omistaja lisää. Tuli hankittua tuommonen -99 ZX9R --> KUVAT

    Kauhutarinat on kuultu ja huomioitu kawaa otettaessa, mutta nyt km:jä takana reilu 200 ja hyvältä tuntuu.
    Edellisten omistajien toimesta ilmeisesti pikkasen kaadettu ja vaihdettu putkea.
    Ens talven aikana täydellinen huolto sekä pieniä muokkauksia: minivilkkua, kilpiteline ja katsotaan mitä muuta keksisi...

    Sit kysymys: Minkä verran ilmeisesti venttiilien nostajien äänet pitää kuulua, kun ne on kunnossa, koska tähän on keväällä vaihdettu säätöpaloja sekä dynotettu, jonka jälkeen ajettu n. 1000km...
    Kyllä tällä syysmasennusta saa vähennettyä, takapyörältä 136hv.
  26. #476
    Minkäslaisia pleksejä porukka on pyöriinsä ostellut? Hieman tekisi mieli korkeampaa tuon vakion tilalle, mutta lähes kaikki nämä tuplakuplat näyttävät kummallisilta.
    Mielellään ei tuota mukavaa katteen linjaa kovin rikkoisi.
    Tämä sitten näyttää jo paljon paremmalta. Arvauksia/tietoa valmistajasta?
    Laittakaa ihmeessä kuvia myös omistanne, jos ovat lähellä jälkimmäistä.

    Putkisto olisi myös menossa vaihtoon talven aikana. Joko yoshimuraa tai akrapoviccia tulossa. Suosituksia?
    Suuttimet ja putsari sitten siinä samalla, ja pitänee kai sitä syttypyörääkin harkita. ;>


    Ja niin, kuva:
    http://www.bikepics.com/pictures/687674/
  27. #477
    Mulla MRA:n tuplakupla, aika lähällä tota "tämä" pleksiä.
  28. #478
    Moro Mazai
    Mulla on kans tuon MRA:n sininen tuplakupla ja se näyttää just samalta ku tuo "tämä" kuvassa oleva. Elikkäs aivan loistava valinta.

    Ja putkistosta voin suositella Akran putkistoa. Mulla on tuon akran koko putkisto,syttypyörä,suutinsatsi ja vapari. Ja tehoihin olen tosi tyytyväinen

    en voi ku suositella tuollaisia satseja. välitykset on vielä vaihdettu taakse sillain että 41 pois ja 45 tilalle niin kyllä lähtee

    keulii kakkosella kaasusta
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  29. #479
    Kiitoksia vastauksista, pitääpi sitten laittaa semmonen tilaukseen.

    ysi-ärrä: Minkälaiset lukemat irtoaa renkaalta sulla noilla palikoilla?
    Aikasemmassa ysissä oli akran slipari, dynojettiä ja k&n:ää, ja renkaalla parikymmenystä vajaa 139, käyrä lähes viivasuora.
    Tarkoituksena nyt syksyllä käyttää vakiokuntoisena penkissä, ja keveemmällä uudestaan.
  30.  
  31. #480
    en tiedä vielä tuota tehokäyrää.
    Pitää ens keväänä käyttää penkissä niin tietää paremmin.
    Mut kyllä tuolla on kiva ajaa. Varsinki ku saundit on kohillaan.
    Mut kyllä se ihan kivasti kulkee ku kutosella menee rajotinta vasten
    Ei yksinkertaisesti voi kulkea enempää.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Sivu: 16 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen