Sivu: 43 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 334142434445 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 1544:sta
  1. #1261
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Leveämpi stonga olisi ostoslistalla kingiin. Oletteko millaisia vaihtaneet? vakio letkuille sopivaa...
    Fatbarin "minicrossi" istuu aika kivasti suht korkeana ja hieman orkkista
    leveämpänä ainakin omaan käteen/ruotoon kivasti.....
    ja halavalla vaikka Buildemasta siihen korkeat kiinnikkeet.

    Reiät joutuu toki "poraamaan auki" paksumpien pulttien takia, mutta pikku juttu.
    Normi "piuhat" riittää juuri ja juuri mutta ilman ongelmia.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #1262
    No olihan se taka-akseli laitettu väärinpäin huollossa,kun aloin ihmettelemään ketjuja kiristellessä että ex sussuissa on ollut mutteri oikeella puolen svingiä(jarrupolkimen puoli) nyt on ketjujen puolella,onko muuta väliä kuin että on helpompi löysää/kiriä mutteria sivujalalla?
    Viimeksi muokannut: busai; 09.06.2014 klo 18:51.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  3. #1263
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Fatbarin "minicrossi" istuu aika kivasti suht korkeana ja hieman orkkista
    leveämpänä ainakin omaan käteen/ruotoon kivasti.....
    ja halavalla vaikka Buildemasta siihen korkeat kiinnikkeet.

    Reiät joutuu toki "poraamaan auki" paksumpien pulttien takia, mutta pikku juttu.
    Normi "piuhat" riittää juuri ja juuri mutta ilman ongelmia.
    Muistatko tangon leveyttä?

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...Mini-MX-82355/

    Biltemassa ois tommonen.jotenkin vaan hirvittää nuo bilteman tuotteet :-)

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...lsl-128ax00si/

    Stormin vaihtoehto. Meneeköhän letkujen puolesta jo liian leveäksi. Pitää käydä jokupäivä pyörittelemässä noit ja mitata vakiotanko.
  4. #1264
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kaasuvaijereissa taitaa loppua ekana löysät. Tiedän eräänkin tapauksen jossa Kingiin oli stonga vaihdettu leveämpään ja eikös se kaasuvaijeri napsahtanut poikki juurikin Alpeilla.. Ensiapuna sai toki palauttavan vaijerin vaihdettua vetävän tilalle, mutta pientä ylimääräistä askaretta tuokin on reissun päällä
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  5. #1265
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Muistatko tangon leveyttä?

    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...Mini-MX-82355/

    Biltemassa ois tommonen.jotenkin vaan hirvittää nuo bilteman tuotteet :-)

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...lsl-128ax00si/

    Stormin vaihtoehto. Meneeköhän letkujen puolesta jo liian leveäksi. Pitää käydä jokupäivä pyörittelemässä noit ja mitata vakiotanko.
    No juuen muista, mutta tiedän .

    Tanko on siis Renthalin Fatbar 671-01, leveys 740.
    Offistongaksi melko korkea ja lisäksi omaan makuun
    riittävän pienellä "bendillä".... eli suorempi kuin katupyörissä yleensä.

    Renthalin sivuilta specsit ja Hemmolta Vantaalta noita on aina
    tarpeeseen hyllystä löytynyt.

    Ne Bilteman kiinnitykset on 60mm kork... siis stongaputken keskelle.
    "Piuhojen" kanssa ei tosiaan murheita, mutta yli-ylimääräistä ei juuri jää.

    Rauhassa ja tarkkana sitten kaasupuolella sen pulikkarungon "nipukkareiän" teon kanssa
    jos ja kun asentelet..... et osuu kerralla kohdilleen.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #1266
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    No juuen muista, mutta tiedän .

    Tanko on siis Renthalin Fatbar 671-01, leveys 740.
    Offistongaksi melko korkea ja lisäksi omaan makuun
    riittävän pienellä "bendillä".... eli suorempi kuin katupyörissä yleensä.

    Renthalin sivuilta specsit ja Hemmolta Vantaalta noita on aina
    tarpeeseen hyllystä löytynyt.

    Ne Bilteman kiinnitykset on 60mm kork... siis stongaputken keskelle.
    "Piuhojen" kanssa ei tosiaan murheita, mutta yli-ylimääräistä ei juuri jää.

    Rauhassa ja tarkkana sitten kaasupuolella sen pulikkarungon "nipukkareiän" teon kanssa
    jos ja kun asentelet..... et osuu kerralla kohdilleen.
    Kiitos tiedoista. Järestään monet tangot yli 800mm pitkiä. Joten ne ei mene noihin vakioletkuihin. Pistin sit tuon Renthalin tilaukseen.

    Mites sen kiinnitys pyörään? Tarviinko muuta kuin esim nämä osat? http://www.motonet.fi/fi/tuote/38136...nnikkeet-musta
  7. #1267
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    No olihan se taka-akseli laitettu väärinpäin huollossa,kun aloin ihmettelemään ketjuja kiristellessä että ex sussuissa on ollut mutteri oikeella puolen svingiä(jarrupolkimen puoli) nyt on ketjujen puolella,onko muuta väliä kuin että on helpompi löysää/kiriä mutteria sivujalalla?
    Voi olla, että olen nyt ihan pihalla, mutta muistelisin, että käänsivät mulla aikanaan sen taka-akselin jonkun kiristysjutun takia, eli että joku löystyy jos oli niin päin kuin tehtaalta ja kaikki ok jos akseli väärin päin tms. Kantsii kysyä huollosta oliko joku pointti asialle..
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  8. #1268
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedoista. Järestään monet tangot yli 800mm pitkiä. Joten ne ei mene noihin vakioletkuihin. Pistin sit tuon Renthalin tilaukseen.

    Mites sen kiinnitys pyörään? Tarviinko muuta kuin esim nämä osat? http://www.motonet.fi/fi/tuote/38136...nnikkeet-musta
    Itellä aikanaan Renthalin crossistonga, LSL:n kiinnikkeillä B-Kingissä ja hyvä oli ja vakio letkut. Se renthal oli se Hondan OEM crossistonga, mitä mm. Motonet myy nykyään..
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  9. #1269
    Onkos kukaan nostanu sarvia ylemmäs, ja jos on niin mitkäs tähän pyörään käy? Sais olla pikkusen korkeempi kun tuntuu et kädet puutuu kun ajelee. Entäs minkälaiset peilit tähän sopis, toki kaikki maku asioita mut ei noista vaan nää mitään! Komeet ne kyl on
    Kaikki hauska on kielletty!
  10. #1270
    Lainaa Corpisoturi kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan nostanu sarvia ylemmäs, ja jos on niin mitkäs tähän pyörään käy? Sais olla pikkusen korkeempi kun tuntuu et kädet puutuu kun ajelee. Entäs minkälaiset peilit tähän sopis, toki kaikki maku asioita mut ei noista vaan nää mitään! Komeet ne kyl on
    Tällanen löytys punaseks eloksoituna aikanaan sitä varten hankittuna... Tosin ei se paljoo jeesaa käsien väsymistä
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  11. #1271
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tiedoista. Järestään monet tangot yli 800mm pitkiä. Joten ne ei mene noihin vakioletkuihin. Pistin sit tuon Renthalin tilaukseen.

    Mites sen kiinnitys pyörään? Tarviinko muuta kuin esim nämä osat? http://www.motonet.fi/fi/tuote/38136...nnikkeet-musta
    Duoda-Duoda.......

    Olikos ne Kinkyn orginaalit kiinnityspulikat taivutettuja???? Ei jaksa muistaa kun hämärästi.

    Jos nuo linkatut laitat niihin, taitaa stonga siirtyä myös taaksepäin.... siis lähemmäs kuskia.
    Omat pulikat tais myös olla "aika korkeat"..... eli noilla vermeillä ei sitten
    ole enää 100-takuuta, että kaasuvaijerit ei mene liian piukeiksi...

    Eli pahimmassa tapauksessa sulla on tuon kyseisen Renthalin kanssa kasa, jolla
    kaasukahva siirtyy kauemmas taakse ja ylemmäksi kuin tuossa mun käyttämässä paketissa !!!!

    Niillä Bilteman 60mm kiinnikkeillä ja mainitulla Renthalilla "piuhat" alkaa tosiaan olla
    siinä "Nakkilan kirkon vaiheilla"...... mutta kuitenkin ilman ongelmaa.

    Kuten tuolla aiemmin totesin.... suorien 60mm kiinnitysten paksummat pultit vaativat
    yläkolmion reikien suurentamisen..... mikä on sinällään helppo ja nopea rasti ihan
    vapaalla kädelläkin (jos hiemankaan osaa) purkamatta laitetta ollenkaan.

    Kannattaa vaan teippailla huolella jotai pussia/muovia alle, ettei poralastuja
    mene paikkoihin joissa niistä saattaa kehkeytyä murheita.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #1272
    Lainaa Corpisoturi kirjoitti Katso viesti
    Onkos kukaan nostanu sarvia ylemmäs, ja jos on niin mitkäs tähän pyörään käy? Sais olla pikkusen korkeempi kun tuntuu et kädet puutuu kun ajelee. Entäs minkälaiset peilit tähän sopis, toki kaikki maku asioita mut ei noista vaan nää mitään! Komeet ne kyl on
    Notta Ristus! Ota ja lukaase

    Tuo mainittu Renthalin 671-1 on "korkea".

    Kinkyyn pitää tietenkin olla "Naugtyt peilit" .

    Eli Eurobikerista Shaft Retro Naughty, 55,90 paikallista valuuttaa kappaleelta.
    Siihen alle Shaft Retro "peilien pidentäjät", 18,00 kappaleelta,
    niin alkaa näkymään taaksekin .

    Varmaan kauempaa saa halvemmallakin.

    Noi peilit ei ole kovin isot, mutta muodoltaan sellaiset, että
    toimivat.... eli näkee hyvin juuri sinne mihin tarvitseekin.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #1273
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Duoda-Duoda.......

    Olikos ne Kinkyn orginaalit kiinnityspulikat taivutettuja???? Ei jaksa muistaa kun hämärästi.

    Jos nuo linkatut laitat niihin, taitaa stonga siirtyä myös taaksepäin.... siis lähemmäs kuskia.
    Omat pulikat tais myös olla "aika korkeat"..... eli noilla vermeillä ei sitten
    ole enää 100-takuuta, että kaasuvaijerit ei mene liian piukeiksi...

    Eli pahimmassa tapauksessa sulla on tuon kyseisen Renthalin kanssa kasa, jolla
    kaasukahva siirtyy kauemmas taakse ja ylemmäksi kuin tuossa mun käyttämässä paketissa !!!!

    Niillä Bilteman 60mm kiinnikkeillä ja mainitulla Renthalilla "piuhat" alkaa tosiaan olla
    siinä "Nakkilan kirkon vaiheilla"...... mutta kuitenkin ilman ongelmaa.

    Kuten tuolla aiemmin totesin.... suorien 60mm kiinnitysten paksummat pultit vaativat
    yläkolmion reikien suurentamisen..... mikä on sinällään helppo ja nopea rasti ihan
    vapaalla kädelläkin (jos hiemankaan osaa) purkamatta laitetta ollenkaan.

    Kannattaa vaan teippailla huolella jotai pussia/muovia alle, ettei poralastuja
    mene paikkoihin joissa niistä saattaa kehkeytyä murheita.
    Taivutetut on originaalit.

    ääääh, kävin tarkemmin kattomassa sitä kiinnistystä. Sehän onkin tuommoinen läpipultti systeemi. Katoin ensin nopeasti vain sitä ensimmäistä kiinnistyskohtaa...

    Eli tämä on se oikea? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...2-2-kpl-82554/
    Viimeksi muokannut: Samppale; 12.06.2014 klo 22:03.
  14. #1274
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Notta Ristus! Ota ja lukaase

    Tuo mainittu Renthalin 671-1 on "korkea".

    Kinkyyn pitää tietenkin olla "Naugtyt peilit" .

    Eli Eurobikerista Shaft Retro Naughty, 55,90 paikallista valuuttaa kappaleelta.
    Siihen alle Shaft Retro "peilien pidentäjät", 18,00 kappaleelta,
    niin alkaa näkymään taaksekin .

    Varmaan kauempaa saa halvemmallakin.

    Noi peilit ei ole kovin isot, mutta muodoltaan sellaiset, että
    toimivat.... eli näkee hyvin juuri sinne mihin tarvitseekin.

    Joo ei kinkyyn mitkään "jääkiekko" peilit sovi yhtään.
    Oli kyl sen verran komeet peilit että tilaukseen meni.

    Edit: Mitä jos tohon ostais vaan korkeemmat ohjaustangon kiinnikkeet?
    Viimeksi muokannut: Corpisoturi; 12.06.2014 klo 23:47.
    Kaikki hauska on kielletty!
  15. #1275
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Taivutetut on originaalit.

    ääääh, kävin tarkemmin kattomassa sitä kiinnistystä. Sehän onkin tuommoinen läpipultti systeemi. Katoin ensin nopeasti vain sitä ensimmäistä kiinnistyskohtaa...

    Eli tämä on se oikea? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...2-2-kpl-82554/
    Näyttäis olevan.
    Sama se tietty on kenen tekemät/myymät, jos mitat (korkeus) on sen 60mm tuon
    alapalikan osalta. (siis koko mitta/tankoputken keskelle).

    Paljon matalammat kiinnikkeet taas jättää tangon päät, hieman kulmasta riippuen, turhan
    lähelle (alas) tankkia kun kääntää ääriasentoihin.

    Varaudu myös nysväämään noiden kiinnityspalikoiden ja yläkolmion väliin jonkinlaiset
    värinäkumit. Niihin voi tietty käyttää kuinka teknistä ja seksikästä materiaalia tahansa,
    mutta.... vaikka siististi paksusta mustasta sisägummista leikaten saa ihan toimivat
    kunnon leikkuuvehkeillä.

    Yllättävän monta ja erilaista huomioitavaa asiaa liittyy ihan niinkin yksinkertaiseen juttuun
    kuin mopon stongan vaihto .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #1276
    Joutuuko kingissä nostamaan tankin ylös että saa ohjauslaakerin kireyden tarkistettua?
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  17. #1277
    Dodih!

    Nyt on sitten Kinky saanut kylkeensä Givin V35:t .

    Istuu niin nätisti kun tuohon laitteeseen ylipäänsä
    mitkään laukut voi istua .

    Hauskinta koko hommassa on se, että homma aloitettiin
    Banditin telineistä.... jotka ensin sovitettiin 1400:seen....
    ja nyt edelleen Kinkyyn .

    Pari hassua päivää vielä.... niin on vihdoin taas kuukausi
    ajamattomia teitä edessä ympäri vanhaa mannerta,
    lämpöä ja aurinkoa .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #1278
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Dodih!

    Nyt on sitten Kinky saanut kylkeensä Givin V35:t .

    Istuu niin nätisti kun tuohon laitteeseen ylipäänsä
    mitkään laukut voi istua .

    Hauskinta koko hommassa on se, että homma aloitettiin
    Banditin telineistä.... jotka ensin sovitettiin 1400:seen....
    ja nyt edelleen Kinkyyn .

    Pari hassua päivää vielä.... niin on vihdoin taas kuukausi
    ajamattomia teitä edessä ympäri vanhaa mannerta,
    lämpöä ja aurinkoa .
    Mielenkiintoista. kuvia tarjolle? =)

    Itse juuri norjanreissua suunnittelen tankkilaukun ja repun kanssa. Yhdet kalsarit reppuun ja loput kamat tankkilaukkuun =)
  19. #1279
    APUA!!!!
    Vaihdoin ilmanputsarin kingiin eli tankki oli ylhäällä ja laitoin rojut takas kiinni,virrat tulee mutta alkaa vilkkua FI ja avaimen kuva vuorotellen starttaa mutta ei käynnisty,siis mitä mitään muita johtoja ei ollut irti kuin ne tankin päällä olevat ajotietokoneen liittimet,kokeilin kyllä startata niin että se paneeli oli piuhoineen irti,sit laitoin kiinni ja sama homma FI ja ajonestolaitteen valo vilkkuu vuorotahtiin,starttaa mutta ei käynnisty.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  20. #1280
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Olisko jääny joku anturin liitin irti, varmaan tarkistit jo?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  21. #1281
    Ny pelaa,käytin akun irti,varmaan joku varojuttu ku koitin käynnistää eka silleen että ajotietokoneen piuhat oli irti,ohjauslaakeria en saanut kiristettyä,tartteeko siinä tosiaan sellasen spesial avaimen niihin kruunupäisiin ruuveihin missä on tappi keskellä ennen kun saa yläkolmion irti?sellanen kieli sen lipareen alla perkkle
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  22. #1282
    Airboxmod+K/N+iridiumit ja persdyno kiittää,johtuen varmaan osin myös orkkis sutista jota ei ole vielä tarvinnut huolto-ohjelman mukaan vaihtaa,eikä kunnon puolesta ole näköjään vaihdettu muutenkaan,parin viikon päästä Samille saa rajoittimet pois ja säätöihin ni eiköhän se ala liikahtamaan.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  23. #1283
    Noniin. Tuli tuo stonga vaihdettua. En porannut niitä kolmiopalan reikiä isommaksi, vaan tein 10mm pultilla sen kiinnityksen. Ohjaustuntuma kyllä parani, ei ollenkaan turha muutos.

    Samilla oli pyörä säädätyksessä ja takapyörältä irtosi 178hv. Muita modeja ei ole kuin youshimuran sliparit. Vaihdoin vielä takarattaan 2 piikkiä isommaksi(eturatas jo piikin pienempi), niin ei hyydy viikonpäästä norjan reissulla ylämäkiin =)
  24. #1284
    Tais olla kuitenkin koneteho toi 178hp,vakiosta mitattu samilla 176hp,mulla menee maanantaina samille,modit
    josin sliparit
    exhaustvalve auki koko ajan
    k/n
    airbox modi
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  25. #1285
    Heivaa se kn sanon minä...siitähän näkee läpi. PV:llä oli kova sana jos sai tötteröllä ja äitin sukkahousuilla toimimaan ilmanoton alkuperänen tosiaan sotkeentuu aika herkästi, asiaa EHKÄ vois auttaa tiivistämällä putsarikotelon ja rungon välisen liitoksen.
  26. #1286
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Tais olla kuitenkin koneteho toi 178hp,vakiosta mitattu samilla 176hp,mulla menee maanantaina samille,modit
    josin sliparit
    exhaustvalve auki koko ajan
    k/n
    airbox modi
    Tuntuisi aika oudolta jos se olisi konetehoa. Yleensähän se ilmoitetaan siinä paperissa takarenkaalta, kun se kerta siinä penkissä on. Konetehonhan täytyisi olla laskennallista? koska eihän se penkki sitä suoraan mistään saa otettua....

    Vai miten on VIISAAMMAT?
    Viimeksi muokannut: Samppale; 08.07.2014 klo 15:19.
  27. #1287
    Lainaa kekee kirjoitti Katso viesti
    Heivaa se kn sanon minä...siitähän näkee läpi. PV:llä oli kova sana jos sai tötteröllä ja äitin sukkahousuilla toimimaan ilmanoton alkuperänen tosiaan sotkeentuu aika herkästi, asiaa EHKÄ vois auttaa tiivistämällä putsarikotelon ja rungon välisen liitoksen.
    Olin jo unohtanut tämän sukkahousu powerfilter virityksen =) Itse porasin vielä filsun takakanteen reikiä lisäksi...
  28. #1288
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Tuntuisi aika oudolta jos se olisi konetehoa. Yleensähän se ilmoitetaan siinä paperissa takarenkaalta, kun se kerta siinä penkissä on. Konetehonhan täytyisi olla laskennallista? koska eihän se penkki sitä suoraan mistään saa otettua....

    Vai miten on VIISAAMMAT?
    Viisaista tiedä mitään, mutta kurkkaappa siitä sun lapusta, tai tuolta aiempaa ketjusta mitä
    se Samin penkki piirtelee niihin lappuihin.... ihan selvällä Lontoolla .

    Noita vetoja (ylipäänsä ja missä tahansa) pitää "vertailla" enemmänkin suuruusluokissa kuin
    edes muutaman kaakin sisään.
    Vaikka samoilla rullilla ja tiloissa vedettäis ja käytettäis pontevasti eri korjauskertoimia
    olosuhteiden kanssa, saadaan "ihan helvetin onnistunut viritys" virittelemällä olosuhteet ja
    muutamat pienet "välilliset muuttujat" mahdollisimman suopeiksi hyville "lukemille".
    Aina ei tarvitse edes tietoisesti "tepuloida" noiden kanssa.
    Siinä kohtaa kun 1300-1400 kuutioinen vapari (ilmapumppu) huokaa torvi auki lähemmäs 200hp,
    alkaa aika pienet asiat vaikuttaa suhteelisen monta kopukkaa siellä tapissa.

    Olennaisinta lienee todeta, että "mitään ei ole pahasti hukassa tai pielessä" ja jos laite
    pelittää hienosti.... kaikki on kunnossa ja eikun nauttimaan .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  29. #1289
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Viisaista tiedä mitään, mutta kurkkaappa siitä sun lapusta, tai tuolta aiempaa ketjusta mitä
    se Samin penkki piirtelee niihin lappuihin.... ihan selvällä Lontoolla .

    Noita vetoja (ylipäänsä ja missä tahansa) pitää "vertailla" enemmänkin suuruusluokissa kuin
    edes muutaman kaakin sisään.
    Vaikka samoilla rullilla ja tiloissa vedettäis ja käytettäis pontevasti eri korjauskertoimia
    olosuhteiden kanssa, saadaan "ihan helvetin onnistunut viritys" virittelemällä olosuhteet ja
    muutamat pienet "välilliset muuttujat" mahdollisimman suopeiksi hyville "lukemille".
    Aina ei tarvitse edes tietoisesti "tepuloida" noiden kanssa.
    Siinä kohtaa kun 1300-1400 kuutioinen vapari (ilmapumppu) huokaa torvi auki lähemmäs 200hp,
    alkaa aika pienet asiat vaikuttaa suhteelisen monta kopukkaa siellä tapissa.

    Olennaisinta lienee todeta, että "mitään ei ole pahasti hukassa tai pielessä" ja jos laite
    pelittää hienosti.... kaikki on kunnossa ja eikun nauttimaan .
    Niinhän siinä paperissa lukee engine power. Mut epäilytti silti =)

    Eikä tuo nyt tosiaan mikään ongelma ole kun laite toimii hyvin/paremmin säädön jälkeen....
  30.  
  31. #1290
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Niinhän siinä paperissa lukee engine power. Mut epäilytti silti =)

    Eikä tuo nyt tosiaan mikään ongelma ole kun laite toimii hyvin/paremmin säädön jälkeen....
    otettiinko lambda,pair,exhaustvalve,teho/nopeusrajoittimet pois?
    Loppuko nykiminen 2000-3000rpm välissä,jos siis nyki niin ku mulla tekee.
    Viimeksi muokannut: busai; 09.07.2014 klo 13:09.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
Sivu: 43 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 334142434445 ... ViimeinenViimeinen