Sivu: 84 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3474828384858694 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2491:stä 2520:een 3435:sta
  1. #2491
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Ebay ei ilm. auta juurikaan akkujen kanssa - ainakin Briteistä kertoivat vain kuriirien kautta akkujen kuljetuksen onnistuvan ja overseas optio tav. postilla ei onnistu. Vaaralliseksi luokiteltavaa tavaraa. Yritin tuosta Saksan Ebaysta ottaa tolkkua, mutta jäi epäselväksi DHL:n rooli ja mahd. lisäkustannukset vaikka rahtitiedoissa olisi tuo postituskustannus olleen vain kympin luokkaa.
    :
    kumma homma, ettei onnistu. motorworksilta tilasin uuden akun pari vuotta sitten puimuriin ja tuli ilman ongelmia. tarkistin niiden sivuilta ja luki postituksesta vain seuraavaa:

    Usual delivery time for Royal Mail International Signed for is between 3 and 6 days.

    Usual delivery time for Interlink European is between 4 and 8 days

    eli ei tuollakaan mainita, minkä firman kautta tulee, mutta geeli/agm/mikälie se nyt olikaan tuli ihan ok.

    tuossa yks päivä olin jo motonetissä, mutta myyjä ei osannut sanoa, onko yuasan takuu puoli vuotta vaiko vuosi, niin jätin vielä hankkimatta. pitää se takuu tarkistaa ensin. kuulemma se takuu, mikä lukee firman sivuilla olis heilläkin. varmaan sen loiskeakun otan sieltä, 79,90e taisi olla hinta.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #2492
    Lainaa kosanderi kirjoitti Katso viesti
    Ja asiaan. Tulevia entrauskohteita pyörään on etupyörän laakerien vaihto ja kahvalämppärien asennus. Edellisessä pyörässä oli Dicen lämmittimet (www.hyeenaracing.fi/product_details.php?p=847) ja kohtuu vaivaton oli asentaa. Onko kukaan tuplaäksään laittanut noita samoja elementtejä? Tai onko muuten tiedossa jotain erityishuomioitavaa asennusprojektissa? Paketissa tuleva koko nyrkillä operoitava suunnaton vipukytkin vaihtunee sirompaan malliin ja ohjausvirta releellä takavalolta.

    Teretulemast

    Etupyörän laakerit ajattelin kanssa vaihtaa kun keula osissa tällä hetkellä.. Vielä(kään) ei ole jousia näkynyt, mutta samalla kerralla lähtee vaihtoon.
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  3. #2493
  4. #2494
    Lainaa jukkamaa kirjoitti Katso viesti
    Vähän skeptinen olisin, jos oikein luin niin tuo valehtelee ilman lämpötilan ruiskulle ja saa koneen toimimaan rikkaammalla. Eli aivan varmasti kuluttaa enemmän mutta muut vaikutukset on kysymysmerkkejä.
    XX
  5. #2495
    Eikä siinä vielä kaikki. Nopean tilaajan etu:

    http://www.ebay.com/itm/Car-Electric...97aa01&vxp=mtr

    Ahtaa 0.8 bar..."Because it is not a children's toy."



    Jotenkin tuo plugi kuulostaa hieman vastaavalta...


    Ja asiaan.

    Kosanderilta loistava valinta, tervetuloa!

    Ihan kanssa mielenkiinnosta kyselen, että käyttääkö porukka kuinka paljon noita kahvanlämppäreitä? En tiedä, että onko omat räpylät jotenkin erikoiset, mutta yleensä muu kroppa palelee ennen käsiä. Hanskoina MP-asun tarjoushanskat (joita ei tietenkään saa enää...oli moni muukin Allrightista kysellyt) keväästä syksyyn, alle viiden asteen alkaa tulla vilpoinen. Silloin kyllä palelee jo naamakin kypärän sisällä ja ajaminen alkaa muutenkin olla vähän niin ja näin.
    Viimeksi muokannut: IMN; 23.02.2015 klo 15:11.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  6. #2496
    Lainaa IMN kirjoitti Katso viesti

    Ihan kanssa mielenkiinnosta kyselen, että käyttääkö porukka kuinka paljon noita kahvanlämppäreitä? En tiedä, että onko omat räpylät jotenkin erikoiset, mutta yleensä muu kroppa palelee ennen käsiä. Hanskoina MP-asun tarjoushanskat (joita ei tietenkään saa enää...oli moni muukin Allrightista kysellyt) keväästä syksyyn, alle viiden asteen alkaa tulla vilpoinen. Silloin kyllä palelee jo naamakin kypärän sisällä ja ajaminen alkaa muutenkin olla vähän niin ja näin.
    Melkein päivittäin. Ei tartte ku aamuvilposilla lähteä töihin niin kahvalämppärit hehkuu punasina
    Honda SLR 650 10.2016- [ 100km]
    Honda CBR 1100 XX 3.2014- 5.2015 [7000km]
    Suzuki GSX-R1000 2.2013- 3.2014 [6000km]
    Kawasaki ZR-7S 4.2012- 2.2013 [11050km]
    Kawasaki ZXR750J 7.2011- 4.2012 [5535km]
  7. #2497
    Kahvalämppäreinä sellaiset tuppien alle asennettavat mattoelementit. Toimii minulle riittävästi vaikka esivastus onkin rikki eikä lämpene kuin täysille, onhan siinä kytkin mistä saa pois päältä
    Orggis lämppäreistä ei kokemusta.
    Vävyllekkin asennettiin äxsään "matto" lämppärit viimekesään ja on ollut tyytyväinen. Korjatkoo tänne itse jos ei pidä paikkansa
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  8. #2498
    Lainaa nurmak kirjoitti Katso viesti
    Orggis lämppäreistä ei kokemusta.
    orkkikset hyvät, maksoivat aikanaan toki sen 200e. muistaakseni kuusi säätöaluetta niissä valmiina ja tehoja löytyy ainakin mulle ihan tarpeeksi suomen suveen.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #2499
    Ainahan voi ostaa akulla toimivat lämmitettävät hanskat, niitä voi käyttää muulloinkin kun ajaessa.
  10. #2500
    Lainaa Sek1 kirjoitti Katso viesti
    Ainahan voi ostaa akulla toimivat lämmitettävät hanskat, niitä voi käyttää muulloinkin kun ajaessa.
    talveksi kolahommiin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #2501
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kumma homma, ettei onnistu. motorworksilta tilasin uuden akun pari vuotta sitten puimuriin ja tuli ilman ongelmia. tarkistin niiden sivuilta ja luki postituksesta vain seuraavaa:

    Usual delivery time for Royal Mail International Signed for is between 3 and 6 days.

    Usual delivery time for Interlink European is between 4 and 8 days

    eli ei tuollakaan mainita, minkä firman kautta tulee, mutta geeli/agm/mikälie se nyt olikaan tuli ihan ok.

    tuossa yks päivä olin jo motonetissä, mutta myyjä ei osannut sanoa, onko yuasan takuu puoli vuotta vaiko vuosi, niin jätin vielä hankkimatta. pitää se takuu tarkistaa ensin. kuulemma se takuu, mikä lukee firman sivuilla olis heilläkin. varmaan sen loiskeakun otan sieltä, 79,90e taisi olla hinta.


    Dear ad-amb,

    Hi

    Thank you for your interest unfortunately we cannot ship batteries overseas.

    Regards
    - blackpoolhonda



    Dear ad-amb,

    Sorry, sending batteries through the postal service is prohibited, we use a courier who only delivers within the UK.
    Kind Regards

    Paul Styles - Partner
    - doblemotorcycles



    Pitänee nyt yrittää kuikuilla kuitenkin jos kerran jostain voisi saada. Olisin suoraan toki tuolta ostanut suosiolla sen 79,79eur maksavan akun, mutta se on vain kaasarimalleihin ('00 saakka) eikä käy esim. '05:een joka itsellä alla. Eikös herrallakin oli vm. 2007 peli?
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  12. #2502
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Pitänee nyt yrittää kuikuilla kuitenkin jos kerran jostain voisi saada. Olisin suoraan toki tuolta ostanut suosiolla sen 79,79eur maksavan akun, mutta se on vain kaasarimalleihin ('00 saakka) eikä käy esim. '05:een joka itsellä alla. Eikös herrallakin oli vm. 2007 peli?
    onhan tuo -07. muistelen yhtä ketjua tässä, koitanpas löytää sen, siellä taisi joku tunkea sen isomman sinne penkin alle..

    tuossa sanoo, että isompikin sinne mahtuisi..

    http://www.moottoripyora.org/keskust...YTX12BS-YTZ12S

    toki jos ostaa sen isomman, kokeilee paikoilleen ilman hapotusta ja jos ei passaa niin takasin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #2503
    Releet ja sirompi keinukytkin ja sulakepesät yms haettuna… Vielä pitäis se lämmityssarja tilata. Niin ja varmaan se pyöräkin pitäis saada pihaan Vähän niinku on etupainotteisesti menty. Niin ja ajofarkutkin tuli tilattua, näytti olevan eurobikerillä sweepin farkkuja alle satasella. Minkälaisia sitten lie…

    Tuohon kysymykseen kahvalämppäreiden käytöstä; itellä tuli kyllä melko pienellä kynnyksellä napsaistua lämmöt päälle äffässä kun sellaiset kerran löytyi. Ajohanskoina yleensä on kesällä semmoset semiköykäset nahkaiset Rev'itin hanaskat. Viileämmillä keleillä sitten MP-asun ajattoman tyylikkäät toppahanskat
    -97 CBR 1100 XX
    -91 GSX 750F (ex)
  14. #2504
    Itsellä oli -03 Birdissä ensin se pienempi akku. Sain sopivasti sit isomman ja meni nätisti paikoilleen kun otti 2kumiholkkia akkukotelon pohjalta pois. Eli kyllä sinne isompikin mahtuu
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  15. #2505
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Itsellä oli -03 Birdissä ensin se pienempi akku. Sain sopivasti sit isomman ja meni nätisti paikoilleen kun otti 2kumiholkkia akkukotelon pohjalta pois. Eli kyllä sinne isompikin mahtuu
    Rock.. Onko muistikuvaa kuinka korkeasta akusta kyse? Ilm. Yuasan akuissa korkeuseroa 110mm vs. 138mm ellen väärin muista. Kumitutit varmaan voisi myös korvata jollain 3-5mm kumimaton palalla tms.

    Sen verran kuitenkin on varmaa, etten haluaisi ottaa voltteja nivusiin..
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  16. #2506
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Sen verran kuitenkin on varmaa, etten haluaisi ottaa voltteja nivusiin..
    tiiä vaikka tuntuis hyvältä.

    ottaa vanhan akun pois, mittaa korkeuden ja tarvittaessa tulpat sieltä veke. ja miksihän en itsekään tuota ennen ole ajatellut..

    tarviiko se akku sinne edes mitään pehmustetta, gessussakaan ei ole mitään pehmustetta siellä akun alla ja hyvin pelittää. tosin agm-akku tällä hetkellä..
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 24.02.2015 klo 23:51.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  17. #2507
    Lainaa ad-amb kirjoitti Katso viesti
    Rock.. Onko muistikuvaa kuinka korkeasta akusta kyse? Ilm. Yuasan akuissa korkeuseroa 110mm vs. 138mm ellen väärin muista. Kumitutit varmaan voisi myös korvata jollain 3-5mm kumimaton palalla tms.
    Eipä ole kyllä mitään muistijälkeä noiden akkujen mitoista, muutakuin et Blackbirdiin ne oli molemmat tarkotettu.. Taitaa ne holkit olla jotakuinkin 2,5cm paksuiset. Kumimatto toimii korokkeena varmasti paremmin kuin hyvin.
    Ei muutaku akkua paikoilleen ja
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  18. #2508
    Takalaukku asiaa!
    Kolme varttia ettiskelin keskustelua aiheesta ja nyt ajan puutteen vuoksi kysääsen ihan suoraan...
    Sivu- ja tankkilaukuilla olen pärjännyt ittekseni ihan hyvin viimeset kolme kesää. Ens kesän euroopan turneelle istahtaakin uus morsian kyytiin ja takalaukun hankinta on nyt välttämätön...

    Pyörässä on Hondan omat sivulaukut ja kysyisinkin mikä olisi fiksuin ratkaisu onkelmaan? Saako noihin orkkis laukkutelineisiin suoraan istuvaa "bolt-on" takalaukku telinettä?

    Oon joskus kattellut miten äijät on asian ratkaisseet ja välilllä tulee vastaan aika kauheitakin viritelmiä, rajua hitsisaumaa jne...
    Olis hyvä jos telineen sais kohtuu vaivalla raapastua irti, viikonloppurallit ja lyhkäsemmät reissut olis tarkotus pärjätä jatkossakin sivu+tankkilaukuilla.
  19. #2509
    Ite aattelin tehdä Euroopan turneen ihan vaan pienellä tankkilaukulla ja Ortliebin n. 30 litran kassilla kuskin taaksen pituussuuntaan. Alkaa takalaukku vopeltaa kun hiukan kovempaa ajelee... No, ei ole tosiaan ketään kyydissäkään...

    Käykö sw-motechin (vai mikä se oli) takalaukun teline orkkis sivulaukkujen kanssa...? Näyttää ainakin hiukan erilaiselta kuin moni muu kiinnike:
    http://static.twisted-throttle.net/m.../phpGO5GGc.jpg
  20. #2510
    SW-Motechin takalaukkuteline ei käy orkkisrautojen kanssa. SW-Motechin takalaukkurauta on siitä "ikävä", että sen ollessa kiinni appari ei pidä juurikaan mistään pyörästä kiinni, ellei Motechin sivulaukkuraudat ole kiinni. Givillä kauhukahva jää paikoilleen, orkkiksilla kauhukahva muodostuu raudasta itsestään.

    Kurkkaappa cbrxx.fi-puolelta, sieltä löytyy yhteystiedot jollekin takalaukkuraudan tekijälle.

    Onhan näitä erilaisia versioita, enemmän tai vähemmän kauniita. Saahan tuollaisen SW-Motech-tyylisenkin tehtyä orkkisrautoihin, jos sattuu olemaan pääsy levytyökeskukselle ja särmäyspuristimelle sekä nurkista löytyy kohtuullisen paksua levytavaraa. Oma versio on kopio toisen bläkkäristin versiosta, jossa orkkisraudan yläputkeen on hitsattu kaksi kulmarautaa pitkittäin. Tällä keinolla telineestä sai mahdollisimman matalan ja ainevahvuudeltaan suhteessa äärettömän tukevan. Mallailin itse oikean "kulman" ja vein suosiolla ammattihitsarille "liimaukseen". Siistit saumat, väri päälle -> todella tukeva ja siisti. Kulmarautojen päät peitin kiiltävänmustalla polystyreenilevyllä, johon tuli laitettua vielä lisätakavalo ja kulmarautojen päihin lisäksi minivilkut. Laukun kiinnipitävä muovialusta on pulteilla kiinni noissa kulmaraudoissa.

    Laukkuraudan/alustan irroitus osoittautui itsellä jo SW-Motechin aikana turhaksi. Takalaukku on nykyäänkin kiinni aina, se on vaan niin äärettömän kätevä kypärä/roina/kauppakassi/lisävaate/sadeasu/yms. -jemma. Hakkaa sivulaukut helppokäyttöisyydessä mennentullen. Apparillekin luo ns. turvallisuuden tunteen. Laukunhan saa pois, paikalle jää vain musta muovialusta. Se ei ajossa ravista, jos haluaa ajella ilman takaboksia.

    Kannattaa sitten suosiolla ostaa bauttiarallaa 50-litranen takalaukku. Senkin saa harvinaisen äkkiä täyteen, kun naisväellä on hieman kenkiä, käsilaukkua, hilpettä... . Ei sen puoleen, sinne saa mahtumaan esim. repunkin, jota on tullut hyödynnettyä useasti esim. duunimatka-ajossa.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  21. #2511
    Tuosta ylemmästä olis kiva nähdä kuvia.

    Itsellä paikallaan se seinäjoen kaverin tekemä levy. Millin peltiä mistä väännetty. Siinä mallissa kannattaa pellin alle laittaa tueksi jotain levyä tai prikkaa, muuten ainakin givin boxin aluslevy ja sen pultit vääntää sitä ja alkaa vipattaa sitten siinä.

    Otin oman boxin pois väliaikaisesti, kun enimmäkseen tuolla tulee yksin ajettua, kun on matkalehmä toisena. Mut jos martta istuu kyydissä niin takaboxi on kyllä ehdoton olemassa.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  22. #2512
    Kappas, puhelimen syövereistä löytyi tästäkin kuvia...(miten ihmeessä löytyy mopokuvia ).

    Takalaukkuteline 1
    Takalaukkuteline 2
    Takalaukkuteline 3

    Jos en ihan väärin muista, niin tuo kulmarauta on luokkaa 20x20x3 mm. Haasteellisin tuossa oli määrittää asennuskulma. Hitsarille vein kulman määrittämiseen alumiinisoirosta väännetyn "kulmamitan", jonka mukaan kulmat sitten kiinnitettiin. Orkkistelinehän on pulverimaalattu ns. efektimustalla eli pinta on röpelöinen, mutta tuon pienen maalaamistarpeen hoidin mattamustalla. Itsemaalattu osa kulmien lisäksi on onneksi melko pieni alue takaraudan yläpoikkiputkessa ja siihen ei kohdistu mitään hankausta. Pulverimaalihan on kestävyydeltään n-kertaa vahvempaa, joten se kannattaa "säästää". Mr. Hondalta vielä entistä fiksumpi veto tuosta efektimaalista, se kestää siistinä vielä paremmin kuin sileä pulverimaali.

    Minivilkkuja on ns. tuplat, eli orkkissijainti ja tuossa ylhäällä. Tuo ylempi vilkku näkyy ehkä vielä paremmin sijaintinsa puolesta (mitä nyt kaverin pyörällä tuli oman mopon perässä ajettua). Vilkut on Allrightista, pienimmät kantikkaat mitä löyty.

    Keskellä on lisätakavalo/jarruvalo. Sen tilasin Louisilta. Se on tarrakiinnityksellä tuossa mustassa polystyreenilevyssä. Tässä kun nyt katselee, niin voisihan noita levyn nurkkia tietysti vähän pyöristää...

    Tämä ratkaisu rautoineen/vilkkuineen/valoineen on siis suora kopio yhden pääkaupunkiseutulaisen bläkkäristin pyörästä. Yllättäen omasta moposta löytyy myös DLR samalla tavalla toteutettuna. Täytynee keväällä soitella, Kahvituvalla pullakaffet meikäläisen piikkiin.
    -06 Mustarastas, mustana
    ex. -93 Suzuki PV, mustana

    Tehoero vain 100-kertainen...
  23. #2513
    siisti toteutus kaikin puolin.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  24. #2514
    Lainaa IMN kirjoitti Katso viesti
    Yllättäen omasta moposta löytyy myös DLR samalla tavalla toteutettuna.
    Mikäs tämä on? Onko siitä kuvaa?
  25. #2515
    mulla on jo ollut useamman vuoden SW-Motechin takalaukku kiinnike ja on loistavasti pelittänyt,, ja matkassa pysynyt ( baanallakin kokeiltu)..

    olen jo jonkin aikaa metsästänyt SW-Motechin sivulauikuille telineitä ja nyt näemmä joutuu menemään kaupantiskille
  26. #2516
    Toi SW-Motechin rauta on kyllä asiallisen näköinen. Täytyy siis ilmeisesti hankkia kyseinen härpäke ja alkaa sovittelemaan sitä orkkis rautaan...

    Yx vaihtoehto olis tietty lyödä emännälle toinen sivulaukku kouraan ja kylmästi: "tohon sit sun kamat, jos ei riitä ota reppu selkään"

    ...suunnitelmissa pyörähtää mutka Kroatiassa, noin 2vko reissu. Joten pakko se takalaukku hoitaa...
    Viimeksi muokannut: aplari; 03.03.2015 klo 17:32.
  27. #2517
    jos ei olis orkkislaukut paikoillaan, niin laittaisin ne raudat, jotka saa irti helposti. jää vain pienet kiinnikkeet sivuille, kun laukut irti ja saa givin tms isot lootat paikoilleen niihin. olikohan nekin sw:n valikoimissa vaiko missä...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #2518
    Onko kukaan laittanut led-polttimoita ajovaloiksi Blackbirdiin? Jos on, niin millaiset ja millainen oli operaatio sekä lopputulos.
  29. #2519
    Itse laitoin talven aikana xenonit ei mikään mahdottoman vaikea juttu eniten aikaa meni ballistien paikkojen etsimisessä,näyttäisi aika kirkkailta.
    TuplaX
  30.  
  31. #2520
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    jos ei olis orkkislaukut paikoillaan, niin laittaisin ne raudat, jotka saa irti helposti. jää vain pienet kiinnikkeet sivuille, kun laukut irti ja saa givin tms isot lootat paikoilleen niihin. olikohan nekin sw:n valikoimissa vaiko missä...

    SW:ltä löytyy
Sivu: 84 / 115:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3474828384858694 ... ViimeinenViimeinen