Sivu: 44 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 344243444546 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 1544:sta
  1. #1291
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    otettiinko lambda,pair,exhaustvalve,teho/nopeusrajoittimet pois?
    Loppuko nykiminen 2000-3000rpm välissä,jos siis nyki niin ku mulla tekee.
    Otettiin pois. Ei oo mulla nykinyt koskaan....

    Tai oikeastaan en tiedä tarkalleen että mitä rajoittimia otettiin pois. Sanoin vaan että kaikki ylimääräiset pois =)
    Viimeksi muokannut: Samppale; 09.07.2014 klo 13:54.
  2. #1292
    Mulla nyki jo pelkillä vaimentimilla 2-3000rpm ja tasakaasulla 3-3500rpm poksuu putkessa,mutta kulkee tasaisemmin,tiedä sitten onko laihalla vai rikkaalla,paheni kyllä ja alkoi empimään kaasua vääntäessä kun ilmanottoa on lisätty,voihan se lambdakin tehdä kiusaa,mutta maanantaina ollaan viisaampia ku näkee mitä mittarit sanoo.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  3. #1293
    Ooonhan ollut maukasta kyytiä, suorastaan kuninkaallista .
    Jo kolmatta viikkoa pitkin Ranskaa-Espsanniaa-Ranskaa.
    Lähemmäs viittä donaa menty, josta alun viidettä mutkaa ja mäkeä,
    vuorta ja rotkon pohjaa.

    Makeinta on kunnon hurlumhei-mutka-mäki valssin ohella
    avata tiukkojen kääntöjen jälkeen ylämäkisuorat 2:n - 3:n - 4:n powerwheeliellä
    nakuttelemalla vaan shifterillä isompaa .

    Toisaalta.... ei tuo mahdottoman janoinen ole, mutta tuolla taipaleilla
    on pakko huolehtia hevoselle juotavaa 200km:n välein.....
    Ettei työntöhommaa pukkaa.

    Muuten maittava matkapyörä(kin) .

    Kiitokset vaan vielä kerran Harrille
    kärsivällisyydestä ja hartaasta nysväämisestä .... Kova työ tuottaa
    aina tulosta
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #1294
    Pidä läpät auki ja anna Mehiläis Kuninkaan pöllyttää niin saat hunajaa...
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  5. #1295
    Alkoi -08 20tkm ajettu kingi pitämään mielestäni normaali isompaa rallattelua, ihan yhtäkiä tuli ääni. Uusilla öljyillä ajettu 2tkm ja alkoi välillä ykkösen silmään saaminen vaatia kytkimen ylhäällä käytön, pari kertaa on löytynyt välivapaakin. Öljyt castrollin power1 racing 4t 10w50. Tarvii viikonloppuna kuunnella tarkemmin mistä ääni tulee, milestäni selvästi oikealta puolelta.

    Mahtaako olla aika tarkistaa kytkimen kuuluisat pultit jotka löystyvät ?
    Tuleeko paljon öljyä ulos kun pyörä on sivutuella, kun kytkinkopan avaa ? Vai suosiolla valuttaa kippaan ensin ?
    -02 yzf-R1
    -08 B-king
  6. #1296
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mkk99 kirjoitti Katso viesti
    Alkoi -08 20tkm ajettu kingi pitämään mielestäni normaali isompaa rallattelua, ihan yhtäkiä tuli ääni. Uusilla öljyillä ajettu 2tkm ja alkoi välillä ykkösen silmään saaminen vaatia kytkimen ylhäällä käytön, pari kertaa on löytynyt välivapaakin. Öljyt castrollin power1 racing 4t 10w50. Tarvii viikonloppuna kuunnella tarkemmin mistä ääni tulee, milestäni selvästi oikealta puolelta.

    Mahtaako olla aika tarkistaa kytkimen kuuluisat pultit jotka löystyvät ?
    Tuleeko paljon öljyä ulos kun pyörä on sivutuella, kun kytkinkopan avaa ? Vai suosiolla valuttaa kippaan ensin ?
    Todennäköisesti juurikin kytkin. Ainakin jos ääni muuttuu kytkin pohjassa. Mulla kuului rapina selvästi siitä kytkinkopasta. Ota öljynvaihto samalla. Periaatteessa kytkinkopan tiivari pitäis vaihtaa samalla mutta tässä voinee käyttää harkintaa jos lähtee nätisti irti.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  7. #1297
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Todennäköisesti juurikin kytkin. Ainakin jos ääni muuttuu kytkin pohjassa. Mulla kuului rapina selvästi siitä kytkinkopasta. Ota öljynvaihto samalla. Periaatteessa kytkinkopan tiivari pitäis vaihtaa samalla mutta tässä voinee käyttää harkintaa jos lähtee nätisti irti.
    Ei nyt kehtais vaihtaa uusia öljyjä, kun näilläkin vasta ajettu alle 2tkm. Onkos kukaan kokeillut kuinka paljon tulee öljyä ulos kun avaa kytkinkopan ? Pyörähän on melko kallellaan vasemmallepuolelle tukijalallaan.
    -02 yzf-R1
    -08 B-king
  8. #1298
    Lainaa mkk99 kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt kehtais vaihtaa uusia öljyjä, kun näilläkin vasta ajettu alle 2tkm. Onkos kukaan kokeillut kuinka paljon tulee öljyä ulos kun avaa kytkinkopan ? Pyörähän on melko kallellaan vasemmallepuolelle tukijalallaan.
    Jenkki foorumilla sanovat ettei tule öljyä kytkimen puolelta jos on sivujalalla. Voihan sitä hivenen kallistaa lisää varmuuden vuoksi.

    Varmaksi en sano koska ite tyhjensin öljyt ensin.
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  9. #1299
    Lainaa mkk99 kirjoitti Katso viesti
    Alkoi -08 20tkm ajettu kingi pitämään mielestäni normaali isompaa rallattelua, ihan yhtäkiä tuli ääni. Uusilla öljyillä ajettu 2tkm ja alkoi välillä ykkösen silmään saaminen vaatia kytkimen ylhäällä käytön, pari kertaa on löytynyt välivapaakin. Öljyt castrollin power1 racing 4t 10w50. Tarvii viikonloppuna kuunnella tarkemmin mistä ääni tulee, milestäni selvästi oikealta puolelta.

    Mahtaako olla aika tarkistaa kytkimen kuuluisat pultit jotka löystyvät ?
    Tuleeko paljon öljyä ulos kun pyörä on sivutuella, kun kytkinkopan avaa ? Vai suosiolla valuttaa kippaan ensin ?
    Onkos kellään näihin pultteihin kiristys ohjetta ?
    -02 yzf-R1
    -08 B-king
  10. #1300
    Lainaa mkk99 kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään näihin pultteihin kiristys ohjetta ?
    Pyörä sivuseisontatuelle ja takarenkaan alle 5cm koroke, kytkinkopan voi avata ilman että öljyä valuu ulos.
    Omassa pyörässä kyseiset pultit olivat kaikki kiinni ja momentissa.

    Pulttien kireydet.
    ....Clutch Spring Support Bolts 23 N.m
    Kytkinjousen kannatinpultit 23 Nm

    ....Clutch Spring Bolts 10 N.m
    Kytkinjousien pultit 10 Nm

    ....Clutch Cover Bolts 10 N.m
    Kytkinkopan kiinnitys pultit 10 Nm
  11. #1301
    Ihan asiallisesti tuntuu Misukan PR4 Gt pelittävän Kinkyn alla mitemmän matkan
    "hurlumhei-touringissa", eli suht maltillisessa seka-ajossa hieman haastavammassakin ympäristössä.

    Tukevan tuntuinen ja yllätyksetön käytös.... tietty ajoalusta tarjoaa välillä hieman ylimääräistä ohjelmaa.

    Kulutuskestävyys näkyy olevan ainakin kolmosen tasoa kuumissa ja raskaissakin oloissa.
    Johtuu varmaan ihan omasta ajotavasta tuolla mäkimutkissa... pehmeillä avauksilla ja
    pitkälle sisään etujarrulla.... että noissa puitteissa etunen antautuu ainakin samaan
    tahtiin kuin takanen.

    Ihan toimiva yleiskumi jolla kyllä voi kallistaakin kun edes pikkasen miettii mitä tekee.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #1302
    Minkä värinen jäähdytysneste näihin kinkkeihin on tehtaalla laitettu? 24tkm huoltoa tekemässä, niin ajattelin samalla vaihtaa...
  13. #1303
    Onko kellään tietoa miten kingin mittariston lasin tai muovia tuo kai on saa irti?
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  14. #1304
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään tietoa miten kingin mittariston lasin tai muovia tuo kai on saa irti?
    Irroita mittaristo ja pura se
    Jos vittuilu ei auttanut niin tässä ohje manuaalista:

    Combination Meter Removal
    1) Remove the headlight cover screws (1).
    2) Remove the headlight housing cover (2) by removing the screws
    3) Remove the bolt (3) and pull out the combination meter from the headlight cover (4).
    4) Disconnect the combination meter coupler (5) and remove the combination meter assembly.

    Disassembly
    Disassemble the combination meter as shown in the combination meter components. Refer to “Combination
    Meter Components (Page 9C-2)”
    mittaristo.PNG
    Yamaha R1 '06
  15. #1305
    Ei terttis saada irti kuin toi lasiosa,lähteekö se jos kiertää sen kierroslukumittarin kromisen kehyksen irti?
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  16. #1306
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Ei terttis saada irti kuin toi lasiosa,lähteekö se jos kiertää sen kierroslukumittarin kromisen kehyksen irti?
    Kromiosa taitaa olla erillinen eikä tuo lasia mukanaan. Lasi on kehyksessä kiinni, kehyksen irroitus vaatii painikkeiden irroituksen ja takaa ruuvien avauksen. Kts. räjäytyskuva.
    Yamaha R1 '06
  17. #1307
    Saahan sitä Kingistäkin laadukkaan matkanakun
    kunhan omin pienin kätösin tartuttaa siihen
    laadukasta kuljetuskapasiteettia reilun 90 litraa .

    Kohtalaisen nätisti istuu ja yli kymppitonnin
    täyslastilla rynkytyksen perusteella tuntuu
    kestävän pidempääkin käyttöä.

    Givin V35:t modatuilla Bandiitin telineillä.
    BC:n Slipstream 13 litraa ja
    Quick Lock Evo 6-9 litraa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #1308
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Saahan sitä Kingistäkin laadukkaan matkanakun
    kunhan omin pienin kätösin tartuttaa siihen
    laadukasta kuljetuskapasiteettia reilun 90 litraa .

    Kohtalaisen nätisti istuu ja yli kymppitonnin
    täyslastilla rynkytyksen perusteella tuntuu
    kestävän pidempääkin käyttöä.

    Givin V35:t modatuilla Bandiitin telineillä.
    BC:n Slipstream 13 litraa ja
    Quick Lock Evo 6-9 litraa.
    Tossa on kyl jotain samalla tavalla väärää kuin lapsen lyömisessä. Pakostikin tuollaisella varustuksella on vaikutusta ajomukavuuteen. Onneksi makuja on monia, itse karsin ennemmin tavarat minimiin. 35l riittää hyvin kahdeksi viikoksi, pakkaa vain riittävän monta hellemekkoa mukaan niin ei tartte muuta
    Yamaha R1 '06
  19. #1309
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Tossa on kyl jotain samalla tavalla väärää kuin lapsen lyömisessä. Pakostikin tuollaisella varustuksella on vaikutusta ajomukavuuteen. Onneksi makuja on monia, itse karsin ennemmin tavarat minimiin. 35l riittää hyvin kahdeksi viikoksi, pakkaa vain riittävän monta hellemekkoa mukaan niin ei tartte muuta
    Onhan se aivan "ämpäriruma" , eikä se selity pelkästään sillä, että
    Givit on "ämpärivuovia" .

    Ajomukavuus onkin aika hauska juttu.
    Mopon kuin mopon menon saa tuhottua ilman pienintäkään riskiä
    epäonnistua siinä..... ruuvaamalla sen perään "homolootan".
    Mitään muuta ei tarvitse, varsinkin jos ajelee ilman lintua laudalla.

    Sivulaukut nostaa kyllä täyteen pakattuna painopistettä selvästi 250kg:n
    norsumopossakin ja lisää "painiharrastusta". Ei niillä välttämättä liioin vedetä kovin pitkään kolmeasataa
    baanalla, edes sellaisessa kiimassa, ettei huomaa vaikka puolet pelistä
    porsii pitkin latua.

    Nakulla sitä tilapäistä "reittilentoa", motaria, ei muutenkaan innostu juuri harrastamaan, mutta
    jos, niin ei tuo kasa venkoile alle parin markan mitenkään merkittävästi "baggeriksi".
    Eikä liioin lähteneet syrjäytymään lyhyemmissä kahden ja puolen päräytyksissäkään.

    Kinkyhän on nakuksi aika vauhtiystävällinen alkujaankin, mutta kuten tuolla muualla
    tuli joskus todettuakin, tuossa laitteessa pieni tankkilaukku ja takana tuollainen
    peräpalaksi muotoiltu veska "paikkaa" noita normi pyörrekohtia sen verran, että
    mukavuusnopeus nousee ihan rehellisesti tuonne 170 tasolle todellista.

    No joo... ei tästä mitään seli-seli puolustuspuhetta..... kauneudesta puhumattakaan .

    Tuossa vaan käytännön realiteetteja..... sen lisäksi, että kun tuolla "lomailee" mopolla
    4-5 viikkoa.... ja "ajelee" siinä ohessa, tilanne on hieman toinen kun että lähtee periaatteella
    "pelkkä pää repussa"..... ja katotaan mihin asti päästään.

    Tuo ei nyt ihan oikeesti ollut pisto&kääntö mihinkään... kenenkään.....
    vaan ihan kylmä toteamus aika monen "moporeissuista".

    Kun lähtee pitkään reissuun mopolla, ei pelkästään vetämään, sen "punaisen langan" on
    vaan oltava hieman erilainen..... että tulee paketti ehjänä takaisin lähtöruudukkoon.....
    ja kun pitkässä reissussa kuitenkin pidetään tupla/tripla päiviä, ehkä valloitetaan joku
    kivitalokin viikoksi.... ja toki... välillä "vedättää ihan helvetisti".....

    Siinä kohtaa ruuvataan neljällä pultilla kiinni olevat romut "vittuun" ja lähdetään
    vetää hurlumheitä minkä sielu siet.... siis tarvitsee .

    Viikon-kahden vetoreissun kyllä temphaisee.... siis nimenomaan haisee toki sujuvasti
    hieman tyylikkäämmälläkin setupilla.... ehkä jopa ilman tukiautoakin... ei siinä mitään. .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #1310
    Kuukauden "vetoreissukin" onnistuu mainiosti tankkilaukulla ja Kriegan 20L pussilla periaatteella että ajetaan joka "päivä" ja välillä ollaan kivitalossa viikko. Ilman tukiautoa tms .

    Tuossa vaan käytännön realiteetit tulevat joillekin vastaan...
    Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
  21. #1311
    Lainaa Teppoman kirjoitti Katso viesti
    Kuukauden "vetoreissukin" onnistuu mainiosti tankkilaukulla ja Kriegan 20L pussilla periaatteella että ajetaan joka "päivä" ja välillä ollaan kivitalossa viikko. Ilman tukiautoa tms .

    Tuossa vaan käytännön realiteetit tulevat joillekin vastaan...
    Toi on niin totta .

    Kun mies lähtee vaikka "Tiibetiin" henkistymään loppuelämäkseen....
    aika vähällä pärjää koko loppuelämän.... pitkänkin .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #1312
    Onko sulla EU-alueen "leima" stanssattuna slipareihin? Oliko joku gyy kiinnostunut putkista?

    Pitäs lähtee käymään snadi kiekka Saksassa ja Hollannissa tulevana kesänä ja mun sliparit on jenkkiversio. Mulla on muuten rikoskumppani Malmin mp-poliisissa. Pyörät käy samalla pajalla. Äänet on hyväksytyt.
    ... jotain piti muistaa
  23. #1313
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Onko sulla EU-alueen "leima" stanssattuna slipareihin? Oliko joku gyy kiinnostunut putkista?

    Pitäs lähtee käymään snadi kiekka Saksassa ja Hollannissa tulevana kesänä ja mun sliparit on jenkkiversio. Mulla on muuten rikoskumppani Malmin mp-poliisissa. Pyörät käy samalla pajalla. Äänet on hyväksytyt.
    No nyt(kään) on turha odottaa PÖKS!.... eli lyhyttä ja ytimekästä insjinjöörijargonilla .

    Onhan noissa tarvittavat leimat, "homozetti" ja kun ollaan "lomareissussa" viikkotolkulla.....
    niin killerit mukana penkin alle teipattuna..... jos jostain syystä menisi tiukoille väännöille "Gyntherin"
    kanssa Saksa-Itävalta-Sveitsi alueella.

    Ihan kylmästi.... turististatus..... (noutajan ilme) ja killerit kädessä....
    Tuosta ei enää "neuvotteluvaraa" voi lisätä .
    Katastrofin iskiessä saattaisi selvitä nöyrällä asenteella ja arkarilla nuhteilla.... todennäköisesti.

    Onhan tuo kokemuksenkin mukaan hyvin epätodennäköistä, että noilta osin nakki napsahtaa
    kunhan edes yrittää pysyä "poissa pahanteosta".... eli ei perseile muuten raskaasti väärään aikaan
    väärissä paikoissa. Näinhän se homma aina toimii..... ja joillain on täysi mahdottomuus olla jäämättä
    nalkkiin vaikka vaan kävisi joku koiruus äkkiä mielessäkin .

    Kusessaolo ei koskaan korreloi suoraan konnuuksien kanssa.... ei ennen, ei nyt, eikä tulevaisuudessa.
    Millaisten "tähtien alla" noissa puitteissa seilataan, näkyy jo ihan 5v. nassikasta lähtien .

    Äänethän ne jotain lottovoittoa useammin käynnistää mitä sitten käynnistää.

    1400:ssa oli Full Akra 90mm lyhennetyllä vaimentimella ja tän mukaan uuteen kulmaan
    muutettu, alunperinkin suppaava reikäputki.
    Kuivilla villoilla naurettavan hiljainen peli ilman killeriäkin, eikä tuo reilun 60 tkm:n matkalla
    ketään rieponut, ei edes Gyntheriä.

    Samaa tuossa Kingissä on hieman haettu.... osakuormilla hyvää toimivuutta ja moottoripyörän asiallista
    ääntä.... ilman killereitä.

    On katti ja on läppä = riipomaton ääni tourinkikurvailuissa ja nurkka-ajossa, eli tuolla alle seitsämän donan.
    Tuossa kohtaahan takasella piirtää jo jossain 130 kantturoissa muistaakseni.
    Ihan toisella tapaa meluaa tyhjillä putkilla "nätisti" ajellessa....
    ja liikutaan jo alueella jossa homma alkaa kiinnittää "turhaa huomiota".

    Joku taas avaa pelin... Ei niitä saa "säätöihin" ylimääräisten romujen kanssa.
    Nojuuei... ei riitä "normisäätö", mutta kun siihen osaava seppä aikansa paneutuu,
    käy ihan ajamassa... tekee taas töitä.... käy ajamassa.... jne....
    käsissä on ihan toinen laite... ylimääräisine romuineen.

    Kotinurkillakin on gyy pari kertaa oikein innostunut kääntymään mopollaan perään ja
    nuohoamaan nenällään muutaman kilsan verran noita tyhjiä pönttöjä..... kunnes on
    nauttinut tarpeeksi ja kääntynyt muualle .

    En yllytä mihinkään...... varsinkaan pilkkua nussimaan
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #1314
    http://www.dragrace.fi/product_info....ducts_id=15731

    Tämä shifteri kingiin? Kesällä sami aktivoi ecueditorilla shifterin päällä. Tarviiko asennuksessa muuta "opettaa" kuin vaihdepolkimen suunta laitteelle?

    Onko mitään erityistä huomioitavaa tuon asennuksessa?
  25. #1315
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    http://www.dragrace.fi/product_info....ducts_id=15731

    Tämä shifteri kingiin? Kesällä sami aktivoi ecueditorilla shifterin päällä. Tarviiko asennuksessa muuta "opettaa" kuin vaihdepolkimen suunta laitteelle?

    Onko mitään erityistä huomioitavaa tuon asennuksessa?
    Juurikin tuo tais olla joo, voin vielä tallilla tarkistaa jos joku muu ei ehdi ensin. Asennuksessa ei tosiaan muuta tarvita jos se on jo ecusta aktivoitu. Ainoa vaan että kun se alumiinitanko ei kingiin suunniteltu, niin sitä pitää lyhentää. Sit vaan reikä päähän ja kierteet.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  26. #1316
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Juurikin tuo tais olla joo, voin vielä tallilla tarkistaa jos joku muu ei ehdi ensin. Asennuksessa ei tosiaan muuta tarvita jos se on jo ecusta aktivoitu. Ainoa vaan että kun se alumiinitanko ei kingiin suunniteltu, niin sitä pitää lyhentää. Sit vaan reikä päähän ja kierteet.
    Ok. En nyt hahmota mitä tarkoitat. Mut eiköhän se selviä sit kun osat kädessä.
  27. #1317
    Noniin. Nyt on shifteri kädessä. Tosiaan tuota tankoa pitää lyhentää. Löytyykö hyrylän alueelta innokasta lyhentäjää ja kierteiden tekijää? =) Vaatii melkein pylväsporakoneen että onistuu ja itsellä ei ole...

    Mukana tulevat asennusohjeet ei olleet kyllä kaksiset. Mihinkä liittimiin nuo piuhat pitää liittää?
  28. #1318
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Mukana tulevat asennusohjeet ei olleet kyllä kaksiset. Mihinkä liittimiin nuo piuhat pitää liittää?
    Toinen kaapeli tulee GPS-sensorin (eli vaihdesensorin) liittimiin ja toinen mihin tahansa tulpanjohtoon.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  29. #1319
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Toinen kaapeli tulee GPS-sensorin (eli vaihdesensorin) liittimiin ja toinen mihin tahansa tulpanjohtoon.
    Kiitos nopeasta vastauksesta. Ja taas joutuu purkamaan nuo tankin ympärysmuovit =) just tein ison huollon ja tarkistelin venttiilit. Alkaa mennä sen palapelin purkaminen jo rutiinilla...
  30.  
  31. #1320
    Mites tuo Killtimen säätö? Onko se jo oletuksena hyvä? Vai onko siinä joku automaattijuttu?
Sivu: 44 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 344243444546 ... ViimeinenViimeinen