Niin siis imho jos se lambda on ollu kehissä ja toimi oikein niin sen kyllä pitäs kehottaa ecua vähentämään bensaa injektoreille jos haistaa että on rikkaalla. Ettei vaan ollu laihalla=?
Ei kai edes teoriassa pönttöjen läpi pystys sitä ilmaa vetämään takakautta lambdalle asti että menee rikkaalle kun luulee olevansa laihalla?![]()
exxtatic
Jos oikein muistan niin oliko AFR11 ennen säätöä ja päälle 13 säädettynä.
Suzuki GSX1300BK
Tuolla b-king foorumilla näytti olevan juttua että kaikki euro susisukit ois rikkaalla jo ilman putkenvaihtoakin ja jenkki kingit laihalla tiukempien edit: eu päästörajojen takia. Tiedä häntä.
exxtatic
tuolta tilasin. hintaa tuli tulleineen ja alveineen n.260 eskua.
http://www.ebay.com/itm/Full-Set-Bra...43db91&vxp=mtr
b-king + DR 750
Löytyykö netistä pdf:nä b-kingin käyttöohjekirjaa suomenkielisenä (-08)? Lähinnä kiinnostta mitä kaikki tuosta ajotietokoneesta löytyy, ja miten sitä käytetään ?
Mitäs öljyä tuohon laitetaan ja kuinka paljon ? Taitaa olla vaihto ajonkohtainen, kilometrien puolesta ei mitään hätää, mutta kun oli huoltomerkintä -12 vuodelta.
-02 yzf-R1
-08 B-king
Kinggi olis kiikarissa,mistä siihen sais sellasen vaimentimen mikä tulee siihen sivulle ja poistais katin samalla ja sitten tarttis siromman kilpitelineen,jos jollain on myydä alkuperäiset peilit niin olisin kiinnostunut.
Viimeksi muokannut: busai; 31.05.2014 klo 00:44.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Ainakin Brock'silta löytyy kokoputkisto, linkki. Tämän näköinen:
397905_BK_Alien_Head_2_CBC_2.jpg
eBaystä löytyy varmasti muitakin.
Multa löytyis Evotechin kilpiteline ja peiliä, alkuperäistä ja tarvikepeiliä, laitan sulle YV:tä. Käys vilkaseen myyntipuolella mun ilmoitusta, sillä on Kingiin yhtä sun toista myynnissä.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Onko bkingin vakio ratastus 18/43?
Oisko kellään pikku tuulenohjainta kaupan tai linkkiä mistä niitä saa?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
18/43 on vakio joo. B-Kingiin saa tuulenohjaimia ihan Suzukin tekemänä varusteenakin, jälleenmyyjältä voi tilata tilata. Just ruuvasin itsekin tällaisen kiinni tänään. Väreinä löytyy savu, kiiltävä musta ja mattamusta.
image.jpg
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
No tuohan on komee eikä tule rumia kiinnitys virityksiä niinkuin ebayn härpäkkeissä.
Onko riisor sinun pyörään tehty se airbox modi,osaisitko sinä tai joku muu kingiläinen sen tehdä meikäläisen kingiin,korvausta vastaan tietty.
Kannattaako kingiin laittaa commander vai viedä säädettäväksi esim. viittaniemelle?
Onko kingin putkistossa sellaista läppäsysteemiä kuin oli ex.gixxussa ja jos on niin alkaako vikavalot palamaan jos nyppäsee vaijerit irti alapäästä?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
No onhan siellä se saakutin läppähärdelli putkessa,väliputki olis kova sana sais katinkin pois,kyllä toi vakio putkisto on kaikkee roinaa lyöty täyteen,painaakin alusta loppuun varmaan sen rapiat 20kg.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Vois hieman tuumailla paljonko, missä ja kuinka monta sekkaa lataa Kingillä torvi auki.
Sitten vois miettiä osakaasuja/kuormia.... onko se catti normi/hieman reippaammassa
kurvailussa oikeasti "tulppa"..... miten se ja läppä/catti vaikuttaa "säällisiin ääniin" slipareilla
ilman killereitä.... jne.
Tuli viime talvi "harrasteltua" varsin pitkään ja johdonmukaisesti erilaisia kombinaatioita.....
ja tulokset oli varsin.... "mielenkiintoisia".
Jos 3-5 "tappiheppaa" ja täysveto on niin tärkeitä, että sen takia kannattaa ottaa muutoin " kintuille".... sitten pitää tehdä mitä pitää tehdä.
Se Cool-Air modi on ehkä olennaisin asia slipareiden ja hartaiden säätö/koeajosessioiden ohella.....
noin käytännön tasolla.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Muutaman pelin omistaneena oma mielipiteeni on ettei tehoa ole koskaan liikaa ja kaikki paino mitä kingistä saa pois on mielestäni plussaa,mutta lähinnä haluaisin kokorännin/sinkkupiipun sivulle ulkonäön takia,perä ei vieläkään miellytä silmää vaikka vakiohormit on vaihdettu josimuriin ja jonkin sortin kilpiteline hässäkkäkin on vaihdettu.
Jäikö sulle bone palikkaa yli näistä kombinaatioista?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Mennääs toisinpäin.
Kun kerran puhdas häränpylly haisee, pistä sitten monen ukon päivien ja iltojen duunit
pöytään siitä, että haisee.
Ylipäänsä... "mielenkiintoisia" asioita tahtoo ilmaantua ja niitä huomata asioissa kuin asioissa siinä vaiheessa
kun kiinnitetään huomiota hieman muuhunkin kun siihen mistä pidetään eniten meteliä.
Mielenkiintoista on aina myös se, että edes kysymyksen asettaminen jostain muusta kuin
"poppistarinasta" saa pändärit painamaan paniikkinappulaa. (tai "jaulisnappulaa"
)
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Eipä pelitä mullakaan vapaan valo kuin välillä,onks kingissä eri kun giksussa ettei vaihda ajomodia A/B ajaessa.
Niistä set/info napeista ei tapahtunut mitään??????
Niin ja huoltomerkki vilkkuu mittaristossa??
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
99% kerroistahan vapaa on silloin kun vaihdenumero ei näy vaikka vapaan valo ei pala. Ja ajaessa voi vaihtaa kyllä moodia jos on vaan vapaalla.![]()
exxtatic
Välillä toimii vapaan valo,A/B modikin toimii näköjään vapaalla ollessa ja sel ja se toinenkin nappi alko toimimaan toinen oli jäänyt pohjaan,resetoin vielä tuon huoltovalon,missäs työkalut pitäs olla?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Mistäs porukka on hommaillut runkotulppia kingeihinsä,nyppäsin kaatumatatit irti ni jäi kaameet holet tilalle ja onhan siinä reikiä muutenkin.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Missä paikkaa kinkussa sijaitsee exhaust valven servo,joutuuko tankin irroittamaan että pääsee käsiks,tarttis varmaan servosta irrottaa piuhat ennen kuin irroittaa vaijerin päät perhosventtiilistä,muuten servo menee jotenkin yli ja paskaks.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Runkotulppia en Kingiin löytänyt, mutta Busan sarjasta sopi puolet. Mulla on ainakin yks setti ylimääräisenä jos joku tarvii.
Servostahan ei tarvii kuin irrottaa vaijerit, ei mene rikki. Jos piuhat irroittaa niin se pitää disabloida ecusta, muuten vilkkuu FI-valo.. Ja jos sen haluaa irti kokonaan niin tankki pitää nostaa ja ecu irroittaa, ei pääse muuten kiinnityspultteihin käsiksi.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Ja ne vaijerit irroitetaan nimenomaan sieltä läpän päästä?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
FI valo palaa koko ajan kun irrotin vaijerit,mutta palakoon pitää jossain vaiheessa viedä Samille ni sammuu.
Seuraavaks pitäs eturissa vaihtaa,mikä mahtaa olla eturattaan mutterin koko,tietäis töistä tullessa hakea oikean kokoisen hylsyn valmiiksi.![]()
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Mitäpä jos ottaisit sen huoltomanuaalin iltalukemiseksi?![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Leveämpi stonga olisi ostoslistalla kingiin. Oletteko millaisia vaihtaneet? vakio letkuille sopivaa...