Sivu: 33 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 1899:sta
  1. #961
    Vähän väritin kertomaa, mutta omalle kohdalle on sattunut tällainen asvalttisoturi gyy, joka onnistui raapimaan auton puskuriin jäljet, kun kilpeä irroitti. Eipä mennyt heidän piikkiin kuulemma, kun oli niin ruosteessa ruuvit niiden muovinappien alla.
    Kun soitin laitokselle, niin naureskelivat vaan. Aika hienoa käytöstä Suomen virkavallan asiakaspalvelulla. Asiakaspalveluhan se Poliisin virka on.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  2. #962
    Lainaa KaWainen kirjoitti Katso viesti
    Olikos nuo ne "täysin" lailliset E-leimoilla ja kattien kera kuten Akralta löytyy eri asia laittaako niitä sinne sisään ja paljonko kustansivat noin suunnilleen ?

    Itse kahden vaiheilla hommaisko slip-onit, mutta tuntuis että hinnan saa vähintään tuplata jos lailliset meinaa joten tuntuu vaakakuppi kääntyvän siihen suuntaan , että koittelen onneani halvemmilla tuotteilla ilman leimoja jos päätän hommata ne.

    Josko se poliisien putkien kyttääminen olis järkiintynyt ja keskittyisivät nimenomaan ääniin leimojen sijaan.
    Täysin lailliset e13 leimoilla mutta katit uupuu.Sitä en tiedä tulisko siitä ongelmaa vai ei.Saattaisi mennä läpi saastemittauksesta jos mitattaisiin.....ei kai niitä muuten saa tyyppihyväksytettyä ko. pyörään?579e oli All rightin hinta eli halvemmallakin varmasti saa mutta kun oli noitten laukkujen mahtumisesta niiden kanssa epäilys niin tilasin sieltä kun sain sovittua palautuksesta jos tulee ongelmia.Omasta mielestä hyvä hinta -laatu-suhde ja helppo asennus eli oikein mutkalle väännetyt.Persdynon tuntuman mukaan tuntuisi vääntö isolla vaihteella 3-6000rpm välillä parantuneen.....vai onko se vaan ajotauon aiheuttama tunne?Jostain netin slip on testistä luin että olisivat +5db vs. vakiot joka tapauksessa juuri sopivat murinat killereillä
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  3. #963
    Tuohan sitä soppaa sekottaakin jotta mahtaako kaikki valmistajat edes huolella perehtyä mitä E-leima oikeesti vaatii joka mopoon ainakin täällä Suomessa, tietty pitävän huolen, että äänet on sopivissa rajoissa, mutta mielestäni meitin mopoon vaatisi myös katit, vasta sitten olisivat täysin alkuperäistä vastaavat ja 100% varmasti kelpaisivat konttorilla? Omissa vakiopöntöissä merkintä E4, oliskos tuo se saastepykälä ..?

    En tiedä olenko oikeassa , kuten sanottu on sellainen keitto kun olen kahlannu läpi esim.äänimölyt mitattu ketjua ja katsastusmiesten mielipiteitä sieltä ym. ettei elviskään tiedä miten homma menee

    Jos taas katsastus-setä ei vaadi katteja niin silloin voisi käydä hyväksyttään putkien melut leimoista viis .. tämähän on onnistunut pyöriin missä ei pöntöissä ole katteja ja esim. ne brittien BSAU merkitä putket ovat kelvanneet, mutta en ole kenenkään konttori kokemuksia kuullut kateilla varustettuihin pyöriin.
    Viimeksi muokannut: KaWainen; 23.04.2013 klo 16:17.
  4. #964
    Joo .. nyt olis jokuset kurvailut takana PCV+optimizer kapistuksien kanssa. Alkumappina PC sivuilta euro modeleihin 501. Väittäsin, että muutos on huomattavissa persdynolla ihan ajossa yleisesti käytettävillä kierroksilla. Jotenkin vahvemman oloisesti vastaa kaasuun, ei tuo läpät kiinni alle 3000 alue vieläkään täysin mieleinen ole, penkkisäätö tietty voisi auttaa lisää.

    Seuraava koitos taitaa olla sliparit ennen kun läppien poistoo koitan. Jotain luulisi alhaalle saavan niillä aikaiseksi. Jos mappeihin on uskomista niin kyllä virtaus jonninverta paranee juuri tuolla läppien ahdistamalla seudulla, koska vakioon nähden siellä on tehty miinus merkkistä korjausta slipari karttaan ja tuota 501 on taas aavistuksen rikastettu siellä.

    Jenkkifoorumeilla valtaosa sitä mieltä, että Gen2 läppien poisto on tosiaan melko huomaamaton vaikutus, mutta silti jokuset sitämieltä, että hyvin huomaa operaation jos on PC ja oikea mappi.
  5. #965
    Vie se penkkiin vaikka Samille, se kertoo virityksen onnistumisasteen....
  6. #966
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Vie se penkkiin vaikka Samille, se kertoo virityksen onnistumisasteen....
    En oo ainakaan vielä läppien kanssa ja normi putkella viemässä. Läppien poiston jälkeen ehkä, koska sellaista valmiskarttaa ei ole näihin Gen2 malleihin ladattavissa, mut saatan saada sellaisen tuolta maalimalta samanlaisen mopon omistajalta.
  7. #967
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Olipa epäselvästi sanottu, ei pitäisi väsyneenä tänne kirjoitella

    Eniveis, tuolla optimizerilla siis toimii hienosti. En noihin karttajuttuihin ota sen enempää kantaa. Nimim. Daxterilla on tuosta enemmän kokemusta (jos sattuu ketjua selailemaan).
    Joo, hokasin vasta nyt että täällähän puhutaan asiaa.

    Mulla on mopossa tosiaan PCV + O2 Optimizer, tää viimeksmainittu laitettiin Bikedoctorin toimesta kun pelkällä eliminaattorilla (se vastusmokkula joka PCV:n mukana tulee) aiheutti ryntäilyä ja muuta mukavaa efektiä, pykälässä olevan vaihteen perusteella ja vähän ilmeisesti senkin mukaan kuinka lämmin ilma oli. Satasen kieppeillä tuon Optimizerin hinta tais olla.

    Pyörä on 08 malli, sliparit on LeoVincen, killerit kiinni ja tälle kombolle Tohtorilla säädetty. Kaakkeja tuli about 6 lisää ja käyrä tasoittu mukavasti. Yleisesti pirteämpi ajaa ja mitään ongelmia ei ole ollut.

    Voisin koittaa imaista kartan ulos tosta ja laittaa jakoon tässä viikonlopun aikana.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  8. #968
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään henkilökohtaisia kokemuksia, että miten pyörän käytös muuttuu, jos takakumiksi laitetaan 190/55 50 tilalle?
    Mun mielestä toi on helpoin ja ylivoimaisesti paras modaus minkä Zetoriin voi tehä. Pari kautta tullu ny 55-profiililla ajeltua, ei mitään ongelmia suuntavakauden tms. kanssa maantiellä eikä radalla.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  9. #969
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Täysin lailliset e13 leimoilla mutta katit uupuu.Sitä en tiedä tulisko siitä ongelmaa vai ei.Saattaisi mennä läpi saastemittauksesta jos mitattaisiin.....ei kai niitä muuten saa tyyppihyväksytettyä ko. pyörään?
    Tässähän oli kyse 08+ mallin pyörästä? Niissähän on kolme kattia: yks kummassakin pöntössä ja yks siellä jossain väliputkessa aiemmin. Leovincen slipareilla jää tuo viimenen vielä käyttöön, mikä ilmeisesti täyttää sitten lain vaatimukset.

    Nehän tosiaan on tyyppihyväksyttyjä, todistuskin siitä tulee mukana.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  10. #970
    No niin .. Leovincet ei käy keskituen kera.

    Sitten olis nuo Mivvit, onko joku omistanu tai nähny niitä kiinni mopossa .. muita kokemuksia niistä ?

    Vuosimalli haarukat ainakin pielessä heidän sivuillaan oman näkemykseni mukaan, 2009 malliin niitä havittelen ja jos sivuja uskon niin varmaan tulis putket väärään mopediin.

    Toinen pikkujutska liittyy keskituen stoppariin, valokuvissa näyttäs se olevan, mutta tuosta schematic räjäytyskuvasta se ei osu silmään ?

    Ja s-postilla jo heiltä asioita tiedustelin ja hiljasta ollu vastausten suhteen .. siksi tänne näpyttelen

    http://www.mivv.it/en/prodotti_apri....codice_marca=2
  11. #971
    Keskiseisontatuen laitto aiheuttaa tietääkseni aina alakatteen poiston....pilaa ulkonäön .Aika möhkön näköiset on nuo MIVVit vs. Leovincet joihin muuten saa halutessaan katit 99,00e kpl
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  12. #972
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Keskiseisontatuen laitto aiheuttaa tietääkseni aina alakatteen poiston....pilaa ulkonäön .Aika möhkön näköiset on nuo MIVVit vs. Leovincet joihin muuten saa halutessaan katit 99,00e kpl
    Jep Alakatteesta joutuu luopuun, mutta en osaa ilman keskitukea tulla toimeen sevverta kätevä kapistus .. hommasin sen heti alkajaisiksi tuohon mopoon. XX:llä ajelin melkein 10v ja siinähän se oli vakiona.

    Leovincen sivuilla lukee noin .. Fitting this exhaust, it is not possible to instal the Kawasaki central main stand.

    eli varmaan putken taivutus menee niin , että se on keskituen tiellä joten pelkkä alakatteesta luopuminen ei auta asiaa.
  13. #973
    Nollaseiskaan keskituki sattui Vincen putkien kanssa.
    Mitä tulee ulkonäköongelmaan, se lienee oleellisempi allekirjoittaneen kohdalla.
    Helpottaa tuntuvasti ketju, yms muita huoltotoimia; siis pyörän
    ZZR-1400
  14. #974
    Lainaa fjälle kirjoitti Katso viesti
    Nollaseiskaan keskituki sattui Vincen putkien kanssa.
    Mitä tulee ulkonäköongelmaan, se lienee oleellisempi allekirjoittaneen kohdalla.
    Helpottaa tuntuvasti ketju, yms muita huoltotoimia; siis pyörän
    Äkkiä katsoen niillä ei enää edes ole listalla putkia 06-07 malleihin ja 08-11 lukee tosiaan noin kun kerroin .. menee mielenkiintoiseksi, mutta luulis nyt paikkansa pitävän kun noin väittävät.
  15. #975
    On alkanut yhä enemmän kiinnostamaan rasvarin asentaminen pyörään, joten onko kenelläkään kokemusta Scottoilerin (vSystem) asentamisesta Zetoriin?
    Scotin sivuiltahan löytyy ihan hyvät ohjeet, mutta jos jollakin on säiliölle parempi paikka tiedossa niin mielelläni otan mallia

    Entä sitten putkien veto: mistä on parasta viedä putket hammasrattaan luo. Scotoilerhan suosittelee säiliön asentamista pyörän oikealla puolelle, mutta tuli mieleen, että löytyisköhän sopivaa paikkaa vasemmalta puolen niin rasvaputkia ei tarvisi vetää niin pitkästä (mm. takahaarukkaa/linkkua pitkin).
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  16. #976
    Lainaa daxter kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä toi on helpoin ja ylivoimaisesti paras modaus minkä Zetoriin voi tehä. Pari kautta tullu ny 55-profiililla ajeltua, ei mitään ongelmia suuntavakauden tms. kanssa maantiellä eikä radalla.
    Kerkesin tosiaan tilaamaan jo 190/50 kumin, eli vakion, joten sillä ajellaan seuraavaksi. Mielenkiinnolla odotan, että tulee huomattavaa muutosta ajotuntumaan.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  17. #977
    Keeskituki on homosooohva touhuu!
    Zetku on silti edelleen sporttimatkapöörä.

    Hyvää wappua kaikki

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  18. #978
    Lainaa bug85 kirjoitti Katso viesti
    Kerkesin tosiaan tilaamaan jo 190/50 kumin, eli vakion, joten sillä ajellaan seuraavaksi. Mielenkiinnolla odotan, että tulee huomattavaa muutosta ajotuntumaan.
    55:sta minäkin voin lämpimästi suositella.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  19. #979
    Lainaa daxter kirjoitti Katso viesti
    Joo, hokasin vasta nyt että täällähän puhutaan asiaa.

    Voisin koittaa imaista kartan ulos tosta ja laittaa jakoon tässä viikonlopun aikana.
    Paiskaa vaikka meilillä kun olet imaissut. niin ja muutenkin se kannattaa uppia sieltä heti (ellet saanut sitä mukaan tohtorilta) talteen ettei tarvi mahdollisen laiterikon takia viedä uudestaan penkkiin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  20. #980
    kuinkas pitkät etupamput on zzr1400:ssa? ja etuakselin paksuus kiinostais kanssa
    zzr1400
  21. #981
    Mää voin tänään wappupäivänä mittailla, jos muistan, kun pääsen tallille.
    Tänään musta surma ajoon!

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  22. #982
    ...ja jäitä hattuun....
  23. #983
    Joo,

    Se pari viikkoa iisisti ja varmaan, jos ehdin työkiireiltä, niin ratapäiville hitaaseen ryhmään. Saa taas pyörän hanskaan hyvin.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  24. #984
    Nonni,

    Prätkä kotipihassa.
    Ekat 25 kilsaa ajettu. Wau!

    Kyllä se Zetku kimpoo rampista liikenteen sekaan niiiin mukavasti.

    Paljonkos herrasväellä näyttää volttimäärä, kun käännätte virrat päälle?
    Mulla oli älylaturi kiinni tähän asti, kunnes otin ajoon pyörän. Volttimäärä näyttää 12,4V. Kun ajaa, niin volttimäärä on noin 14,3V.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  25. #985
    ihan normaalit voltit
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  26. #986
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Keeskituki on homosooohva touhuu!
    Zetku on silti edelleen sporttimatkapöörä.

    Hyvää wappua kaikki

    -Hessu-
    Anteeksi vierailu, mut mul on keskiseisontatuki. Ja Hallissa ois tarkotus mennä ripeään, Bussien seassa, missäs ne Zetorit on?
    <p>.</p>
  27. #987
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Anteeksi vierailu, mut mul on keskiseisontatuki. Ja Hallissa ois tarkotus mennä ripeään, Bussien seassa, missäs ne Zetorit on?
    Mullon keskeinentuki kiinni niin en arvaa Halleileen lähtee, ei kule mihinkään .. vois tieten ottaa pois niin kulkis
  28. #988
    WTF, VFRllä ripeään....???
  29. #989
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    WTF, VFRllä ripeään....???
    Bike-lehti tämän vuoden alun mallisto-esittelynumerossa kehuu 12vifferin kulkevan 275 kmh, jota en usko missään tapauksessa.
    Kuuleman mukaan menee 250 kmh rajoittimien sitten paukutessa. Ajattelin siis mennä ja osoittaa toimittajien taipumuksen ylimaalailuun. Kaiken ollessa suhteellista, 250 kmh on mulle ripeää kyytiä.
    Tämä tietysti jos ilmojen herra on tapahtumalle suosiollinen - jota toivon omasta, järjestäjien ja kaikkien niiden puolesta jotka ovat ilmoittautuneet sinkin kiristys tapahtumaan.
    Ja anteeksi OT zetoristit.
    <p>.</p>
  30.  
  31. #990
    OT: Vihveri kulkisi välitysten puolesta noin 275 rajoittimella, mutta siinä on nopeusrajoitin 250km/h, kuten autoissa. Näin todettiin Motorradin testissä aikanaan. Ei siis mene varsinaiseen kierrosrajoittimeen huippunopeudella, joskin vaikutelma on sama.
Sivu: 33 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233343543 ... ViimeinenViimeinen