Fatbarin "minicrossi" istuu aika kivasti suht korkeana ja hieman orkkista
leveämpänä ainakin omaan käteen/ruotoon kivasti.....
ja halavalla vaikka Buildemasta siihen korkeat kiinnikkeet.
Reiät joutuu toki "poraamaan auki" paksumpien pulttien takia, mutta pikku juttu.
Normi "piuhat" riittää juuri ja juuri mutta ilman ongelmia.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
No olihan se taka-akseli laitettu väärinpäin huollossa,kun aloin ihmettelemään ketjuja kiristellessä että ex sussuissa on ollut mutteri oikeella puolen svingiä(jarrupolkimen puoli) nyt on ketjujen puolella,onko muuta väliä kuin että on helpompi löysää/kiriä mutteria sivujalalla?
Viimeksi muokannut: busai; 09.06.2014 klo 18:51.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Muistatko tangon leveyttä?
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...Mini-MX-82355/
Biltemassa ois tommonen.jotenkin vaan hirvittää nuo bilteman tuotteet :-)
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...lsl-128ax00si/
Stormin vaihtoehto. Meneeköhän letkujen puolesta jo liian leveäksi. Pitää käydä jokupäivä pyörittelemässä noit ja mitata vakiotanko.
Kaasuvaijereissa taitaa loppua ekana löysät. Tiedän eräänkin tapauksen jossa Kingiin oli stonga vaihdettu leveämpään ja eikös se kaasuvaijeri napsahtanut poikki juurikin Alpeilla.. Ensiapuna sai toki palauttavan vaijerin vaihdettua vetävän tilalle, mutta pientä ylimääräistä askaretta tuokin on reissun päällä![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
No juuen muista, mutta tiedän.
Tanko on siis Renthalin Fatbar 671-01, leveys 740.
Offistongaksi melko korkea ja lisäksi omaan makuun
riittävän pienellä "bendillä".... eli suorempi kuin katupyörissä yleensä.
Renthalin sivuilta specsit ja Hemmolta Vantaalta noita on aina
tarpeeseen hyllystä löytynyt.
Ne Bilteman kiinnitykset on 60mm kork... siis stongaputken keskelle.
"Piuhojen" kanssa ei tosiaan murheita, mutta yli-ylimääräistä ei juuri jää.
Rauhassa ja tarkkana sitten kaasupuolella sen pulikkarungon "nipukkareiän" teon kanssa
jos ja kun asentelet..... et osuu kerralla kohdilleen.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Kiitos tiedoista. Järestään monet tangot yli 800mm pitkiä. Joten ne ei mene noihin vakioletkuihin. Pistin sit tuon Renthalin tilaukseen.
Mites sen kiinnitys pyörään? Tarviinko muuta kuin esim nämä osat? http://www.motonet.fi/fi/tuote/38136...nnikkeet-musta
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
Onkos kukaan nostanu sarvia ylemmäs, ja jos on niin mitkäs tähän pyörään käy? Sais olla pikkusen korkeempi kun tuntuu et kädet puutuu kun ajelee. Entäs minkälaiset peilit tähän sopis, toki kaikki maku asioita mut ei noista vaan nää mitään! Komeet ne kyl on
Kaikki hauska on kielletty!
Duoda-Duoda.......
Olikos ne Kinkyn orginaalit kiinnityspulikat taivutettuja???? Ei jaksa muistaa kun hämärästi.
Jos nuo linkatut laitat niihin, taitaa stonga siirtyä myös taaksepäin.... siis lähemmäs kuskia.
Omat pulikat tais myös olla "aika korkeat"..... eli noilla vermeillä ei sitten
ole enää 100-takuuta, että kaasuvaijerit ei mene liian piukeiksi...
Eli pahimmassa tapauksessa sulla on tuon kyseisen Renthalin kanssa kasa, jolla
kaasukahva siirtyy kauemmas taakse ja ylemmäksi kuin tuossa mun käyttämässä paketissa !!!!
Niillä Bilteman 60mm kiinnikkeillä ja mainitulla Renthalilla "piuhat" alkaa tosiaan olla
siinä "Nakkilan kirkon vaiheilla"...... mutta kuitenkin ilman ongelmaa.
Kuten tuolla aiemmin totesin.... suorien 60mm kiinnitysten paksummat pultit vaativat
yläkolmion reikien suurentamisen..... mikä on sinällään helppo ja nopea rasti ihan
vapaalla kädelläkin (jos hiemankaan osaa) purkamatta laitetta ollenkaan.
Kannattaa vaan teippailla huolella jotai pussia/muovia alle, ettei poralastuja
mene paikkoihin joissa niistä saattaa kehkeytyä murheita.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Notta Ristus! Ota ja lukaase
Tuo mainittu Renthalin 671-1 on "korkea".
Kinkyyn pitää tietenkin olla "Naugtyt peilit".
Eli Eurobikerista Shaft Retro Naughty, 55,90 paikallista valuuttaa kappaleelta.
Siihen alle Shaft Retro "peilien pidentäjät", 18,00 kappaleelta,
niin alkaa näkymään taaksekin.
Varmaan kauempaa saa halvemmallakin.
Noi peilit ei ole kovin isot, mutta muodoltaan sellaiset, että
toimivat.... eli näkee hyvin juuri sinne mihin tarvitseekin.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Taivutetut on originaalit.
ääääh, kävin tarkemmin kattomassa sitä kiinnistystä. Sehän onkin tuommoinen läpipultti systeemi. Katoin ensin nopeasti vain sitä ensimmäistä kiinnistyskohtaa...
Eli tämä on se oikea? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...2-2-kpl-82554/
Viimeksi muokannut: Samppale; 12.06.2014 klo 22:03.
Näyttäis olevan.
Sama se tietty on kenen tekemät/myymät, jos mitat (korkeus) on sen 60mm tuon
alapalikan osalta. (siis koko mitta/tankoputken keskelle).
Paljon matalammat kiinnikkeet taas jättää tangon päät, hieman kulmasta riippuen, turhan
lähelle (alas) tankkia kun kääntää ääriasentoihin.
Varaudu myös nysväämään noiden kiinnityspalikoiden ja yläkolmion väliin jonkinlaiset
värinäkumit. Niihin voi tietty käyttää kuinka teknistä ja seksikästä materiaalia tahansa,
mutta.... vaikka siististi paksusta mustasta sisägummista leikaten saa ihan toimivat
kunnon leikkuuvehkeillä.
Yllättävän monta ja erilaista huomioitavaa asiaa liittyy ihan niinkin yksinkertaiseen juttuun
kuin mopon stongan vaihto.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Joutuuko kingissä nostamaan tankin ylös että saa ohjauslaakerin kireyden tarkistettua?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Dodih!
Nyt on sitten Kinky saanut kylkeensä Givin V35:t.
Istuu niin nätisti kun tuohon laitteeseen ylipäänsä
mitkään laukut voi istua.
Hauskinta koko hommassa on se, että homma aloitettiin
Banditin telineistä.... jotka ensin sovitettiin 1400:seen....
ja nyt edelleen Kinkyyn.
Pari hassua päivää vielä.... niin on vihdoin taas kuukausi
ajamattomia teitä edessä ympäri vanhaa mannerta,
lämpöä ja aurinkoa.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
APUA!!!!
Vaihdoin ilmanputsarin kingiin eli tankki oli ylhäällä ja laitoin rojut takas kiinni,virrat tulee mutta alkaa vilkkua FI ja avaimen kuva vuorotellen starttaa mutta ei käynnisty,siis mitä mitään muita johtoja ei ollut irti kuin ne tankin päällä olevat ajotietokoneen liittimet,kokeilin kyllä startata niin että se paneeli oli piuhoineen irti,sit laitoin kiinni ja sama homma FI ja ajonestolaitteen valo vilkkuu vuorotahtiin,starttaa mutta ei käynnisty.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Olisko jääny joku anturin liitin irti, varmaan tarkistit jo?
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Ny pelaa,käytin akun irti,varmaan joku varojuttu ku koitin käynnistää eka silleen että ajotietokoneen piuhat oli irti,ohjauslaakeria en saanut kiristettyä,tartteeko siinä tosiaan sellasen spesial avaimen niihin kruunupäisiin ruuveihin missä on tappi keskellä ennen kun saa yläkolmion irti?sellanen kieli sen lipareen alla perkkle
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Airboxmod+K/N+iridiumit ja persdyno kiittää,johtuen varmaan osin myös orkkis sutista jota ei ole vielä tarvinnut huolto-ohjelman mukaan vaihtaa,eikä kunnon puolesta ole näköjään vaihdettu muutenkaan,parin viikon päästä Samille saa rajoittimet pois ja säätöihin ni eiköhän se ala liikahtamaan.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Noniin. Tuli tuo stonga vaihdettua. En porannut niitä kolmiopalan reikiä isommaksi, vaan tein 10mm pultilla sen kiinnityksen. Ohjaustuntuma kyllä parani, ei ollenkaan turha muutos.
Samilla oli pyörä säädätyksessä ja takapyörältä irtosi 178hv. Muita modeja ei ole kuin youshimuran sliparit. Vaihdoin vielä takarattaan 2 piikkiä isommaksi(eturatas jo piikin pienempi), niin ei hyydy viikonpäästä norjan reissulla ylämäkiin =)
Tais olla kuitenkin koneteho toi 178hp,vakiosta mitattu samilla 176hp,mulla menee maanantaina samille,modit
josin sliparit
exhaustvalve auki koko ajan
k/n
airbox modi
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Heivaa se kn sanon minä...siitähän näkee läpi. PV:llä oli kova sana jos sai tötteröllä ja äitin sukkahousuilla toimimaan ilmanotonalkuperänen tosiaan sotkeentuu aika herkästi, asiaa EHKÄ vois auttaa tiivistämällä putsarikotelon ja rungon välisen liitoksen.
Viimeksi muokannut: Samppale; 08.07.2014 klo 15:19.
Viisaista tiedä mitään, mutta kurkkaappa siitä sun lapusta, tai tuolta aiempaa ketjusta mitä
se Samin penkki piirtelee niihin lappuihin.... ihan selvällä Lontoolla.
Noita vetoja (ylipäänsä ja missä tahansa) pitää "vertailla" enemmänkin suuruusluokissa kuin
edes muutaman kaakin sisään.
Vaikka samoilla rullilla ja tiloissa vedettäis ja käytettäis pontevasti eri korjauskertoimia
olosuhteiden kanssa, saadaan "ihan helvetin onnistunut viritys" virittelemällä olosuhteet ja
muutamat pienet "välilliset muuttujat" mahdollisimman suopeiksi hyville "lukemille".
Aina ei tarvitse edes tietoisesti "tepuloida" noiden kanssa.
Siinä kohtaa kun 1300-1400 kuutioinen vapari (ilmapumppu) huokaa torvi auki lähemmäs 200hp,
alkaa aika pienet asiat vaikuttaa suhteelisen monta kopukkaa siellä tapissa.
Olennaisinta lienee todeta, että "mitään ei ole pahasti hukassa tai pielessä" ja jos laite
pelittää hienosti.... kaikki on kunnossa ja eikun nauttimaan.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Viimeksi muokannut: busai; 09.07.2014 klo 13:09.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125