Vähän väritin kertomaa, mutta omalle kohdalle on sattunut tällainen asvalttisoturi gyy, joka onnistui raapimaan auton puskuriin jäljet, kun kilpeä irroitti. Eipä mennyt heidän piikkiin kuulemma, kun oli niin ruosteessa ruuvit niiden muovinappien alla.
Kun soitin laitokselle, niin naureskelivat vaan. Aika hienoa käytöstä Suomen virkavallan asiakaspalvelulla. Asiakaspalveluhan se Poliisin virka on.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Täysin lailliset e13 leimoilla mutta katit uupuu.Sitä en tiedä tulisko siitä ongelmaa vai ei.Saattaisi mennä läpi saastemittauksesta jos mitattaisiin.....ei kai niitä muuten saa tyyppihyväksytettyä ko. pyörään?579e oli All rightin hinta eli halvemmallakin varmasti saa mutta kun oli noitten laukkujen mahtumisesta niiden kanssa epäilys niin tilasin sieltä kun sain sovittua palautuksesta jos tulee ongelmia.Omasta mielestä hyvä hinta -laatu-suhde ja helppo asennus eli oikein mutkalle väännetyt.Persdynon tuntuman mukaan tuntuisi vääntö isolla vaihteella 3-6000rpm välillä parantuneen.....vai onko se vaan ajotauon aiheuttama tunne?Jostain netin slip on testistä luin että olisivat +5db vs. vakiot joka tapauksessa juuri sopivat murinat killereillä
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Tuohan sitä soppaa sekottaakin jotta mahtaako kaikki valmistajat edes huolella perehtyä mitä E-leima oikeesti vaatii joka mopoon ainakin täällä Suomessa, tietty pitävän huolen, että äänet on sopivissa rajoissa, mutta mielestäni meitin mopoon vaatisi myös katit, vasta sitten olisivat täysin alkuperäistä vastaavat ja 100% varmasti kelpaisivat konttorilla? Omissa vakiopöntöissä merkintä E4, oliskos tuo se saastepykälä ..?
En tiedä olenko oikeassa , kuten sanottu on sellainen keitto kun olen kahlannu läpi esim.äänimölyt mitattu ketjua ja katsastusmiesten mielipiteitä sieltä ym. ettei elviskään tiedä miten homma menee
Jos taas katsastus-setä ei vaadi katteja niin silloin voisi käydä hyväksyttään putkien melut leimoista viis .. tämähän on onnistunut pyöriin missä ei pöntöissä ole katteja ja esim. ne brittien BSAU merkitä putket ovat kelvanneet, mutta en ole kenenkään konttori kokemuksia kuullut kateilla varustettuihin pyöriin.![]()
Viimeksi muokannut: KaWainen; 23.04.2013 klo 16:17.
Joo .. nyt olis jokuset kurvailut takana PCV+optimizer kapistuksien kanssa. Alkumappina PC sivuilta euro modeleihin 501. Väittäsin, että muutos on huomattavissa persdynolla ihan ajossa yleisesti käytettävillä kierroksilla. Jotenkin vahvemman oloisesti vastaa kaasuun, ei tuo läpät kiinni alle 3000 alue vieläkään täysin mieleinen ole, penkkisäätö tietty voisi auttaa lisää.
Seuraava koitos taitaa olla sliparit ennen kun läppien poistoo koitan. Jotain luulisi alhaalle saavan niillä aikaiseksi. Jos mappeihin on uskomista niin kyllä virtaus jonninverta paranee juuri tuolla läppien ahdistamalla seudulla, koska vakioon nähden siellä on tehty miinus merkkistä korjausta slipari karttaan ja tuota 501 on taas aavistuksen rikastettu siellä.
Jenkkifoorumeilla valtaosa sitä mieltä, että Gen2 läppien poisto on tosiaan melko huomaamaton vaikutus, mutta silti jokuset sitämieltä, että hyvin huomaa operaation jos on PC ja oikea mappi.
Joo, hokasin vasta nyt että täällähän puhutaan asiaa.
Mulla on mopossa tosiaan PCV + O2 Optimizer, tää viimeksmainittu laitettiin Bikedoctorin toimesta kun pelkällä eliminaattorilla (se vastusmokkula joka PCV:n mukana tulee) aiheutti ryntäilyä ja muuta mukavaa efektiä, pykälässä olevan vaihteen perusteella ja vähän ilmeisesti senkin mukaan kuinka lämmin ilma oli. Satasen kieppeillä tuon Optimizerin hinta tais olla.
Pyörä on 08 malli, sliparit on LeoVincen, killerit kiinni ja tälle kombolle Tohtorilla säädetty. Kaakkeja tuli about 6 lisää ja käyrä tasoittu mukavasti. Yleisesti pirteämpi ajaa ja mitään ongelmia ei ole ollut.
Voisin koittaa imaista kartan ulos tosta ja laittaa jakoon tässä viikonlopun aikana.
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
Tässähän oli kyse 08+ mallin pyörästä? Niissähän on kolme kattia: yks kummassakin pöntössä ja yks siellä jossain väliputkessa aiemmin. Leovincen slipareilla jää tuo viimenen vielä käyttöön, mikä ilmeisesti täyttää sitten lain vaatimukset.
Nehän tosiaan on tyyppihyväksyttyjä, todistuskin siitä tulee mukana.
KTM SDR 1290 '14
ex ZZR 1400 '08
ex ER-6f '06
No niin .. Leovincet ei käy keskituen kera.
Sitten olis nuo Mivvit, onko joku omistanu tai nähny niitä kiinni mopossa .. muita kokemuksia niistä ?
Vuosimalli haarukat ainakin pielessä heidän sivuillaan oman näkemykseni mukaan, 2009 malliin niitä havittelen ja jos sivuja uskon niin varmaan tulis putket väärään mopediin.
Toinen pikkujutska liittyy keskituen stoppariin, valokuvissa näyttäs se olevan, mutta tuosta schematic räjäytyskuvasta se ei osu silmään ?
Ja s-postilla jo heiltä asioita tiedustelin ja hiljasta ollu vastausten suhteen .. siksi tänne näpyttelen
http://www.mivv.it/en/prodotti_apri....codice_marca=2
Keskiseisontatuen laitto aiheuttaa tietääkseni aina alakatteen poiston....pilaa ulkonäön.Aika möhkön näköiset on nuo MIVVit vs. Leovincet joihin muuten saa halutessaan katit 99,00e kpl
ZZR 1400 -08
CBR XX 1100 -06
GSX 750F -03
ER-5 -97
+100tkm/120kmh
Jep Alakatteesta joutuu luopuun, mutta en osaa ilman keskitukea tulla toimeen sevverta kätevä kapistus .. hommasin sen heti alkajaisiksi tuohon mopoon. XX:llä ajelin melkein 10v ja siinähän se oli vakiona.
Leovincen sivuilla lukee noin .. Fitting this exhaust, it is not possible to instal the Kawasaki central main stand.
eli varmaan putken taivutus menee niin , että se on keskituen tiellä joten pelkkä alakatteesta luopuminen ei auta asiaa.
Nollaseiskaan keskituki sattui Vincen putkien kanssa.
Mitä tulee ulkonäköongelmaan, se lienee oleellisempi allekirjoittaneen kohdalla.
Helpottaa tuntuvasti ketju, yms muita huoltotoimia; siis pyörän![]()
ZZR-1400
On alkanut yhä enemmän kiinnostamaan rasvarin asentaminen pyörään, joten onko kenelläkään kokemusta Scottoilerin (vSystem) asentamisesta Zetoriin?
Scotin sivuiltahan löytyy ihan hyvät ohjeet, mutta jos jollakin on säiliölle parempi paikka tiedossa niin mielelläni otan mallia
Entä sitten putkien veto: mistä on parasta viedä putket hammasrattaan luo. Scotoilerhan suosittelee säiliön asentamista pyörän oikealla puolelle, mutta tuli mieleen, että löytyisköhän sopivaa paikkaa vasemmalta puolen niin rasvaputkia ei tarvisi vetää niin pitkästä (mm. takahaarukkaa/linkkua pitkin).
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
Keeskituki on homosooohva touhuu!
Zetku on silti edelleen sporttimatkapöörä.
Hyvää wappua kaikki
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
kuinkas pitkät etupamput on zzr1400:ssa? ja etuakselin paksuus kiinostais kanssa
zzr1400
Mää voin tänään wappupäivänä mittailla, jos muistan, kun pääsen tallille.
Tänään musta surma ajoon!
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Joo,
Se pari viikkoa iisisti ja varmaan, jos ehdin työkiireiltä, niin ratapäiville hitaaseen ryhmään. Saa taas pyörän hanskaan hyvin.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Nonni,
Prätkä kotipihassa.
Ekat 25 kilsaa ajettu. Wau!
Kyllä se Zetku kimpoo rampista liikenteen sekaan niiiin mukavasti.
Paljonkos herrasväellä näyttää volttimäärä, kun käännätte virrat päälle?
Mulla oli älylaturi kiinni tähän asti, kunnes otin ajoon pyörän. Volttimäärä näyttää 12,4V. Kun ajaa, niin volttimäärä on noin 14,3V.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
ihan normaalit voltit
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Bike-lehti tämän vuoden alun mallisto-esittelynumerossa kehuu 12vifferin kulkevan 275 kmh, jota en usko missään tapauksessa.
Kuuleman mukaan menee 250 kmh rajoittimien sitten paukutessa. Ajattelin siis mennä ja osoittaa toimittajien taipumuksen ylimaalailuun. Kaiken ollessa suhteellista, 250 kmh on mulle ripeää kyytiä.
Tämä tietysti jos ilmojen herra on tapahtumalle suosiollinen - jota toivon omasta, järjestäjien ja kaikkien niiden puolesta jotka ovat ilmoittautuneet sinkin kiristys tapahtumaan.
Ja anteeksi OT zetoristit.
<p>.</p>
OT: Vihveri kulkisi välitysten puolesta noin 275 rajoittimella, mutta siinä on nopeusrajoitin 250km/h, kuten autoissa. Näin todettiin Motorradin testissä aikanaan. Ei siis mene varsinaiseen kierrosrajoittimeen huippunopeudella, joskin vaikutelma on sama.