Joo tuo emäputki on suht järkevän olonen mutta hinnaltaa järjetön. Tämmöstä kelasin
https://www.youtube.com/watch?v=RIHD4h_F-LE
Näyttää olevan 21€ jenkeistä tilattuna posteineen. Onko kellään kokemuksia?
exxtatic
itse askartelin zumon naville tämmösen telineen sopivan mittanen alumiinipala siihen kulmiin reijät ja keskelle reijät telinettä varten sitten vaan stongan pultit auki levy väliin ja pultit kiinni.![]()
zzr1400
Olikos kukaan kokeillut Hämeenlinnan Gatemanian palveluita Woolichin softauksella Zetoriin? Hintaa tai muuta kokemusta? Vai onko kaikki käyneet vaan Samin autopajalla...
Tarviiko muuten tuolla Woolichilla poistaa noita toissijaisia kaasuläppiä (olettama on, että ei koska softa avaa ne vaan aikaisemmin) vai/ja vaiko esim. Low-moodin jättää ennalleen (150heppaa ja surkeempi kaasuvaste)?
nimim. ensi vuoden budjetointi menossa![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Moro kaikki,
Yritin hakea tästä viestiketjusta tietoa, miten poistan helpoiten kuristukset pienillä vaihteilla lähdettäessä.
Ei löytynyt, tai en vaan osannut hakea oikeilla hakusanoilla.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Löytyi ivans tre palikka.
Auttaa minun tapauksessa, kun tulee alle 6000rpm ajeltua enemmän.
Nyt kunhan saa Suomen ee-speedista hinnan.
Iivanilla jenkeissä 56 ekee ennen rahteja.
sgmotorsport Englannissa 65 ekee ennen rahteja.
Mun villi veikkaus on, että jos löydän Suomesta toimittajan, niin hinta on satku tai enemmän.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Joo,
Sieltä löytyi minulle tre.
Hoidossa.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Ok.
Tällöin perun tre kaupan.
On tuossa omassa Zetorissa tarpeeksi paukkuja minun taidoille vakiona.
Woolich kitti Ebayssa noin 370 dollaria. Joku päivä ehkä...
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Nuo Woolichin temput tekee tosiaan ainakin Samin autopaja Espoossa. Luulisi, että jäisi tuon Kitin hinnan alle ja Dynot päälle. Ei siltikään varmasti ihan ilmasta. Joku tätä kokeillut voisi hintaa ja proseduuria selventää
Tässä tosiaan tuota itse suunnittelen ja selvittelen miten Hämeenlinnan Gatemania asian hoitaisi.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Jos itse pitää toi säätöhomma maksaa niin en kyllä kauaa miettisi että mihin veisin pyörän säätöön.
Onhan se noissa PC:n säädöissäkin nähty että on olemassa monenlaista säätäjää, jolloin lopputuloskin voi olla ihan mitä vaan.
Joten jos homma hoituu sellaisessa paikassa jota on yleisesti kehuttu ja etäisyyskin on ihan järkevällä tasolla, niin en miettisi asiaa sekuntiakaan.
Nimittäin pikkasen voi syödä miestä jos huomaa että sutta tuli ja eiku taas kättä taskuun että sais pelit laulamaan...
ZH2 2020
Itse olen käyttänyt oman zetorin kahdesti Samilla säädössä (siis Woolichin ohjelmalla):
1) Eka kerta kun laitoin Akran sliparit kinni
2) Toka kerta kun vaihdatin Akran alkukäyrän alkuperäisen tilalle.
Molemmilla kerroilla tuli "valtava" ero ja mopo toimii kuin unelma.
Suosittelen
PS: 3) Kolmas kerta varmaan sitten kun tulee shifterin tuki ohjelmaan![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Ja sitten tämän Samin ottamia hintoja kehiin. Ei voi olla salaista tietoa.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Ei tarvii - kaikki hoituu ohjelmallisesti.
Low mode jää ennalleen.
Ja haluttaessa saa KTRC:n parametroitua siten, että muistaa startin jälkeen viimeisen asennon.
Hinnat: riippuu kuinka kauan Sami joutuu hiomaan karttoja ja mitä halutaan tehtävän.
Ja tunnetusti Sami tekee kaiken "viimeisen päälle" eikä jätä mitään sattuman varaan ;)
Sanottaisiinko "muutamia satasia" perussäädön osalta.
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Kaipa nyt joku voi edes suuntaa antavia hintoja kertoa.
Turhaan vielä Samiin olla yhteydessä vain hintoja kysellessä.
Tuntitaksaa tms?
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Tuli ostettua 2-paikkainen usb-laturi jolle on nyt arvottu paikkaa. Kiinnittäminen onnistuisi stongaan vaan kun ei ole tilaa niin ainoa mahdollisuus lienee on katteisiin upottaminen. Vaan mihinkähän kohtaan? Ainoa järkevä paikka lienee mittariston sivulla oleviin mustiin katteisiin vaan siinäkin on aika ahdasta kun ilmanotto kanavat kulkee niiden alta. Tyhjää pitäisi olla katteen alla n.4cm. Kuinkas monella on moinen härpätin kiinni ja missä?![]()
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Stongassa itsellä kiinni mutta tuolla tapaa meinasin alunperin laittaa:http://zx14ninjaforum.com/messages.c...49AC18BAD3B9#7
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Tuohon sitä just kävin tallissa mallailemassa.....Tosin toiselle puolen kun on tarkoitus kytkeä se suoraan akulta. Ei kait siinä muuta tarvitse kun laittaa sulake + puolen johtoon heti akulta lähtiessä ? Tuollainen:http://www.motonet.fi/fi/tuote/48179...lla-vesitiivis
Viimeksi muokannut: suzuki03; 05.01.2015 klo 17:03.
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Omaan Zetoriin tein tupla-usb:lle alumiinilevystä korvan tuohon vasemman cliparin alle.Oikealla batwingin vaihtovalo samalla metodilla.Ajatuksena jättää katteet ehjiksi.
Kuva:2015-01-06%u00252B08.41.02.jpg
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Onko kukaan laittanut takanakiksi 190/55 koolla ja miltä tuntui alla?
exxtatic
Minulla on kyseinen koko takarenkaana ja ehdin sillän noin 2000km ajaa viime kesänä.
Minun taidoilla oikein hyvä ja mutkissa kanttaus on myös oikein rauhallinen.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ