Mahtaako joku tietää, että kävisikö tommoset zzr ~12 peilit ihan suoraan mun 10R 07:aan?
Kawasaki ZX-10R 2011
No niin. Lähes 9v pyörättömyyden jälkeen tuli hommattua 10R:ä piikistä seuraavanaEiköhän se siitä, kunhan ottaa maltilla ensimmäiset tuhannet kilometrit...
Mutta mitäs mieltä raati täällä on, ovatko jälkiasenteiset xenonit turhaa elvistelyä heijastinumpiollisessa mopossa? Jotai sitä pitää päästä väkertämään, kun perussysteemit pyörästä löytyi jo valmiina![]()
Kaks piippusta. Valot sinänsä on hyvät vakionakin.
Tokihan xenonit on aina paremmat ja näkyy muille huomiovalojen tavoin.
Henkilökohtaisesti pidän noita jälkiasennus xenoneita vääriin umpioihin laitettuna ärsyttävänä teinien kikkailuna. Mutta jokainen miten tykkää.![]()
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
No onhan sitä muutakin, vanneteipit, kytkin ja jarruvipu, peilejä, vilkut, rekkarin teline, huggeria, quickshifteriä(suosittelen suuresti), uutta putkea, tangonpäätyjä, kaatumatappeja, suojat tankin kylkiin polven kohdalle, tankkitarraa, jne jne jne
samaa mieltä noista valoista cb-61 kanssa...
onnea hienosta pyörävalinnasta!
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Kyllä xenoneista mun mielestä ihan kivan näköset saa kun kunnolla tekee.
Tuossa siis kutosessa kiinni, mutta yhtä hyvin voi kymppiinkin istuttaa. Eli projektorit istutettu orkkis umpioon ja umpio sekä projektoreiden kehys maalattu mustaksi.
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Joo, projektoreiden kanssa nuo sopivat kyllä hyvin.
Tuossa lämmittelin moottoria öljynvaihtoa varten, niin aika myöhäisellä tuntus olevan sytytys? Pieni liekkikin tulee sopivasti kaasuttaessa putkenpäästä. Tulppien vaihdosta ei pitäisi montaa tuhatta kilometriä olla ja pyörä on säädetty -10 kun komentaja ja putki on laitettu.
Pitäisikö vaan tulppien vaihdolla yrittää ensimmäisenä?
ei kait siinä vikaa oo? Mulla täysin vakio jossa mivv slipari. Jä kyllä se lyö liekkiä ku kaasuttelee. Ja paukuttaa moottori jarrussa... Ei varmaa mutta epäilisin johtuvan jostain saasteen vähennys jutusta. ???
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Sitähän ei tueta. Tulis sitten kevät jatkossa aikaisemmin
On tuo kyllä hieno pyörä, päivä päivältä siitä vaan pitää enemmän vaikken ole vielä baanalle päässyt![]()
juu-zo: On kyllä todella komian näkönen noilla projektoreilla =) Oliko vaikea asentaa ite ja paljon tuli hintaa setille? Ostitko ihan Suomesta vai eBayn ihmeellisestä maailmasta?
cb-61: Onko tuo muka täysin normaalia?? Hhmm..
epv: Älä muuta sano, itekkin odotan kevättä kuin kuuta nousevaa vaikka oma pyörä onkin vielä edellisen omistajan hoivassa/säilytyksessäEiköhän sitä viim huhtikuussa pääse hakee poika kotiin
![]()
Hiukan mulkoilin tuossa yhtä yksilöä (1st gen), ja ilmoituksessa mainittiin 36tkm huollon olevan edessä. Mitähän tuo pitää sisällään?
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Ebaystä nuo tuli ostettua ja koko setille tuli hintaa vähän alle satkun. Setissä siis tuli mukana kaikki tarpeellinen projektorit, johtosarjat, ballastit ja polttimot. Tuolla kawarb:n puolella hieman lisää juttua tuosta retrofitistä. http://www.kawarb.fi/smf/index.php?topic=534.15
Omassa setissä siis oli lisänä nuo angel eyet jotka palavat kun parkit on päällä. Asennus sinäällään ei kovin vaikeaa jos on hieman kädentaidot hallussa. Tosin tuota ei sitten palauteta alkuperäiseksi kun nuo umpiot on maalattu. Jos umpioita ei maalaisi niin tuon voisi vielä palauttaa halogeneille, mutta mielestäni tuo on paremman näköinen tummana. Yksityiskohtaisemmat asennusohjeet ja linkit voin kyllä antaa yv:llä jos haluat.
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Yammun R6 rakentelin viime talvena...enkelirinkulat toimii parkkeina, ja tollasesta halvasta "kiinansarjasta" lähti liikkeelle, alkuperäiset heijastinpinnat korvattu mustaksi maalatulla plexillä, eikä voi sanoa et hajataittoa ois....
Toki nuo on projektorit, ja saa korkeudet yms säädettyä niinku original.
Härskinä jätkänä väitän et sopii 10R kuin kusi joka sulaa lumeen![]()
Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen
Yamaha YZF R6R Vaimoke
Suzuki GSX600F Exä
Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
Musta pohja sopii paremmin kuin kirkas heijastinpinta. Ihan siis ulkonäkösyistä. Olishan tuohonki voinu jotain mustaa pleksiä kikkailla jos olisi halunnut. Helppo halpa ja nopea tapa oli vetäistä noi mustaksi maalilla. Projektorithan on kiinni orkkis H7 kannoissa joten siksi myös helppo käyttää orkkis umpiota pohjana. Emmä nää kyllä yhtään mitään syytä miks joku haluais toho halogenit takas. Aika huimasti paremmin noilla näkee ja on paremman näkönen.
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
en epäile yhtään. Vastahakoinen mielipiteeni xenoneita kohtaan koskee juurikin näitä teinivirityksiä joissa on asennettu muutos sarja halogeeni valon umpioon ottaa silmään ja päähän.
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Kerran olen C-mallin tulpat vaihtanut, väitän että koneen kiinnikkeet (lattaraudan palat siellä ylhäällä) pitää irrottaa.
Ei ole mikään miellyttävä / nopea duuni.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
No niin. Nyt on Runko käytetty hitsarilla ja jälki on omaan silmään varsin hyvää. Kuulemma saan käyttää sauman röntgenissä, jos epäilyttää. Kohta on myös vahvistettu, ettei ainakaan samasta kohtaa lähde murtumaan. Seuraavaksi tarvitsee sipaista vähän maalia päälle. Pari naarmua sain aikaiseksi irroittaessa, joten ei varmaan huono idea maalata koko runkoa.
Diagnostiikkapistoke.jpg
Sulakerasian vieressä oli se diagnostiikkapistoke. Sen verran ehdin kokeilemaan, että virrat päälle laittamalla vaihdenäytössä juoksi numerot 1-6. Käyntiin pyörä tosin ei lähtenyt, kun akku oli kokolailla tyhjä.
RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
www.muoviluoti.fi
Täältäki löytyy nyt -04 10r:n omistajaPari kesää 6r:llä ajaneena ja nyt isompaan päin siirtyneenä tuntuu siltä et on se vähän eri peli
ekat muutamakymmenen kilometriä päästelty
![]()
loisto valinta. Uskon että tykkäät.!
zx-10r -2004 => yzf-r6 -1999 => transalp
Vähän alta 50 km ensilenkki tuli tänään ajettua 10R:llä. On se vaan mahtava laite![]()
RC8
Ladatulla akulla pyörä lähti käyntiin ja kyseinen pistoke näyttäisi olevan se oikea. Huoltopukeilla käytettynä ainakin vaihteet 1, 2 ja 3 näkyivät oikein. Sitten vain miettimään miten vaihdenäytön kiinnittäisi mittariston viereen.teemu.k.anttila kirjoitti
Vaikka "diagnostic" haulla service manualista löytyykin vain tämä kyseinen pistoke, on pyörässä myös toinen samannäköinen. Scuuba laittoi kommentin, että johtokartassa (electrical system, sivu 16-13) on Immobilizer/Diagnostic -pistokkeen viereen vasemmalle/yläviistoon piirretty samannäköinen pistoke. Kumpaankin tulee ECU:sta pari johtoa. Pistokkeet näkyvät myös räjäytyskuvassa (electrical system, sivu 16-8). Immobilizer/Diagnostic -pistoke on kaapelissa kuudenneksi takimmainen. Vastaava pistoke on myös kaapelin keskivaiheilla, mutta en tiedä missä se sijaitsee moottoripyörässä. Ehkä jossain ilmanpuhdistajan kotelon alla.
RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
www.muoviluoti.fi