Jep. Ne tulpat on sitten aika syvällä eikä sinne reikään mahdu yhtä riittävän pitkää jatkovartta, joten lyhyitä jatkovaria vaan peräkkäin n+1 kplNe kolot sitten puhtaaksi paineilmalla ennen tulppien irroittamista, ettei tipu syliinteriin mitään ylimääräistä. Äläkä kiinnittäessa väännä kannesta kierteitä p*skaksi, se huoltomanuaalissa ilmoitettu momentti (muistaakseni luokkaa 7Nm) on oikeasti tosi vähän (mutta riittävästi).
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
puisti pirusti tuo jarrutus tankoon viime kesänä ja purin jarrut. kaikki näytti olevan kunnossa.ei oikeen jää muutako jarrulevyt mutkalla.mistä ootta hommannu levyjä kun nuo alkuperäiset on varmaan hyvän hintaset?onko nuissa pipari levyissä muuta ideaa kun ulkonäkö?![]()
b-king + DR 750
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Gixxereissä on jarrulevyjen niitit tupannut jumittamaan. Kokeile saatko niitä pyörimään.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Busassa levyt meni n. 15tkm kohdalla. Ja työkaverilla Gen I busassa n. 50tkm. kohdalla. Eikös Kingissäkin maha olla nuo samat levyt (kuin Gen II?)? Joten luultavasti peli selvä. 200€ saa kiinalaiset piparit, jotka ovat kehuja saaneet. No mikäänhän levy ei voi olla huonompi kuin nuo alkuperäiset.
Hajapusanisti
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Eipä oo varsinaista käsitystä. Normaali pesut pyörälle suoritettu, mutta kun rupesin niittejä "pyöritteleen" niin aika pölyisiltä ja paskaisilta tuntuivat. Sain ne pyörimään, mutta pelihän oli jo niin sanotusti selevä, joten vain pientä helpotusta toi vaivaan. Busanisti sivuilla tuntuu olevan tiedossa ihan yleisesti tuo, että levyt menee kieroix helposti. Samoin ohjauslaakerit menee halposti paskax jos keulii enempi. Alkuperäiset (Busassa, kingistä ei tietoo) on ihan paskat, samalaiset kuin polkupyörässä (tais olla muovi kehässä kuulat kiinni), mutta tarvikkeena kun ostaa niin tulee kartiolaakerit jotka kestää vaikka auton pyöränlaakerina, joten on se jännä että jotku osat voi alkuperäisenä olla aika paskoja.
Hajapusanisti
purin ja puhdistin satulat eikä mitään vaikutusta.pyörällä ajettu nyt 12tkm.puisti jo heti ostaessa kun oli ajettu 6tkm.en tiä sitte minkälaisella käytölla oli ollu mut myyjä ei ollu huomannu mitää vatkausta
b-king + DR 750
Tarkistaisin että levyn alle siis vanteen ja levyn väliin ei ole eksynyt tehtaalta ylimääräistä aluslevyä minkään kiinnityspisteen kohdalle,
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
Tuo kuulostaa jo siltä että jos siellä joku prikka tms. olis välissä niin mahtaako koko pyörällä pystyä enää ees ajamaan??? Utopistisin teoria tämän vuoden puolella.
Hajapusanisti
Tietämättä sen enempää myyjästä, "mitään en oo huomannu"- vastaukset voi lähtökohtaisesti
jättää ihan omaan arvoonsa...... eikä siitä sen enempää.
Tuossa edellisen kommenttini jälkeen kertoiltiinkin jo pari syytä miksi levyjen kiinnitys
kaikkinensa ja se ohjauslaakeri tosiaan kannattaa tarkastaa.
Käytetyn, uudehkonkin, ostossa on aina omat juttunsa. Sille on voinut "sattua"kaikenlaista,
joka ei normisilmäyksellä heti aukene.
Kingikin tahtoo olla niitä pelejä, joilla keulitaan ja suditellaan heti alkumetreiltä
monessa tapauksessa, joko kaupan koeajoissa tai omalla heti ja surutta.
Ihan yleisesti voi todeta, että tuolla kaupoissa könytessä törmää aina välillä
poikkeuksellisen vähän ajettuun peliin jossa ei äkkiseltään näytä olevan mitään käpyä.
Kun sitä sitten rauhassa alkaa ihan ajatuksella ja "sillä silmällä" syynäämään, herääkin
äkkiä "outo tunne" joistain olemattoman pienistä jutuista.
Tuo tunne tahtoo niin usein sitten kasvaa "liian suureksi" kunnon ajolenkin jälkeen, erityisesti
silloin kun on ennestään joku käsitys siitä miltä moinen "ehjä" laite milläkin tapaa tuntuu.
Ei näihin yksilöihin välttämättä mitään korjaamatonta liity, eikä liioin esim. kauppiaiden
tahallista vilunkipeliä. "En ole huomannut mitään" tai "ei tietääkseni" voivat olla täysin
vilpittömiä vastauksia...... mutta eivät todellakaan tarkoita sitä, että kaikki olisi
välttämättä tip-top kuosissa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ostin Kingini uutena. Yksi luottomies on silltä joitakin satoja kilsoja ajanut, loput ite, joten voin taata, ettei sillä ole ikinä keulittu. 6 tkm huollossa kiristettiin ensimmäisen kerran ohajuslaakeri ja ammattimekaanikko totesi, ettei ollu tehty tonnin huollossa. Kun hämmästelin, etten "tiennyt tarpeestakaan", hän kertoi, että on yleisessä tiedossa niiden lähtevän usein tehtaalta tuo tarve mukana. Kuuluu kauppaan.
Ravistus iski mullekin jarrutuksien yhteydessä, talviseisonnan jälkeen, viime kesänä. Ravistusta oon saanu vähenemään levynittiittien vääntelyllä ja levyjen putsauksella, mutta kokonaan ongelma ei oo hävinnyt. Nyt lähtee levyt syyniin. Mun Kingi on vm. 2008.
Viimeksi muokannut: seku; 18.01.2013 klo 22:28.
... jotain piti muistaa
mitenkä toi ohjauslaakeri tiukataan
ja joku kysyi mistä ketjut itse tilannut http://www.louis.de/_307f013023c0143...00&typ_id=WVCR
tuolta ovat ainakin joskus tarjouksessa![]()
b-king -08
en Kingistä tiedä mutta omaan 1000 Zetaan löysin halvimmat D.I.D:n tekeleet ihan ebaystä, halvin paketti x-ketjuilla oli 98e + toimituskulut (olikohan ~20e).
muualta kun katsellut niin alkaen ~200e on ketjut ja rattaat ja siihen toimituskulut päälle. suomesta tais olla 190e halvin setti minkä löysin jostain.
Näin varttuneemmalla iällä ihminen alkaa kunnioittamaan katoavaa kansanperinnettä.
Niinpä sitten päätin kantaa asiassa oman vastuuni.....
ja menin hommaamaan mustan Kingin tuon mustan 1400 GSX:n seuraksi... ettei sen
tartte tulevia talvia enää ihan yksinään.....
Helvetillinen rakentaminenhan tässä taas pärähtää käyntiin.... eikä asialle mahda mitään.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Hienoa Bad...! Tulee olemaan kiintoisaa kuulla rakentelutarinoitasi. Tässä sivussa voi ottaa oppia, vaikka nyttemmin oikeasti keskityn enää noiden prätkien kanssa ajelemaan ja jätän rakentelut ammattilaiselle, jotta kerkeän vielä ajelemaankin.
No, noi jarrulevyjen prikat kyllä herkistelin ja etujarrulevyt spriillä putsailen, akkuleikit leikin, jne, mutta en laske sitä varsinaiseksi huolloksi, enkä etenkään rakenteluksi![]()
... jotain piti muistaa
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Tuli tässä sellanen asia mieleen että, viime kesänä oma kingi rupes koluuttaan aika ikävällä tavalla kun pyörä oli vapaalla tai kytkin pohjassa. Asiaa vähän tutkittuani selvisi että kytkinpakassa oli löystyny nelja peräkkäistä ruuvia ja osa hinkkasi jo koppaa vasten.. Ei vahinkoa onneksi kerenny tulla, mutta suosittelen että tarkistatte vaikka seuraavan öljyn vaihdon yhteydessä.. Suzukib-king.org foorumilla oli joku kirjottanu samoista vaivoista ja busa poijilla on kans ollu samaa vikaa.. Tyyppivika?
B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
ex CB 900 Hornet
ex CB 600 Hornet
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S