Honda VFR 750F -93
EX: Suzuki GS500M Katana -81
EX: Yamaha XS400 -82
Ei eksyvä tietä kysy
Jos sitä etanolia on enemmän, eli tankki on täynnä, silloin se voi tarvittaessa hörpätä isomman määrän vettä ja toisaalta kondensoituminen on vähäisempää. Jossain venekäytössä tai ulkona säilytettävässä prätkässä vajaa tankki voi kyllä olla oikeastikin ongelma - ainakin jos on pitkään ajamatta. Kai siinä jotain haihtumista/hartsiintumistakin tapahtuu helpommin kun ilmatilaa on enemmän suhteessa nesteeseen.
En ole kyllä kuullut, että viikoittain tai edes kerran kuukaudessa käytettävässä laitteessa mikään vajaus olisi ollut ongelma.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
ei se bensan kanssa oo niin tarkkaa mutta riisseliin kun iskee bakteeri niin siinä sitä sitten tekemistä riittääkin..
täällä yks maajussi iski farmisäiliöstä uuden traktorinsa tankin täyteen seurauksella että uusittiin suodattimet, pumppu ja suuttimet ja huuhdeltiin tankki ja putkistot. laskua reilu 12K€
kaveri kasvatteli siitä tankista otettua näytettä kokispullossa muutaman viikon, kamalannäköistä vaaleanpunaista sotkua oli ensin pullonpohjalla kolmisen senttiä ja kuukauden päästä melkein puoli pulloa
joo kyllä , se isäntä meni remontista suoraan farmisäiliölle tankkaamaan...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Ihan vaan asian sivusta mutta AdBlueta kannattaa myös välttää tankkaamasta "väärään reikään". Ihanan kallista, kun kristallisoituu tukkien kaikki reitit, joissa pääsee kulkemaan.
Lähetetty minun YAL-L21 laitteesta Tapatalkilla
ZXR750 J "K"
Ei näillä keleillä tartte. Talvi pakkasilla ehkä. Toi on kisaenska ja varmasti siinä vaiheessa kun se on kaupasta ulos ajettu niin on turhat kuristukset poistettu ja kaasari laitettu asiallisiin säätöihin. Tosin tuossa lienee vielä "vaikea säätöinen" Mikunin kaasari kun vuotta paria uudempiin tuli Keihin FCR.
Jos putkessa paukkuminen lisääntyi niin säädä takaisin siihen mistä aloitit.
Noissa on niin avara vaimennin että tahtoo poksutella vaikka olis säädöt ihan kohdillaankin.
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Joku kertoi että paukkuminen johtuu laihalla käymisestä niin sillä säädin rikkaamalle mutta pitää säätää se takas, ja tuossa kokeilin niin imu päällä ei paukkunut
Tuli mielenhäiriössä tilattua uudet jarrulevyt, niin voiko jarrupaloihin (EBC:n EPFA) kuluneet urat tasoittaa tasaisella metalliviilalla?
Ajatustasolla tuntuu selkeästi että homma ei voi epäonnistua, mutta onko tässä jotain sudenkuoppia? Jarrupalan luulisi aika kiltisti tottelevan viilan terää, kunhan tasoittaa suoraan ja muuten on huolellinen. Jos viilanjälki jää karheaksi niin voisihan sitä vielä lasilevyllä käyttää hiomapaperin päällä.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Eipä oo tullut jarrupaloja viilailtua, mutta musta se materiaali on aika pehmeetä. Alottaisin lasilevy+hiomapaperi -yhdistelmällä. Jos ei pure, ni sit näyttää viilaa.
Ja ei kai siinä muuta kun toteuttamaan. Ekat jarrutukset varovasti, ni tietää ja oppii miten puree.
Braaaaap
Kaikenlaista,
mutta jos hiot/viilat tms niin tarkista sitten enne asennusta
että on tosiaan jokapaikasta yhtä paksut eikä vinot
vinot kun helposti jumittu(palat sekä männät kiilauttu) ja se on vähemmän toivottu ominaisuus
että jarru jää päälle jo hiljaisessa vauhdissa tule hyvin helposti antisäästöä,
eka kokeilu vaikka keula ilmassa pyöritelemällä jääkö jumitamaan
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Päivän yllättävänä teknisenä failurena huomasin vikasta ratasetistä poistuessani, että moottorin läpi menevä 12mm pultti on katkennut lukkomutterin päädystä ja se oli työntynyt kolostaan puoliksi jo ulos.... sain sen toki työnnettyä jalalla takas valutellessa varikolle.
Mutta nyt olis aika hitonmoinen kiire saada tuohon korvaava osa tilalle, ku Kymiringillä pitäis ajaa Lauantaina. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Kyseinen osa on siis tämä:
https://www.partzilla.com/product/honda/90101-MFL-000
Mutta luulen että tilaamalla toi osa ei kerkee Lauantaiksi mulle, joten jos jollakulla on tuohon korvaava keino/osa jonka saa jostain heti ni saa ehdottaa!
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Mitä se tarkalleen ottaen kiristää? Moottorin korvakkeisiinsa? Rautalankapatenttina kierretanko läpi ja mutterit päihin?
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
http://www.purkuosat.net/images/CBR1...8/DSCN7880.JPG tämä? Mp pitstop löytyy jotakin honda osaa.
K8-1000
Juu. Googlaa sen 8.8 tangon maksimimomentin ja kattoo, et jos alittaa orggispultin momentin, niin ei vedä sit niin piukkaan.
Tietty, metrin tangosta saa jo monta harjoituskappaletta, haha!
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kait nyt kakstoistasena voi kasikasinkin vetää jo melkosen piukkaan ilman murheita. En välttämättä jättäis sitä sinne olettaen että ko tempun mahtuu yleensäkään tekemään (uppokantapultti) mut eiköhän se sielä nyt yhen ratapäivän kestä, olettaen tietty mitä tuo pitää kasassa
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Liekö koneen kiinnityspultti.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Rälläkkä, katkolaikka, kierretanko, kaks mutteria. Merkkaa kierretankoon haluttu mitta vaikka tussilla, rullaa mutteri tankoon lähimaille silleen ettei ole tiellä. Katkaise kierretanko rälläkällä/rautasahalla, siisti kierteen pää viilalla, kierrä edm mutteri ulos katkaistun päädyn läpi (oikaisee kierteen pään) tai kierrä siihen päähän ja työnnä toinen pää edellä läpi, kierrä mutteri vapaaseen päähän, kiristä.
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Jatkomutteri pulttiin tai sopivaan pätkään kierretankoa kiinni ja porakoneeseen. Työstetään rälläkällä tai jollain toiseen päähän se kartio.
Sitten tehdään siitä työstetystä jatkomutterista sopivan mittainen ja kiinnitetään esim. 10.9 kierretankoon kierrelukitteella. Jos haluaa varmistaa, niin voi vähän murjoa kierteitä kierretangosta.
Sitten mittaan sen tangon pituuden tavallisella mutterilla ja aluslevyllä..
Kun kartiopää ja pituus on kohdallaan, niin voi vielä varmistaa ja tehdä sinne toiseen päähän tasapäämeisselille uran, josta kierretankoa voi pitää kiinni, kun kasaa kokonaisuuden nyloc-mutterilla.
Momenttiavain ei tähän kokonaisuuteen välttämättä käy, mutta kiristää sen pultin kiinni.
Riippu pitkälti mitä väsäys kapistuksia on käytettävissä,
jos vaikka sorvi niin sorvaa mutterin toiseen päähän kartioksi jos ei niin sitten pyöritelle sen vaikka smirgelillä, rälläkällä tms homma helpotta jos sen pistää pyörimään pultin päähän porakoneesen, siis jos sen kartoin välttämättä tarvitsee jos ei niin sitten vaan pätkäisee spoivan pituisen pätkä ja mutteri priakn kanssa molempiin päihin,
yksi konsti on käydä pultti kaupassa ja korvat kierre tanko pultilla sitten muotilee sen pultin kannan saman tapaan
jos siinä orgpuktissa on siinä kartio kannssa joku kolo avaimelle että saa pidettyä vastaan niin sen korvaa hitsaanmalla siihen muotoilun ulko päähän mutterin, jos se törröttä liikkaa niin sitten leikka sen kirityksen jälkeen irti
2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S 6X1Maili
2015Halli6X1Maili
2015Lappenranta K 17X1Maili
2015Kauhava17X1Maili
2015Räyskälä27X1/4Maili
2015Lappenranta S 3X1Maili
Mitään työstäkoneitahan privalla ei oo, ja olosuhteet vissiin parkkiruutu.
Eli kysymys kuuluu, tartteeko muuta kuin kierretangon katkaisun mittaansa ja mutteria päälle.
Ja priva: ei se katkennut pultti siellä mitään paikallaan enää pidä. On muiden kiinnityspisteiden varassa. Ei kiinnityspultteihin leikkaavaa voimaa tule, vaan vetoa. Veto on nyt poissa![]()
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Pultti joskus kiristetty väärään momenttiin metallin myötörajalle ja tärinä aiheuttanut rasitusmurtuman sekä pultin katkeamisen?
Kylätason kurapyöräilijä.